PDA

Bekijk Volledige Versie : Homogeweld



jang0201
26-01-10, 19:35
YouTube- Broadcast Yourself.

Opsporing Verzocht. Heterorammers op camera
Gisterenavond, 22:00 uur, Spuistraat Amsterdam. Een man wandelt met een tasje van de homodrogist 'Gays & Gadgets' de straat door als hij plotseling door twee voorbijgangers wordt geduwd en uitgescholden. In plaats van de 'voor je kijken doorlopen'-strategie toe te passen, besluit hij 112 te bellen en melding te maken van het voorval. Hierop schopt een van de daders hem en ontstaat er een vechtpartij waardoor hij uiteindelijk in het ziekenhuis moet worden opgenomen. Daar ligt hij nu nog steeds, want zomaar met een tasje van een dildoshop op straat lopen kan natuurlijk allang niet meer in 020. Check de beelden van de beveiligingscamera hierrr en zie hoe de 50-jarige man (die overigens overtuigd heterofiel schijnt te zijn) zich verweert tegen het schoppende straattuig. Uiteraard geldt ook hier: mocht u de heren herkennen laat het dan vooral weten. Namen en rugnummers mogen in de comments. Dit was Opsporing Verzocht, goejemiddag.

Slinger
26-01-10, 21:08
YouTube- Broadcast Yourself. (http://www.youtube.com/watch?v=4UzeoN807MM)

Opsporing Verzocht. Heterorammers op camera
Gisterenavond, 22:00 uur, Spuistraat Amsterdam. Een man wandelt met een tasje van de homodrogist 'Gays & Gadgets' de straat door als hij plotseling door twee voorbijgangers wordt geduwd en uitgescholden. In plaats van de 'voor je kijken doorlopen'-strategie toe te passen, besluit hij 112 te bellen en melding te maken van het voorval. Hierop schopt een van de daders hem en ontstaat er een vechtpartij waardoor hij uiteindelijk in het ziekenhuis moet worden opgenomen. Daar ligt hij nu nog steeds, want zomaar met een tasje van een dildoshop op straat lopen kan natuurlijk allang niet meer in 020. Check de beelden van de beveiligingscamera hierrr en zie hoe de 50-jarige man (die overigens overtuigd heterofiel schijnt te zijn) zich verweert tegen het schoppende straattuig. Uiteraard geldt ook hier: mocht u de heren herkennen laat het dan vooral weten. Namen en rugnummers mogen in de comments. Dit was Opsporing Verzocht, goejemiddag.

Vinden dat iemand onnatuurlijk gedrag vertoont en die persoon in elkaar trappen liggen kennelijk dicht bij elkaar.

StevieK
26-01-10, 21:19
YouTube- Broadcast Yourself. (http://www.youtube.com/watch?v=4UzeoN807MM)

Opsporing Verzocht. Heterorammers op camera
Gisterenavond, 22:00 uur, Spuistraat Amsterdam. Een man wandelt met een tasje van de homodrogist 'Gays & Gadgets' de straat door als hij plotseling door twee voorbijgangers wordt geduwd en uitgescholden. In plaats van de 'voor je kijken doorlopen'-strategie toe te passen, besluit hij 112 te bellen en melding te maken van het voorval. Hierop schopt een van de daders hem en ontstaat er een vechtpartij waardoor hij uiteindelijk in het ziekenhuis moet worden opgenomen. Daar ligt hij nu nog steeds, want zomaar met een tasje van een dildoshop op straat lopen kan natuurlijk allang niet meer in 020. Check de beelden van de beveiligingscamera hierrr en zie hoe de 50-jarige man (die overigens overtuigd heterofiel schijnt te zijn) zich verweert tegen het schoppende straattuig. Uiteraard geldt ook hier: mocht u de heren herkennen laat het dan vooral weten. Namen en rugnummers mogen in de comments. Dit was Opsporing Verzocht, goejemiddag.

Wie ligt er nu eigenlijk in het ziekenhuis, want zoals ik uit de tekst opmaak is het "slachtoffer" dat in het ziekkenhuis ligt

maar als ik de videobeelden zie dan zie ik tenslotte het "slachtoffer terug komen en naar binnen gaan" Dus zal eigenlijk een van de aanvallers in het ziekenhuis liggen.

Maar tenslotte kent men de indentiteit van de daders niet, dus het slachtoffer zal dan wel in het ziekenhuis liggen. Beetje verwarrend

Kal-El B.V
26-01-10, 21:41
Het is ook weer om te kotsen wat voor commentaar dit filmpje oproept op verschillende andere fora.

jang0201
26-01-10, 21:46
Ik vind het eerder om te kotsen dat er steeds meer homogeweld plaatsvindt!

Kal-El B.V
26-01-10, 21:50
Ik vind het eerder om te kotsen dat er steeds meer homogeweld plaatsvindt!

Ik weet niet waarom deze mensen elkaar te lijf gingen, dat moet nog feitelijk in de rechtszaal bepaald worden. Het enige wat wel al feitelijk te zien is, is het gore gal wat ik op al die fora te lezen krijg.

Slinger
26-01-10, 22:20
Ik weet niet waarom deze mensen elkaar te lijf gingen, dat moet nog feitelijk in de rechtszaal bepaald worden. Het enige wat wel al feitelijk te zien is, is het gore gal wat ik op al die fora te lezen krijg.

Ja, je hebt natuurlijk gelijk, schandalig dat mensen zich over zoiets opwinden. En die jongens werden natuurlijk geprovoceerd door dat tasje. Dat is goed te begrijpen.

StevieK
26-01-10, 22:51
Ja, je hebt natuurlijk gelijk, schandalig dat mensen zich over zoiets opwinden. En die jongens werden natuurlijk geprovoceerd door dat tasje. Dat is goed te begrijpen.

Dus nu moeten de tasjes dan maar al de handel genomen worden. Of nu zullen de twee jongens in therapie moeten gaan, we ze hebben daar zeker een trauma aan over gehouden.

Kal-El B.V
26-01-10, 22:57
Het enige wat ik zie zijn drie mensen die met elkaar ruzie zoeken en dan met elkaar op de vuist gaan, dat moeten ze zelf weten, waarom dit nieuws is is mij een raadsel. Het enige waar ik een vies smaakje in mijn mond aan over houd zijn de comments onder dit filmpje op andere fora, zoals bijvoorbeeld geenstijl, waar dit berichtje van gecopypaste is.

StevieK
26-01-10, 23:18
Het enige wat ik zie zijn drie mensen die met elkaar ruzie zoeken en dan met elkaar op de vuist gaan, dat moeten ze zelf weten, waarom dit nieuws is is mij een raadsel. Het enige waar ik een vies smaakje in mijn mond aan over houd zijn de comments onder dit filmpje op andere fora, zoals bijvoorbeeld geenstijl, waar dit berichtje van gecopypaste is.

Ik heb effe op geenstijl gekeken, ja, ik geef je in dit volkomen gelijk. Walgelijk commentaren, zo zie dat he allemaal weer een eigen leven gaat leiden.

Nu ben ik zoieso al geen fan van geenstijl, vaak allemaal ongefundeerde one-line die nergers op slaan.

Ook, ik heb ook wel eens one-liner, maar meestal sarcastich bedoelt zonder scheldpartijen.

Slinger
26-01-10, 23:36
Het enige wat ik zie zijn drie mensen die met elkaar ruzie zoeken en dan met elkaar op de vuist gaan, dat moeten ze zelf weten, waarom dit nieuws is is mij een raadsel. Het enige waar ik een vies smaakje in mijn mond aan over houd zijn de comments onder dit filmpje op andere fora, zoals bijvoorbeeld geenstijl, waar dit berichtje van gecopypaste is.

Jij ziet niet veel hè? Ik raad je aan nog maar eens goed te kijken naar wat er op het eind gebeurt.

Kal-El B.V
26-01-10, 23:45
Of de reacties op bijvoorbeeld fok.nl, of bijvoorbeeld zelfs op gay.nl, alhoewel daar de comments met het verstand op de goede plek wel veel hoger is. Dit is echt een non-issue, het is maar de vraag wat er werkelijk gebeurd is daar op het spuistraat, in dit geval vind ik dat er toch echt te snel de kant wordt gekozen voor het 'slachtoffer'. Ik melde al eerder dat ik geen flauw idee had waarom dit nieuws is, maar dat weet ik natuurlijk wel.

Het is nieuws en het gaat als een lopend vuurtje rond op het internet omdat mensen denken dat dit om marokkanen gaat. Het is de ook de reden waarom de topicopener jang0201 het rechtstreeks van geenstijl heeft gekopieerd om het bij Nieuws van de Dag op maroc.nl te pasten. Dit soort filmpjes zijn een soort van fetish voor bijvoorbeeld onze medeprikker Slinger.

Deze mensen zien alles door een soort marokkanenbril, heel bijzonder.:aanwal:

Maar ik ga deze mensen ook maar meteen uit hun natte droom halen. Want de 'daders' op dit filmpje zijn geen finnen zoals ze dat zo bloemrijk benoemen daar bij geenstijl. Verre van, want de kickbockser op het filmpje voldoet niet aan de kenmerken van deze zogenaamde finnen. Finnen dragen geen kapotte spijkerbroeken met daarboven leren jasjes met Roze opdruk !!

Kal-El B.V
26-01-10, 23:50
Jij ziet niet veel hè? Ik raad je aan nog maar eens goed te kijken naar wat er op het eind gebeurt.

Waar het 'slachtoffer' de deur wil open trappen van het huis waar hij niet woont !

tanger'73
27-01-10, 00:02
Dus nu moeten de tasjes dan maar al de handel genomen worden. Of nu zullen de twee jongens in therapie moeten gaan, we ze hebben daar zeker een trauma aan over gehouden.

Steviek, graag jouw commentaar of hier politiegeweld aan voorafging?


http://www.at5.nl/artikelen/31167/blokfluitspeler-wil-boete-niet-betalen

tanger'73
27-01-10, 02:15
Voor homo's die moslims liever kwijt dan rijk zijn, door hier met dergelijke clipjes aankomen kakken in de hoop hier mensen tot het homogeloof te bekeren. Kan ik een zulks soort verzet tegen homojehova's erg goed voorstellen.

jang0201
27-01-10, 08:01
Walgelijk ben jij, wie heeft het hier over bekeren. Ik heb dit filmpje hier op dit forum gezet om een discussie los te peuteren over het toenemend homogeweld.

Ik keur elk geweld af, jij dus niet! Hoe zou jij het vinden als je in elkaar geslagen wordt omdat jij Marokkaan bent? Misschien moet men ook maar zomaar Marokkanen in elkaar gaan trappen.

Slinger
27-01-10, 09:44
Voor homo's die moslims liever kwijt dan rijk zijn, door hier met dergelijke clipjes aankomen kakken in de hoop hier mensen tot het homogeloof te bekeren. Kan ik een zulks soort verzet tegen homojehova's erg goed voorstellen.

Wat vind je van die trap in het gezicht van de op de grond liggende man, op het eind van het filmpje?

mulan
27-01-10, 11:28
Hoe observerend dat mensen die Turken en Marokkanen in reallife niet eens uitelkaar kunnen halen wel uit dit filmpje kunnen concluderen dat het Marokkanen betreft. Die eerste twee gasten in nette kleertjes hebben een donkere kop. Die gasten die gaan vechten met die meneer kunnen van alles zijn vooral gezien de kleren. En in eerste instantie lopen ze gewoon met de rug naar meneer toe dus who knows wat er tussen hun heeft afgespeeld. Wat we wel weten is dat hatend Nederland weer uber enthousiast op kantoor zit genietend van het 'marokkanengeweld'.

Charlus
27-01-10, 11:44
Hoe observerend dat mensen die Turken en Marokkanen in reallife niet eens uitelkaar kunnen halen wel uit dit filmpje kunnen concluderen dat het Marokkanen betreft. Die eerste twee gasten in nette kleertjes hebben een donkere kop. Die gasten die gaan vechten met die meneer kunnen van alles zijn vooral gezien de kleren. En in eerste instantie lopen ze gewoon met de rug naar meneer toe dus who knows wat er tussen hun heeft afgespeeld. Wat we wel weten is dat hatend Nederland weer uber enthousiast op kantoor zit genietend van het 'marokkanengeweld'.
Hoe zou het zo gegroeid zijn dat er, óók uit de hatende hoek, nauwelijks tot niets te horen valt over Turkengeweld? Hoogstens Turken en Marokkanen in 1 adem genoemd, maar nooit kutturkjes.

Hoe observerend dat mensen die Turken en Marokkanen in reallife niet eens uitelkaar kunnen halen wel uit dit filmpje kunnen concluderen dat het Marokkanen betreft.
Waarom concluderen die mensen niet dat het om Turken gaat?

mulan
27-01-10, 11:54
Hoe zou het zo gegroeid zijn dat er, óók uit de hatende hoek, nauwelijks tot niets te horen valt over Turkengeweld? Hoogstens Turken en Marokkanen in 1 adem genoemd, maar nooit kutturkjes.

Waarom concluderen die mensen niet dat het om Turken gaat?

Ik had het niet over Turken grapjas. Ik heb het over het observerend vermogen van de betreffende groep haters. Die zien overal een Marokkaan in. Turken houden zich met andere zaken bezig dan verveeld rondhangen op straat. Daarom.

knuppeltje
27-01-10, 12:35
tanger'73;4229246]Voor homo's die moslims liever kwijt dan rijk zijn, door hier met dergelijke clipjes aankomen kakken in de hoop hier mensen tot het homogeloof te bekeren. Kan ik een zulks soort verzet tegen homojehova's erg goed voorstellen.

Je boelt dus dat homoseksualiteit een geloof is, net zoiets als de islam bijvoorbeeld.

Kal-El B.V
27-01-10, 13:10
Hoe zou het zo gegroeid zijn dat er, óók uit de hatende hoek, nauwelijks tot niets te horen valt over Turkengeweld? Hoogstens Turken en Marokkanen in 1 adem genoemd, maar nooit kutturkjes.

Waarom concluderen die mensen niet dat het om Turken gaat?


Die vraag moet je aan je zelf stellen en de mensen die dat denken. Het is niet aan de marokkanen om de 'marokkanenwaas' die voor jou ogen hangt uit te leggen. Die 'marokkanenwaas' is een ziek verschijnsel waar je zelf een verklaring voor moet vinden in jezelf.

Vroeger herkenden de nederlanders in iedere donkere man een surinamer, daarna is heel lang turk een scheldwoord geweest en meenden nederlanders een turk in iedere mediteraans uitziend persoon te herkennen. En nu dus marokkanen.

Jij denkt even de vraag om te draaien, maar de marokkanen hebben er niks mee te maken dat jij in deze niet-marokkanen marokkanen meent te zien.

tanger'73
27-01-10, 14:23
Walgelijk ben jij, wie heeft het hier over bekeren. Ik heb dit filmpje hier op dit forum gezet om een discussie los te peuteren over het toenemend homogeweld.

Ik keur elk geweld af, jij dus niet! Hoe zou jij het vinden als je in elkaar geslagen wordt omdat jij Marokkaan bent? Misschien moet men ook maar zomaar Marokkanen in elkaar gaan trappen.


Als je bedoeling is enigszins sympathie tegen homogeweld te kweken, dan moet vooral jij je denkbeelden over Marokkanen en moslims flink bijstellen.

Voor wat betreft dat filmpje, kan ik niet meer ontdekken dan dat een kale knakker met een mobieltje m.i. irritant achter een tweetal mensen aanloopt met het gevolg dat er om onduidelijke redenen klappen vielen.

tanger'73
27-01-10, 14:28
Je boelt dus dat homoseksualiteit een geloof is, net zoiets als de islam bijvoorbeeld.


Een geloof in de zin dat homofielen, denken dat alle niet-homomannen nog in een kast zitten en geholpen moeten worden, door middel van o.a. bekering om daaruit te komen. Waarvan diens god die van het soddom en gomorra gespuis is.

Witte78
27-01-10, 14:32
Een geloof in de zin dat homofielen, denken dat alle niet-homomannen nog in een kast zitten en geholpen moeten worden, door middel van o.a. bekering om daaruit te komen. Waarvan diens god die van het soddom en gomorra gespuis is.

Aha, een geloof zonder aanhangers dus. Zo zijn er trouwens ontelbaar veel geloven wist je dat?

tanger'73
27-01-10, 14:35
Aha, een geloof zonder aanhangers dus. Zo zijn er trouwens ontelbaar veel geloven wist je dat?


Homo's zijn volgelingen van het homogeloof en ieder zijn geloof.

Witte78
27-01-10, 14:45
Homo's zijn volgelingen van het homogeloof en ieder zijn geloof.

Volgens mij ben jij de enige die gelooft dat homo's dat geloven. Ah hebben we weer een nieuw geloof, in dit geval met ten minste 1 aanhanger.

tanger'73
27-01-10, 14:51
Volgens mij ben jij de enige die gelooft dat homo's dat geloven. Ah hebben we weer een nieuw geloof, in dit geval met ten minste 1 aanhanger.

Een aanhanger is iemand die zich conformeert aan de algemene opvattingen en gebruiken van een bepaald geloof. Laat ik maar niet verder uit de doeken doen, wat deze algemene geloofsopvatting van het homodom is.

Witte78
27-01-10, 15:53
Een aanhanger is iemand die zich conformeert aan de algemene opvattingen en gebruiken van een bepaald geloof. Laat ik maar niet verder uit de doeken doen, wat deze algemene geloofsopvatting van het homodom is.

Je kan inderdaad beter maar zwijgen als er alleen maar onzin uit komt.

tanger'73
27-01-10, 15:57
Je kan inderdaad beter maar zwijgen als er alleen maar onzin uit komt.


Wat homo's onzin vinden, laat in de praktijk onder homo's anders zien.

Witte78
27-01-10, 16:01
Wat homo's onzin vinden, laat in de praktijk onder homo's anders zien.

Aha, een ervaringsdeskundige.

tanger'73
27-01-10, 16:07
Aha, een ervaringsdeskundige.


Observatie en inderdaad ervaring van alle homo's die bijvoorbeeld hier rondhangen.

Witte78
27-01-10, 16:11
Observatie en inderdaad ervaring van alle homo's die bijvoorbeeld hier rondhangen.

De een observeert vogeltjes in het bos, de ander homo's in Amsterdam. Zo heeft iedereen zijn hobby.

tanger'73
27-01-10, 16:14
De een observeert vogeltjes in het bos, de ander homo's in Amsterdam. Zo heeft iedereen zijn hobby.

'K hoef aan jou niet de effecten van homolobby's uit te leggen, het zegt al genoeg dat homo's zelfs Marcouch in Amsterdam tot homofielen sympathisant hebben bekeert. Dus ga maar lekker de duiven in het park brood voeren.

Witte78
27-01-10, 16:18
'K hoef aan jou niet de effecten van homolobby's uit te leggen, het zegt al genoeg dat homo's zelfs Marcouch in Amsterdam tot homofielen sympathisant hebben bekeert. Dus ga maar lekker de duiven in het park brood voeren.

Ze zijn met een ware kruistocht bezig. Pas maar op straks bekeren ze jou ook nog.

knuppeltje
27-01-10, 16:19
tanger'73;4229594]Homo's zijn volgelingen van het homogeloof en ieder zijn geloof.

Krijg nou wat, heb ik toch nog een geloof.

Godsklere, hoe kom ik daar weer vanaf?

tanger'73
27-01-10, 16:19
Ze zijn met een ware kruistocht bezig. Pas maar op straks bekeren ze jou ook nog.

'K ben zwaar bewapend tegen homo's, dus maak je over mij maar geen zorgen.

tanger'73
27-01-10, 16:21
Krijg nou wat, heb ik toch nog een geloof.

Godsklere, hoe kom ik daar weer vanaf?


Door die heidense penis als homogod niet meer te aanbidden.

Witte78
27-01-10, 16:25
'K ben zwaar bewapend tegen homo's, dus maak je over mij maar geen zorgen.

Nou dat doe ik mooi wel. Je bent er mee omgeven, en je bent ze al aan het observeren. Dat zijn de eerste tekenen. En dan die homolobby. Je weet hoe ze te werk gaan. Ze laten de hetero in de illusie dat ze zwaar bewapend zijn, maar dan opeens slaan ze toe op een wat zwakker moment. Voor je het weet ben je homo. En kom er dan maar weer vanaf. Zover ik weet is dat nog nooit iemand gelukt.

tanger'73
27-01-10, 16:29
Nou dat doe ik mooi wel. Je bent er mee omgeven, en je bent ze al aan het observeren. Dat zijn de eerste tekenen. En dan die homolobby. Je weet hoe ze te werk gaan. Ze laten de hetero in de illusie dat ze zwaar bewapend zijn, maar dan opeens slaan ze toe op een wat zwakker moment. Voor je het weet ben je homo. En kom er dan maar weer vanaf. Zover ik weet is dat nog nooit iemand gelukt.


Goh, ik wist niet dat je een spooksman was van dat homofiele geloof?

knuppeltje
27-01-10, 16:29
tanger'73;4229733]Door die heidense penis als homogod niet meer te aanbidden.

Hè, kunnen die dingen ook al heidens zijn. Godsklere zeg, is dat even schrikken. :schreeuw:

Witte78
27-01-10, 16:30
Goh, ik wist niet dat je een spooksman was van dat homofiele geloof?

Ik waarschuw je er juist voor. Maar het lijkt er op dat je al te ver heen bent. Weer een verloren ziel :(

tanger'73
27-01-10, 16:31
Hè, kunnen die dingen ook al heidens zijn. Godsklere zeg, is dat even schrikken. :schreeuw:


Dat jij een dergelijke afgod in je kamer hebt staan, is kenmerkend voor je homofiele geloof.

tanger'73
27-01-10, 16:32
Ik waarschuw je er juist voor. Maar het lijkt er op dat je al te ver heen bent. Weer een verloren ziel :(


Van jou neem ik geen waarschuwingen terharte, want mijn ziel wil ik behouden voor mijn geloof.

Witte78
27-01-10, 16:34
Van jou neem ik geen waarschuwingen terharte, want mijn ziel wil ik behouden voor mijn geloof.

Je moet het zelf weten, maar als je zo homo bent moet je niet bij mij komen zeuren.

knuppeltje
27-01-10, 16:34
tanger'73;4229754]Dat jij een dergelijke afgod in je kamer hebt staan, is kenmerkend voor je homofiele geloof.

Bij mij staat er niets in de kamer.

tanger'73
27-01-10, 16:35
Je moet het zelf weten, maar als je zo homo bent moet je niet bij mij komen zeuren.


Waar heb je het over, ge je waarschuwingen maar aan je homovriendjes preken. Met je zeuren, voorlopig ben jij de enige hier die zeurt over homo's alsof het zijn lust en leven is.

tanger'73
27-01-10, 16:38
Bij mij staat er niets in de kamer.


Je bent ook een sobere homofiel.

Witte78
27-01-10, 16:39
Waar heb je het over, ge je waarschuwingen maar aan je homovriendjes preken. Met je zeuren, voorlopig ben jij de enige hier die zeurt over homo's alsof het zijn lust en leven is.

Voor hen is het al te laat, die zijn al bekeerd. Jij bent heel misschien nog te redden. Maar als je niet wil luisteren, so be it.

tanger'73
27-01-10, 16:45
Voor hen is het al te laat, die zijn al bekeerd. Jij bent heel misschien nog te redden. Maar als je niet wil luisteren, so be it.


Wacht is even, wat is jouw belang hierbij? Zit je hier homo's te verdedigen? Je bent wel akelig homogenegen met je inspanningen hier? Je bent de laatste naar wie ik luisteren wil.

Witte78
27-01-10, 16:48
Wacht is even, wat is jouw belang hierbij? Zit je hier homo's te verdedigen? Je bent wel akelig homogenegen met je inspanningen hier? Je bent de laatste naar wie ik luisteren wil.

Absoluut niet, ik waarschuw je alleen voor dat walgelijke homogeloof.

tanger'73
27-01-10, 16:49
Absoluut niet, ik waarschuw je alleen voor dat walgelijke homogeloof.


Ja dank je, maar daar was ik al over uit.

Bofko
27-01-10, 17:03
:vreemd: Ik zie dat een djinn weer bezit genomen heeft van Tanger.

tanger'73
27-01-10, 17:05
:vreemd: Ik zie dat een djinn weer bezit genomen heeft van Tanger.


Wees gerust, ik bezit gelukkig geen krachten zoals sulaiman die had door zelfs de taal der dieren te verstaan.

Joesoef
27-01-10, 20:17
YouTube- Broadcast Yourself.


Zie ik het nu goed of heeft die man 2 keer ruzie, 2 x 2 verschillende mensen?

StevieK
27-01-10, 21:00
Steviek, graag jouw commentaar of hier politiegeweld aan voorafging?


ik weet het niet, ik was er niet bij.
Trouwens met dat tasje bedoel ik, dat die 2 jongen misschien geschrokken waren van het opschrift op het tasje en daardoor hun hoofd ophol sloeg , met alle gevolgen van dien.
Omdat de volgende keer te voorkomen, kunnen de 2 jongen beter maar in therapie gaan. Of we men moet zulke tasjes met opschrift verbieden. Dat de opschrift het begin van de ellende was is hier wel duidelijk.




http://www.at5.nl/artikelen/31167/blokfluitspeler-wil-boete-niet-betalen

Dit begrijp ik effe niet

tanger'73
27-01-10, 21:07
ik weet het niet, ik was er niet bij.
Trouwens met dat tasje bedoel ik, dat die 2 jongen misschien geschrokken waren van het opschrift op het tasje en daardoor hun hoofd ophol sloeg , met alle gevolgen van dien.
Omdat de volgende keer te voorkomen, kunnen de 2 jongen beter maar in therapie gaan. Of we men moet zulke tasjes met opschrift verbieden. Dat de opschrift het begin van de ellende was is hier wel duidelijk.




Dit begrijp ik effe niet


Wat die tasjes betreft, maakt het mij niet uit of daar nou een opschrift staat van een of andere homozaak of christian le duc. Dat dient geen aanleiding te moeten zijn om iemand wezenloos naar de verdoemenis te trappen.

Wat die reportage betrof, vond ik het alleen maar leuk om jouw commentaar daarover te vernemen, wat je van zijn zaak vindt?

Joesoef
27-01-10, 21:07
ik weet het niet, ik was er niet bij.
Trouwens met dat tasje bedoel ik, dat die 2 jongen misschien geschrokken waren van het opschrift op het tasje en daardoor hun hoofd ophol sloeg , met alle gevolgen van dien.
Omdat de volgende keer te voorkomen, kunnen de 2 jongen beter maar in therapie gaan. Of we men moet zulke tasjes met opschrift verbieden. Dat de opschrift het begin van de ellende was is hier wel duidelijk.




Dit begrijp ik effe niet


Hij heeft volgens mij twee maal ruzie, eerste koppeltje is anders als de 2e. Volgens mij zijn het 5 heethoofden.

Charlus
27-01-10, 21:07
:vreemd: Ik zie dat een djinn weer bezit genomen heeft van Tanger.
Wees gerust, ik bezit gelukkig geen krachten zoals sulaiman die had door zelfs de taal der dieren te verstaan.
Sulayman was bezeten door een djinn, aha. Hiermee zijn zijn bijzondere gaven verklaard.

tanger'73
27-01-10, 21:12
Sulayman was bezeten door een djinn, aha. Hiermee zijn zijn bijzondere gaven verklaard.


Hij verstond o.a. mieren, maar dat wist je al. Verder moet je zoet zijn en braaf blijven. Want ik hoorde dat je weereens vreselijk in je autisme tekeer ging tegen je hortsikchauffeur.

ronald
27-01-10, 21:19
YouTube- Broadcast Yourself. (http://www.youtube.com/watch?v=4UzeoN807MM)


Zie ik het nu goed of heeft die man 2 keer ruzie, 2 x 2 verschillende mensen?

Ja.....één keer buiten beeld en één keer in beeld....en tasje kwijt. Nou ja ruzie....

Charlus
27-01-10, 21:21
Hij verstond o.a. mieren<...>
Jaja, omdat hij bezeten was van een djinn.

tanger'73
27-01-10, 21:24
Jaja, omdat hij bezeten was van een djinn.


'K zou maar niet verder gaan Sulayman zwart te maken, want ik gun zijn mogelijke toorn echt niemand toe.

Charlus
27-01-10, 21:37
<...>'K zou maar niet verder gaan Sulayman zwart te maken, want ik gun zijn mogelijke toorn echt niemand toe.
Sulayman is als zombie herrezen? Zal met zijn djinnbezetenheid destijds te maken hebben gehad.

StevieK
27-01-10, 21:39
Een geloof in de zin dat homofielen, denken dat alle niet-homomannen nog in een kast zitten en geholpen moeten worden, door middel van o.a. bekering om daaruit te komen. Waarvan diens god die van het soddom en gomorra gespuis is.

Maar het is er wel gezellig !!! Een heerlijk geloof zonder indoctrinatie, wij doden ook niet in naam van ons Schepper, het gaat er bij ons allemaal wat vrediger aan toe. Althans wij proberen de vrede te bewaren. :smile:

En trouwens er zitten nog heel veel niet-homo mannen in de kast, die wachten niet op een bekering maar op acceptatie.

tanger'73
27-01-10, 21:40
Sulayman is als zombie herrezen? Zal met zijn djinnbezetenheid destijds te maken hebben gehad.


Spot niet met de macht die Sulayman van zijn Heer heeft gekregen.

tanger'73
27-01-10, 21:41
Maar het is er wel gezellig !!! Een heerlijk geloof zonder indoctrinatie, wij doden ook niet in naam van ons Schepper, het gaat er bij ons allemaal wat vrediger aan toe. Althans wij proberen de vrede te bewaren. :smile:

En trouwens er zitten nog heel veel niet-homo mannen in de kast, die wachten niet op een bekering maar op acceptatie.


'K wens alle homo's en latende homo's het allerbeste toe.

StevieK
27-01-10, 21:48
Wat die tasjes betreft, maakt het mij niet uit of daar nou een opschrift staat van een of andere homozaak of christian le duc. Dat dient geen aanleiding te moeten zijn om iemand wezenloos naar de verdoemenis te trappen.

Wat die reportage betrof, vond ik het alleen maar leuk om jouw commentaar daarover te vernemen, wat je van zijn zaak vindt?

Weet je, ik probeer alles maar een beetje luchtiger te zien, geniet van het leven, maar ga niet zo opvallend doen.

Ik haat geweld, ja ik weet in een van mijn vorige topics, het is helaas bij mij dat ik niet tegen oneerlijkheid ken. En als zo'n geval wat ik in een andere topic beschreef de spuigaten uitloop, ja dan kan ik me eigen niet in de hand houden. Ik ben blij dat die man op die video niet ik was, want dan had het geheel wel een andere wending gekregen. Daarom draai ik me bij veel provocaties maar om en loop dan maar weg.

tanger'73
27-01-10, 21:52
Weet je, ik probeer alles maar een beetje luchtiger te zien, geniet van het leven, maar ga niet zo opvallend doen.

Ik haat geweld, ja ik weet in een van mijn vorige topics, het is helaas bij mij dat ik niet tegen oneerlijkheid ken. En als zo'n geval wat ik in een andere topic beschreef de spuigaten uitloop, ja dan kan ik me eigen niet in de hand houden. Ik ben blij dat die man op die video niet ik was, want dan had het geheel wel een andere wending gekregen. Daarom draai ik me bij veel provocaties maar om en loop dan maar weg.


Uit dat filmpje weten we nog steeds niet wat zich precies heeft voorgevallen en eerlijk gezegd wens ik het ook niet te weten. Verder is gepast geweld mijns inziens geoorloofd.

naam
28-01-10, 08:34
Spot niet met de macht die Sulayman van zijn Heer heeft gekregen.

Das interessant, is hij een soort van demigod met speciale krachten?

tanger'73
28-01-10, 16:09
Das interessant, is hij een soort van demigod met speciale krachten?


Sulayman was geen god, maar kreeg het vermogen om o.a. de dierenwereld en geestenwereld te beheersen. En van dat laatste moet je zeker geen grappen maken.

Slinger
28-01-10, 16:27
Sulayman was geen god, maar kreeg het vermogen om o.a. de dierenwereld en geestenwereld te beheersen. En van dat laatste moet je zeker geen grappen maken.

Je gelooft dit toch niet echt?

tanger'73
28-01-10, 16:31
Je gelooft dit toch niet echt?


Nee, ik geloof dat een mens de rode zee met zijn staf heeft opengeklieft en dat icha over zee heeft gelopen.

Slinger
28-01-10, 16:33
Nee, ik geloof dat een mens de rode zee met zijn staf heeft opengeklieft en dat icha over zee heeft gelopen.

Ze kunnen jou dus alles wijs maken.

tanger'73
28-01-10, 16:34
Ze kunnen jou dus alles wijs maken.


Waarom geloof je eigenlijk in God vraag ik me af, wie heeft dat jou wijs gemaakt?

Slinger
28-01-10, 16:39
Waarom geloof je eigenlijk in God vraag ik me af, wie heeft dat jou wijs gemaakt?

Suleyman is dus toch wel een soort God voor jou, begrijp ik.

tanger'73
28-01-10, 16:44
Suleyman is dus toch wel een soort God voor jou, begrijp ik.


Je begrijpt het niet, heb al aangegeven dat Suleyman geen god is maar een dienaar van God. Net zoals alle andere profeten.

Slinger
28-01-10, 16:51
Je vergelijkt geloven in de wonderverhaaltjes over hem met geloof in God. Daarmee stel je hem op één lijn met God.

tanger'73
28-01-10, 16:55
Je vergelijkt geloven in de wonderverhaaltjes over hem met geloof in God. Daarmee stel je hem op één lijn met God.

Sulayman was een ultieme rechter met bijzondere gaven afkomstig van zijn Heer. Een wonderverhaaltje is pas het debiele idee dat God een zoon heeft verwekt!

Witte78
28-01-10, 16:59
Het blijft wonderlijk hoe gelovigen elkaars sprookjes afzeiken.

tanger'73
28-01-10, 17:00
Het blijft wonderlijk hoe gelovigen elkaars sprookjes afzeiken.


Er is meer tussen hemel en aarde, vraag het maar een geboren blinde?

naam
28-01-10, 17:01
Sulayman was een ultieme rechter met bijzondere gaven afkomstig van zijn Heer. Een wonderverhaaltje is pas het debiele idee dat God een zoon heeft verwekt!

Kom op zeg, dus wel een soort van supermens met superkrachten die bovennatuurlijk zijn. Je noemt het geen god, maar hij kan wel meer dan een mens en vanuit dat perspectief een soort van halfgodje.

Herakles was er ook zo een, een beetje vergelijkbaar.

De meeste halfgoden die in de mythologie beschreven worden zijn sterfelijk als een mens, maar bezitten wel bijzondere krachten. Deze worden vaak heroën genoemd.

Dus officieel mag je het geen halfgod noemen, maar hij kan en doet precies hetzelfde als de halfgoden uit de mythologie. Dus wat is het verschil?

Slinger
28-01-10, 17:02
Sulayman was een ultieme rechter met bijzondere gaven afkomstig van zijn Heer. Een wonderverhaaltje is pas het debiele idee dat God een zoon heeft verwekt!

Ik begrijp dat jij selectief shopt in wonderverhalen. Waarom geloof je het ene wel en het andere niet?

tanger'73
28-01-10, 17:02
Kom op zeg, dus wel een soort van supermens met superkrachten die bovennatuurlijk zijn. Je noemt het geen god, maar hij kan wel meer dan een mens en vanuit dat perspectief een soort van halfgodje.

Herakles was er ook zo een, een beetje vergelijkbaar.

De meeste halfgoden die in de mythologie beschreven worden zijn sterfelijk als een mens, maar bezitten wel bijzondere krachten. Deze worden vaak heroën genoemd.

Salomon was in de geschriften een ultieme rechter, zo heeft iedere dienaar die dicht bij God stond een bepaalde gave verkregen.

tanger'73
28-01-10, 17:04
Ik begrijp dat jij selectief shopt in wonderverhalen. Waarom geloof je het ene wel en het andere niet?


'K geloof in de God van Abraham en die is zonder zoon of bloedverwanten. Er is maar een God zonder nakomelingen. Dus ga je kaarsje maar lekker branden tegenover je complexe eenheden.

naam
28-01-10, 17:05
Salomon was in de geschriften een ultieme rechter, zo heeft iedere dienaar die dicht bij God stond een bepaalde gave verkregen.


Zoals ik zei, je mag het officieel geen halfgod of zoon van noemen, maar het principe is precies hetzelfde.

Slinger
28-01-10, 17:07
'K geloof in de God van Abraham en die is zonder zoon of bloedverwanten. Er is maar een God zonder nakomelingen. Dus ga je kaarsje maar lekker branden tegenover je complexe eenheden.

Goed, de conclusie is dus dat jij selectief omgaat met wonderverhalen.

tanger'73
28-01-10, 17:08
Zoals ik zei, je mag het officieel geen halfgod of zoon van noemen, maar het principe is precies hetzelfde.


Je verward goden uit de mythologie met profeten uit de geschriften.

tanger'73
28-01-10, 17:10
Goed, de conclusie is dus dat jij selectief omgaat met wonderverhalen.


Jouw conclusie die veeg ik aan me reet. Voorzover je een zoon van God ook een wonderverhaal kunt noemen.

Slinger
28-01-10, 17:11
Jouw conclusie die veeg ik aan me reet. Voorzover je een zoon van God ook een wonderverhaal kunt noemen.

Waarom geloof je het ene niet en het andere wel?

tanger'73
28-01-10, 17:13
Waarom geloof je het ene niet en het andere wel?


'K geloof in Een, wat is dat andere dan?

Slinger
28-01-10, 17:17
'K geloof in Een, wat is dat andere dan?

Je begon, nadat je over Suleyman begonnen was, zelf over de wonderverhalen rond Jezus. Waarom geloof je de wonderverhalen van Suleyman wel en de wonderverhalen rond Jezus niet?

tanger'73
28-01-10, 17:21
Je begon, nadat je over Suleyman begonnen was, zelf over de wonderverhalen rond Jezus. Waarom geloof je de wonderverhalen van Suleyman wel en de wonderverhalen rond Jezus niet?

Was ik met jou over Sulayman dan in discussie? Wil het er helemaal niet over hebben, omwille van zijn autoriteit geborgen bij God.

Slinger
28-01-10, 17:27
Was ik met jou over Sulayman dan in discussie? Wil het er helemaal niet over hebben, omwille van zijn autoriteit geborgen bij God.

Hoe zo, om wille van zijn autoriteit geborgen bij God? Wat betekent dat?

Overigens, als je het er niet over wilt hebben, waarom begon je er dan over op dit discussieforum?

Je was natuurlijk wel met mij in discussie, want je reageerde op mijn berichten.

tanger'73
28-01-10, 17:32
Hoe zo, om wille van zijn autoriteit geborgen bij God? Wat betekent dat?

Overigens, als je het er niet over wilt hebben, waarom begon je er dan over op dit discussieforum?

Je was natuurlijk wel met mij in discussie, want je reageerde op mijn berichten.


'K ben hier niet met jan en alleman in discussie als je dat nog niet wist. Louter met prikkers die het nodig vinden om op mij te reageren. Verder bepaal ik wat ik vervolgens daarmee moet.

Slinger
28-01-10, 17:35
'K ben hier niet met jan en alleman in discussie als je dat nog niet wist. Louter met prikkers die het nodig vinden om op mij te reageren. Verder bepaal ik wat ik vervolgens daarmee moet.

Maar wat betekenen je woorden: "om wille van zijn autoriteit geborgen bij God"?

tanger'73
28-01-10, 17:38
Maar wat betekenen je woorden: "om wille van zijn autoriteit geborgen bij God"?


Dat betekent dat ik mijn respect betuig tegenover Sulayman en zijn bijzondere gaven.

Slinger
28-01-10, 17:39
Dat betekent dat ik mijn respect betuig tegenover Sulayman en zijn bijzondere gaven.

Ze kunnen jou ook alles wijs maken...

tanger'73
28-01-10, 17:41
Ze kunnen jou ook alles wijs maken...


Dat God geen nakomelingen heeft, is de grootste wijsheid die mij is overkomen.

Slinger
28-01-10, 17:50
Dat God geen nakomelingen heeft, is de grootste wijsheid die mij is overkomen.

Een negatieve wijsheid dus. Heb je ook positieve waarheden ontvangen?

tanger'73
28-01-10, 18:00
Een negatieve wijsheid dus. Heb je ook positieve waarheden ontvangen?


kemera djel zeb, dat is de enige wijsheid bij jou.

knuppeltje
29-01-10, 10:24
tanger'73;4230761]Er is meer tussen hemel en aarde, vraag het maar een geboren blinde?

Tja, heb je in ieder geval meer kans op een antwoord dan bij een niet geboren blinde.

Charlus
29-01-10, 11:24
Sulayman was een ultieme rechter met bijzondere gaven afkomstig van zijn Heer. Een wonderverhaaltje is pas het debiele idee dat God een zoon heeft verwekt!
En niemand die kan uitleggen waarom het ene debiel is en het andere niet.

tanger'73
29-01-10, 12:33
En niemand die kan uitleggen waarom het ene debiel is en het andere niet.


Uitleg is bij jou niet van toepassing, doordat je overmatig zweet, duizelig bent, vaak overstuur en wat je nog in je kop hebt er geen raad mee weet. Je er helaas niet toe in staat bent.

naam
29-01-10, 13:06
Je verward goden uit de mythologie met profeten uit de geschriften.

Nee hoor, ik zeg toch dat het principe hetzelfde is.

In de mythologie gaat het om halfgoden met speciale gaven gegeven door de goden.

In de andere godsdiensten om profeten met speciale gaven gegeven door god.


Allebei mensen met superkrachten en gaven, alleen noem je ze in het ene geval geen halfgoden maar profeten.

Armadillo
29-01-10, 13:15
En niemand die kan uitleggen waarom het ene debiel is en het andere niet.
Kijk, sommige mensen geloven in eenhoorns, sommige in leprechauns. Omdat ze allebei geen enkel bewijs hebben van het bestaan van hun favoriete sprookjesfiguren kunnen ze alleen door hard te roepen dat andere sprookjes figuren niet bestaan hun gelijk halen. Ik kan geen andere reden verzinnen voor de vijandigheid waarmee gelovigen elkaars verhalen benaderen.

Over toverwezens gesproken, behalve voor goden had men in de oudheid ook tempeltjes voor helden en halfgoden. Bij de ambrahamistische godsdiensten hebben profeten een plek in de canon. (de Olympische goden hadden gewoon geen canon). Ik vraag me wel eens af of halfgoden, helden, profeten, nouja mensen met superkrachten, niet een soort universeel verhaalelement zijn.

Het idee dat iemand een 'ultime rechter' is en hele specifieke gaven heeft doet mij erg denken aan het Marvel universum:
Peter - extra sterk, verandert in 'organisch staal'
Wolfie - klauwen en een 'healing factor'
Storm - manipuleert het weer
Sulaiman - begrijpt en manipuleert dieren
...

tanger'73
29-01-10, 14:02
Nee hoor, ik zeg toch dat het principe hetzelfde is.

In de mythologie gaat het om halfgoden met speciale gaven gegeven door de goden.

In de andere godsdiensten om profeten met speciale gaven gegeven door god.


Allebei mensen met superkrachten en gaven, alleen noem je ze in het ene geval geen halfgoden maar profeten.

Via profeten heeft God zijn krachten gebruikt om de mensheid te vermanen. Er is geen sprake van halfgoden of mythologische goden, doordat God geen gelijkenis kent. Krachten kwamen altijd tot stand na ingeving van God en niet vanuit de profeet zelf. Maar ga gerust verder de metafysica verklaren.

naam
29-01-10, 17:19
Via profeten heeft God zijn krachten gebruikt om de mensheid te vermanen. Er is geen sprake van halfgoden of mythologische goden, doordat God geen gelijkenis kent. Krachten kwamen altijd tot stand na ingeving van God en niet vanuit de profeet zelf. Maar ga gerust verder de metafysica verklaren.

Goed lezen wat ik geschreven heb.
De halfgoden of supermensen kwamen ook voort uit ingrepen van de goden zelf.
Geen verschil dus met de profeten. De logica dat er geen sprake kan zijn van halfgoden omdat god geen gelijke kent, is er niet. In de mythologie was er ook sprake van een oppergod die zijn gelijke niet kent. Die gaf sommige mensen ook superkrachten.

Letterlijk kunnen de halfgoden, mythologische helden en profeten hetzelfde. Allemaal hebben ze superkrachten gekregen van een (opper)god die zijn gelijke niet kent.

tanger'73
29-01-10, 17:34
Goed lezen wat ik geschreven heb.
De halfgoden of supermensen kwamen ook voort uit ingrepen van de goden zelf.
Geen verschil dus met de profeten. De logica dat er geen sprake kan zijn van halfgoden omdat god geen gelijke kent, is er niet. In de mythologie was er ook sprake van een oppergod die zijn gelijke niet kent. Die gaf sommige mensen ook superkrachten.

Letterlijk kunnen de halfgoden, mythologische helden en profeten hetzelfde. Allemaal hebben ze superkrachten gekregen van een (opper)god die zijn gelijke niet kent.


Die goden uit de mythologie zijn zelfstandige goden en wekken zelf krachten op. Dat zijn profeten duidelijk niet. Die handelen louter bij ingeving van hun Heer. De een (zoals Mozes) wat meer dan de ander. Maar daar ging altijd een externe goddelijke ingeving aan vooraf. Mozes zou zelfstandig nooit een zee hebben opengekliefd of Jezus een blinde zijn gezichtsveld hebben hersteld.

Armadillo
29-01-10, 22:54
Die goden uit de mythologie zijn zelfstandige goden en wekken zelf krachten op. Dat zijn profeten duidelijk niet. Die handelen louter bij ingeving van hun Heer. De een (zoals Mozes) wat meer dan de ander. Maar daar ging altijd een externe goddelijke ingeving aan vooraf. Mozes zou zelfstandig nooit een zee hebben opengekliefd of Jezus een blinde zijn gezichtsveld hebben hersteld.

Ah, Griekse helden waren vrij in wat te doen met hun superkrachten, geerft of gekregen door toedoen van goden of andere mythische wezens. Abrahamistische profeten waren sock-puppets van de ene Abrahamistische god.
Het verschil zit 'm in de verklaring van het mechanisme achter de daden.
(Vraag: hoe werkt de warp-drive? - Antwoord: prima!)

tanger'73
30-01-10, 01:12
Ah, Griekse helden waren vrij in wat te doen met hun superkrachten, geerft of gekregen door toedoen van goden of andere mythische wezens. Abrahamistische profeten waren sock-puppets van de ene Abrahamistische god.
Het verschil zit 'm in de verklaring van het mechanisme achter de daden.
(Vraag: hoe werkt de warp-drive? - Antwoord: prima!)


Weet ik veel, vraag het eens captain picard, misschien kan hij je wel opbiemen?

Slinger
30-01-10, 08:07
Die goden uit de mythologie zijn zelfstandige goden en wekken zelf krachten op. Dat zijn profeten duidelijk niet. Die handelen louter bij ingeving van hun Heer. De een (zoals Mozes) wat meer dan de ander. Maar daar ging altijd een externe goddelijke ingeving aan vooraf. Mozes zou zelfstandig nooit een zee hebben opengekliefd of Jezus een blinde zijn gezichtsveld hebben hersteld.

En van wie krijgt Allah zijn krachten? Volgens mij is jouw god ook een 'zelfstandige god', om in jouw terminologie te blijven en is hij dus niet anders dan de goden uit de mythologie, waar je het over hebt.

tanger'73
30-01-10, 16:54
En van wie krijgt Allah zijn krachten? Volgens mij is jouw god ook een 'zelfstandige god', om in jouw terminologie te blijven en is hij dus niet anders dan de goden uit de mythologie, waar je het over hebt.


Mijn God is diezelfde als die van Abraham, waar die van jou vandaan komt mag Joost weten.

Slinger
30-01-10, 16:58
Mijn God is diezelfde als die van Abraham, waar die van jou vandaan komt mag Joost weten.

Ieder zijn mening.

Maar, you're missing the point.

Wat is nou het verschil tussen jouw god en de goden uit de mythologie?

tanger'73
30-01-10, 17:02
Ieder zijn mening.

Maar, you're missing the point.

Wat is nou het verschil tussen jouw god en de goden uit de mythologie?

Zoek het lekker uit zou ik zeggen!

Slinger
30-01-10, 17:28
Zoek het lekker uit zou ik zeggen!

Jij bent er over begonnen, dus je moet er over nagedacht hebben. Er moet toch iets zijn dat jouw Allah onderscheidt van Zeus, Jupiter, Achilles of Ajax?

tanger'73
30-01-10, 17:35
Jij bent er over begonnen, dus je moet er over nagedacht hebben. Er moet toch iets zijn dat jouw Allah onderscheidt van Zeus, Jupiter, Achilles of Ajax?


'K heb daar inderdaad een opmerking over gemaakt, ben ik met jou daarover in discussie of iets dergelijks? Waar jij al je goden vandaan haalt, moet jezelf weten, die van mij is die van Abraham. Dit is al de zoveelste manke nelis van je die je hier opvoert. Wil je daar een leuk deuntje bij?

Slinger
30-01-10, 17:42
'K heb daar inderdaad een opmerking over gemaakt, ben ik met jou daarover in discussie of iets dergelijks? Waar jij al je goden vandaan haalt, moet jezelf weten, die van mij is die van Abraham. Dit is al de zoveelste manke nelis van je die je hier opvoert. Wil je daar een leuk deuntje bij?

Ik noem maar vijf manke nelissen hoor, tel maar.

tanger'73
30-01-10, 17:44
Ik noem maar vijf manke nelissen hoor, tel maar.

Je vergeet jezelf er nog bij te noemen.

Slinger
30-01-10, 17:46
Je vergeet jezelf er nog bij te noemen.

Nou, met die vier mythologische godheden zou ik best in één adem genoemd willen worden.

mulan
30-01-10, 17:49
Ik doe even alsof dit topic nog over het onderwerp gaat.

http://www.at5.nl/artikelen/31338/verdachte-homogeweld-spreekt

Slinger
30-01-10, 17:54
Ik doe even alsof dit topic nog over het onderwerp gaat.

http://www.at5.nl/artikelen/31338/verdachte-homogeweld-spreekt

Hij speelt dus de vermoorde onschuld, maar hij geeft wel degelijk de eerste trap en daarna ook nog een keiharde trap in het gezicht van de man als die al op de grond ligt.

tanger'73
30-01-10, 17:58
Ik doe even alsof dit topic nog over het onderwerp gaat.

http://www.at5.nl/artikelen/31338/verdachte-homogeweld-spreekt


Had al zo mijn vermoeden dat het meer aan het irritante gedrag van de man zelf lag, dan aan zijn vermeende homozijn.

Slinger
30-01-10, 18:03
Had al zo mijn vermoeden dat het meer aan het irritante gedrag van de man zelf lag, dan aan zijn vermeende homozijn.

Ik begrijp dat hij zijn stem verheft tegen Marokkanen, de koningen van de straat. Dan verdien je het ook om in elkaar getrapt te worden.

tanger'73
30-01-10, 18:10
Ik begrijp dat hij zijn stem verheft tegen Marokkanen, de koningen van de straat. Dan verdien je het ook om in elkaar getrapt te worden.


Had je gezien hoe die man daarvoor al twee andere mensen die voor een deur stonden mijns inziens had zitten treiteren? Waarbij de een duidelijk liet blijken dat de man in kwestie niet helemaal helder was door zijn vinger langs zijn hoofd te draaien. Kort daarop liep hij vervolgens achter twee voorbijgaande jongens aan met een mobieltje in de hand. Als je zo doet maakt het echt niet uit of je homo bent en je ziet jezelf in een benarde situatie.

Slinger
30-01-10, 18:30
Had je gezien hoe die man daarvoor al twee andere mensen die voor een deur stonden mijns inziens had zitten treiteren? Waarbij de een duidelijk liet blijken dat de man in kwestie niet helemaal helder was door zijn vinger langs zijn hoofd te draaien. Kort daarop liep hij vervolgens achter twee voorbijgaande jongens aan met een mobieltje in de hand. Als je zo doet maakt het echt niet uit of je homo bent en je ziet jezelf in een benarde situatie.

Hoe zo treiteren?

tanger'73
30-01-10, 18:32
Hoe zo treiteren?


treiteren ja!

Slinger
30-01-10, 18:35
treiteren ja!

Blijkbaar treiter je een Marokkaan al als je tegen hem spreekt. Nu begrijp ik waarom jij zo vaak zo snel woedend wordt.

tanger'73
30-01-10, 18:39
Blijkbaar treiter je een Marokkaan al als je tegen hem spreekt. Nu begrijp ik waarom jij zo vaak zo snel woedend wordt.

Nou weet ik niet waar je het weer vandaan haalt dat er Marokkanen in het spel zijn?

Slinger
30-01-10, 18:41
Nou weet ik niet waar je het weer vandaan haalt dat er Marokkanen in het spel zijn?

Kijk maar naar het filmpje met het interview met de dader.

tanger'73
30-01-10, 18:47
Kijk maar naar het filmpje met het interview met de dader.


Nou ik snap nu waar je debiele vooringenomenheid vandaan komt, maar sinds wanneer is Aps een Marokkaan en de identiteit van de rest?

Armadillo
30-01-10, 19:08
Het feit dat iemand op straat je irriteert kan geen excuus zijn om zomaar te gaan schoppen. Wat precies de reden is van dat soort aggresief territoriale gedrag op de openbare weg heb ik nooit begrepen. Het hoeft wat mij betreft ook niet getolereerd te worden.
Die man gaat zelf de situatie ook verder escaleren door een van die gastjes te schoppen. n wel op zo'n manier dat ik er plaatsvervangende schaamte bij krijg. Ik ben zelf ook geen ninja, maar wat een prutsers zeg.


Mijn God is diezelfde als die van Abraham, waar die van jou vandaan komt mag Joost weten.
Zeus? De Olympus natuurlijk.



Nou, met die vier mythologische godheden zou ik best in één adem genoemd willen worden. Psst: 3, Zeus == Jupiter.

Slinger
30-01-10, 19:20
Het feit dat iemand op straat je irriteert kan geen excuus zijn om zomaar te gaan schoppen. Wat precies de reden is van dat soort aggresief territoriale gedrag op de openbare weg heb ik nooit begrepen. Het hoeft wat mij betreft ook niet getolereerd te worden.
Die man gaat zelf de situatie ook verder escaleren door een van die gastjes te schoppen. n wel op zo'n manier dat ik er plaatsvervangende schaamte bij krijg. Ik ben zelf ook geen ninja, maar wat een prutsers zeg.


Zeus? De Olympus natuurlijk.


Psst: 3, Zeus == Jupiter.

Nou, Zeus was de oppergod van de grieken, Jupiter van de Romeinen. Dat de Romeinen deze beide in hun anexatiedrift hebben gelijk gesteld wil niet zeggen dat er oorspronkelijk geen verschillen waren.

Kal-El B.V
30-01-10, 23:31
Blijkbaar treiter je een Marokkaan al als je tegen hem spreekt. Nu begrijp ik waarom jij zo vaak zo snel woedend wordt.

Wat ben je toch ook duidelijk een vies racistisch ventje, je haalt alles uit de kast om van dit gebeuren een zogenaamd typisch marokkanengedrag te maken. Maar lees eens even wat jouw eigen volkje van dit gedrag vindt op jouw favoriete hangplek geenstijl


Opmerkelijke ontwikkeling in de zaak ‘Man met roze shirt en tasje Gays & Gadgets wordt afgetuigd vanwege roze shirt en tasje Gays & Gadgets’. Volgens 'dader' Aps heeft de matpartij van afgelopen week, waarbij een hetero meneer te 020 (die toevallig even bij de Gays & Gadgets moest zijn) naar zeggen werd mishandeld, NIETS te maken met geweld tegen homo's. Appie is een tikje beduusd van het gedoe dat na het akkefietje is ontstaan en deed daarom - vrijwillig en vóórdat de politie hem heeft kunnen spreken - zijn verhaal voor de camera van AT5. Niet echt iemand dus die iets te verbergen heeft. Ja, Appie heeft de man geschopt maar dat zulks was omdat meneer homo was is ‘absoluut niet waar’. Want, komt-ie: “Ik heb niets tegen homo’s. Bovendien wist ik dat die man geen homo was want hij deed geen homo-achtige dingen’. Briljant. Maar Appie heeft natuurlijk wel een punt dat de lezing van het voorval, zoals deze door beroepshysterica Frank van Dalen in de media is ingestoken, niet op waarheid hoeft te berusten. Volgens Appie was de man op straat al leip bezig, viel hij mensen lastig, schreeuwde hij tegen voorbijgangers en zocht ruzie. En eerlijk is eerlijk: het eerste waarschuwende trapje van Appie stelt geen moer voor, waarna die 'zielige' meneer er wel meteen vol in gaat. Misschien toch maar even uitzoeken Job, voor je tassen uit gaat delen.


En lees dan ook even de comments en noteer dan even hoeveel van jouw landgenoten sympathie hebben voor zijn idiote gedrag.

Slinger
30-01-10, 23:34
Wat ben je toch ook duidelijk een vies racistisch ventje, je haalt alles uit de kast om van dit gebeuren een zogenaamd typisch marokkanengedrag te maken. Maar lees eens even wat jouw eigen volkje van dit gedrag vindt op jouw favoriete hangplek geenstijl




En lees dan ook even de comments en noteer dan even hoeveel van jouw landgenoten sympathie hebben voor zijn idiote gedrag.

Ik heb niets met Geen Stijl te maken. Ik vind het gewoon een onacceptabele actie, zo'n gemene schop en dan die trap op het einde, recht in het gezicht van het slachtoffer. Kampbeulgedrag.

Kal-El B.V
30-01-10, 23:52
Ik heb niets met Geen Stijl te maken. Ik vind het gewoon een onacceptabele actie, zo'n gemene schop en dan die trap op het einde, recht in het gezicht van het slachtoffer. Kampbeulgedrag.

Je vindt het geen onacceptabele actie, je vindt het onacceptabel dat het een marokkaan is die dit doet.

Slinger
30-01-10, 23:54
Je vindt het geen onacceptabele actie, je vindt het onacceptabel dat het een marokkaan is die dit doet.

Ik vind het opmerkelijk dat het weer een Marokkaan is die dit doet, en ik vind het ook opmerkelijk dat ik dat van sommigen niet mag zeggen. Blijkbaar mag de waarheid niet boven tafel komen.

Kal-El B.V
31-01-10, 00:12
Ik vind het opmerkelijk dat het weer een Marokkaan is die dit doet, en ik vind het ook opmerkelijk dat ik dat van sommigen niet mag zeggen. Blijkbaar mag de waarheid niet boven tafel komen.

Er is geen 'weer', waar jij last van hebt is dat het voor jouw alleen opvalt als dit soort dingen gebeuren wanneer de dader een marokkaan is, dus is dit voor jouw een 'weer' gevalletje. Het gaat er bij jou niet om te benoemen wat de etniciteit is van daders in het algemeen. Jij wilt gewoon dat bij strafbare feiten begaan door marokkanen dat daar altijd de etniciteit bij wordt vermeldt, zodat jij het weer aan die etniciteit kan ophangen als oorzaak.

Ga gerust je gang en benoem het beestje bij de naam en zeg dat het om een marokkaan gaat, maar zolang je dat niet ook doet bij je eigen landgenoten ben je gewoon ordinair aan het discrimineren.

Je had meteen je oordeel over marokkanen klaar na de mening over dit gebeuren van tanger'73


Ik begrijp dat hij zijn stem verheft tegen Marokkanen, de koningen van de straat. Dan verdien je het ook om in elkaar getrapt te worden.


Blijkbaar treiter je een Marokkaan al als je tegen hem spreekt. Nu begrijp ik waarom jij zo vaak zo snel woedend wordt.

Maar lees eens de opmerkingen van jouw landgenoten op die vulgaire site en durf dan eens dezelfde opmerkingen en kwalificaties te gebruiken.

En wees dan ook vooral zeker dat je het woord 'nederlander' gebruikt.

Max Stirner
31-01-10, 00:25
Je vindt het geen onacceptabele actie, je vindt het onacceptabel dat het een marokkaan is die dit doet.


Tis toch wel weer frappant :

Andere voorbijgangers zeggen 'je bent gek' en lopen door, Aps vindt het nodig om hem in elkaar te schoppen.

Slinger
31-01-10, 00:25
Er is geen 'weer', waar jij last van hebt is dat het voor jouw alleen opvalt als dit soort dingen gebeuren wanneer de dader een marokkaan is, dus is dit voor jouw een 'weer' gevalletje. Het gaat er bij jou niet om te benoemen wat de etniciteit is van daders in het algemeen. Jij wilt gewoon dat bij strafbare feiten begaan door marokkanen dat daar altijd de etniciteit bij wordt vermeldt, zodat jij het weer aan die etniciteit kan ophangen als oorzaak.

Ga gerust je gang en benoem het beestje bij de naam en zeg dat het om een marokkaan gaat, maar zolang je dat niet ook doet bij je eigen landgenoten ben je gewoon ordinair aan het discrimineren.

Je had meteen je oordeel over marokkanen klaar na de mening over dit gebeuren van tanger'73


Maar lees eens de opmerkingen van jouw landgenoten op die vulgaire site en durf dan eens dezelfde opmerkingen en kwalificaties te gebruiken.

En wees dan ook vooral zeker dat je het woord 'nederlander' gebruikt.


Vertel eens, wat vind jij van het geweld dat deze Aps toepaste?

Kal-El B.V
31-01-10, 00:45
Vertel eens, wat vind jij van het geweld dat deze Aps toepaste?

dan moet je mijn vorige berichten nog maar eens lezen, daar ben ik al duidelijk in geweest. Maar je moet de zaken niet omdraaien, wat vindt jij ervan wat jouw landgenoten over dit incident zeggen.

"Blijkbaar treiter je een nederlander al als je tegen hem spreekt", of niet ?

Slinger
31-01-10, 00:50
dan moet je mijn vorige berichten nog maar eens lezen, daar ben ik al duidelijk in geweest. Maar je moet de zaken niet omdraaien, wat vindt jij ervan wat jouw landgenoten over dit incident zeggen.

"Blijkbaar treiter je een nederlander al als je tegen hem spreekt", of niet ?

De een zegt dit, de ander zegt dat, ik heb mijn eigen mening. Zie hierboven. Deze Aps is een ontzettende loser, die ook nog denkt via zo'n verklaring ermee weg te komen. Ik hoop en verwacht dat hij aangepakt wordt door justitie. Een goed gevolg van het interview is wel dat zijn gezicht bekend is.

Kal-El B.V
31-01-10, 01:02
De een zegt dit, de ander zegt dat, ik heb mijn eigen mening. Zie hierboven. Deze Aps is een ontzettende loser, die ook nog denkt via zo'n verklaring ermee weg te komen. Ik hoop en verwacht dat hij aangepakt wordt door justitie. Een goed gevolg van het interview is wel dat zijn gezicht bekend is.

Het is mij ook te doen om jouw mening, jouw walgelijk discriminerende mening. jij probeert te doen alsof jij zijn gedrag afkeurt omdat jij dit soort gedrag in het algemeen afkeurt, maar je ware aard heeft zich al meerdere malen verraden op dit forum, zoals nu ook weer in deze discussie. Het gestoorde gedrag van deze 'aps' is voor jouw alleen maar afkeurenswaardig omdat het een marokkaan is. Je verontwaardiging is compleet ongeloofwaardig en daar ga ik niet verder op in, het is laat. welterusten mensen.

Slinger
31-01-10, 01:06
Het is mij ook te doen om jouw mening, jouw walgelijk discriminerende mening. jij probeert te doen alsof jij zijn gedrag afkeurt omdat jij dit soort gedrag in het algemeen afkeurt, maar je ware aard heeft zich al meerdere malen verraden op dit forum, zoals nu ook weer in deze discussie. Het gestoorde gedrag van deze 'aps' is voor jouw alleen maar afkeurenswaardig omdat het een marokkaan is. Je verontwaardiging is compleet ongeloofwaardig en daar ga ik niet verder op in, het is laat. welterusten mensen.

Welterusten, en droom maar niet van Aps.