PDA

Bekijk Volledige Versie : Het onvergetelijke reis van mijn Leven!!

Ashraf2040
20-06-02, 20:16
Ahlan brothers and sisters,

IK wil dat jullie ook mijn verhaal horen over de onvergetelijke reis naar marokko.

Het is 2 julli 1999 als mijn vader zijn Splinter nieuwe BMW uit de garage haalt. En ik en mijn andere broers de auto laden met spullen zoals kleding en dergelijke. We hebben het een beetje comfortable gelaten door de auto niet helemaal vol te vullen met materie die ook in marokko zelf te verkrijgen zijn.

In de nacht van 2 julli op 3 julli vertrekken we van ons huis in Nederland op precies te zijn in Gelderland.

Als we een uur onderweg zijn, hoor ik mijn moeder mijn vader vertellen dat ze haar goud is vergeten. Ze is gewoon haar sieraden vergeten door de drukte die bij het vertrekken is onstaan.

Vanaf Breda helemaal terug naar het midden van het land.

Toen we onderweg terug waren liep mijn vader te mopperen dat we de volgende ochtend gingen vertrekken. Dus de lol was van ons afgeschreven.

Waren we onderweg naar Marokko gaan we gewoon terug. Als we in de buurt van Utrecht zijn doet de auto opeen een raar geluid. Een opmerkelijk harde geluid mijn broer die toen aan de stuur was stopte de auto in de nacht van 3 juli aan de kant van de snelweg. Verstijft van de schrik stapt mijn vader met grote stappen uit de auto. En bekijkt grondig de motor van zijn BMW en weetje wat, de probleem in de motor is on vindbaar.

De ANWB gebeld, moet je voorstellen we waren de grens nog niet eens over. 4 uur s' ochtends staan we nog met een geladen auto lang de snelweg te wachten op de ANBW die er toch iets meer dan 3 kwartier heeft gedaan om ons te bereiken.

Maar goed half 5 zien we eindelijk de hulp aan komen, Ik kreeg een raar gevoel als of de wereld onder mijn uit werd getrokken, doordat de reis naar marokko niet door kan gaan door een mankement aan de auto.

Of dit goed zal komen horen jullie de volgende keer.

Groeten Ashraf :wow: :wow: :wow:

busbeest
05-07-02, 12:36
hey leuk bericht!

En? Kwam het toch nog goed?

Ik hoop het wel.
Ga je dit jaar naar Marokko?

Groetjes,

Abdellah

ps: ik ga wel! en waarvandaan uit gelderland kom je?

AlwaysAnAngel
12-07-02, 19:46
ik neem aan dat jullie gelukkig wel nog in marokko zijn aangekomen,
aangezien je niet gereageeerd hebt op busbeest ( :hihi: )