PDA

Bekijk Volledige Versie : Somaliër gestenigd na overspel



Marsipulami
07-11-09, 11:44
Somaliër gestenigd na overspel


De 33-jarige Somaliër Abas Hussein Abdirahman is op bevel van de islamitische beweging al-Shabaab gestenigd wegens overspel. De zwangere vrouw met wie hij het slippertje zou hebben gemaakt, ontkomt vooralsnog aan dezelfde straf. Zij mag eerst bevallen, voordat ze hetzelfde lot ondergaat als haar liefdespartner. Dat meldt de BBC.

Zeven minuten
Een groep van ongeveer driehonderd mensen was getuige van de steniging van Abdirahman, die gebeurde in de havenstad Merka. "Hij schreeuwde en bloed stroomde uit zijn hoofd tijdens het stenigen", meldde een ooggetuige. "Na zeven minuten bewoog hij niet meer."

Baby naar familie
De man en zijn vriendin waren ter dood veroordeeld door een islamitische rechtbank. Na de bevalling wordt de baby overgedragen aan de familie. Daarna wordt de vrouw alsnog wordt geëxecuteerd.

Meisje van 13
Stenigingen hebben vaker plaats in Somalië. Zo lieten rechters van al-Shabaab vorig jaar een 13-jarig meisje stenigen wegens overspel. Mensenrechtenorganisaties meldden dat ze het slachtoffer was van verkrachting, maar het vonnis werd gewoon uitgevoerd. (eb)
07/11/09 09u35

Slinger
07-11-09, 11:47
Somaliër gestenigd na overspel


De 33-jarige Somaliër Abas Hussein Abdirahman is op bevel van de islamitische beweging al-Shabaab gestenigd wegens overspel. De zwangere vrouw met wie hij het slippertje zou hebben gemaakt, ontkomt vooralsnog aan dezelfde straf. Zij mag eerst bevallen, voordat ze hetzelfde lot ondergaat als haar liefdespartner. Dat meldt de BBC.

Zeven minuten
Een groep van ongeveer driehonderd mensen was getuige van de steniging van Abdirahman, die gebeurde in de havenstad Merka. "Hij schreeuwde en bloed stroomde uit zijn hoofd tijdens het stenigen", meldde een ooggetuige. "Na zeven minuten bewoog hij niet meer."

Baby naar familie
De man en zijn vriendin waren ter dood veroordeeld door een islamitische rechtbank. Na de bevalling wordt de baby overgedragen aan de familie. Daarna wordt de vrouw alsnog wordt geëxecuteerd.

Meisje van 13
Stenigingen hebben vaker plaats in Somalië. Zo lieten rechters van al-Shabaab vorig jaar een 13-jarig meisje stenigen wegens overspel. Mensenrechtenorganisaties meldden dat ze het slachtoffer was van verkrachting, maar het vonnis werd gewoon uitgevoerd. (eb)
07/11/09 09u35

Dat is nog wat anders dan een kruisbeeld in het klaslokaal.

fisherman1969
07-11-09, 17:48
Dat is nog wat anders dan een kruisbeeld in het klaslokaal.

Ja zeg dat wel :aanwal:

Slinger
07-11-09, 18:11
Mensen kruisigen, stenigen, allebei achterlijk.

Maar een beeld kruisigen is toch niet erg, Olijfje?

Ron Haleber
08-11-09, 10:37
Mensen kruisigen, stenigen, allebei achterlijk.

Hoe durf je te zeggen dat islam achterlijk is?
Dat heet op deze site discriminatie!
Zoals die afschuwelijke Wilders doet in fitna!
Het is doodgewoon toepassen van de sjaria...:fpotver:

Je zult er op deze site geen moslimprotest tegen horen. :slaap:

Logisch, enkel jij wordt als 'ongelovige' wegens je dom onbegrip afgewezen!
Geïnfecteerd door het liberale virus! Foei! :maf2:

fisherman1969
08-11-09, 11:55
Hoe durf je te zeggen dat islam achterlijk is?
Dat heet op deze site discriminatie!
Zoals die afschuwelijke Wilders doet in fitna!
Het is doodgewoon toepassen van de sjaria...:fpotver:

Je zult er op deze site geen moslimprotest tegen horen. :slaap:

Logisch, enkel jij wordt als 'ongelovige' wegens je dom onbegrip afgewezen!
Geïnfecteerd door het liberale virus! Foei! :maf2:

