PDA

Bekijk Volledige Versie : "Dubai may seek israeli PM's arrest over Hamas leader's death !"



ELdorado
06-02-10, 12:23
"Dubai may seek israeli PM's arrest over Hamas leader's death !"

source: Arab news .com, Sat., 08 Frebruary , 2010 :

http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=49036

ELdorado
06-02-10, 12:58
It's indeed unrealistic to issue an arrest warrant against that war criminal israeli PM if the mossad was really behind that assassination of that Hamas man = seems to be the case indeed , but that potential arrest warrant remains a symbolic gesture in this Darwinian world where might seems to be right !

ELdorado
06-02-10, 13:06
israeli militairen, leiders ...moeten geliquideerd worden op hun beurt waar ook in de wereld ....inclusief in NL !

wat israel kan doen , kunnen Arabieren & moslims ook doen , dus ....

DNA
06-02-10, 18:55
"Dubai may seek israeli PM's arrest over Hamas leader's death !"

source: Arab news .com, Sat., 08 Frebruary , 2010 :

http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=49036


well, palestinians & other Arabs muslims must treat that evil israel the way it treats them, basta : everywhere !

Slinger
06-02-10, 19:18
well, palestinians & other Arabs muslims must treat that evil israel the way it treats them, basta : everywhere !

Ik concludeer dat jij nog steeds vindt dat de Palestijnen het recht hebben om Joodse burgers te vermoorden.

Aït Ayt
06-02-10, 19:25
Ik concludeer dat jij nog steeds vindt dat de Palestijnen het recht hebben om Joodse burgers te vermoorden.

wel als die joodse burgers de israelische nationaliteit hebben..

Slinger
06-02-10, 19:31
wel als die joodse burgers de israelische nationaliteit hebben..


Jij vindt dus dat je iedereen met de Israëlische nationaliteit mag vermoorden!

Mannen, vrouwen, kinderen.

Je vindt dus ook dat je Arabieren met de Israëlische nationaliteit mag vermoorden

En mag je ook willekeurige mensen, die helemaal niet de Israëlische nationaliteit hebben, maar die toevallig op die plaats bevinden vermoorden.


Je bent dus een nazi!

Aït Ayt
06-02-10, 19:43
Jij vindt dus dat je iedereen met de Israëlische nationaliteit mag vermoorden!

Mannen, vrouwen, kinderen.

Je vindt dus ook dat je Arabieren met de Israëlische nationaliteit mag vermoorden

En mag je ook willekeurige mensen, die helemaal niet de Israëlische nationaliteit hebben, maar die toevallig op die plaats bevinden vermoorden.


Je bent dus een nazi!

afgezien van kinderen en dienstweigeraars is iedere israelische staatsburger medeplichtig en mag wat mij betreft gedood worden door palestijnen uit zelfverdediging tegen de aanhoudende israelische bezetting van de palestijnse gebieden.. of het nou joden of druzen zijn of vrouwen of mannen.. dat maakt niet uit.. ze zijn met uitzondering van kinderen en dienstweigeraars allemaal medeplichtig..

DNA
06-02-10, 19:48
wel als die joodse burgers de israelische nationaliteit hebben..


Precies !
& alle joodse sympathisanten van israel...

all jewish moral accomplices to israeli crimes ...too..

DNA
06-02-10, 19:51
Ik concludeer dat jij nog steeds vindt dat de Palestijnen het recht hebben om Joodse burgers te vermoorden.

Precies :

zoals israel dat doet met betrekking tot palestijnse & ander Arabisch burgers !

wil je jou burgers als israeli niet zien sneuvelen , dan moet je palestijns & ander burgers niet als doelwit kiezen !

simpel!

Slinger
06-02-10, 20:38
afgezien van kinderen en dienstweigeraars is iedere israelische staatsburger medeplichtig en mag wat mij betreft gedood worden door palestijnen uit zelfverdediging tegen de aanhoudende israelische bezetting van de palestijnse gebieden.. of het nou joden of druzen zijn of vrouwen of mannen.. dat maakt niet uit.. ze zijn met uitzondering van kinderen en dienstweigeraars allemaal medeplichtig..

En daarmee geef je dus impliciet aan wat de enige oplossing is die acceptabel is voor jou, namelijk alle Israëlische staatsburgers over de kling jagen. Je bent een haatbaard.

Slinger
06-02-10, 20:39
Precies :

zoals israel dat doet met betrekking tot palestijnse & ander Arabisch burgers !

wil je jou burgers als israeli niet zien sneuvelen , dan moet je palestijns & ander burgers niet als doelwit kiezen !

simpel!

Wil je Palestijnen niet zien sneuvelen, dan moet je Israëlische burgers niet als doelwit kiezen.

Simpel!

DNA
06-02-10, 20:43
En daarmee geef je dus impliciet aan wat de enige oplossing is die acceptabel is voor jou, namelijk alle Israëlische staatsburgers over de kling jagen. Je bent een haatbaard.


Houd's op , hypocriet moraal ridder :

u're not making any sense :

talk some sense , brainless dummy :

logically , if u kill civilians , women, children ....well, it's morally ok to kill urs too :

not to kill them mighht be a better moral option , but targeting them might be the only solution to make u stop targeting the civilians of ur enemy :

u don't wanna be killed , don't kill , or at least when u 're at war , don't target civilians if u don't want ur own civilians to be targeted everywhere :

even war has ethics , idiot :

israelis have no ethics or morality , not even in war , like the nazis !

how can't u get that ???

Slinger
06-02-10, 20:50
Houd's op , hypocriet moraal ridder :

u're not making any sense :

talk some sense , brainless dummy :

logically , if u kill civilians , women, children ....well, it's morally ok to kill urs too :

not to kill them mighht be a better moral option , but targeting them might be the only solution to make u stop targeting the civilians of ur enemy :

u don't wanna be killed , don't kill , or at least when u 're at war , don't target civilians if u don't want ur own civilians to be targeted everywhere :

even war has ethics , idiot :

israelis have no ethics or morality , not even in war , like the nazis !

how can't u get that ???

Je verontwaardiging is hypocriet en uiterst eenzijdig.

Je begint over de nazi's, maar wie zijn de werkelijke nazi's?

Je begint over ethiek.

Wat vind je van de ethiek van degenen die met gordelbommen willekeurige Joodse burgers zonder aanzien des persoons hebben vermoord?

Aït Ayt
06-02-10, 21:01
En daarmee geef je dus impliciet aan wat de enige oplossing is die acceptabel is voor jou, namelijk alle Israëlische staatsburgers over de kling jagen. Je bent een haatbaard.

nee hoor.. geenzins.. elke methode om het gestolen gebied weer terug te krijgen is wat mij betreft een valide oplossing..

Aït Ayt
06-02-10, 21:06
Je begint over de nazi's, maar wie zijn de werkelijke nazi's?



de zionazi's..

Slinger
06-02-10, 21:08
nee hoor.. geenzins.. elke methode om het gestolen gebied weer terug te krijgen is wat mij betreft een valide oplossing..

Maar volkerenmoord (genocide) keur je goed.

En het gestolen gebied dat moet worden terug gekregen is voor jou geheel Palestina.

Daarmee ga je verder dan de PLO en Hmas en ben je niets anders dan een extremist.

Slinger
06-02-10, 21:09
de zionazi's..

De nazi's zijn degenen die burgers willen vermoorden en dat ook hebben gedaan.

Aït Ayt
06-02-10, 21:27
De nazi's zijn degenen die burgers willen vermoorden en dat ook hebben gedaan.


ja precies.. daarom zijn zionisten zulke nazi's..

Aït Ayt
06-02-10, 21:38
Maar volkerenmoord (genocide) keur je goed.

En het gestolen gebied dat moet worden terug gekregen is voor jou geheel Palestina.

Daarmee ga je verder dan de PLO en Hmas en ben je niets anders dan een extremist.

genocide keur ik niet goed..

ja geheel palestina..

DNA
06-02-10, 21:39
de zionazi's..


Precies :

Ait :

it's really a waste of time to talk to this guy :

he can't even think logically, reasonably, consistently , so ...

he doesn't even listen to reason, reality, history, facts ...he just twist them , so twisted & distorted he's :

he can't even make sense , contradicting himself ....by launching bomerang like "arguments" that go back to him & hit him so hard in the face ! :lol:

so, silly pathetic tragic_hilarious poor lad is that :

i couldn't stop from hard laughing really :

i was serious in talking to him , hoping to detect some "evolutionary mutant change in him " :lol: , trying to raise things to the level of intellectual philosophical morality, ethics , logics, reason .....but then again, i get those silly pathetic tragic_hilarious extremely self_defeating reactions from him as u see that i dropped the fight ! :lol:

It's like talking to a donkey or to a mentally retarted Don Quichotte ... :lol:

I give him credit for making me laugh though, even though he did it unconsciously & unintentionally of course ! :lol:

There's no intentional altruism in it from his part ! :lol:

Good night, bro !

Best wishes :

May God help muslims & all oppressed peoples everywhere against all their enemies , foreign & domestic !

Gotta go !

:zwaai:

Slinger
06-02-10, 21:54
ja precies.. daarom zijn zionisten zulke nazi's..

Je wilt toch niet ontkennen dat de Palestijnen dat hebben gedaan en nog doen?

Slinger
06-02-10, 21:56
genocide keur ik niet goed..

ja geheel palestina..

Noem het dan maar volkerenmoord.

Aït Ayt
06-02-10, 22:08
Je wilt toch niet ontkennen dat de Palestijnen dat hebben gedaan en nog doen?

dat is nihil vergeleken met de zionnazi's..

Slinger
06-02-10, 22:10
dat is nihil vergeleken met de zionnazi's..

Ook een manier van toegeven!

Aït Ayt
06-02-10, 22:12
Noem het dan maar volkerenmoord.

nee ook geen volkerenmoord..

vindt jij de bombardamenten vd geailleerden op nazi-duitsland, waar honderduizenden burgers bij om het leven zijn gekomen, volkerenmoord/genocide ?

tanger'73
06-02-10, 22:13
Precies :

Ait :

it's really a waste of time to talk to this guy :

he can't even think logically, reasonably, consistently , so ...

he doesn't even listen to reason, reality, history, facts ...he just twist them , so twisted & distorted he's :

he can't even make sense , contradicting himself ....by launching bomerang like "arguments" that go back to him & hit him so hard in the face ! :lol:

so, silly pathetic tragic_hilarious poor lad is that :

i couldn't stop from hard laughing really :

i was serious in talking to him , hoping to detect some "evolutionary mutant change in him " :lol: , trying to raise things to the level of intellectual philosophical morality, ethics , logics, reason .....but then again, i get those silly pathetic tragic_hilarious extremely self_defeating reactions from him as u see that i dropped the fight ! :lol:

It's like talking to a donkey or to a mentally retarted Don Quichotte ... :lol:

I give him credit for making me laugh though, even though he did it unconsciously & unintentionally of course ! :lol:

There's no intentional altruism in it from his part ! :lol:

Good night, bro !

Best wishes :

May God help muslims & all oppressed peoples everywhere against all their enemies , foreign & domestic !

Gotta go !

:zwaai:

Vandaag de dag kijkt hij nog steeds trots en vol vreugde terug op bijvoorbeeld operatie gegoten lood.

Aït Ayt
06-02-10, 22:13
Ook een manier van toegeven!

ik ontken het ook niet.. sterker nog, ik geef juist aan dat ze naar mijn mening het recht ertoe hebben..

Slinger
06-02-10, 22:14
nee ook geen volkerenmoord..

vindt jij de bombardamenten vd geailleerden op nazi-duitsland, waar honderduizenden burgers bij om het leven zijn gekomen, volkerenmoord/genocide ?


Don't change the subject. Jij keurde het goed om burgers met de Joodse nationaliteit te vermoorden. Dat is genocide.

Slinger
06-02-10, 22:15
ik ontken het ook niet.. sterker nog, ik geef juist aan dat ze naar mijn mening het recht ertoe hebben..

Daarmee geef je aan dat ze het recht op genocide hebben.

Aït Ayt
06-02-10, 22:18
Vandaag de dag kijkt hij nog steeds trots en vol vreugde terug op bijvoorbeeld operatie gegoten lood.

als een echte zionist..

dit was 1 vd smerigste oorlogen die de zionazi's gevoerd hebben en niet geheel toevallig was dit dan ook de oorlog waar bijna elke israelier achter stond..
nog nooit was het idf zo geliefd bij de israelische bevolking als tijdens deze slachting in gaza..

tanger'73
06-02-10, 22:20
als een echte zionist..

dit was 1 vd smerigste oorlogen die de zionazi's gevoerd hebben en niet geheel toevallig was dit dan ook de oorlog waar bijna elke israelier achter stond..
nog nooit was het idf zo geliefd bij de israelische bevolking als tijdens deze slachting in gaza..

Niet alleen geliefd bij israeliërs, maar ook bij menig christenziele gelovige.

Aït Ayt
06-02-10, 22:20
Daarmee geef je aan dat ze het recht op genocide hebben.

je weet niet wat genocide is.. dat is me inmiddels wel duidelijk geworden..

Aït Ayt
06-02-10, 22:24
Don't change the subject. Jij keurde het goed om burgers met de Joodse nationaliteit te vermoorden. Dat is genocide.

joodse nationaliteit ? ? ?
je weet van gekkigheid niet hoe je moet liegen en draaien..


nogmaals : vindt jij de bombardamenten vd geailleerden op nazi-duitsland, waar honderduizenden burgers bij om het leven zijn gekomen, volkerenmoord/genocide ?

Aït Ayt
06-02-10, 22:26
Niet alleen geliefd bij israeliërs, maar ook bij menig christenziele gelovige.

die op hun beurt weer in handen staan te wrijven bij het idee hoe de joden uiteindelijk vd kaart geveegd gaan worden door de messias want daar zitten gristenen als slinger op te azen..

Slinger
06-02-10, 22:28
je weet niet wat genocide is.. dat is me inmiddels wel duidelijk geworden..

Als je een ontsnappingsdiscussie over genocide wilt starten, dan moet je daarvoor maar iemand zoeken.

Ik constateer dat jij het vermoorden van Israëlische burgers goedkeurt.

Walgelijk.

tanger'73
06-02-10, 22:31
die op hun beurt weer in handen staan te wrijven bij het idee hoe de joden uiteindelijk vd kaart geveegd gaan worden door de messias want daar zitten gristenen als slinger op te azen..


En voorlopig doen die zionisten daar ook voor slinger uitstekend werk.

Slinger
06-02-10, 22:34
die op hun beurt weer in handen staan te wrijven bij het idee hoe de joden uiteindelijk vd kaart geveegd gaan worden door de messias want daar zitten gristenen als slinger op te azen..

Ook weer zo'n vals beeld.

Ik ben er nog niet uit of je het expres doet of echt niet beter weet.

Duidelijk is wel dat je lijdt aan een sterk vijanddenken.

Aït Ayt
06-02-10, 22:37
Als je een ontsnappingsdiscussie over genocide wilt starten, dan moet je daarvoor maar iemand zoeken.

Ik constateer dat jij het vermoorden van Israëlische burgers goedkeurt.

Walgelijk.

je weet niet wat genocide is.. dat heb je al een paar keer duidelijk gemaakt..

dat heb je goed geconstateerd..

mooi! als jij het walgelijk vindt dan moet het moreel wel deugen aangezien jouw immoraliteit haaks staat op mijn moraal..

Slinger
06-02-10, 22:38
joodse nationaliteit ? ? ?
je weet van gekkigheid niet hoe je moet liegen en draaien..


nogmaals : vindt jij de bombardamenten vd geailleerden op nazi-duitsland, waar honderduizenden burgers bij om het leven zijn gekomen, volkerenmoord/genocide ?

Door jou geplaatst hierboven:


wel als die joodse burgers de israelische nationaliteit hebben..

Slinger
06-02-10, 22:39
je weet niet wat genocide is.. dat heb je al een paar keer duidelijk gemaakt..

dat heb je goed geconstateerd..

mooi! als jij het walgelijk vindt dan moet het moreel wel deugen aangezien jouw immoraliteit haaks staat op mijn moraal..

Of ik weet wat genocide is niet van belang. Wel dat jij het vermoorden van burgers met de Israëlische nationaliteit goedkeurt.

Aït Ayt
06-02-10, 22:43
Ook weer zo'n vals beeld.

Ik ben er nog niet uit of je het expres doet of echt niet beter weet.

Duidelijk is wel dat je lijdt aan een sterk vijanddenken.

het is een feit dat heel veel gristenen israel als de voorbode zien van de komst vd messias waarbij de joden dan uiteindelijk de keuze krijgen gesteld : jezus accepteren als messias of totaal vernietigd te worden.. de huidige conflicten in het midden-oosten zien jullie als de eerste tekenen vd komst van jezus..

Aït Ayt
06-02-10, 22:45
Of ik weet wat genocide is niet van belang. Wel dat jij het vermoorden van burgers met de Israëlische nationaliteit goedkeurt.

dat is wel van belang omdat je nu al meerdere malen de spijker misslaat door te beweren dat ik genocide goedkeur..

Aït Ayt
06-02-10, 22:49
Door jou geplaatst hierboven:

lees wat je geciteerd hebt anders nog een keer.. dan kun je lezen dat ik het heb over israelische staatsburgers..
desondanks probeer jij er weer een jodenkwestie van te maken en heb je het over de joodse nationaliteit.. wat is eigenlijk de joodse nationaliteit ? ben je antisemiet? kunnen in jouw optiek joden alleen maar een joodse nationaliteit hebben?

Aït Ayt
06-02-10, 22:51
En voorlopig doen die zionisten daar ook voor slinger uitstekend werk.

je zou bijna denken dat hij ervoor betaald krijgt door de zionlobby om hier dagelijks z'n gal te spuwen..

tanger'73
06-02-10, 22:54
je zou bijna denken dat hij ervoor betaald krijgt door de zionlobby om hier dagelijks z'n gal te spuwen..


'K snap echt niet wat hem werkelijk bezig houdt zich hier als zionistenslaafje te presenteren. Laat staan of dat überhaupt in zijn belang is?

Aït Ayt
06-02-10, 22:59
'K snap echt niet wat hem werkelijk bezig houdt zich hier als zionistenslaafje te presenteren. Laat staan of dat überhaupt in zijn belang is?

vermoedelijk wil hij graag tegen de haren instrijken.. als je slinger op een christelijk of op een joods forum laat posten dan is hij na 5 minuten uitgepraat met die lui.. hij wil graag de confrontatie aangaan met mensen.. hoe meer hoe liever.. dan is hij in z'n element..

tanger'73
06-02-10, 23:03
vermoedelijk wil hij graag tegen de haren instrijken.. als je slinger op een christelijk of op een joods forum laat posten dan is hij na 5 minuten uitgepraat met die lui.. hij wil graag de confrontatie aangaan met mensen.. hoe meer hoe liever.. dan is hij in z'n element..


Ja dat vermoeden heb ik ook, want op die zionisten forums is het allemaal ja en amen. Leuker is natuurlijk ergens anders je destructieve geest en opvattingen onder de neus wrijven.

tanger'73
06-02-10, 23:19
Aït Ayt, eureka ik heb het. Hij is hier met een dieper liggende doel en dat is mensen hier bewegen tot het gristendomme geloof.

Aït Ayt
06-02-10, 23:19
Ja dat vermoeden heb ik ook, want op die zionisten forums is het allemaal ja en amen. Leuker is natuurlijk ergens anders je destructieve geest en opvattingen onder de neus wrijven.

ja gek genoeg heb je van dat soort mensen.. vraag me niet waarom maar die halen er blijkbaar genoegdoening uit om als eenling tegen de stroom in te roeien..

Aït Ayt
06-02-10, 23:21
Aït Ayt, eureka ik heb het. Hij is hier met een dieper liggende doel en dat is mensen hier bewegen tot het gristendomme geloof.

:haha:

Max Stirner
06-02-10, 23:21
lees wat je geciteerd hebt anders nog een keer.. dan kun je lezen dat ik het heb over israelische staatsburgers..
desondanks probeer jij er weer een jodenkwestie van te maken en heb je het over de joodse nationaliteit.. wat is eigenlijk de joodse nationaliteit ? ben je antisemiet? kunnen in jouw optiek joden alleen maar een joodse nationaliteit hebben?


Vind je het doden van Chinese burgers ook legitiem - vanwege Tibet ?

tanger'73
06-02-10, 23:22
ja gek genoeg heb je van dat soort mensen.. vraag me niet waarom maar die halen er blijkbaar genoegdoening uit om als eenling tegen de stroom in te roeien..

Hij is op missie, een voettocht richting Jeruzalem.

Slinger
06-02-10, 23:56
lees wat je geciteerd hebt anders nog een keer.. dan kun je lezen dat ik het heb over israelische staatsburgers..
desondanks probeer jij er weer een jodenkwestie van te maken en heb je het over de joodse nationaliteit.. wat is eigenlijk de joodse nationaliteit ? ben je antisemiet? kunnen in jouw optiek joden alleen maar een joodse nationaliteit hebben?

Alweer geef je toe dat het geoorloofd is om Israëlische staatsburgers te vermoorden.

Bar
07-02-10, 08:43
afgezien van kinderen en dienstweigeraars is iedere israelische staatsburger medeplichtig en mag wat mij betreft gedood worden door palestijnen uit zelfverdediging tegen de aanhoudende israelische bezetting van de palestijnse gebieden.. of het nou joden of druzen zijn of vrouwen of mannen.. dat maakt niet uit.. ze zijn met uitzondering van kinderen en dienstweigeraars allemaal medeplichtig..
Aangezien dit soort opvattingen gedeeld worden door de buren van Israel vind ik de posities die Israel inneemt volledig gerechtvaardigd.

Bar
07-02-10, 08:46
genocide keur ik niet goed..

ja geheel palestina..

Wij willen het Oost-Romeinse rijk terug. Arabieren terug naar hun schiereiland enzo...

Aït Ayt
07-02-10, 13:45
Alweer geef je toe dat het geoorloofd is om Israëlische staatsburgers te vermoorden.

no kidding.. duh..

Aït Ayt
07-02-10, 13:47
Aangezien dit soort opvattingen gedeeld worden door de buren van Israel vind ik de posities die Israel inneemt volledig gerechtvaardigd.

nope deze opvatting van mij wordt niet gedeeld door de buren van israel.. het is eigenlijk alleen israel zelf die de opvatting erop nahoudt dat het burgers moet doden.. vandaar dat het hoofdzakelijk bijna alleen maar palestijnse burgers zijn die daar gedood worden in de regio..

Aït Ayt
07-02-10, 13:48
Vind je het doden van Chinese burgers ook legitiem - vanwege Tibet ?

ik weet niet hoe de dienstplicht in elkaar steekt in china dus kan ik hier geen antwoord op geven..

Aït Ayt
07-02-10, 13:49
Hij is op missie, een voettocht richting Jeruzalem.

zou hier wel lekker rustig zijn als ie op voettocht ging.. :)

mark61
07-02-10, 14:46
Oorspronkelijk geplaatst door Aït Ayt Bekijk bericht
afgezien van kinderen en dienstweigeraars is iedere israelische staatsburger medeplichtig en mag wat mij betreft gedood worden door palestijnen uit zelfverdediging tegen de aanhoudende israelische bezetting van de palestijnse gebieden.. of het nou joden of druzen zijn of vrouwen of mannen.. dat maakt niet uit.. ze zijn met uitzondering van kinderen en dienstweigeraars allemaal medeplichtig..

Hoe zit het met Israëlsche moslims? Die noem je nou net ff niet.

Dus Druzen zijn schuldig. Ze wonen er al eeuwen, kwamen ongevraagd onder de zoveelste overheerser te leven, en nu zijn ze dus guilty by association. Wat moeten ze doen? Emigreren? Waarheen?

Dus je wilt genocide op de inwoners van Israël, maar alleen vanaf 18 jaar :hihi:

tanger'73
07-02-10, 14:47
zou hier wel lekker rustig zijn als ie op voettocht ging.. :)


Niet alleen hij, ik wens iedereen een zalig heenkomen toe.

Slinger
07-02-10, 14:57
no kidding.. duh..

Joden, Palestijnen, Druzen, zonder aanziens des persoons mogen ze over de kling worden gejaagd, met als enige reden dat ze Israëlisch staatsburger zijn.

Het is gebleken dat individuen met een dergelijke mentaliteit ook bij de Palestijnen rondlopen, bijvoorbeeld bij Hmas.

Vind je het gek dat Israël alles uit de kast haalt om zijn burgers tegen zulke fanatici te verdedigen?

Aït Ayt
07-02-10, 15:34
Joden, Palestijnen, Druzen, zonder aanziens des persoons mogen ze over de kling worden gejaagd, met als enige reden dat ze Israëlisch staatsburger zijn.

nope , dat is helemaal niet de reden..
de reden is dat ze allemaal, met uitzondering van kinderen en dienstweigeraars, medeplichtig zijn aan een illegale bezetting van de palestijnse gebieden waardoor het gerechtvaardigd is om ze te doden ter zelfverdediging van de palestijnen die zich willen bevrijden van deze bezetting en onderdrukking..


Het is gebleken dat individuen met een dergelijke mentaliteit ook bij de Palestijnen rondlopen, bijvoorbeeld bij Hmas.

hmas ken ik niet..


Vind je het gek dat Israël alles uit de kast haalt om zijn burgers tegen zulke fanatici te verdedigen?

israael verdedigt haar bevolking niet maar stelt het juist bloot aan gevaar door de aanhoudende illegale bezetting en onderdrukking van haar buren..

Aït Ayt
07-02-10, 15:39
Niet alleen hij, ik wens iedereen een zalig heenkomen toe.

er zijn er nog een paar ja.. en een enkeling staat in mijn negeerlijst zodat ik hun geschreeuw en gelieg niet hoef te lezen..

tanger'73
07-02-10, 15:57
er zijn er nog een paar ja.. en een enkeling staat in mijn negeerlijst zodat ik hun geschreeuw en gelieg niet hoef te lezen..


Dat begrijp ik als de beste van je broeder Aït Ayt. Dat je na alle moeite die je ongelegen laat om een discussie wat diepgang te geven je alles met valse voorwendelen regelrecht in je gezicht terug krijgt. Daar heb ik ook over gedacht, maar alsnog overwogen dat ik mans genoeg ben om iedereen die wat van me hebben wilt op gepaste wijze te beantwoorden.

Slinger
07-02-10, 16:44
nope , dat is helemaal niet de reden..
de reden is dat ze allemaal, met uitzondering van kinderen en dienstweigeraars, medeplichtig zijn aan een illegale bezetting van de palestijnse gebieden waardoor het gerechtvaardigd is om ze te doden ter zelfverdediging van de palestijnen die zich willen bevrijden van deze bezetting en onderdrukking..



hmas ken ik niet..



israael verdedigt haar bevolking niet maar stelt het juist bloot aan gevaar door de aanhoudende illegale bezetting en onderdrukking van haar buren..


Alle Israëlische staatsburgers zijn dus schuldig en mogen zonder aanzien des persoons vermoord worden. Dat wisten we al, want de Palestijnen hebben dat dikwijls in praktijk gebracht en daarbij en passant ook nog eens kinderen en niet-Israëli's, die toevallig in de buurt waren, te pakken genomen.

Ik vind het wel schokkend dat jij een dergelijke haatboodschap voor je rekening neemt en dat doodleuk op dit forum durft te verkondigen.

Ik neem aan dat jij eventueel wel bereid bent zelf de executies uit te voeren, zowel van Joden als van je moslimbroeders die burger zijn van de staat Israël?

Welke executiemethode ga je toepassen?



Of laat je het vuile werk liever aan anderen over?

ELdorado
07-02-10, 17:47
Vandaag de dag kijkt hij nog steeds trots en vol vreugde terug op bijvoorbeeld operatie gegoten lood.

ach, het is gewoon een ordinaire ongeschoold onwetend idioot joh ! :lol:

ELdorado
07-02-10, 17:51
Je begint over de nazi's, maar wie zijn de werkelijke nazi's?



de zionazis = overduidelijk :

tja, overduidelijk voor mensen die maar 1 + 1 kunnen tellen! :lol:

Slinger
07-02-10, 17:54
de zionazis = overduidelijk :

tja, overduidelijk voor mensen die maar 1 + 1 kunnen tellen! :lol:

Vind jij ook dat Israëlische staatsburgers vermoord mogen worden?

Aït Ayt
07-02-10, 18:00
Dat begrijp ik als de beste van je broeder Aït Ayt. Dat je na alle moeite die je ongelegen laat om een discussie wat diepgang te geven je alles met valse voorwendelen regelrecht in je gezicht terug krijgt. Daar heb ik ook over gedacht, maar alsnog overwogen dat ik mans genoeg ben om iedereen die wat van me hebben wilt op gepaste wijze te beantwoorden.

ja daar heb je geen moeite mee.. dat is me al vaker opgevallen.. wat dat betreft ben je uiterst flexibel en pas jij je makkelijk aan de ander aan.. als iemand aardig tegen jou doet ben jij aardig voor de ander en als de ander gaat schelden dan scheldt je net zo hard terug.. ik kan me echter niet zo soepel aanpassen aan een ander en wanneer iemand keer op keer tegen me staat te schelden en te schreeuwen dan negeer ik dat maar..

Aït Ayt
07-02-10, 18:00
Vind jij ook dat Israëlische staatsburgers vermoord mogen worden?

vind jij dat palestijnse burgers gedood mogen worden door israel ?

Aït Ayt
07-02-10, 18:03
Ik vind het wel schokkend dat jij een dergelijke haatboodschap voor je rekening neemt en dat doodleuk op dit forum durft te verkondigen.

wat is er hatelijk aan om van mening te zijn dat wanneer een bevolkingsgroep wordt onderdrukt en hun land illegaal wordt bezet zij dan het recht behoren te hebben om uit zelfverdediging dodelijk geweld te gebruiken tegen vijandelijke militairen en ex-militairen ?


Ik neem aan dat jij eventueel wel bereid bent zelf de executies uit te voeren, zowel van Joden als van je moslimbroeders die burger zijn van de staat Israël?


no way.. ik heb geen enkel juridisch recht noch moreel recht om israeliërs te doden..

ELdorado
07-02-10, 18:05
Vind jij ook dat Israëlische staatsburgers vermoord mogen worden?

daar gaan we weer :

RU that mentally retarted that we have to talk 'bout this all over again ???


vind je wel dat palestijnse burgers gedood moeten worden = wat israel altijd doet , al 60 jr lang, idioot !

als de vijand burgers om zeep zou helpen= wat israel altijd doet al lang , dan moet die verwachten van hetzelfde te gaan proeven , vind je niet soms ???

Ik vind vooraal dat je als achterlijk idioot persoon een heropvoeding moet krijgen & snel ook, dat je ergens te midden van een oorlog gedeponeerd moet worden nadat jou heel familie gemassacreerd zou worden ...



je zou dan anders & correct op een heel ander toon gaan zingen "denken" als je die eventueel oorlog zou gaan overleven tenminste !

Get lost , moron :

If u kill civilians , urs must be also killed ...

don't kill if u don't wanna be killed :

even if u're at war , u have to respect some war ethics ...= no targeting of civilians , treat POW's well (POW's = prisoners of war ) ........= Geneva convention !

Besides :

Even in war times, Islam strongly forbids not only the targeting of civilians , women, children, old people ...but also forbids the targeting of the civil infrastructure, landscapes, trees, plants, animals ....of the enemy :

if the enemy w'd do the same at least ...i guess ...

ach
...

ELdorado
07-02-10, 18:14
wat is er hatelijk aan om van mening te zijn dat wanneer een bevolkingsgroep wordt onderdrukt en hun land illegaal wordt bezet zij dan het recht behoren te hebben om uit zelfverdediging dodelijk geweld te gebruiken tegen vijandelijke militairen en ex-militairen ?



no way.. ik heb geen enkel juridisch recht noch moreel recht om israeliërs te doden..

Slinger is wat men noemt : a "perfect" idiot :


ordinary idiots don't comprehend things first out of stupidity, ignorance ...but, when u try to explain things to them & to convince them , they mostly change their minds :

"Perfet" idiots such as Slinger w'dn't understand or w'dn't want to understand things even if u w'd put all logical waterfree arguments of the world on the discussion table , so to speak !

It's like those old classical jews of the ancient biblical times & in the time of Moses, Jesus ...

despite all miracles brought by those prophets , some of those jews in the times of Moses asked the latter to ask God to appear personally for them ! :lol: to convince them of God's existence ! :

perfect idiots & fools like that exist in all times, in all shapes & forms =

Slinger is the perfect example for that ! :lol:

How do u expect the poor lad to listen to reason , reality, facts, truths, history ....??? :lol:

tanger'73
07-02-10, 18:19
ja daar heb je geen moeite mee.. dat is me al vaker opgevallen.. wat dat betreft ben je uiterst flexibel en pas jij je makkelijk aan de ander aan.. als iemand aardig tegen jou doet ben jij aardig voor de ander en als de ander gaat schelden dan scheldt je net zo hard terug.. ik kan me echter niet zo soepel aanpassen aan een ander en wanneer iemand keer op keer tegen me staat te schelden en te schreeuwen dan negeer ik dat maar..

Dank voor je begrip beste Aït, want op jou kan ik rekenen en ik lees je graag en leer veel van wat je altijd hier brengt. Verder respecteer ik je uitzonderlijk in alles wat je bent en brengt. Dat je niet meer reageert op bepaalde onderkruipsels die van je goede gemoedstoestand en humeur misbruik willen maken past je uitstekend en heeft mijn groot respect.

'K ben meer iemand die het niet meer kan opbrengen alsmaar te moeten incasseren omdat men een bepaalde pittoreske beeld heeft van de muzelman. Ook de muzelman kent grenzen. 'K laat me niet schaaps op een perron bijeendrijven om in een wagon richting Dachau te verdwijnen. Men kan hard en dodelijk terugslaan. Zoals die Palestijnen die alsmaar beschaafde woorden van de wereldgemeenschap en zionisten moeten inslikken, maar in de tussentijd worden ze zonder enkele compassie aan hun eigen lot aan die beschaafde zionisten overgelaten.

Sanne_
07-02-10, 18:54
het is een feit dat heel veel gristenen israel als de voorbode zien van de komst vd messias waarbij de joden dan uiteindelijk de keuze krijgen gesteld : jezus accepteren als messias of totaal vernietigd te worden.. de huidige conflicten in het midden-oosten zien jullie als de eerste tekenen vd komst van jezus..

Zolang de Joodse Zionisten nog meer grond willen afpakken van de Palestijnen zullen ze steeds op conflicten aansturen. Ze spelen dit spelletje al vele decennia. Nog banger voor vrede zijn de christelijke zionisten. Die willen juist een grote oorlog met de Islam, zodat de Joodse tempel opnieuw kan worden opgebouwd. Zonder die tempel kan Jezus niet terug op aarde komen en dat streven ze na met hart en ziel. De Joodse zionisten hebben de christelijke zionisten weer nodig en zo blijft deze vervelende zaak in gang. Maar de meerderheid van de Joden in de VS wil eigenlijk wel eens een oplossing. Het zijn de Christelijke en Joodse zionisten die dit tegenhouden.

Mvg

tanger'73
07-02-10, 18:57
ach, het is gewoon een ordinaire ongeschoold onwetend idioot joh ! :lol:


hi bro, die killing van Mahmoud Al-Mabhouh door de Mossad op soeverein grondgebied van Dubai is heel beschaafd en daarbij nog de ontkenning van de israëlische regering alsof diens neus bloedt. Wees een kerel en erken op z'n minst dat men opdracht gaf tot een dergelijke moordcommando.

Slinger
07-02-10, 19:10
Slinger is wat men noemt : a "perfect" idiot :


ordinary idiots don't comprehend things first out of stupidity, ignorance ...but, when u try to explain things to them & to convince them , they mostly change their minds :

"Perfet" idiots such as Slinger w'dn't understand or w'dn't want to understand things even if u w'd put all logical waterfree arguments of the world on the discussion table , so to speak !

It's like those old classical jews of the ancient biblical times & in the time of Moses, Jesus ...

despite all miracles brought by those prophets , some of those jews in the times of Moses asked the latter to ask God to appear personally for them ! :lol: to convince them of God's existence ! :

perfect idiots & fools like that exist in all times, in all shapes & forms =

Slinger is the perfect example for that ! :lol:

How do u expect the poor lad to listen to reason , reality, facts, truths, history ....??? :lol:

Dit is geen duidelijk antwoord op mijn vraag.

Vind jij dat Israëlische staatsburgers vermoord mogen worden?

Slinger
07-02-10, 19:11
vind jij dat palestijnse burgers gedood mogen worden door israel ?

Nee, dat vind ik niet.

Sanne_
07-02-10, 19:12
Joden, Palestijnen, Druzen, zonder aanziens des persoons mogen ze over de kling worden gejaagd, met als enige reden dat ze Israëlisch staatsburger zijn.

Het is gebleken dat individuen met een dergelijke mentaliteit ook bij de Palestijnen rondlopen, bijvoorbeeld bij Hmas.

Vind je het gek dat Israël alles uit de kast haalt om zijn burgers tegen zulke fanatici te verdedigen?

Feit is dat de Israelies zelf Hamas hebben opgekweekt met financiele steun aan Sjeik Yasim.(Ra7imahouLah) Zij wilden geen seculiere tegenstander die Fatah was, maar een religieuze. Zo konden ze het probleem een grote religieuze dimensie geven en wereldwijd steun zoeken voor hun zaak en zichzelf voorstellen als de voorhoedevechters tegen de kwaadaardige Islam.

Ik zag een poosje terug nog een EO-reportage waarin spijkerhard werd gezegd dat Islam Evil is. Zowel fundi Joden als Christenen willen het conflict in stand houden. De Palestijnse zaak is de doorn in het vlees voor veel Moslims en houdt ze lekker verhit. Fundamentalisme groeit op vijandsdenken, daarom willen zij conflicten graag in stand houden.

Het christen zionisme is in nederland niet zo erg merkbaar, maar in de VS des temeer. Daarom kan er ook geen president gekozen worden die niet plechtig voor de hele natie beloofd Israel te verdedigen alsof het zijn vaderland is. Om de achtergronden te begrijpen lees dit stuk, heel interessant.

CHRISTEN ZIONISTEN
Naar aanleiding van: Stephen Sizer, Christian Zionism Road-map to Armageddon? Leicester, Intervarsity Press 2004, 2e druk 2005, 298 blz Prijs £ 25.-

Tijdens zijn bezoek aan Nederland (Trouw, 21 september, 2006) leverde aartsbisschop Elias Chakour kritiek op christen zionisten, die met een beroep op de bijbelse profeten alles goedpraten, steunen en prijzen niet alleen wat de staat Israël doet, maar ook de programma’s en activiteiten van extreme groepen die het hele land claimen, tegen vrede met de Palestijnen zijn en streven naar het bouwen van een nieuwe Joodse tempel op de plek waar zich thans de rotskoepel bevindt. Dit islamitisch heiligdom moet dan wel eerst worden opgeblazen! Die herbouw vormt een schakel in het eindtijd scenario van vele christenzionisten, dat zal uitlopen op een nog grotere catastrofe dan de holocaust: de eindstrijd tussen goed en kwaad op een symbolisch plaats genaamd Armageddon, maar door letterlijke uitleggers gelocaliseerd in het Heilige Land Israël (Openbaring, 16:16).

Eind augustus 2006 kwamen de syrisch-orthodoxe, de rooms-katholieke, episcopaalse en lutherse bisschoppen van Jeruzalem reeds met een scherpe veroordeling van het christelijke zionisme en andere ideologieën, die één volk begunstigen, theologische en materieel, ten koste van andere volken en die kolonisatie, apartheid en imperialisme rechtvaardigen. Want volgens het Nieuwe Testament mogen na Israël alle volken gelijkelijk delen in het heil dat in Christus gekomen is.

In 2002 verklaarde de Raad van Kerken in het Midden Oosten (MECC) dat Christenzionisme een gevaarlijke misvorming van het christelijk geloof is, omdat het gebaseerd is op discriminatie. Het bewijst daarmee ook de Joden geen dienst, omdat die zich juist van elke vorm van discriminatie willen bevrijden. Discriminatie op grond van gevoelens van superioriteit kan immers nooit het uitgangspunt zijn van samenwonen van Joden en Palestijnen in hetzelfde gebied.

De MECC wijdde in 2002 een studieconferentie aan het christen-zionisme. Onder de dertien miljoen orthodoxe, oriëntaalse, rooms-katholieke en protestantse christenen, die in de MECC vertegenwoordigd zijn vindt men geen openlijke christenzionisten. Maar in de Verenigde Staten des te meer. Hun politieke pro-Israël lobby is tien keer zo groot als de Joodse. Zo lees ik in de recentste en uitvoerigste studie over dit verschijnsel van de hand van de evangelicaal Stephen Sizer, anglicaans priester in Sussex: Christian Zionism Road–map to Armageddon? Het diende hem als proefschrift. Sizer stelt dat het Joodse zionisme een groot deel van zijn inspiratie en steun ontleend heeft aan het oudere christenzionisme.

Sterker, Arthur James Balfour, de pionier van de bekende Balfour verklaring van 1917, die de Joden een nationaal tehuis toezegde, kwam uit een evangelisch milieu waarin men geloofde in de terugkeer van de Joden naar hun oude land en het herstel van het Joodse bestuur aldaar. Balfour zag zichzelf als een instrument om Gods bedoeling te realiseren.

Sizer onderzocht de historische bronnen, de theologische fundering en de politieke gevolgen van het christen-zionistisch denken in al zijn schakeringen. Thomas Brightman (1562-1607) wordt beschouwd als de vader van de leer van het herstel en de bekering van het Joodse volk. Onder veel Puriteinen was dit een gekoesterde gedachte, die leidde tot allelerlei speculaties over de toekomst.

Deze leer werd uitgewerkt door John Nelson Darby (1800-1882)13-1871), een ex-priester die zijn eigen Anglicaanse kerk had afgeschreven. Hij stichtte de “Plymouth Brethren”, met een minimum aan kerkorde. Gebrek aan orde leidde tot een eindeloze reeks afsplitsingen. Hij had ook een lage dunk van andere kerken. Minachting voor de oude historische kerken is nog steeds typerend voor christen-zionisme. Het heeft in dit opzicht nooit zijn sectarische origine verloochend. In Darby’s denken heeft de kerk nauwelijks toekomst maar Israël wel. De beweging sloeg over naar Amerika en kreeg daar veel aanhang tot in hoge politieke kringen.

Ook in Europa groeide het aantal aanhangers, ook, zij het in in gematigde vorm, binnen de gevestigde kerken. De Zwitser Henri Dunant, de stichter van het Rode Kruis, werd door Herzl als een van de eersten een christen-zionist genoemd. Herzl nodigde Dunant in 1897 uit in Basel het eerste zionistische congres mee te maken. Herzl profiteerde van de christen-zionistische beweging, evenals hedendaagse Israëli politici, ookal doet men wat meewarig en laatdunkend over de uiteindelijke bedoelingen van belangrijke woordvoerders van deze beweging, zoals de bekering van de joden in de eindtijd.

Het christenzionisme kreeg zijn theologische structuur door een schema van bedelingen of dispensaties die Scofield (*1888) gebruikte als sleutel voor het verstaan van de schrift in zijn Scofield Reference Bible (1917). Het werd voor vele miljoenen de exclusieve gezaghebbende bijbeleditie. Anderen zouden dit schema verder uitwerken

De grootste fantast op dit gebied is wel Hal Lindsey ( o.a. The Late Great Planet Earth, 1970), die de bijbel uitlegt alsof hij in Gods ‘draaiboek’ heeft mogen kijken. De Bijbel wordt niet uitgelegd vanuit het centrum, Christus, maar vanuit hedendaagse gebeurtenissen, die in de Schrift voorspeld zouden zijn. Alleen Lindsey kent het geheime recept hoe het ene met het andere moeten worden verbonden. Deze bijbeluitleg vraagt wel iedere keer om “updating”. Hij vond zelfs bijbelteksten die wijzen op Amerika en de Sovjet Unie en Saddam in Irak. Maar die verwijzingen klopten niet meer toen laatstgenoemden van het toneel verdwenen.

Deze futuristische science-fiction-achtige uitleg kent oplagen van honderden miljoenen. Een op de vier Amerikanen is bekend met deze boeken. In die boeken draait het hele wereldgebeuren om de staat Israël als onderdeel van het hierboven genoemde zogenaamd bijbelse eindtijd-scenario.

Typerend voor deze uitleg is het exclusieve accent op een futuristische uitleg van alle teksten in het Oude Testament, die betrekking hebben op de terugkeer van Israël. Deze teksten zijn in deze visie niet vervuld na de ballingschap of door de komst van Christus, maar door de stichting van de staat Israël in 1948. Dit gebeuren wordt verheven tot een heilsfeit bij uitstek, waardoor de centrale betekenis van de komst van Christus voor alle volken lijkt te verbleken. Symbolische en apocalyptische randverschijnselen vormen het centrum van deze bijbeluitleg en dringen het centrum, de evangeliën betreffende Jezus’ leven en werken, naar de achtergrond.

Sizer onderstreept de volgende politieke implicaties van deze theologie. Vanwege de centrale betekenis van Israël als Gods uitverkoren volk is het de roeping van christenen Israël te zegenen en op alle mogelijke manieren te steunen, onder meer door acties ten behoeve van Joden in Ethiopië of Rusland, die “naar huis” willen gaan. Eretz Israël behoort exclusief tot het Joodse volk, daarom moet het land worden geannexeerd en moeten de nederzettingen worden versterkt. [In 1947 reeds klaagde de Amerikaanse radioevangelist M.R.Dehaan, dat de Britten “verzuimd hadden het land te zuiveren van zijn onwettige bezetters”(85).] Jeruzalem is de eeuwige exclusieve hoofdstad voor de Joodse staat. Alle ambassades moeten daar worden gevestigd. Ook de tempel moet worden herbouwd. met christelijke steun. Dat helpt Gods plan.

“Omdat christen-zionisten geloven dat een apocalyptische oorlog tussen goed en kwaad in de nabije toekomst zal plaats vinden, is er geen uitzicht op een blijvende vrede tussen Joden en Arabieren. Er voor pleiten dat Israël een compromis sluit met de islam en samen gaat leven met Palestijnse buren of een Palestijnse staat, houdt (volgens vele christen-zionisten) in dat men zich identificeert met hen die bestemd zijn zich te verzetten tegen God en Israël in de ophanden zijnde veldslag bij Armageddon”(252). Geen wonder dat de meeste woordvoerders van het christen-zionisme uitgesproken anti-islamitisch zijn*. Sommigen identificeren de bijbelse Amalekieten, Israëls aartsvijanden in de tijd van de rechters, met de Arabieren van nu. John Stott, een leidend evangelikaal in Engeland, verklaarde dat Sizers boek precies op tijd is verschenen om ons te waarschuwen. Volgens mij is het al bijna te laat. Eind 2007 verschijnt een meer populaire versie van Stephen Sizers boek: Zion’s Christian Soldiers.Leusden, Dr Jan Slomp, predikant
De auteur is voorzitter van de Stichting Steuncomité Israëlische Vredesgroepen en Mensenrechten Organisaties (=SIVMO). SIVMO geeft het kwartaalblad De Brug uit. Hij schreef de bovenstaande bespreking op persoonlijke titel.

*Zie ook van Erhard Kamphausen, ”Judentum und Islam im Endzeitdenken des fundamentalistischen Protestantismus und der pentekostalen Bewegung nordamerikanischen Ursprungs ‘, in Evangelische Akademien (Hrsg.) Christen & Muslime Veranwortung zum Dialog, Darmstadt, Wissenschaftliche Buchgesellschaft, 2006 S.132-146.
En Ilan Pappe, Israëli historicus, The Ethnic Cleansing of Palestine, Londen, One World Press, 2006

http://www.werkgroepkeerpunt.nl/download/0...enzionisten.doc

Slinger
07-02-10, 19:16
wat is er hatelijk aan om van mening te zijn dat wanneer een bevolkingsgroep wordt onderdrukt en hun land illegaal wordt bezet zij dan het recht behoren te hebben om uit zelfverdediging dodelijk geweld te gebruiken tegen vijandelijke militairen en ex-militairen ?

no way.. ik heb geen enkel juridisch recht noch moreel recht om israeliërs te doden..


Het gaat niet over militairen, het gaat over burgers, over geloofsgenoten van jou, bijvoorbeeld.

Waarom jij niet en anderen wel?

Max Stirner
07-02-10, 19:16
ik weet niet hoe de dienstplicht in elkaar steekt in china dus kan ik hier geen antwoord op geven..


Dank voor dit doordachte antwoord.

Slinger
07-02-10, 19:17
Slinger is wat men noemt : a "perfect" idiot :


ordinary idiots don't comprehend things first out of stupidity, ignorance ...but, when u try to explain things to them & to convince them , they mostly change their minds :

"Perfet" idiots such as Slinger w'dn't understand or w'dn't want to understand things even if u w'd put all logical waterfree arguments of the world on the discussion table , so to speak !

It's like those old classical jews of the ancient biblical times & in the time of Moses, Jesus ...

despite all miracles brought by those prophets , some of those jews in the times of Moses asked the latter to ask God to appear personally for them ! :lol: to convince them of God's existence ! :

perfect idiots & fools like that exist in all times, in all shapes & forms =

Slinger is the perfect example for that ! :lol:

How do u expect the poor lad to listen to reason , reality, facts, truths, history ....??? :lol:

De enige idioot hier, ben jij.

Slinger
07-02-10, 19:20
Feit is dat de Israelies zelf Hamas hebben opgekweekt met financiele steun aan Sjeik Yasim.(Ra7imahouLah) Zij wilden geen seculiere tegenstander die Fatah was, maar een religieuze. Zo konden ze het probleem een grote religieuze dimensie geven en wereldwijd steun zoeken voor hun zaak en zichzelf voorstellen als de voorhoedevechters tegen de kwaadaardige Islam.

Ik zag een poosje terug nog een EO-reportage waarin spijkerhard werd gezegd dat Islam Evil is. Zowel fundi Joden als Christenen willen het conflict in stand houden. De Palestijnse zaak is de doorn in het vlees voor veel Moslims en houdt ze lekker verhit. Fundamentalisme groeit op vijandsdenken, daarom willen zij conflicten graag in stand houden.

Het christen zionisme is in nederland niet zo erg merkbaar, maar in de VS des temeer. Daarom kan er ook geen president gekozen worden die niet plechtig voor de hele natie beloofd Israel te verdedigen alsof het zijn vaderland is. Om de achtergronden te begrijpen lees dit stuk, heel interessant.

CHRISTEN ZIONISTEN
Naar aanleiding van: Stephen Sizer, Christian Zionism Road-map to Armageddon? Leicester, Intervarsity Press 2004, 2e druk 2005, 298 blz Prijs £ 25.-

Tijdens zijn bezoek aan Nederland (Trouw, 21 september, 2006) leverde aartsbisschop Elias Chakour kritiek op christen zionisten, die met een beroep op de bijbelse profeten alles goedpraten, steunen en prijzen niet alleen wat de staat Israël doet, maar ook de programma’s en activiteiten van extreme groepen die het hele land claimen, tegen vrede met de Palestijnen zijn en streven naar het bouwen van een nieuwe Joodse tempel op de plek waar zich thans de rotskoepel bevindt. Dit islamitisch heiligdom moet dan wel eerst worden opgeblazen! Die herbouw vormt een schakel in het eindtijd scenario van vele christenzionisten, dat zal uitlopen op een nog grotere catastrofe dan de holocaust: de eindstrijd tussen goed en kwaad op een symbolisch plaats genaamd Armageddon, maar door letterlijke uitleggers gelocaliseerd in het Heilige Land Israël (Openbaring, 16:16).

Eind augustus 2006 kwamen de syrisch-orthodoxe, de rooms-katholieke, episcopaalse en lutherse bisschoppen van Jeruzalem reeds met een scherpe veroordeling van het christelijke zionisme en andere ideologieën, die één volk begunstigen, theologische en materieel, ten koste van andere volken en die kolonisatie, apartheid en imperialisme rechtvaardigen. Want volgens het Nieuwe Testament mogen na Israël alle volken gelijkelijk delen in het heil dat in Christus gekomen is.

In 2002 verklaarde de Raad van Kerken in het Midden Oosten (MECC) dat Christenzionisme een gevaarlijke misvorming van het christelijk geloof is, omdat het gebaseerd is op discriminatie. Het bewijst daarmee ook de Joden geen dienst, omdat die zich juist van elke vorm van discriminatie willen bevrijden. Discriminatie op grond van gevoelens van superioriteit kan immers nooit het uitgangspunt zijn van samenwonen van Joden en Palestijnen in hetzelfde gebied.

De MECC wijdde in 2002 een studieconferentie aan het christen-zionisme. Onder de dertien miljoen orthodoxe, oriëntaalse, rooms-katholieke en protestantse christenen, die in de MECC vertegenwoordigd zijn vindt men geen openlijke christenzionisten. Maar in de Verenigde Staten des te meer. Hun politieke pro-Israël lobby is tien keer zo groot als de Joodse. Zo lees ik in de recentste en uitvoerigste studie over dit verschijnsel van de hand van de evangelicaal Stephen Sizer, anglicaans priester in Sussex: Christian Zionism Road–map to Armageddon? Het diende hem als proefschrift. Sizer stelt dat het Joodse zionisme een groot deel van zijn inspiratie en steun ontleend heeft aan het oudere christenzionisme.

Sterker, Arthur James Balfour, de pionier van de bekende Balfour verklaring van 1917, die de Joden een nationaal tehuis toezegde, kwam uit een evangelisch milieu waarin men geloofde in de terugkeer van de Joden naar hun oude land en het herstel van het Joodse bestuur aldaar. Balfour zag zichzelf als een instrument om Gods bedoeling te realiseren.

Sizer onderzocht de historische bronnen, de theologische fundering en de politieke gevolgen van het christen-zionistisch denken in al zijn schakeringen. Thomas Brightman (1562-1607) wordt beschouwd als de vader van de leer van het herstel en de bekering van het Joodse volk. Onder veel Puriteinen was dit een gekoesterde gedachte, die leidde tot allelerlei speculaties over de toekomst.

Deze leer werd uitgewerkt door John Nelson Darby (1800-1882)13-1871), een ex-priester die zijn eigen Anglicaanse kerk had afgeschreven. Hij stichtte de “Plymouth Brethren”, met een minimum aan kerkorde. Gebrek aan orde leidde tot een eindeloze reeks afsplitsingen. Hij had ook een lage dunk van andere kerken. Minachting voor de oude historische kerken is nog steeds typerend voor christen-zionisme. Het heeft in dit opzicht nooit zijn sectarische origine verloochend. In Darby’s denken heeft de kerk nauwelijks toekomst maar Israël wel. De beweging sloeg over naar Amerika en kreeg daar veel aanhang tot in hoge politieke kringen.

Ook in Europa groeide het aantal aanhangers, ook, zij het in in gematigde vorm, binnen de gevestigde kerken. De Zwitser Henri Dunant, de stichter van het Rode Kruis, werd door Herzl als een van de eersten een christen-zionist genoemd. Herzl nodigde Dunant in 1897 uit in Basel het eerste zionistische congres mee te maken. Herzl profiteerde van de christen-zionistische beweging, evenals hedendaagse Israëli politici, ookal doet men wat meewarig en laatdunkend over de uiteindelijke bedoelingen van belangrijke woordvoerders van deze beweging, zoals de bekering van de joden in de eindtijd.

Het christenzionisme kreeg zijn theologische structuur door een schema van bedelingen of dispensaties die Scofield (*1888) gebruikte als sleutel voor het verstaan van de schrift in zijn Scofield Reference Bible (1917). Het werd voor vele miljoenen de exclusieve gezaghebbende bijbeleditie. Anderen zouden dit schema verder uitwerken

De grootste fantast op dit gebied is wel Hal Lindsey ( o.a. The Late Great Planet Earth, 1970), die de bijbel uitlegt alsof hij in Gods ‘draaiboek’ heeft mogen kijken. De Bijbel wordt niet uitgelegd vanuit het centrum, Christus, maar vanuit hedendaagse gebeurtenissen, die in de Schrift voorspeld zouden zijn. Alleen Lindsey kent het geheime recept hoe het ene met het andere moeten worden verbonden. Deze bijbeluitleg vraagt wel iedere keer om “updating”. Hij vond zelfs bijbelteksten die wijzen op Amerika en de Sovjet Unie en Saddam in Irak. Maar die verwijzingen klopten niet meer toen laatstgenoemden van het toneel verdwenen.

Deze futuristische science-fiction-achtige uitleg kent oplagen van honderden miljoenen. Een op de vier Amerikanen is bekend met deze boeken. In die boeken draait het hele wereldgebeuren om de staat Israël als onderdeel van het hierboven genoemde zogenaamd bijbelse eindtijd-scenario.

Typerend voor deze uitleg is het exclusieve accent op een futuristische uitleg van alle teksten in het Oude Testament, die betrekking hebben op de terugkeer van Israël. Deze teksten zijn in deze visie niet vervuld na de ballingschap of door de komst van Christus, maar door de stichting van de staat Israël in 1948. Dit gebeuren wordt verheven tot een heilsfeit bij uitstek, waardoor de centrale betekenis van de komst van Christus voor alle volken lijkt te verbleken. Symbolische en apocalyptische randverschijnselen vormen het centrum van deze bijbeluitleg en dringen het centrum, de evangeliën betreffende Jezus’ leven en werken, naar de achtergrond.

Sizer onderstreept de volgende politieke implicaties van deze theologie. Vanwege de centrale betekenis van Israël als Gods uitverkoren volk is het de roeping van christenen Israël te zegenen en op alle mogelijke manieren te steunen, onder meer door acties ten behoeve van Joden in Ethiopië of Rusland, die “naar huis” willen gaan. Eretz Israël behoort exclusief tot het Joodse volk, daarom moet het land worden geannexeerd en moeten de nederzettingen worden versterkt. [In 1947 reeds klaagde de Amerikaanse radioevangelist M.R.Dehaan, dat de Britten “verzuimd hadden het land te zuiveren van zijn onwettige bezetters”(85).] Jeruzalem is de eeuwige exclusieve hoofdstad voor de Joodse staat. Alle ambassades moeten daar worden gevestigd. Ook de tempel moet worden herbouwd. met christelijke steun. Dat helpt Gods plan.

“Omdat christen-zionisten geloven dat een apocalyptische oorlog tussen goed en kwaad in de nabije toekomst zal plaats vinden, is er geen uitzicht op een blijvende vrede tussen Joden en Arabieren. Er voor pleiten dat Israël een compromis sluit met de islam en samen gaat leven met Palestijnse buren of een Palestijnse staat, houdt (volgens vele christen-zionisten) in dat men zich identificeert met hen die bestemd zijn zich te verzetten tegen God en Israël in de ophanden zijnde veldslag bij Armageddon”(252). Geen wonder dat de meeste woordvoerders van het christen-zionisme uitgesproken anti-islamitisch zijn*. Sommigen identificeren de bijbelse Amalekieten, Israëls aartsvijanden in de tijd van de rechters, met de Arabieren van nu. John Stott, een leidend evangelikaal in Engeland, verklaarde dat Sizers boek precies op tijd is verschenen om ons te waarschuwen. Volgens mij is het al bijna te laat. Eind 2007 verschijnt een meer populaire versie van Stephen Sizers boek: Zion’s Christian Soldiers.Leusden, Dr Jan Slomp, predikant
De auteur is voorzitter van de Stichting Steuncomité Israëlische Vredesgroepen en Mensenrechten Organisaties (=SIVMO). SIVMO geeft het kwartaalblad De Brug uit. Hij schreef de bovenstaande bespreking op persoonlijke titel.

*Zie ook van Erhard Kamphausen, ”Judentum und Islam im Endzeitdenken des fundamentalistischen Protestantismus und der pentekostalen Bewegung nordamerikanischen Ursprungs ‘, in Evangelische Akademien (Hrsg.) Christen & Muslime Veranwortung zum Dialog, Darmstadt, Wissenschaftliche Buchgesellschaft, 2006 S.132-146.
En Ilan Pappe, Israëli historicus, The Ethnic Cleansing of Palestine, Londen, One World Press, 2006

http://www.werkgroepkeerpunt.nl/download/0...enzionisten.doc

Wat is je punt?

Sanne_
07-02-10, 19:20
israael verdedigt haar bevolking niet maar stelt het juist bloot aan gevaar door de aanhoudende illegale bezetting en onderdrukking van haar buren..

De eerste overheid die daadwerkelijk geeft om haar burgers, moet nog worden uitgevonden helaas. Mensen zijn vervangbaar. Een strategische buffer. Een schild. Als je om burgers geeft, ben je als overheid weerloos.

Mvg

Sanne_
07-02-10, 20:15
Wat is je punt?

Het gaat mij niet om een punt te scoren Slinger.

Maar die fake-Joden zijn enkel leugenachtige moordenaars.

Mvg

Slinger
07-02-10, 20:20
Het gaat mij niet om een punt te scoren Slinger.

Maar die fake-Joden zijn enkel leugenachtige moordenaars.

Mvg

Het zijn geen moordenaars, Sanne. Ze hangen misschien een ideologie aan die jou niet bevalt, en die overigens in het stuk dat jij plaatste helemaal verkeerd wordt weergegeven, maar het zijn geen moordenaars, zelfs niet als het stuk correct is.

H.P.Pas
07-02-10, 21:25
terug krijgt. Daar heb ik ook over gedacht, maar alsnog overwogen dat ik mans genoeg ben om iedereen die wat van me hebben wilt op gepaste wijze te beantwoorden.

Daar hebben we het al eens over gehad. (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=3745254&postcount=66)

Sanne_
07-02-10, 22:28
Het zijn geen moordenaars, Sanne. Ze hangen misschien een ideologie aan die jou niet bevalt, en die overigens in het stuk dat jij plaatste helemaal verkeerd wordt weergegeven, maar het zijn geen moordenaars, zelfs niet als het stuk correct is.

Sure Slinger. Een voorbeeld...1400 Palestijnse Burgers vermoord tegenover 13 Israelies... Stenen tegen kogels en ga zo maar door. Droom maar lekker verder Slinger.

tanger'73
07-02-10, 22:36
Daar hebben we het al eens over gehad. (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=3745254&postcount=66)


Kennelijk heb je mijn reactie vooraf niet begrepen en zo te zien nu nog steeds niet. Dus wat denk je hiermee nog überhaupt toe te voegen. Ben ik niet duidelijk genoeg geweest?

H.P.Pas
07-02-10, 22:53
Kennelijk heb je mijn reactie vooraf niet begrepen en zo te zien nu nog steeds niet. Dus wat denk je hiermee nog überhaupt toe te voegen. Ben ik niet duidelijk genoeg geweest?

Maak je over mijn begripsvermogen geen zorgen.
Ik kijk er wat anders tegenaan dan jijzelf; hoe, dat staat in die link.
Take it or leave it; ik ben erover uitgepraat.

tanger'73
07-02-10, 22:56
Maak je over mijn begripsvermogen geen zorgen.
Ik kijk er wat anders tegeanaan dan jijzelf; hoe, dat staat in die link.
Take it or leave it; ik ben erover uitgepraat.


i leave it, net als destijds, want ik heb daar totaal geen boodschap aan hoe jij het denkt te bekijken. Kijk eens naar jezelf of moet ik jou even komen helpen om naar jezelf te kijken?

H.P.Pas
08-02-10, 08:26
of moet ik jou even komen helpen om naar jezelf te kijken?

Gezien de ervaringen tot dusverre (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=3745248&postcount=65)stel ik me daar niet veel van voor. Maar doe wat je niet laten kunt.

Max Stirner
08-02-10, 09:24
of moet ik jou even komen helpen om naar jezelf te kijken?



:maf2:

mark61
08-02-10, 09:29
:maf2:

Tanger is heel behulpzaam, en gespecialiseerd in anale zaken.

ELdorado
08-02-10, 12:14
hi bro, die killing van Mahmoud Al-Mabhouh door de Mossad op soeverein grondgebied van Dubai is heel beschaafd en daarbij nog de ontkenning van de israëlische regering alsof diens neus bloedt. Wees een kerel en erken op z'n minst dat men opdracht gaf tot een dergelijke moordcommando.


Precies :

crimneel laffarden zijn die israelis die geen moer geven om internationaal recht, landen soevereniteit .....& die ontkening ook nog om een tijdje daarna die actie toe te geven met ...trots ! :lol:

hetzelfde was gebeurd met betrekking tot de liquidatie van Hizbollah military commander in Damascus :

Hizbollah zal wel echt wraak nemen :

it's just a matter of..timing ...

Hizbollah is the most real threat to israeli imperialisme ...:

Hizbollah soldiers are tough courageous soldiers who had humiliated those coward israeli so_called soldiers on the ground during the 2006 war :

& had made them literally run for their miserable lives like scared chickens = that's a fact !

That was something completly different than massacring civilians, women, children ....safe from the sky by those coward israelis ...

ELdorado
08-02-10, 12:19
Maak je over mijn begripsvermogen geen zorgen.
.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:

vind je niet dat je dat aan andere mensen moet overlaten die eventueel oordeel over jou mentaal capaciteiten ???

well, we all know that u're a ..."genuis" :lol: :

intelligence wisdom ...reincarnated :lol:

what a pretentious prick !

Max Stirner
08-02-10, 12:45
die eventueel oordeel over jou mentaal capaciteiten ???
!


'Dat eventuele oordeel over jouw mentale capaciteiten'.


Doe ns een beetje je best, for f*ck's sake.

H.P.Pas
08-02-10, 12:54
vind je niet dat je dat aan andere mensen moet overlaten die eventueel oordeel over jou mentaal capaciteiten ??? ()
what a pretentious prick !



vind je niet dat je dat aan andere mensen moet overlaten die eventueel oordeel over jou mentaal capaciteiten ???



Niet aan jan en alleman.
Pretentieuze lul.

ELdorado
08-02-10, 12:56
'Dat eventuele oordeel over jouw mentale capaciteiten'.


Doe ns een beetje je best, for f*ck's sake.

:lol:

:zwaai:

what do u care , pretentious zionists ' lover coward bias freak ??? :lol:

was i talking to u, frustrated moron ??? :lol:

RU his bitch ???

do u worship that pretentious bastard fool who thinks he's some kindda zarathustra ??? :

he wishes ! :lol:

well, u're far below what i said to that pretentious prick H.P. , when it comes to ur own mental capacities at least :

u just had proven it !

congratulations !

ELdorado
08-02-10, 13:06
Niet aan jan en alleman.
Pretentieuze lul.


Bingo ! :lol:

+ = u're not the judge for that , don't u think ???

Who the hell do u think u're anyway , pretentious prick ???

u're just a lousy T_shirt at best !

well, suit urself then :

denial is a powerful thing indeed :

see that extremely amazing denial self_deceit capacity_property of the human brain , moron :


see all those biological, psychological, social, cultural , ideological & other l
mechanisms which condition & determin our thought, thus our behaviour , science is not yet through with ...

as i said before :

u're just a lousy silly pathetic tragic_hilarious T_shirt at ...best , pretentious fool !

Pretentie & arrogantie zijn geen tekenen van wijsheid & intelligentie ...


pfff.....what a bloody irritating pretentious fool lunatic u're , poor lad ...

mark61
08-02-10, 13:21
!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:

vind je niet dat je dat aan andere mensen moet overlaten die eventueel oordeel over jou mentaal capaciteiten ???

well, we all know that u're a ..."genuis" :lol: :

intelligence wisdom ...reincarnated :lol:

what a pretentious prick !

En over de jouwe?

Aït Ayt
08-02-10, 13:29
Maak je over mijn begripsvermogen geen zorgen.


over wat je niet hebt hoeft een ander zich geen zorgen te maken..

Aït Ayt
08-02-10, 13:33
Het gaat niet over militairen, het gaat over burgers, over geloofsgenoten van jou, bijvoorbeeld.


Waarom jij niet en anderen wel?

het gaat over militairen en ex-militairen..
afgezien van kinderen en dienstweigeraars is iedere staatsburger militair betrokken of militair betrokken geweest bij de illegale bezetting vd palestijnse gebieden en is derhalve medeplichtig..


israel bezet mijn land niet en onderdrukt mij niet..

Slinger
08-02-10, 13:37
het gaat over militairen en ex-militairen..
afgezien van kinderen en dienstweigeraars is iedere staatsburger militair betrokken of militair betrokken geweest bij de illegale bezetting vd palestijnse gebieden en is derhalve medeplichtig..


israel bezet mijn land niet en onderdrukt mij niet..

Onzin, je kunt niet volhouden dat alle burgers militair zijn.

Wat vind je van de mensen die er al generaties wonen, bijvoorbeeld de Palestijnse burgers van Israël?

Zijn dat ook militairen die moeten worden afgemaakt?

Max Stirner
08-02-10, 13:40
:lol:

:zwaai:

what do u care , pretentious zionists ' lover coward bias freak ??? :lol:

was i talking to u, frustrated moron ??? :lol:

RU his bitch ???

do u worship that pretentious bastard fool who thinks he's some kindda zarathustra ??? :

he wishes ! :lol:

well, u're far below what i said to that pretentious prick H.P. , when it comes to ur own mental capacities at least :

u just had proven it !

congratulations !


Hmm .... zo had ik het nog nooit bekeken, misschien heb je wel gelijk.

:engel:

Aït Ayt
08-02-10, 13:41
Dank voor je begrip beste Aït, want op jou kan ik rekenen en ik lees je graag en leer veel van wat je altijd hier brengt. Verder respecteer ik je uitzonderlijk in alles wat je bent en brengt. Dat je niet meer reageert op bepaalde onderkruipsels die van je goede gemoedstoestand en humeur misbruik willen maken past je uitstekend en heeft mijn groot respect.

'K ben meer iemand die het niet meer kan opbrengen alsmaar te moeten incasseren omdat men een bepaalde pittoreske beeld heeft van de muzelman. Ook de muzelman kent grenzen. 'K laat me niet schaaps op een perron bijeendrijven om in een wagon richting Dachau te verdwijnen. Men kan hard en dodelijk terugslaan. Zoals die Palestijnen die alsmaar beschaafde woorden van de wereldgemeenschap en zionisten moeten inslikken, maar in de tussentijd worden ze zonder enkele compassie aan hun eigen lot aan die beschaafde zionisten overgelaten.

dat is erg aardig van je! bedankt voor je mooie woorden..

het kan me goed voorstellen dat je het zat bent en er vol tegenin gaat.. steeds wordt je geprovoceerd en steeds weer wordt er gespuugd op moslims en de islaam.. het is terecht dat je het niet pikt en je dan ook verbale klappen gaat uitdelen..

ELdorado
08-02-10, 13:46
over wat je niet hebt hoeft een ander zich geen zorgen te maken..


Precies :

he can't give what he hasn't got in the first place to begin with ...

I never encountered such a disgusting irritating pretentious fool , amazing ...

if i did , he w'dn't have had his teeth left to "talk" with in his filthy arrogant pretentious mouth ...

no modesty detected in him , no respect for contexts= he's even gotta serious context problem , no nuances, no perspectives .........

he thinks he knows it all ... :lol:

he talks in absolute fundamental secular atheistic terms mostly via those absolute quotes he uses with no regard for context whatsoever while condemning the so_called religious ones at the same time ...

an absolute fanatic atheistic believer condemning the so_called absolute fanatic religious believers ! :lol:

condemning religion via his fanatic atheistic religion & via his absurd make _believe as if he posesses the truth ... :lol:

ach ...i'm giving him too much attention he doesn't deserve indeed !

Aït Ayt
08-02-10, 13:47
Onzin, je kunt niet volhouden dat alle burgers militair zijn.

Wat vind je van de mensen die er al generaties wonen, bijvoorbeeld de Palestijnse burgers van Israël?

Zijn dat ook militairen die moeten worden afgemaakt?

niet alle burgers zijn militairen of ex-militairen nee.. daarom benoem ik ook steeds kinderen en dienstweigeraars als de uitzonderingen.. maar voor de rest zit iedereen in het leger of heeft iedereen in het leger gezeten.. en dat maakt dat ze een bijdrage leveren of hebben geleverd aan de illegale bezetting waardoor ze medeplichtig zijn.. of dit nu joden, moslims of druzen zijn maakt me verder geen ene moer uit.. in tegenstelling tot wat jij steeds doet maak ik geen onderscheid op basis van religie..

Aït Ayt
08-02-10, 13:50
Vind jij ook dat Israëlische staatsburgers vermoord mogen worden?

vind jij dat israel palestijnse burgers mag doden ?

H.P.Pas
08-02-10, 13:58
vind jij dat israel palestijnse burgers mag doden ?

Like an ever spinning wheel.

FIY. (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=4241530#post4241530)

Aït Ayt
08-02-10, 13:58
Zolang de Joodse Zionisten nog meer grond willen afpakken van de Palestijnen zullen ze steeds op conflicten aansturen. Ze spelen dit spelletje al vele decennia. Nog banger voor vrede zijn de christelijke zionisten. Die willen juist een grote oorlog met de Islam, zodat de Joodse tempel opnieuw kan worden opgebouwd. Zonder die tempel kan Jezus niet terug op aarde komen en dat streven ze na met hart en ziel. De Joodse zionisten hebben de christelijke zionisten weer nodig en zo blijft deze vervelende zaak in gang. Maar de meerderheid van de Joden in de VS wil eigenlijk wel eens een oplossing. Het zijn de Christelijke en Joodse zionisten die dit tegenhouden.

Mvg

als ik dit zo lees dan lopen de rillingen over de rug.. het religieus zionisme is een levensgevaarlijke ideologie..
ik vraag me weleens af of joodse zionisten eigenlijk wel doorhebben dat de steun die ze van christen-zionisten krijgen in diepste wezen antisemitisch is..

Max Stirner
08-02-10, 14:00
'K ben meer iemand die het niet meer kan opbrengen alsmaar te moeten incasseren omdat men een bepaalde pittoreske beeld heeft van de muzelman. Ook de muzelman kent grenzen. 'K laat me niet schaaps op een perron bijeendrijven om in een wagon richting Dachau te verdwijnen. .


Tis goed om te horen dat jouw priksels een nieuwe Holocaust tot nu toe hebben weten te verhinderen .....


:)

Aït Ayt
08-02-10, 14:07
Slinger is wat men noemt : a "perfect" idiot :


ordinary idiots don't comprehend things first out of stupidity, ignorance ...but, when u try to explain things to them & to convince them , they mostly change their minds :

"Perfet" idiots such as Slinger w'dn't understand or w'dn't want to understand things even if u w'd put all logical waterfree arguments of the world on the discussion table , so to speak !

It's like those old classical jews of the ancient biblical times & in the time of Moses, Jesus ...

despite all miracles brought by those prophets , some of those jews in the times of Moses asked the latter to ask God to appear personally for them ! :lol: to convince them of God's existence ! :

perfect idiots & fools like that exist in all times, in all shapes & forms =

Slinger is the perfect example for that ! :lol:

How do u expect the poor lad to listen to reason , reality, facts, truths, history ....??? :lol:

haha, je zou gelijk kunnen hebben maar ik vermoed dat slinger goed weet wat hij schrijft en hij het ook allemaal prima snapt..
voor hem is dit een spel.. een spel om de ander tegen de haren in te strijken en speldenprikken te geven.. oftewel: aandacht vragen..
wij gaan daar vervolgens serieus op in en geven hem die aandacht..
wie is er dan de idioot ? :argwaan:

H.P.Pas
08-02-10, 14:09
over wat je niet hebt hoeft een ander zich geen zorgen te maken..

Jij zit niet in zaken. :)

Aït Ayt
08-02-10, 14:11
Feit is dat de Israelies zelf Hamas hebben opgekweekt met financiele steun aan Sjeik Yasim.(Ra7imahouLah) Zij wilden geen seculiere tegenstander die Fatah was, maar een religieuze. Zo konden ze het probleem een grote religieuze dimensie geven en wereldwijd steun zoeken voor hun zaak en zichzelf voorstellen als de voorhoedevechters tegen de kwaadaardige Islam.

Ik zag een poosje terug nog een EO-reportage waarin spijkerhard werd gezegd dat Islam Evil is. Zowel fundi Joden als Christenen willen het conflict in stand houden. De Palestijnse zaak is de doorn in het vlees voor veel Moslims en houdt ze lekker verhit. Fundamentalisme groeit op vijandsdenken, daarom willen zij conflicten graag in stand houden.

Het christen zionisme is in nederland niet zo erg merkbaar, maar in de VS des temeer. Daarom kan er ook geen president gekozen worden die niet plechtig voor de hele natie beloofd Israel te verdedigen alsof het zijn vaderland is. Om de achtergronden te begrijpen lees dit stuk, heel interessant.

CHRISTEN ZIONISTEN
Naar aanleiding van: Stephen Sizer, Christian Zionism Road-map to Armageddon? Leicester, Intervarsity Press 2004, 2e druk 2005, 298 blz Prijs £ 25.-

Tijdens zijn bezoek aan Nederland (Trouw, 21 september, 2006) leverde aartsbisschop Elias Chakour kritiek op christen zionisten, die met een beroep op de bijbelse profeten alles goedpraten, steunen en prijzen niet alleen wat de staat Israël doet, maar ook de programma’s en activiteiten van extreme groepen die het hele land claimen, tegen vrede met de Palestijnen zijn en streven naar het bouwen van een nieuwe Joodse tempel op de plek waar zich thans de rotskoepel bevindt. Dit islamitisch heiligdom moet dan wel eerst worden opgeblazen! Die herbouw vormt een schakel in het eindtijd scenario van vele christenzionisten, dat zal uitlopen op een nog grotere catastrofe dan de holocaust: de eindstrijd tussen goed en kwaad op een symbolisch plaats genaamd Armageddon, maar door letterlijke uitleggers gelocaliseerd in het Heilige Land Israël (Openbaring, 16:16).

Eind augustus 2006 kwamen de syrisch-orthodoxe, de rooms-katholieke, episcopaalse en lutherse bisschoppen van Jeruzalem reeds met een scherpe veroordeling van het christelijke zionisme en andere ideologieën, die één volk begunstigen, theologische en materieel, ten koste van andere volken en die kolonisatie, apartheid en imperialisme rechtvaardigen. Want volgens het Nieuwe Testament mogen na Israël alle volken gelijkelijk delen in het heil dat in Christus gekomen is.

In 2002 verklaarde de Raad van Kerken in het Midden Oosten (MECC) dat Christenzionisme een gevaarlijke misvorming van het christelijk geloof is, omdat het gebaseerd is op discriminatie. Het bewijst daarmee ook de Joden geen dienst, omdat die zich juist van elke vorm van discriminatie willen bevrijden. Discriminatie op grond van gevoelens van superioriteit kan immers nooit het uitgangspunt zijn van samenwonen van Joden en Palestijnen in hetzelfde gebied.

De MECC wijdde in 2002 een studieconferentie aan het christen-zionisme. Onder de dertien miljoen orthodoxe, oriëntaalse, rooms-katholieke en protestantse christenen, die in de MECC vertegenwoordigd zijn vindt men geen openlijke christenzionisten. Maar in de Verenigde Staten des te meer. Hun politieke pro-Israël lobby is tien keer zo groot als de Joodse. Zo lees ik in de recentste en uitvoerigste studie over dit verschijnsel van de hand van de evangelicaal Stephen Sizer, anglicaans priester in Sussex: Christian Zionism Road–map to Armageddon? Het diende hem als proefschrift. Sizer stelt dat het Joodse zionisme een groot deel van zijn inspiratie en steun ontleend heeft aan het oudere christenzionisme.

Sterker, Arthur James Balfour, de pionier van de bekende Balfour verklaring van 1917, die de Joden een nationaal tehuis toezegde, kwam uit een evangelisch milieu waarin men geloofde in de terugkeer van de Joden naar hun oude land en het herstel van het Joodse bestuur aldaar. Balfour zag zichzelf als een instrument om Gods bedoeling te realiseren.

Sizer onderzocht de historische bronnen, de theologische fundering en de politieke gevolgen van het christen-zionistisch denken in al zijn schakeringen. Thomas Brightman (1562-1607) wordt beschouwd als de vader van de leer van het herstel en de bekering van het Joodse volk. Onder veel Puriteinen was dit een gekoesterde gedachte, die leidde tot allelerlei speculaties over de toekomst.

Deze leer werd uitgewerkt door John Nelson Darby (1800-1882)13-1871), een ex-priester die zijn eigen Anglicaanse kerk had afgeschreven. Hij stichtte de “Plymouth Brethren”, met een minimum aan kerkorde. Gebrek aan orde leidde tot een eindeloze reeks afsplitsingen. Hij had ook een lage dunk van andere kerken. Minachting voor de oude historische kerken is nog steeds typerend voor christen-zionisme. Het heeft in dit opzicht nooit zijn sectarische origine verloochend. In Darby’s denken heeft de kerk nauwelijks toekomst maar Israël wel. De beweging sloeg over naar Amerika en kreeg daar veel aanhang tot in hoge politieke kringen.

Ook in Europa groeide het aantal aanhangers, ook, zij het in in gematigde vorm, binnen de gevestigde kerken. De Zwitser Henri Dunant, de stichter van het Rode Kruis, werd door Herzl als een van de eersten een christen-zionist genoemd. Herzl nodigde Dunant in 1897 uit in Basel het eerste zionistische congres mee te maken. Herzl profiteerde van de christen-zionistische beweging, evenals hedendaagse Israëli politici, ookal doet men wat meewarig en laatdunkend over de uiteindelijke bedoelingen van belangrijke woordvoerders van deze beweging, zoals de bekering van de joden in de eindtijd.

Het christenzionisme kreeg zijn theologische structuur door een schema van bedelingen of dispensaties die Scofield (*1888) gebruikte als sleutel voor het verstaan van de schrift in zijn Scofield Reference Bible (1917). Het werd voor vele miljoenen de exclusieve gezaghebbende bijbeleditie. Anderen zouden dit schema verder uitwerken

De grootste fantast op dit gebied is wel Hal Lindsey ( o.a. The Late Great Planet Earth, 1970), die de bijbel uitlegt alsof hij in Gods ‘draaiboek’ heeft mogen kijken. De Bijbel wordt niet uitgelegd vanuit het centrum, Christus, maar vanuit hedendaagse gebeurtenissen, die in de Schrift voorspeld zouden zijn. Alleen Lindsey kent het geheime recept hoe het ene met het andere moeten worden verbonden. Deze bijbeluitleg vraagt wel iedere keer om “updating”. Hij vond zelfs bijbelteksten die wijzen op Amerika en de Sovjet Unie en Saddam in Irak. Maar die verwijzingen klopten niet meer toen laatstgenoemden van het toneel verdwenen.

Deze futuristische science-fiction-achtige uitleg kent oplagen van honderden miljoenen. Een op de vier Amerikanen is bekend met deze boeken. In die boeken draait het hele wereldgebeuren om de staat Israël als onderdeel van het hierboven genoemde zogenaamd bijbelse eindtijd-scenario.

Typerend voor deze uitleg is het exclusieve accent op een futuristische uitleg van alle teksten in het Oude Testament, die betrekking hebben op de terugkeer van Israël. Deze teksten zijn in deze visie niet vervuld na de ballingschap of door de komst van Christus, maar door de stichting van de staat Israël in 1948. Dit gebeuren wordt verheven tot een heilsfeit bij uitstek, waardoor de centrale betekenis van de komst van Christus voor alle volken lijkt te verbleken. Symbolische en apocalyptische randverschijnselen vormen het centrum van deze bijbeluitleg en dringen het centrum, de evangeliën betreffende Jezus’ leven en werken, naar de achtergrond.

Sizer onderstreept de volgende politieke implicaties van deze theologie. Vanwege de centrale betekenis van Israël als Gods uitverkoren volk is het de roeping van christenen Israël te zegenen en op alle mogelijke manieren te steunen, onder meer door acties ten behoeve van Joden in Ethiopië of Rusland, die “naar huis” willen gaan. Eretz Israël behoort exclusief tot het Joodse volk, daarom moet het land worden geannexeerd en moeten de nederzettingen worden versterkt. [In 1947 reeds klaagde de Amerikaanse radioevangelist M.R.Dehaan, dat de Britten “verzuimd hadden het land te zuiveren van zijn onwettige bezetters”(85).] Jeruzalem is de eeuwige exclusieve hoofdstad voor de Joodse staat. Alle ambassades moeten daar worden gevestigd. Ook de tempel moet worden herbouwd. met christelijke steun. Dat helpt Gods plan.

“Omdat christen-zionisten geloven dat een apocalyptische oorlog tussen goed en kwaad in de nabije toekomst zal plaats vinden, is er geen uitzicht op een blijvende vrede tussen Joden en Arabieren. Er voor pleiten dat Israël een compromis sluit met de islam en samen gaat leven met Palestijnse buren of een Palestijnse staat, houdt (volgens vele christen-zionisten) in dat men zich identificeert met hen die bestemd zijn zich te verzetten tegen God en Israël in de ophanden zijnde veldslag bij Armageddon”(252). Geen wonder dat de meeste woordvoerders van het christen-zionisme uitgesproken anti-islamitisch zijn*. Sommigen identificeren de bijbelse Amalekieten, Israëls aartsvijanden in de tijd van de rechters, met de Arabieren van nu. John Stott, een leidend evangelikaal in Engeland, verklaarde dat Sizers boek precies op tijd is verschenen om ons te waarschuwen. Volgens mij is het al bijna te laat. Eind 2007 verschijnt een meer populaire versie van Stephen Sizers boek: Zion’s Christian Soldiers.Leusden, Dr Jan Slomp, predikant
De auteur is voorzitter van de Stichting Steuncomité Israëlische Vredesgroepen en Mensenrechten Organisaties (=SIVMO). SIVMO geeft het kwartaalblad De Brug uit. Hij schreef de bovenstaande bespreking op persoonlijke titel.

*Zie ook van Erhard Kamphausen, ”Judentum und Islam im Endzeitdenken des fundamentalistischen Protestantismus und der pentekostalen Bewegung nordamerikanischen Ursprungs ‘, in Evangelische Akademien (Hrsg.) Christen & Muslime Veranwortung zum Dialog, Darmstadt, Wissenschaftliche Buchgesellschaft, 2006 S.132-146.
En Ilan Pappe, Israëli historicus, The Ethnic Cleansing of Palestine, Londen, One World Press, 2006

http://www.werkgroepkeerpunt.nl/download/0...enzionisten.doc


bedankt voor het plaatsen.. is interessant om te lezen..

mark61
08-02-10, 14:22
Tis goed om te horen dat jouw priksels een nieuwe Holocaust tot nu toe hebben weten te verhinderen .....


:)

:hihi:

tanger'73
08-02-10, 15:01
Gezien de ervaringen tot dusverre (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=3745248&postcount=65)stel ik me daar niet veel van voor. Maar doe wat je niet laten kunt.


Kijk weet je, heb je poep in je ogen? 'K zal het kort en bondig houden! Ben je Marokkaan, moslim of iemand die interesse hebt in Marokkanen of de islam? Nee, opzouten graag!

tanger'73
08-02-10, 15:03
Tanger is heel behulpzaam, en gespecialiseerd in anale zaken.

Smerige poten als jij vinden anale bezigheden heerlijk hé.

tanger'73
08-02-10, 15:06
Precies :

crimneel laffarden zijn die israelis die geen moer geven om internationaal recht, landen soevereniteit .....& die ontkening ook nog om een tijdje daarna die actie toe te geven met ...trots ! :lol:

hetzelfde was gebeurd met betrekking tot de liquidatie van Hizbollah military commander in Damascus :

Hizbollah zal wel echt wraak nemen :

it's just a matter of..timing ...

Hizbollah is the most real threat to israeli imperialisme ...:

Hizbollah soldiers are tough courageous soldiers who had humiliated those coward israeli so_called soldiers on the ground during the 2006 war :

& had made them literally run for their miserable lives like scared chickens = that's a fact !

That was something completly different than massacring civilians, women, children ....safe from the sky by those coward israelis ...

inderdaad, die fucking zionist hebben daarmee ook de rol van Dubai als gastheer en veilig heenkomen voor mensen die toevlucht zoeken verkracht en geschonden.

tanger'73
08-02-10, 15:07
!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:

vind je niet dat je dat aan andere mensen moet overlaten die eventueel oordeel over jou mentaal capaciteiten ???

well, we all know that u're a ..."genuis" :lol: :

intelligence wisdom ...reincarnated :lol:

what a pretentious prick !


Ja het is een genius?

tanger'73
08-02-10, 15:10
lul.

Dat lucht op hé! Voordat je naar anderen kijkt, kijk voortaan eerst naar jezelf verdwaasde moraalridder.

tanger'73
08-02-10, 15:12
Tis goed om te horen dat jouw priksels een nieuwe Holocaust tot nu toe hebben weten te verhinderen .....


:)


Verhinderen doe je niet met priksels, maar in de praktijk tot aan de tanden toe bewapend voor als je dat nog niet wist.

H.P.Pas
08-02-10, 15:18
Dat lucht op hé!

:slaap: Waarom vraag je dat aan mij ? Het was een vertaling van 'pretentious prick.' Meer niet.

tanger'73
08-02-10, 15:18
dat is erg aardig van je! bedankt voor je mooie woorden..

het kan me goed voorstellen dat je het zat bent en er vol tegenin gaat.. steeds wordt je geprovoceerd en steeds weer wordt er gespuugd op moslims en de islaam.. het is terecht dat je het niet pikt en je dan ook verbale klappen gaat uitdelen..


'K ben het beste met deze Marokkaanse leeuw op bezoek in het oosten te vergelijken. Knuffelbaar maar link. Zie vanaf 25 seconden.


YouTube- (HQ) Lion Attack- Lion bites a funny looking guy!!!

Bar
08-02-10, 16:52
Verhinderen doe je niet met priksels, maar in de praktijk tot aan de tanden toe bewapend voor als je dat nog niet wist.
Blij dat je de Israelische strategie zo volledig ondersteunt.

Slinger
08-02-10, 17:01
an absolute fanatic atheistic believer

Daarmee schets je precies wat je zelf bent.

Dweepzucht is ook een goed woord ervoor.

Slinger
08-02-10, 17:03
vind jij dat israel palestijnse burgers mag doden ?

Heb je mijn antwoord hierboven niet gezien?

tanger'73
08-02-10, 17:26
Blij dat je de Israelische strategie zo volledig ondersteunt.

Mocht ik daarmee iets ondersteunen dan is dat zonder enkele twijfel de iraanse wapenwedloop en al het verzet tegen de zionisten.

Slinger
08-02-10, 17:44
niet alle burgers zijn militairen of ex-militairen nee.. daarom benoem ik ook steeds kinderen en dienstweigeraars als de uitzonderingen.. maar voor de rest zit iedereen in het leger of heeft iedereen in het leger gezeten.. en dat maakt dat ze een bijdrage leveren of hebben geleverd aan de illegale bezetting waardoor ze medeplichtig zijn.. of dit nu joden, moslims of druzen zijn maakt me verder geen ene moer uit.. in tegenstelling tot wat jij steeds doet maak ik geen onderscheid op basis van religie..

Als je vindt dat iedere burger die ooit in het leger heeft gezeten mag worden vermoord, waarom maak je je dan druk om die dode Hamasleider?

Het is overigens niet waar dat elke Israëli in het leger heeft gezeten. Er zijn er genoeg die om de een of andere reden van de dienstplicht zijn vrijgesteld.

Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag over de Palestijnse staatsburgers van Israël. Vind je dat die ook vermoord moeten worden?

Max Stirner
08-02-10, 18:42
Kent Marokko eigenlijk een dienstplicht ?

tanger'73
08-02-10, 20:33
Kent Marokko eigenlijk een dienstplicht ?


Marokko kent in eerste instantie een beroepsleger met gevechtservaring, maar mocht de nood aan de man zijn dan wordt verwacht dat iedereen zich inzet.

YouTube- Forces Armées Royales - Morocco - القوات المسلØ*Ø© الملكية

Max Stirner
08-02-10, 21:28
Marokko kent in eerste instantie een beroepsleger met gevechtservaring, maar mocht de nood aan de man zijn dan wordt verwacht dat iedereen zich inzet.

YouTube- Forces Armées Royales - Morocco - القوات المسلØ*Ø© الملكية (http://www.youtube.com/watch?v=B1J5vfy8xvU)



Waar hebben ze die gevechtservaring eigenlijk opgedaan ... ?








:zegniets:

tanger'73
08-02-10, 21:34
Waar hebben ze die gevechtservaring eigenlijk opgedaan ... ?








:zegniets:


tot aan de dag van vandaag de Westelijke Sahara en dat is geen kinderspel.

Slinger
08-02-10, 21:54
tot aan de dag van vandaag de Westelijke Sahara en dat is geen kinderspel.

Ook een bezettingsmacht dus.

tanger'73
08-02-10, 21:58
Ook een bezettingsmacht dus.


Hahahahaha, meneer is op stoom. :haha:

Max Stirner
08-02-10, 21:58
tot aan de dag van vandaag de Westelijke Sahara en dat is geen kinderspel.


Juist ja. http://www.westelijkesahara.be/

Waarom was dat ook al weer anders dan Palestina?

Slinger
08-02-10, 22:00
Hahahahaha, meneer is op stoom. :haha:

Ja, de waarheid is hard.:nl:

tanger'73
08-02-10, 22:02
Juist ja. http://www.westelijkesahara.be/

Waarom was dat ook al weer anders dan Palestina?


Daar wordt over onderhandelt en dat is bij de zionisten niet. Naast dat hebben de Saharanen de volste recht zich en worden niet gediscrimineerd en bij checkpoints tegengehouden. Maar als je daar meer over wenst te weten dan moet je je daar eerst eens in verdiepen. Weet je onderhand al wat mijn standpunten zijn omtrent de westelijke sahara? Dat zal je totaal verrassen. 'K ben namelijk geen borneerde zionslaaf zoals meniggeen hier wel is.

tanger'73
08-02-10, 22:04
Ja, de waarheid is hard.:nl:

Welke waarheid, dat Marokko de westelijke sahara bezet? Komt tie, Marokko moet de westelijke sahara onmiddelijk autonomie verlenen. tegelijkertijd moet wel israël de resoluties die op haar van toepassing zijn eerst nakomen. First in first out! Nou jij!

tanger'73
08-02-10, 22:08
Nou waar blijf je dan, Heel Marokko in ruil voor de bevrijding van het palestijnse volk! Denk je me met dit onderwerp klein te krijgen? Blijf maar geborneerd aan je zionslaaf opvattingen, waar je overigens totaal geen belang bij hebt.

Slinger
08-02-10, 22:10
Welke waarheid, dat Marokko de westelijke sahara bezet? Komt tie, Marokko moet de westelijke sahara onmiddelijk autonomie verlenen. tegelijkertijd moet wel israël de resoluties die op haar van toepassing zijn eerst nakomen. First in first out! Nou jij!

Geen autonomie, maar onafhankelijkheid. En wat heeft dat met Israël te maken?

tanger'73
08-02-10, 22:13
Geen autonomie, maar onafhankelijkheid. En wat heeft dat met Israël te maken?


Whatever, nu niet terugkrabbelen. Het heeft alles met israël te maken. Het wordt toch geoppert! Naast dat gelden ook resoluties voor israël, dus gelijke monikken gelijke kappen. De sahara kan daar prachtig als zakgeld voor dienen. De Palestijnse broeders verdienen elk offer.

Slinger
08-02-10, 22:32
Whatever, nu niet terugkrabbelen. Het heeft alles met israël te maken. Het wordt toch geoppert! Naast dat gelden ook resoluties voor israël, dus gelijke monikken gelijke kappen. De sahara kan daar prachtig als zakgeld voor dienen. De Palestijnse broeders verdienen elk offer.

Als je dan toch probleemgebieden aan elkaar wilt koppelen, maak Cyprus er dan ook maar aan vast, en Darfoer, en Tibet. Waarom zou Israël moeten doen wat anderen weigeren?

tanger'73
08-02-10, 22:35
Als je ze dan toch probleemgebieden aan elkaar wilt koppelen, maak Cyprus er dan ook maar aan vast, en Darfoer, en Tibet. Waarom zou Israël moeten doen wat anderen weigeren?


ja bekijk het maar, ga dat maar lekker in de spiegel bleren. Aan zulke slangenbewegingen kan ik niks mee. Je bent gewoon verstompt en versteend in je zionslavisme en bovendien heb je er totaal geen enkel belang bij.

Slinger
08-02-10, 22:40
ja bekijk het maar, ga dat maar lekker in de spiegel bleren. Aan zulke slangenbewegingen kan ik niks mee. Je bent gewoon verstompt en versteend in je zionslavisme en bovendien heb je er totaal geen enkel belang bij.

Jij begon die problemen aan elkaar te koppelen, ik niet. Ik ben daar helemaal tegen.

Max Stirner
08-02-10, 22:42
Jij begon die problemen aan elkaar te koppelen, ik niet. Ik ben daar helemaal tegen.


Ik begon daar mee.

Vind het voorstel van Tanger wel een goeie deal, zal morgen ff wat belletjes plegen.

:roker:

tanger'73
08-02-10, 22:43
Jij begon die problemen aan elkaar te koppelen, ik niet. Ik ben daar helemaal tegen.


'K koppelde zelf helemaal niks, jullie hadden toch iets ontdekt waarmee ik in een hoek kon worden gezet? Laat maar zitten weer.

Slinger
08-02-10, 22:45
'K koppelde zelf helemaal niks, jullie hadden toch iets ontdekt waarmee ik in een hoek kon worden gezet? Laat maar zitten weer.

Volgens mij heb je jezelf in de hoek gezet, met je rare voorstel.

tanger'73
08-02-10, 22:47
Ik begon daar mee.

Vind het voorstel van Tanger wel een goeie deal, zal morgen ff wat belletjes plegen.

:roker:


Nou hij had ook zijn aandeel met dat de waarheid hard was. Ja de waarheid dat israël al decenia's lang alles rigoreus naast zich neerlegt en sprake is van geen enkele beweging en dan zichzelf een democratie te noemen. Dat is de ernstige waarheid, dat prioriteit heeft om eerst uit de wereld geholpen te worden. Who gives a fuck about sahara. Van mij part mag alqaida daar een staat uitroepen.

tanger'73
08-02-10, 22:49
Volgens mij heb je jezelf in de hoek gezet, met je rare voorstel.


Het is in ieder geval een voorstel en uiteindelijk beslist de Marokkaanse autoriteit, uit jou komt geen reet dan alsmaar hetzelfde riedeltje. Je bent echt te zielig voor woorden.

Slinger
08-02-10, 22:55
Nou hij had ook zijn aandeel met dat de waarheid hard was. Ja de waarheid dat israël al decenia's lang alles rigoreus naast zich neerlegt en sprake is van geen enkele beweging en dan zichzelf een democratie te noemen. Dat is de ernstige waarheid, dat prioriteit heeft om eerst uit de wereld geholpen te worden. Who gives a fuck about sahara. Van mij part mag alqaida daar een staat uitroepen.

Nee het maakt jou niets uit vanuit je veilige lokatie 020-Gaza.

Maar je bagatelliseert hiermee een zeer ernstige situatie.

Marokko maakt het in ieder geval wel uit, anders zouden ze geen bezettingsmacht in stand houden en geen muur hebben gebouwd.

De mensen in de Westelijke Sahara, die lijden onder de Marokkaanse bezetting en de door de muur, die maakt het ook wel uit.

Slinger
08-02-10, 22:56
Het is in ieder geval een voorstel en uiteindelijk beslist de Marokkaanse autoriteit, uit jou komt geen reet dan alsmaar hetzelfde riedeltje. Je bent echt te zielig voor woorden.

Nou, gezien het verleden hoef je daar dus geen spatje vertrouwen in te hebben.

tanger'73
08-02-10, 23:02
Nee het maakt jou niets uit vanuit je veilige lokatie 020-Gaza.

Maar je bagatelliseert hiermee een zeer ernstige situatie.

Marokko maakt het in ieder geval wel uit, anders zouden ze geen bezettingsmacht in stand houden en geen muur hebben gebouwd.

De mensen in de Westelijke Sahara, die lijden onder de Marokkanse bezetting en de door de muur, die maakt het ook wel uit.


Dat moet je lekker aan de Marokkaanse autoriteiten vertellen. 'K denk werkelijk dat je net zo debiel bent als een baviaan, door te denken dat het hier een parlement is. Je mag best wel je eigen mening ventileren, want wat jij doet is belangeloos zionisten verheerlijken. Je bent echt een kneus van formaat.

Wat mij betreft aangaande sahara. Eindelijk gasten die zich dolgraag een Arabische Democratische Republiek noemen. tenminste anders dan Marokko dat weinig met Arabieren op heeft. De banden die de polisario erop nahoudt met bijvoorbeeld Khadaffi, Algerije en dergelijke landen meer, sterkt me in de overtuiging dat Alqaida daar prima zaken kan doen. Een belangrijke bondgenoot van de Amerikanen die Marokko is en waarvan Marokko de eerste natie was die de onafhankelijkheid van Amerika heeft erkent, moet eigenlijk zijn handen afhouden van een dergelijk scenario. 'K vind het prachtig, weer een Arabisch land in het verre westen erbij in de strijd tegen de zionisten die Arabieren niet goed gezindt zijn.

tanger'73
08-02-10, 23:04
Nou, gezien het verleden hoef je daar dus geen spatje vertrouwen in te hebben.



Nee, Amerika heeft daar geen behoefte aan.

Slinger
08-02-10, 23:08
Dat moet je lekker aan de Marokkaanse autoriteiten vertellen. 'K denk werkelijk dat je net zo debiel bent als een baviaan, door te denken dat het hier een parlement is. Je mag best wel je eigen mening ventileren, want wat jij doet is belangeloos zionisten verheerlijken. Je bent echt een kneus van formaat.

Wat mij betreft aangaande sahara. Eindelijk gasten die zich dolgraag een Arabische Democratische Republiek noemen. tenminste anders dan Marokko dat weinig met Arabieren op heeft. De banden die de polisario erop nahoudt met bijvoorbeeld Khadaffi, Algerije en dergelijke landen meer, sterkt me in de overtuiging dat Alqaida daar prima zaken kan doen. Een belangrijke bondgenoot van de Amerikanen die Marokko is en waarvan Marokko de eerste natie was die de onafhankelijkheid van Amerika heeft erkent, moet eigenlijk zijn handen afhouden van een dergelijk scenario. 'K vind het prachtig, weer een Arabisch land in het verre westen erbij in de strijd tegen de zionisten die Arabieren niet goed gezindt zijn.

Een basis voor Al Kaida erbij? Is dat belangrijk voor jou?

Slinger
08-02-10, 23:10
Nee, Amerika heeft daar geen behoefte aan.

Oh ja, ik snap het alweer, het is de schuld van Amerika. Het oude liedje van de klaagarabieren.

tanger'73
08-02-10, 23:11
Een basis voor Al Kaida erbij? Is dat belangrijk voor jou?


ARABISCH Democratische Republiek! Daar kan Marokko een puntje aan zuigen. Wist niet dat je dol was op Arabieren. Nou dat scheelt dan weer. Het kalifaat heeft toch zijn sporen in het westen tot aan de dag van vandaag nagelaten om uiteindelijk te worden hersteld.

tanger'73
08-02-10, 23:13
Oh ja, ik snap het alweer, het is de schuld van Amerika. Het oude liedje van de klaagarabieren.


Je bent echt een baviaan en die zijn in het echt slimmer als jou, als je denkt dat Amerika nergens en zeker in landen als Marokko geen rol spelen. Ze hebben zelfs Nederland verkracht of was dat weer niet de schuld van bush? Ach beperk jij je maar op het zionisme.

Slinger
08-02-10, 23:18
ARABISCH Democratische Republiek! Daar kan Marokko een puntje aan zuigen. Wist niet dat je dol was op Arabieren. Nou dat scheelt dan weer. Het kalifaat heeft toch zijn sporen in het westen tot aan de dag van vandaag nagelaten om uiteindelijk te worden hersteld.

En daarna maar weer de Reconquista.
Dan kunnen we eindelijk los!

Slinger
08-02-10, 23:19
Je bent echt een baviaan en die zijn in het echt slimmer als jou, als je denkt dat Amerika nergens en zeker in landen als Marokko geen rol spelen. Ze hebben zelfs Nederland verkracht of was dat weer niet de schuld van bush? Ach beperk jij je maar op het zionisme.

Als Amerika niet bestond, dan zat jij hier echt niet in vrijheid je stukjes te typen, denk daar maar eens aan.

tanger'73
08-02-10, 23:20
En daarna maar weer de Reconquista.
Dan kunnen we eindelijk los!


Nou daarvoor moet Andalussië weer eerst worden ingenomen. Maar je dwaalt weer af zoals altijd. Ga lekker al je tijd in je zionistenliefde steken man.

tanger'73
08-02-10, 23:21
Als Amerika niet bestond, dan zat jij hier echt niet in vrijheid je stukjes te typen, denk daar maar eens aan.


Zal wel, weer zo'n doldwaze kreet uit je hoge hoed. Als Amerika er niet was, was er ook geen israël. Denk daar maar eens over na.

Slinger
08-02-10, 23:23
Zal wel, weer zo'n doldwaze kreet uit je hoge hoed. Als Amerika er niet was, was er ook geen israël. Denk daar maar eens over na.

En ook geen Marokko, denk ik. Je weet toch wel welk land in de vijftiger jaren steun heeft gegeven aan de dekolonisatiebeweging?

tanger'73
08-02-10, 23:26
En ook geen Marokko, denk ik. Je weet toch wel welk land in de vijftiger jaren steun heeft gegeven aan de dekolonisatiebeweging?

Nou dan hadden we een Rif republiek, net zo makkelijk of denk je dat we het doen om de sultan? Wat is je punt?

Slinger
08-02-10, 23:26
Nou dan hadden we een Rif republiek, net zo makkelijk of denk je dat we het doen om de sultan? Wat is je punt?

Dan waren de Fransen en de Spanjaarden nog de baas.

tanger'73
08-02-10, 23:28
Dan waren de Fransen en de Spanjaarden nog de baas.


Nou dan ken je de rifoorlogen nog niet vriend! Maar by the way, best wel interessant. Was Marokko onderdeel van de Europese gemeenschap. Leuk hé? Heb je nog wat voor me?

Slinger
08-02-10, 23:32
Nou dan ken je de rifoorlogen nog niet vriend! Maar by the way, best wel interessant. Was Marokko onderdeel van de Europese gemeenschap. Leuk hé? Heb je nog wat voor me?

Als ze goed bestuurd zouden worden door een westerse mogendheid, dan was dat zo erg nog niet.

tanger'73
08-02-10, 23:34
Als ze goed bestuurd zouden worden door een westerse mogendheid, dan was dat zo erg nog niet.


Het gaat om de staatsrechtelijke status, net als de canarische eilanden. Ruim 30 miljoen moslims in de Europese Unie, daar kan turkije ook dan bij aansluiten en dan hadden wij Marokkaanse immigranten het veel makkelijker gehad.

Slinger
08-02-10, 23:39
Het gaat om de staatsrechtelijke status, net als de canarische eilanden. Ruim 30 miljoen moslims in de Europese Unie, daar kan turkije ook dan bij aansluiten en dan hadden wij Marokkaanse immigranten het veel makkelijker gehad.

:schok:

Nou, doe maar niet.

tanger'73
08-02-10, 23:41
:schok:

Nou, doe maar niet.


Zo zijn we eindelijk belandt waar je op je plaats bent, die van gristenfundamentalist, zionslaaf en islamofoob. :wink:

Slinger
08-02-10, 23:45
Zo zijn we eindelijk belandt waar je op je plaats bent, die van gristenfundamentalist, zionslaaf en islamofoob. :wink:

Weet je dan niet dat het in bepaalde wijken van Brussel, Parijs en Marseille al compleet oorlog is?

tanger'73
08-02-10, 23:47
Weet je dan niet dat het in bepaalde wijken van Brussel, Parijs en Marseille al compleet oorlog is?


Ja tis daar net Gaza toch?

MaRiaH
08-02-10, 23:47
Weet je dan niet dat het in bepaalde wijken van Brussel, Parijs en Marseille al compleet oorlog is?

Daar heb ik het nodige gezien...
Maar de laatste keer dat ik dat hier verteld heb stond het geciteerd in (ik geloof) de Volkskrant.. :maf2:

Dus ik :zegniets:

Slinger
08-02-10, 23:49
Ja tis daar net Gaza toch?

Dat bedoel ik. Gerund door schuim en de raketten vliegen je om de oren.

mark61
08-02-10, 23:49
Ik kom wel es in een joods miniwijkje in een Algerijnse wijk in Marseille. Niet vreselijk veel aan de hand.

tanger'73
08-02-10, 23:51
Dat bedoel ik. Gerund door schuim en de raketten vliegen je om de oren.


ja precies, je bent weer helemaal in je element. Have fun.

Sanne_
09-02-10, 09:03
als ik dit zo lees dan lopen de rillingen over de rug.. het religieus zionisme is een levensgevaarlijke ideologie..
ik vraag me weleens af of joodse zionisten eigenlijk wel doorhebben dat de steun die ze van christen-zionisten krijgen in diepste wezen antisemitisch is..

Precies. Christenen en joden zijn de afgelopen tweeduizend jaar in de eerste plaats vooral religieuze concurrenten van elkaar geweest. Het christendom zag en ziet zichzelf als een voortzetting, maar ook vaak als een vervanging van het jodendom.

Religieuze tolerantie is in de Europese geschiedenis vaak ver te zoeken geweest. De kruistochten en de inquisitie zijn daarvan wrede en bloederige voorbeelden.

Men vergeet maar al te graag dat het beroemde Kalifaat van Córdoba, toen een groot deel van Spanje onder moslimbestuur viel, heel tolerant was voor christenen en joden.

Joden, moslims en christenen leefden eeuwenlang naast en met elkaar. Voor de drie gemeenschappen waren dit in de eerste plaats tijden van voorspoed en bloei.

Een interessante aanrader is ook het werk van de Israëlische historicus Sand "Het Joodse volk bestaat niet", waarin men eindelijk erkent dat "Het Joodse volk" een uitvinding is van de zionisten (om politieke redenen uiteraard). Deze "definitie" van de zionisten werd overigens gretig overgenomen door de nazi's (ook al om politieke redenen uiteraard, maar dan totaal andere).



Mvg

Sanne_
09-02-10, 09:05
bedankt voor het plaatsen.. is interessant om te lezen..

Graag gedaan hoor.:)

Groet,
Sanne

tanger'73
20-02-10, 00:36
Nu verdenken Groot-Brittanië en ierland israël ook nog van het vervalsen van hun paspoorten voor misdadige doeleinden. Wat een smerige bende daar zeg, tfoe!

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/100218_Britsepaspoorten

ELdorado
20-02-10, 11:50
Nu verdenken Groot-Brittanië en ierland israël ook nog van het vervalsen van hun paspoorten voor misdadige doeleinden. Wat een smerige bende daar zeg, tfoe!

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/100218_Britsepaspoorten


nee joh : het is maar een diplomatiek spelletje :

al die westerse inlichtingnendiensten werken samen met de mosaad : da's algemeen bekend :

Brits of Iers of Mars passeporten doen er niet toe : de mosaad mag alles !

ze leiden ons allemaal om de tuin om de schijn van internationaal recht, rechtvaardigheid ....blablabla ...aan ons te laten geloven ..& er een nieuwe leven in te blazen , na die uiterst misdadig oorlog tegen Gaza waar het westen actief medeplichtig aan mee was , na de Gaza siege ...

vergeet niet dat palestijnen nog steeds under siege leven in Gaza ....

badabing1985
25-02-10, 03:54
http://img24.imageshack.us/img24/8/dubai2.png (http://www.scribd.com/doc/27426193/Dubai-Murder-Suspects-Flight-Movements)

http://img51.imageshack.us/img51/5848/dubai1e.png (http://www.scribd.com/doc/27426196/Dubai-Murder-Suspects-Flight-Check-in-Check-out)

http://img519.imageshack.us/img519/5028/dubai.png (http://video.gulfnews.com/services/player/bcpid4267205001?bctid=66672644001)

ELdorado
25-02-10, 11:41
Thanks for the video, badabing 1986 !