PDA

Bekijk Volledige Versie : 'We worden bedreigd door de moslims'



IbnRushd
18-11-09, 17:26
YouTube- Vliegende Panters Moslims

:knife_hea

Morosian
18-11-09, 17:33
"...en ze hebben weinig hobbies..."

Ja, hoe zit dat eigenlijk?

tanger'73
18-11-09, 17:36
Ja de saracenen en Salahdin Eyubi zijn in aantocht. Binnenkort worden alle buitengewoon dienstplichtigen door korporaal Wilders opgetrommeld.

fisherman1969
18-11-09, 22:34
Een ,,gewone ,, Satire wie herinnert zich nog het programma ,FORCE MAJEUR ??
Die deden niets anders als dit soort genre .
Zoek nog maar eens naar het bezoek van de Paus destijds met hun sitire POPY JOPY , enz enz alles werd op de hak genomen en dat kon toen nog blijkbaar nog; nu niet meer .

fisherman1969
18-11-09, 22:45
Ja de saracenen en Salahdin Eyubi zijn in aantocht. Binnenkort worden alle buitengewoon dienstplichtigen door korporaal Wilders opgetrommeld.

Korporaal Wilders ?? wat heeft die met deze speudo carnavals ,,kraker,, te maken hij ergert zich rot aan ,,onze jongens in de zandbak Afghanistan,,
of je moet het feit nemen dat hij uit Venlo komt???
Dit zijn nu de dingen waar Hollanders ECHT bang voor zijn de VRIJHEID om de spot te drijven met iedereen ,ga straks maar eens kijken bij het carnaval en kijk dan meteen ff op Duitsland die kunnen het nog veel beter.
Het is net de 11e van de 11e geweest en dan komen dit soort liedjes los !

fisherman1969
18-11-09, 22:47
"...en ze hebben weinig hobbies..."

Ja, hoe zit dat eigenlijk?

Dat heeft toch niks met dit ,,spot liedje,, te maken ??

Eke
18-11-09, 23:51
Ik let even alleen op de tekst..niet op het karnavaleske karakter :

inderdaad een populistisch liedje.soms is een mens dat zat, die goedkope spotternij .die vooroordelen die weer eens erin gedreund worden..... ***

Tijd voor een goeie karnavalsknaller er over heen: Holland is de weg kwijt, o wat is ie zoek, 'k ga maar ff zeiken, anders doekut in mu broek ): enz.enz.



Wat vind jij er van Ibn Rushd ?

tanger'73
19-11-09, 00:59
Ik let even alleen op de tekst..niet op het karnavaleske karakter :

inderdaad een populistisch liedje.soms is een mens dat zat, die goedkope spotternij .die vooroordelen die weer eens erin gedreund worden..... ***

Tijd voor een goeie karnavalsknaller er over heen: Holland is de weg kwijt, o wat is ie zoek, 'k ga maar ff zeiken, anders doekut in mu broek ): enz.enz.



Wat vind jij er van Ibn Rushd ?

Het aanzien van holland wordt meer bedreigd door heftruckchauffeurs, uitgekotste autochtonen en identiteitlozen.

Morosian
19-11-09, 09:53
Dat heeft toch niks met dit ,,spot liedje,, te maken ??

Het is een zin uit het liedje. Het was me al vaker opgevallen en heb me altijd afgevraagd wat daar de oorzaak van is. En dat doe ik nu weer.

Aït Ayt
19-11-09, 11:50
heb me altijd afgevraagd wat daar de oorzaak van is. En dat doe ik nu weer.

is dat een hobby van je? :argwaan:

IbnRushd
19-11-09, 13:10
Wat vind jij er van IbnRushd ?

Ik vond 't grappig. Moest er wel om lachen. :boer:

fisherman1969
19-11-09, 13:16
Ik let even alleen op de tekst..niet op het karnavaleske karakter :

inderdaad een populistisch liedje.soms is een mens dat zat, die goedkope spotternij .die vooroordelen die weer eens erin gedreund worden..... ***

Tijd voor een goeie karnavalsknaller er over heen: Holland is de weg kwijt, o wat is ie zoek, 'k ga maar ff zeiken, anders doekut in mu broek ): enz.enz.



Wat vind jij er van Ibn Rushd ?

Dit is precies wat ik bedoel Elke : Kom op gooi die kraken van jou er tegen aan !! :duim: komisch ,spottend en vooral niet al te serieus nemen , doet me denken aan de Boerenpartij o.l.v Dhr KOEKOEK tweedekamerfractie voorzitter al(jaren geleden hoor)..
nou je snapt het al die deed : het in z,n broek ,gepaard aan een enorme vloek enz enz de stront vloog in het rond en ieder werd gezond het was gewoon een klucht over gezonde boerenlucht enz .
Zelf nam hij op zijn beurt Premier Den Uil in de maling met een lik opstuk liedje.
:lole:

fisherman1969
19-11-09, 13:27
Het is een zin uit het liedje. Het was me al vaker opgevallen en heb me altijd afgevraagd wat daar de oorzaak van is. En dat doe ik nu weer.

Het was mij nog niet opgevallen, ach ja als het maar rijmt in het straatje.
En over hobby,s gesproken ga maar eens kijken bij volkstuintjes , vaak wat ouderen Moslims met hun klein kinderen zie je daar .
En ik ken ook heel goede voetballertjes van o.a Marokkaanse kom af , o dat is geen hobby maar sport sorry.

Eke
19-11-09, 14:32
Ik vond 't grappig. Moest er wel om lachen. :boer:


Gisterenavond voelde ik me een boerin met een beetje kiespijn toen ik het hoorde. Maar ja, ik ben ook geen carnavaller.....

Tanger zette het vanmorgen in het juiste perspektief : relativeren, die spotliedjes.
Fisherman, jij trouwens ook ! :)

Olive Yao
19-11-09, 14:58
standaardwending #82

“Het moslimse godgeloof is volmaakt. Daarom is kritiek erop niet mogelijk. Om dat idee te handhaven stellen we kritiek voor als angst”.

De islamverzameling omvat de deelverzamelingen absolutisme, megalomanie en sektarisme. Die elementen zijn absurd, schadelijk en onaanvaardbaar.

mark61
19-11-09, 15:51
standaardwending #82

“Het moslimse godgeloof is volmaakt. Daarom is kritiek erop niet mogelijk. Om dat idee te handhaven stellen we kritiek voor als angst”.

De islamverzameling omvat de deelverzamelingen absolutisme, megalomanie en sektarisme. Die elementen zijn absurd, schadelijk en onaanvaardbaar.

Blaas het niet zo op. Je hebt het over een stel puberale half-wits op een webforumpje.

Morosian
19-11-09, 16:02
is dat een hobby van je? :argwaan:

Geen tijd voor, teveel hobbies.

H.P.Pas
19-11-09, 23:00
die goedkope spotternij .die vooroordelen die weer eens erin gedreund worden..... ***


Boemtrombonen Oranjelol in een synthetisch Dik Trom dorp ?
Wie en wat wordt hier op de hak genomen volgens jou ?

Mijn favoriete stijl is het overigens ook niet; dat is weer en ander verhaal.

tanger'73
19-11-09, 23:22
Boemtrombonen Oranjelol in een synthetisch Dik Trom dorp ?
Wie en wat wordt hier op de hak genomen volgens jou ?

Mijn favoriete stijl is het overigens ook niet; dat is weer en ander verhaal.


Het moge duidelijk zijn dat hiermee de hollandse plattelandsmentaliteit op de hak wordt genomen. Best flauw...

Mededeling
20-11-09, 12:19
Best flauw...
Klopt.
Opvallend dus dat (Islam-afvallige?) moderator IbnRushd dit soort humor weet te waarderen. Naast flauwe humor waarderen vindt de (Islam-afvallige?) 'IbnRusd' het ook leuk om op dit forum zijn broeders en zusters een mes in hun ruggen te (laten) steken.
Maar wat (Islam-afvallige) 'IbnRushd' vermoedelijk niet door heeft, is dat in een gegeven rechtsgebied bij het ontbreken van een moefti, die als enige islamitische autoriteit bevoegd is om rechtsgeldige fatwa's op te stellen voor soennieten; de plaats van een moefti ingenomen mag worden door ieder rechtpersoon die zowel een nederlands staatsburgerschap heeft als lid is van een islamitisch Koninklijk Huis.
Op dit moment zijn er een flink aantal rechtspersonen bevoegd om de plaats van een moefti in te nemen binnen het Nederlandse rechtgebied en het grootste gedeelte van de Koninklijke Hoogheden heeft Indonesische wortels.

In Indonesië wordt in hogere kringen nog steeds de Nederlands taal beheerst. Het mag daarom mag aangenomen worden dat ook maroc.nl de belangstellig geniet van deze hogere kringen.
En aangezien binnen de islamitische gemeenschap in Nederland steeds vaker stemmen opgaan om het begrip afvalligheid te veruimen, bestaat er een reeële kans kans dat (Islam-afvallige?) 'IbnRushd' binnen afzienbare tijd vanwege verraad met een rechtsgeldige fatwa tot Islam-afvallige wordt verklaard.
Misschien is het daarom, bovenstaande in overweging nemend, verstandig dat (Islam-afvallige?) 'IbnRushd' zijn moderatorschap van maroc.nl neerlegt om te voorkomen dat hij zichzelf (en zijn omgeving?) in het verderf stort.

IbnRushd
20-11-09, 14:11
Het aanzien van holland wordt meer bedreigd door heftruckchauffeurs, uitgekotste autochtonen en identiteitlozen.

Inderdaad, en figureren als 'mededeling'.


Gisterenavond voelde ik me een boerin met een beetje kiespijn toen ik het hoorde. Maar ja, ik ben ook geen carnavaller.....

Tanger zette het vanmorgen in het juiste perspektief : relativeren, die spotliedjes.
Fisherman, jij trouwens ook ! :)

De link kun je hier (http://www.wijblijvenhier.nl/archives/202-We-worden-bedreigd-door-de-moslims.html) ook zien met commentaren van moslims, maar die zijn vast allemaal islam-afvallige? zoals mededeling ons mededeelt.

mark61
20-11-09, 14:19
Wat is dat eigenlijk met die vage, uitgeklede nicks de laatste dagen? Accounts die direct weer verwijderd worden, maar de posts blijven staan?

Mededeling heeft de stijl van Roer. Zijn alter ego zekers :hihi:

H.P.Pas
20-11-09, 14:24
Wat is dat eigenlijk met die vage, uitgeklede nicks de laatste dagen? Accounts die direct weer verwijderd worden, maar de posts blijven staan?

Mededeling heeft de stijl van Roer. Zijn alter ego zekers :hihi:

Join the club. Logoff en je kunt posten als Zorro de Wreker; er is wel een beveiliging tegen webrobots ingebouwd.
Werkt alleen op NVDD, niet op Islam en meer.
Waar het goed voor is mag Beheer weten.

DNA
20-11-09, 14:33
Het is een zin uit het liedje. Het was me al vaker opgevallen en heb me altijd afgevraagd wat daar de oorzaak van is. En dat doe ik nu weer.


:lol:

Didn't u know that fascists don't need "reasons", they just make them up !!!

Didn't u know that their ideologies are "reasons " enough for them, which have absolutely nothing to do with reason ...

welcome to the Dutch version of the US KKK : Ku Klux Klan ! ::ninja2:

How come that so_called western democracies produce such racist , exclusive , discriminatory , intolerant, stupid :lol: ...."movements" such as this one & such as :

KKK, white supremacists, far right movemenst, balck slavery, discriminations, intolerance , new nazis, skin heads :lol: .....................

he west has been more looking like a joke lately with the rise of populism , extremism .....................after the defeat of nazism, fascism ...& the rise of new forms of nazism, fascism ................


have no sense of humor, no nuances, no sense of reality, no imagination, no originality, no creativity ============ pure animal _like (sorry animals ) stimulations of human nature , of human basic instincts, fears, reflexes ............

knuppeltje
20-11-09, 15:12
mark61;4159796]Wat is dat eigenlijk met die vage, uitgeklede nicks de laatste dagen? Accounts die direct weer verwijderd worden, maar de posts blijven staan?

Beheer zet tegen ons, ongelovigen, zoveel mogenlijk aliens in. :schreeuw:

H.P.Pas
20-11-09, 15:21
Beheer zet tegen ons, ongelovigen, zoveel mogenlijk aliens in. :schreeuw:

Je wordt bedreigd ?

mark61
20-11-09, 15:25
Join the club. Logoff en je kunt posten als Zorro de Wreker; er is wel een beveiliging tegen webrobots ingebouwd.
Werkt alleen op NVDD, niet op Islam en meer.
Waar het goed voor is mag Beheer weten.

Aha. Wist niet dat dat kon.

knuppeltje
20-11-09, 15:49
H.P.Pas;4159922]Je wordt bedreigd ?

Hier dreigen ze toch nooit?

fisherman1969
20-11-09, 15:57
Klopt.
Opvallend dus dat (Islam-afvallige?) moderator IbnRushd dit soort humor weet te waarderen. Naast flauwe humor waarderen vindt de (Islam-afvallige?) 'IbnRusd' het ook leuk om op dit forum zijn broeders en zusters een mes in hun ruggen te (laten) steken.
Maar wat (Islam-afvallige) 'IbnRushd' vermoedelijk niet door heeft, is dat in een gegeven rechtsgebied bij het ontbreken van een moefti, die als enige islamitische autoriteit bevoegd is om rechtsgeldige fatwa's op te stellen voor soennieten; de plaats van een moefti ingenomen mag worden door ieder rechtpersoon die zowel een nederlands staatsburgerschap heeft als lid is van een islamitisch Koninklijk Huis.
Op dit moment zijn er een flink aantal rechtspersonen bevoegd om de plaats van een moefti in te nemen binnen het Nederlandse rechtgebied en het grootste gedeelte van de Koninklijke Hoogheden heeft Indonesische wortels.

In Indonesië wordt in hogere kringen nog steeds de Nederlands taal beheerst. Het mag daarom mag aangenomen worden dat ook maroc.nl de belangstellig geniet van deze hogere kringen.
En aangezien binnen de islamitische gemeenschap in Nederland steeds vaker stemmen opgaan om het begrip afvalligheid te veruimen, bestaat er een reeële kans kans dat (Islam-afvallige?) 'IbnRushd' binnen afzienbare tijd vanwege verraad met een rechtsgeldige fatwa tot Islam-afvallige wordt verklaard.
Misschien is het daarom, bovenstaande in overweging nemend, verstandig dat (Islam-afvallige?) 'IbnRushd' zijn moderatorschap van maroc.nl neerlegt om te voorkomen dat hij zichzelf (en zijn omgeving?) in het verderf stort.

Spoor jij nog wel ??????? met je FATWA !
Kijk met dit soort reacties help jij WILDERS !!!!!
Vraag een FATWA voor je zelf aan !

Eke
20-11-09, 17:16
Klopt.
Opvallend dus dat (Islam-afvallige?) moderator IbnRushd dit soort humor weet te waarderen. Naast flauwe humor waarderen vindt de (Islam-afvallige?) 'IbnRusd' het ook leuk om op dit forum zijn broeders en zusters een mes in hun ruggen te (laten) steken.
Maar wat (Islam-afvallige) 'IbnRushd' vermoedelijk niet door heeft, is dat in een gegeven rechtsgebied bij het ontbreken van een moefti, die als enige islamitische autoriteit bevoegd is om rechtsgeldige fatwa's op te stellen voor soennieten; de plaats van een moefti ingenomen mag worden door ieder rechtpersoon die zowel een nederlands staatsburgerschap heeft als lid is van een islamitisch Koninklijk Huis.
Op dit moment zijn er een flink aantal rechtspersonen bevoegd om de plaats van een moefti in te nemen binnen het Nederlandse rechtgebied en het grootste gedeelte van de Koninklijke Hoogheden heeft Indonesische wortels.

In Indonesië wordt in hogere kringen nog steeds de Nederlands taal beheerst. Het mag daarom mag aangenomen worden dat ook maroc.nl de belangstellig geniet van deze hogere kringen.
En aangezien binnen de islamitische gemeenschap in Nederland steeds vaker stemmen opgaan om het begrip afvalligheid te veruimen, bestaat er een reeële kans kans dat (Islam-afvallige?) 'IbnRushd' binnen afzienbare tijd vanwege verraad met een rechtsgeldige fatwa tot Islam-afvallige wordt verklaard.
Misschien is het daarom, bovenstaande in overweging nemend, verstandig dat (Islam-afvallige?) 'IbnRushd' zijn moderatorschap van maroc.nl neerlegt om te voorkomen dat hij zichzelf (en zijn omgeving?) in het verderf stort.


