PDA

Bekijk Volledige Versie : Let's pray for & send our love to ...Eke !



DNA
20-09-09, 00:14
Let's pray for & send _show our love , sympathy , respet ...to Eke :

Eke has been sick for a while , she's also a rare kind of sweet person in this "heartless" forum : no one had touched me more here than her , even though i do not agree with her all the time : the latter is only natural & human !

That's why & among other things , i ask all of u to join me in praying for her , ur own ways, believers or not alike :

let's show her our love, respect, sympathy, appreciation , ...she deserves it all :

If someone deserves the title Mrs . maroc.nl : the beauty of soul , tenderness, respect , love ...i think it's her : i can't think of nobodyelse here who w'd deserve such an honour more than she does ..........


Eke : i"ve sent u a private e_mail : it didn't go through 'cause ur map is overloaded with messages : no space left : i've sent it to my other nick: Sallahddin to save it 'till i can be able to send it to u whenever possible ,whenever ur map is available ......


Thanks , lady : u had inspired me more than u can ever think !

Best wishes : sterkte & beterschap !

with all our love ...



Signed : DNA /Salah !

:zwaai:

Eke
20-09-09, 12:04
Wat hartelijk, Salah !!!!

We laten ons allemaal op dit forum heel vaak 'kennen'..we maken ons druk over een politiek of wetenschappelijk item..raken daardoor opgewonden en kwetsen makkelijk...lees al die mailtjes maar..

maar....we laten ons eigenlijk niet echt kennen.
Onze 'schaduwkanten' (bv. ongeduld, irritatie, boosheid, woede) tja, dat 's veilig. Je geeft hier een mep en je krijgt een mep terug. Virtueel.

En ik weet door PM. en eigen vroegere ervaringen dat zoiets in de werkelijke wereld wel pijnlijk kan aankomen.. Want we zijn allemaal anders . De een heeft een dikke vetlaag bovenop z'n huid waar alles vanafloopt zoals bij eenden en de ander bezit een groot kwetsbaar ego. En weer een ander voelt zich aangetast in z.n beliefs...Of is niet solidair met zichzelf, bekritiseert zichzelf ook maar..

Maar wie we echt zijn...daaronder..in die laag daaronder..ons wezen..

Dat voelt eng. Dat zijn we hier in Nederland helemaal niet echt zo gewend, Salah.


Misschien heb je er wel helemaal geen kontakt mee....Je wezen ...in het licht van je Liefde.

Voor mij is dat: God's liefde. Omdat ik dat gekregen heb, vanaf m'n geboorte. Het is een gave. Om in voor mij bekende termen te praten : een genade.
Maar een ander iemand, vanuit een andere plek, zal dat anders noemen. Dat geeft niet. Dat's natural.

Goed, ik hoor bij die onzekeren. Maar dat blijkt gewoon wel uit m'n forum-teksten. :blij:

Ik ben zo blij, Salah, zo heel erg blij dat je voor me wilt bidden.
Ik denk dat bidden of mediteren of stilstaan bij elkaar als mensen ,mensen wederzijds kracht geeft..Denk je ook niet ?

Op dit forum lopen m.i. meestal mensen rond met juist een betrokken en liefdevolle inborst. Op de wereld ook....






Maar het zou een bewuste keuze moeten zijn om te gaan voor je goede kanten en je schaduwkanten leren herkennen en er mee om te leren gaan. Maar goed. dat's bewustwording.




Het is een puinhoop,he, m'n administratie :hihi: niet alleen m'n postbox hier heeft een giga-achterstand, kwa onderhoud.
Dat komt wel weer, als ik weer wat energie krijg. Eten koken en wassen e.d. gaat voor !



He, Salah, bedankt voor je vrienschap,he. Al mailen we niet vaak, toch voel ik het zo. Je bent er....
.

Ik zal m'n box vast een beetje minder vol maken, want ik vind het ook wel eng om zo in het openbaar zulke gevoelige dingen te schrijven..

:zwaai: Eke

Snowwhite
20-09-09, 15:52
Eke,

Beterschap gewenst! Doe het lekker rustig aan, laat de boel de boel..............

xxx

DNA
20-09-09, 18:02
Wat hartelijk, Salah !!!!

We laten ons allemaal op dit forum heel vaak 'kennen'..we maken ons druk over een politiek of wetenschappelijk item..raken daardoor opgewonden en kwetsen makkelijk...lees al die mailtjes maar..

maar....we laten ons eigenlijk niet echt kennen.
Onze 'schaduwkanten' (bv. ongeduld, irritatie, boosheid, woede) tja, dat 's veilig. Je geeft hier een mep en je krijgt een mep terug. Virtueel.

