PDA

Bekijk Volledige Versie : the Islam wil dominate the world



rikky
17-10-09, 15:39
http://www.dumpert.nl/mediabase/669521/76c2a9da/haatbaarden_in_engeland_tegen_wilders.html

:(

Joesoef
17-10-09, 15:57
Dumpert is zoooo 2008....

rikky
17-10-09, 16:10
Dumpert is zoooo 2008....

bedreigingen uiten is zoooo middeleeuws....

Joesoef
17-10-09, 16:21
bedreigingen uiten is zoooo middeleeuws....


Ik zie allemaal dna-tjes die lopen te roepen en schreeuwen. Als het gaat regenen gaan ze snel naar huis, kloppen hun frustraties in de pc en wachten tot moeders een dampende maaltijd op tafel zet.

Als jij je hier al druk om maakt ben ik benieuwd naar jouw reactie op reëlere bedreigingen.

Witte78
17-10-09, 16:28
Ik zie allemaal dna-tjes die lopen te roepen en schreeuwen. Als het gaat regenen gaan ze snel naar huis, kloppen hun frustraties in de pc en wachten tot moeders een dampende maaltijd op tafel zet.

Als jij je hier al druk om maakt ben ik benieuwd naar jouw reactie op reëlere bedreigingen.

Toch heb ik altijd het idee dat er aardig wat moslims zwijgend instemmen met dit soort geluiden. Als een stel van dit soort fundi's in naam van mijn geloof zulke idioterie zouden verkondigen konden ze toch wel op aardig wat protest rekenen.

Joesoef
17-10-09, 17:12
Toch heb ik altijd het idee dat er aardig wat moslims zwijgend instemmen met dit soort geluiden. Als een stel van dit soort fundi's in naam van mijn geloof zulke idioterie zouden verkondigen konden ze toch wel op aardig wat protest rekenen.



Kom eens wat vaker op het wsdb forum, daar hoor je die geluiden wel. Zelfs in de moskee hoor je die geluiden.

Ik denk dat wij in europa meer de vrezen hebben van voormalig oostblok inwoners dan van wat gefrustreerde extremistjes.

Wide-O
17-10-09, 17:45
Kom eens wat vaker op het wsdb forum, daar hoor je die geluiden wel. Zelfs in de moskee hoor je die geluiden.

Ik denk dat wij in europa meer de vrezen hebben van voormalig oostblok inwoners dan van wat gefrustreerde extremistjes.

Rasjiest!

Maar wel grappig: ik heb WSDB ook altijd relevanter gevonden dan het geneuzel op NVVD.

reallife
17-10-09, 18:34
http://www.dumpert.nl/mediabase/669521/76c2a9da/haatbaarden_in_engeland_tegen_wilders.html

:(

Ik heb ooit zoveel 'eindtijdboeken' gelezen dat ik ongevoelig ben geworden voor dergelijke werelddominantie suggesties uit welke hoek dan ook.

DNA
17-10-09, 19:42
Ik zie allemaal dna-tjes die lopen te roepen en schreeuwen. Als het gaat regenen gaan ze snel naar huis, kloppen hun frustraties in de pc en wachten tot moeders een dampende maaltijd op tafel zet.

Als jij je hier al druk om maakt ben ik benieuwd naar jouw reactie op reëlere bedreigingen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaat het een beetje , freak ???

lijd je soms aan DNA_fixatie_obsessies ??? :lol:

do i appear in ur dreams too ???

of het zit het precies met je eigenlijk, gefrustreerd nihillistisch steriel impotent passief loser ???

do u know me to say that non_sense 'bout me ???

shall we get really ....real ,or RU gonna call that silly Reallife who has nothing to do with reality ,again to help u ??? :

RU used to getting helped by ....women ????

do u hide behind ur own mother's skirt ???

..........

:lol:

DNA
17-10-09, 19:44
Toch heb ik altijd het idee dat er aardig wat moslims zwijgend instemmen met dit soort geluiden. Als een stel van dit soort fundi's in naam van mijn geloof zulke idioterie zouden verkondigen konden ze toch wel op aardig wat protest rekenen.

:lol:


hysterisch hersenloos drama queen ....wist ik niet dat je zulke "qwaliteiten " had ! :lol:

:zwaai:

DNA
17-10-09, 19:49
http://www.dumpert.nl/mediabase/669521/76c2a9da/haatbaarden_in_engeland_tegen_wilders.html

:(

Do u have any sense of ...reality ???

those muslims were protesting against that anti_Islam fascist ...haatzaaier wilders , right ???

don't they have the right to do so ???

Imagine that wilders treating judaism & jews the way he was treating muslims & Islam : see what will happen to him then !

dit is de omgedraaid wereld & moraal, zeg :


wie is de ech haatdrager dan ???

is dat niet die idioot fascist wilders soms ???

hypocriet idioot populistisch massa_psychologie propaganda ....op z'n ergst !

congratulations ! :lol:

:zwaai:

DNA
17-10-09, 19:55
Ik heb ooit zoveel 'eindtijdboeken' gelezen dat ik ongevoelig ben geworden voor dergelijke werelddominantie suggesties uit welke hoek dan ook.



Get real, come on :

How come u 've lost any contact with reality ???


who has been dominating the world & trying to impose his visions on others as cover for power & domination : in Irak, Afghanistan & elsewhere ???

we live in the post_colonial era , right ???

sorry, we do live under the western neo_imperialism era, where even the UN is just a toy in the hands of the strong boys, together with the so_called international law, Geneva convention, together with the global economic political systems ....which privilege the strong & rich at the expense of the poor, weak ...nations :

in the sense :

Might is right !


who's waging wars on who ??? !

Witte78
17-10-09, 19:56
...

Dat jij niet inziet wat er fundamenteel mis is met hun protest zegt wel genoeg over jezelf.

DNA
17-10-09, 20:06
Dat jij niet inziet wat er fundamenteel mis is met hun protest zegt wel genoeg over jezelf.


wat ??? mogen ze niet protesteren tegen die idioot fascistisch anti_Islam haatzaaier soms ???

Imagine that fascist saying all that 'bout jews & judaism !

can't u see the obvious , RU blind ???

die rhetoriek van wilders heeft veel gemeen met die van de ....nazis ook nog,

demonizing Islam = demonizing muslims ,implicitly stimulating & encouraging hate , violence , discrimination or worse against muslims ....


shall i be subtle or explicite with u to make u understand the dangerous seriousness of this case ???


shall i draw u a pic ??? !

Witte78
17-10-09, 20:18
wat ??? mogen ze niet protesteren tegen die idioot fascistisch anti_Islam haatzaaier soms ???

Imagine that fascist saying all that 'bout jews & judaism !

can't u see the obvious , RU blind ???

die rhetoriek van wilders heeft veel gemeen met die van de ....nazis ook nog,

demonizing Islam = demonizing muslims ,implicitly stimulating & encouraging hate , violence , discrimination or worse against muslims ....


shall i be subtle or explicite with u to make u understand the dangerous seriousness of this case ???


shall i draw u a pic ??? !

Je bent weer eens te dom en te dwaas om er ook maar iets van te snappen. Moet ik nu echt op dit domme geleuter in gaan?

DNA
17-10-09, 21:13
Je bent weer eens te dom en te dwaas om er ook maar iets van te snappen. Moet ik nu echt op dit domme geleuter in gaan?

:lol:

:zwaai:

exactly what i meant : u confirm what i had said 'bout u, so :zwaai:

Go buy a brain in the black market :lol:

unbelievable !

StevieK
19-10-09, 04:26
wat ??? mogen ze niet protesteren tegen die idioot fascistisch anti_Islam haatzaaier soms ???



Gelukkig heb je die rechten in het "verderfelijke" Westen waar jij zo graag op scheld en kritiek op heb.
Gelukkig mag je dat.

Ik heb zo het idee dat je graag het Westen islamitisch wilt maken, om tenslotte de rechten van protest te kunnen ontnemen.

DNA
19-10-09, 14:16
Gelukkig heb je die rechten in het "verderfelijke" Westen waar jij zo graag op scheld en kritiek op heb.
Gelukkig mag je dat.

Ik heb zo het idee dat je graag het Westen islamitisch wilt maken, om tenslotte de rechten van protest te kunnen ontnemen.


:lol:

Listen to this other moron again !

no brains, no sense of reality or humor whatsoever ....


:zwaai:

John2
19-10-09, 14:48
Tja en als je dan alle onzin leest, stem je Wilderrrrrrrs

StevieK
19-10-09, 14:51
:lol:

Listen to this other moron again !

no brains, no sense of reality or humor whatsoever ....


:zwaai:

Sta je weer tegen je spiegelbeeld te kletsen
:zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:: zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::z waai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zw aai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwa ai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:

John2
19-10-09, 14:58
Sta je weer tegen je spiegelbeeld te kletsen
:zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:: zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::z waai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zw aai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwa ai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:

Al met al aardig dat je hem nog uitzwaaid :hihi:

Wanneer vliegt hij???:p

StevieK
19-10-09, 16:50
Al met al aardig dat je hem nog uitzwaaid :hihi:

Wanneer vliegt hij???:p

:zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:: zwaai:
http://www.digitalegroetjes.nl/kaartjes/images/62422MAGICCA1.jpg

:zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:: zwaai:

maar aan de andere kant, als ie er niet meer is, dan is het ook weer saai.

DNA
19-10-09, 21:46
Tja en als je dan alle onzin leest, stem je Wilderrrrrrrs

:lol:

Doe maar :

u don't need a "reason" to do so :


fascists don't need "reasons" , they make them up ! :lol:

their ideologies ae their only 'reasons" , which have nothing to do with reason ....

U think this silly emotional balckmail of urs can have any effect on us ??? :lol:


Do u think that all wilders fascists of the world should do & say whatever they want while others have no right to protest against them , resist them, fight against them, ridiculise them , laugh at them .... make fun of them :lol: ???

= criminilizing the victim & victimizing the criminal !

DNA
19-10-09, 21:57
:zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:: zwaai:
http://www.digitalegroetjes.nl/kaartjes/images/62422MAGICCA1.jpg

:zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:: zwaai:

maar aan de andere kant, als ie er niet meer is, dan is het ook weer saai.



:lol:

shall i take u with me on my flying carpet to some better places to make u learn how to be a decent human...again ??? :lol:


by the way , i do look much better , much gorgeous .....say my relatives, friends , family .....& much younger: much more intelligent ....than that guy on the pic ??? :lol:

with a finer nose at that too ! :lol:


this materialistic atheistic civilization of apes without a soul has been turning u into a Frankeinstein's monster ! :lol:

P.S.: ur homosexuality appears even on ur drawings ??? : poor thing :

phallus syndrom ! :lol: see that big nose symbol ! :lol:

pathetic ! :lol:

:zwaai:

StevieK
20-10-09, 04:02
:lol:

shall i take u with me on my flying carpet to some better places to make u learn how to be a decent human...again ??? :lol:


Ik neem de uitnodiging graag van je aan, al hoewel ik eerlijk beken dat ik sinds 1994 niet meer in Nederland woon, door mijn werk heel, heel veel landen bezocht heb. Ook de arme en de rijke gebieden in Azie gezien, zoals Thailand,Phillipines, Hongkong,Singapore, Indonesie, alwaar ik ook in Canada, Florida, Australie, Nieuw Zeeland ben geweest en dan ook weg van de toeristische sectoren. Ook de landen rondom de Middelandse Zee. Dat betreft heb ik al veel gezien.
Dus best wel ook gebieden met verschillende goddiensten.







by the way , i do look much better , much gorgeous .....say my relatives, friends , family .....& much younger: much more intelligent ....than that guy on the pic ??? :lol:

with a finer nose at that too ! :lol:



Pas nu maar op, want misschien begin ik wel interesse in je te tonen :lol: , je weet hoe homo voorgesteld worden in jouw geloof, dus pas maar op voor me :lol:








this materialistic atheistic civilization of apes without a soul has been turning u into a Frankeinstein's monster ! :lol:


Oeps, nu wordt je te persoonlijk, een Frankenstein monster,

en iemand zonder ziel, nou dan moet je de mensen maar eens vragen die ik heb geholpen. Het enige dat ik bezit is een Laptop en grote Koffer met persoonlijkheden. Tijdens al mijn reizen heb ik toch veel mensen in arme gebieden direct geholpen. Als ik op bezoek kwam was wel ik diegene die het eten betaalde. Mocht ik zien dat er nog andere 'needs' waren dan hielp ik ze daarmee. Trouwens in de Phillipijnen sponsor ik twee studenten ,die door zeer ongelukkige voorvallen in het verleden niet konden studeren' op de HRM Uni in Davao,en de schoolresultaten liegen er niet onder. Maar ja ik ben een Frankenstijn monster, maar wel met het hart op de juiste plaats. Weetje ik heb dat Gouden Kalf niet nodig om grote huisen,paleisen,kastelen en zo te bouwen. Ik help liever de mensen hier op aarde.

Dat is was anders dan terroristen die zich opblazen en vele onschuldigen met zich meenemen
en
dan geloven dat ze daarna als martelaar in de hemel komen en dan omringd worden door maagden.
Ik geloof nog eerder in Sinterklaas en de Kerstman dit verhaaltje




P.S.: ur homosexuality appears even on ur drawings ??? : poor thing :

phallus syndrom ! :lol: see that big nose symbol ! :lol:

pathetic ! :lol:

:zwaai:


Och, het zit toch wel een beetje in je, het homo gevoel, want betreft de neus, oeps, dat was me nog niet opgevallen. Deze opmerking zegt meer over jezelf dan over mij.
Ik heb gewoon op 'vliegend tapijt' gegoogled op afbeelding en zag een kleine thumbnail. Ik dacht over het algemeen, ja de kleurtjes, de tulband, enzo. Ja dat lijk me wel een leuke image. En dan kom jij gelijk met de neus in vergelijking met het fallus symbol, da's wel opmerkelijk voor jouw als anti-homo. Ik zei al, dat zegt meer over jezelf dan over mij. Maar je weet de meeste dieven zitten bij de politie, de meeste smokkelaars bij de douane.

Maar weet je, ik ben liever een homo met eigenwaarde dan dat ik me bij iets moet aansluiten dat uithuwen van heel jonge meisjes aan ouwe vunzige kerels normaal vind.
In het westen noemen we dit Pedofilie wat hier ten strengste verboden is, we weten dat dat het gebreurd, maar wordt je gepakt dan wordt je gestraft volgens de westerse maatstaven. Ok straffen voor deze personen kunnen maar niet hoog genoeg zijn. Maar beter dit dan landen waar dit toegestaan is.


Trouwens terug te komen op de topic, ik geloof hier heilig in dat de Islam ( de extremisten vooral) dit willen, en met een heel logische reden. Als je alle vijanden uitband dan heb je niets meer te vrezen dan hoef je niet meer te strijden en heb je uiteindelijk je doel bereikt. Zo denken er meer mensen over de topic, vind je het gek dan er zulke figuren als Wilders opstaan en steeds meer volgelingen krijgen. Wilders wordt gemaakt door de extreme islam, die koste wat het kost de wereld wilt islamatiseren.
Wat zou er gebeuren in de Arabische landen als de Christenen kosten wat het kost het Christelijke geloof willen uitbreiden en met de zelfde middelen proberen dit doel te heiligen. En wat zal de reactie van de Christen zijn als er dan zo'n figuur als Wilders zou opstaan en de christenen voor alles en wat uitmaakt. Ik geloof dat je direct aanhanger van dit persoontje wordt.

