PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders : proces van de eeuw tegen de Islam



Joesoef
12-09-09, 06:28
'Proces van de eeuw'
door Dennis Naaktgeboren
DEN HAAG - Geert Wilders moet op 20 januari voor de strafrechter verschijnen. Hij zal zich dan in de Amsterdamse rechtbank moeten verantwoorden voor zijn uitspraken over moslims. Dat heeft de PVV-leider De Telegraaf laten weten.

Wilders is strijdbaar en wil er het 'proces van de eeuw' van maken. "Ik wil dat de islam terechtstaat en niet ik", aldus Wilders. "Daarom overweeg ik radicale imams en andere idioten als getuigen op te roepen."

Triest

De politicus, die wordt bijgestaan door advocaat mr. Bram Moszkowicz, laat weten de vervolging nog altijd te betreuren. "Ik vind het heel erg om daar te staan", stelt Wilders. "Ik ben van mening dat het een politiek proces is. Het is triest dat ik me nu strafrechtelijk moet verdedigen voor politieke uitspraken. Ik hoop dat de vrijheid van meningsuiting wint. Ik ben ervan overtuigd dat het niet anders dan tot vrijspraak moet leiden." Aan het begin van dit jaar oordeelde het Amsterdamse gerechtshof dat Wilders moet worden vervolgd voor discriminerende en haatzaaiende uitspraken.

Het OM besloot eerder niet tot vervolging over te gaan. Op 20 januari wordt nu begonnen met een regiezitting. De start van het proces valt in een ongunstige periode. In januari is de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen, waaraan de PVV in Den Haag en Almere meedoet, in volle gang. "Dit kost heel veel tijd en energie", weet Wilders. "Het is geen debatje, maar gaat over mijn eigen kop. Ik had liever geen proces en vijf zetels minder in de peilingen, ik wil geen verdachte zijn."

Mr. Bram Moszkowicz bevestigt dat de uitnodiging voor een regiezitting binnen is. Dan wordt volgens hem meteen duidelijk welke zwaargewichten beide partijen in de strijd zullen gooien. "Deze zaak leent zich voor belangrijke, internationale getuige-deskundigen op het gebied van de vrijheid van meningsuiting", aldus Moszkowicz.

knuppeltje
12-09-09, 09:41
'Proces van de eeuw'

Vooral als het met een sisser afloopt, zullen we weer een heel gedoe krijgen denk.

Sallahddin
12-09-09, 16:03
That silly stupid wilders gets much more attention than he ever had dreamt of or ever had deserved:


such an intellectually, morally , psychologically, spiritually, ...under_developped loser_Frankenstein's monster of secularism, atheism, materialism, individualism.... should get some psycho_therapy or some real choc -therapy if that doesn't help much , in the form of a filthy , stinking shoe thrown at his silly stupid intolerant fascist racist face :

I w'd just spit on his silly stupid face : :kotsen2:




I think muslims should take matters into their own hands by exercising some real pressure on this silly intolerant Holland , especially economically :


in the form of a real economic boycot : economic sabotage .... if that silly Dutch "justice" system doesn't deliver fairly & justly ....


no wonder that a bloody jew is representing that fascist silly stupid circus_clown !

Daluurman
12-09-09, 18:19
De linkse zelfbenoemde elite verklaart grote groepen beschaafde, zelfstandig denkende vreedzame burgers, die zich simpelweg de onverdraagzame, discriminerende, indoctrinerende, onderwerpende en gewelddadige islam in hun eigen land niet wensen te laten opdringen en welgevallen, uit de losse pols tot racist en daarmee tot ‘slechte Nederlander’. Men is blijkbaar volstrekt blind voor het harde feit dat de islam in alle landen van de wereld tot nu toe een giftige splijtzwam is gebleken die tot gewelddadige strijd of tot onderwerping lijdt.

In het proces tegen Geert Wilders staan collectief ook al die ‘slechte Nederlanders’ terecht die zich niet willen onderwerpen. Een veroordeling van Wilders zal tot een aanzienlijke maatschappelijke reactie leiden met onvoorspelbare afloop. Ook een vredelievend volk kan men namelijk niet tot in het oneindige blijven tarten, minachten, schofferen en koeioneren.

Daluurman
12-09-09, 18:21
That silly stupid wilders gets much more attention than he ever had dreamt of or ever had deserved:


such an intellectually, morally , psychologically, spiritually, ...under_developped loser_Frankenstein's monster of secularism, atheism, materialism, individualism.... should get some psycho_therapy or some real choc -therapy if that doesn't help much , in the form of a filthy , stinking shoe thrown at his silly stupid intolerant fascist racist face :

I w'd just spit on his silly stupid face : :kotsen2:




I think muslims should take matters into their own hands by exercising some real pressure on this silly intolerant Holland , especially economically :


in the form of a real economic boycot : economic sabotage .... if that silly Dutch "justice" system doesn't deliver fairly & justly ....


no wonder that a bloody jew is representing that fascist silly stupid circus_clown !

