PDA

Bekijk Volledige Versie : "Grote kans dat wij ontdekking buitenaards leven nog meemaken"



Marsipulami
27-01-10, 01:10
"Grote kans dat wij ontdekking buitenaards leven nog meemaken"

Astronoom Martin Dominik van de Universiteit van St.Andrews in Schotland denkt dat het niet al te lang meer duurt eer we buitenaards leven ontdekken.

"Ik ben ervan overtuigd dat de huidige generaties een buitengewone kans hebben om nog tijdens hun leven de ontdekking van een buitenaards leven mee te maken", zei hij op de tweedaagse conferentie over buitenaards leven in Londen.

"Er is geen formeel bewijs dat er elders leven is, maar er is een zeer grote kans dat dit het geval is", trad astrobioloog Baruch Blumberg van het Fox Chance Cancer Center in Phildadelphia hem bij.

Ontstaan leven
Astrochemicus Pascale Eherenfreund van de George Washington Universiteit in de VS-hoofdstad wees erop dat het leven op Aarde kan zijn ontstaan door koolstofmolecules en stof uit de interstellaire ruimte. Als da zo is, moeten de primaire bouwstenen van het leven ook aanwezig zijn in andere planetaire stelsels van de Melkweg en andere sterrenstelsels.

Bovendien zijn er al meer dan 400 planeten buiten ons zonnestelsel gevonden en bestaat de mogelijkheid dat er binnen ons eigen stelsel bacteriën zijn in de ondergrond van Mars, op de Jupitermaan Europa of de Saturnusmaan Enceladus.

Sceptici
Andere wetenschappers, zoals Conway Morris van de Universiteit van Cambridge, opperen dan weer dat het ontstaan van leven veel te maken heeft met een samenloop van omstandigheden, die zich niet snel opnieuw zal voordoen. Morris vreest dat wij zelfs helemaal alleen zijn. (belga/sam)

26/01/10 18u36

Marsipulami
27-01-10, 01:15
Ik heb geen probleem met buitenaardse wezens. Ik denk evenwel dat ze bij aankomst op onze planeet een contract met inburgeringstraject moeten ondertekenen. Indien zij weigeren om onze taal te leren, weigeren om zich aan te passen aan onze normen en waarden, geen respect betonen voor onze grondwet dan dienen ze onverwijld te worden teruggestuurd met de eerstvolgende UFO naar hun herkomstplaneet.

Bart.NL
27-01-10, 08:21
Er zijn al honderdduizenden meldingen van UFO's geregistreerd. Een collega van mij heeft er onlangs ook één gezien. Mogelijk miljoenen mensen hebben een UFO gezien maar dat niet gemeld.

Vraag is: Waarom is er nog steeds geen bewijs van buitenaards leven?

Slinger
27-01-10, 08:39
Er zijn al honderdduizenden meldingen van UFO's geregistreerd. Een collega van mij heeft er onlangs ook één gezien. Mogelijk miljoenen mensen hebben een UFO gezien maar dat niet gemeld.

Vraag is: Waarom is er nog steeds geen bewijs van buitenaards leven?

Er is er een keer één geland bij ons achter het huis, maar die is precies in het afvoerputje terecht gekomen en door de riolering gespoeld.

Bart.NL
27-01-10, 11:51
Scientists at UK Royal Society ET conference unaware of extraterrestrial presence on Earth

http://www.examiner.com/examiner/x-2912-Seattle-Exopolitics-Examiner~y2010m1d25-Scientists-at-UK-Royal-Society-give-ET-mixed-review-extraterrestrials-peaceful-or-exploitative%20%3Chttp://www.examiner.com/examiner/x-2912-Seattle-Exopolitics-Examiner~y2010m1d25-Scientists-at-UK-Royal-Society-give-ET-mixed-review-extraterrestrials-peaceful-or-exploitative

:)

Tomas
27-01-10, 11:58
Scientists at UK Royal Society ET conference unaware of extraterrestrial presence on Earth

http://www.examiner.com/examiner/x-2912-Seattle-Exopolitics-Examiner~y2010m1d25-Scientists-at-UK-Royal-Society-give-ET-mixed-review-extraterrestrials-peaceful-or-exploitative%20%3Chttp://www.examiner.com/examiner/x-2912-Seattle-Exopolitics-Examiner~y2010m1d25-Scientists-at-UK-Royal-Society-give-ET-mixed-review-extraterrestrials-peaceful-or-exploitative

:)

Heb je trouwens al een nieuwe datum voor een catastrofale storm in NL?

Bart.NL
27-01-10, 15:14
Heb je trouwens al een nieuwe datum voor een catastrofale storm in NL?

Nope. De datum 9 februari 2009 klopte wel, maar de locatie niet. Nu je er toch over begint, en je misschien in bent voor een Twilight Zone verhaal, het geheel kreeg een bizar vervolg:

February 9, 2009 can be rewritten as (2/9)-2009, which makes an 11:11 combination. A number of clues suggested that a superstorm could strike the Netherlands on February 9, 2009. However the superstorm did not turn up in the Netherlands, but in France some 400 kilometres to the south. It was a storm with windspeeds up to 150 km/h at the coastline and 120 km/h in Paris, which is extremely strong for Western Europe. A windspeed of 117 km/h is equal to windforce 12.

The Charles de Gaulle International Airport of Paris had to be closed on February 9, 2009 (see also: Guardian - Storm shuts Paris airports http://www.guardian.co.uk/travel/2009/feb/09/paris-airports-closure ). Such a storm could have led to serious trouble if it was directed to the Netherlands. The fact that a superstorm did turn up on February 9, 2009, even though it did not strike the Netherlands, makes clear there was a design behind the conjunction of signs pointing at February 9, 2009. This was confirmed by events that followed.

The Air France 447 flight that disappeared above the Atlantic Ocean on June 1, 2009 also contains an 11:11 combination (see also: BBC - French plane lost in ocean storm http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8076848.stm ). When the characters are transformed to digits (A=1, F=6), AF447 can be rewritten as 16447. Breaking this number up into 164 and 47 leads to a combination of two elevens (1+6+4=11, 4+7=11). The incident involved an Airbus 330 with manufacturer serial number 660, both a multiple of 11, making another 11:11 combination. Flight AF447 and the February 9, 2009 superstorm can both be linked to the Charles de Gaulle International Airport of Paris. Also there are exactly 112 days between February 9 and June 1, 2009, while 112 is the European emergency services telephone number.

On June 30, 2009, Flight IY626 crashed in the Indian Ocean near the Comorans, 29 days after Flight AF447 disappeared above the Atlantic Ocean (see also: Guardian - Yemen plane crashes off Comoros with 153 on board http://www.guardian.co.uk/world/feedarticle/8584129 ). AF447 was destined to go to the Charles de Gaulle International Airport of Paris while IY626 departed from this airport. There are 29 days between June 1, 2009, the day flight AF447 disappeared and June 30, 2009, the day flight IY626 crashed, while 2/9 means February 9. The number of passengers on the plane was 153, while 1+5+3=9 and the number of crew was 11, making a 9:11 combination. Also the date June 30, 2009 makes a 9:11 combination (6+3=9, 2+9=11). 911 is the US emergency services telephone number.


Bizar. Zeker gezien het volgende:

Many accidents and incidents in history cannot only be linked to the number 11 but also to the emergency services telephone numbers of the United States and the European Union. The US emergency services telephone number 911 can be linked to the number 11 because 9+1+1=11. The European emergency services telephone number 112 can be linked to the number 11 too. First 2=1+1, so 112 can be seen as 11:11 combination. Second 112=56+56, which can also been interpreted as an 11:11 combination because 5+6=11. The numbers 112 and 911 make a combination of three 11's (11 2+9 11 = 11 11 11). 00-11 and 06-11 were the Dutch emergency services telephone numbers before 112 was introduced. The emergency services telephone numbers of the United States, Europe and the Netherlands can therefore be linked to the number 11.


September 11 and Madrid terror attacks

There are strong indications for a design involving the number 11 being behind the September 11, 2001 attacks on the US and the March 11, 2004 Madrid bombings. September 11 can be rewritten as 911, while 911 is also the US emergency services telephone number. There are 911 full days (912 calendar days) between the September 11, 2001 and March 11, 2004 attacks. Because of the different time zones the EU and the US are in, the 912th day was not fully completed. The extra calendar day made the Madrid bombing happening at the 11th day of the month, exactly 2.5 years after September 11, 2001 while the numbers making up the date March 11, 2004 added up also make 11 (3+1+1+2+4=11). If history was designed, this may have been a design consideration.

Two out of three flights hitting targets on September 11, 2001 were from American Airlines. American Airlines uses the characters AA for its flight codes. When the characters of the flight codes are transformed to digits, they both resolve to 11 making an 11:11 combination. Both American Airlines flights had a flight number that is a multiple of 11 (11 and 77), making another 11:11 combination. The first plane hitting a target was American Airlines flight AA11, which also makes an 11:11 combination. Both the World Trade Center and the Pentagon were (first) hit by an American Airlines (AA) flight, making the other flights of secondary importance.

The first plane hit the north tower at 8:46 a.m. while the second plane hit the south tower at 9:02 a.m. This is a 9:11 combination because (8+4+6=18, 1+8=9 and 9+2=11). Both towers had 110 floors, which is an 11:11 combination. Both towers had 99 elevators, which is another 11:11 combination. 99 is also 9 times 11, which makes a 9:11 combination. September 11 was the 254th day of the year while 2+5+4=11. Beginning with September 11, the remainder of the year lasted 112 days, while 112 is the European emergency services telephone number. After burning for 56 minutes (5+6=11), the South Tower collapsed, followed a half-hour later by the North Tower.

The numbers of passengers on the planes were 92, 65, 64 and 44. The following observations can be made: 9+2=11, 6+5=11 and 44 is a multiple of 11. Also 4+4=8, 8x8=64 and 64-44=9+11. There were 2,974 deaths excluding the 19 hijackers, while 24 people are missing. 2,974 is another 11:11 combination (2+9=11, 7+4=11). The number of killed in the Madrid terror attacks was 191, while 1+9+1=11.

On September 11, 2002, exactly one year after the 9/11 attacks, the winning numbers drawn in the New York State Lottery for September 11, 2002 were: 9, 1, 1. Because there were two such draws, the odds of randomly drawing these numbers was 1:500. The draw itself is not an astounding coincidence, but the combination of 11 related coincidences surrounding September 11 is.


11 behind recent history

The Berlin Wall fell on November 9, 1989, which can be written as 11/9. Therefore the most important historic events after World War II were on 11/9 and 9/11, making an 11:11 combination. On September 11, 1989 thousands of East Germans started to cross the Austrian-Hungarian border to emigrate to West Germany. This set in motion the events that lead to the fall of the Berlin Wall two months later. This date also being September 11 creates another 11:11 combination, which is further indication of a design behind history. 1989 was also 11 years before the turn of the century.

Other important dates in recent history also hold 11:11 combinations. The end of Word War I was on November 11 (11/11), 1918 at 11:00 AM. One of the most important dates of World War II was D-Day on June 6, 1944 (6/6/44). 66 and 44 are both multiples of 11. Because there is no agreement on the commencing date as well as the end date of World War II, while the Battle of Stalingrad took more than two months, D-Day was probably the most important single date of World War II.

The most important historic date before World War I probably was June 18, 1815. This was the date of the Battle of Waterloo in which Napoleon was defeated for good. There is something odd with this date too. June 18, 1815 (6/18/1815) can be rewritten as 69/96 (6, 1+8=9, 1+8=9, 1+5=6). Considering that a 9 is a 6 upside down, this date can be read like 66:66 or 99:99, which is an 11:11 combination. Also 69+96=165 while 165 is a multiple of 11.


Political killings in the Netherlands and the United States

There are exactly 911 days between the two recent political killings in the Netherlands. On may 6, 2002 the Dutch politician Pim Fortuyn was assassinated by an animal rights activist and on November 2, 2004 the Dutch film producer Theo van Gogh was killed by an Islamic fanatic. May 6 can be rewritten as 5/6, while 5+6=11. November 2 can be rewritten as 11/2, while 112 is the European emergency services telephone number.

John F. Kennedy was killed in Dallas on November 22, 1963. November 22 (11/22) consists of two multiples of 11, which is an 11:11-combination. Martin Luther King was killed on April 4, 1968. April 4 (4/4) is a date consisting of two digits that together form the number 44, which is also a multiple of 11. On April 4, 1967, exactly one year before his assasination, Martin Luther King spoke out against the Vietnam war. Both dates being 4/4 can be seen as an 11:11 combination. Martin Luther King was killed in Memphis, Tennessee, which is also the location of Graceland, the home of Elvis, who was also known as "The King". Furthermore B.B. King also lived in Memphis.

Witte78
27-01-10, 15:22
Er zijn al honderdduizenden meldingen van UFO's geregistreerd. Een collega van mij heeft er onlangs ook één gezien. Mogelijk miljoenen mensen hebben een UFO gezien maar dat niet gemeld.

Vraag is: Waarom is er nog steeds geen bewijs van buitenaards leven?

Misschien is het wel onmogelijk om zulke grote afstanden af te leggen. Een UFO betekent natuurlijk niet dat het om iets buitenaards gaat.

Slinger
27-01-10, 15:23
Nope. De datum 9 februari 2009 klopte wel, maar de locatie niet.

Handig om te weten.

knuppeltje
27-01-10, 15:32
Volgens mij stikt het hier van de buitenaardsen. Ik weet niet of ze natuurlijk zijn.

Bart.NL
27-01-10, 15:37
Volgens mij stikt het hier van de buitenaardsen. Ik weet niet of ze natuurlijk zijn.

En engelen... en demonen... :alien:

Bart.NL
27-01-10, 15:39
Misschien is het wel onmogelijk om zulke grote afstanden af te leggen. Een UFO betekent natuurlijk niet dat het om iets buitenaards gaat.

Wetenschappelijk valt er niets aan te tonen. Toch nemen mensen het waar.

fisherman1969
27-01-10, 16:43
Wetenschappelijk valt er niets aan te tonen. Toch nemen mensen het waar.

Nou dat is begrijpelijk dat er nog niets is aan te tonen,
Wel is het zo goed als zeker dat er ergens buitenaards leven is , maar of wij er ooit mee in kontakt komen ????
Als je beseft dat er miljarden sterren zijn is het heel goed mogelijk dat er ergens een is die dezelfde omstandigheden heeft als onze ZON .
Allen de enorme afstanden maakt het moeilijk om ooit in kontakt te komen.
De dichtsbijstaande ster staat altijd nog ong 4 1/2 jaar lichtjaar bij ons vandaan , en daar is geen leven !!

Witte78
27-01-10, 16:47
Wetenschappelijk valt er niets aan te tonen. Toch nemen mensen het waar.

Zover ik weet hebben alle waarnemingen die zijn vastgelegd op video een heel aannemelijke aardse "wetenschappelijke" verklaring. Mensen zien wat ze willen zien.

MaRiaH
27-01-10, 17:23
Ik heb nooit de illusie gehad dat we alleen zijn in de ruimte.
Onmogelijk en dat zou TE arrogant zijn...

sjo
27-01-10, 18:39
En engelen... en demonen... :alien:

En de Maytrea ? En de Mahdi ? En de komende opvolger van de Grote Lama ?

Of zijn deze figuren niet buitenaards........

gr.
sjo

Armadillo
27-01-10, 20:01
http://i264.photobucket.com/albums/ii187/beppe_tumtum/anna-v-new-poster.jpg (http://www.imdb.com/title/tt1307824/) In Amerika zijn deze winter de eerste 4 afleveringen van V uitgezonden. V staat voor 'visitors', ogenschijnlijk vredelievende buitenaardse bezoekers die met hun armada van ruimteschepen de aarde aandoen. :alien:

fisherman1969
27-01-10, 21:37
Ik heb nooit de illusie gehad dat we alleen zijn in de ruimte.
Onmogelijk en dat zou TE arrogant zijn...

Indd dit heb ik al eerder gezegd .
Ben wel benieuwd ,stel wij komen in kontakt met buitenaardse wezens , waar mee we ook kunnen conferceren .
Dan moeten hun toch ook (bezoek) hebben gehad van Jezus Christus en
Mohammed ?? :tik:

MaRiaH
27-01-10, 22:06
http://i264.photobucket.com/albums/ii187/beppe_tumtum/anna-v-new-poster.jpg (http://www.imdb.com/title/tt1307824/) In Amerika zijn deze winter de eerste 4 afleveringen van V uitgezonden. V staat voor 'visitors', ogenschijnlijk vredelievende buitenaardse bezoekers die met hun armada van ruimteschepen de aarde aandoen. :alien:

V is jaren geleden al op de Nederlandse TV geweest. (1983 of zo)
Oude serie. Wel leuk. http://en.wikipedia.org/wiki/V_(1983_miniseries)

V stond ook voor Victory

MaRiaH
27-01-10, 22:09
Indd dit heb ik al eerder gezegd .
Ben wel benieuwd ,stel wij komen in kontakt met buitenaardse wezens , waar mee we ook kunnen conferceren .
Dan moeten hun toch ook (bezoek) hebben gehad van Jezus Christus en
Mohammed ?? :tik:

Wie zal het zeggen?
Er is een interressant boek over van Erich von Däniken
"Waren de goden Kosmonauten"

Ken je het?
Aanrader voor de geinteresseerden.

sidi bibi
27-01-10, 22:35
dat er ergens een is die dezelfde omstandigheden heeft als onze ZON .
Allen de enorme afstanden maakt het moeilijk om ooit in kontakt te komen.
De dichtsbijstaande ster staat altijd nog ong 4 1/2 jaar lichtjaar bij ons vandaan , en daar is geen leven !!

Die zonnen zijn hetzelfde, beetje geouwehoer met wat kernfusies en wat massadefekten die we over onze tronie uitgestort krijgen. Gaat erom wat eromheen dartelt.
Verder lukt het ond best wel een keer om het tijdelijke aan het eeuwige te koppelen, men beweert dat de tijd dan niet meer bestaat. Is dan een fluitje van een cent.

fisherman1969
28-01-10, 16:32
Wie zal het zeggen?
Er is een interressant boek over van Erich von Däniken
"Waren de goden Kosmonauten"

Ken je het?
Aanrader voor de geinteresseerden.

Ja ik heb het jaren geleden al eens gelezen ,maar zou het nog eens moeten doen.

Slinger
28-01-10, 16:33
Wie zal het zeggen?
Er is een interressant boek over van Erich von Däniken
"Waren de goden Kosmonauten"

Ken je het?
Aanrader voor de geinteresseerden.

Ja, ken ik. Leuk boek, maar toch fictie, denk ik.

fisherman1969
28-01-10, 16:37
Die zonnen zijn hetzelfde, beetje geouwehoer met wat kernfusies en wat massadefekten die we over onze tronie uitgestort krijgen. Gaat erom wat eromheen dartelt.
Verder lukt het ond best wel een keer om het tijdelijke aan het eeuwige te koppelen, men beweert dat de tijd dan niet meer bestaat. Is dan een fluitje van een cent.

Dat is precies wat ik bedoelde een ZON die enkele planeten heeft ,waarop leven zoals wij kennen mogelijk is.
Dus de juiste afstand enz enz , zelfs al is die kans maar 1 op 100.000
dan nog moeten er nog duizenden zonnen zijn met planeten waarop leven zoals wij dat kennen mogelijk is

MaRiaH
28-01-10, 18:43
Ja, ken ik. Leuk boek, maar toch fictie, denk ik.

Denk ik ook. Hoewel er natuurlijk veel raadsels zijn waar je fantastische mystieke theorieen op los kunt laten.

Bijv. over de bouw van de piramiden

MaRiaH
28-01-10, 18:44
Ja ik heb het jaren geleden al eens gelezen ,maar zou het nog eens moeten doen.

Dat geldt voor mij ook.

Eerlijk gezegd kan ik me verdomd weinig van de inhoud herinneren.. :hihi:

fisherman1969
28-01-10, 19:18
Dat geldt voor mij ook.

Eerlijk gezegd kan ik me verdomd weinig van de inhoud herinneren.. :hihi:

Wat een opluchting voor mij :jumping: ik dacht n.l dat ik een opkomende ziekte van Altzheimer had, want weet ook niet veel meer van de inhoud !

John2
28-01-10, 19:26
Wie zal het zeggen?
Er is een interressant boek over van Erich von Däniken
"Waren de goden Kosmonauten"

Ken je het?
Aanrader voor de geinteresseerden.

Ik ken het boek wel, een zeer leuk boek moet ik zeggen, zeker de uitleg o.a. over de rotstekeningen.

MaRiaH
28-01-10, 19:27
Wat een opluchting voor mij :jumping: ik dacht n.l dat ik een opkomende ziekte van Altzheimer had, want weet ook niet veel meer van de inhoud !

:haha: tijd om de bibliotheek te bezoeken..

John2
28-01-10, 19:32
:haha: tijd om de bibliotheek te bezoeken..

Zouden ze hem daar nog hebben????

Het was trouwens een uitgave van lecturama meende ik???

MaRiaH
28-01-10, 19:36
Zouden ze hem daar nog hebben????

Het was trouwens een uitgave van lecturama meende ik???

Geen idee.
Heb er ook jaren niets meer over gehoord, maar het schoot me nu ineens weer te binnen..

ff zoeken.
(ja nog steeds verkrijgbaar. Ook te koop rond 15,00)

sjo
29-01-10, 19:33
Geen idee.
Heb er ook jaren niets meer over gehoord, maar het schoot me nu ineens weer te binnen..

ff zoeken.
(ja nog steeds verkrijgbaar. Ook te koop rond 15,00)

Toch moet het gek gaan als wij niet de enige zijn die in de ruimte lullen.

gr.
sjo

Joesoef
29-01-10, 19:35
Toch moet het gek gaan als wij niet de enige zijn die in de ruimte lullen.

gr.
sjo


Wees niet bang, genoeg sites met oeverloos geklets.

fisherman1969
29-01-10, 20:54
Wees niet bang, genoeg sites met oeverloos geklets.

:)hihihihi

DNA
29-01-10, 21:05
Nice science fiction bed story for the kids :

hoping not to scare them :

let's assume for a sec that those potential aliens w'd exist :

what if they are too superior to humans , qua technology, knowledge , consciousness, wisdom ......???

what if they w'd decide to enslave humans ??? :lol:

sweet dreams or .....nightmares !

Armadillo
29-01-10, 21:58
V is jaren geleden al op de Nederlandse TV geweest. (1983 of zo)
Oude serie. Wel leuk. http://en.wikipedia.org/wiki/V_(1983_miniseries)

V stond ook voor Victory

Weet ik :gniffel: Ik denk eigenlijk dat de eerste serie leuker was, of ik was eerder onder de indruk ...

StevieK
29-01-10, 22:01
http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/8/9/0/4/666844098.jpg

MaRiaH
29-01-10, 23:38
Weet ik :gniffel: Ik denk eigenlijk dat de eerste serie leuker was, of ik was eerder onder de indruk ...

Is het een remake dan?

MaRiaH
29-01-10, 23:39
http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/8/9/0/4/666844098.jpg

:hihi:

Ja dat ook.

DNA
30-01-10, 12:57
http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/8/9/0/4/666844098.jpg

& homos, transexuelen, drag queens ... ???

waar komen ze vandaan dan ???

"zeker" niet van Venus of Mars ! :lol:

MaRiaH
30-01-10, 13:19
& homos, transexuelen, drag queens ... ???

waar komen ze vandaan dan ???

"zeker" niet van Venus of Mars ! :lol:

Hoe je het ook wendt of keert: dat zijn mensen.
Daarvan bestaan maar 2 soorten: man of vrouw.

{einde betoog}

DNA
30-01-10, 18:25
Hoe je het ook wendt of keert: dat zijn mensen.
Daarvan bestaan maar 2 soorten: man of vrouw.

{einde betoog}

dat was maar ironisch joh :

besides :

zijn homos mannen ??? zijn lesbiennnes , transexuelen, travestieten ....mannen of vrouwen ??? :lol:

dat zijn, volgens mij, de zgn derde sex : human nature freaks ! :lol:

MaRiaH
30-01-10, 19:18
dat was maar ironisch joh :

weet ik.


besides :

zijn homos mannen ??? zijn lesbiennnes , transexuelen, travestieten ....mannen of vrouwen ??? :lol:


Na ja dat zei ik, één van de twee dus.
Maakt mij niet uit welke van de twee. :)

StevieK
31-01-10, 00:17
& homos, transexuelen, drag queens ... ???

waar komen ze vandaan dan ???

"zeker" niet van Venus of Mars ! :lol:

Een mix van een marsman met venusvrouw, ik denk een beetje van dit en een beetje van dat. De ene keer heeft de Marsman een meerderheid in de bouwstenen en de andere keer heeft de Venusvrouw een meerderheid in de bouwstenen, of ze hebben beide evenveel bouwstenen.

DNA
31-01-10, 11:37
Een mix van een marsman met venusvrouw, ik denk een beetje van dit en een beetje van dat. De ene keer heeft de Marsman een meerderheid in de bouwstenen en de andere keer heeft de Venusvrouw een meerderheid in de bouwstenen, of ze hebben beide evenveel bouwstenen.

we all posess masculin or male & feminin or female sides , they say , so ....

DNA
31-01-10, 11:43
weet ik.



Na ja dat zei ik, één van de twee dus.
Maakt mij niet uit welke van de twee. :)

nee, wat ik bedoel is :

Gender & sex in general play a big rol in humans ' life ( & in that of animals & other living orgnaisms too, i guess , but then less ...) :

when the sexual orientation is messed up, twisted , distorted ...well, it has effects on the minds, biology, spirit , psyche of the people concerned , don't u think ???

sex by humans , unlike than by other species, is not only biological , but also mental psychological & ...spiritual even !

Besides :

sometimes , a baby is born with both male & female genitals ...

sometimes the biological sex gender is the opposite of the psychological one ....

I find this book very interesting , written by a pro scientist :

"Brain gender " by Melissa Hines ! :

brilliant !