PDA

Bekijk Volledige Versie : Grootste Belg aller tijden wordt heilig verklaard



Marsipulami
10-10-09, 21:56
http://www.deredactie.be/permalink/1.607902

Joesoef
10-10-09, 22:27
Dacht al, Hugo Claus?

Marsipulami
10-10-09, 23:36
Dacht al, Hugo Claus?

Wie is Hugo Claus ?

knuppeltje
11-10-09, 08:52
Als ie het wist zou ie zich in zijn graf omdraaien denk.

mark61
11-10-09, 10:36
Ik zag gisteren hoe hij uitgebreid werd tegengewerkt door de corrupte bisschop van Honoloeloe + katholieke kerk.

Man_Ray
11-10-09, 10:48
Jacques Brel? :belgie:

The_Grand_Wazoo
11-10-09, 16:50
Jacques Brel? :belgie:

Ja, dat was ook mijn eerste gedachte.

fisherman1969
11-10-09, 18:33
Wie is Hugo Claus ?

Hoewel voor mij al die ,,poespas,, niet hoeft ik bedoel heilig en zalig verklarigen ,kan ik na het lezen en kijken alleen maar constateren dat deze man eerder de titel grootse BELG allertijden genoemd mag worden ,als destijds bij ons P.Fortyuin.
Afgezien daarvan snap ik de Moslims niet die commentaar geven en het bespottelijk maken.
Laat ieder toch in zijn waarde wat geloof betreft, ik denk dat veel mensen de jaarlijkse bede vaart naar Mekka en daar om een steen heen lopen minstens net zo vreemd vinden .
:tik:

DNA
11-10-09, 21:22
http://www.deredactie.be/permalink/1.607902


what's this silly tricky non_sense business of making people ...."sacred" or holy ??? :lol:= R they some kindda supermen or what ??? :lol:

what does that mean, holy ??? :lol:

don't u think God is more capable of judging those guys ???

the church wil niet af van ....dark age !

Hallooo!!!!!!!!!!!!

Wide-O
11-10-09, 22:02
what's this silly tricky non_sense business of making people ...."sacred" or holy ??? :lol:= R they some kindda supermen or what ??? :lol:

what does that mean, holy ??? :lol:

don't u think God is more capable of judging those guys ???

the church wil niet af van ....dark age !

Hallooo!!!!!!!!!!!!

Zie het als een posthume fatwa. Ook Allah heeft z'n grondpersoneel.

Slinger
11-10-09, 22:06
what's this silly tricky non_sense business of making people ...."sacred" or holy ??? :lol:= R they some kindda supermen or what ??? :lol:

what does that mean, holy ??? :lol:

don't u think God is more capable of judging those guys ???

the church wil niet af van ....dark age !

Hallooo!!!!!!!!!!!!

Bemoei jij je maar met je eigen geloof. Ongerijmdheden genoeg.

Bofko
12-10-09, 09:33
Zie het als een posthume fatwa. Ook Allah heeft z'n grondpersoneel.
Het is veel leuker om iemand in het zonnetje te zetten dan om iemand af te maken, toch ?

Wide-O
12-10-09, 10:42
Het is veel leuker om iemand in het zonnetje te zetten dan om iemand af te maken, toch ?

Tuurlijk, geen discussie over. Je moet het maar doen, religie of geen religie.

sjaen
12-10-09, 11:07
naastenliefde in optima forma, bewonderingswaardig, indrukwekkend.............

Umarvlie
12-10-09, 15:45
Sint Urbanus ?

Julien
13-10-09, 16:21
what's this silly tricky non_sense business of making people ...."sacred" or holy ??? :lol:= R they some kindda supermen or what ??? :lol:

what does that mean, holy ??? :lol:

don't u think God is more capable of judging those guys ???

the church wil niet af van ....dark age !

Hallooo!!!!!!!!!!!!

Wat ben jij zielig.

DNA
13-10-09, 19:11
Bemoei jij je maar met je eigen geloof. Ongerijmdheden genoeg.

:lol:


holy ...people !!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:


tragic_hilarious _pathetic _siilly ! :lol:

They should make u "holy" too , u're already hollow & full of holes .......... dummy ! :lol:

:zwaai:

DNA
13-10-09, 19:13
Wat ben jij zielig.

:lol:


zielig ??? omdat ik zie dat die uiterst tragic_hilarious _silly _opathetic "holy" business of the church bullshit is ??? :lol:

so be it then !

wat een stelltje ...hypocrit dumb .......... lunatics !

:zwaai:

DNA
13-10-09, 19:17
Zie het als een posthume fatwa. Ook Allah heeft z'n grondpersoneel.

wij hebben al dat bullshit niet joh :

geen paus , geen religieus hierearchie, geen tegen betaling vergeven van zonden :lol: no confessions, geen bemiddelaars tussen God & de mens, geen inquisities, geen heksen jachten ,geen predestinatie ...............geen heilig verklaringnen ....


shall i go on ???

DNA
13-10-09, 19:19
Het is veel leuker om iemand in het zonnetje te zetten dan om iemand af te maken, toch ?

zelfs voor ideologisch al dan niet religieus of voor hypocriet valse redenen ???

Als Hitler de oorlog had gewonen , zouden christenen de man heilig had kunnen verklaren ????

kan , Satan is next ! :lol:

Wide-O
13-10-09, 19:32
wij hebben al dat bullshit niet joh :


Dus dat gedoe over die "geleerden" kunnen we hierbij finaal schrappen? Dank!

(PS: wist niet dat mijn Profeet in het Frans geschreven heeft :ninja: )

DNA
13-10-09, 19:37
Dus dat gedoe over die "geleerden" kunnen we hierbij finaal schrappen? Dank!

(PS: wist niet dat mijn Profeet in het Frans geschreven heeft :ninja: )

:lol:


wat "geleerden" , mr. Wide_O_ = oh, sorry = >Wide zero = WW_O_= world wide zero ! :lol:


mijn handtekening komt van de Franse vertaling van die boek van Dawkins :

RU that dumb not to be able to deduce that ??? :lol:


P.S.: so, tell me now : why did u have to go down under ...not to Australia , down under ...the waist , remember ...in that other topic at least when confronted with facts 'bout ur silly "prophet" u don't know much 'bout ???
:zwaai:

Wide-O
13-10-09, 21:20
Je hebt mijn profeet in het Frans gelezen?

Wrom?

Bofko
13-10-09, 21:44
Zag net een prachtige documentaire over Frank Vandenbroucke. Met hem zelf uitgebreid en openhartig aan het woord over zijn turbulente en passionele leven.Hoe tragisch toch om met 34 jaar te overlijden. RIP.
Zeker een grote Belg.

DNA
13-10-09, 22:04
Zag net een prachtige documentaire over Frank Vandenbroucke. Met hem zelf uitgebreid en openhartig aan het woord over zijn turbulente en passionele leven.Hoe tragisch toch om met 34 jaar te overlijden. RIP.
Zeker een grote Belg.


ok, een groot belg :

triest allemaal , may God have mercy on their souls , all of them :

But why make people .....sacred , holy ???

what does that mean ???

makes no sense !

condolences ! ik voel met jullie mee , echt !

:zwaai:

Marsipulami
13-10-09, 22:11
Ik denk toch dat de grootste moslim aller tijden zijnde de profeet Mohamed (vzmh) meer respect en waardering zou betonen t.a.v. Damiaan, zijn leven en werk, dan DNA doet in zijn priksels.

Marsipulami
13-10-09, 22:18
Ik prijs me bovendien gelukkig dat ik geen Nederlander ben, want dan moest ik het doen met de xenofobe praatjesmaker Pim Fortuyn als grootste landgenoot aller tijden.

Bofko
13-10-09, 22:19
Ik denk toch dat de grootste moslim aller tijden zijnde de profeet Mohamed (vzmh) meer respect en waardering zou betonen t.a.v. van Damiaan, zijn leven en werk, dan DNA doet in zijn priksels.

DNA moet nog heel veel leren en heel veel afleren.

Bofko
13-10-09, 22:33
Ik prijs me bovendien gelukkig dat ik geen Nederlander ben, want dan moest ik het doen met de xenofobe praatjesmaker Pim Fortuyn als grootste landgenoot aller tijden.

Als ze die enquete nu nog eens zouden doen komt hij niet meer in de top 5 voor , denk ik. En over 10 jaar niet meer in de top 20.

Bofko
13-10-09, 22:40
ok, een groot belg :

triest allemaal , may God have mercy on their souls , all of them :

But why make people .....sacred , holy ???

what does that mean ???

makes no sense !

condolences ! ik voel met jullie mee , echt !

:zwaai:

Kijk eens hoe 'sacred ' de profeet Mohammed bij de Moslims is. Zie de cartoonrellen. Jij raakt al over de rooie als ik hem geletterd noem. Mensen kiezen hun idolen , heeft alles met psychologie te maken.

Marsipulami
13-10-09, 22:59
Een heiligverklaring is een soort religieuze nobelprijs waarbij het verdienstelijke leven van een mens tot voorbeeld wordt gesteld aan anderen. Daar is niks mis mee.

DNA
14-10-09, 13:55
Kijk eens hoe 'sacred ' de profeet Mohammed bij de Moslims is. Zie de cartoonrellen. Jij raakt al over de rooie als ik hem geletterd noem. Mensen kiezen hun idolen , heeft alles met psychologie te maken.


Mohammed was de grootste laatste profeet : de eerste & laatste profeet die werd gezonden aan de heel mensheid :

de andere profeten werden gezonden alleen aan hun eigen volkeren : inclusief Jesus , Moses ...

da's geen vergelijking wat je hier doet ....shame on u ! :lol:

DNA
14-10-09, 13:57
Een heiligverklaring is een soort religieuze nobelprijs waarbij het verdienstelijke leven van een mens tot voorbeeld wordt gesteld aan anderen. Daar is niks mis mee.


ik heb groot moeite met die heiligverklaring, vooraal :

wat is dat voor non-sense , zeg !


mensen zijn niet & worden niet heilig gemaakt , ongeacht wat ze al dan niet zouden hebben gedaan :

dat laat je aan God over !

waaroom geef je die man niet gewoon een prijs , zonder die heilig kwalificatie dan ...????

DNA
14-10-09, 13:58
DNA moet nog heel veel leren en heel veel afleren.


geldt voor ons allemaal , vind je niet soms ??? :lol:

DNA
14-10-09, 14:01
Ik prijs me bovendien gelukkig dat ik geen Nederlander ben, want dan moest ik het doen met de xenofobe praatjesmaker Pim Fortuyn als grootste landgenoot aller tijden.



Fortyuin was 1 van de grootste criminele intolerante xenofoob islamofoben racisten .....NLers ooit inderdaad :

een groot schaamte voor NL die 's een mooi oasis van intolerantie was in de middle_eeuwen te midden van een heel Europeese woestijn van intolerantie ....

DNA
14-10-09, 14:02
Ik denk toch dat de grootste moslim aller tijden zijnde de profeet Mohamed (vzmh) meer respect en waardering zou betonen t.a.v. Damiaan, zijn leven en werk, dan DNA doet in zijn priksels.


Hoe kan je of ik weten of Mohammed (vzmh) dat zou denken ......???

dat kan alleen God beoordelen ...

Julien
14-10-09, 16:21
ik heb groot moeite met die heiligverklaring, vooraal :

wat is dat voor non-sense , zeg !


mensen zijn niet & worden niet heilig gemaakt , ongeacht wat ze al dan niet zouden hebben gedaan :

dat laat je aan God over !

waaroom geef je die man niet gewoon een prijs , zonder die heilig kwalificatie dan ...????

Profeet Mohammed wordt anders behoorlijk als een heilige behandeld in de islam.

DNA
14-10-09, 20:42
Je hebt mijn profeet in het Frans gelezen?

Wrom?


Why don't u answer my questions first i've been asking u all along ???