PDA

Bekijk Volledige Versie : Topics



mark61
19-10-09, 09:16
Het valt mij op dat vrijwel elk topic over godsdienst gaat hier tegenwoordig. Daar is Islam en meer toch voor?

Of bestaat er geen wereld of onderwerp meer los van godsdienst?

Bizarre theocratie hiero.

Ron Haleber
19-10-09, 09:39
Het valt mij op dat vrijwel elk topic over godsdienst gaat hier tegenwoordig. Daar is Islam en meer toch voor?

Of bestaat er geen wereld of onderwerp meer los van godsdienst?

Bizarre theocratie hiero.

Ik steun je voorstel...

Laat NVDD voor lieden zijn die hun redelijk verstand willen en kunnen gebruiken...
Waar ze in geloven moet verder voor hun eigen rekening zijn...:eek:

mark61
20-10-09, 07:50
Dus dat.

Charlus
20-10-09, 08:14
Het enige alternatief is gekrakeel over Israël-Palestijnen. Boeie.

knuppeltje
20-10-09, 08:59
Het enige alternatief is gekrakeel over Israël-Palestijnen. Boeie.

Kom dan zelf eens met iets anders aanzetten.

Charlus
20-10-09, 09:38
<...>Kom dan zelf eens met iets anders aanzetten.
Waarom? Uiteindelijk wordt alles omgebogen naar religie of Israël/Palestijnen. Israël/Palestijnen komt relatief minder vaak meer voor, dan valt natuurlijk religie extra op.
Maar ik zal wel eens iets proberen.

Charlus
20-10-09, 09:44
Uiteindelijk wordt alles omgebogen naar religie of Israël/Palestijnen.
Voorbeeld:

Kinderen roeien van Marokko naar Spanje

CADIZ - Zes kinderen zijn erin geslaagd zonder begeleiding de oversteek te maken van Afrika naar Europa. Wat nog opvallender is: ze deden dat in een opblaasbaar rubberen roeibootje. Dat meldden Spaanse media dinsdag.

Vijf van de kinderen zijn tien of elf jaar oud. De zesde opvarende is zestien jaar oud. De illegale immigranten waren bijna in de plaats Tarifa, het zuidelijkste puntje van Spanje, toen de Spaanse kustwacht ze in de nacht van maandag op dinsdag onderschepte.

Het zestal is overgebracht naar een opvangkamp en wordt binnenkort teruggestuurd naar hun thuisland Marokko. Volgens de Spaanse hulpdiensten maken de kinderen het goed.

Elk jaar proberen duizenden Afrikanen in gammele bootjes de Straat van Gibraltar over te steken, op zoek naar een beter leven in Europa. Velen redden het niet. Ze verdrinken of worden onderweg tegengehouden. (ANP)
http://www.amazightv.net/nieuws/1400_kinderen-roeien-van-marokko-naar-spanje.html

En dat terwijl wij hier die verderfelijke rente-economie hebben en de meeste niet in Allah geloven.

Ik snap er niets van.
Rente-economie en mensen die niet in allah geloven als mogelijke overwegingen om niet voor uitzichtloze armoede te vluchten, hier ihbz. voor kinderen van 10 tot 16 jaar.

John2
20-10-09, 10:09
Kom dan zelf eens met iets anders aanzetten.

Feyenoord - Sparta misschien een idee? :hihi:

knuppeltje
20-10-09, 10:49
Feyenoord - Sparta misschien een idee? :hihi:

Niet als jij ermee aankomt. :haha:

naam
20-10-09, 10:54
Voorbeeld:


Rente-economie en mensen die niet in allah geloven als mogelijke overwegingen om niet voor uitzichtloze armoede te vluchten, hier ihbz. voor kinderen van 10 tot 16 jaar.

Staat Marokko voor uitzichtloze armoede?

Umarvlie
21-10-09, 08:18
Het valt mij op dat vrijwel elk topic over godsdienst gaat hier tegenwoordig. Daar is Islam en meer toch voor?

Of bestaat er geen wereld of onderwerp meer los van godsdienst?

Bizarre theocratie hiero.

dat is de schuld van Wilders, sinds zijn opkomst vindt dergelijke polarisatie ook hier plaats :ninja2: