PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook God maakt reklame



John2
19-10-09, 14:51
Jezus bij IKEA


Bezoekers van meubelgigant IKEA in het Schotse Braehead kunnen Jezus aanschouwen. Het gezicht van de Zoon van God is daar duidelijk te zien in één van de toiletdeuren van de winkel. De bedrijfschef spreekt echter over een afbeelding van één van de ABBA-zangers.

In de houten deur is duidelijk het gezicht van een bebaarde man te zien. Volgens velen hetzelfde gezicht dat te zien is in de Lijkwade van Turijn. "Ik ging naar de wc en vond God", zo zegt een winkelbezoeker. Iemand anders verklaarde: "Het verrast je. Het is zo duidelijk te zien."

Niet iedereen herkent de Messias in de deur. Sommigen herkennen er Benny Anderson in, één van de zangers van ABBA; "De Zweedse identiteit is overal zichtbaar bij IKEA". Anderen menen Gandalf, de bebaarde tovenaar uit Lord of the Rings te herkennen.

Bron: Krux.nl Religie

knuppeltje
20-10-09, 10:34
Jezus bij IKEA

Vraag hem eens of ie niet een baantje als reklameadviseur voor je heeft, dan lul je hier misschien wat minder. :fpimp:

John2
20-10-09, 10:46
Vraag hem eens of ie niet een baantje als reklameadviseur voor je heeft, dan lul je hier misschien wat minder. :fpimp:

Als marketing adviseur van God, zou ik juist meer op deze site of gelijkende site's waar dwalende mensen zijn, moeten verblijven en komen met teksten zoals "God is liefde" en "Jezus red", maar dat wil ik de tere zieltjes niet aandoen.:p

knuppeltje
20-10-09, 11:59
Als marketing adviseur van God, zou ik juist meer op deze site of gelijkende site's waar dwalende mensen zijn, moeten verblijven en komen met teksten zoals "God is liefde" en "Jezus red", maar dat wil ik de tere zieltjes niet aandoen.:p

Zeg nu maar eerlijk dat je afgewezen bent.

Charlus
20-10-09, 12:01
"Ik ging naar de wc en vond God"
:hihi:

John2
20-10-09, 13:36
Zeg nu maar eerlijk dat je afgewezen bent. Pfff, bron???:ego:


:hihi:

Tja sommigen in de kerk anderen op de pot :hihi: