PDA

Bekijk Volledige Versie : Mexicaanse griep



jankynoway
28-09-09, 14:45
...

Umarvlie
28-09-09, 14:50
Ha ha ha ... conspiracy theory op klompen :boer:

barfly
29-09-09, 06:47
Beste mensen,

Het is kort dag slaat de handen ineen we hebben nog 2 maanden.
2 mnd na nu is niets meer het zelfde. zie links, en denk voor je zelf....
de aanslag op de twins zal hierbij verbleken.

1. http://pieterstuurman.blogspot.com/ eerst lezen!

2. http://www.klokkenluideronline.nl/ar...x-in-genocide- complot-swine-flu.html

3. http://birdflu666.wordpress.com/

4. http://xandernieuws.punt.nl/?id=5424...l_archief=&amp

Let wel nu blijkt dat we een gemeenschappelijke tegenstander hebben


groetjes, jankynoway

Heb je al eens overwogen om te stoppen met blowen?

Amaeru
29-09-09, 12:49
Osterhaus heeft aandelen in griepvaccin

AMSTERDAM - Viroloog Ab Osterhaus heeft aandelen in een bedrijf dat bezig is met de ontwikkeling van vaccins tegen de Mexicaanse griep.

De influenzadeskundige en regeringsadviseur over de H1N1, zoals het griepvirus officieel heet, ontkende eerder in De Telegraaf nog aandelen te bezitten.

Het Radio 1-programma Argos kwam er echter achter dat deze bewering niet klopt. De viroloog blijkt bijna tien procent aandelen te hebben in ViroClinics, een farmaceutisch onderzoeksbureau dat meewerkt aan de productie van vaccins tegen Influenza A, beter bekend als de Mexicaanse griep.

Osterhaus werkt één dag per week voor het bureau, blijkt uit onderzoek van Argos.

Het verhaal wordt bevestigd door bestuursvoorzitter Anton Westerlaken van het Erasmus Medisch Centrum, de werkgever van Osterhaus. “Voor mij is transparantie het belangrijkste”, zegt Westerlaken in de uitzending van Argos. Osterhaus stelt dat hij niet veel verdient aan de aandelen.

Joesoef
29-09-09, 13:40
Zodra je niet meer high bent moet je eens lezen wat er staat.

Wees verstandig en haal de mexicaanse griep spuit niet, het word je dood


Psssst, geheimpje. We gaan allemaal dood.

Tomas
29-09-09, 13:54
Nog maar 2 maanden files? Zal lekker rustig worden dan.

John2
29-09-09, 14:34
Osterhaus heeft aandelen in griepvaccin

AMSTERDAM - Viroloog Ab Osterhaus heeft aandelen in een bedrijf dat bezig is met de ontwikkeling van vaccins tegen de Mexicaanse griep.

De influenzadeskundige en regeringsadviseur over de H1N1, zoals het griepvirus officieel heet, ontkende eerder in De Telegraaf nog aandelen te bezitten.

Het Radio 1-programma Argos kwam er echter achter dat deze bewering niet klopt. De viroloog blijkt bijna tien procent aandelen te hebben in ViroClinics, een farmaceutisch onderzoeksbureau dat meewerkt aan de productie van vaccins tegen Influenza A, beter bekend als de Mexicaanse griep.

Osterhaus werkt één dag per week voor het bureau, blijkt uit onderzoek van Argos.

Het verhaal wordt bevestigd door bestuursvoorzitter Anton Westerlaken van het Erasmus Medisch Centrum, de werkgever van Osterhaus. “Voor mij is transparantie het belangrijkste”, zegt Westerlaken in de uitzending van Argos. Osterhaus stelt dat hij niet veel verdient aan de aandelen.

BV?

Spoetnik
29-09-09, 16:00
:o Schokkend nieuws. Verder vaccinatie tegen griep werkt zowiezo niet, waarom inenten?

naam
29-09-09, 16:11
Hmmmm, ergens komt dit ziektebeeld me bekend voor.

Als ik jou was zou ik maar een griepprikje halen.

naam
29-09-09, 16:16
Wel een nagedacht hoe de economie er voor de zogenaamde rijken eruit ziet als 10% van de wereldbevolking overblijft. Niet veel kan ik je zeggen.

Tomas
29-09-09, 16:20
Nou en? Fuk ekonomie. De rust, de ruimte, de vrijheid. Man, nog twee maanden. Lijkt geen eind aan te komen.

naam
29-09-09, 16:33
Nou en? Fuk ekonomie. De rust, de ruimte, de vrijheid. Man, nog twee maanden. Lijkt geen eind aan te komen.

De maximum snelheid kan dan ook weer worden opgeheven. Of denk ik nu alleen maar weer aan mezelf.

Joesoef
29-09-09, 17:37
Jouw huisarts zit ook in het complot?

John2
29-09-09, 21:36
Jouw huisarts zit ook in het complot?:hihi:

H.P.Pas
29-09-09, 21:42
, alleen de super rijken blijven leven.


Het enige voordeel van rijkdom is, dat je niet-rijken voor je kunt laten werken.
Dwaas plan dus.

Snowwhite
29-09-09, 22:52
Dat men zeer kritisch moet omgaan met vaccinaties, was al eerder bekend.

