PDA

Bekijk Volledige Versie : Spying on muslims in the UK !



DNA
17-10-09, 21:09
"Government anti_terrorism strategy 'spies' on innocent " by Vikram Dodd

source : The guardian on line, 16 oct., 2009 :

http://www.guardian.co.uk/uk/2009/oct/16/anti-terrorism-strategy-spies-innocents


......The biggest spying programme in Britain in modern times , & an affront to civil liberties ..." Quote from the above mentioned source !



The whole muslim community in the UK is a ...suspect who should be spied on, observed, studied ; ............... :lol:


English paranoia & violations of muslims' civil rights , privacy ....

see 4 urselves !


Tell me 'bout it !

Thanks !

:zwaai:

DNA
18-10-09, 19:10
Raar taferelen van deze zgn rechtstaat die een soort politie staat aan het worden is !

Slinger
18-10-09, 21:04
"Government anti_terrorism strategy 'spies' on innocent " by Vikram Dodd

source : The guardian on line, 16 oct., 2009 :

http://www.guardian.co.uk/uk/2009/oct/16/anti-terrorism-strategy-spies-innocents


......The biggest spying programme in Britain in modern times , & an affront to civil liberties ..." Quote from the above mentioned source !



The whole muslim community in the UK is a ...suspect who should be spied on, observed, studied ; ............... :lol:


English paranoia & violations of muslims' civil rights , privacy ....

see 4 urselves !


Tell me 'bout it !

Thanks !

:zwaai:

Wie wind zaait...

DNA
18-10-09, 21:53
Wie wind zaait...

ja, ja :

we should subject u to the same in muslim countries then :

u have been provoking & causing so many misery, injustices, oppressions, crimes ....in there = that's an understatement :

don't u think u do injustly generalise , brainless freak ??? :

it's like u're saying all muslims are bad :

or all jews are bad :

or all christians are bad :

that illogic non_sense of urs comes back to hit ur silly stupid face like a...boomerang , don't u think ???

Don't u think there are some innocent muslims here in the UK who don't deserve to be violated that way : stripped from their civil liberties & rights , from their privacy ....???


ach....

Slinger
18-10-09, 23:15
ja, ja :

we should subject u to the same in muslim countries then :

u have been provoking & causing so many misery, injustices, oppressions, crimes ....in there = that's an understatement :

don't u think u do injustly generalise , brainless freak ??? :

it's like u're saying all muslims are bad :

or all jews are bad :

or all christians are bad :

that illogic non_sense of urs comes back to hit ur silly stupid face like a...boomerang , don't u think ???

Don't u think there are some innocent muslims here in the UK who don't deserve to be violated that way : stripped from their civil liberties & rights , from their privacy ....???


ach....



Hadden de gewelddadige moslimextremisten daar maar aan gedacht.

Maar ook nu hebben mohammedanen in Engeland nog altijd meer rechten dan in elk willekeurig islamitisch land.
Hadden de gewelddadige moslimextremisten daar maar aan gedacht.

StevieK
19-10-09, 02:59
Hadden de gewelddadige moslimextremisten daar maar aan gedacht.

Maar ook nu hebben mohammedanen in Engeland nog altijd meer rechten dan in elk willekeurig islamitisch land.
Hadden de gewelddadige moslimextremisten daar maar aan gedacht.

En maar schelden op het Westen, de geweldadige moslimextrimisten zijn gewoon gehersenspoeld door op macht beluste relegieuze leiders.

Ook in Engeland hebben ze het recht op het land weer te verlaten zonder gevolgen.

DNA
19-10-09, 12:52
Hadden de gewelddadige moslimextremisten daar maar aan gedacht.

Maar ook nu hebben mohammedanen in Engeland nog altijd meer rechten dan in elk willekeurig islamitisch land.
Hadden de gewelddadige moslimextremisten daar maar aan gedacht.

had de gewelddadig crimineel imperialistisch westen er aan maar gedacht ...

wat is dit voor gek logica, idioot ??? :

criminilizing the victim & victimizing the criminal :

& zulke spionage praktijken horen niet plaats te vinden in een zgn rechtstaat :

je kan evenmin alle moslims op dezelfde manier behandelen, als andere minderheden :



zou je het goed vinden als moslim landen hetzelfde gaan doen met betrekking tot westerse mensen , christenen vanwege die uiterst crimineel verleden van de kerk .....



ga weg, achterlijk idioot :

u can't even think logically , consistently :

.....pfff.... logica is niet jou sterk punt :

DNA
19-10-09, 12:55
En maar schelden op het Westen, de geweldadige moslimextrimisten zijn gewoon gehersenspoeld door op macht beluste relegieuze leiders.

Ook in Engeland hebben ze het recht op het land weer te verlaten zonder gevolgen.


Typisch 1zijdig egocentrisch kont gat denken :

who's waging wars on who,moron ???? :

so_called muslim extremism is just a reaction to western imperialism, injustices , oppresions ...

How come u can't think logically ???

how come u've got no sense of reality ???

naam
19-10-09, 13:02
Typisch 1zijdig egocentrisch kont gat denken :

who's waging wars on who,moron ???? :

so_called muslim extremism is just a reaction to western imperialism, injustices , oppresions ...
[/SIZE]

Ja,:lole::lole::lole::lole::lol::lol::lol::lol::lo l::lol::lol: daarom woon jij zo graag in het westen.

DNA
19-10-09, 13:06
Ja,
daarom woon jij zo graag in het westen.

wat heeft de1 met de ander te maken ??? :

ik zei het al :

Think 'fore u dare say something :

none of u here is making any sense ! :tover:

I've the feeling i've been talking to mentally retarted people , to be honnest !

pffff...

naam
19-10-09, 13:08
I've the feeling i've been talking to mentally retarted people , to be honnest !

pffff...[/SIZE]

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

DNA
19-10-09, 13:14
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

exactly : u confirm what i've been saying ..... :lol:

I can't think of a better confirmation....


:zwaai:

naam
19-10-09, 13:17
exactly : u confirm what i've been saying ..... :lol:

I can't think of a better confirmation....


:zwaai:

:zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai::zwaai:

StevieK
19-10-09, 13:43
Typisch 1zijdig egocentrisch kont gat denken :

who's waging wars on who,moron ???? :

so_called muslim extremism is just a reaction to western imperialism, injustices , oppresions ...

How come u can't think logically ???

how come u've got no sense of reality ???

Och, ik kan zeer logisch en realistisch denken,misschien zelfs wel te.
Ik denk als je een hoge technische positie bekleed op een cruiseschip voor de grote vaart dan moet je wel zeer logisch denken om problemen te kunnen oplossen.
En wij techneuten denken meer zwart-wit. Hierdoor ontstaan altijd de beste oplossingen om problemen te voorkomen.


Maar jouw logisch denken,bestaat alleen uit het veroordelen van de westerse wereld zonder eerst je eigen straatje te bekijken
wat denk je nu hier te bereiken,. jij geeft steeds meer het idee weer dat je een fundie begint te worden. Misschien ben je dan in het geheel niet, maar op dit forum begint het er steeds meer op te lijken.

Ik sta best wel open voor kritiek, ben ook best wel vroeger door prikkers afgerekend op mijn botte antwoorden, heb ook ingezien dat al mijn commentaren niet de beste waren. Ja ik heb daar van geleerd

Het enige wat je kan is dan antwoorden zijn vaak smileys omdat vaak anderen jouw de mond snoeren.
Volgens jouw is ook iedereen op dit forum dom, idioot en achterlijk dat niet volgens jouw denkwijze stroken.

Je heb al ruzie met velen hier op dit forum, zelfs ook al met de 'vredige' prikkers.

Je zal wel weer iets doms over mij terug schrijven, want dat is het enige wat je kan als je je gelijk niet kan halen, dan is het spelen op de man eenvoudiger dan het spelen van de bal.


Weet je, ik wil gewoon vredig leven hier op aarde, zonder inmenging van andere geloven, we leven nu en niet duizenden jaren terug, we moeten wel echter van het verleden leren om in de toekomst samen met elkander te leven. Daarom zie ik ook dat 'gematigde' geloven met elkander samen kunnen leven en dat de extrimisten in welke goddienst dan ook nooit naast elkaar kunnen leven.
De meeste 'gematigde" gelovigen hebben daarom ook een hekel aan die extrimisten. Ik heb vele moslims onder mijn kennissen kring en als we dit ontwerp aanspreken dan zijn we bijna alle van een mening.

Het wordt eens tijd dat onze schepper alle extremistische gelovigen terugfluiten en deze eens goed resetten.



Weet je je bent net als die ene autobestuurder die in een eenrichtingsweg tegen het verkeer inrijdt, waarop de agent duidelijk aangeeft dat je fout bent. Neen, is dan jouw antwoord het zijn al die andere bestuurders.

Jammer ,Wees gegroet.

Slinger
19-10-09, 14:44
had de gewelddadig crimineel imperialistisch westen er aan maar gedacht ...

wat is dit voor gek logica, idioot ??? :

criminilizing the victim & victimizing the criminal :

& zulke spionage praktijken horen niet plaats te vinden in een zgn rechtstaat :

je kan evenmin alle moslims op dezelfde manier behandelen, als andere minderheden :



zou je het goed vinden als moslim landen hetzelfde gaan doen met betrekking tot westerse mensen , christenen vanwege die uiterst crimineel verleden van de kerk .....



ga weg, achterlijk idioot :

u can't even think logically , consistently :

.....pfff.... logica is niet jou sterk punt :




Een achterlijke idioot ben je zelf.

En voor het overige: wat moslimlanden doen, daar heb ik niets mee te maken. Het zijn zonder uitzondering allemaal niet-democratische landen dus de Rechten van de Mens worden daar sowieso met voeten getreden.

Dat in westerse landen geprobeerd wordt zelfmoordaanslagen te voorkomen vind ik een goede zaak, ook als daar de inlichtingendiensten voor ingezet moeten worden.

Per slot van rekening moeten we als westerlingen ervoor zorgen dat onze manier van leven en onze democratische verworvenheden beschermd worden tegen bedreigingen van buitenaf.

DNA
19-10-09, 21:51
Een achterlijke idioot ben je zelf.

En voor het overige: wat moslimlanden doen, daar heb ik niets mee te maken. Het zijn zonder uitzondering allemaal niet-democratische landen dus de Rechten van de Mens worden daar sowieso met voeten getreden.

Dat in westerse landen geprobeerd wordt zelfmoordaanslagen te voorkomen vind ik een goede zaak, ook als daar de inlichtingendiensten voor ingezet moeten worden.

Per slot van rekening moeten we als westerlingen ervoor zorgen dat onze manier van leven en onze democratische verworvenheden beschermd worden tegen bedreigingen van buitenaf.


:lol:

Exactly what i meant : u confirm what i"ve said 'bout u :

u're too egocentric , too subjective , too bias .....so : waste of time :


logica is ook niet jou sterk punt , u've got no sense of reality either :

.....................fill in the blanks , multiple choices still ....

hypocrit human disgrace & shame :

objectivity, fairness, justice , honnesty , truth , reality ....make no part of ur dictionary :

The war on Gaza, .....had shown that :

ur daily stupid inconsistent liar hypocrit illogic unfair subjective egocentric ....behaviour here shows that too : over & over again :


so, no use talking to freaks like u !


:zwaai:

Slinger
20-10-09, 19:10
:lol:

Exactly what i meant : u confirm what i"ve said 'bout u :

u're too egocentric , too subjective , too bias .....so : waste of time :


logica is ook niet jou sterk punt , u've got no sense of reality either :

.....................fill in the blanks , multiple choices still ....

hypocrit human disgrace & shame :

objectivity, fairness, justice , honnesty , truth , reality ....make no part of ur dictionary :

The war on Gaza, .....had shown that :

ur daily stupid inconsistent liar hypocrit illogic unfair subjective egocentric ....behaviour here shows that too : over & over again :


so, no use talking to freaks like u !


:zwaai:

No sense of reality?

Volgens mij zijn die islamitische aanslagen in New York, Madrid, Londen met duizenden doden als resultaat maar al te waar!

Sallahddin
23-10-09, 21:06
No sense of reality?

Volgens mij zijn die islamitische aanslagen in New York, Madrid, Londen met duizenden doden als resultaat maar al te waar!

:lol:

u don't listen :

so-called muslim extremism is /was just a reaction to western imperialism, neo_imperialism , injustices, oppressions ....


what ??? u think u can occuppy people 's lands , exploit their treasures fortunes , behave like God on earth, determining what's right & wrong for people ......planting that israeli cancer at the heart of the so_called Islamic world ...with impunity ???


u're nuts , egocentric, one dimentional, one sided , bias ....fool !
congratulations ! :cola:

Slinger
23-10-09, 21:17
:lol:

u don't listen :

so-called muslim extremism is /was just a reaction to western imperialism, neo_imperialism , injustices, oppressions ....


what ??? u think u can occuppy people 's lands , exploit their treasures fortunes , behave like God on earth, determining what's right & wrong for people ......planting that israeli cancer at the heart of the so_called Islamic world ...with impunity ???


u're nuts , egocentric, one dimentional, one sided , bias ....fool !
congratulations ! :cola:

Oh ja?

Vertel eens, wat hadden de mensen op Bali en in Bombay misdaan dat ze het lot moesten ondergaan om vermoord te worden door moslimextremisten?

Sallahddin
23-10-09, 21:33
Oh ja?

Vertel eens, wat hadden de mensen op Bali en in Bombay misdaan dat ze het lot moesten ondergaan om vermoord te worden door moslimextremisten?

oh ja ?

wat hadden onschuldige burgers , vrouwen, kinderen ....in Afghanistan, irak, palestina; lebanon ....misdaan dat ze het lot moesten ondergaan om helemaal vernietigd te worden door oorlogscriminelen, criminelen tegen de mensheid ...zoals NATO, US .....israelis....met hun F16's , B52's , clusterbombs ...... drones ........???

Slinger
23-10-09, 21:41
oh ja ?

wat hadden onschuldige burgers , vrouwen, kinderen ....in Afghanistan, irak, palestina; lebanon ....misdaan dat ze het lot moesten ondergaan om helemaal vernietigd te worden door oorlogscriminelen, criminelen tegen de mensheid ...zoals NATO, US .....israelis....met hun F16's , B52's , clusterbombs ...... drones ........???

Je geeft geen antwoord.

Iedereen kan constateren dat moslimextremisten onschuldige burgers op de korrel nemen, namelijk christenen, Joden, mensen zonder geloof, boeddhisten, hindoes en sjiïeten.