PDA

Bekijk Volledige Versie : Brusselse agent krijgt kopstoot



Keydo
14-02-10, 00:05
BRUSSEL - In Brussel heeft een politieagent een kopstoot gekregen van een man. De politieagent werd aangevallen nadat hij de dader beval om de joint weg te werpen die hij aan het roken was. Dat meldt het parket van Brussel zaterdag.
De politieagent was op het einde van zijn dienst toen een veiligheidsagent hem waarschuwde voor een persoon die een joint rookte in de buurt van de Grote Markt.

Toen de agent de dader vroeg om de joint weg te werpen en de plaats te verlaten, wierp deze laatste de joint eerst weg en gaf dan de politieagent een kopstoot.

De dader werd ter beschikking gesteld van het parket.

MaRiaH
14-02-10, 00:13
Risico van het vak..

Keydo
14-02-10, 00:15
Was het een Marokkaan denk je?

tanger'73
14-02-10, 00:18
Wiet of hasj roken is toch verboden in België? Eigenlijk wel zuur voor die agent, die de man eigenlijk een plezier wou doen door hem in plaats van te bekeuren verzocht om dat spul weg te werpen en daarmee de zaak afdoen. Maar eigenlijk als je iets zomaar weg werpt kan je daar ook voor worden bekeurd. Dus eigenlijk heeft die agent hem met dat zomaar weg werpen tot een andere strafbare gedraging bewogen, waar de agent het dus met een kopstoot moest bekopen.

MaRiaH
14-02-10, 00:21
Was het een Marokkaan denk je?

Geen idee, je hebt overal gekken..

Keydo
14-02-10, 00:28
Ik denk het niet anders was het vermeld. Agressieve Marokkaan verkoopt agent kopstoot

Keydo
15-02-10, 02:01
Mijn fout had er bij moeten zetten( geen reactie's homo')

ronald
15-02-10, 02:11
Mijn fout had er bij moeten zetten( geen reactie's homo')

Was die vent met dat jointje een homo dan? Ja, die wilde met die kopstoot natuurlijk iets anders kenbaar maken. Gewoon een kwestie van verkeerd inschatten van die agent.:fucyc:

Bovendien. Wanneer het in Belgie verboden is te blowen op straat dan had die agent het niet moeten laten weggooien maar laten inleveren als bewijsmateriaal en een proces verbaal moeten opstellen. Was het vast nders gelopen.

Pizzaman
15-02-10, 09:13
Inderdaad risico van het vak als je agent wordt.

Maar de dader, Marokkaan of weet ik veel wat (niet boeiend), moet ook niet zeuren
als ie nu een aanklacht wegens mishandeling van een ambtenaar in fubctie aan z'n broek krijgt.
Wordt het van een vergrijp (blowen) een misdrijf.... :moeilijk:

EDIT: ik dacht dat je van blowen rustig werd,
misschien viel ie wel gewoon om (harharhar)