En ik weet door PM. en eigen vroegere ervaringen dat zoiets in de werkelijke wereld wel pijnlijk kan aankomen.. Want we zijn allemaal anders . De een heeft een dikke vetlaag bovenop z'n huid waar alles vanafloopt zoals bij eenden en de ander bezit een groot kwetsbaar ego. En weer een ander voelt zich aangetast in z.n beliefs...Of is niet solidair met zichzelf, bekritiseert zichzelf ook maar..

Maar wie we echt zijn...daaronder..in die laag daaronder..ons wezen..

Dat voelt eng. Dat zijn we hier in Nederland helemaal niet echt zo gewend, Salah.


Misschien heb je er wel helemaal geen kontakt mee....Je wezen ...in het licht van je Liefde.

Voor mij is dat: God's liefde. Omdat ik dat gekregen heb, vanaf m'n geboorte. Het is een gave. Om in voor mij bekende termen te praten : een genade.
Maar een ander iemand, vanuit een andere plek, zal dat anders noemen. Dat geeft niet. Dat's natural.

Goed, ik hoor bij die onzekeren. Maar dat blijkt gewoon wel uit m'n forum-teksten. :blij:

Ik ben zo blij, Salah, zo heel erg blij dat je voor me wilt bidden.
Ik denk dat bidden of mediteren of stilstaan bij elkaar als mensen ,mensen wederzijds kracht geeft..Denk je ook niet ?

Op dit forum lopen m.i. meestal mensen rond met juist een betrokken en liefdevolle inborst. Op de wereld ook....






Maar het zou een bewuste keuze moeten zijn om te gaan voor je goede kanten en je schaduwkanten leren herkennen en er mee om te leren gaan. Maar goed. dat's bewustwording.




Het is een puinhoop,he, m'n administratie :hihi: niet alleen m'n postbox hier heeft een giga-achterstand, kwa onderhoud.
Dat komt wel weer, als ik weer wat energie krijg. Eten koken en wassen e.d. gaat voor !



He, Salah, bedankt voor je vrienschap,he. Al mailen we niet vaak, toch voel ik het zo. Je bent er....
.

Ik zal m'n box vast een beetje minder vol maken, want ik vind het ook wel eng om zo in het openbaar zulke gevoelige dingen te schrijven..

:zwaai: Eke

Graag gedaan , al is het en public : sorry for that : ik kon niet anders : ik kon je niet bereiken & ik ga toch een tijdje weg van hier , zo : ander prioriteiten !


maak je je geen druk , beste Eke, komt allemaal goed : het is allemaal in handen van God, dus .....

gelukkig maar dat het niet in handen van mensen is ! :lol:

wij lopen allemaal & meestaal met maskers op door het leven heen :

weinigen hebben echt contact met hun innerlijk zelf, bewustzijn ....met hun eigen aard, natuur...& dus met God :

"Know urself & then u w'd know ...God" :

het geloof in God is een kwestie van bewustzijn : deze laatste is een Goddelijk gift , zodat wij in contact kunnen komen met God via onze Goddelijk bewustzijn :


vandar dat ik enorm geintereseerd ben in het bewustzijn :

zie hoe die gek materialisten atheisten & neo_darwinisten ervan hadden gemaakt :
een groot tragi_hilarisch materialistisch puinhoop :

bewustzijn is een materieel aangelengenheid = slechts een neuronaal activiteit van het menselijk brein :

the evolutionary complexity of the human brain has "produced" the human consciousness ,those insane lunatics say = the so_called emergent property theory !


.................

sterkte & beterschap : het beste !

have a nice evening , lady !


take care !

talk to u another time !

:zwaai:

Eke
21-09-09, 14:17
Sneeuwwitje en DNA,bedankt !!! jullie krijgen alletwee van de week nog een PM. En nog iemand. :)

Niet over mezelf maar over de inhoud van je laatste mail wil ik graag nog eens schrijven hier. Even wachten op een beetje energie.

Ben je deze week al weg, Sallah ?

En Reallife, lees je nog wel mee? Ik mis je hier...

Liefs en groeten, Eke

John2
21-09-09, 16:57
Sterkte meisje en wordt snel weer gezond

DNA
21-09-09, 17:10
Sneeuwwitje en DNA,bedankt !!! jullie krijgen alletwee van de week nog een PM. En nog iemand. :)

Niet over mezelf maar over de inhoud van je laatste mail wil ik graag nog eens schrijven hier. Even wachten op een beetje energie.

Ben je deze week al weg, Sallah ?

En Reallife, lees je nog wel mee? Ik mis je hier...

Liefs en groeten, Eke


Thanks, lady :

Ga ik even weg van hier voor een tijdje : ander prioriteiten :

vandaag nog !

mail me if u feel like it ....also when u decide to tell me something in here ....geef me dan een seintje graag , dank u !

see ya !

het beste !

best wishes !

:zwaai: