PDA

Bekijk Volledige Versie : Baby met twee hoofden gevonden op straat



Marsipulami
03-11-09, 09:35
Baby met twee hoofden gevonden op straat

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/10/5/media_xl_2440190.jpg

Een Chinese moeder heeft haar baby met twee hoofden gedumpt in een greppel op straat. De politie in Hanzhuang is een zoektocht begonnen naar de vrouw.

Gezonde baby
De baby was slechts enkele uren oud toen een voorbijganger het midden in de nacht huilend aantrof. Een van de hoofden heeft zich volledig ontwikkeld en zit vast aan het lichaam. Het tweede hoofd is een stuk kleiner. Er zitten wel ogen, een neus, mond en oren aan. Dokters hebben zich over de vondeling ontfermd. Op het extra hoofd na is het kind kerngezond. Of de baby ook geopereerd zal worden, is nog niet duidelijk. "De greppel lag vol afval, modder en vieswater. Het is al een wonder dat de baby dit overleefd heeft", besluit verzorger Yuan Xianrong. (hlnsydney)

H.P.Pas
03-11-09, 14:28
Betreft het hier Schepping of niet ?

Eke
03-11-09, 16:15
Betreft het hier Schepping of niet ?

Hanzhuang, waar het kindje gevonden is, ligt midden in Henan, wat momenteel in het nieuws is vanwege voortdurende droogte.
Waarschijnlijk is de graanoogst daar 20 % minder dan vorig jaar.

Zullen er bioboeren zitten in die regio of zal er gespoten worden met chemische middelen
in de landbouw ?

Ik zag ook gisteren dat China er z'n hand niet voor omdraait om wat regenbuien op te wekken...helaas was de chemische samenstelling iets minder nauwkeurig en kwam er sneeuw uit de gecreeerde wolken...

Waarom heeft dit gezonde babietje een afwijking.....dat's dus niet duidelijk.

Pas, jouw suggestieve reaktie is een prematuurtje.

H.P.Pas
03-11-09, 16:44
Waarom heeft dit gezonde babietje een afwijking.....dat's dus niet duidelijk.

Dat is waar maar zegt niet zoveel. Waarom gezonde babies zònder afwijkingen geboren worden is evenmin duidelijk.



Pas, jouw suggestieve reaktie is een prematuurtje.

De jouwe is minstens zo prematuur en een stuk suggestiever.
Toen deze prent (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Nuremberg_chronicles_-_Male_Siamese_twins_(CCXVIIr).jpg) gedrukt werd waren alle boeren nog bio.
Ik stel een vraag, die met 'ja', 'nee' of 'weet niet' te beantwoorden is.
Elk antwoord heeft natuurlijk zijn eigen consequenties, dat wel.

DNA
03-11-09, 18:19
Baby met twee hoofden gevonden op straat

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/10/5/media_xl_2440190.jpg

Een Chinese moeder heeft haar baby met twee hoofden gedumpt in een greppel op straat. De politie in Hanzhuang is een zoektocht begonnen naar de vrouw.

Gezonde baby
De baby was slechts enkele uren oud toen een voorbijganger het midden in de nacht huilend aantrof. Een van de hoofden heeft zich volledig ontwikkeld en zit vast aan het lichaam. Het tweede hoofd is een stuk kleiner. Er zitten wel ogen, een neus, mond en oren aan. Dokters hebben zich over de vondeling ontfermd. Op het extra hoofd na is het kind kerngezond. Of de baby ook geopereerd zal worden, is nog niet duidelijk. "De greppel lag vol afval, modder en vieswater. Het is al een wonder dat de baby dit overleefd heeft", besluit verzorger Yuan Xianrong. (hlnsydney)

!!!!!!!!!!!!!!!!!


wat erg !

Geen natuurlijk geval, in ieder geval , gok ik ! :

chemisch, nucleair ......stuff ??? als oorzaak ???

I don't blame the mother that much : difficult decision to make ....

Eke
03-11-09, 18:34
Ik stel een vraag, die met 'ja', 'nee' of 'weet niet' te beantwoorden is.
Elk antwoord heeft natuurlijk zijn eigen consequenties, dat wel.

Van alledrie een beetje zou ik zeggen.

Ja, het is een levend wezentje...met een vrije wil.

Nee, er is geen grote Playmobielmaker in het Universum die besluit om er een restje vrucht van een ander aan te plakken...God is overstijgend, naar mijn gevoel EN als ik een seconde nadenk over het universum waar we deel vanuit maken..


Weet niet....het naadje van de kous. C'est la vie.


Er is nog meer in het leven : lot, toeval.....je kunt er zelfs voor kiezen om lessen te zien in het leven. Bv. om daarna overgave te trainen....

Eke
03-11-09, 19:50
!!!!!!!!!!!!!!!!!


wat erg !

Geen natuurlijk geval, in ieder geval , gok ik ! :

chemisch, nucleair ......stuff ??? als oorzaak ???

I don't blame the mother that much : difficult decision to make ....


Ja, don't blame the mother.
Misschien komt alles nog goed, Sallah. Kindje met succes geopereerd en moeder teruggevonden ! :)

DNA
03-11-09, 19:54
Ja, don't blame the mother.
Misschien komt alles nog goed, Sallah. Kindje met succes geopereerd en moeder teruggevonden ! :)

Hi, Eke : nice talking to u again :

RU ok ??? hope so indeed !


Ja, i don't really blame her , as i said : must have been a terrible ordeal for her , i can't imagine : tough decision to make :

let's hope that that poor baby gets the attention he/she needs & that everything will be ok for her/him indeed !

Those potential surgents w'd be a real blessing ...may God guide their hands , minds & hearts ...

Thanks , lady !

Good night & best wishes !

:zwaai:

Eke
03-11-09, 21:21
Hi, Eke : nice talking to u again :




Those potential surgents w'd be a real blessing ...may God guide their hands , minds & hearts ...





:zwaai:

Dank je ! Dag amigo van me ;) Hoe gaat het met jou ? Welterusten ! Eke

DNA
05-11-09, 20:54
Dank je ! Dag amigo van me ;) Hoe gaat het met jou ? Welterusten ! Eke

Thanks , lady : u're a real wonderful unique jewel of a lady :

het gaat uitstekend met me , bedankt , hoop ik ook voor u !

May God help that mother too really .....terrible ordeal for her ....tough decision to make ....

:zwaai:

Armadillo
05-11-09, 21:25
Ja, het is een levend wezentje...met een vrije wil.


Misschien wel twee.
.

.

.
(Nee is niet zozeer een lullige grap. Twee hoofden, hoeveel input heeft het kleinere hoofd?)