PDA

Bekijk Volledige Versie : israeli ads warn against marrying...non_jews!



Sallahddin
08-09-09, 23:59
"israeli ads warn against marrying non_jews :
"Lost" youth in US urged to come to jewish state " :




By Jonathan Cook !

Bron: mediamonitors.net, Sept. 07, 2009


see 4 urselves !


http://world.mediamonitors.net/content/view/full/66057


"...according to one ad, voiced over by the country's leading news anchors , assimilation is "a strategic national threat ", warning : "More than 50 % of diaspora youth assimilate & are lost to us ..."


jews cannot be more exclusive ..... or can they ???


The myth of the pure jewish race & the invented idea of jewish people : invented by zionists indeed : see my signature's article below 'bout it too, written by this same author : Jonathan Cook !

het uitverkoren volk : The new Arian Ubermens...based on belief , blood, "race", zionism ....





Tell me 'bout it indeed !


Thanks !


:zwaai:

ronald
09-09-09, 00:40
[SIZE="4"]

[B]jews cannot be more exclusive ..... or can they ???




Klaag bij Gd sukkel. Die heeft het Joden verboden. Zoek vanuit je vermeende alwetendheid maar op waar Hij dat heeft gedaan.

Sallahddin
09-09-09, 00:54
Klaag bij Gd sukkel. Die heeft het Joden verboden. Zoek vanuit je vermeende alwetendheid maar op waar Hij dat heeft gedaan.


Dit slaat alles, zeg ! :lol:


Ongeloofelijk :


ja wel, dit gaat inderdaad mijn pet te boven : mijn begrip, imagination, comprehension, perception , knowledge ...te boven.... :lol: : i agree with u on this one , i must admit ! :lol:

je maakt het nog erger , idioot : had ik dit nooit gehoord :

God heeft het dus aan de joden verboden om te trouwen met .....niet_joden , mr.kampioen van sukkels ??? :lol:

Waaroom zou God dat hebben gedaan dan , volgens je , Einstein ???

zijn joden ubermensen soms of hoe zit dat in elkaar dan ???


why should jews not marry ...non_jews ???


Amazing !

should they marry pigs & monkeys ???, grand_grand_grand...son of pigs & monkeys ! :lol: : u do know this story, right ??? 'bout jews & pigs & monkeys ....


maybe they're allowed to marry...chimps, those jews of urs then : :lol:

they say those are/were our "closest relatives" , according to those evolutionists lunatics at least ....

Explain it to the people here then ???


Unbelievable :


I've learned something today indeed : pretty amazingly tragic_hilarious ! :lol:

ronald
09-09-09, 01:12
Je "alwetendheid" blijkt dus niet groter dan een duivenei te zijn. Blieb maar gaar in je stupiditeit. 0 % Aandacht krijg jij van mij. Je posts bestaan niet eens.

Sallahddin
09-09-09, 01:21
Je "alwetendheid" blijkt dus niet groter dan een duivenei te zijn. Blieb maar gaar in je stupiditeit. 0 % Aandacht krijg jij van mij. Je posts bestaan niet eens.

:lol:


Alsof een gek onbenullig ...ach....parasiet zoals je zou bestaan voor me : :lol:

That kindda "talk" are no arguments :

not that i do give a shit or care 'bout what u w'd say 'bout it anyway :


I just do it for the record, "talking" to u , human disgrace & shame :

So, why don't u explain to the people here, not to me, why should jews not marry non_jews & what makes u so sure that God had that forbidden ???

why w'd God forbid such a thing ???

R jews special people or what ???


Moses, Solomon, David ...w'd be deeply ashamed of u guys !

God.....

Julien
09-09-09, 02:03
:lol:


Alsof een gek onbenullig ...ach....parasiet zoals je zou bestaan voor me : :lol:

That kindda "talk" are no arguments :

not that i do give a shit or care 'bout what u w'd say 'bout it anyway :


I just do it for the record, "talking" to u , human disgrace & shame :

So, why don't u explain to the people here, not to me, why should jews not marry non_jews & what makes u so sure that God had that forbidden ???

why w'd God forbid such a thing ???

R jews special people or what ???


Moses, Solomon, David ...w'd be deeply ashamed of u guys !

God.....

Ik ben het met je eens. Maar uit jouw mond komt dit over als ontzettende hypocrisie. Hetzelfde kun je ook over moslims (en christenen) zeggen.

Waarom mag een moslima niet met een christen of jood trouwen?
Waarom worden niet-moslims geweigerd in Mekka?
Waarom betalen niet-moslims meer belasting dan moslims in een islamitische staat?
Etc.

knuppeltje
09-09-09, 09:23
Godsdienstwaanzin is echt niet het privilege van de aanhangers van één bepaalde godsdiest.

Sallahddin
09-09-09, 17:35
Ik ben het met je eens. Maar uit jouw mond komt dit over als ontzettende hypocrisie. Hetzelfde kun je ook over moslims (en christenen) zeggen.

Waarom mag een moslima niet met een christen of jood trouwen?
Waarom worden niet-moslims geweigerd in Mekka?
Waarom betalen niet-moslims meer belasting dan moslims in een islamitische staat?
Etc.

Je haalt veel dingen door elkaar , idioot maar weer :

it's "forbidden" for jews to marry .... non-jews , all non _jews , male or female , in the absolute sense : man or female :

muslims do marry non_muslims : only a non-muslim who wanna marry a muslim woman must embrace Islam..... a female non_muslim who wanna marry a muslim doesn't have to become a muslim ....


but by jews , they 're not allowed to marry any non_jew male or female alike , under any condition :

an absolute no for any marriage between jews & non_jews ...


see the difference, moron or not ???





Mekka is een heilig plek voor moslims net als de klaag muur dat zou zijn voor joden :


als niet -moslim of niet_jood heb je daar niets te zoeken nogmaals ...


wat betreft die extra belasting voor niet-moslims onder allesomvattend Islam als zodanig & die bestaat tegenwoordig niet : irrelevent vraag dus :



toch het volgende : als je je kan verplaatsen in het Islamitisch perspectief & denken,in plaats van gevangen blijven zitten van jou achterlijk 1zijdig, 1dimentioneel , gehandicapt , kleuren blind ideologisch materialisme (hoe verenig je dat met jou zgn geloof is maar de vraag , paradoxaal_absurd genoeg !) , als je dat zou doen, dan kan je constateren dat niet_moslims het moslim leger niet hoeven binnentreden ....


kortom : die belasting is bedoeld als compensatie voor moslim uitgaven om die niet_moslims te beschermen tegen invallers ...


But it does make absolutly no sense whatsoever that jews should not marry non_jews , in the absolute sense :

jews as a kindda island ... :lol:

R jews special people above the rest of humanity or what ???

answer that question ...draaikont !





somethingelse :

Do u think a priest should not marry ????

should a priest stay single ???


that's anti_human nature, inhumane, unnatural , abnormal ...to forbid someone from marrying ......see the pervert sick
psycho_sociopathic consequences of that .....in the forms of child abuse molestations, sexual abuse ....

catwomen
10-09-09, 09:56
Je haalt veel dingen door elkaar , idioot maar weer :

it's "forbidden" for jews to marry .... non-jews , all non _jews , male or female , in the absolute sense : man or female :

muslims do marry non_muslims : only a non-muslim who wanna marry a muslim woman must embrace Islam..... a female non_muslim who wanna marry a muslim doesn't have to become a muslim ....


but by jews , they 're not allowed to marry any non_jew male or female alike , under any condition :

an absolute no for any marriage between jews & non_jews ...


see the difference, moron or not ???





Mekka is een heilig plek voor moslims net als de klaag muur dat zou zijn voor joden :


als niet -moslim of niet_jood heb je daar niets te zoeken nogmaals ...


wat betreft die extra belasting voor niet-moslims onder allesomvattend Islam als zodanig & die bestaat tegenwoordig niet : irrelevent vraag dus :



toch het volgende : als je je kan verplaatsen in het Islamitisch perspectief & denken,in plaats van gevangen blijven zitten van jou achterlijk 1zijdig, 1dimentioneel , gehandicapt , kleuren blind ideologisch materialisme (hoe verenig je dat met jou zgn geloof is maar de vraag , paradoxaal_absurd genoeg !) , als je dat zou doen, dan kan je constateren dat niet_moslims het moslim leger niet hoeven binnentreden ....


kortom : die belasting is bedoeld als compensatie voor moslim uitgaven om die niet_moslims te beschermen tegen invallers ...


But it does make absolutly no sense whatsoever that jews should not marry non_jews , in the absolute sense :

jews as a kindda island ... :lol:

R jews special people above the rest of humanity or what ???

answer that question ...draaikont !





somethingelse :

Do u think a priest should not marry ????

should a priest stay single ???


that's anti_human nature, inhumane, unnatural , abnormal ...to forbid someone from marrying ......see the pervert sick
psycho_sociopathic consequences of that .....in the forms of child abuse molestations, sexual abuse ....



Dus volgens jou is het voor mij als moslima toegestaan om te trouwen met een christen of een jood?

Volgens mij is het moslima;s niet toegestaan om te trouwen met een niet moslim. Alleen onze broeders mogen huwen met een vrouw uit het boek. Achterliggende gedachte is dat de vrouw haar man moet gehoorzamen en dat de kinderen uit een dergelijk huwelijk automatisch moslim zijn. Winst voor de oemmah is extra zieltjes. Je neemt het de joden dus kwalijk dat ze niet aan zieltjes winnerij doen :maf2:.

Ik vind het ook verbazend hoe gemakkelijk je stapt over bijv. extra belasting voor niet moslims in een islamitisch land. 't wordt idd NU niet geheven, maar het is wel toegestaan om het te heffen.
Geldt dan niet hetzelfde voor de joden. Tis verboden om met een niet jood te trouwen, maar het is altijd mogelijk om de godsdienstregels effe te negeren en toch met een niet jood te trouwen.

Julien
10-09-09, 10:44
Je haalt veel dingen door elkaar , idioot maar weer :
Je geeft mij in je antwoord juist gelijk. Wie is hier dan de idioot?


[SIZE="3"]it's "forbidden" for jews to marry .... non-jews , all non _jews , male or female , in the absolute sense : man or female :

muslims do marry non_muslims : only a non-muslim who wanna marry a muslim woman must embrace Islam..... a female non_muslim who wanna marry a muslim doesn't have to become a muslim ....
Dus als een moslima (vrouw) alleen met moslims mag trouwen is het geen discriminatie. Maar als een joodse vrouw alleen met joden mag trouwen is het opeens wel discriminatie? Dit kun je niet volhouden. Het is allebei precies hetzelfde!


Mekka is een heilig plek voor moslims net als de klaag muur dat zou zijn voor joden :


als niet -moslim of niet_jood heb je daar niets te zoeken nogmaals ...
De Klaagmuur is wel degelijk toegankelijk voor niet-joden. Zo zijn verschillende niet-joden, zoals presidenten en Pauzen bij de klaagmuur geweest. Ook jij zou daar naar toe kunnen gaan. Dat Mekka niet toegankelijk is voor niet-moslims is belachelijk.


wat betreft die extra belasting voor niet-moslims onder allesomvattend Islam als zodanig & die bestaat tegenwoordig niet : irrelevent vraag dus :



toch het volgende : als je je kan verplaatsen in het Islamitisch perspectief & denken,in plaats van gevangen blijven zitten van jou achterlijk 1zijdig, 1dimentioneel , gehandicapt , kleuren blind ideologisch materialisme (hoe verenig je dat met jou zgn geloof is maar de vraag , paradoxaal_absurd genoeg !) , als je dat zou doen, dan kan je constateren dat niet_moslims het moslim leger niet hoeven binnentreden ....


kortom : die belasting is bedoeld als compensatie voor moslim uitgaven om die niet_moslims te beschermen tegen invallers ...
Het blijft discriminatie van andersgelovigen. Hoe zou jij het vinden als Nederland aan moslims extra belasting vraagt en een verbod om te dienen in het Nederlands leger?


somethingelse :

Do u think a priest should not marry ????

should a priest stay single ???
Ik vind het geen groot punt. maar wat mij betreft is het celibaat een goede zaak. Een priester is al getrouwd met God. Maar wat heeft dit met het onderwerp te maken. Christenen kennen geen beperkende regels voor niet-gelovigen. Trouwen is toegestaan, alle kerken mogen bezocht worden en niet-gelovigen worden nergens zo tolerant behandeld als in christelijke landen