Vele artsen en medische wetenschappers hebben de samenstelling van het gepatenteerde vaccin onderzocht en aan de alarmbellen getrokken. Het bevat in elk geval Squalene (een adjuvant bedoeld om het immuunsysteem receptiever te maken). Squalene is verantwoordelijk voor het mysterieuze Golf War Syndrome bij grote groepen (gevaccineerde) Amerikaanse soldaten na de eerste golfoorlog.

http://pieterstuurman.blogspot.com/2009/09/mexicaanse-griep-vaccineren-of-niet.html

Bofko
30-09-09, 07:38
Hoeveel doden zijn er tot nu toe gevallen. Enkele tientallen ?

Spaanse Griep
"De Spaanse griep was een beruchte grieppandemie uit de jaren 1918-1919. Deze wereldwijde epidemie eiste naar schatting 20 tot 100 miljoen levens, een aantal dat het totale dodental van de Eerste Wereldoorlog ruimschoots overtreft. Het virus dat de Spaanse griep veroorzaakte was van het type H1N1".
Wikipedia.

2 wereldoorlogen + Spaanse griep zijn er niet in geslaagd om de armen + christenen + moslims te ruimen, jankynoway. Integendeel zou ik zeggen.

John2
30-09-09, 07:53
Het Tamso effect is weer bezig

John2
30-09-09, 08:11
Dat men zeer kritisch moet omgaan met vaccinaties, was al eerder bekend.

Vele artsen en medische wetenschappers hebben de samenstelling van het gepatenteerde vaccin onderzocht en aan de alarmbellen getrokken. Het bevat in elk geval Squalene (een adjuvant bedoeld om het immuunsysteem receptiever te maken). Squalene is verantwoordelijk voor het mysterieuze Golf War Syndrome bij grote groepen (gevaccineerde) Amerikaanse soldaten na de eerste golfoorlog.

http://pieterstuurman.blogspot.com/2009/09/mexicaanse-griep-vaccineren-of-niet.html

Zoek nog vaker de informatie op onbeduidende internetpagina's, zodat er hier nog meer onzin kan worden geschreven en paniek kan worden gezaaid........
Squalene is een onverzadigd kool/waterstof niet meer en niet minder dat in natuurlijke vorm voorkomt bij haaien (leverolie).

reallife
30-09-09, 08:31
Jouw huisarts zit ook in het complot?

Tezamen met de immense database van de FBI ;)

The_Grand_Wazoo
30-09-09, 08:36
De maximum snelheid kan dan ook weer worden opgeheven. Of denk ik nu alleen maar weer aan mezelf.

Maar er is niemand meer om tegen een redelijk tarief strepen op de weg te trekken.

H.P.Pas
30-09-09, 08:48
Squalene is een onverzadigd kool/waterstof niet meer en niet minder dat in natuurlijke vorm voorkomt bij haaien (leverolie).

Niet alleen bij haaien, ook bij mensen; daar maken we alleen geen leverolie van.
Dat zegt de WHO (http://www.who.int/vaccine_safety/topics/adjuvants/squalene/questions_and_answers/en/index.html) tenminste; die zitten natuurlijk ook in het complot.

Why do some people think squalene in vaccines carries a risk?
• A few people have tried to link the health problems of Gulf War veterans to the possible presence of squalene in the vaccines these soldiers received.
• One published report suggested that some veterans who received anthrax vaccines developed anti-squalene antibodies and these antibodies caused disabilities.
• It is now known that squalene was not added to the vaccines administered to these veterans, and technical deficiencies in the report suggesting an association have been published.


@Snow:


Als je fruit eet krijg je wormen, van veel wassen word je kaal
En als straks de bom zal vallen, nou dan gaan we allemaal
Katteharen zijn vergiftigd, geef geen zoentjes aan een hond
Keer nooit je rug toe aan een homo want dan zit 'ie aan je kont
Negers zijn heel vaak gevaarlijk met een mes of een pistool
En kijk ook maar uit voor joden ook al spelen ze mooi viool

refrain:
En dat is allemaal angst, allemaal angst
De allergrootste schreeuwers, zijn dikwijls 't bangst
En als er ooit iets gebeurd nou dan moet 't zo wezen
Wie 't meeste angst heeft, heeft vaak 't minst te vrezen

Als je scheel kijkt en de klok slaat blijf je heel je leven scheel
Als je zout morst krijg je ruzie en betaal ik niet te veel
Loop nooit onderlangs een ladder en op wijzen staat een jaar
En onder bomen staan bij onweer schuilt een levensgroot gevaar
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloof
En wie vloekt gaat naar de hel, van masturbatie word je doof
Wat? Van masturbatie word je doof

refrain

Vrijdag dertien blijft gevaarlijk, van veel lezen word je blind
Trouw je met je achternichtje krijg je een ongelukkig kind
Als ik maar geen lekke band krijg en stink ik niet uit m'n mond
Ben ik niet te laag verzekerd, dokter ben ik wel gezond
Van tomaten krijg je puistjes, van veel koffie word je rood
Van sigaretten zieke longen en van leven ga je dood

En dat laatste is waar, da's helemaal waar 't Klinkt misschien wel lullig, maar toch is 't waar Maar 't kan nog jaren duren dus niet van dat bange
Heb je angst voor morgen, dan moet je vandaag gaan hangen

reallife
30-09-09, 08:50
Niet alleen bij haaien, ook bij mensen; daar maken we alleen geen leverolie van.

Weet je dat zeker? :eek:

H.P.Pas
30-09-09, 09:04
Weet je dat zeker? :eek:

Nee. :bril:
Snow of Tamso moeten daar maar eens een pittige website over gaan zoeken.

reallife
30-09-09, 09:45
Dat men zeer kritisch moet omgaan met vaccinaties, was al eerder bekend.

http://pieterstuurman.blogspot.com/2009/09/mexicaanse-griep-vaccineren-of-niet.html

Kritisch kijken is zeker verstandig.

Maar dergelijke sites spelen zo in op sensatiezucht dat het juist het tegenovergestelde effect bereikt wordt. Als je die sites moet geloven dan zitten we morgen in het Armageddon of zoiets, gechipt en wel. Gekoppeld aan één of andere enorme computer.

Kritisch kijken is wat anders als overal iets achterzoeken. Ik ben zelf ook niet bij de productie van een pak melk geweest wat ik in de super koop. En ook niet bij de zuivering van ons drinkwater. ;)

H.P.Pas
30-09-09, 09:50
Kritisch kijken is wat anders als overal iets achterzoeken.

:fpetaf:

Voilà.

H.P.Pas
30-09-09, 09:55
Volgens mij ben jij een intelectuele aanhanger van de Bilderberg groep


domme man......

Jij kijkt overal dwars doorheen.
Dan kun je net zo goed blind zijn.

reallife
30-09-09, 10:02
Dan ga jij toch lekker een liter pak mexicaanse griep tot je nemen.

je weet best dat we langzaam maar zeker slachtrijp worden gemaakt als schapen.

doe je ogen maar dicht en vertrouw op de rijke kliek die hoe dan ook aan de touwtjes trekt.

http://www.nujij.nl/veroordeel-osterhaus-niet-wantrouw-hem.6757849.lynkx

Ik werk in de gezondheidszorg. Ik heb nooit griep gehad, hooguit een flinke verkoudheid terwijl ik nooit de griepprik nam die wij op mijn werk ieder jaar aangeboden krijgen. Ik kan ook deze zo door een collega laten prikken als ze verstrekt worden. Hoef er niet eens voor naar de huisarts. :p

Ik denk er nog over na.

Soldim
30-09-09, 11:02
Beste Umar,



Bedenk je voor je gaat voor deze doodprik


http://www.nujij.nl/veroordeel-osterhaus-niet-wantrouw-hem.6757849.lynkx

Ik vraag me altijd af wat dit soort zielige figuren voor uitvluchten bedenken als achteraf blijkt dat het eigenlijk toch wel meevalt.....

John2
30-09-09, 11:10
Volgens mij ben jij een intelectuele aanhanger van de Bilderberg groep


domme man......

Yep zit die, samen met de Joden en enkele Christenen die immuum zijn voor H1N1 die in tegenstelling tot H5N1 niet zo gevaarlijk is als de laatste die ook wel bekend is als de vogelpest, maar gelukkig moeilijk is overdraagbaar op mensen.

John2
30-09-09, 11:26
De maximum snelheid kan dan ook weer worden opgeheven. Of denk ik nu alleen maar weer aan mezelf.

Je weet toch dat de maximum snelheid niet voor ons rijken der aarde telt, immers hoe meer ik betaal hoe harder mijn chauffeur mag rijden.

Umarvlie
30-09-09, 11:47
Beste Umar,



Bedenk je voor je gaat voor deze doodprik


http://www.nujij.nl/veroordeel-osterhaus-niet-wantrouw-hem.6757849.lynkx

Ik gaf geen oordeel over het wel of niet zinvol zijn van de vaccinatie, ik gaf slechts een waardeoordeel over al die doemscenarios en samenzeringsverhalen. Deze zijn in mijn ogen van het zelfde laken een pak als de griepverhalen.

Umarvlie
30-09-09, 12:06
Groot: Massamoord op 3/4 van Nederland op handen
Groter: Rijke Amerikanen willen 3/4 van de mensheid doden
Grootst: U.S.A. Plans to Kill 90% of the Worlds Population

Nog 1 dag en het is 100% en we zijn van de problemen af.

Snowwhite
30-09-09, 12:12
Kritisch kijken is zeker verstandig.

Maar dergelijke sites spelen zo in op sensatiezucht dat het juist het tegenovergestelde effect bereikt wordt. Als je die sites moet geloven dan zitten we morgen in het Armageddon of zoiets, gechipt en wel. Gekoppeld aan één of andere enorme computer.

Kritisch kijken is wat anders als overal iets achterzoeken. Ik ben zelf ook niet bij de productie van een pak melk geweest wat ik in de super koop. En ook niet bij de zuivering van ons drinkwater. ;)

Kritisch kijken is anders dan geobsedeerd zijn door samenzweringstheorieen. Als een schoothondje achter de gevestigde orde aanlopen is ook weer het andere uiterste.

Je kunt best wel kritisch kijken naar het elektronische patientendossier, je zorgen maken over de privacy van persoonsgegevens, zonder nou gelijk te denken aan een duister complot om de volledige samenleving gechipt te krijgen.

StevieK
30-09-09, 13:45
SuperRijke mensen bepalen het hoe het wat in de wereld, zij bepalen de geld stromen, zij bepalen de oorlogen, zij bepalen anders.

Zondag zie je je voor in de kerk zitten dan aanbidden ze God, de rest van de week aanbidden ze Gouden Kalf

H.P.Pas
30-09-09, 16:17
domme man......

Ik ben bereid er een smakelijk bedrag onder te verwedden dat die massale sterfte in Nederland niet doorgaat.
Deal ?

StevieK
30-09-09, 18:08
ach, in de moskee vind je ook mensen die eerst op de knieeen gaan om te bidden en later dood en verderf prediken.

Dat betreft zijn de verschillen bij de invloedrijke en tevens strenggelovige niet veel.