Wat een frustraties. :cola:

Joesoef
12-09-09, 18:25
De linkse zelfbenoemde elite verklaart grote groepen beschaafde, zelfstandig denkende vreedzame burgers, die zich simpelweg de onverdraagzame, discriminerende, indoctrinerende, onderwerpende en gewelddadige islam in hun eigen land niet wensen te laten opdringen en welgevallen, uit de losse pols tot racist en daarmee tot ‘slechte Nederlander’. Men is blijkbaar volstrekt blind voor het harde feit dat de islam in alle landen van de wereld tot nu toe een giftige splijtzwam is gebleken die tot gewelddadige strijd of tot onderwerping lijdt.

Hoe ziet dat er uit, de Islam?





In het proces tegen Geert Wilders staan collectief ook al die ‘slechte Nederlanders’ terecht die zich niet willen onderwerpen. Een veroordeling van Wilders zal tot een aanzienlijke maatschappelijke reactie leiden met onvoorspelbare afloop. Ook een vredelievend volk kan men namelijk niet tot in het oneindige blijven tarten, minachten, schofferen en koeioneren.

Je bent blij!

TonH
12-09-09, 21:10
De linkse zelfbenoemde elite verklaart grote groepen beschaafde, zelfstandig denkende vreedzame burgers, die zich simpelweg de onverdraagzame, discriminerende, indoctrinerende, onderwerpende en gewelddadige islam in hun eigen land niet wensen te laten opdringen en welgevallen, uit de losse pols tot racist en daarmee tot ‘slechte Nederlander’. Men is blijkbaar volstrekt blind voor het harde feit dat de islam in alle landen van de wereld tot nu toe een giftige splijtzwam is gebleken die tot gewelddadige strijd of tot onderwerping lijdt.

Hou daar nou eens mee op. Sinds de moorden op Fortuyn en Van Gogh is de enige zelfbenoemde elite nog die van rechts. Een clubje fanatici dat bij voortduring roept dat 'links' al het kwaad vertegenwoordigd en zij, 'rechts', Gods eigen zegel van heiligheid en onschuld verkregen hebben.


In het proces tegen Geert Wilders staan collectief ook al die ‘slechte Nederlanders’ terecht die zich niet willen onderwerpen. Een veroordeling van Wilders zal tot een aanzienlijke maatschappelijke reactie leiden met onvoorspelbare afloop. Ook een vredelievend volk kan men namelijk niet tot in het oneindige blijven tarten, minachten, schofferen en koeioneren.

In een proces tegen Wilders staat echt alleen Wilders terecht. Niemand anders. En een ieder die daar wat anders van maakt zou eens flink door de zijn/haar zo geliefde AIVD doorgelicht en gevolgd moeten worden. Dit soort types zijn de nagel aan de doodskist van de democratie in Nederland en een soort laffe honden dat daarvoor niet eens wil uitkomen maar zich bij voortduring achter die niet bestaande 'linkse kerk' wenst te verschuilen met zijn/haar wangeluiden en wanstaltige meningen.

Nederlanders zijn ten ene male nooit een vredelievend volk geweest. Maar vooral een tot in het oneindige tartend, minachtend, schofferend en koeienerend groepje knurften dat iedereen wantrouwd dat maar even 'anders' is en alle schuld voor alles wat mis is buiten zichzelf legt.
:duim:

Daluurman
12-09-09, 22:37
Hoe ziet dat er uit, de Islam?

In het boek “They must be stopped” laat Brigitte Gabriel duidelijk zien dat de fundamentalistische islam geen enkele moeite doet om haar doelstelling, de overheersing van de gehele wereld, te verbergen. Integendeel, ze laten het luid en duidelijk weten aan wie het maar horen wil. Ze vindt het daarom ook onbegrijpelijk dat de ‘islam apologizers’ beweren dat de islam een godsdienst van vrede is. De aanhangers van de politieke islam bewijzen immers steeds onverbloemd het tegendeel. De linkse politici met de kop in het zand kunnen zich daarom onmogelijk blijven verschuilen achter onwetendheid, het is een kwestie van ziende blind en horende doof, van niet willen weten wat overduidelijk is.

En maar blijven doorgaan met nog meer problemen importeren.

Ik neem het woord hoogverraad niet in mijn mond maar .....

sjaen
12-09-09, 23:10
'Proces van de eeuw'
door Dennis Naaktgeboren
DEN HAAG - Geert Wilders moet op 20 januari voor de strafrechter verschijnen. Hij zal zich dan in de Amsterdamse rechtbank moeten verantwoorden voor zijn uitspraken over moslims. Dat heeft de PVV-leider De Telegraaf laten weten.

Wilders is strijdbaar en wil er het 'proces van de eeuw' van maken. "Ik wil dat de islam terechtstaat en niet ik", aldus Wilders. "Daarom overweeg ik radicale imams en andere idioten als getuigen op te roepen."

Triest

De politicus, die wordt bijgestaan door advocaat mr. Bram Moszkowicz, laat weten de vervolging nog altijd te betreuren. "Ik vind het heel erg om daar te staan", stelt Wilders. "Ik ben van mening dat het een politiek proces is. Het is triest dat ik me nu strafrechtelijk moet verdedigen voor politieke uitspraken. Ik hoop dat de vrijheid van meningsuiting wint. Ik ben ervan overtuigd dat het niet anders dan tot vrijspraak moet leiden." Aan het begin van dit jaar oordeelde het Amsterdamse gerechtshof dat Wilders moet worden vervolgd voor discriminerende en haatzaaiende uitspraken.

Het OM besloot eerder niet tot vervolging over te gaan. Op 20 januari wordt nu begonnen met een regiezitting. De start van het proces valt in een ongunstige periode. In januari is de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen, waaraan de PVV in Den Haag en Almere meedoet, in volle gang. "Dit kost heel veel tijd en energie", weet Wilders. "Het is geen debatje, maar gaat over mijn eigen kop. Ik had liever geen proces en vijf zetels minder in de peilingen, ik wil geen verdachte zijn."

Mr. Bram Moszkowicz bevestigt dat de uitnodiging voor een regiezitting binnen is. Dan wordt volgens hem meteen duidelijk welke zwaargewichten beide partijen in de strijd zullen gooien. "Deze zaak leent zich voor belangrijke, internationale getuige-deskundigen op het gebied van de vrijheid van meningsuiting", aldus Moszkowicz.



Net als de nederlandse rechters, vinden gelovigen dat God mag discrimineren, haatzaaien en tot geweld oproepen.

Om de tolerantie te redden van de totale teloorgang moeten rechters en wetgevers God niet meer de hand boven het hoofd blijven houden. Als auteur zou Hij dezelfde behandeling moeten krijgen als ieder ander, zodat diegenen die zich achter Zijn teksten verschuilen niet langer bevoorrecht worden boven anderen.

Laat God toch zichzelf beschermen. En schaf de discriminatie tussen godsdienstige en niet-godsdienstige teksten af.

The_Grand_Wazoo
13-09-09, 09:14
Ik neem het woord hoogverraad niet in mijn mond maar .....

.... leuter er gewoon maar op los.

Joesoef
13-09-09, 09:24
In het boek “They must be stopped” laat Brigitte Gabriel duidelijk zien dat de fundamentalistische islam geen enkele moeite doet om haar doelstelling, de overheersing van de gehele wereld, te verbergen.


Volgens jou is dat de Islam, een andere Islam is er niet?

rikky
13-09-09, 10:37
That silly stupid wilders gets much more attention than he ever had dreamt of or ever had deserved:


such an intellectually, morally , psychologically, spiritually, ...under_developped loser_Frankenstein's monster of secularism, atheism, materialism, individualism.... should get some psycho_therapy or some real choc -therapy if that doesn't help much , in the form of a filthy , stinking shoe thrown at his silly stupid intolerant fascist racist face :

I w'd just spit on his silly stupid face : :kotsen2:




I think muslims should take matters into their own hands by exercising some real pressure on this silly intolerant Holland , especially economically :


in the form of a real economic boycot : economic sabotage .... if that silly Dutch "justice" system doesn't deliver fairly & justly ....


no wonder that a bloody jew is representing that fascist silly stupid circus_clown !

Ik vind dat jij maar goed eens Nederlands moet leren spreken en schrijven en je moet aanpassen. Als het hier zo slecht is, waarom fuck je dan niet op naar je eigen land?

Spoetnik
13-09-09, 16:04
Op 20 januari wordt nu begonnen met een regiezitting. De start van het proces valt in een ongunstige periode. In januari is de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen, waaraan de PVV in Den Haag en Almere meedoet, in volle gang.

Hoezo ongunstig. Lijkt me ideaal voor Wilders.

mark61
13-09-09, 16:40
Tags: clown , hihi , lol

Sums it up quite nicely

TonH
13-09-09, 17:29
Hoezo ongunstig. Lijkt me ideaal voor Wilders.

Lijkt mij ook. Het is alsof 't er om gedaan wordt. :loens:

Joesoef
13-09-09, 18:04
Lijkt mij ook. Het is alsof 't er om gedaan wordt. :loens:


Lachen toch? Wilders doet maar mee in twee gemeentes. Het hele gebeuren levert hem een hoop stemmers in die gemeenten en een hoop narigheid. Gezien de reden van Wilders om in maar twee gemeenten mee te doen (geen intelligent en betrouwbaar genoeg personeel) gaat het een klucht vanjewelste worden, iedereen ziet wat dat stelletje waard is en tegen de tijd dat wij de 2e kamer mogen kiezen zijn we uitgelachen.

Sallahddin
13-09-09, 23:38
Ik vind dat jij maar goed eens Nederlands moet leren spreken en schrijven en je moet aanpassen. Als het hier zo slecht is, waarom fuck je dan niet op naar je eigen land?


:lol:

wat een achterlijk "stoer" fascist ben je , zeg :


volgens jou achterlijk logica, moraal, psychologie, mentaliteit ...men moet of alles doorslikken & altijd amen zeggen zonder weerwoord, nadenken of enig vorm van kritiek of ...wegwezen ????

we're here to stay , moron, as citizens like everybodyelse whether u do like it or not, u just gotta learn to live with that fact or not, who cares ?; & we're gonna teach & make u re_learn how to respect people & their beliefs, bloody stupid fascist !

deal ???

anders moet je gaan werken bij de vreemdelingnen dienst, die achterlijk wilders gaan "omarmen" , zijn kont kussen, of je je gaan aansluiten bij de eerste beste xenofoob clubje !

Goed ???

Sallahddin
13-09-09, 23:41
Net als de nederlandse rechters, vinden gelovigen dat God mag discrimineren, haatzaaien en tot geweld oproepen.

Om de tolerantie te redden van de totale teloorgang moeten rechters en wetgevers God niet meer de hand boven het hoofd blijven houden. Als auteur zou Hij dezelfde behandeling moeten krijgen als ieder ander, zodat diegenen die zich achter Zijn teksten verschuilen niet langer bevoorrecht worden boven anderen.

Laat God toch zichzelf beschermen. En schaf de discriminatie tussen godsdienstige en niet-godsdienstige teksten af.

Houd's op met deze partijdig egocentrisch individualistisch 1zijdig schijnheilig moraal
, zeg :

stop victimizing the criminal & criminalizing the victim !

Sallahddin
13-09-09, 23:45
Wat een frustraties. :cola:

u call that frustrations ???

RU that blind, deaf, stupid, insensitive ??? of doe je alsof ???

replace the words muslims & Islam by...jews & judaism in those silly stupid nazi rheotorics of wilders & see what will happen !

Sallahddin
14-09-09, 00:05
In het boek “They must be stopped” laat Brigitte Gabriel duidelijk zien dat de fundamentalistische islam geen enkele moeite doet om haar doelstelling, de overheersing van de gehele wereld, te verbergen. Integendeel, ze laten het luid en duidelijk weten aan wie het maar horen wil. Ze vindt het daarom ook onbegrijpelijk dat de ‘islam apologizers’ beweren dat de islam een godsdienst van vrede is. De aanhangers van de politieke islam bewijzen immers steeds onverbloemd het tegendeel. De linkse politici met de kop in het zand kunnen zich daarom onmogelijk blijven verschuilen achter onwetendheid, het is een kwestie van ziende blind en horende doof, van niet willen weten wat overduidelijk is.

En maar blijven doorgaan met nog meer problemen importeren.

Ik neem het woord hoogverraad niet in mijn mond maar .....


Typisch ongenuanceerd propaganda, brain wash, mentaal conditionering, indoctrinaties ...


Why don't u dare take a look first at the mirror to see how the west is trying to impose its visions of the world, of Man, life, universe....on the rest of the planet under the guise of democracy, human rights ....as sophisticated covers for power & domination :

see Irak, Afghanistan & elsewhere :

muslims are almost powerless underdogs :

see how almost all so_called muslim countries have been governed by dictatorships which have been actively supported by this so_called "democratic " west :

this west which believes that might is right !

it's not a state secret to know that those "muslim" dictatorships have been misusing Islam for political, ideological, moral & other down _to_earth purposes ,exactely as the west has been doing ...

Islam is the one & only left "obstacle" to western domination after the defeat of communism , that's why it gotta be secularised = neutralised , also in order to revive & to better hide the western bankrupt ideological, moral....fundamental failures :

western dumb masses are easily manipulated that way : u make no exception !

congratulations!

Demonizing Islam is not gonna stop western decline , in the contrary it can only make it happen sooner than later :

while in fact , this Islam can help this materialistic west from falling ...

ach...




Islam & the west both claim to have universal ambitions & claims :

Islam does not get imposed or forced on people , while the west tries to impose its own views on others for power & domination purposes :


there can be only 2 options or ways out :

both muslims & the west can live together in peace , mutual respect , mutual cooperation ....by learning from each other & completing each other :

or there can be confrontation with the ultimate victory of one of both views of the world :

just know u can't beat Islam : much too powerful & much too true !




u 've got no sense of reality :

u just believe in ghosts , fairytales , propaganda ...




Those Frankenstein's monsters of secularism, atheism, materialism , individualism, egocentrism.....à la Fortuyin, wilders ...fascisten , are the ones who 're gonna make secularism, materialism ... fall , exactely as the story of Frankenstein's monsters tell :

both Frankenstein & his monster had fallen , Frankentsin killed by his own monster ....







"Thanks" for making muslims' awakening a reality ......thank God !

TonH
14-09-09, 07:36
Lachen toch? Wilders doet maar mee in twee gemeentes. Het hele gebeuren levert hem een hoop stemmers in die gemeenten en een hoop narigheid. Gezien de reden van Wilders om in maar twee gemeenten mee te doen (geen intelligent en betrouwbaar genoeg personeel) gaat het een klucht vanjewelste worden, iedereen ziet wat dat stelletje waard is en tegen de tijd dat wij de 2e kamer mogen kiezen zijn we uitgelachen.

Ik help het je van harte hopen. Maar ik vrees dat het scenario iets anders verloopt: Wilders doet maar mee in twee gemeentes. Het hele gebeuren levert hem een hoop stemmers in die gemeenten en geen narigheid omdat hij voor die twee gemeentes genoeg goede mensen heeft die hij ook nog eens volledig kan begeleiden en controleren. Iedereen ziet dat stelletje dan goed en gedisciplineerd functioneren. En tegen de tijd dat jullie de 2e kamer mogen kiezen zijn jullie uitgelachen.
Dat daarna LPF-2 in gang gezet wordt lijkt me evident.

John2
14-09-09, 07:55
Lachen toch? Wilders doet maar mee in twee gemeentes. Het hele gebeuren levert hem een hoop stemmers in die gemeenten en een hoop narigheid. Gezien de reden van Wilders om in maar twee gemeenten mee te doen (geen intelligent en betrouwbaar genoeg personeel) gaat het een klucht vanjewelste worden, iedereen ziet wat dat stelletje waard is en tegen de tijd dat wij de 2e kamer mogen kiezen zijn we uitgelachen.

Juist het meedoen in twee gemeentes geeft Wilder meer voordelen dan ook maar enige nadeel.
In deze gemeentes zullen zij hoogstwaarschijnlijk als grootste partij uit de bus komen en zo voldoende invloed kunnen uitoefenen op de lokale politiek waardoor het gaat werken als catelisator zoals we destijds zagen bij de LPF die als leefbaar Rotterdam aan de weg timmeren en van hieruit binnen twee jaar een landelijke partij uit de grond stampte die zijn stemmen wisten te halen onder de bevolking.
Net zoals ik al eerder riep en waarschijnlijk wilders ook weet is dat hij 38-42 zetels nodig heeft om zijn macht te kunnen uitspelen.
Nu zit hij op 31 en zou de gemeentelijke verkiezingen hem idd de nodige >11 zetels winst kunnen opleveren over 2 jaar.

Daluurman
14-09-09, 09:46
Blijkbaar hebben moslims geen vertrouwen in hun God. Waarom moeten zij op aarde zo nodig ongelovigen afslachten die de islam beledigen als op de Dag des Oordeels elk mens in het aangezicht staat met hun Schepper?

Slinger
14-09-09, 10:12
Blijkbaar hebben moslims geen vertrouwen in hun God. Waarom moeten zij op aarde zo nodig ongelovigen afslachten die de islam beledigen als op de Dag des Oordeels elk mens in het aangezicht staat met hun Schepper?


Ze hebben het gevoel dat ze hier op aarde Allah een handje moeten helpen.

StevieK
14-09-09, 10:57
Ze hebben het gevoel dat ze hier op aarde Allah een handje moeten helpen.

Dan wordt het is tijd dat Allah zijn personeel moet gaan screenen

Daluurman
14-09-09, 15:23
Wilders wil de islam verbieden, niet de moslims. Ideeën kunnen beledigd worden, mensen niet. Wilders houdt zich gewoon aan de wet.

En bovendien als Allah zou bestaan, had hij Wilders al lang vernietigd. Dus heeft Wilders inhoudelijk gewoon gelijk door te stellen dat de Islam niet van deze tijd is.

Slinger
14-09-09, 15:50
Dan wordt het is tijd dat Allah zijn personeel moet gaan screenen

Eigenlijk zou hij referenties moeten natrekken.

DNA
14-09-09, 18:55
Wilders wil de islam verbieden, niet de moslims. Ideeën kunnen beledigd worden, mensen niet. Wilders houdt zich gewoon aan de wet.

En bovendien als Allah zou bestaan, had hij Wilders al lang vernietigd. Dus heeft Wilders inhoudelijk gewoon gelijk door te stellen dat de Islam niet van deze tijd is.

:lol:

wat een uiterst idioot uitspraak, zeg :

achterlijk kinderachtig '"logica" : no,offense kids :

no wonder that u deserve each other : u guys & that silly stupid fascist wilders ! :lol:

It strikes me that racists, fascists , ...are not that smart really : very stupid indeed :

mentally_intellectually_morally_psychologically_sp iritually...under _developped freaks, for the most part or insane psychos_sociopaths.... :

see KKK ,white supremacists , neo_nazis, far right movements , skin heads :lol:.... empty heads ... :lol:

they also have no sense of reality ....among many other things indeed ! :lol:



well, be my guest , go ahead , knock urselves out , just try to ...."forbid Islam " as u so stupidly had put it & see what will happen, silly stupid fascist !

shall we forbid democracy ???

don't u know that Islam is THE identity of muslims or it should be anyway :

do u think u can erase the identities of people ??? their beliefs , principles, ideals, dreams, ambitions , pride, dignity,drives, feelings, human nature .............. :lol:

well, Islam makes part of ther human nature , just try to erase human nature then, Einstein :

rejecting Islam is rejecting urselves, freaks :

Islam is a precious God given gift & mercy to guide humanity : without it is humanity lost & doomed ....


u're more stupid than i ever thought !


pfff....

DNA
14-09-09, 18:59
:lol:


"Humanity's créme de la créme " , zeg ! :lol:

"Humanity's pride" ! :lol:

:zwaai:

Joesoef
14-09-09, 19:15
En bovendien als Allah zou bestaan, had hij Wilders al lang vernietigd. Dus heeft Wilders inhoudelijk gewoon gelijk door te stellen dat de Islam niet van deze tijd is.

Allah spaart ook de dwazen, vandaar.

Sallahddin
14-09-09, 19:19
:lol:

wat een uiterst idioot uitspraak, zeg :

achterlijk kinderachtig '"logica" : no,offense kids :

no wonder that u deserve each other : u guys & that silly stupid fascist wilders ! :lol:

It strikes me that racists, fascists , ...are not that smart really : very stupid indeed :

mentally_intellectually_morally_psychologically_sp iritually...under _developped freaks, for the most part or insane psychos_sociopaths.... :

see KKK ,white supremacists , neo_nazis, far right movements , skin heads :lol:.... empty heads ... :lol:

they also have no sense of reality ....among many other things indeed ! :lol:



well, be my guest , go ahead , knock urselves out , just try to ...."forbid Islam " as u so stupidly had put it & see what will happen, silly stupid fascist !

shall we forbid democracy ???

don't u know that Islam is THE identity of muslims or it should be anyway :

do u think u can erase the identities of people ??? their beliefs , principles, ideals, dreams, ambitions , pride, dignity,drives, feelings, human nature .............. :lol:

well, Islam makes part of ther human nature , just try to erase human nature then, Einstein :

rejecting Islam is rejecting urselves, freaks :

Islam is a precious God given gift & mercy to guide humanity : without it is humanity lost & doomed ....


u're more stupid than i ever thought !


pfff....


Yep: they do not learn nothing from history :

see how Former Sovjet Union communists Stalinists ...had tried to erase Islam from the map in there through real barbaric measures , & see how Islam came back on the scene there after the fall of the Sovjet totalitarianism :

no power on earth or in the universe can defeat or crash...Islam : much too powerful & much too strong & too true ....


Islam will have the last word :

Islam will have his final victory , just wait & see , freaks !


Rira bien qui rira le ...dernier ! :lol:

fisherman1969
14-09-09, 20:46
Yep: they do not learn nothing from history :

see how Former Sovjet Union communists Stalinists ...had tried to erase Islam from the map in there through real barbaric measures , & see how Islam came back on the scene there after the fall of the Sovjet totalitarianism :

no power on earth or in the universe can defeat or crash...Islam : much too powerful & much too strong & too true ....


Islam will have the last word :

Islam will have his final victory , just wait & see , freaks !


Rira bien qui rira le ...dernier ! :lol:

Als jullie je commentaar overwegend in het Engels geven ,onderstreept met vette fel gekleurde letters ;dan ga ik toch een beetje twijfelen of Wilder gelijk heeft !!
Aanpassen aan het land dat jullie bewonen ( naar ik aan neem ) niet fatsoendelijk de taal gebruiken Nederlands dus en wel commentaar leveren dat is precies een van de punten die Wilders al eens heeft aangehaalt ,in dit geval heeft hij dus gelijk !

Om over deze fantastiche zinsnede maar niet te spreken ;)

De onderstaande dus



Islam will have his final victory , just wait & see , freaks !

fisherman1969
14-09-09, 21:09
De linkse zelfbenoemde elite verklaart grote groepen beschaafde, zelfstandig denkende vreedzame burgers, die zich simpelweg de onverdraagzame, discriminerende, indoctrinerende, onderwerpende en gewelddadige islam in hun eigen land niet wensen te laten opdringen en welgevallen, uit de losse pols tot racist en daarmee tot ‘slechte Nederlander’. Men is blijkbaar volstrekt blind voor het harde feit dat de islam in alle landen van de wereld tot nu toe een giftige splijtzwam is gebleken die tot gewelddadige strijd of tot onderwerping lijdt.

In het proces tegen Geert Wilders staan collectief ook al die ‘slechte Nederlanders’ terecht die zich niet willen onderwerpen. Een veroordeling van Wilders zal tot een aanzienlijke maatschappelijke reactie leiden met onvoorspelbare afloop. Ook een vredelievend volk kan men namelijk niet tot in het oneindige blijven tarten, minachten, schofferen en koeioneren.

Jammer dat jij een grove fout maakt door alle Moslims over een kam te scheren , je vergeet dat er ook welwillende en heel erg goede MOSLIMS zijn , en die zeker niet aan het door jou boven beschreven voldoen.

John2
14-09-09, 21:40
Allah spaart ook de dwazen, vandaar.

Ik zou toch overstappen op zegeltjes i.p.v. dwazen.

Sallahddin
14-09-09, 23:18
Jammer dat jij een grove fout maakt door alle Moslims over een kam te scheren , je vergeet dat er ook welwillende en heel erg goede MOSLIMS zijn , en die zeker niet aan het door jou boven beschreven voldoen.

:lol:

wat is de definitie van een "goed" moslim, volgens je ???

wat versta je onder ..."goed" : da's een waardeoordeel bovendien :

waaroom moet een moslim "goed" zijn ???

kan je doordringen tot het bewustzijn van mensen ??? om er achter te halen of ze al dan niet goed zouden zijn ???

is dat een critaria of voorwaarde om jou "paradijs" te kunnen betreden ???

gek redenering, zeg !

Denk je zelf dat je "goed" zou zijn ???

waaroom zou een moslim niet op diens beurt van je verlangen dat je "goed" zou zijn , of denk je de monopolie over zulke waardeoordelen te kunnen beschikken ???

Je moet mensen zien als ...burgers met gelijke rechten, idioot :

gelijkheid_gelijkwaardigheid wordt geen voorwaarden aan gebonden !


of bedoel je : een goed moslim is degene die jou visie van de wereld moet delen : jij moet zijn :

die zich met je moet identificeren & jij worden :

who the hell RU then ???

who wanna look like u anyway ???

why should people look like u then ???

why do u wanna make the whole world look like u ???

..................................

Think, don't let others do just that for u !

Sallahddin
14-09-09, 23:27
Als jullie je commentaar overwegend in het Engels geven ,onderstreept met vette fel gekleurde letters ;dan ga ik toch een beetje twijfelen of Wilder gelijk heeft !!
Aanpassen aan het land dat jullie bewonen ( naar ik aan neem ) niet fatsoendelijk de taal gebruiken Nederlands dus en wel commentaar leveren dat is precies een van de punten die Wilders al eens heeft aangehaalt ,in dit geval heeft hij dus gelijk !

Om over deze fantastiche zinsnede maar niet te spreken ;)

De onderstaande dus



Islam will have his final victory , just wait & see , freaks !


wat zit je te lullen ,zeg , als een kip zonder kop :

wat is dit voor "logica, moraal, psychologie, mentaliteit..." die je hier zit te hanteren ???

what has that to do with anything ???

Fuck u & fuck that silly stupid wilders of urs :

ok ???




mensen moet je zien als burgers met gelijk rechten...

gelijkwaardigheid _gelijkheid worden geen voorwaarden aan gebonden :

dat staat vast in de NLse grondwet :

hangt niet af van die idioot wilders of van je : wilders is not the Dutch constitution !

I can speak any fucky language i want ....


Vraiment irritants & tragi_comiques :lol: ces cons la , sans raison , sans sens commun ....

La raison a de bonnes raisons de rejeter la déraison :

la déraison n'a pas de raison détre, se passe de raisons ......se pose comme sa seule "legetime raison" .....


pfff....


:lol:

Slinger
15-09-09, 05:57
wat zit je te lullen ,zeg , als een kip zonder kop :

wat is dit voor "logica, moraal, psychologie, mentaliteit..." die je hier zit te hanteren ???

what has that to do with anything ???

Fuck u & fuck that silly stupid wilders of urs :

ok ???




mensen moet je zien als burgers met gelijk rechten...

gelijkwaardigheid _gelijkheid worden geen voorwaarden aan gebonden :

dat staat vast in de NLse grondwet :

hangt niet af van die idioot wilders of van je : wilders is not the Dutch constitution !

I can speak any fucky language i want ....


Vraiment irritants & tragi_comiques :lol: ces cons la , sans raison , sans sens commun ....

La raison a de bonnes raisons de rejeter la déraison :

la déraison n'a pas de raison détre, se passe de raisons ......se pose comme sa seule "legetime raison" .....


pfff....


:lol:

Je Frans is al net zo beroerd als je Engels...

Sallahddin
15-09-09, 16:43
Je Frans is al net zo beroerd als je Engels...

u wish ! :lol:


u see only the top of the iceberg , genius ! :


instead of saying something on _topic : u choose to play the silly moron again ??

what u can't understand is not per definition ...not ok, wrong, bad .... :lol:

Tu crois que je devrais te prouver quoi que ce soit , espece de petit con ???

Tu ne te demandes jamais pourquoi tu sens le besoin urgent de devaloriser les autres pour te sentir mieux & pour peut-etre te "distinguer" , aux yeux des autres & à tes propres yeux ??? :


Go see a shrink: little silly stupid snake !




wa Allahi maraito wa lasami3to bi ahmaka miltlaka : :lol:
essaies de traduire cela.... :lol:






pfff...


......

Slinger
15-09-09, 17:19
u wish ! :lol:


u see only the top of the iceberg , genius ! :


instead of saying something on _topic : u choose to play the silly moron again ??

what u can't understand is not per definition ...not ok, wrong, bad .... :lol:

Tu crois que je devrais te prouver quoi que ce soit , espece de petit con ???

Tu ne te demandes jamais pourquoi tu sens le besoin urgent de devaloriser les autres pour te sentir mieux & pour peut-etre te "distinguer" , aux yeux des autres & à tes propres yeux ??? :


Go see a shrink: little silly stupid snake !




wa Allahi maraito wa lasami3to bi ahmaka miltlaka : :lol:
essaies de traduire cela.... :lol:






pfff...


......


Je devalueert je zelf en je eigen boodschap als je op zo'n slechte manier met taal omgaat als jij. Dat ik dat opmerk, daar is niets mis mee.

Over je Arabisch kan ik niet oordelen, maar ik kan wel constateren dat je minstens drie talen slecht beheerst.

Dat komt de acceptatie van je boodschap niet ten goede.

En het zou inderdaad heel normaal zijn dat je op een Nederlands forum in het Nederlands schrijft, in plaats van in steenkolenengels.

fisherman1969
15-09-09, 17:48
wat zit je te lullen ,zeg , als een kip zonder kop :

wat is dit voor "logica, moraal, psychologie, mentaliteit..." die je hier zit te hanteren ???

what has that to do with anything ???

Fuck u & fuck that silly stupid wilders of urs :

ok ???




mensen moet je zien als burgers met gelijk rechten...

gelijkwaardigheid _gelijkheid worden geen voorwaarden aan gebonden :

dat staat vast in de NLse grondwet :

hangt niet af van die idioot wilders of van je : wilders is not the Dutch constitution !

I can speak any fucky language i want ....


Vraiment irritants & tragi_comiques :lol: ces cons la , sans raison , sans sens commun ....

La raison a de bonnes raisons de rejeter la déraison :

la déraison n'a pas de raison détre, se passe de raisons ......se pose comme sa seule "legetime raison" .....


pfff....


:lol:

Welke vertaal site gebruik je ?? ;)

fisherman1969
15-09-09, 17:55
:lol:

wat is de definitie van een "goed" moslim, volgens je ???

wat versta je onder ..."goed" : da's een waardeoordeel bovendien :

waaroom moet een moslim "goed" zijn ???

kan je doordringen tot het bewustzijn van mensen ??? om er achter te halen of ze al dan niet goed zouden zijn ???

is dat een critaria of voorwaarde om jou "paradijs" te kunnen betreden ???

gek redenering, zeg !

Denk je zelf dat je "goed" zou zijn ???

waaroom zou een moslim niet op diens beurt van je verlangen dat je "goed" zou zijn , of denk je de monopolie over zulke waardeoordelen te kunnen beschikken ???

Je moet mensen zien als ...burgers met gelijke rechten, idioot :

gelijkheid_gelijkwaardigheid wordt geen voorwaarden aan gebonden !


of bedoel je : een goed moslim is degene die jou visie van de wereld moet delen : jij moet zijn :

die zich met je moet identificeren & jij worden :

who the hell RU then ???

who wanna look like u anyway ???

why should people look like u then ???

why do u wanna make the whole world look like u ???

..................................

Think, don't let others do just that for u !

De ,,minder,, goede Moslim is al beschreven ,daar gaf ik commentaar op!
Aan jou de eer om de ,,goede,, te beschrijven ,dat kan je niet omdat je zelf niet weet wat goed of kwaad is , zo stom ben jij :) en ik ben zo stom dat ik het Engels niet lees straks ga je nog over op Chinees of zo halve gare !
Maakt jou geen reet uit als je maar indruk denkt te kunnnen maken zot !