Over discuseren gesproken,
Natuurlijk is dit forum om te discuseren en standpunten van andere prikkers te lezen en daar een duidelijk beeld van te maken. Ik denk dat het belangrijk is van elkander te leren en om andere zaken ook eens anders te zien dan dat je denk dat het zo is. Ik geloof best wel dat je niet zo'n beroerd persoon bent zoals je hier op dit forum afschilderd word. Ik ben ook met de Bijbel opgevoed, maar ik ben ook met een heleboel zaken niet eens in de Bijbel. Geen een boek is volkomen zolang het door mensen handen geschreven is. Maar het verhaal wat me het meest bijgebleven is , is het verhaal van de Barmhartige Sameritaan.

Maar, als ik een keer in London kom, ( ik geloof dat je daar verblijft) hoop ik je een keer te ontmoeten, en dan dan weet ik zeker dan we een compleet ander beeld van elkander krijgen dan wat we nu denken.

knuppeltje
20-10-09, 10:17
=DNA;4114068]:lol:shall i take u with me on my flying carpet to some better places to make u learn how to be a decent human...again ??? :lol:

Vertel eens, waar zijn die places?

John2
20-10-09, 10:38
:lol:
Doe maar :
u don't need a "reason" to do so :
fascists don't need "reasons" , they make them up ! :lol:
their ideologies ae their only 'reasons" , which have nothing to do with reason ....
U think this silly emotional balckmail of urs can have any effect on us ??? :lol:
Do u think that all wilders fascists of the world should do & say whatever they want while others have no right to protest against them , resist them, fight against them, ridiculise them , laugh at them .... make fun of them :lol: ???
= criminilizing the victim & victimizing the criminal !

Nee daarin heb jij gelijk, fascisten worden niet geboren maar gemaakt en gevoed door personen zoals jij en meegevoerd door personen zoals Wilders die precies verkondigen wat zij in hun gedachten hebben, ingegeven door personen zoals jij die exstreem wenst op te staan tegen de westerse maatschappij, een maatschappij die al meer dan 60 jaar vrede kent met een niet noemenswaardig geweld binnen hun grenzen.
Met een democratie waar vrijheid bovenaanstaat en met een bevolking die bijna 30 jaar van deze vrijheid heeft kunnen genieten en waarvan de vrijheden nu steeds meer worden beperkt door regeltjes van de overheden.
Een democratie waar traditie's worden geeerd, maar waar ook de laatste jaren aan word getrokken, zoals sinterklaas die geen zwarte pieten meer zou mogen hebben of kerstliederen die worden verboden op sommige scholen om andere culturen niet dwars te zitten.
Wie zit wie dan dwars vraag ik mij dan af???

John2
20-10-09, 10:40
Vertel eens, waar zijn die places?

Iran, Somalie, met de specialiteit een vlucht over Dafur, georganiseerd door DNA-Airlines.

John2
20-10-09, 10:43
Maar, als ik een keer in London kom, ( ik geloof dat je daar verblijft) hoop ik je een keer te ontmoeten, en dan dan weet ik zeker dan we een compleet ander beeld van elkander krijgen dan wat we nu denken.

Neem hem dan wel mee naar de "Red Bull" anders klinkt het zo Gay. :ego:


:hihi:

knuppeltje
20-10-09, 12:04
Iran, Somalie, met de specialiteit een vlucht over Dafur, georganiseerd door DNA-Airlines.

Daar mot ik dan eerste eens over denken, voordat ik dat doe. Somalië voorlopig maar niet, maar Iran.. Isfahan, of zo is weer wat anders.
Hangt zo wie zo af van de ticket-prijs. :fpimp: