PDA

Bekijk Volledige Versie : Abortusverslaafde: "Ik beëindigde 15 zwangerschappen"



Marsipulami
14-10-09, 11:30
Abortusverslaafde: "Ik beëindigde 15 zwangerschappen"

http://s1.hbvl.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/10/14/736617/abortusverslaafde-ik-beeindigde-15-zwangerschappen_5_460x0.jpg

07:41 Een vrouw uit de VS geeft toe een "abortusverslaafde" geweest te zijn. Ze liet tijdens een periode van 17 jaar 15 zwangerschappen vroegtijdig beëindigen.


Irene Vilar (40) zegt dat ze de abortussen niet pleegde uit armoede of angst, maar als een uitzonderlijke daad van rebellie tegen haar dominante echtgenoot. Die wilde geen kinderen omdat die volgens hem dodelijk zijn voor de seksuele lust. Vilar rebelleerde door de pil zogezegd te vergeten.

De cyclus van zwangerschappen en abortussen begon op de leeftijd van 16 jaar en stopte toen de vrouw 33 was. Tijdens die periode ondernam Vilar diverse zelfmoordpogingen.

De vrouw is intussen hertrouwd en heeft nu twee jonge dochters, Loretta (5) en Lolita (3). Ze woont samen met hen en twee stiefkinderen in Denver.

Doodsbedreigingen
De vrouw deed haar bekentenissen in het boek 'Impossible Motherhood: Testimony of an Abortion Addict', dat gisteren verscheen. De vrouw krijgt nu doodsbedreigingen naar het hoofd geslingerd van anti-abortus activisten. Die eisen de opsluiting van de vrouw.


Foto Daily Mail

knuppeltje
14-10-09, 11:58
Irene Vilar (40) zegt dat ze de abortussen niet pleegde uit armoede of angst, maar als een uitzonderlijke daad van rebellie tegen haar dominante echtgenoot. Die wilde geen kinderen omdat die volgens hem dodelijk zijn voor de seksuele lust. Vilar rebelleerde door de pil zogezegd te vergeten.



Afgezien van de ranzige topictitel, en de sensatie-geile plaatser, zit hierin een tegenstelling.

Orandajin
19-10-09, 12:38
(Verplicht) stereliseren een optie?