PDA

Bekijk Volledige Versie : Herdenking van de Gaza oorlog : "Cast Lead 2 " by israeli Uri Avnery !



Sallahddin
27-12-09, 19:20
"Cast Lead 2 " by israeli Uri Avnery

source : mediamonitors.net , Dec 26 , 2009 :

http://world.mediamonitors.net/content/view/full/69805

Today marks the first anniversary of the israeli evil barbaric unhuman unfair unjust ...war on Gaza :

the "celebrations" will last for 22 days : the precise period of that criminal evil war & the unhuman siege of Gaza still goes on :

Egypte has even been building an iron anti_tunnels wall at the border with ...Gaza ...to make things even worse :

stabbing her paelstinian brothers/sisters in the back !

That criminal Egyptian dictatorial regime must go down , as soon as possible indeed ! !

Sallahddin
27-12-09, 19:46
Groot respect voor Hamas , voor de ander islamitisch verzets bewegingnen in Palestina & elders :

Groot respect voor de mensen van Gaza : moslims , christenen ....

It takes strong faith ,determination, courage ...to survive & resist that evil israeli war on Gaza with glory & pride !

Glory & pride to all freedom , independence ....fighters in the world against israeli & western neo_imperialism, injustices, oppressions, occupations ....

May God be with u & help u !

ur causes are just & will prevail , no matter what & against all odds !

Down with that evil israel cancer which is dommed to disappear & fall as was the case with nazism, fascism, communism.... & all other unjust tiranic criminal ....ideologies, regimes, nations, empires ....

DNA
27-12-09, 20:09
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tanger'73
27-12-09, 21:21
1 jaar na dato en 1400 doden en 5000 gewonden later, is Gaza nog steeds in puin en wat er aan infrastructuur lag met de grond gelijk gemaakt. Het doel was o.a. de moraal van Hamas te breken, maar dat is in tegenstelling tot de rest alleen maar toegenomen.

Slinger
27-12-09, 21:36
1 jaar na dato en 1400 doden en 5000 gewonden later, is Gaza nog steeds in puin en wat er aan infrastructuur lag met de grond gelijk gemaakt. Het doel was o.a. de moraal van Hamas te breken, maar dat is in tegenstelling tot de rest alleen maar toegenomen.

Als ze de boel in puin laten liggen zal de moraal van de burgers van Gaza snel afnemen.

tanger'73
27-12-09, 21:42
Als ze de boel in puin laten liggen zal de moraal van de burgers van Gaza snel afnemen.


Denk je, heb zo net nog op de Belgische journaal een uitgebreide terugblik gezien, waar zelfs kinderen zweren deze zionistische streek ooit te zullen vergelden.

Slinger
27-12-09, 21:46
Denk je, heb zo net nog op de Belgische journaal een uitgebreide terugblik gezien, waar zelfs kinderen zweren deze zionistische streek ooit te zullen vergelden.

Ik geloof onmiddellijk dat zulke filmpjes bestaan. Kinderen gebruiken, indoctrineren en opofferen voor de strijd, daar zijn de Palestijnen altijd al sterk in geweest.

tanger'73
27-12-09, 21:51
Ik geloof onmiddellijk dat zulke filmpjes bestaan. Kinderen gebruiken, indoctrineren en opofferen voor de strijd, daar zijn de Palestijnen altijd al sterk in geweest.


Het is geen filmpje, maar een live journalistieke bijdrage uit de Gaza van onze zuiderburen. Niet zoals hier in Nederland, de zionisten kontenlikkers.

fisherman1969
27-12-09, 21:55
Denk je, heb zo net nog op de Belgische journaal een uitgebreide terugblik gezien, waar zelfs kinderen zweren deze zionistische streek ooit te zullen vergelden.

Maar goed dat de (zionistische) kinderen die de holocaust overleefd hebben , niet gezworen hebben Wraak te nemen op de Nazie,s :aanwal:
Kinderen zelf verzinnen zoiets niet dat wordt hun met de,,paplepel ,,ingegoten (ook van Joodse kant) .
We hebben gezien wat ,,wraak,, gevoelens terweeg kunnen brengen , ach ja en als je dan ook nog beseft dat dat al ruim 60 jaar duurd kan het nog wel jaren duren des te tragischer is het .

tanger'73
27-12-09, 21:56
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland


Even naar beneden scrollen.

tanger'73
27-12-09, 21:58
Maar goed dat de (zionistische) kinderen die de holocaust overleefd hebben , niet gezworen hebben Wraak te nemen op de Nazie,s :aanwal:
Kinderen zelf verzinnen zoiets niet dat wordt hun met de,,paplepel ,,ingegoten (ook van Joodse kant) .
We hebben gezien wat ,,wraak,, gevoelens terweeg kunnen brengen , ach ja en als je dan ook nog beseft dat dat al ruim 60 jaar duurd kan het nog wel jaren duren des te tragischer is het .


Als je 60 jaar wordt bezet door zionisten, is dat een bittere constatering.

Slinger
27-12-09, 21:58
Het is geen filmpje, maar een live journalistieke bijdrage uit de Gaza van onze zuiderburen. Niet zoals hier in Nederland, de zionisten kontenlikkers.

Ach ja, die Belgen. Objectiviteit is vaak ver te zoeken.

tanger'73
27-12-09, 22:00
Ach ja, die Belgen. Objectiviteit is vaak ver te zoeken.


Doe maar weg als zijnde niet objectief. Operatie gegoten lood totaal zinloos en dat zien niet alleen de Belgen in.

fisherman1969
27-12-09, 22:01
Als ze de boel in puin laten liggen zal de moraal van de burgers van Gaza snel afnemen.

Ho ho Slinger < het zijn wel de ISRAELI die een muur bouwen , die alles behalve bouwstoffen toelaat , hooguit het broodnodige voedsel zelfs meel s bijna niet te krijgen dus ....
logisch dat de mensen tunnels gaan graven :fpotver:

Slinger
27-12-09, 22:03
Doe maar weg als zijnde niet objectief. Operatie gegoten lood totaal zinloos en dat zien niet alleen de Belgen in.

Ze hebben natuurlijk niet gevraagd hoe het komt dat er nog steeds heel erg weinig aan de wederopbouw is gedaan.

tanger'73
27-12-09, 22:09
Ze hebben natuurlijk niet gevraagd hoe het komt dat er nog steeds heel erg weinig aan de wederopbouw is gedaan.

Hoe denk je dat dat komt? Ga a.u.b. niet over deze menselijke drama die israël heeft aangericht meedogenloos heen. israël dient zich terug te trekken en resoluties moeten en internationale afspraken moeten worden nageleefd. Dat is de enige weg om uit deze spiraal te breken.

fisherman1969
27-12-09, 22:11
1 jaar na dato en 1400 doden en 5000 gewonden later, is Gaza nog steeds in puin en wat er aan infrastructuur lag met de grond gelijk gemaakt. Het doel was o.a. de moraal van Hamas te breken, maar dat is in tegenstelling tot de rest alleen maar toegenomen.

5 jaar na dato enz enz
zo 27/12/2009 - 10:35
Precies vijf jaar geleden kwamen bijna 230.000 mensen om het leven bij een tsunami die een groot aantal Aziatische landen trof. Het ging om een van de grootste natuurrampen van de voorbije decennia.

Dit stond vlak naast jou voorbeeld , ik bedoel maar ook deze mensen hebben nu zelfs nog geen fatsoendelijk dak boven hun hoofd .
triest maar ook waar ! en daar wordt nog minder over geschreven vreemde wereld :aanwal:
o,ja het aantal gewonden door deze natuurramp was iets meer dan 500.000...

tanger'73
27-12-09, 22:15
5 jaar na dato enz enz
zo 27/12/2009 - 10:35
Precies vijf jaar geleden kwamen bijna 230.000 mensen om het leven bij een tsunami die een groot aantal Aziatische landen trof. Het ging om een van de grootste natuurrampen van de voorbije decennia.

Dit stond vlak naast jou voorbeeld , ik bedoel maar ook deze mensen hebben nu zelfs nog geen fatsoendelijk dak boven hun hoofd .
triest maar ook waar ! en daar wordt nog minder over geschreven vreemde wereld :aanwal:
o,ja het aantal gewonden door deze natuurramp was iets meer dan 500.000...


Dat klopt, maar die mensen die door deze verschrikkelijke natuurramp zijn getroffen en diens nabestaanden worden niet door buitenlandse mogendheden bezet en onderdrukt.

Slinger
27-12-09, 22:36
Hoe denk je dat dat komt? Ga a.u.b. niet over deze menselijke drama die israël heeft aangericht meedogenloos heen. israël dient zich terug te trekken en resoluties moeten en internationale afspraken moeten worden nageleefd. Dat is de enige weg om uit deze spiraal te breken.

Je weet niet waar je het over hebt. Er bevindt zich geen Israëlische soldaat in Gaza. Hmas heeft helemaal de vrije hand om het gebied weer op te bouwen. Dat vordert blijkbaar maar heel langzaam.

tanger'73
27-12-09, 22:44
Je weet niet waar je het over hebt. Er bevindt zich geen Israëlische soldaat in Gaza. Hmas heeft helemaal de vrije hand om het gebied weer op te bouwen. Dat vordert blijkbaar maar heel langzaam.


Weet je wat, ga een eindje verderop maar lekker de godvergeten zionist uithangen. Gaza als grootste openlucht gevangenis en concentratiekamp. Daar heb je inderdaad geen personeel ter plaatse bij nodig.

Slinger
27-12-09, 22:46
Weet je wat, ga een eindje verderop maar lekker de godvergeten zionist uithangen. Gaza als grootste openlucht gevangenis en concentratiekamp. Daar heb je inderdaad geen personeel ter plaatse bij nodig.

Altijd hetzelfde: als je uitgeluld bent begin je te schelden.

tanger'73
27-12-09, 22:48
Altijd hetzelfde: als je uitgeluld bent begin je te schelden.


Oh sorry, christelijke aanhanger van het zionisme siert je beter. Ga lekker verder je ideologie aan DNA verkondigen, die reageert gepast op je.

Slinger
27-12-09, 22:49
Oh sorry, christelijke aanhanger van het zionisme siert je beter. Ga lekker verder je ideologie aan DNA verkondigen, die reageert gepast op je.

De eerste keer dat je sorry zegt. Je gaat al een beetje vooruit!

tanger'73
27-12-09, 22:51
De eerste keer dat je sorry zegt. Je gaat al een beetje vooruit!


Met wat, sinds wanneer is zionisten aanhanger dat je bent een scheldwoord?

Slinger
27-12-09, 22:52
Met wat, sinds wanneer is zionisten aanhanger dat je bent een scheldwoord?

Ook al kort van geheugen, merk ik. 't Is maar goed dat je geen ambtenaar meer bent.

tanger'73
27-12-09, 22:55
Ook al kort van geheugen, merk ik. 't Is maar goed dat je geen ambtenaar meer bent.


opkankeren zionisten tyfuslijer, ga je medogenloze bagger maar elders verkopen. Da's pas schelden!

Slinger
27-12-09, 22:59
opkankeren zionisten tyfuslijer, ga je medogenloze bagger maar elders verkopen. Da's pas schelden!

...;)

tanger'73
27-12-09, 23:01
...;)


En als het even kan, schiet ik ook zonder enkele wroeging pardoes een kogel door je kop. Zo da's ook nog eens dreigen. :)

Slinger
27-12-09, 23:02
En als het even kan, schiet ik ook zonder enkele wroeging pardoes een kogel door je kop. Zo da's ook nog eens dreigen. :)

Alleen jammer voor jou dat je tandeloos bent.

tanger'73
27-12-09, 23:05
Alleen jammer voor jou dat je tandeloos bent.


Geen enkel probleem, een tand zal ik niet op je gebruiken maar wel een kogel. PM me maar als je je eens in Amsterdam waagt, zal ik je geheid treffen smerige plattelandsbewoner.

Slinger
27-12-09, 23:07
Geen enkel probleem, een tand zal ik niet op je gebruiken maar wel een kogel. PM me maar als je je eens in Amsterdam waagt, zal ik je geheid treffen smerige plattelandsbewoner.

020-Gaza, als ik het goed begrijp.

tanger'73
27-12-09, 23:10
020-Gaza, als ik het goed begrijp.


Nee ik voorzie je meteen van een echt adres ergens afgelegen in Amsterdam, waar ik voor de gelegenheid even bij de joegoslaaf op de hoek een clock uit het vet laat halen.

Slinger
27-12-09, 23:17
Nee ik voorzie je meteen van een echt adres ergens afgelegen in Amsterdam, waar ik voor de gelegenheid even bij de joegoslaaf op de hoek een clock uit het vet laat halen.

Is dat je nieuwe carrière?

tanger'73
27-12-09, 23:19
Is dat je nieuwe carrière?


Wie weet, maar ik zit regelmatig op de weg in Amsterdam met standaard een honkbalknuppel in mijn voertuig. Heb daarmee menig verkeers onderonsje weten sussen.

Charlus
27-12-09, 23:28
Ook al kort van geheugen, merk ik. 't Is maar goed dat je geen ambtenaar meer bent.opkankeren zionisten tyfuslijer, ga je medogenloze bagger maar elders verkopen. Da's pas schelden!
Ben je inderdaad geen ambtenaar meer?

tanger'73
27-12-09, 23:32
Ben je inderdaad geen ambtenaar meer?

Wat heb jij eraan, je zult toch ook een nummertje moeten trekken hoor?

Charlus
27-12-09, 23:34
Werkeloos?

tanger'73
27-12-09, 23:35
Werkeloos?


Werk zat, maar nu even gelukkig niet in dienstverband.

Slinger
28-12-09, 07:42
Wie weet, maar ik zit regelmatig op de weg in Amsterdam met standaard een honkbalknuppel in mijn voertuig. Heb daarmee menig verkeers onderonsje weten sussen.


Islamitische knuppelpolitie?

Geïnspireerd door Teheran?

DNA
28-12-09, 12:15
Oh sorry, christelijke aanhanger van het zionisme siert je beter. Ga lekker verder je ideologie aan DNA verkondigen, die reageert gepast op je.

Ik ga mijn tijd niet meer verspillen aan die belachelijk idioot clown , hoor :


Brother , ik vraag me af waaroom in Godsnaam blijv je praten met zulk laf achterlijk mafkees :

de feiten zijn er ; die liegen er absoluut niet om :

zelfs israelis zionisten zoals Uri Avnery durven de waarheid te vertellen over die crimineel evil israeli oorlog , over die criminal siege of Gaza.... !

Lees de columns van israeli Uri Avnery op deze sites , van voor, na & gedurend de oorlog van Gaza :

Avnery is een echt top insider & eye _opener als je de joden & zionisten meer wilt bestuderen ! :

www.counterpunch.com

www.antiwar.com

www.mediamonitors.net

zie ook deze artikel van Al Ahram :

"Total racism, total war" :

http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=48239

DNA
28-12-09, 12:44
1 jaar na dato en 1400 doden en 5000 gewonden later, is Gaza nog steeds in puin en wat er aan infrastructuur lag met de grond gelijk gemaakt. Het doel was o.a. de moraal van Hamas te breken, maar dat is in tegenstelling tot de rest alleen maar toegenomen.

Precies :

israeli uri Avnery talks 'bout that too in that above mentioned article :

israel had first declared that it w'd destroy Hamas :lol: (exactly as they said 'bout Hizbollah in the 2006's war , in the end Hizbollah had humiliated those coward israeli soldiers on the ground like never before which had made most of them run like chickens for their coward miserable lives = that's a documented fact too : the Gaza war was meant to to overcome that humiliation at the hand of Hizbollah too !), israel tried to make the locals turn against Hamas , as it did to turn Lebeanese against Hizbollah ....=

that was a total failure ...in both cases ...

read the columns of israeli Uri Avnery :

a real insider & eye_opener in many ways !

naam
28-12-09, 13:08
opkankeren zionisten tyfuslijer, ga je medogenloze bagger maar elders verkopen. Da's pas schelden!

Al die agressiviteit toch, foei.

Danablue
28-12-09, 13:28
Palestijnse kinderen hadden tekeningen gemaakt ter gelegenheid van Kerst.
Heel veel Jozef/Maria/Kind tafereeltjes, met telkens een Palestijnse en Israelische vlag erop, naast elkaar. Dat raakte me.

Zouden er nog kinderen in Israel en Palestina zijn die niet zodanig getraumatiseerd of geindoctrineerd zijn, dat ze vriendschap zouden kunnen sluiten met kinderen van de andere kant van de muur? (even afgezien van de fysieke onmogelijkheid door die rotmuur enzo).

En wat nou als men die kinderen lieten beslissen hoe het werd opgelost onderling? En de volwassenen moeten zich aan de beslissingen houden?
Het is duidelijk dat volwassenen de zaak niet kunnen/willen oplossen.

tanger'73
28-12-09, 14:47
Al die agressiviteit toch, foei.


Zijn pseudo kerstgevoelens is de druppel dat doet de emmer overlopen. 'K ga ten aanzien van dit menselijke drama altijd uit op basis van feiten en niet op ontkenning. Snap verder ook niet dat hij hier denkt sympathie voor zijn christelijke judeo zionistische bagger te creëren. iedereen is het er over eens dat zich daar een menselijke drama voltrekt n.a.v. israëlische bezetting en onderdrukking. Als je dat zelfs bij iedere discussie als basis ontkent, dan moet je maar opdonderen naar een christelijke judeo zionistische community, die ook graag met oogkleppen op discussiëren.

tanger'73
28-12-09, 14:50
Islamitische knuppelpolitie?

Geïnspireerd door Teheran?

Geïnspireerd door de MLB major super league!

tanger'73
28-12-09, 14:52
Ik ga mijn tijd niet meer verspillen aan die belachelijk idioot clown , hoor :


Brother , ik vraag me af waaroom in Godsnaam blijv je praten met zulk laf achterlijk mafkees :

de feiten zijn er ; die liegen er absoluut niet om :

zelfs israelis zionisten zoals Uri Avnery durven de waarheid te vertellen over die crimineel evil israeli oorlog , over die criminal siege of Gaza.... !

Lees de columns van israeli Uri Avnery op deze sites , van voor, na & gedurend de oorlog van Gaza :

Avnery is een echt top insider & eye _opener als je de joden & zionisten meer wilt bestuderen ! :

www.counterpunch.com

www.antiwar.com

www.mediamonitors.net

zie ook deze artikel van Al Ahram :

"Total racism, total war" :

http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=48239

Die tijd mag hij nadrukkelijk met zijn deelgenoten, voor zover die hier zijn delen.

mark61
28-12-09, 19:16
Palestijnse kinderen hadden tekeningen gemaakt ter gelegenheid van Kerst.
Heel veel Jozef/Maria/Kind tafereeltjes, met telkens een Palestijnse en Israelische vlag erop, naast elkaar. Dat raakte me.

Zouden er nog kinderen in Israel en Palestina zijn die niet zodanig getraumatiseerd of geindoctrineerd zijn, dat ze vriendschap zouden kunnen sluiten met kinderen van de andere kant van de muur? (even afgezien van de fysieke onmogelijkheid door die rotmuur enzo).

