PDA

Bekijk Volledige Versie : Taliban blazen zichzelf per ongeluk op



Marsipulami
05-01-10, 17:49
Taliban blazen zichzelf per ongeluk op


Uitgegeven: 5 januari 2010 17:56
Laatst gewijzigd: 5 januari 2010 17:56

KABUL - Veertien militanten van de Taliban zijn omgekomen in Afghanistan toen de explosieven die ze in een minibus plaatsten, te vroeg afgingen.
© ANPDat meldden functionarissen dinsdag. De opstandelingen bereidden een terroristische aanslag voor in de provincie Kunduz. ''De bom explodeerde toen ze de bom in het voertuig in elkaar aan het knutselen waren'', aldus de politiechef van de Noord-Afghaanse provincie.

Gouverneur Mohammad Omar van Kunduz bevestigde het incident maandagavond. De provincie die lang als relatief veilig gold, is steeds vaker het doelwit van geweld door de radicaalislamitische Taliban.

Bofko
05-01-10, 17:54
Maar hopen dat Allah dat door de vingers ziet.

Joesoef
05-01-10, 18:03
Maar hopen dat Allah dat door de vingers ziet.


Allah greep dit keer wel tijdig in.

jang0201
05-01-10, 18:36
Het zit de moslims niet mee met aanslagen, het vliegtuig naar Detroit, de mislukte moordaanslag op Kurt en nu dit weer haha

Joesoef
05-01-10, 18:43
Het zit de moslims niet mee met aanslagen, het vliegtuig naar Detroit, de mislukte moordaanslag op Kurt en nu dit weer haha


Het zit de terroristen tegen. Moslims hebben er niets mee van doen....

John2
05-01-10, 20:52
Het zit de terroristen tegen. Moslims hebben er niets mee van doen....

Ik zou wensen dat iedereen dit zo zag.

Morosian
06-01-10, 11:47
Ik ben benieuwd of de familie van deze talibouters zich nu afvraagt wat de boodschap van allah is met deze demonstratie van zijn toorn.

mark61
06-01-10, 11:51
Ik ben benieuwd of de familie van deze talibouters zich nu afvraagt wat de boodschap van allah is met deze demonstratie van zijn toorn.

Ik denk dat de familie sowieso al niet zo enthousiast was.

naam
06-01-10, 11:55
Ach, het is de wil van Allah.