Nu je het zegt zijn er indd weinig reacties !
Zal wel met het mooie weer te maken hebben :)
Zulke afschuwlijke straffen , en dan meestal nog bij onschuldigen vrouwen of
meisjes die aangerand zijn is om te ...:fpotver: :fpotver:

Ron Haleber
08-11-09, 16:30
Nu je het zegt zijn er indd weinig reacties !
Zal wel met het mooie weer te maken hebben :)
Zulke afschuwlijke straffen , en dan meestal nog bij onschuldigen vrouwen of
meisjes die aangerand zijn is om te ...:fpotver: :fpotver:

Gek hè fisher? Dit topic staat er al anderhalve dag...
Geen enkele moslim reageert... :)

Ach je weet het toch,
voor hen is het blijkbaar de gewone gang van zaken,
waar je geen woord aan vuil maakt...:fpotver:

Je kent wel dat geschetter dat de gewone moslim
- 90% van ze - zo humaan is, zo tolerant,
zo rechtvaardig en verzin het maar!

Paul Scheffer hielp ons al uit de droom:
de 'liberale moslim' - die van het humanisme - die bestaat gewoon niet! :huil:

Nu begrijp je misschien waarom die rare Wilders zo populair is...?

Joesoef
08-11-09, 17:24
Er zijn geen moslims die verontwaardigd in dit topic reageren dus alle moslims zijn voor stenigen en dus barbaren.

Kijk dat is dus de logica van een populist, Wilders. Met de achterlijkheid van Wilders valt het nog wel mee die van zijn aanhangers, dat is pas zorgelijk.

Ron Haleber
08-11-09, 18:19
Er zijn geen moslims die verontwaardigd in dit topic reageren dus alle moslims zijn voor stenigen en dus barbaren.

Als dat op mij moet slaan: aub wel leren lezen! Ik zeg absoluut niet dat moslims vóór stenigen zijn
- laat staan 'allemaal', dat verzin jij dus uit je fantasie!

Maar in elk geval ze reageren niet. Dat viel fisherman ook op...

Dus of het interesseert ze niet. Of ze vinden het als verschijnsel blijkbaar normaal...


Kijk dat is dus de logica van een populist, Wilders. Met de achterlijkheid van Wilders valt het nog wel mee die van zijn aanhangers, dat is pas zorgelijk.


Weer: aub wel leren lezen! Ik zeg dat ik Wilders een raar persoon vind...:chinees:

Wel moeten we zijn populariteit ergens ivm islam verklaren...
Geef jij daar nav dit topic maar een heel andere verklaring voor! :fpotver:

mark61
08-11-09, 23:35
Wel moeten we zijn populariteit ergens ivm islam verklaren...
Geef jij daar nav dit topic maar een heel andere verklaring voor! :fpotver:

Waarom moet dat?

De tweede zin spoort niet.

Ron Haleber
09-11-09, 09:13
Waarom moet dat?

De tweede zin spoort niet.

------------------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron Haleber:

Wel moeten we zijn populariteit ergens ivm islam verklaren...


Waarom moet dat?

Omdat Joesoef mij verwijt een Wilders-aanhanger te zijn.


D
e tweede zin spoort niet.

Geef jij daar nav dit topic maar een heel andere verklaring voor!


Leek me duidelijk.. Maar goed dan explicieter:

Geef jij dan voor die populariteit van Wilders een andere verklaring
gezien de afwezigheid van afkeurende meningen op dit topic.
Dwz dat het zwijgen van moslims over stenigen e.d.
impliciet als een negeren of bevestigen daarvan kan worden uitgelegd.
Iets waartegen Wilders met fitna fel protesteerde...

Joesoef
09-11-09, 09:51
Omdat Joesoef mij verwijt een Wilders-aanhanger te zijn.



Ik geloof niet dat ik je citeerde, ik sprak in het algemeen.



Maar goed dan explicieter:

Geef jij dan voor die populariteit van Wilders een andere verklaring
gezien de afwezigheid van afkeurende meningen op dit topic.
Dwz dat het zwijgen van moslims over stenigen e.d.
impliciet als een negeren of bevestigen daarvan kan worden uitgelegd.
Iets waartegen Wilders met fitna fel protesteerde...


Zo iets als wie zwijgt stemt toe?

Ron Haleber
09-11-09, 10:27
Ik geloof niet dat ik je citeerde, ik sprak in het algemeen.
Bedankt, dus het sloeg niet op mij...


Zo iets als wie zwijgt stemt toe?

Met bewondering voor jouw kennis van de Nederlandse taal,
lijkt mij dat juist...:zwaai:

fisherman1969
09-11-09, 17:32
Er zijn geen moslims die verontwaardigd in dit topic reageren dus alle moslims zijn voor stenigen en dus barbaren.

Kijk dat is dus de logica van een populist, Wilders. Met de achterlijkheid van Wilders valt het nog wel mee die van zijn aanhangers, dat is pas zorgelijk.

Nee Joesoef , misschien zijn de Moslims juist geschokt vandaar geen reactie ,of weten zij er geen juist antwoord op te geven ,ik weet bijna zeker dat een groot deel het net zo afschuwlijk vinden als wij !
Je moet niet vergeten deze stenigingen vonden nog niet zolang geleden plaats en ni et in de middeleeuwen

Overigens heb ik deze week nog gehoort in een nieuwsprogramma dat het grootse deel van de Wilders aanhang juist uit de ,,betere,, opgeleidde klasse bestaat , vooral gegoede burgers en middenstanders dus ???

Joesoef
09-11-09, 17:39
Overigens heb ik deze week nog gehoort in een nieuwsprogramma dat het grootse deel van de Wilders aanhang juist uit de ,,betere,, opgeleidde klasse bestaat , vooral gegoede burgers en middenstanders dus ???


In de NSB zaten ook voornamelijk middenstanders en gegoede burgers. Achterlijk gedachtengoed.

fisherman1969
09-11-09, 17:58
In de NSB zaten ook voornamelijk middenstanders en gegoede burgers. Achterlijk gedachtengoed.

Dat klopt veel waren hogeropgeleidde Nederlanders die de toenmalige regering spuug zat waren (net zo als Wilders nu ).
De meeste N.S.B.ers waren al ver voor de oorlog lid van deze POLITIEKE PARTIJ !!
Gek dat er na de inval van de Duitsers niet zo veel bij kwamen ,vooral toen bleek dat A. Mussert ,niet de leider werd ook waren vele N.S.Bers het niet eens met de Joden vervolging!
Kortom dit is ook geen vergelijk ,ook Wilders is niet te vergelijken met Hitler
dus dit is geen antwoord slaat nergens op !

Enfin lees zelf maar eens: http://www.hetopenarchief.nl

Joesoef
09-11-09, 18:13
De meeste N.S.B.ers waren al ver voor de oorlog lid van deze POLITIEKE PARTIJ !!
Gek dat er na de inval van de Duitsers niet zo veel bij kwamen ,vooral toen bleek dat A. Mussert ,niet de leider werd ook waren vele N.S.Bers het niet eens met de Joden vervolging!


Dat is dan ook de reden dat ik de vergelijking maak. De glijdende schaal. Ook al is Wilders geen Hitler en zal hij dat ook nooit worden, er wordt wel een bevolkingsgroep gedemoniseerd op basis van enkel en alleen stemmingmakerij. PVV kent dan wel geen lidmaatschap, het heeft wel aanhangers die verder willen gaan dan menigeen denkt.

Slinger
09-11-09, 20:42
In de NSB zaten ook voornamelijk middenstanders en gegoede burgers. Achterlijk gedachtengoed.

Ook veel straatarme Drentse veenarbeiders, die woonden in plaggenhutten en die dachten dat ze het onder de nazi's beter zouden krijgen,

fisherman1969
09-11-09, 22:26
Ook veel straatarme Drentse veenarbeiders, die woonden in plaggenhutten en die dachten dat ze het onder de nazi's beter zouden krijgen,

Ook dat klopt , maar feit is dat er meer Joden opgepakt zijn door zgn ,,premie jagers,, dan door N.S.B. ers.
Sla er de boeken maar eens op na ! b.v Grijsverleden dat geschreven is door een nakomeling van een N.S.B .er
Ik heb zelf een oom gehad die politiek gezien een .N.S.B er was , maar graag had terug gewild ,toen de Duitsers Nederland binnen vielen.
Maar je stond eenmaal geregistreed *)als N.S.B er dus... zelfs in eigen famillie
was je vaak niet meer welkom ( de mensen vertrouwden je niet meer ).
Maar er was nagenoeg geen weg meer terug , je werd al veracht door de Nederlanders en je kinderen ook ;kortom je was automatisch een zgn ,,land verrader,, ook zelfs hun na de oorlog geboren kinderen kregen dat stempel op gedrukt!
*) dank zij deze fantastische punktueliteit iedere Nederlander stond in het gemeente register met o.a geloof enz > gevolg was dat de Duitsers een ,,open boek ,,hadden, duizenden Joodse mensen zijn op die basis opgepakt .