En wat nou als men die kinderen lieten beslissen hoe het werd opgelost onderling? En de volwassenen moeten zich aan de beslissingen houden?
Het is duidelijk dat volwassenen de zaak niet kunnen/willen oplossen.

Ik denk dat het probleem van Israëlische geïndoctrineerde kinderen en psychotische volwassenen groter is dan dat van dito Palestijnen. Mijn inschatting.

fisherman1969
28-12-09, 20:33
Ik denk dat het probleem van Israëlische geïndoctrineerde kinderen en psychotische volwassenen groter is dan dat van dito Palestijnen. Mijn inschatting.

Het zijn als regel denk ik de fanatieken ouders die hun kinderen indoctrineren en die vind je aan beide zijden van de muur , zal me niks verbazen dat de stokoude filmjes van Joodse en Palestijnse kinderen ook weer opdagen , herinner je de fanatieke Palestijnse kleuters nog met hun soldaten pakjes aan?? en de Joodse meisjes die leuzen op raketten aan het schrijven waren ????:fuckit2:
Het zou inderdaad een goed idee zijn als de wederzijdse ouders hun kroost zonder haat op voeden ,iets wat ik al zo vaak gezegd heb maar in dit soort landen kan dat niet blijkbaar !!! :fpotver:

DNA
29-12-09, 18:26
Die tijd mag hij nadrukkelijk met zijn deelgenoten, voor zover die hier zijn delen.


:lol:

Just ignore that coward bastard , bro :

he's not worth it anyway !

Best wishes !

:zwaai:

DNA
29-12-09, 18:29
Al die agressiviteit toch, foei.

Tja, als je wordt geconfronteerd met achterlijk losers die maar die crimineel zionistisch propaganda hier op deze moslim site notabene zitten te verspreiden .....= verkrachting van common sense, van de feiten, de waarheid, van logica , rede ...

what do u expect than ??? :lol:

Do u think any muslim for that matter w'd be tolerated on jewish sites if he/she w'd be lying , demonizing jews ....??? or even if he /she w'd be telling the truth 'bout those bloody barbaric zionist beasts ???

don't think so !

Danablue
30-12-09, 08:46
In de nieuwste straatkrant (regio Rijnmond) staat een artikel over de vrijwilligersorganisatie Local Initiative in Beit Hanoun. Ze helpen boeren in de zogenaamde "buffer zone" die land, bomen, waterputten, huizen, vee zijn kwijt geraakt of dreigen kwijt te raken vanwege de bezetting. Ze werken volkomen geweldloos. Groot respect!!

Ze hebben een blogspot:

http://farmingunderfire.blogspot.com/

Sallahddin
30-12-09, 12:29
In de nieuwste straatkrant (regio Rijnmond) staat een artikel over de vrijwilligersorganisatie Local Initiative in Beit Hanoun. Ze helpen boeren in de zogenaamde "buffer zone" die land, bomen, waterputten, huizen, vee zijn kwijt geraakt of dreigen kwijt te raken vanwege de bezetting. Ze werken volkomen geweldloos. Groot respect!!

Ze hebben een blogspot:

http://farmingunderfire.blogspot.com/


Goed zo , respect !

maar , geweld hoort bij het leven soms :

say it to the NATO armies in Afghanistan, Irak ...to the evil israelis ...

je oogst wat je zaait meestaal dan ...

Danablue
30-12-09, 13:51
Goed zo , respect !

maar , geweld hoort bij het leven soms :

say it to the NATO armies in Afghanistan, Irak ...to the evil israelis ...

je oogst wat je zaait meestaal dan ...

He??? Zeg jij hier dat geweld erbij hoort? Dus dat de NAVO en de Israeli gewoon iets doen wat soms bij het leven hoort? Raar hoor, niks voor jou. Je bedoelt vast iets anders.

Waarom nou nooit eens ingaan op wat er staat, en op wat mensen doen.
Maar er gelijk een stokpaard bij halen. Het is zo beperkt.

Gebeurt hier vaak. Er zijn de mensen die bij alles gelijk iets roepen in de sfeer van: "Het wordt toch niks meer met die moslims."
En aan de andere kant mensen die bij alles er gelijk de Amerikanen en de Israeli bij halen. En zo staat alles hier al jaren stil, in feite.
Duffe zooi.

En nu ga ik een paar dagen behangen en witten.

Fijn 2010 allemaal.

sjo
31-12-09, 17:07
Met wat, sinds wanneer is zionisten aanhanger dat je bent een scheldwoord?

Sinds wanneer is "Zionist" een scheldwoord ?

gr.
sjo

sjo
31-12-09, 17:13
Zijn pseudo kerstgevoelens is de druppel dat doet de emmer overlopen. 'K ga ten aanzien van dit menselijke drama altijd uit op basis van feiten en niet op ontkenning. Snap verder ook niet dat hij hier denkt sympathie voor zijn christelijke judeo zionistische bagger te creëren. iedereen is het er over eens dat zich daar een menselijke drama voltrekt n.a.v. israëlische bezetting en onderdrukking. Als je dat zelfs bij iedere discussie als basis ontkent, dan moet je maar opdonderen naar een christelijke judeo zionistische community, die ook graag met oogkleppen op discussiëren.

Maar op wie moet jij dan je dwanggedachten richten ?

gr.
sjo

tanger'73
31-12-09, 17:16
Sinds wanneer is "Zionist" een scheldwoord ?

gr.
sjo


Dat vroeg ik mezelf ook al af?

tanger'73
31-12-09, 17:18
Maar op wie moet jij dan je dwanggedachten richten ?

gr.
sjo

Welke dwanggedachten precies?

ELdorado
31-12-09, 18:27
Sinds wanneer is "Zionist" een scheldwoord ?

gr.
sjo


since the very 0 moment of its birth = an ugly inhumane barbaric monster ! :kotsen2: as was the case with nazism, fascism ...

congratulations zionist Frankenstein's monster !

ELdorado
31-12-09, 18:37
He??? Zeg jij hier dat geweld erbij hoort? Dus dat de NAVO en de Israeli gewoon iets doen wat soms bij het leven hoort? Raar hoor, niks voor jou. Je bedoelt vast iets anders.

Waarom nou nooit eens ingaan op wat er staat, en op wat mensen doen.
Maar er gelijk een stokpaard bij halen. Het is zo beperkt.

Gebeurt hier vaak. Er zijn de mensen die bij alles gelijk iets roepen in de sfeer van: "Het wordt toch niks meer met die moslims."
En aan de andere kant mensen die bij alles er gelijk de Amerikanen en de Israeli bij halen. En zo staat alles hier al jaren stil, in feite.
Duffe zooi.

En nu ga ik een paar dagen behangen en witten.

Fijn 2010 allemaal.

u're not making any sense , u have no sense of humor, no sense of reality ....

u've been victimizing the criminal & criminalizing the victim !

we gotta all try to contribute to finding some creative approaches to potential solutions to the problems in question :

fact is : it's all 'bout power : the main core "value" of the west is :

Might is right " , not justice ...peace ...

Fact is the west, israel ...are responsible for so many miseries, injustices, oppressions, imperialism, neo_imperialism ....racism ...of this world , so ...

resistance against all that is a legetimate duty, right & a must :

there can be no peace or compassion without justice :

even though i do condemn so_called muslim terrorism which is no more than a response to western states' terrorism , injustices, imperialism ...

don't expect muslims to just lay down & play dead while allowing others to tame them, enslave them as if they were some sort of wild horses, new black slaves from Africa ...


ach...

Happy new year 2010 indeed & get real , lady !

Sallahddin
31-12-09, 20:09
"Cast Lead 2 " by israeli Uri Avnery

source : mediamonitors.net , Dec 26 , 2009 :

http://world.mediamonitors.net/content/view/full/69805

Today marks the first anniversary of the israeli evil barbaric unhuman unfair unjust ...war on Gaza :

the "celebrations" will last for 22 days : the precise period of that criminal evil war & the unhuman siege of Gaza still goes on :

Egypte has even been building an iron anti_tunnels wall at the border with ...Gaza ...to make things even worse :

stabbing her paelstinian brothers/sisters in the back !

That criminal Egyptian dictatorial regime must go down , as soon as possible indeed ! !

tanger'73
31-12-09, 20:14
"Cast Lead 2 " by israeli Uri Avnery

source : mediamonitors.net , Dec 26 , 2009 :

http://world.mediamonitors.net/content/view/full/69805

Today marks the first anniversary of the israeli evil barbaric unhuman unfair unjust ...war on Gaza :

the "celebrations" will last for 22 days : the precise period of that criminal evil war & the unhuman siege of Gaza still goes on :

Egypte has even been building an iron anti_tunnels wall at the border with ...Gaza ...to make things even worse :

stabbing her paelstinian brothers/sisters in the back !

That criminal Egyptian dictatorial regime must go down , as soon as possible indeed ! !

ik weet niet precies welke afspraken die vleesgeworden farao met israël heeft, maar die hermethische blokkade is toch wel gortig?

Sallahddin
31-12-09, 20:20
ik weet niet precies welke afspraken die vleesgeworden farao met israël heeft, maar die hermethische blokkade is toch wel gortig?

Yeah :



Ik vraag me af waaroom gaat die groot Egyptisch volk niet in opstand tegen die crimineel dictateur collaborateur Mubarak die lijkt meer israeli zionist te zijn dan alle israelis of zionisten zelf !

vergeet ook niet dat die Mubarak de hekel heeft aan de palestijnse branche van de Egyptisch moslim broeders = Hamas !

waar wachten die moslim broeders op dan om in opstand te komen tegen die laf collaborateur veraader dictateur , vraag ik me af dan ???

Happy new year , bro ! not the christian year though , the muslim one ! :lol:

ach ...it's all the same time created by God !

Best wishes !

Good night !

:zwaai:

tanger'73
31-12-09, 20:28
Yeah :



Ik vraag me af waaroom gaat die groot Egyptisch volk niet in opstand tegen die crimineel dictateur collaborateur Mubarak die lijkt meer israeli zionist te zijn dan alle israelis of zionisten zelf !

vergeet ook niet dat die Mubarak de hekel heeft aan de palestijnse branche van de Egyptisch moslim broeders = Hamas !

waar wachten die moslim broeders op dan om in opstand te komen tegen die laf collaborateur veraader dictateur , vraag ik me af dan ???

Happy new year , bro ! not the christian year though , the muslim one ! :lol:

ach ...it's all the same time created by God !

Best wishes !

Good night !

:zwaai:

Egyptische maatschappij verkeert langzamerhand ook al in staat van ontbinding.

Sallahddin
31-12-09, 20:32
Egyptische maatschappij verkeert langzamerhand ook al in staat van ontbinding.

Yeah, zeker :

Groot economisch sociaal ...noem maar op ...problemen !

laten we hopen op echt revoluties daar & elders in de zgn islamitish wereld , met een minimum van of geen bloodvergieten ! !

tanger'73
31-12-09, 20:36
Yeah, zeker :

Groot economisch sociaal ...noem maar op ...problemen !

laten we hopen op echt revoluties daar & elders in de zgn islamitish wereld , met een minimum van of geen bloodvergieten ! !


is het hopen dat israël haar internationale verplichtingen ooit zal nakomen dwaas?

fisherman1969
31-12-09, 21:20
u're not making any sense , u have no sense of humor, no sense of reality ....

u've been victimizing the criminal & criminalizing the victim !

we gotta all try to contribute to finding some creative approaches to potential solutions to the problems in question :

fact is : it's all 'bout power : the main core "value" of the west is :

Might is right " , not justice ...peace ...

Fact is the west, israel ...are responsible for so many miseries, injustices, oppressions, imperialism, neo_imperialism ....racism ...of this world , so ...

resistance against all that is a legetimate duty, right & a must :

there can be no peace or compassion without justice :

even though i do condemn so_called muslim terrorism which is no more than a response to western states' terrorism , injustices, imperialism ...

don't expect muslims to just lay down & play dead while allowing others to tame them, enslave them as if they were some sort of wild horses, new black slaves from Africa ...


ach...

Happy new year 2010 indeed & get real , lady !

Ook een goed 2010 ,
maar snap niet waarom je nu weer van naam bent veranderd D.N.A vond ik ook goed hoor :cola:

fisherman1969
31-12-09, 21:27
He??? Zeg jij hier dat geweld erbij hoort? Dus dat de NAVO en de Israeli gewoon iets doen wat soms bij het leven hoort? Raar hoor, niks voor jou. Je bedoelt vast iets anders.

Waarom nou nooit eens ingaan op wat er staat, en op wat mensen doen.
Maar er gelijk een stokpaard bij halen. Het is zo beperkt.

Gebeurt hier vaak. Er zijn de mensen die bij alles gelijk iets roepen in de sfeer van: "Het wordt toch niks meer met die moslims."
En aan de andere kant mensen die bij alles er gelijk de Amerikanen en de Israeli bij halen. En zo staat alles hier al jaren stil, in feite.
Duffe zooi.

En nu ga ik een paar dagen behangen en witten.

Fijn 2010 allemaal.

Je vat de koe bij de horens , sommigen wille geen vrede in het MO volgens mij ,er zou niks overblijven om op te vitten snapje ?:)

Ook een Voorspoedig en Gezond 2010.

ELdorado
01-01-10, 18:13
is het hopen dat israël haar internationale verplichtingen ooit zal nakomen dwaas?


:lol:

Erg erg ...naief & dwaas inderdaad !

ELdorado
01-01-10, 18:15
Ook een goed 2010 ,
maar snap niet waarom je nu weer van naam bent veranderd D.N.A vond ik ook goed hoor :cola:


Jij ook , jongen !

Mijn beide ander nicks werden nu & dan gesaboteerd , zo ...

tja, nothing wrong 'bout ...change !

ELdorado
01-01-10, 18:16
Je vat de koe bij de horens , sommigen wille geen vrede in het MO volgens mij ,er zou niks overblijven om op te vitten snapje ?:)

Ook een Voorspoedig en Gezond 2010.

Vraag je je niet af wie precies geen vrede in het MO wil ????

Precies !

tanger'73
01-01-10, 21:13
:lol:

Erg erg ...naief & dwaas inderdaad !

Het was het proberen waard, in principe een kwestie van verantwoordelijkheid nemen. De israëlisch willen die niet nemen, de Amerikanen en Europeanen eveneens niet. Van de Palestijnen kun je dat als slachtoffer in dit verhaal als geheel niet verwachten. Ondanks dat, zet ik mijn hoop toch op de Europeanen, omdat ik Europa hoger dan de Amerikanen acht en de Europeanen dat in het verleden met Rabin ook bijna mogelijk hebben gemaakt. Die mentaliteit was veelbelovend en hoopvol, dat in een klap door een israëlische fundamentalist om zeep werd geholpen. Het is mogelijk, maar wie neemt zijn verantwoordelijkheid?

fisherman1969
01-01-10, 21:48
Vraag je je niet af wie precies geen vrede in het MO wil ????

Precies !

Ik denk de hufters die het meeste baat hebben bij de huidige situatie!!
Dus het gajus dat het voor het zeggen heeft .
En dat zijn niet de ,,gewone,, mensen de arme sloebers enz enz .
En ook de kotertjes die nu al zweren wraak te nemen snap je ??
Wij Nederlanders zijn meer dan 80 jaar onderdrukt geweest en DAT WAS AL EEN POOSJE GELEDEN DUS NU NOG 20 JAAR WACHTEN *)en dan is hopelijk de ook daar de oorlog voorbij en dan...nog een honderd jaar voor de lieve vrede er weer is tegen die tijd zullen ze wel weer (bonje hebben).
Dus ook jullie kunnen voorlopig ook nog ff vooruit met alleen je gif te spuien, dat is de bedoeling toch , bijna belachelijk als het niet zo ernstig was.
De ervaring leest dat je de haat pas na twee generatie,s er uit krijgt ,ik ken nu nog mensen die het hebben over die Rotmoffen maar als die hun kleinkinderen in blijven peperen dat alle DUITSERS ROT MOFFEN zijn dan duurd het nog langer voor de laatse sporen van haat er uit zijn!**)

Let wel ik heb het over beide partijen !! dus zowel Joden als Palestijnen zullen hun kinderen moeten leren elkaar niet te haten (zie dat maar voorelkaar te krijgen ).

*)Ik gaf als voorbeeld de 80 jarige oorlog >
en als 2e voorbeeld de W.O 2

**) Er zijn nu zelf nog JODEN die hun kinderen opvoeden met onvergevelijke haat t.o.v van Duitsers.

Danablue
02-01-10, 08:58
u're not making any sense , u have no sense of humor, no sense of reality ....

u've been victimizing the criminal & criminalizing the victim !

we gotta all try to contribute to finding some creative approaches to potential solutions to the problems in question :

fact is : it's all 'bout power : the main core "value" of the west is :

Might is right " , not justice ...peace ...

Fact is the west, israel ...are responsible for so many miseries, injustices, oppressions, imperialism, neo_imperialism ....racism ...of this world , so ...

resistance against all that is a legetimate duty, right & a must :

there can be no peace or compassion without justice :

even though i do condemn so_called muslim terrorism which is no more than a response to western states' terrorism , injustices, imperialism ...

don't expect muslims to just lay down & play dead while allowing others to tame them, enslave them as if they were some sort of wild horses, new black slaves from Africa ...


ach...

Happy new year 2010 indeed & get real , lady !

Huh? Wat reageer jij raar zeg? Heb je wel naar die blog gekeken eigenlijk? Ik geloof er niks van want daaruit spreekt geen beeld van Palestijnen (ik weet niet of het moslims zijn) die gaan liggen en dood spelen. Het zijn mensen die met gevaar voor eigen leven bomen planten, bronnen herstellen etc. Dat zou jou als moslim toch als bekende goede daden in de oren moeten klinken.

Jij bent echt zo iemand van de oude wereld. Denkend volgens oude principes van geweld en vergelding. Zolang jullie, of je nou moslim of christen of atheist bent, in de meerderheid zijn blijft het een zootje op deze mooie planeet.

mark61
02-01-10, 10:04
is het hopen dat israël haar internationale verplichtingen ooit zal nakomen dwaas?

Ja.

tanger'73
02-01-10, 12:51
Ja.


Daar ben ik het met je eens, denk dat een soorte van eindstrijd in dat conflict onvermijdelijk zal zijn?

mark61
02-01-10, 16:13
Daar ben ik het met je eens, denk dat een soorte van eindstrijd in dat conflict onvermijdelijk zal zijn?

Ik denk dat er gewoon helemaal niks gebeurt. Zoals het nu gaat vindt Israël en de wereld het best toch? Waar zie jij strijd? Tussen wie en wie?

tanger'73
02-01-10, 16:36
Ik denk dat er gewoon helemaal niks gebeurt. Zoals het nu gaat vindt Israël en de wereld het best toch? Waar zie jij strijd? Tussen wie en wie?

Oh dat is nieuw voor me, een conflict zonder enkele strijd? De strijd die zal worden geleverd, zal men in het Midden Oosten zelf verwachten of denk je dat het daar voor altijd bij het oude blijft?

fisherman1969
02-01-10, 19:33
Vraag je je niet af wie precies geen vrede in het MO wil ????

Precies !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slinger
Als ze de boel in puin laten liggen zal de moraal van de burgers van Gaza snel afnemen.


Denk je, heb zo net nog op de Belgische journaal een uitgebreide terugblik gezien, waar zelfs kinderen zweren deze zionistische streek ooit te zullen vergelden.

fisherman1969
02-01-10, 19:37
Huh? Wat reageer jij raar zeg? Heb je wel naar die blog gekeken eigenlijk? Ik geloof er niks van want daaruit spreekt geen beeld van Palestijnen (ik weet niet of het moslims zijn) die gaan liggen en dood spelen. Het zijn mensen die met gevaar voor eigen leven bomen planten, bronnen herstellen etc. Dat zou jou als moslim toch als bekende goede daden in de oren moeten klinken.

Jij bent echt zo iemand van de oude wereld. Denkend volgens oude principes van geweld en vergelding. Zolang jullie, of je nou moslim of christen of atheist bent, in de meerderheid zijn blijft het een zootje op deze mooie planeet.

Nou dat bedoel ik elke keer de haat krijg je er :fpotver:niet uit integendeel , die wordt steeds opgerakeld !:

ELdorado
03-01-10, 19:31
Huh? Wat reageer jij raar zeg? Heb je wel naar die blog gekeken eigenlijk? Ik geloof er niks van want daaruit spreekt geen beeld van Palestijnen (ik weet niet of het moslims zijn) die gaan liggen en dood spelen. Het zijn mensen die met gevaar voor eigen leven bomen planten, bronnen herstellen etc. Dat zou jou als moslim toch als bekende goede daden in de oren moeten klinken.

Jij bent echt zo iemand van de oude wereld. Denkend volgens oude principes van geweld en vergelding. Zolang jullie, of je nou moslim of christen of atheist bent, in de meerderheid zijn blijft het een zootje op deze mooie planeet.


zolang naieve gladde onrealistisch onrechtvaaridg mensen zoals je op deze wereld blijven hun onzin verkopen , dan is het gedaan met de ...waarheid !

Ik spreek absoluut niet in termen van geweld & vergelding ,maar wel van legetiem verzet & rechtvaardigheid = Justice !

There can be no peace or compassion without ...Justice !

Justice must come at the first place , then the rest !

ach...

Get real; lady !

:zwaai:

Danablue
04-01-10, 19:06
zolang naieve gladde onrealistisch onrechtvaaridg mensen zoals je op deze wereld blijven hun onzin verkopen , dan is het gedaan met de ...waarheid !

Ik spreek absoluut niet in termen van geweld & vergelding ,maar wel van legetiem verzet & rechtvaardigheid = Justice !

There can be no peace or compassion without ...Justice !

Justice must come at the first place , then the rest !

ach...

Get real; lady !

:zwaai:

Naief, glad, onrechtvaardig, onrealistisch. Ik vind het nogal pijnlijk dat je dit soort dingen over mij roept, zonder mij te kennen, zonder mijn leven en daden te kennen. Op basis waarvan? En jij alwetend of heb je een directe link met de Alwetende? Een link naar de blog van Palestijnen die keihard en geweldloos werken voor vrede en gerechtigheid, dat is je reden om mij te veroordelen. Justice? Ik ben blij dat jij geen rechter bent.

Weet je wat glad is? Zo'n neppig glimlachje en wuifhandje na zulke harde, ongefundeerde woorden.

Spoetnik
04-01-10, 19:23
Naief, glad, onrechtvaardig, onrealistisch. Ik vind het nogal pijnlijk dat je dit soort dingen over mij roept, zonder mij te kennen, zonder mijn leven en daden te kennen. Op basis waarvan? En jij alwetend of heb je een directe link met de Alwetende? Een link naar de blog van Palestijnen die keihard en geweldloos werken voor vrede en gerechtigheid, dat is je reden om mij te veroordelen. Justice? Ik ben blij dat jij geen rechter bent.

Weet je wat glad is? Zo'n neppig glimlachje en wuifhandje na zulke harde, ongefundeerde woorden.

Hij heeft een probleem. Dat was al langer bekend. Iemand die 5 avatars nodig heeft om zijn mening over te brengen hoef je opzich niet serieus te nemen. Wellicht wel verstanding om hem in de gaten te houden, hij is het type dat kan escaleren.

DNA
04-01-10, 19:24
Naief, glad, onrechtvaardig, onrealistisch. Ik vind het nogal pijnlijk dat je dit soort dingen over mij roept, zonder mij te kennen, zonder mijn leven en daden te kennen. Op basis waarvan? En jij alwetend of heb je een directe link met de Alwetende? Een link naar de blog van Palestijnen die keihard en geweldloos werken voor vrede en gerechtigheid, dat is je reden om mij te veroordelen. Justice? Ik ben blij dat jij geen rechter bent.

Weet je wat glad is? Zo'n neppig glimlachje en wuifhandje na zulke harde, ongefundeerde woorden.


je haalt mijn eigen woorden uit context , dame :

je weet niet's of palestijnen moslims of niet zouden zijn, zei je zelf :

palestijnen zijn grotendeels moslims inderdaad , er zijn er ook palestijnse christenen die leven ook in Gaza under siege & elders !


Ik had al wat ik zei meestaal metaforisch ironisch bedoeld in de zin van dat jou gladde onrealistisch rhetoriek biedt geen echte oplossingnen want ziet de heel big pic niet :

verdiep je maar in die conflict eerst !

Bedankt voor jou steun dan !

sorry to hurt ur feelings : that was not my intention , lady !

happy new year , best wishes !

Good night !

:zwaai:

DNA
04-01-10, 19:25
Hij heeft een probleem. Dat was al langer bekend. Iemand die 5 avatars nodig heeft om zijn mening over te brengen hoef je opzich niet serieus te nemen. Wellicht wel verstanding om hem in de gaten te houden, hij is het type dat kan escaleren.

:lol:

Thank u very much :

Go inform ur Dutch intelligence 'bout me :

u may even get a reward from the queen, who knows !


so, alles die anti_mainstream zou zijn zou per definitie gevaarlijk of erger zijn , volgens je ???

way to go he : think , think, do not let others do that for u !

unbelievable !

:zwaai:

Sallahddin
04-01-10, 19:29
Naief, glad, onrechtvaardig, onrealistisch. Ik vind het nogal pijnlijk dat je dit soort dingen over mij roept, zonder mij te kennen, zonder mijn leven en daden te kennen. Op basis waarvan? En jij alwetend of heb je een directe link met de Alwetende? Een link naar de blog van Palestijnen die keihard en geweldloos werken voor vrede en gerechtigheid, dat is je reden om mij te veroordelen. Justice? Ik ben blij dat jij geen rechter bent.

Weet je wat glad is? Zo'n neppig glimlachje en wuifhandje na zulke harde, ongefundeerde woorden.


All my nicks tell u :

i'm sorry , lady !

must be some kindda miscommunication : no language problem involved at all ; mind u !

there's also some truth in what i've said to u !

:zwaai:

Danablue
05-01-10, 20:37
All my nicks tell u :

i'm sorry , lady !

must be some kindda miscommunication : no language problem involved at all ; mind u !

there's also some truth in what i've said to u !

:zwaai:

Nee maar serieus "Alle nicks" (pas maar op, een fundichristen zou in jou nog "Legioen" kunnen zien en met een uitdrijving beginnen, een psycholoog die zijn vak niet heeft bijgehouden je interpreteren iemand als met mpd), zo kan je toch niet op mensen reageren? Dat kan echt niet hoor. Stel je voor dat we dat allemaal in de echte wereld ook zo zouden doen. De chaos zou nog tien keer groter zijn. Ik wil natuurlijk je excuus aanvaarden, maar wil je svp proberen je iets anders te uiten? Al is het maar tegen dit gevoelige typje?

Oh en een misverstand uit de weg: ik verdiep me wel in dit probleem. Ik weet de oplossing niet maar weet alleen dat de huidige spiraal van geweld tot niks leidt. Jij noemt dat naïef, ik noem dat realisme.

tanger'73
05-01-10, 21:26
Nee maar serieus "Alle nicks" (pas maar op, een fundichristen zou in jou nog "Legioen" kunnen zien en met een uitdrijving beginnen, een psycholoog die zijn vak niet heeft bijgehouden je interpreteren iemand als met mpd), zo kan je toch niet op mensen reageren? Dat kan echt niet hoor. Stel je voor dat we dat allemaal in de echte wereld ook zo zouden doen. De chaos zou nog tien keer groter zijn. Ik wil natuurlijk je excuus aanvaarden, maar wil je svp proberen je iets anders te uiten? Al is het maar tegen dit gevoelige typje?

Oh en een misverstand uit de weg: ik verdiep me wel in dit probleem. Ik weet de oplossing niet maar weet alleen dat de huidige spiraal van geweld tot niks leidt. Jij noemt dat naïef, ik noem dat realisme.


Neem hem a.u.b. niet kwalijk, Sallahddin, DNA, danwel Eldorado bedoelt het niet onaardig. Maar hij is inmiddels zo boos op israël dat hij tijdelijk achter vrijwel iedere boom een zionist ziet. Hij moet gewoon even in de gelegenheid komen om rustig met je kennis te maken en van gedachten te wisselen. :)

DNA
06-01-10, 18:36
Neem hem a.u.b. niet kwalijk, Sallahddin, DNA, danwel Eldorado bedoelt het niet onaardig. Maar hij is inmiddels zo boos op israël dat hij tijdelijk achter vrijwel iedere boom een zionist ziet. Hij moet gewoon even in de gelegenheid komen om rustig met je kennis te maken en van gedachten te wisselen. :)

:lol:

zionists will hide behind their own trees one day : jewish trees !

but that won't help them really ! :lol:

that w'd be then their last fragile haven ever ...so fragile as the a3nkabout scorpion web ...

tanger'73
06-01-10, 18:42
:lol:

zionists will hide behind their own trees one day : jewish trees !

but that won't help them really ! :lol:

that w'd be then their last fragile haven ever ...so fragile as the a3nkabout scorpion web ...


Er moet spoedig rechtvaardigheid komen tegen zionistisch onrecht en onrecht in het algemeen.

DNA
06-01-10, 18:43
Nee maar serieus "Alle nicks" (pas maar op, een fundichristen zou in jou nog "Legioen" kunnen zien en met een uitdrijving beginnen, een psycholoog die zijn vak niet heeft bijgehouden je interpreteren iemand als met mpd), zo kan je toch niet op mensen reageren? Dat kan echt niet hoor. Stel je voor dat we dat allemaal in de echte wereld ook zo zouden doen. De chaos zou nog tien keer groter zijn. Ik wil natuurlijk je excuus aanvaarden, maar wil je svp proberen je iets anders te uiten? Al is het maar tegen dit gevoelige typje?

Oh en een misverstand uit de weg: ik verdiep me wel in dit probleem. Ik weet de oplossing niet maar weet alleen dat de huidige spiraal van geweld tot niks leidt. Jij noemt dat naïef, ik noem dat realisme.

what should i do to make it up to u , lady ???

I made a real blunder !

Nou, kijk, u were some sort of collateral damage, lady , sorry to hurt ur feelings :

i'm not like that in real life , it's just that many lunatics trees here hide the forest for me , so to speak :

so, u were the uintentional victim for that :

Ik schrijf & lees ook zo snel meestaal dat ik fouten maak natuurlijk !

Neem me niet kwalijk , lady , u w'd certainly love me if u knew me in person & in real life :

it's just that this forum is full of lunatics losers , unlike in real life , so :

the public is king , right ???

My apologies again, lady !

happy new year !

best wishes !

Thanks for everyting , for ur sensitivity, sympathy for the oppressed , colonised palestinians ....

Je bent een echt schat !

Good night !

:zwaai:

ELdorado
12-01-10, 18:02
Er moet spoedig rechtvaardigheid komen tegen zionistisch onrecht en onrecht in het algemeen.

in the best of worlds , yeah : :lol: = utopia for the time being at least !

Justice will prevail though = just a matter of time = divine promise !

Danablue
12-01-10, 20:23
what should i do to make it up to u , lady ???


Ja het is wel goed hoor!

You can make it up by "counting to ten" before reacting. Or by just ignoring some people who are clearly out to provoke you or others. Ignored behavior has a tendency to disappear eventually.

Good evening to you too.

DNA
15-01-10, 20:18
Ja het is wel goed hoor!

You can make it up by "counting to ten" before reacting. Or by just ignoring some people who are clearly out to provoke you or others. Ignored behavior has a tendency to disappear eventually.

Good evening to you too.

ok : u're right indeed :

1 2 3 4 5......10 ! :lol: done !

the rest too !

Thanks, lady !

Good night to u too !

:zwaai:

sjo
22-02-10, 17:35
Mijn beide ander nicks werden nu & dan gesaboteerd , zo ...

tja, nothing wrong 'bout ...change !

onbegrijpelijk :aanwal:

ELdorado
22-02-10, 18:15
onbegrijpelijk :aanwal:


:lol: