PDA

Bekijk Volledige Versie : 1.200 gevangenen dansen op Michael Jackson



Marsipulami
28-01-10, 16:50
1.200 gevangenen dansen op Michael Jackson

YouTube- Dancing Inmates - Michael Jackson's This Is It

"Who's bad?", vroeg Michael Jackson zich af. De jongens in de gevangenis van Cebu zijn geen lieverdjes maar ze hebben wel een hart voor muziek. In 2007 dansten ze voor de eerste keer op de tonen van 'Thriller' van Jackson en voor de release van de DVD 'This Is It' deden ze het opnieuw onder leiding van Travis Payne, choreograaf van Jackson.

Ze hebben hun stunt nog eens dunnetjes overgedaan op de tonen van 'Bad' en 'The Don't Care About Us'. Het clipje van de dansende gevangenen is opnieuw een hit. Het werd intussen al anderhalf miljoen keer bekeken. Payne neemt in het filmpje de 1.200 gevangenen samen met de bekende dansers Daniel Celebre en Dres Red op sleeptouw, schrijft de Filipijnse krant Inquirer. Payne en zijn mannen spendeerden twee dagen in de gevangenis op de Filipijnen om de choreografie aan te leren en de pasjes te filmen. De gevangenisdirecteur gaf opnieuw met plezier zijn toestemming voor het opnemen van een video binnen de muren van de zwaar bewaakte gevangenis.

Toeristische attractie
Sinds 2007 en de vorige opname is de gevangenis ook een toeristische attractie geworden. Toeristen willen de gedetineerden zien dansen op de muziek van Jackson. De bewakers zeggen ook dat het dansen een prima uitlaatklep is als de spanning binnen de gevangenismuren te groot geworden is. In de Cebu-gevangenis zitten vooral verkrachters, moordenaars en drugsdealers. (vsv)

28/01/10 12u35

StevieK
28-01-10, 21:53
waauw, een clip zonder computer animatie. Moet wel zeggen perfecte dansen voor zoveel "amateurs". Oke ze hebben dagen de tijd om te oefenen en het is een afwisseling.

tanger'73
28-01-10, 23:26
waauw, een clip zonder computer animatie. Moet wel zeggen perfecte dansen voor zoveel "amateurs". Oke ze hebben dagen de tijd om te oefenen en het is een afwisseling.


je ziet jezelf daar wel tussen staan hé?

StevieK
28-01-10, 23:47
je ziet jezelf daar wel tussen staan hé?

Wat denk je zelf, samen met jou , hahahahahahahah

tanger'73
28-01-10, 23:50
Wat denk je zelf, samen met jou , hahahahahahahah


Da's mogelijk, maar dan zit ik wel uitsluitend in cellenblok A op Maroc.nl te prikken.

StevieK
28-01-10, 23:56
Da's mogelijk, maar dan zit ik wel uitsluitend in cellenblok A op Maroc.nl te prikken.

Daar heb je dan ook alle tijd voor, pas op, wel de deur goed gesloten houden, want de computer staat tegen de wand en de ingang is aan de achterkant......

tanger'73
29-01-10, 00:00
Daar heb je dan ook alle tijd voor, pas op, wel de deur goed gesloten houden, want de computer staat tegen de wand en de ingang is aan de achterkant......


Ah dank je, maar je vergeet een ding. 'K ben vermogend genoeg om de helft van mijn straf af te kopen zodat jij later dan mij op vrije voeten komt.

StevieK
29-01-10, 00:21
Ah dank je, maar je vergeet een ding. 'K ben vermogend genoeg om de helft van mijn straf af te kopen zodat jij later dan mij op vrije voeten komt.

Maar toch moet je de helft van de tijd blijven zitten, of je vermogend genoeg ben dat weet ik niet.
Ik kan voorlopig 2 x per jaar 2 maanden naar huis ( NZ) gaan , oops wel steeds ongeveer 10.000 vliegmijlen van Parijs naar Auckland in bussiness class en , ik ben nu 50 heb mij huis met behoorlijk wat land vrij. Ik hoef nog maar 5 jaar te werken en dan kan ik thuis blijven en genieten. Ik weet dat je jonger bent dus met goed geluk kan je voor dat je 50 bent al stoppen met werken, dat betreft lig je wat voor op me. Oeps, ga effe weg, 12:20 tijd voor mij in de stad te gaan lunchen

tanger'73
29-01-10, 00:38
Maar toch moet je de helft van de tijd blijven zitten, of je vermogend genoeg ben dat weet ik niet.
Ik kan voorlopig 2 x per jaar 2 maanden naar huis ( NZ) gaan , oops wel steeds ongeveer 10.000 vliegmijlen van Parijs naar Auckland in bussiness class en , ik ben nu 50 heb mij huis met behoorlijk wat land vrij. Ik hoef nog maar 5 jaar te werken en dan kan ik thuis blijven en genieten. Ik weet dat je jonger bent dus met goed geluk kan je voor dat je 50 bent al stoppen met werken, dat betreft lig je wat voor op me. Oeps, ga effe weg, 12:20 tijd voor mij in de stad te gaan lunchen


Nou ik heb het anders ruimhartig naar me zin in cellenblok A. Ben voorzien van de nodige faciliteiten en redelijk voedsel. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Verder zal ik de warden eens wat extra's toestoppen, zodat hij je vrije tripjes even aan banden gaat leggen en je in dat stinkhok van blok Z de rest van je tijd uit mijn zicht moet doorbrengen. Maar ik denk dat je in die douches daar helemaal in je sas bent. Verder ben je 50 en homo, voel je vrij zou ik zeggen.

Marsipulami
29-01-10, 00:50
Ik heb zo het gevoel dat StevieK en Tanger73 elkaar niet kunnen hebben.

tanger'73
29-01-10, 00:54
Ik heb zo het gevoel dat StevieK en Tanger73 elkaar niet kunnen hebben.


Cellenblok A is al gereserveerd, blijft over blok Z waar geen ontkomen aan is. 1 dag is daar net 20 jaar, vandaar dat men dat zo nu en dan laat afwisselen met een toezichthoudende tripje. Maar daar zal verandering in komen, wanneer ik mijn calamiteitenpot eens ga opentrekken.

StevieK
29-01-10, 01:57
Nou ik heb het anders ruimhartig naar me zin in cellenblok A. Ben voorzien van de nodige faciliteiten en redelijk voedsel. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Verder zal ik de warden eens wat extra's toestoppen, zodat hij je vrije tripjes even aan banden gaat leggen en je in dat stinkhok van blok Z de rest van je tijd uit mijn zicht moet doorbrengen. Maar ik denk dat je in die douches daar helemaal in je sas bent. Verder ben je 50 en homo, voel je vrij zou ik zeggen.

Oeps, dan heb je het net goed mis, want alle warden zijn katholiek en het zijn nog racisten ook nog, allemaal kleine Wilders figuren, met hun zelfde gedachtegang. Dus eigenlijk zal jij diegene die moet uitkijken. Neen niet ik, oh ja, in de douches, heb ik naar mijn sas. Helaas zou jij ook in cellenblok A uit moeten kijken met douchen

StevieK
29-01-10, 01:59
Ik heb zo het gevoel dat StevieK en Tanger73 elkaar niet kunnen hebben.

Neen hoor, we zitten elkander lekker te sarren, ik heb niks op Tanger tegen, hij heeft me tot vandaag geen kwaad gedaan, ook nooit geen scheldpartijen tegen mijns persoon.
Maar een lekker beetje sarreb kan geen kwaad.

tanger'73
29-01-10, 02:08
Oeps, dan heb je het net goed mis, want alle warden zijn katholiek en het zijn nog racisten ook nog, allemaal kleine Wilders figuren, met hun zelfde gedachtegang. Dus eigenlijk zal jij diegene die moet uitkijken. Neen niet ik, oh ja, in de douches, heb ik naar mijn sas. Helaas zou jij ook in cellenblok A uit moeten kijken met douchen


Dan zou ik je maar uit je roes helpen door te zeggen dat iedereen ongeacht wie dan ook gevoelig is voor doekoe. Weet je wel in welke gevangeniswezen we zijn ondergebracht? Daar spreekt alleen de taal van floes! Voor wat die douche betreft, heb ik in blok A in tegenstelling tot jouw blok een eigen individueel cabine. Verder zit ik daar in A louter met gelijkgezinden (namelijk homohaters). Maar aangezien je geaardheid zou je in blok Z uitstekend aan je trekken moeten komen. Laat je dus gewoon helemaal gaan.

tanger'73
29-01-10, 02:11
Neen hoor, we zitten elkander lekker te sarren, ik heb niks op Tanger tegen, hij heeft me tot vandaag geen kwaad gedaan, ook nooit geen scheldpartijen tegen mijns persoon.
Maar een lekker beetje sarreb kan geen kwaad.

Daar zijn we inderdaad mans genoeg voor. Maar vertel eens Steviek, hoe komt dat zo dat je bij je 50ste Abraham had gezien maar toch koos voor een homo? :)

StevieK
29-01-10, 02:23
Daar zijn we inderdaad mans genoeg voor. Maar vertel eens Steviek, hoe komt dat zo dat je bij je 50ste Abraham had gezien maar toch koos voor een homo? :)

Ik zal je wel een PM sturen,

tanger'73
29-01-10, 02:26
Ik zal je wel een PM sturen,


is goed, je kent me. Ben discreet genoeg om daar vertrouwelijk mee om te gaan.