Trouwens dat vind je bijna in iedere geloof terug

StevieK
30-09-09, 18:20
ach, in de moskee vind je ook mensen die eerst op de knieeen gaan om te bidden en later dood en verderf prediken.

Dat betreft zijn de verschillen bij de invloedrijke en tevens strenggelovige niet veel.

Trouwens dat vind je bijna in iedere geloof terug

John2
30-09-09, 19:43
Mag niet wedden van mijn moeder, maar je hebt wel gelijk hoop ik.

Ook al vallen er maar een paar doden door deze slecht in elkaar gezette poging van de pillen industrie om heel veel geld te verdienen.
Ik hoop dat de hersenloze massa in ieder geval eens een keer nadenkt voor ze de staat blindelings vertrouwen.

Een kleine vraag jankynoway, heb jij enige medische achtergrond of weet jij uberhoud hoe en wanneer medicamenten hier op de markt komen?

Joesoef
30-09-09, 21:04
Het verband tussen squalene en het Golfoorlog Syndroom is onomstotelijk aangetoond door professor R.F.Garry. Na diens getuigenis voor het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden verbood een Federale Rechter in 2004 het Pentagon om nog langer gebruik te maken van squalene, omdat deze stof grote schade aan de gezondheid veroorzaakt.




Bron?

Joesoef
30-09-09, 21:32
Ja,


Zie je nu wel!

Bar
02-10-09, 10:06
Mafketel

sidi bibi
02-10-09, 17:46
Overzicht van de “Mexicaanse griep” criminele zaak

Bron:
http://www.theflucase.comverkort van de oorspronkelijke versie en bewerkt voor de Nederlandse lezers]

Er is bewijs dat aantoont dat er een internationaal corporatief crimineel syndicaat bestaat dat als doel heeft genocide te plegen door een crisis te verspreiden in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, en andere landen over de hele wereld. Waarschijnlijk zal, in de herfst 2009 of winter 2010, een pandemisch virus verspreidt worden, dat als rechtvaardiging voor een gedwongen programma van giftige vaccins zou dienen. Dit alles zou enorm winstgevend voor de vaccin bedrijven zijn.

De giftige vaccins zijn door hun eigen voorschriften, in de VS en het VK, geclassificeerd als biowapens.

Op 11 juni 2009 kondigde de World Heath Organization (WHO) van de VN een Niveau 6 Pandemie aan – het hoogste mogelijke niveau – zonder voldoende wetenschappelijk bewijs, dus het kreeg veel kritiek van experts. Het uitroepen van Niveau 6 heeft wat bijzondere wetten geactiveerd die de WHO en VN de controle geven over militaire troepen, rechtshandhaving, en gezondheidszorg.

Volgens de International Health Regulations van 2005 (onderdeel van de nationale pandemieplannen van de VS en andere landen), worden de WHO en de VN de controlerende instellingen als het een Niveau 6 Pandemie betreft. Zo kunnen ze onder het voorwendsel van een pandemie de staat van beleg afkondigen.

Het weigeren van een WHO bevolen vaccin is gecriminaliseerd geworden. Dus kan de politie tegen “criminele verdachten” dodelijke geweld gebruiken als zij deze vaccins weigeren.

De WHO riep in juni op tot massa vacciniaties, waarna alle 194 landen die de International Health Regulations ondertekend hebben verplicht waren om massa vaccinaties te regelen. Zij moeten zich ook voor andere stappen zoals quarantaine voorbereiden. Overheden zijn al aan de voorbereiding voor massa vaccinaties en quarantaine begonnen.

Een WHO memo van 1972 beschrijft een methode om vaccininjecties te gebruiken om d.m.v. een 3-stappen plan mensen te doden: ten eerste, door de verzwakking van het immuunsysteem; ten tweede, door het injecteren in het lichaam van een enorme dosis van het virus, die het verzwakte immuunsysteem niet kan bestrijden; en ten derde, door het injecteren van hulpstof die een massale inflammatore reactie en een cytokine storm veroorzaakt.

Er bestaat bewijs dat de door de WHO bevolen Mexicaanse griepvaccins aan hetzelfde 3-stappen proces zoals hierboven beschreven voldoet, dus veroorzaken ze opzettelijk schade en dood. Het lijkt erop dat de WHO het bewijs van het vaccin's dodelijke gevaar systematisch verbergt, zodat deze frauduleuze verkeerd uitgelegde biowapens door het publiek vrijwillig aanvaard worden.

Baxter (farmaceutische bedrijf) en het H5N1 virusmateriaal

De WHO was betrokken bij een bijna pandemie vorige winter in Oostenrijk, door de levering van H5N1 virusmateriaal aan Baxter's Oostenrijkse dochteronderneming, die het virusmateriaal aan 72 kilo menselijk vaccin materiaal blootstelde.

Volgens The Times of India produceerde de Oostenrijkse dochteronderneming van Baxter, in januari 2009, 72 kilo vaccinmateriaal besmet met een H5N1 virus. Het materiaal werd naar 16 laboratoria in vier landen, inclusief Oostenrijk, gedistribueerd. Hiermee werd er dus bijna een pandemie veroorzaakt.

Het verontreinigde materiaal bevatte een mix van een seizoensgebonden H3N2 menselijk griepvirus en het dodelijke H5N1 virus. Baxter heeft, door de toevoeging van het H5N1 aan het gewone H3N2 griepvirus, een zeer gevaarlijk biowapen geproduceerd.De WHO had het levende vogelgriepvirus aan Baxter geleverd. Een personeelslid van een (onderaangenomen) laboratorium in de Tsjechische Republiek ontdekte deze dodelijke verontreiniging toen alle dieren die ze testten met dit vaccinmateriaal stierven.

Baxter is verplicht om BSL 3 (Bioveiligheidsniveau 3) voorzorgsmaatregelen te nemen als het H5N1 virus betreft. H5N1 is geclassificeerd als een biologisch middel, BSL 3 of BSL 4 onder EU verordeningen. Deze voorzorgsmaatregelen maken het onmogelijk om gewoon griep virusmateriaal met het gevaarlijke H5N1 virus ongewild te verontreinigen. Met andere woorden, deze dodelijke verontreiniging en distributie komt bijna zeker voort uit een criminele bedoeling.

In Oostenrijk en de Tsjechische Republiek moesten 36 mensen preventief in het ziekenhuis opgenomen worden, dankzij de blootstelling aan dit vaccin, wat het gevaar van deze vaccins onderstreept.

Deze gebeurtenis, dat bijna miljoenen mensen gedood had, was door de WHO, EU, en de Oostenrijkse gezondheidsautoriteiten slechts vluchtig onderzocht. De zaak werd (ten onrechte) behandeld als een klein vergrijp tegen de Oostenrijkse veterinaire wetgeving, en vervolgens gesloten.

Gevaarlijke hulpstoffen

De WHO raadt oliebasis vaccins hulpsto ffen aan, o ndanks wetenschappelijk bewijs dat ze gevaarlijk zijn. Op 13 juni zei de WHO in een openbaar memorandum:

“In het licht van de verwachte beperkte wereldwijde beschikbaarheid van vaccins en de mogelijke noodzaak te beschermen tegen "dreef" stammen van het virus, SAGE (Studie over de vergrijzing en volksgezondheid) bevelen wij de productie en het gebruik van vaccins met hulpstoffen op oliebasis en levende verzwakte influenza aan. ”

Hulpstoffen worden aan vaccins toegevoegd om de vaccins “effectiever” te maken en de benodigde hoeveelheid van het vaccin per dosis te verminderen. Helaas veroorzaakt deze methode het immuunsysteem te reageren tegen het virus op een krachtige, onnatuurlijke en potentieel gevaarlijke manier. Als een hulpstof aan een hóge dosis virus toegevoegd wordt, veroorzaakt dit een massale inflammatore reactie met een cytokine storm, gevolgd door de dood.

Squaleen, een hulpstof op oliebasis, is wetenschappelijk bewezen als zijnde een van de slechtste vaccin hulpstoffen, het is ook niet door de FDA (VS Food and Drug Administration ) goedgekeurd. Desondanks wordt squaleen in de VS’s Mexicaanse griepvaccins gebruikt en worden mensen potentieel gedwongen deze te nemen, door de verkondiging van de WHO. Squaleen is reeds bewezen als een van de voornaamste oorzaken van het Golf Oorlog Syndroom, dat vele duizenden Amerikaanse militaire veteranen treft.

De haast naar de winst

In de huidige Amerikaanse klinische proeven worden er alleen vaccins zónder hulpstoffen getest door de NIAID/CDC, hoewel de massa vaccinaties die de meeste mensen werkelijk zullen krijgen hulpstoffen zullen bevatten. De massa vaccins worden ontwikkeld, "getest" en massaal verspreid in een kwestie van weken, zonder voldoende veiligheidsproeven. Ondertussen hebben de Amerikaanse vaccin bedrijven immuniteit van vervolging gekregen voor eventuele schade veroorzaakt door de onvoldoende geteste vaccins.

Deze bedrijven zullen enorme winsten maken uit de verkoop van de door de WHO bevolen vaccins. Dit geldt vooral nu ze volledige immuniteit genieten in de VS en potentieel andere landen.

De WHO heeft geweigerd de notulen van een belangrijke vergadering gehouden op 7 juli 2009 te publiceren. Tijdens deze vergadering heeft de WHO “vaccin adviesraad” – waar ook directeuren van farmaceutische bedrijven inzitten! – verplichte vaccinaties bevolen die hun eigen vaccins bevatten, waardoor ze enorme winsten maken.

Waarom massamoord?

Deze vraag wordt het beste beantwoord door politie -en strafrechtelijke onderzoeken.

Het lijkt alsof het syndicaat voorziet in een veel diepere financiële en economische crisis dan we op dit moment hebben. Als hun gekozen “oplossing” voor deze economische crisis is de vraag naar goederen te verminderen - door vermindering van het bevolkingsaantal - dan zou massa vaccinaties een effectief instrument zijn om dat doel te bereiken.

De Niveau 6 Pandemie is vooral verdacht omdat er geen meldingen bestaan, zelfs niet van de WHO, dat de Mexicaanse griep gevaarlijker is dan een gewone seizoensgebonden griep.

De Baxter/WHO zaak is zo belangrijk omdat het zeldzaam, harde bewijzen van georganiseerde criminele activiteiten betreft , waarbij zowel bedrijven als openbare instellingen betrokken zijn. Daarom heb ik strafbare tenlasteleggingen in deze zaak ingediend, en ook in andere gevallen waarin het bewijs sterk is.

Wij hopen dat, door het starten van politie onderzoeken en het informeren van het publiek over deze kwesties, we de schade die deze giftige vaccins veroorzaken kunnen minimaliseren, en ook dat we de volledige waarheid over deze vreemde en gevaarlijke gebeurtenissen boven tafel kunnen krijgen.

Op dit forum heb je soms het idee of je life meespeelt in een film van Fellini.

Joesoef
02-10-09, 18:02
De energie van mensen met een psychose :wow:

ronald
02-10-09, 18:26
Op dit forum heb je soms het idee of je life meespeelt in een film van Fellini.

:hihi:

ronald
02-10-09, 18:32
Mafketel

Nou, nou.... volgens mij zit Jomanda ook in het complot... die zat gedurende haar break natuurlijk lekker de mensen binnen een straal van 100 km rond haar in te stralen met dat spul. E;en knip met haar vingerers en BOEM:tover:... iedereen geïnfecteerd. sssttt....Ik denk dat blauwe kleren je beschermen.

tribia
02-10-09, 21:49
nwo

Bofko
02-10-09, 22:27
[/QUOTE=jankynoway;4091399]Erg he ''de waarheid''
[/QUOTE]

Yep. De jouwe zeker. Kun je niet ergens anders je waarheid gaan botvieren.

IbnRushd
03-10-09, 00:00
@jankynoway, gelieve berichten over Mexicaanse griep en bijbehorende complottheorieën in deze topic plaatsen. Alvast bedankt.

Snowwhite
03-10-09, 09:39
@jankynoway, gelieve berichten over Mexicaanse griep en bijbehorende complottheorieën in deze topic plaatsen. Alvast bedankt.

Inderdaad Jankynoway,

Ik vind het best dat je ons overlaadt met filmpjes, ik heb er ook een paar bekeken, maar waarom open je steeds een nieuwe topic. Dat is me veels te druk en onoverzichtelijk.

In de lijn van het bovenstaand verzoek ga ik dan zelf ook maar door in deze topic.

Snowwhite
03-10-09, 09:46
H.P.Pas,


Het is geen 'stukje'. Het is een voortreffelijk resumé; voorbeeldig gedocumenteerd. Ik heb overigens ook nog naar de WHO verwezen, daar ga je gemakshalve liever helemaal niet op in.
Onverschillig wat voor opvatting je waarover wenst te ventileren; het is altijd mogelijk een in je straatje passende website te vinden; that's life in the web.
Je komt er dus niet omheen websites een verschillend gewicht toe te kennen;
de kwaliteit kritisch te beoordelen.

Jouw stukjes = mening van de gevestigde orde. Die horen we dag in dag uit in de media. Dat is goed. Tevens willen we de andere kant horen. Dat kan gelukkig. Je kunt daarna je afwegingen maken.


Jij gaat wat dat betreft met totale willekeur te werk; met de 'Heksenhamer' als treurig hoogtepunt.

Wat is willekeurig? Het blindelings uitspraken citeren van vrijmetselaars zoals jij dat doet?

Wat de malleus maleficarum te maken heeft met kritisch naar vaccinaties kijken, is mij niet duidelijk. Zijn squalene of thimerosal magische stoffen, of komt Alladin's geest uit de spuit?

Me dunkt dat jij een beetje willekeurig (zie selectieve spellingscontrole) te keer gaat, kritisch zijn t.a.v. toevoegingen in vaccinaties, wil niet direkt zeggen dat je gelooft in allerlei complottheorieen, massamoord of andere duivelse opzet.

Veel succes met je oorlog tegen creationisten Hokus Pokus.

Snow trekt haar eigen spoor………..

Colorado mother waging war on military's anthrax shot

Article Published on DenverPost.com Monday, November 15, 2004

By Elizabeth Aguilera
of the DenverPost.com

Lori Greenleaf of Morrison says she’s pleased a judge halted military anthrax vaccinations last month but worries about those already adversely affected.

When the news she had waited years to hear finally arrived, Lori Greenleaf was strangely unmoved.

A federal judge had ordered the military to stop forcing soldiers to be injected with an anthrax vaccine. But while the court had essentially said last month that Greenleaf was right about the vaccine's problems, she didn't feel like a winner.

"It's bittersweet because I don't think it'll hold," said the woman described in a recent book as the "Dear Abby of Anthrax Vaccine." "And all the people they hurt already don't get any restitution. I surely do hope the judge's order stands, but we've had so many disappointments you hate to get your hopes up."

Greenleaf, 46, of Morrison first took issue with the anthrax vaccination program five years ago when her son became one of the first sailors to receive it.

She started asking questions. Before long, Greenleaf had become a clearinghouse on the anthrax vaccine for service members around the world.

At one point she was in contact with more than 7,000 service members via e- mail and telephone.

She served as their counselor and confidante. She fretted for them when they were punished or court-martialed for refusing the vaccine. She visited them in hospitals when they accepted the injection and became ill.

Although the Pentagon insists the vaccine is safe and it has been approved by the Food and Drug Administration, doctors have documented cases of vaccine- related autoimmune diseases, such as lupus, multiple sclerosis and rheumatoid arthritis.

Since March 1998, the military has injected more than 5 million doses into 1.3 million people. The vaccine is given in a six-shot series over 18 months. More than 3,000 adverse reactions to the vaccine have been reported, and at least half a dozen deaths have been linked to the vaccine, according to anti-vaccine advocates and their attorneys.

Nearly 600 people have refused the vaccine, according to estimates. The Defense Department reports that before Aug. 15, 2000, 441 refusers were given nonjudiciary discipline such as being docked in pay, reduced in rank or given restriction. Others were given a less-than-honorable discharge. Since then 51 have been court-martialed for refusing.

Many of them have been in touch with Greenleaf. From a single desktop computer in her Morrison home, she has done years of research, eventually connecting with independent doctors who she learned were doing their own research on the vaccine.

Doctors at Tulane Medical School had been testing the blood of service members since 1994 and finding antibodies to fight an oil called squalene in many of those they tested. They had also tested service members' blood before and after the vaccination and found they developed the antibodies after injection.

In 2000, Dr. Pam Asa found squalene antibodies in veterans who were given certain lots of the vaccine, including Greenleaf's son. The FDA backed up her findings with its own tests of five of the six lots.

Scientists say squalene has been known to cause problems for decades in animals. Squalene is a natural oil in and on humans, but when injected, it triggers an autoimmune reaction that then looks to expel all squalene from the body, Asa said.

Just how the squalene could have gotten into the anthrax vaccine is the source of contention between the scientists and the Pentagon.

Several researchers, including Asa, suspect the Department of Defense added squalene in an experiment to see whether more anthrax vaccine could be given in a shorter period of time - protecting soldiers sooner for battlefield duty.

The Department of Defense denies adding squalene to anthrax vaccines or conducting any experiments on members of the armed forces. They suspect squalene might have gotten into certain batches of the vaccine because of fingerprints left on lab equipment.

Asa doesn't buy it.

"If you know the dangers and hazards of this stuff in people and how it causes strokes and cardiac anomalies and how it affects memory and causes seizure disorders, you don't do this to people going into combat," said Asa, an immunlogist and visiting professor at Tulane Medical School.

On Oct. 27, a lawsuit filed by six service members and civilians against the Department of Defense ended when U.S. District Judge Emmet Sullivan declared that the government had failed to properly license the vaccine and ordered the military to discontinue the forced injection into soldiers without informed consent or a presidential waiver. The Pentagon is expected to appeal.

Also last month, one of the first books about the controversy was published. "Vaccine A," by former NBC and Fox News correspondent Gary Matsumoto, outlines the fight over the vaccine, explains the medical concerns and conveys the difficulty of stopping the program. He calls Greenleaf the "Dear Abby of Anthrax."

"Lori is an unsung hero; she did an extraordinary service for a lot of people," Matsumoto said. "She showed a lot courage and toughness; she would not back off. Don't make Mom mad, that is the message."

The activism displayed by Greenleaf brought her much unwanted attention from the Department of Defense. She was kicked out of Fort Carson for passing out fliers and criticized by Army officials after she testified before Congress.

She didn't care, as long as people were getting the message.

And they were. Everywhere, soldiers, sailors and pilots were passing her e-mail address to one another. They shared packets of information she sent, all paid for out of her own pocket.

"I don't have a problem with the vaccine; it's the experimenting that I have an issue with," Greenleaf said. "When it comes to jeopardizing anybody's health, I think they should have a choice. They shouldn't be experimenting without informed consent."

Retired Army Chaplain Dave Hodge of Carlsbad, N.M., came down with rash, fatigue, joint aches and other symptoms of lupus after he was injected with anthrax vaccine in the late 1990s. His blood tested positive for squalene antibodies, and he had colorectal cancer.

"Knowing that they are still doing it makes me angry because they know what it's doing," he said. "Lori has been a tireless proponent for us; there have been times she's taken the brunt of people telling her she was going up the wrong tree, and she's taken the abuse and hung in there."

Collect calls from as far away as Japan and at all times of the day from concerned service members and their families kept her house hopping. She had to hire two helpers to run her day care so she could focus full-time on the fight against the vaccine.

She even hosted a sailor who went AWOL over the vaccine and talked him into going back and dealing with the military.

"It's unfortunate what they do to our sons and daughters when they sign on the dotted line," Greenleaf said. "They are owned; they have no say."

Col. John Grabenstein, deputy director of the Army's Military Vaccine Agency, calls Matsumoto's book a lie and the debate exaggerated concern.

"We don't conduct illegal experiments on the troops; we use only licensed vaccines," he said from Breckenridge while on vacation.

He dismisses Asa's and the FDA's findings of squalene in the lots as traces left by fingerprints. Squalene, also found in the liver, is a precursor to cholesterol.

"We believe the most likely explanation for those very small amounts that were found was incomplete washing of the lab glassware," Grabenstein said. "We don't believe there was squalene in the lots; we believe the tester left a little bit of his own fingerprints behind."

Asa counters that the fingerprint had 13 other fatty acids besides squalene and none showed up in the vaccine. Naked hands do not touch any of the vials, vaccine or tubes during manufacturing or chemical analysis, she said.

"The judge's order will save lives," Asa said. "This whole thing needs to be investigated. This is awful; we don't know how many people have received this adjuvant."

The Pentagon will do what it can to resume the vaccinations, Grabenstein said about the judge's order.

"With a licensed drug, DOD has the prerogative to require vaccinations of the troops, and we do that because our people fight as teams and an individual does not have the right to jeopardize his teammates," he said.

For now, members of the armed forces are not required to get the vaccine. Still, it's a hollow - and, Greenleaf fears, temporary - victory for soldiers who already have been waylaid by the vaccine.

"The government will never admit to any of it. I don't think they'll take care of the people who are sick," Greenleaf said. "I hope I'm wrong, but I'm basing this on how they've dealt with Vietnam vets and Agent Orange guys and the Gulf War vets who are sick."

http://www.anthrax-protection.org/articles/anthrax-vaccinations.html

John2
03-10-09, 15:18
natriumchloride (NaCl)
kaliumchloride (KCl)
water voor injecties
Dus inderdaad squaleen en thiomersal (conserveermiddel op basis van kwik)

Geachte collega Dr. Jankynoway, u wilt naast bovenstaande vloeistof alsnog water toevoegen om het geheel dat al vloeibaar is nog vloeibaarder te maken?
Kunt u misschien motiveren waarom u H2O (water wenst toe te voegen voor injecties?

Met vriendelijke groet,

W.J.H.J.

Joesoef
03-10-09, 16:13
Waarom denken jullie dat al die zionisten vanuit die koude landen zijn verhuisd naar Israël? Juist precies, zij zitten in Israël, warm land, beloofde land en worden dus nooit ziek. Het is een zionistisch complot, Bush is op de hoogte, hij is er momenteel op vakantie. Volgende maand is er ook een grote bijeenkomst van de bilderberggroup.

Bar
03-10-09, 16:27
Volgende maand krijg ik mijn griepvaccinaties.

Nu het nog kan: Vaarwel ......

John2
03-10-09, 16:59
Volgende maand krijg ik mijn griepvaccinaties.

Nu het nog kan: Vaarwel ......

Ik volgende week, dus ik ga eerder dan jij.................................

Als je na 9 oktober niets meer van mij hoort:huil::aanwal: kun jij je spuitje nog weigeren :slaap:

John2
03-10-09, 17:03
John 2,


Ik heb de bron erbij gezet

www.griepvaccin.com ]

dat houd in dat inhoudelijk er niets af gaat of bij komt je neemt het maar zoals het is.

Het is tenslotte door experts gepost op genoemde site.

Ja dan is het jammer dat jou bron onduidelijk is, immers natruimcloride wordt meestal gebruikt als oplossing voor injecties of infussen dus extra water bijvoegen is induidelijk in dit geval??

Bar
03-10-09, 17:35
Laten we niet soebatten over iets onbelangrijks, jij hebt gelijk.
Laten we hopen dat Allahh de Moordenaars uit USA voor is.

Let op 11 Oktober dan neemt Allah wraak

Zo kennen we Hem weer.
Toch leuk dat we na al die miljoenen jaren alsnog iets van 'm horen.

sidi bibi
03-10-09, 22:30
YouTube - Health Care Workers Revolt Over Swine Flu Vaccine (http://www.youtube.com/watch?v=uMoTqkMOtmk&feature=player_embedded)

Zo zie je maar weer dat die lui die hun kinderen niet lieten inenten tegen de polio achteraf weer gelijk hebben gehad, zat dat thiomersal natuurlijk ook al in.
Wordt sinds 1930 gebruikt, historisch gezien zijn er al wat kansen gemist om her en der het enige te elimineren.

John2
04-10-09, 22:08
jankynoway je bent een gestoorde persoonlijkheid................................... ........sorry

John2
07-10-09, 13:32
QUOTE= John2;4091884] Geachte collega Dr. Jankynoway, u wilt naast bovenstaande vloeistof alsnog water toevoegen om het geheel dat al vloeibaar is nog vloeibaarder te maken?
Kunt u misschien motiveren waarom u H2O (water wenst toe te voegen voor injecties?

Met vriendelijke groet,

W.J.H.J.


Ben geen collega van jou,

:kotsen2:[/QUOTE]

Dat lijk me ook niet verstandig.................

Maar dan heb ik twee vragen aan jou.

1. Waarom probeer jij hier steeds weer paniek te zaaien met de stukjes die jij hier plaats en waarvan de afkomst debieus?

2. Waarom geef jij geen antwoorden op vragen die jou hier worden gesteld?

John2
07-10-09, 14:04
:fpotver:

Dus jij weigert vragen te beantwoorden???

Dus jij wilt alleen maar paniek zaaien???


Bestrijding influenzapandemie, augustus 2009

Deel uit het politie rapport....

De voorbereiding op grootschalige vaccinatie met een pandemisch vaccin is
gericht op het volledig vaccineren van de bevolking.


Bron:

http://www.dencor-medical.nl/datashe...zapandemie.pdf

Onzin zeer grote onzin.............

Alleen al mensen die uit een geloofsovertuiging deze injecties weigeren praat je over 38-42.000 personen tel daarbij mensen die deze injectie niet mogen hebben door allergie kom je uit op 120-130.000 personen, hoe wil jij deze verplichten om een injectie te nemen als ze niet voldoen aan de oproep?

Verder kan iedereen zich beroepen op de wet en een injectie gewoon weigeren, immers intergeriteit van het menselijk lichaam is zowel in Nederland als in de europeesche grondwet vastgelegt.

Dus stop AUB met jou onzin verhalen, misschien dat ze er in het midden oosten erin trappen, maar hier toch echt niet.

Joesoef
07-10-09, 17:00
Bron:

http://www.dencor-medical.nl/datashe...zapandemie.pdf


:slaap:




Not Found

The requested URL /datashe...zapandemie.pdf was not found on this server.
Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at www.dencor-medical.nl Port 80

Wide-O
07-10-09, 17:05
:slaap:

Het virus zit nu ook al op het internet! :huil:

mark61
07-10-09, 17:47
Misschien was het deze? Vage site.

h ttp://www.dencor-medical.nl/datasheets/pandemie/Draaiboek%2020%2020deel%20203%2020Bestrijding%2020 influenzapandemie.pdf

John2
07-10-09, 18:03
Het virus zit nu ook al op het internet! :huil:

Keb mijn computer al een injectie gegeven, je weet maar nooit :hihi:

naam
04-01-10, 15:53
heeft Jankynoway nog wat te melden?

Het zou zo rustig worden na al die inentingen.