PDA

Bekijk Volledige Versie : Premier: Binnenhof in greep populisme



Wizdom
31-10-09, 16:17
Premier: Binnenhof in greep populisme

(Novum) - Premier Jan Peter Balkenende (CDA) heeft op het partijcongres van zijn partij zaterdag hard uitgehaald naar een aantal oppositiepartijen. "Het Binnenhof is in de greep van het populisme."

Hoewel hij de partijen niet met naam en toenaam noemde, lijken vooral de PVV van Geert Wilders en de grootste oppositiepartij SP het lijdend voorwerp te zijn. "Wie de debatten in de Tweede Kamer met een zekere regelmaat volgt, kan het niet zijn ontgaan: de politiek wordt overmoedig, ongenuanceerd en met groot gemak worden grote woorden gebruikt."

Dit is onderdeel van een 'grimmiger klimaat', dat verbetener is en met meer polarisatie. "Een klimaat waarin het vanzelfsprekend lijkt om weg te lopen uit het democratisch debat. Een klimaat waarin karikaturen de toon en de publiciteit bepalen." Ook een klimaat 'waarin complete bevolkingsgroepen worden weggezet'.

Het is aan het politieke centrum om te bewijzen dat het nog steeds overtuigende, heldere en aansprekende antwoorden heeft op de problemen van Nederland, zei Balkenende. Met het centrum bedoelt hij de 'hoofdstromingen die ons land na de oorlog hebben opgebouwd'. CDA, PvdA en VVD zijn daarvan de belangrijkste vertegenwoordigers.

Tijdens zijn toespraak verdedigde Balkenende verder het kabinetsbesluit om de AOW-leeftijd te verhogen naar 67 jaar. De achterban steunt het besluit op hoofdlijnen -zo bleek eerder op de dag in het Utrechtse Beatrixtheater- al leven er nog wel veel vragen over de maatregel.

Balkenende refereerde ook nog even kort aan een mogelijke overstap naar Brussel. Al dagen gonst het van de geruchten dat hij de eerste vaste voorzitter van de Europese Unie wordt. Reden voor zijn coalitiepartners PvdA en ChristenUnie om erop aan te dringen dat hij aanblijft als leider van het kabinet. "Afgelopen woensdag stapte ik na een lange vlucht vanuit Japan uit het vliegtuig", leidde Balkenende zijn reactie daarop in. "En ik hoorde dat iedereen -van links tot rechts- vindt dat ik minister-president van het kabinet en van ons mooie land moet blijven."

Een fijne opsteker, concludeerde hij. Om vervolgens te herhalen dat hij geen kandidaat is voor de functie. "Dus het lijkt me dat het niet veel zin heeft, dat ook ik hier verder over ga speculeren."

Wizdom
31-10-09, 16:18
Men heeft er blijkbaar zin in om de 1e en 2e wereldoorlog nog eens dunnetjes over te doen... Stelletje mongolen...

Wizdom
31-10-09, 16:24
Balkenende hekelt grimmig klimaat
Uitgegeven: 31 oktober 2009 16:59
Laatst gewijzigd: 31 oktober 2009 17:17

UTRECHT - Premier Jan Peter Balkenende hekelt het grimmiger klimaat in Nederland. ''De politiek wordt overmoedig, ongenuanceerd en met groot gemak worden grote woorden gebruikt''.
© ANPDat zei de CDA-leider zaterdag tijdens een congres van de christendemocraten in Utrecht

Het is volgens hem niet alleen een kwestie van toon en toonhoogte. ''Het is onderdeel van een grimmiger klimaat, verbetener, met meer polarisatie. Een klimaat waarin het vanzelfsprekend lijkt om weg te lopen uit een democratisch debat'', zei Balkenende.



Daarmee maakte hij een sneer naar Geert Wilders die vorig jaar met zijn PVV-fractie de Tweede Kamer uitliep tijdens een debat over kabinetsplannen.

DNA
31-10-09, 17:13
Men heeft er blijkbaar zin in om de 1e en 2e wereldoorlog nog eens dunnetjes over te doen... Stelletje mongolen...


:lol:

Precies :

ze hadden bllijkbaar niets geleerd van de 2de wereldsoorlog , zo te zien :

all those rhetorics ' bout muslims & Islam sound like a déja_vu :


sound like those of the nazis in relation to jews ....



"Muslims are thrown to the lions " under this intolerant hypocrit western new Roman empire , instead of christians & slaves under the old one !

Soldim
31-10-09, 17:23
ze hadden bllijkbaar niets geleerd van de 2de wereldsoorlog , zo te zien :


Inderdaad, 't is toch wat hè, al dat ongenuanceerd gedoe....

DNA
31-10-09, 17:47
Inderdaad, 't is toch wat hè, al dat ongenuanceerd gedoe....


hoezo ongenuanceerd dan ??? :tover:

wat is zo ongenuanceerd aan wilders & co ??? aan facisten, nazis , far right movements, aan populisme .....???

tell me , make my day then !

Tell it to that veiled Egyptian lady who got murderend 'cause of her veil ....in Germany :


stupid wilders & co . don't know what they have been doing :


they implicitly incite violence against muslims ....by demonizing Islam .....


This whole wilders & co. mess can escalate if not stopped ; i told u :


extremism breeds extremism from both sides !

u w'd better find a solution for this dilemma between the freedom of speech, "freedom of hate " , freedom of belief .....'fore it really gets out of hand ....


How can anyone defend freedom by threatening the freedoms of others ???

Eke
31-10-09, 21:41
Mensen, vanavond is er een uitzending geweest van Rondom Tien, een diskussieprogramma wat dit keer ging over de minderheden-autochs die zijn achtergebleven in de oude stadswijken.
Uit hun buurt vertrokken de afgelopen decennia veel autochs naar de nieuwe rand-dorpen .
Die achtergelaten huizen van hen werden weer bezet door mensen die vaak in hun eigen kringetje bleven ,
hun voor autochs onverstaanbare moedertaal bleven praten
en die gewend waren dat hun kinderen buiten medeopgevoed zouden worden door de gemeenschap en hen dus lang op straat buiten lieten spelen ...wat je in Nederland de gelegenheid geeft om je aan de opvoedingssfeer te onttrekken.
Grofweg geschetst.


Dit gaat dus helemaal niet over wereldoorlog 1 of wereldoorlog 2.

Het gaat over gewone mensen, net zoals jij en ik. Mensen die zich ongelukkig voelen in hun buurtje, die gezelligheid missen als ze in de tuin zitten en hun buren wel horen praten, maar hen niet kunnen verstaan !
Over buurtwinkelstraten waar voorheen de schoenmaker zat, de aardappelboer,de warme bakker, C.Jamin, ect......winkelstraten die nu hele andere winkels hebben met spullen waaraan ze moeten wennen omdat ze 'on-hollands' zijn.

Het gaat over gezinnen die uit hun warme, gezellige buurt naar het koude, individuelere Nederland met deels andere normen en waarden, andere manier van omgaan of niet omgaan met God, kwamen...vaak door werkeloosheid in eigen land gedreven.

Het is dit veranderingsproces waar mensen doorheen moeten MET HULP VAN ELKAAR !
De tijden zijn veranderd, we hebben in Nederland veel culturen gekregen...dat is de realiteit.
En er vallen veel mensen buiten het schip. Er zijn botsingen ! Dat is de realiteit.
Maar laten we er ons bewust van zijn wat er gebeurt hier in Nederland....zodat niet de populisten en haatzaaiers de macht inpikken,
maar dat Nederland van ons blijft..van de goed-willenden mensen. en dat we zelf onze schouders eronder gezet houden.

Munier
31-10-09, 21:47
Eke, ik ben het helemaal met je post eens.

Wizdom
31-10-09, 23:45
Mensen, vanavond is er een uitzending geweest van Rondom Tien, een diskussieprogramma wat dit keer ging over de minderheden-autochs die zijn achtergebleven in de oude stadswijken.
Uit hun buurt vertrokken de afgelopen decennia veel autochs naar de nieuwe rand-dorpen .
Die achtergelaten huizen van hen werden weer bezet door mensen die vaak in hun eigen kringetje bleven ,
hun voor autochs onverstaanbare moedertaal bleven praten
en die gewend waren dat hun kinderen buiten medeopgevoed zouden worden door de gemeenschap en hen dus lang op straat buiten lieten spelen ...wat je in Nederland de gelegenheid geeft om je aan de opvoedingssfeer te onttrekken.
Grofweg geschetst.


Dit gaat dus helemaal niet over wereldoorlog 1 of wereldoorlog 2.

Het gaat over gewone mensen, net zoals jij en ik. Mensen die zich ongelukkig voelen in hun buurtje, die gezelligheid missen als ze in de tuin zitten en hun buren wel horen praten, maar hen niet kunnen verstaan !
Over buurtwinkelstraten waar voorheen de schoenmaker zat, de aardappelboer,de warme bakker, C.Jamin, ect......winkelstraten die nu hele andere winkels hebben met spullen waaraan ze moeten wennen omdat ze 'on-hollands' zijn.

Het gaat over gezinnen die uit hun warme, gezellige buurt naar het koude, individuelere Nederland met deels andere normen en waarden, andere manier van omgaan of niet omgaan met God, kwamen...vaak door werkeloosheid in eigen land gedreven.

Het is dit veranderingsproces waar mensen doorheen moeten MET HULP VAN ELKAAR !
De tijden zijn veranderd, we hebben in Nederland veel culturen gekregen...dat is de realiteit.
En er vallen veel mensen buiten het schip. Er zijn botsingen ! Dat is de realiteit.
Maar laten we er ons bewust van zijn wat er gebeurt hier in Nederland....zodat niet de populisten en haatzaaiers de macht inpikken,
maar dat Nederland van ons blijft..van de goed-willenden mensen. en dat we zelf onze schouders eronder gezet houden.

Het gevaar is alleen dat die onvrede door een CHARLATAN als Wilders wordt gekaapt voor een eigen agenda... Een agenda die helemaal niets van doen heeft met de man van de straat maar met een eigen agenda van Geert Wilders die bezig is met zijn NEOZIONISTISCHE Agenda in een nieuw jasje...

Munier
01-11-09, 00:14
Het gevaar is alleen dat die onvrede door een CHARLATAN als Wilders wordt gekaapt voor een eigen agenda...
Laat daarom de mensen van goede wil tot elkaar komen en samen laten zien dat er een beter alternatief is


Een agenda die helemaal niets van doen heeft met de man van de straat maar met een eigen agenda van Geert Wilders die bezig is met zijn NEOZIONISTISCHE Agenda in een nieuw jasje...
Of Wilders een neo-zionist is (of een post-zionist) weet ik niet. Hij zegt daar niet erg veel over. Hij richt zich ook veel meer Nederland dan op Isreal.

Het schiet zeker niet op als je Wilders gaat demoniseren, daar sterk je hem alleen maar mee.

Soldim
01-11-09, 12:49
hoezo ongenuanceerd dan ??? :tover:

wat is zo ongenuanceerd aan wilders & co ???

Zowel zijn mening als de manier waarop hij die uit zijn ongenuanceerd.

En, daarin bij jij meer dan zijn gelijke.

DNA
01-11-09, 12:54
Zowel zijn mening als de manier waarop hij die uit zijn ongenuanceerd.

En, daarin bij jij meer dan zijn gelijke.


:lol:


oh, pleeasse !!!!


shame on u , comparing me to that silly stupid intolerant fascist wilders :

no thanks :


he's far below my level , that piece of dirt wilders ! :kotsen2:


wilders is a bloody shame to democracy, to holland , to liberty , to humanity ....= he's an insult to human intelligence , to humanity ....to reason ....to decency ...



how can he pretend to "defend" liberty by threatening the liberties of others ???


come on !


sorry....but no sorry anyway !

Slinger
01-11-09, 13:21
:lol:


oh, pleeasse !!!!


shame on u , comparing me to that silly stupid intolerant fascist wilders :

no thanks :


he's far below my level , that piece of dirt wilders ! :kotsen2:


wilders is a bloody shame to democracy, to holland , to liberty , to humanity ....= he's an insult to human intelligence , to humanity ....to reason ....to decency ...



how can he pretend to "defend" liberty by threatening the liberties of others ???


come on !


sorry....but no sorry anyway !

Volgens mij zijn jij en Wilders van dezelfde lap gescheurd...

mark61
01-11-09, 13:26
Men heeft er blijkbaar zin in om de 1e en 2e wereldoorlog nog eens dunnetjes over te doen... Stelletje mongolen...

Precies zo'n gratuite opmerking als Bak ellende bedoelt :cheefbek:

mark61
01-11-09, 13:27
:lol:

Precies :

ze hadden bllijkbaar niets geleerd van de 2de wereldsoorlog , zo te zien :

all those rhetorics ' bout muslims & Islam sound like a déja_vu :


sound like those of the nazis in relation to jews ....



"Muslims are thrown to the lions " under this intolerant hypocrit western new Roman empire , instead of christians & slaves under the old one !

Nog zo eentje. Wilders avant la lettre.

mark61
01-11-09, 13:28
hoezo ongenuanceerd dan ??? :tover:

Zeg es in je eigen woorden wat jou van Wilders onderscheidt? Ik kan het niet vinden.

mark61
01-11-09, 13:30
:lol:


oh, pleeasse !!!!


shame on u , comparing me to that silly stupid intolerant fascist wilders :

no thanks :


he's far below my level , that piece of dirt wilders ! :kotsen2:


wilders is a bloody shame to democracy, to holland , to liberty , to humanity ....= he's an insult to human intelligence , to humanity ....to reason ....to decency ...



how can he pretend to "defend" liberty by threatening the liberties of others ???


come on !


sorry....but no sorry anyway !

Wat was het verschil tussen jou en Wilders ook al weer? Met elke post bewijs je Soldim's en mijn gelijk nog meer.

Eke
01-11-09, 13:45
Het gevaar is alleen dat die onvrede door een CHARLATAN als Wilders wordt gekaapt voor een eigen agenda...

Een agenda die helemaal niets van doen heeft met de man van de straat maar met een eigen agenda van Geert Wilders die bezig is met zijn NEOZIONISTISCHE Agenda in een nieuw jasje...

