PDA

Bekijk Volledige Versie : Parkeerwonder Eugène is de aandacht beu



Marsipulami
26-01-10, 13:48
Parkeerwonder Eugène is de aandacht beu

di 26/01/2010 - 09:01


De 87-jarige Eugène Breynaert uit Liedekerke is de aandacht die hij krijgt meer dan beu. De man, vorige week de hoofdrolspeler in een rubriek van "Man bijt hond", parkeert dagelijks zijn auto op miraculeuze wijze in zijn piepkleine garage.

"Meneer, ze moeten mij met rust laten"

"Ik wil dat het ophoudt, want ik ben er ziek van", zo uit Eugène zijn ongenoegen in De Standaard. In een telefoongesprek met radiozender MNM vraagt hij dat de media hem voortaan met rust laten.

De ongelukkige man, in het bezit van een zeer smalle parkeergarage, demonstreerde vorige week in "Man bijt hond" hoe hij zijn Fiat Panda met een breedte van 1,49 meter in zijn garage van amper 1,55 meter manoeuvreert. Het filmpje blijft nu al meerdere dagen staan in de lijst van de meest bekeken filmpjes op onze website.

Op de socialenetwerksite Facebook werd voor Eugène prompt een fangroep opgericht die na nauwelijks twee dagen meer dan duizend fans telde. Voor de nieuwsuitzending van de commerciële omroep moest hij naar eigen zeggen zeven keer binnen- en buitenrijden zodat ze het uit alle hoeken konden filmen.

Maar nu is de maat dus meer dan vol, voor de kranige bejaarde man. "Ik krijg telefoonoproepen uit Duitsland waar ik niets van begrijp en mensen komen aan mijn deur bellen voor een handtekening. Straks maken ze mij nog kapot in mijn eigen huis."

Marsipulami
26-01-10, 13:51
BEKIJK HET FILMPJE

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/100126_ParkeerwonderEugene


YouTube- Parcheggiare una Panda larga 149 cm in un box di 155 cm

Mark
26-01-10, 13:58
haha masterlijk :)

Marsipulami
26-01-10, 14:17
Zo kan het ook:

YouTube- parcheggio spettacolare

tanger'73
26-01-10, 16:58
Ja leuk, dat lukt dus alleen met een Pinda of een brommobiel. Zo'n voetuig is de moeite niet waard om binnen te zetten. Wel knap van zo'n bejaarde man een dergelijke vaardigheid nog op hoge leeftijd te beheersen.