PDA

Bekijk Volledige Versie : Het "Duivelspact" van de FNV



PVV-NEE
09-10-09, 22:05
In de strijd tegen de verhoging van de AOW-leeftijd van 65 naar 67 jaar, een thema dat een vakbond uiteraard niet rechts kan laten liggen, lijkt FNV-voorzitter Agnes Jongerius een wel heel breed scala aan medestanders om zich heen te verzamelen. Zo overweegt zij een samenwerking aan te gaan met Wilders en zijn PVV, ook tegenstanders van de verhoging. ‘Als het om belangrijke zaken gaat doe ik desnoods zaken met de duivel,’, aldus Jongerius.

Om het hele artikel te lezen kijk op http://www.wilderssluitookjouuit.nl

Max Stirner
10-10-09, 19:07
.:love2:



Overigens: toen de 65-jaar regeling werd ingevoerd, werkte men wekelijks meer dan 50 uur en genoot men jaarlijks 12 vakantiedagen.

Nu gemiddeld 36 uur en circa 30 vakantiedagen.

+ de hogere levensverwachting / vergrijzing, hoef je dus geen Einstein te zijn om te zien dat dat niet is vol te houden.


De vikingen pleurden hun oudjes gewoon van de rotsen - en als ik die hordes van hun 'verdiende oude dag' genietende 'bejaarden' zo zie rondfietsen, begrijp ik heel goed waarom.

Joesoef
10-10-09, 19:15
+ de hogere levensverwachting / vergrijzing, hoef je dus geen Einstein te zijn om te zien dat dat niet is vol te houden.


Simpel op te lossen, meer inwoners die werken.

Max Stirner
10-10-09, 19:29
Simpel op te lossen, meer inwoners die werken.


Dus uitkeringen afschaffen of zeer drastisch inperken. Inkomstenbelastingen verlagen.

Joesoef
10-10-09, 20:34
Dus uitkeringen afschaffen of zeer drastisch inperken. Inkomstenbelastingen verlagen.

Ik heb het over meer, werkende mensen.

knuppeltje
11-10-09, 09:59
Acht miljoen mensen minder in dit klein landje zou veel beter zijn.

Umarvlie
12-10-09, 17:18
Acht miljoen mensen minder in dit klein landje zou veel beter zijn.

Bespeur ik hier een vrijwilliger?