PDA

Bekijk Volledige Versie : Brand in Molukse kerk Houten (aangestoken)



..zapper
18-02-10, 07:38
HOUTEN - In een Molukse kerk in Houten heeft brand gewoed. De brand is waarschijnlijk aangestoken.

Volgens RTV Utrecht is eerst een baksteen naar binnen gegooid.
Een groot deel van de kerk aan de Oud-Wulfseweg is flink beschadigd.
Het is niet bekend wie er achter de brandstichting zit.
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/6063431/__Brand_in_Molukse_kerk_Houten__.html

Boy-o-boy, wat is er weer allemaal aan de hand? Of hoef ik me niet druk te maken om een plaatselijk probleem uit het oosten van het land dat naar het midden trekt?

Eke
18-02-10, 11:39
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/6063431/__Brand_in_Molukse_kerk_Houten__.html

Boy-o-boy, wat is er weer allemaal aan de hand? Of hoef ik me niet druk te maken om een plaatselijk probleem uit het oosten van het land dat naar het midden trekt?

Het oosten ? Hoezo ligt Culemborg in het oosten van Nederland ?
Als een of ander opgewonden standje zo maf is om de Molukse Kerk in brand te steken-of een groepje opgewonden standjes-is het nog geen trend...

De meeste kinderen denken wel eerst na voordat ze iets doms gaan doen als ze een goed idee krijgen ---> "we helpen ze !!!!!!"


Hoe je iemand helpt is toch wel heel belangrijk.


.Als een kip zonder kop die olie op het vuur gooit of als een vriend die als jij dat vraagt je uit de nesten helpt en je niet erin houdt...

Dusse...(ook als krantenlezer) : hou ook je hoofd erbij ....

knuppeltje
18-02-10, 11:43
Ik snap zoal niet dat ze hier berichten uit dat vod accepteren.
Het wordt hier een steeds grotere bende. :fpotver:

Eke
18-02-10, 12:15
Ik snap zoal niet dat ze hier berichten uit dat vod accepteren.
Het wordt hier een steeds grotere bende. :fpotver:

Wat moeten we met junkfood ??? Als het een maatschappelijk probleem wordt ?

..zapper
18-02-10, 13:27
Ik snap zoal niet dat ze hier berichten uit dat vod accepteren.
Het wordt hier een steeds grotere bende. :fpotver:

Alsof wat er in een vod staat niet gebeurd zou zijn. Een hele bijzondere kijk ja.

Slinger
18-02-10, 13:32
Wat moeten we met junkfood ??? Als het een maatschappelijk probleem wordt ?

Tuurlijk, vooral geen nieuws accepteren dat niet in je denkraam past.

Slinger
18-02-10, 13:50
Ligt Houten niet dicht bij Culemborg?

Eke
18-02-10, 15:35
Alsof wat er in een vod staat niet gebeurd zou zijn. Een hele bijzondere kijk ja.

M'n excuses aan de journalist(e) van dit artikeltje...ik heb blind gevaren op de tekst van Zapper en nu pas lees ik wat er staat in het artikel. Het artikeltje is niet suggestief geschreven !

Maar jij, Zapp,:fpotver:.....jijzelf hebt suggestieve taal uitgeslagen en ik heb je gewoon geloofd...terwijl ik je helemaal niet ken, man. Mea suffa.(ik ben suff)


Zie je nou hoe gevaarlijk het is om je niet aan de feiten te houden. Als zo'n verhaaltje doorgekletst -via-via-via-wordt komen er steeds meer onware feiten in te staan .

Weet je niet hoe dat voelt als iemand onwaarheid over je zit te verkondigen ..keer na keer na keer ?
Ja, en het wordt ook in stand gehouden doordat dat een groepje mafkezen echt weer wat stoms doet...zie je wel...roept de goe-gemeente."Het klopt" !

En zo komt er weer een stempel op een groep jongeren die er niet aan meedoen, maar wel er op-aan gekeken worden.

Nou, ik hoop dat de TG doorgaat met alleen maar objektieve artikelen te plaatsen.
Gelukkig maar dat ze alleen maar afgerekend worden op hun eigen geschrijf en niet -zoals bv. bij jongeren met Marokkaanse roots-op het (schrijf)gedrag van anderen.
Want dan ben je wel vaak de sigaar, terwijl je onschuldig bent.

Eke
18-02-10, 15:46
Tuurlijk, vooral geen nieuws accepteren dat niet in je denkraam past.


Slinger, wat is het nieuws ? Het nieuws is dat er een baksteen in de Molukse Kerk te Houten is gegooid. En dat er een brand ontstaan is die flink beschadigend is/was. En de daders zijn onbekend.....


Hoezo past dat nieuws niet in mijn denkraam ?

knuppeltje
18-02-10, 16:21
zapper;4256130]Alsof wat er in een vod staat niet gebeurd zou zijn. Een hele bijzondere kijk ja.

Als het in dat vod staat, dan neem het maar met een hele zak zout.

knuppeltje
18-02-10, 16:23
Eke;4255960]Wat moeten we met junkfood ??? Als het een maatschappelijk probleem wordt ?

Als? Junkfood is al een van de grootste problemen. :)

Max Stirner
18-02-10, 16:29
Als het in dat vod staat, dan neem het maar met een hele zak zout.


Volgens mij baseert 'het vod' zich op RTV Utrecht .... Ga er maar dus ff vanuit dat het echt wel gebeurd is.

Bovendien melden ze keurig politiek-correct dat het niet duidelijk is uit welke hoek de daders van deze brandstichting afkomstig zijn .....

Jahawe
18-02-10, 16:42
Ik snap zoal niet dat ze hier berichten uit dat vod accepteren.
Het wordt hier een steeds grotere bende.

Beste knuppel,
Wie ben jij? en in wat voor een wereld leef jij?
Omdat jij iets vind moet het meteen verboden worden?

fisherman1969
18-02-10, 18:41
Als? Junkfood is al een van de grootste problemen. :)

Ik lees/blader dagelijks diverse kranten door ,maar in elke krant komt dat voor , maar...
Jij en vele anderen hier hebben een vooroordeel en ingekankerde haat tegen een dagblad dat , gewoon alles plaatst wat nieuws is en dat hun collumnisten ook geen blad voor hun mond nemen ,mag natuurlijk niet (vrije pers)
Maar kijk ff in de TG van vandaag bij Buitenland dan kun je zien dat ze ook het alom ( geliefde ) ISRAEL een ongezouten veeg uit de pan geven
over de moord op Mahmoud al Mabhuoh .

Maar daar heb je het niet over.

En ook niet dat MOSLIMS geen bodyscan hoeven te ondergaan ,voor de algemene veiligheid op vliegvelden .stond ook in de TG en andere kranten.
Allemaal Junk food ;) natuurlijk.

fisherman1969
18-02-10, 18:45
M'n excuses aan de journalist(e) van dit artikeltje...ik heb blind gevaren op de tekst van Zapper en nu pas lees ik wat er staat in het artikel. Het artikeltje is niet suggestief geschreven !

Maar jij, Zapp,:fpotver:.....jijzelf hebt suggestieve taal uitgeslagen en ik heb je gewoon geloofd...terwijl ik je helemaal niet ken, man. Mea suffa.(ik ben suff)


Zie je nou hoe gevaarlijk het is om je niet aan de feiten te houden. Als zo'n verhaaltje doorgekletst -via-via-via-wordt komen er steeds meer onware feiten in te staan .

Weet je niet hoe dat voelt als iemand onwaarheid over je zit te verkondigen ..keer na keer na keer ?
Ja, en het wordt ook in stand gehouden doordat dat een groepje mafkezen echt weer wat stoms doet...zie je wel...roept de goe-gemeente."Het klopt" !

En zo komt er weer een stempel op een groep jongeren die er niet aan meedoen, maar wel er op-aan gekeken worden.

Nou, ik hoop dat de TG doorgaat met alleen maar objektieve artikelen te plaatsen.
Gelukkig maar dat ze alleen maar afgerekend worden op hun eigen geschrijf en niet -zoals bv. bij jongeren met Marokkaanse roots-op het (schrijf)gedrag van anderen.
Want dan ben je wel vaak de sigaar, terwijl je onschuldig bent.

:duim:

Pizzaman
18-02-10, 19:01
BTW het is algemeen bekend dat kerken goed willen branden, net als moskees.

Waarmee ik maar wil aangeven, deze gebouwen worden in tegenstelling tot banken en dergelijke meestal niet bewaakt door cameras.
Dus degenen die bij de eerste regel gelijk in een stuip schoten, effe wat zelfreflectie graag.

Het zijn dezelfde lui die altijd bushokjes en zo vernielen.
Allemaal eikels, of ze nou aan een eikeboom of een vijgeboom hangen.
Oppakken en zelf (of de falende ouders) de schade betalen.

tanger'73
18-02-10, 19:22
Gasten die graag met vuur spelen, zouden eens zichzelf in de fik moeten steken. Zoals eens een boeddhistische monik uit vietnam voorheen deed.

Pizzaman
18-02-10, 19:30
Oh gebeurt vanzelf wel hoor, meestal zijn het niet de slimsten.

tanger'73
18-02-10, 19:44
Oh gebeurt vanzelf wel hoor, meestal zijn het niet de slimsten.


Dat kan je wel stellen, ken je die zielepieten uit België die bij het kraken van een geldautomaat staven dynamiet hebben gebruikt en daarmee uiteindelijk de hele bank inclusief henzelf hadden opgeblazen? :D