Of door een Pim Fortuyn, een Rita Verdonk of door een andere politicus die z'n kans ziet ......

Het gaat erom dat er wat gedaan wordt met die onvrede..voor de mensen zelf die zich in de steek gelaten voelen door het bestuur en ook .....inderdaad..voordat er politiek een richting op wordt gegaan die niet transparant is, niet democratisch !!!!!

Het is positief dat er zo gelet op op kamerlid W.

A.s. januari een toetsing van z'n uitspraken door de Rechter.
In de media : een vraag door wie precies-- in binnen- en buitenland -- die man nou betaald wordt ????
In de Tweede Kamer...door de andere leden ervan.
Toch weet ie ook weer grove uitspraken te doen, bv. in het buitenland...die dan niet meteen getoetst kunnen worden.....en volop de pers halen.En het tegengas wat ie krijgt is ook minder popi...geen perstrekker vaak.

Dat neozionisme, Wizdom. Weet jij hoe dat precies zit ? Ik weet wel dat ie populair is bij een groep Israeliers... zionisten.
Net als Munier weet ook ik er het naadje van de kous niet van..
Het kamerlid W. heeft wel een tijdje geleefd en gewerkt in Israel. Dat was trouwens destijds vrij normaal om een tijdje naar een kibboetz te gaan....

Wizdom
01-11-09, 18:46
Of door een Pim Fortuyn, een Rita Verdonk of door een andere politicus die z'n kans ziet ......

Het gaat erom dat er wat gedaan wordt met die onvrede..voor de mensen zelf die zich in de steek gelaten voelen door het bestuur en ook .....inderdaad..voordat er politiek een richting op wordt gegaan die niet transparant is, niet democratisch !!!!!

Het is positief dat er zo gelet op op kamerlid W.

A.s. januari een toetsing van z'n uitspraken door de Rechter.
In de media : een vraag door wie precies-- in binnen- en buitenland -- die man nou betaald wordt ????
In de Tweede Kamer...door de andere leden ervan.
Toch weet ie ook weer grove uitspraken te doen, bv. in het buitenland...die dan niet meteen getoetst kunnen worden.....en volop de pers halen.En het tegengas wat ie krijgt is ook minder popi...geen perstrekker vaak.

Dat neozionisme, Wizdom. Weet jij hoe dat precies zit ? Ik weet wel dat ie populair is bij een groep Israeliers... zionisten.
Net als Munier weet ook ik er het naadje van de kous niet van..
Het kamerlid W. heeft wel een tijdje geleefd en gewerkt in Israel. Dat was trouwens destijds vrij normaal om een tijdje naar een kibboetz te gaan....

Volgens mij zit het zo... Daar zullen een aantal mensen heel hard over gaan lachen maar toen ik een paar jaar geleden zei dat de VS een financieel systeem heeft die lijkt op piramide spel of de VS een wankelende reus stonden ook heel veel mensen te lachen... Dat deert me overigens niets... Iedereen heeft zo zijn humor....

Meneer Wilders wordt door ZIONISTEN gezien als een bondgenoot in een internationale strijd die men denkt te moeten gaan voeren.... Men grijpt elke kans die zich aandient om een lunatic zoals Wilders te ondersteunen... Eerst was het Salman Rushdie... Toen kregen we Ayaan Hirshi Ali en nu hebben we Geert Wilders... Ayaan was op en mag nu uitrusten bij de ZIONISTISCHE denktank in de VS, haar rol is blijkbaar uitgespeeld.... Wilders mag nu het stokje overnemen... Blijkbaar heeft men Nederland uitgekozen als sprinkplank van het experiment waarbij Wilders het prototype is/mag zijn....

Het is wel een gevaarlijk experiment overigens.... Mocht Wilders in zijn opzet slagen dan dient zich een rampscenario voor die de Armageddon zal inluiden... En dat is een no-brainer.... In alle Islamitische landen kijkt men met argus-ogen hoe hun Islamitische broeders aldaar in het "ongelovige" Westen worden behandeld en als nu inderdaad blijkt dat die "democratie" en "vrijheid" alleen als dekmantel en list dienen om andersdenkenden de mond te snoeren danwel te onderdrukken dan zal blijken zoals velen al vermoedden dat die "democratie" en "vrijheid" een illusie is/was... Een instrument van de SATAN... Want toen anderen van hun vrijheid gebruik wilden maken mocht dat niet meer... M.a.w. die vrijheid, was gestuurde vrijheid vanuit een enkele richting... Namelijk die van de SATAN... Terwijl het toch dezelfde expressie is van vrijheid?

Er heerst al veel onvrede en bedekte onrust in de gemiddelde Islamitische wereld... Men is weinig tevreden over de gang van zaken in vele opzichten... En helemaal wanneer het gaat om de bestaande machtstructuren en de invulling/misbruik daarvan...

Men moet niet vergeten dat de Financiele Crisis zich pas openbaarde na 11/09/2001. Dat is omdat deze crisis een aantal zaken heeft blootgelegd die eigenlijk al decennia verkeert liepen en verkeerd door konden lopen omdat veel Arabisch en Islamitisch geld ongestoord in de VS en Europa rondzwierf... Alleen al van de Midden-Oosten landen zo'n 2000 MILJARD DOLLAR. Na 11/09/2000 werd in het eerste jaar al 600 MILJARD DOLLAR teruggetrokken. Dit had grote gevolgen. De banken hebben het niet meer kunnen bolwerken en ook de geldpers die op volle toeren draait heeft de liquiditeit drain niet kunnen verhullen.

Als de wind van Wilders gaat winnen dan moet de wereld zich opmaken voor een somber scenario van de verharding van standpunten. Een volgende fase van het continue proces van Armageddon... Aansluitend op het voorgaande waarbij de massa van de Islamitische wereld al zeer ontevreden is. Is een Wilders een welkome Katalysator voor Al Qaida, de Taliban en alle extremen niet alleen van Islamitische zijde maar ook net zo goed voor NAZIS, ZIONISTEN en ander extreme invloeden die vinden dat zij hun gelijk krijgen....

Dan moet iedereen zich gaan opmaken voor de finale Armageddon...
Zoals de Orthodoxe Joden in Israel zich al aan het opmaken zijn door periodiek de Al Aqsa moskee te intimideren....

DNA
01-11-09, 19:01
Volgens mij zijn jij en Wilders van dezelfde lap gescheurd...


:lol:


no way , man :

i just can't react to fascism à la alle wilders via bloemen : in die context moet je dat zien !

nazisme, fascisme ...waren ook niet met bloemen bestreden !

woorden zijn mijn wapen tegen die fascist wilders & co. & tegen alle fascisten van alle tijden !

DNA
01-11-09, 19:06
Wat was het verschil tussen jou en Wilders ook al weer? Met elke post bewijs je Soldim's en mijn gelijk nog meer.


It's right there in front of ur very eyes : u w'dn't recognise it even if it hits u in the eye !

tell me , for example , how can wilders pretend to "defend" liberty by threatening the liberties of others , those of muslims mainly :


don't u see he doens't even respect the constitution ??? ....

that he's not even democratic ??

that he's threatening democracy....by threatening the liberties of muslims mainly ...

........


.....


....



:zwaai:

DNA
01-11-09, 19:17
It's right there in front of ur very eyes : u w'dn't recognise it even if it hits u in the eye !

tell me , for example , how can wilders pretend to "defend" liberty by threatening the liberties of others , those of muslims mainly :


don't u see he doens't even respect the constitution ??? ....

that he's not even democratic ??

that he's threatening democracy....by threatening the liberties of muslims mainly ...

........


.....


....


At the other hand , we do respect the constitution , laws ...even though we do not totally agree with them ....



:zwaai:

DNA
01-11-09, 19:20
Nog zo eentje. Wilders avant la lettre.

what's wrong 'bout what i said then ??

that's wilders craché ! :lol: = wilder's nazi fascist profile !

Slinger
01-11-09, 19:33
:lol:


no way , man :

i just can't react to fascism à la alle wilders via bloemen : in die context moet je dat zien !

nazisme, fascisme ...waren ook niet met bloemen bestreden !

woorden zijn mijn wapen tegen die fascist wilders & co. & tegen alle fascisten van alle tijden !

In de Bijbel staat een uitdrukking: aan de vruchten kent men de boom.

Aan je gedrag hier op het forum laat je gewoon zien dat je een fascist bent.

DNA
01-11-09, 19:55
In de Bijbel staat een uitdrukking: aan de vruchten kent men de boom.

Aan je gedrag hier op het forum laat je gewoon zien dat je een fascist bent.

Prove it then : rhetorics are no arguments !

u're too subjective bias ...boy !

nazism, fascism ....were not defeated by flowers , boy !

can be no fascist who reject & struggles against fascism ...


so, prove me wrong ...

Wizdom
01-11-09, 20:01
Wikipedia, begrip FACISME:

Eén partij of persoon had alle macht (Wilders, eenmanspartij). Het fascisme was anticommunistisch(linkse kerk), antiliberaal (ex-VVD) en extreem nationalistisch (eigen volk eerst) .[1] Door middel van partijmilities (in uniform), massademonstraties en verheerlijking van de leider (Wilders loopt voorop en de overige partijleden volgen als trouwe honden) probeerde men het volk tot een eenheid te smeden (populisme).

Wilders voldoet aan alle criteria.... Wilders is dus een FASCIST...

Slinger
01-11-09, 20:04
Prove it then : rhetorics are no arguments !

u're too subjective bias ...boy !

nazism, fascism ....were not defeated by flowers , boy !

can be no fascist who reject & struggles against fascism ...


so, prove me wrong ...


Jij strijdt helemaal niet tegen fascisme. Je stellingname op diverse fronten laat zien dat jij strijdt tegen een open, tolerante maatschappij. Islamofascisme heet dat.

DNA
02-11-09, 12:29
Jij strijdt helemaal niet tegen fascisme. Je stellingname op diverse fronten laat zien dat jij strijdt tegen een open, tolerante maatschappij. Islamofascisme heet dat.


:lol:


see why i used to treat u the way i did ?? i was right to behave the way i did with u guys :

we talk 'bout something , instead of responding to the matter at hand , u choose to derail the discussion via silly stupid unfounded rhetorics ...

wat is dat gelul dan dat ik zou strijden tegen een open , tolerante ...maatschappij ! :lol:


slaat nergen op !


ur offending terminology , we had talked 'bout it some time ago :

i explained to u that it was a contradictio in termo :

u know what ??? u just talk , u can't handle the facts & truth , that's why u choose to say that non-sense :


if i wanna start calling u names , i w'dn't be finishing tomorrow :


pathological liar , a hypocrit, denial freak, twister of facts , historic facts denier ...............= no insults = logical deductions & "qualities " of urs !


prove me wrong then !


u know what ??? : just save ur breath, no sweat : u're not interesting for me : u're not objective, not consistent ,not logical ..........u're nothing in fact , so, don't talk to me again ; deal ????

Eke
02-11-09, 13:30
Dat deert me overigens niets... Iedereen heeft zo zijn humor....

.

Prima houding ... ;)

Wizdom, ik onderscheid in jouw reaktie verschillende zaken waar ik graag op in wil gaan.

Geef me even wat tijd, OK ? Kannuniet.

Slinger
02-11-09, 13:49
:lol:


see why i used to treat u the way i did ?? i was right to behave the way i did with u guys :

we talk 'bout something , instead of responding to the matter at hand , u choose to derail the discussion via silly stupid unfounded rhetorics ...

wat is dat gelul dan dat ik zou strijden tegen een open , tolerante ...maatschappij ! :lol:


slaat nergen op !


ur offending terminology , we had talked 'bout it some time ago :

i explained to u that it was a contradictio in termo :

u know what ??? u just talk , u can't handle the facts & truth , that's why u choose to say that non-sense :


if i wanna start calling u names , i w'dn't be finishing tomorrow :


pathological liar , a hypocrit, denial freak, twister of facts , historic facts denier ...............= no insults = logical deductions & "qualities " of urs !


prove me wrong then !


u know what ??? : just save ur breath, no sweat : u're not interesting for me : u're not objective, not consistent ,not logical ..........u're nothing in fact , so, don't talk to me again ; deal ????

Begin je weer te schelden?

Dat kan ik ook hoor!

Je bent zelf een pathologische, schijnheilige, hypocriete leugenaar. Voor het verdraaien van feiten en het ontkennen van de geschiedenis draai je je hand niet om.

Ben je soms vergeten wat je hebt gezegd over homosexualiteit? Hoe kun je dat in overeenstemming brengen met geloof in een open democratische samenleving?

Je bent niets anders dan een dom fascistisch achtereind van een varken, à la Hitler en Mussolini. Je zou zo met gestrekte arm en bruine broek achter ze aan kunnen marcheren.

DNA
02-11-09, 20:00
.

:lol:

Exactly what i meant ! :lol:

Voortaan word je totaal genegeerd door me zoals het hoort :

had ik al lang moeten doen :

u don't even exist for me !

geen reactie waard : geen seconde van mijn tijd waard , ordinaire laf hypocriet ...loser freak !


save ur breath, no sweat :

je krijgt geen aantwoord meer : veels te veel beneden peil ! :cola:



I know what u want : :lol:

to make me hold the mirror for u to see ur silly stupid ugly face in it , in order to sell me a ban from here again ! :lol:


u're not that smart to succeed in just that ! :tover:

:zwaai:

DNA
02-11-09, 20:10
Wikipedia, begrip FACISME:

Eén partij of persoon had alle macht (Wilders, eenmanspartij). Het fascisme was anticommunistisch(linkse kerk), antiliberaal (ex-VVD) en extreem nationalistisch (eigen volk eerst) .[1] Door middel van partijmilities (in uniform), massademonstraties en verheerlijking van de leider (Wilders loopt voorop en de overige partijleden volgen als trouwe honden) probeerde men het volk tot een eenheid te smeden (populisme).

Wilders voldoet aan alle criteria.... Wilders is dus een FASCIST...

Exactly :

crazy & amazing how fascists don't need reasons, they just make them up :

their ideologies are "reasons" enough for them , which have absolutely nothing to do with reason :

they live in their self_created exclusive intolerant fascist fantasy world :


they have no sense of reality, no sense of humor ...

they are intellectually nul, spiritually poor , morally freaks ... :lol:

Chaplin's movie 'bout Hitler was really funny :

I think the best weapon against them is ...humor, irony, sracasm, cynism ...............to make fun at them , to ridicuise them, to laugh at them ... :lol:

'cause they're so silly pathetic tragic_hilarious :lol: anyway !


history repeats itself :

it seems like some westerners can't get rid of that racist imperialistic paternalistic exclusive ....Eurocentrism :

KKK, white supremacists , black slavery, churches for whites , churches for blacks , skin heads , neo nazis , far right movements , wilders & co. ...........


they all shouldn't have survived the 20st century !

Amazing how racism, fascism ...can live & prosper under the so_called western democracies !


what a bloody shame to humanity, democracy, to the west, to Holland ....

Slinger
02-11-09, 20:53
Exactly :

crazy & amazing how fascists don't need reasons, they just make them up :

their ideologies are "reasons" enough for them , which have absolutely nothing to do with reason :

they live in their self_created exclusive intolerant fascist fantasy world :


they have no sense of reality, no sense of humor ...

they are intellectually nul, spiritually poor , morally freaks ... :lol:

Chaplin's movie 'bout Hitler was really funny :

I think the best weapon against them is ...humor, irony, sracasm, cynism ...............to make fun at them , to ridicuise them, to laugh at them ... :lol:

'cause they're so silly pathetic tragic_hilarious :lol: anyway !


history repeats itself :

it seems like some westerners can't get rid of that racist imperialistic paternalistic exclusive ....Eurocentrism :

KKK, white supremacists , black slavery, churches for whites , churches for blacks , skin heads , neo nazis , far right movements , wilders & co. ...........


they all shouldn't have survived the 20st century !

Amazing how racism, fascism ...can live & prosper under the so_called western democracies !


what a bloody shame to humanity, democracy, to the west, to Holland ....

Hé hakbar, het schelden kun jij toch niet laten.

DNA
02-11-09, 21:05
Hé hakbar, het schelden kun jij toch niet laten.


:lol:

:zwaai:

Eke
03-11-09, 21:28
Ow...Wizdom, ik heb net een lange mail naar je proberen over te zetten van kladblok naar hier...
Alles kwijt !!!!!!:huil: Jammer, he.


'k Probeer het een andere keer weer. Welterusten, Wizdom ! :zwaai:

Wizdom
03-11-09, 23:09
Ow...Wizdom, ik heb net een lange mail naar je proberen over te zetten van kladblok naar hier...
Alles kwijt !!!!!!:huil: Jammer, he.


'k Probeer het een andere keer weer. Welterusten, Wizdom ! :zwaai:

Ooh Eke wat jammer nou... Ik ben zeer benieuwd wat voor interessants je te melden hebt... Een volgende keer beter... Welterusten :zwaai:

Eke
11-11-09, 14:58
Volgens mij zit het zo... Daar zullen een aantal mensen heel hard over gaan lachen maar toen ik een paar jaar geleden zei dat de VS een financieel systeem heeft die lijkt op piramide spel of de VS een wankelende reus stonden ook heel veel mensen te lachen... Dat deert me overigens niets... Iedereen heeft zo zijn humor....

Meneer Wilders wordt door ZIONISTEN gezien als een bondgenoot in een internationale strijd die men denkt te moeten gaan voeren.... Men grijpt elke kans die zich aandient om een lunatic zoals Wilders te ondersteunen... Eerst was het Salman Rushdie... Toen kregen we Ayaan Hirshi Ali en nu hebben we Geert Wilders... Ayaan was op en mag nu uitrusten bij de ZIONISTISCHE denktank in de VS, haar rol is blijkbaar uitgespeeld.... Wilders mag nu het stokje overnemen... Blijkbaar heeft men Nederland uitgekozen als sprinkplank van het experiment waarbij Wilders het prototype is/mag zijn....

Het is wel een gevaarlijk experiment overigens.... Mocht Wilders in zijn opzet slagen dan dient zich een rampscenario voor die de Armageddon zal inluiden... En dat is een no-brainer.... In alle Islamitische landen kijkt men met argus-ogen hoe hun Islamitische broeders aldaar in het "ongelovige" Westen worden behandeld en als nu inderdaad blijkt dat die "democratie" en "vrijheid" alleen als dekmantel en list dienen om andersdenkenden de mond te snoeren danwel te onderdrukken dan zal blijken zoals velen al vermoedden dat die "democratie" en "vrijheid" een illusie is/was... Een instrument van de SATAN... Want toen anderen van hun vrijheid gebruik wilden maken mocht dat niet meer... M.a.w. die vrijheid, was gestuurde vrijheid vanuit een enkele richting... Namelijk die van de SATAN... Terwijl het toch dezelfde expressie is van vrijheid?

Er heerst al veel onvrede en bedekte onrust in de gemiddelde Islamitische wereld... Men is weinig tevreden over de gang van zaken in vele opzichten... En helemaal wanneer het gaat om de bestaande machtstructuren en de invulling/misbruik daarvan...

Men moet niet vergeten dat de Financiele Crisis zich pas openbaarde na 11/09/2001. Dat is omdat deze crisis een aantal zaken heeft blootgelegd die eigenlijk al decennia verkeert liepen en verkeerd door konden lopen omdat veel Arabisch en Islamitisch geld ongestoord in de VS en Europa rondzwierf... Alleen al van de Midden-Oosten landen zo'n 2000 MILJARD DOLLAR. Na 11/09/2000 werd in het eerste jaar al 600 MILJARD DOLLAR teruggetrokken. Dit had grote gevolgen. De banken hebben het niet meer kunnen bolwerken en ook de geldpers die op volle toeren draait heeft de liquiditeit drain niet kunnen verhullen.

Als de wind van Wilders gaat winnen dan moet de wereld zich opmaken voor een somber scenario van de verharding van standpunten. Een volgende fase van het continue proces van Armageddon... Aansluitend op het voorgaande waarbij de massa van de Islamitische wereld al zeer ontevreden is. Is een Wilders een welkome Katalysator voor Al Qaida, de Taliban en alle extremen niet alleen van Islamitische zijde maar ook net zo goed voor NAZIS, ZIONISTEN en ander extreme invloeden die vinden dat zij hun gelijk krijgen....

Dan moet iedereen zich gaan opmaken voor de finale Armageddon...
Zoals de Orthodoxe Joden in Israel zich al aan het opmaken zijn door periodiek de Al Aqsa moskee te intimideren....

Wizdom :de beloofde reaktie !

Hij is wel lang, he, jouw mail, nu ik haar weer onder ogen krijg :hihi:
Maar er staan ook heel interessante dingen in...

Ik begin maar met de crash in de VS. Je had er al jaren geen goed gevoel over, he ? En inderdaad :een van de bankiers, Bernie Madoff, heeft letterlijk een piramidespel gespeeld, de boef.

Je hebt zo je ideeen over de Zionisten en hun verwantschap met Salman Rushdie, Ayaan Hirsi Ali en kamerlid Wilders.
Kun je dat van Salman Rushdi nog een beetje toelichten ? Volgens mij is ie gewoon een schrijver. Geen politicus.
Ik ben nieuwsgierig gaan googlen naar onze 2 kamerleden. Bij kamerlid W. is het niet moeilijk om wat betreft Palestina over 2 handen op 1 buik te spreken : zowel de Neozionist die vandaag bij Verhagen op bezoek is als kamerlid W. delen het idee van Groot-Palestina...Jordanie zou de toekomstige plek moeten zijn voor alle Palestijnen. Gewoon landje-pik dus...Je kent dat spel wel, 't is geliefd bij kindertjes.

Wat betreft Ayaan Hirsi Ali kom ik er moeilijker achter waar ze nou precies staat...op haar weblog vind ik alleen politieke discussies waarbij ruimte is voor tegengestelde meningen..Zij zelf schijnt niet meer mee te doen....

Nu naar jou, Wizdom. Je hebt zo'n vermoeden "dat Israel Nederland heeft uitverkoren als springplank van het experiment waarbij Wilders het prototype is/mag zijn. Het gaat dan om internationalisering van de strijd. Je bedoelt de strijd tussen Israel en de Palestijnen?

Of denk je dat Israel ambities heeft om met alle moslims te gaan rollebollen ? Je weet hoeveel moslims er zijn,he, mondiaal ? Dus dat zou zelfmoord zijn van Israel.....temeer daar zij geen steun gaat krijgen van andere naties in zo'n onzinnige aktie ..WAAROM ???? Waarom zou je de lont in het kruidvat gooien ?


Je komt dan in je mail een gegeven moment bij het Armageddon terecht. Op zich is dat een intrigerend onderdeel van de Abrahamistische Godsdiensten....

Het gaat dan over de Eindtijd,he ?

Al in de elfde eeuw geloofden mensen dat ze in de eindtijd leefden..
Mijn ouders geloofden beiden, ieder op hun eigen wijze, dat ze ook in de Eindtijd leefden, want dat hoorde bij hun geloof. En zeg nou zelf >>>Hoe was de situatie in de jaren '50 ? Net een oorlog achter de rug..atoombommen op Japan..dreiging van de Koude Oorlog...Beginnende ontkerstening van de natie.

Ik kan het nog geen plaats geven....Waarom moeten mensen zo bang gemaakt worden met de afschuwelijkste beelden ? Om in God te geloven ?
Om een goed mens te worden/blijven ?


PS. Wizdom, bedankt voor het lange wachten ...