PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Je moet moslim-jongens tussen 18 en 28 zich gewoon allemaal laten uitkleden'



Amaeru
09-01-10, 13:24
'Je moet moslim-jongens tussen 18 en 28 zich gewoon allemaal laten uitkleden'

Geplaatst op: zondag 3 januari 2010

http://welingelichtekringen.nl

Door: Gerard Driehuis
Categorie: Politiek
Bron: The Huffington Post


Fox News is behoorlijk radicaal rechts. Maar soms zijn de gasten nog iets radicaler. Zaterdagavond opperde generaal buiten dienst Thomas McInerney een heftige oplossing voor het veiligheidsprobleem op luchthavens. "We moeten onze maatregelen richten op mensen met een bepaald profiel." De generaal stelt vast dat de risicogroep bestaat uit Moslimmannen tussen 18 en 28. Onder die groep zitten de mensen die bereid zijn zichzelf op te blazen om gehate westerse mensen om zeep te helpen.

Het heeft geen zin Deense vrouwtjes of Amerikaanse bejaarden zwaar te fouilleren. De feitelijke daders blijken immers steeds moslimmannen tussen de 18 en 28 te zijn. Dus waarom al die anderen lastigvallen? "Als je een Moslim bent tussen de 18 en 28 jaar oud, dan moet je tot op je huid worden onderzocht. Uitkleden en doorzoeken. Als we dat niet doen dan is er een dikke kans dat we een vliegtuig gaan verliezen."

"Is dat niet een beetje streng," vraagt Fox? "Dat gaat niet gebeuren, niet in dit land."

"Daar ben ik het mee eens," zegt de generaal. "En dat is het probleem."


YouTube- FOX News Guest: "Strip Search All 18-28 Year Old Muslim Men At Airports"

tanger'73
09-01-10, 16:36
totaal debiel en achterlijk, moeten we weer terug naar het tijdperk waar we het geloof en gezindheid in officiële documenten als een paspoort gaan vermelden? Om te kunnen weten of je een moslim bent of iets dergelijks.

Bart.NL
09-01-10, 16:51
Als het veel doden zou schelen, is het misschien wel een goed idee. Alleen denk ik niet dat je er veel mee opschiet.

tanger'73
09-01-10, 16:54
Ach, die Amerikanen zijn zo debiel als een deur. Het liefst zien ze ook een bepaalde geaardheid vermeld staan, zoals homofiel. Want in Amerika was het onlangs nog verboden terrein voor mensen die het aids virus bij zich meedroegen.

Mark
09-01-10, 17:44
In rusland worden in de metro gewoon al standaard alle turks/azerbaidjaans/caucasische mensen elke dag elke keer gestopt en gecontroleerd. Alle blanken mogen doorlopen.

rasoelleke
09-01-10, 19:58
Als het veel doden zou schelen, is het misschien wel een goed idee. Alleen denk ik niet dat je er veel mee opschiet.

er bestaat ook nog die prachtige islamitische uitvinding als de anusbom als tegenhanger van de kruisraket!

knuppeltje
10-01-10, 08:37
In rusland worden in de metro gewoon al standaard alle turks/azerbaidjaans/caucasische mensen elke dag elke keer gestopt en gecontroleerd. Alle blanken mogen doorlopen.

Dat is nog een vriendelijk behandeling die ze dan krijgen, vaak gaat het er een tikje anders naartoe.

justus
10-01-10, 09:52
totaal debiel en achterlijk, moeten we weer terug naar het tijdperk waar we het geloof en gezindheid in officiële documenten als een paspoort gaan vermelden? Om te kunnen weten of je een moslim bent of iets dergelijks.

debiel en achterlijk is het om jezelf en tegelijkertijd een grote groep onschuldige mensen op te blazen omdat je het ergens niet mee eens bent.
dergelijk debiel en achterlijk gedrag moet ten allen tijde worden voorkomen.
hiermee wil ik niet zeggen dat je de achterliggende problematiek niet moet aanpakken, integendeel. alleen het voorkomen van terroristische acties is van een groter belang dan het voorkomen van anus begluren van islamitsche jongens, die kennelijk vaak bommensjouwers blijken.

het zou niet nodig moeten zijn, het is - helaas - wel nodig.

tanger'73
10-01-10, 14:00
debiel en achterlijk is het om jezelf en tegelijkertijd een grote groep onschuldige mensen op te blazen omdat je het ergens niet mee eens bent.
dergelijk debiel en achterlijk gedrag moet ten allen tijde worden voorkomen.
hiermee wil ik niet zeggen dat je de achterliggende problematiek niet moet aanpakken, integendeel. alleen het voorkomen van terroristische acties is van een groter belang dan het voorkomen van anus begluren van islamitsche jongens, die kennelijk vaak bommensjouwers blijken.

het zou niet nodig moeten zijn, het is - helaas - wel nodig.

Ach doe niet zo xenofobisch angstig, waarmee moet dit nodig zijn? Hoe ga je reizende moslims van de niet reizende moslims onderscheiden? Wil je op iedere luchthaven een dokter mengele stationeren, om aan botstructuren en dergelijke vast te stellen wie niet en wel een moslim is?

justus
10-01-10, 14:21
Ach doe niet zo xenofobisch angstig, waarmee moet dit nodig zijn? Hoe ga je reizende moslims van de niet reizende moslims onderscheiden? Wil je op iedere luchthaven een dokter mengele stationeren, om aan botstructuren en dergelijke vast te stellen wie niet en wel een moslim is?

dit is niet xenofobisch, absoluut niet. alleen zijn er in bepaalde streken debielen te vinden die rare dingen doen. we kennen het japanse rode leger, de brigade rosso in italie, de baader meinhoffgruppe, de ira en nu al queda en haar varieteiten.
ik wil graag begrip tonen voor hun beweegredenen maar ik weiger terrorisme te accepteren. dus zul je een ieder die verdacht overkomt moeten scannen en screenen en bevoelen en begluren. niet leuk maar wel nodig.

of vind jij het een prettig idee om tijdens een luchtreis nog hoger geschoten te worden?

tanger'73
10-01-10, 14:27
dit is niet xenofobisch, absoluut niet. alleen zijn er in bepaalde streken debielen te vinden die rare dingen doen. we kennen het japanse rode leger, de brigade rosso in italie, de baader meinhoffgruppe, de ira en nu al queda en haar varieteiten.
ik wil graag begrip tonen voor hun beweegredenen maar ik weiger terrorisme te accepteren. dus zul je een ieder die verdacht overkomt moeten scannen en screenen en bevoelen en begluren. niet leuk maar wel nodig.

of vind jij het een prettig idee om tijdens een luchtreis nog hoger geschoten te worden?

Dat wat je zegt, dat ben ik het met je eens. Maar dat is anders dan hier wordt voorgesteld.

marco.van.gessel
10-01-10, 16:11
Ik zou er persoonlijk niet veel moeite mee hebben. Als dit helpt om mafketels op te pakken die van alles en nog wat willen gaan opblazen uit naam van Islam ben ik hier een voorstander ben. Daarnaast verraad mijn baard en soms klederdracht mijn religieuze overtuiging, ondanks dat ik een oerhollandse voor- en achternaam heb. Standaard word ik 9 van de 10 keer er altijd wel tussen uit gepikt op luchthavens, omdat ik voor mijn werk veel reis naar Pakistan, Amerika, Indonesie en Argentinie. Ze mogen doen wat ze willen, Allah weet het beste.

tanger'73
10-01-10, 16:15
Ik zou er persoonlijk niet veel moeite mee hebben. Als dit helpt om mafketels op te pakken die van alles en nog wat willen gaan opblazen uit naam van Islam ben ik hier een voorstander ben. Daarnaast verraad mijn baard en soms klederdracht mijn religieuze overtuiging, ondanks dat ik een oerhollandse voor- en achternaam heb. Standaard word ik 9 van de 10 keer er alvan tijd wel tussen uit gepikt op luchthavens, omdat ik voor mijn werk veel reis naar Pakistan, Amerika, Indonesie en Argentinie. Ze mogen doen wat ze willen, Allah weet het beste.

ik heb respect voor je broeder, het is een wonder dat je nog niet in guantanamobay bent belandt. Maar het strippen van reizende moslims inclusief moslima's is ook onder Allah's paraplu onverteerbaar.