PDA

Bekijk Volledige Versie : Geld feestje Gouda niet naar reljongeren



Joesoef
18-02-10, 13:49
Geld feestje Gouda niet naar reljongeren
DEN HAAG - De gemeente Gouda heeft geen geld gegeven aan reljongeren waarmee ze rond de jaarwisseling een feestje konden organiseren. Dat heeft minister Eberhard van der Laan (Wijken ) donderdag gezegd. Hij reageerde op berichten dat de gemeente probleemjongeren met de subsidie had willen koest houden.
Eberhard van der Laan
Het geld zou naar jongeren zijn gegaan die eind december mensen hadden belaagd met sneeuwballen en zich schuldig hebben gemaakt aan beroving. Maar het initiatief voor de oudejaarsactiviteiten kwam van vijf jongeren die met de ongeregeldheden helemaal niets te maken hadden, heeft Van der Laan gehoord van de Goudse burgemeester Wim Cornelis.

Een wijkteam heeft toen 1750 euro gekregen waarmee de bijeenkomst met oud en nieuw georganiseerd kon worden. Dat geld is goed besteed, heeft de burgemeester verzekerd.

Van der Laan moet binnenkort de Tweede Kamer in een spoeddebat uitleggen hoe de vork in de steel zit.

Pizzaman
18-02-10, 13:55
Maar het initiatief voor de oudejaarsactiviteiten kwam van vijf jongeren die met de ongeregeldheden helemaal niets te maken hadden, heeft Van der Laan gehoord van de Goudse burgemeester Wim Cornelis.

Een wijkteam heeft toen 1750 euro gekregen waarmee de bijeenkomst met oud en nieuw georganiseerd kon worden. Dat geld is goed besteed, heeft de burgemeester verzekerd.

Van der Laan moet binnenkort de Tweede Kamer in een spoeddebat uitleggen hoe de vork in de steel zit.

Perfect.

Ik moet wel altijd lachen om die Van Der Laan.
Nou is ie alweer de klos.

The_Grand_Wazoo
18-02-10, 20:27
Ik vind die van der Laan een verademing.

Joesoef
18-02-10, 20:29
Ik vind die van der Laan een verademing.


Amsterdammer :D.

tanger'73
18-02-10, 20:46
Ik vind die van der Laan een verademing.


Je kunt inderdaad denken van van der Laan wat men wilt, maar hij is altijd redelijk en integer.