Mededeling, heb je wel in de gaten dat je gewoon iemand zit te bedreigen...en anoniem nog wel ???

De mensen uit Indonesië (intelligent , gelovig en zachtmoedig volk ) zullen niet kunnen waarderen dat jij dat in hun naam doet ....


Voorstel : ga eens nadenken over dat lied....wat zijn de nadelen, wat zijn de voordelen. Dat wil ik graag van je horen.
Ik heb er zelf ook over nagedacht, maar....eerst jij. Goed ?

Eke
20-11-09, 17:44
Inderdaad, en figureren als 'mededeling'.



De link kun je hier (http://www.wijblijvenhier.nl/archives/202-We-worden-bedreigd-door-de-moslims.html) ook zien met commentaren van moslims, maar die zijn vast allemaal islam-afvallige? zoals mededeling ons mededeelt.


IbnRushd : Lekkere frisse commentaren zitten ertussen :eek:

@ Mededeling...ook deze bovenstaande zin is satire.. Nou ja, vandaag dan niet zo artistiek :ego:


Satire:

Artistiek middel waarmee menselijke dwaasheid en gebreken worden beschimpt, bespot en belachelijk gemaakt....

Tja, Mededeling....rest ons de vraag : wiens dwaasheid ? En als je last hebt van je zelfvertrouwen, denk je meteen dat het de jouwe is !!!!!
Ik kan je geruststellen : niet dus. ;)

Niet geregistreerd
20-11-09, 18:32
wie gaat schuil achter deze "Mededeling" prikker ????

wie o wie weet wie dat is ????

StevieK
21-11-09, 09:45
Klopt.
Opvallend dus dat (Islam-afvallige?) moderator IbnRushd dit soort humor weet te waarderen. Naast flauwe humor waarderen vindt de (Islam-afvallige?) 'IbnRusd' het ook leuk om op dit forum zijn broeders en zusters een mes in hun ruggen te (laten) steken.
Maar wat (Islam-afvallige) 'IbnRushd' vermoedelijk niet door heeft, is dat in een gegeven rechtsgebied bij het ontbreken van een moefti, die als enige islamitische autoriteit bevoegd is om rechtsgeldige fatwa's op te stellen voor soennieten; de plaats van een moefti ingenomen mag worden door ieder rechtpersoon die zowel een nederlands staatsburgerschap heeft als lid is van een islamitisch Koninklijk Huis.
Op dit moment zijn er een flink aantal rechtspersonen bevoegd om de plaats van een moefti in te nemen binnen het Nederlandse rechtgebied en het grootste gedeelte van de Koninklijke Hoogheden heeft Indonesische wortels.

In Indonesië wordt in hogere kringen nog steeds de Nederlands taal beheerst. Het mag daarom mag aangenomen worden dat ook maroc.nl de belangstellig geniet van deze hogere kringen.
En aangezien binnen de islamitische gemeenschap in Nederland steeds vaker stemmen opgaan om het begrip afvalligheid te veruimen, bestaat er een reeële kans kans dat (Islam-afvallige?) 'IbnRushd' binnen afzienbare tijd vanwege verraad met een rechtsgeldige fatwa tot Islam-afvallige wordt verklaard.
Misschien is het daarom, bovenstaande in overweging nemend, verstandig dat (Islam-afvallige?) 'IbnRushd' zijn moderatorschap van maroc.nl neerlegt om te voorkomen dat hij zichzelf (en zijn omgeving?) in het verderf stort.

En maar denken dat je anoniem deze tekst plaatst,
niets op Internet is anoniem, alles, bijna alles is te traceren

Je laat een IP nummer achter, dat IP nummer is vrij naukeurig te traceren, daarbij worden bij sommige forum sofware ook nog de computernaam en event mac-nummer van je computer geregisteerd.

Voor jouw is het echter te laat en alle gegevens zijn al bekend.

Hard discuseren mag, maar niet bedreigen, niet te persoonlijk worden.