PDA

Bekijk Volledige Versie : Times: "Arrest the head of Mossad : says Dubai police chief !"



Sallahddin
17-02-10, 18:36
"Dubai assassination: police hunt for six more suspects !"

source:Times on line, Feb. 17, 2010 :

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/middle_east/article7030193.ece

see the photos : u might recognize somebody ! :lol:

DNA
17-02-10, 18:54
Do u recongnize somebody ??? :lol:

ach ...The Mossad is behind that ....

"He looks like you ...israelis pride in "Mossad assassins " with fake hair !"


http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/middle_east/article7031050.ece

DNA
17-02-10, 19:08
Hizbollah 's leader Nasrallah promises israel a big operation to "revenge" the assassination of its military commander in Damascus 2 years ago :

that w'dn't be a revenge : but not a modest operation, we had many modest targets within our reach .....we want to go after a big israeli target at the level of Abu Moghnia ....we will choose the time & place :

That w'd be no revenge , just a way to protect our leaders from future israeli attacks ....


or in words to that same effect at least ...

DNA
18-02-10, 18:37
Dubai police says there's 99% chance that mossad was behind that assassination ....

DNA
18-02-10, 18:44
"Arrest the head of mossad , says Dubai police chief !"

source : Times on line, Feb. 18, 2010 :

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/middle_east/article7032394.ece

Better : Hamas must try to liquidate a big israeli target such as that war criminal minister of "defence"= of war = Barack , or that fascist Lieberman : the zionist foreign minister ...

DNA
18-02-10, 19:00
Mossad moet koekje van eigen deeg krijgen & zo snel mogelijk ook :

Hamas promises israel a proper retaliation :

Hizbollah waits for the proper moment too to retaliate for the assassination of one of his military commanders by the mossad ...

what israelis couldn't achieve on the battle field ,they try to do it via these kindda coward assassinations !

Pizzaman
18-02-10, 19:30
Wie goed doet, die goed ontmoet.

ELdorado
19-02-10, 12:37
Wie goed doet, die goed ontmoet.

!!!!!!!!!!!!!!!!

wie doet goed dan ??? :lol:


should the occuppied , oppressed ...lay down & play dead , according to u , when that evil israel does what it pleases, with impunity ???

ELdorado
19-02-10, 12:38
see the photos, u might recognise someone ! :lol: :tover:

ELdorado
19-02-10, 12:39
!!!!!!!!!!!!!!!

Slinger
19-02-10, 12:55
!!!!!!!!!!!!!!!!

wie doet goed dan ??? :lol:


should the occuppied , oppressed ...lay down & play dead , according to u , when that evil israel does what it pleases, with impunity ???

Wie met het zwaard leeft zal door het zwaard sterven.

Slinger
19-02-10, 12:58
see the photos, u might recognise someone ! :lol: :tover:

Bij mij is hij (of zij) veilig.

ELdorado
19-02-10, 17:41
Wie met het zwaard leeft zal door het zwaard sterven.


!!!!!!!! Goes both ways : for those evil israelis too , don't u think ??? *

palestinians fight for a just cause , the war criminals occuppiers israelis not !**

see the difference ??? ***


Palestinians are occuppied humiliated oppressed killed ...by israelis , do u think they just should lay down & play dead & do nothing 'bout it ???

Do u think it's ok to liquidate people the way the mossad does/did .....& abroad too ???

israeli leaders , military leaders , soldiers ...must thus also be liquidated , everywhere , that's ok too, right ???

israel kills civilians deliberately too , safe from the sky & from elsewhere : should the palestinians do the same = kill israeli civilians too ???

use ur brainless head , dummy !





P.S.:Didn't i tell u not to respond to my posts ??? 'cause u're too dumb to have any kindda discussions with ???

:zwaaai:

DNA
19-02-10, 18:01
Bij mij is hij (of zij) veilig.


:lol:

new nazis "zijn bij jou veilig " net als de Duitse nazis toen bij jou voorvaderen ? :lol:

I pity them then that all they can do is find refuge by ... u ; of all people ??? :lol:


Ben jij wel veilig ???

DNA
19-02-10, 18:04
Amazing how the mossad has become so clumsy !!! :lol:

Sallahddin
19-02-10, 18:38
Now, we just have to wait for Hamas & Hizbollah retaliations :*
vicieus cirkel !

Slinger
19-02-10, 20:31
[SIZE="3"]israel kills civilians deliberately too , safe from the sky & from elsewhere : should the palestinians do the same = kill israeli civilians too ???



Dit is geen burger, maar een terrorist met bloed aan zijn handen.

Zoals ik al zei, zijn de Palestijnen begonnen met het vermoorden van Joodse burgers. Decennia geleden al, lang voor het ontstaan van de staat Israël deden ze het al.

Slinger
19-02-10, 20:39
:lol:

new nazis "zijn bij jou veilig " net als de Duitse nazis toen bij jou voorvaderen ? :lol:

I pity them then that all they can do is find refuge by ... u ; of all people ??? :lol:


Ben jij wel veilig ???

Degenen die Joden aanvallen zijn niet veilig bij mij. De nazi's dus niet en de islamofascisten dus ook niet.

Je kunt je inderdaad afvragen of Nederland nog wel een veilige plaats is voor mensen als ik. In bepaalde wijken in de grote steden voel ik me als blanke man niet op mijn gemak.

ELdorado
20-02-10, 11:45
Dit is geen burger, maar een terrorist met bloed aan zijn handen.

Zoals ik al zei, zijn de Palestijnen begonnen met het vermoorden van Joodse burgers. Decennia geleden al, lang voor het ontstaan van de staat Israël deden ze het al.

Luister even, idioot :

je moet ophouden met zulke zionistisch propaganda & non_sense :

Ik zei niet dat die hamas man was een burger , hij was een militair , maar hij mocht niet geliquideerd worden in het buitenland op de grondgebiied van een soevereign land, daar gaat het om :

+ die hamas man is was verzetsstrijder= logisch dat die de gewapend strijd tegen de bezetter aan ging :

& het zijn die war criminals israelis die de handen vol met onschuldig bloed hebben : dat staat vast :

alleen achterlijk idioten zoals je zouden dat niet willen erkenen als zodanig !


als israelis mensen , militairen of niet mag liquideren in het buitenland , dan mogen de palestijnen dat ook met betrekking tot zionistisch war criminals leiders, militairen ...= elementair gegeven !

als israel burgers om het leven brengt : dat doet israel al meer dan 60 jr lang nu :


dan mogen palestijnen ook israeli burgers om zeep helpen ....


wat betreft de rest , zie de geschiedenis, idioot :

Je kan beter niet reageren op mijn posts nogmaals : daar ben je te dom voor om welke discussie dan ook op een zining manier te kunnen voeren ...

denk, denk ...

ELdorado
20-02-10, 12:01
Degenen die Joden aanvallen zijn niet veilig bij mij. De nazi's dus niet en de islamofascisten dus ook niet.

Je kunt je inderdaad afvragen of Nederland nog wel een veilige plaats is voor mensen als ik. In bepaalde wijken in de grote steden voel ik me als blanke man niet op mijn gemak.


!!!!!!!!!!!!!! :lol:

degenen die joden aanvalllen zijn niet veilig bij je ??? :lol:

waar denk je of fantaseer je te zijn, jongen ???



wt is dit voor gek gelul zit je hier uit te krammen???

je haalt alles door elkaar , achterlijk idioot :

Ben je wel in staat om "objectief" & ontopic te kunnen denken ???

wat is dit voor gek gelul ???

israel is an occuppying force, dummy :

resistance against it in all forms & shapes is legetimate = an internationally recognised human right , including the armed resistance :...


Islamo_"facisme" = an oxymoron = a contradiction ,dummy :

the real fascists nazis are those war crinal zionists ,their sympathisers like u , their accompices , lovers like u ...= that's a fact = no insults !

Slinger
20-02-10, 12:04
Luister even, idioot :

je moet ophouden met zulke zionistisch propaganda & non_sense :

Ik zei niet dat die hamas man was een burger , hij was een militair , maar hij mocht niet geliquideerd worden in het buitenland op de grondgebiied van een soevereign land, daar gaat het om :

+ die hamas man is was verzetsstrijder= logisch dat die de gewapend strijd tegen de bezetter aan ging :

& het zijn die war criminals israelis die de handen vol met onschuldig bloed hebben : dat staat vast :

alleen achterlijk idioten zoals je zouden dat niet willen erkenen als zodanig !


als israelis mensen , militairen of niet mag liquideren in het buitenland , dan mogen de palestijnen dat ook met betrekking tot zionistisch war criminals leiders, militairen ...= elementair gegeven !

als israel burgers om het leven brengt : dat doet israel al meer dan 60 jr lang nu :


dan mogen palestijnen ook israeli burgers om zeep helpen ....


wat betreft de rest , zie de geschiedenis, idioot :

Je kan beter niet reageren op mijn posts nogmaals : daar ben je te dom voor om welke discussie dan ook op een zining manier te kunnen voeren ...

denk, denk ...

Listen, stupid idiot!

Hamas valt nog steeds Israëlische burgers aan. Onlangs is dat nog weer gebeurd met raketbeschietingen vanuit Gaza.

Zo lang dat gebeurt hoef je niet te piepen dat hoge militairen van Hamas worden aangevallen. Zij krijgen gewoon hun verdiende loon.

Deal with it, you moron.

Slinger
20-02-10, 12:08
Post van Eldorado in mijn mailbox:


will u stop answering my posts ??? - Vandaag, 13:03
I can't stand that much stupidity, vulgarity ...

ok, dummy ??? or else !

ELdorado
20-02-10, 12:22
Listen, stupid idiot!

Hamas valt nog steeds Israëlische burgers aan. Onlangs is dat nog weer gebeurd met raketbeschietingen vanuit Gaza.

Zo lang dat gebeurt hoef je niet te piepen dat hoge militairen van Hamas worden aangevallen. Zij krijgen gewoon hun verdiende loon.

Deal with it, you moron.

!!!!!!!!!!!

:lol:

will u just get lost ??? :

u either make sense or just leave , dummy !

dit allemaal slaat nergens op :

je kan niet "redelijk objectief " spreken, dus wegwezen & mijn posts niet meer beaanwoorden , dumb piece of dirt !

P.S.: wat rakettenbeschietignen heb je het over ??? :

There's a truce between israel & hamas , dummy :

& even without such a truce , Hamas has the right to attack the israeli occuppying force ....'till israel leaves the occuppied territories & stop humilitaing, mistreating, killing ...palestinians ...& others ..

well, zolang israel doorgaat met zulke laffe liquidaties, bezetting , oorlogen tegen de buren ....je zult echt israeli top :lol: & minder top :lol: bloed zien vloeien als kraan water = dat kan ik je verzekeren !

Just wait & see !


Just try to "talk" to somebodyelse , dummy, u're too pathetic tragic_hilarious silly :lol: to talk to, so :

will u stop answering my posts or do i have to take some real measures to make u do just that ??? :lol:

I don't like u, never did, don't wanna "talk" to u ...so, just get lost & don't answer my posts anymore or else ! :lol:

what a bloody coward insane idiot lunatic really !

ELdorado
20-02-10, 12:25
:lol:


unbelievable coward freak is this guy really ! :lol:




:zwaai:

ELdorado
20-02-10, 12:27
Post van Eldorado in mijn mailbox:


will u stop answering my posts ??? - Vandaag, 13:03
I can't stand that much stupidity, vulgarity ...

ok, dummy ??? or else !

try to make some sense, use ur Goddamned head , try to think "objectively", calmly with no display of emotions, basic instincts, reflexes :lol: à la Pavlov dogs , or just stop answering my posts :

is that too much to ask ???

ik heb geen zin in deze non_sense zonder kop of staart ...= slaat nergens op !

deal ???

Slinger
20-02-10, 12:42
try to make some sense, use ur Goddamned head , try to think "objectively", calmly with no display of emotions, basic instincts, reflexes :lol: à la Pavlov dogs , or just stop answering my posts :

is that too much to ask ???

ik heb geen zin in deze non_sense zonder kop of staart ...= slaat nergens op !

deal ???

Je bent dus totaal uitgeluld. Het enige dat ik nog bij jou zie zijn 'emotions' en pavlovreflexen.

Rationeel gezien ben je dus totaal uitgeluld.

Geen wonder, want jouw positie komt er gewoon op neer dat geweld van de ene partij wel is toegestaan en van de andere niet.

Geen houdbare stelling, vandaar je emoties en de bedreigingen in mijn postvak.

Ik zou het overigens ook op prijs stellen dat je niet meer vloekt.
Als christen moet ik wel protesteren als Gods naam ijdel wordt gebruikt.
Volgens mij kan ik jou, als moslim, daar ook op aanspreken.
Of is in de islam, die jij zegt te vertegenwoordigen, vloeken wel toegestaan?

ELdorado
20-02-10, 12:42
Beheer :


waaroom is deze topic verplaatst dan ???

hoort toch onder of in het nieuws van de dag ...

unbelievable ...

Slinger
20-02-10, 12:45
!!!!!!!!!!!

:lol:

will u just get lost ??? :

u either make sense or just leave , dummy !

dit allemaal slaat nergens op :

je kan niet "redelijk objectief " spreken, dus wegwezen & mijn posts niet meer beaanwoorden , dumb piece of dirt !

P.S.: wat rakettenbeschietignen heb je het over ??? :

There's a truce between israel & hamas , dummy :

& even without such a truce , Hamas has the right to attack the israeli occuppying force ....'till israel leaves the occuppied territories & stop humilitaing, mistreating, killing ...palestinians ...& others ..

well, zolang israel doorgaat met zulke laffe liquidaties, bezetting , oorlogen tegen de buren ....je zult echt israeli top :lol: & minder top :lol: bloed zien vloeien als kraan water = dat kan ik je verzekeren !

Just wait & see !


Just try to "talk" to somebodyelse , dummy, u're too pathetic tragic_hilarious silly :lol: to talk to, so :

will u stop answering my posts or do i have to take some real measures to make u do just that ??? :lol:

I don't like u, never did, don't wanna "talk" to u ...so, just get lost & don't answer my posts anymore or else ! :lol:

what a bloody coward insane idiot lunatic really !

Weet je niet eens dat er enkele weken geleden nog raketbeschietingen vanuit Gaza hebben plaatsgevonden op Israël?

Probeer eerst eens op de hoogte van de feiten te blijven en kom dan nog eens terug om te discussiëren.

En een laffe, waanzinnige, idioot ben je zelf.

ELdorado
20-02-10, 12:46
Je bent dus totaal uitgeluld. Het enige dat ik nog bij jou zie zijn 'emotions' en pavlovreflexen.

Rationeel gezien ben je dus totaal uitgeluld.

Geen wonder, want jouw positie komt er gewoon op neer dat geweld van de ene partij wel is toegestaan en van de andere niet.

Geen houdbare stelling, vandaar je emoties en de bedreigingen in mijn postvak.

Ik zou het overigens ook op prijs stellen dat je niet meer vloekt.
Als christen moet ik wel protesteren als Gods naam ijdel wordt gebruikt.
Volgens mij kan ik jou, als moslim, daar ook op aanspreken.
Of is in de islam, die jij zegt te vertegenwoordigen, vloeken wel toegestaan?

:lol:

wat een idioot voorstelling van zaken, zeg & zelf_projecties :


:zwaai:

laat je je nakijken ,zielig idioot : herlees heel goed wat ik schreef hier : misschien zou je er wat van kunnen leren, wie weet ??? :tover:

Everybody who can count from 1 to 10 w'd agree with me here at least = elementary logics ..

pfff....

ELdorado
20-02-10, 12:47
[QUOTE=Slinger;4259229]Je bent dus totaal uitgeluld. Het enige dat ik nog bij jou zie zijn 'emotions' en pavlovreflexen.

Rationeel gezien ben je dus totaal uitgeluld.

Geen wonder, want jouw positie komt er gewoon op neer dat geweld van de ene partij wel is toegestaan en van de andere niet.

Geen houdbare stelling, vandaar je emoties en de bedreigingen in mijn postvak.


QUOTE]





Jij een christen ??? :lol:

:lol:

wat een idioot voorstelling van zaken, zeg & zelf_projecties :


:zwaai:

laat je je nakijken ,zielig idioot : herlees heel goed wat ik schreef hier : misschien zou je er wat van kunnen leren, wie weet ??? :tover:

Everybody who can count from 1 to 10 w'd agree with me here at least = elementary logics ..

pfff....Just don't respond to my posts anymore , dummy , i'm fed up with u ! :kotsen2:

Slinger
20-02-10, 12:49
:lol:

wat een idioot voorstelling van zaken, zeg & zelf_projecties :


:zwaai:

laat je je nakijken ,zielig idioot : herlees heel goed wat ik schreef hier : misschien zou je er wat van kunnen leren, wie weet ??? :tover:

Everybody who can count from 1 to 10 w'd agree with me here at least = elementary logics ..

pfff....

In elk geval zie ik geen vloeken meer in dit bericht. Ik hoop dat je het volhoudt.

:duim:

Aan elementaire logica heeft het je overigens altijd al ontbroken. Iemand die zegt dat de ene partij wel geweld mag gebruiken en de andere niet, hoef je wat logisch denken betreft niet serieus te nemen.

ELdorado
20-02-10, 12:51
.

For the very last time :

don't respond to my posts anymore .....dummy ! i'm really fed up with u :

don't like u, never did, don't wanna "talk" to u ....

Just get lost or else !! :lol:

u will get no answer from me from now on , not via this forum or site anyway ! :lol:


unbelievable coward idiotic freak !

Slinger
20-02-10, 12:53
[QUOTE=Slinger;4259229]
Jij een christen ??? :lol:

:lol:

wat een idioot voorstelling van zaken, zeg & zelf_projecties :


:

We hebben in het verleden al gemerkt dat jij wilde uitmaken wie wel of niet moslim zijn.

Ik merk nu dat je dat met christenen ook al wilt doen.

En dat voor iemand die door zijn uitlatingen bewezen heeft juist een hele slechte moslim te zijn.

ELdorado
20-02-10, 12:59
Iemand die zegt dat de ene partij wel geweld mag gebruiken en de andere niet, hoef je wat logisch denken betreft niet serieus te nemen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:


had ik dat gezegd ??? !!!!!!!!!!!! : u confirm what i said 'bout u :

not only u can't make sense but u're too driven by ur own hate , basic instincts, emotions, reflexes , belly ....u can't : who cares anyway :

I gave u the benefit of the doubt many times, i gave u so many second chances ....u don't deserve none of them !

So, this is the end of the line :

don't respond to my posts : u will get no answer from now on, dummy ! :kotsen2:


unbelievable ! :lol:

Slinger
20-02-10, 13:00
For the very last time :

don't respond to my posts anymore .....dummy ! i'm really fed up with u :

don't like u, never did, don't wanna "talk" to u ....

Just get lost or else !! :lol:

u will get no answer from me from now on , not via this forum or site anyway ! :lol:


unbelievable coward idiotic freak !

Wat bedoel je met 'or else'?

Moet ik dat zien als een bedreiging?

Een unbelievable coward idiotic freak ben je zelf.

Slinger
20-02-10, 13:02
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:


had ik dat gezegd ??? !!!!!!!!!!!! : u confirm what i said 'bout u :

not only u can't make sense but u're too driven by ur own hate , basic instincts, emotions, reflexes , belly ....u can't : who cares anyway :

I gave u the benefit of the doubt many times, i gave u so many second chances ....u don't deserve none of them !

So, this is the end of the line :

don't respond to my posts : u will get no answer from now on, dummy ! :kotsen2:


unbelievable ! :lol:

Dat heb jij gezegd ja, sufkop. Het is in elk geval de consequentie van jouw standpunt.

Hmas mag nog steeds Israëlische burgers aanvallen en Israël mag niet terugslaan.

Moron.

Slinger
20-02-10, 13:04
Een nieuw bericht van Eldorada in mijn mailbox: (deze keer zonder bedreiging, maar met belediging).


................ - Vandaag, 13:39
wat een walgelijk idioot ben je ,zeg !


i've been dumb enough to "take u seriously" by answering ur dumb stuff ...

unbelievable ...

Slinger
20-02-10, 18:43
the real fascists nazis are those war crinal zionists ,their sympathisers like u , their accompices , lovers like u ...= that's a fact = no insults !

De echte islamofascisten zijn de terroristen, die ongewapende burgers op de korrel nemen en hun supporters als jij!

MaRiaH
20-02-10, 19:06
Ik kan me NIET voorstellen dat het Mossad was.
Mossad is de beste geheime dienst van de wereld.
Die laten niet zoveel sporen achter..

Kan het me gewoon niet voorstellen, zou amateuristisch zijn.

Slinger
20-02-10, 19:07
Ik kan me NIET voorstellen dat het Mossad was.
Mossad is de beste geheime dienst van de wereld.
Die laten niet zoveel sporen achter..

Kan het me gewoon niet voorstellen, zou amateuristisch zijn.

Dat is nog weer een invalshoek waar ik nog aan gedacht had.

MaRiaH
20-02-10, 19:12
Dat is nog weer een invalshoek waar ik nog aan gedacht had.

Ja het kunnen zovelen anderen zijn..
Misschien wel een groepering tegenstanders uit eigen gelederen die graag europa, VS en Mossad de schuld in de schoenen schuiven.

Pas op, kijk uit, dit is ook politiek.. ;)

DNA
21-02-10, 18:31
Ik kan me NIET voorstellen dat het Mossad was.
Mossad is de beste geheime dienst van de wereld.
Die laten niet zoveel sporen achter..

Kan het me gewoon niet voorstellen, zou amateuristisch zijn.


!!!!!!!!!!!!!!

mossad de beste van de wereld ??? :lol: kom op , zeg !

Trouwens, de mossad had al eerder blunders gemaakt zoals die mislukte poging om de huidig politiek leider van Hamas in het buitenland Khalid Mash3al in Jordanie te liquideren + ander mislukte belabberd pogingnen tegen anderen ...

DNA
21-02-10, 18:38
Ja het kunnen zovelen anderen zijn..
Misschien wel een groepering tegenstanders uit eigen gelederen die graag europa, VS en Mossad de schuld in de schoenen schuiven.

Pas op, kijk uit, dit is ook politiek.. ;)

zo, Dubai police & inlichtingnen hadden al die bewijzen uit hun duim gezogen zeker ???

dubai police chief is now sure that the mossad was behind that coward unethical liquidation on the soil of a sovereign country : A.Emiraten !

israel is DE nummer 1 schuldige die en de motieven & belangen heeft om tot zulke hopeloze laffe acties over te gaan nadat israel zelfs klein bijna weerloos Gaza in vergeljking met high_tech israel , niet kon verslaan in de laatste desbetreffend oorlog !

DNA
21-02-10, 19:49
Ik kan me NIET voorstellen dat het Mossad was.
Mossad is de beste geheime dienst van de wereld.
Die laten niet zoveel sporen achter..

Kan het me gewoon niet voorstellen, zou amateuristisch zijn.

:lol:

:zwaai:

u need some real updates : see the other topics here on the same matter !

DNA
21-02-10, 20:47
Ja het kunnen zovelen anderen zijn..
Misschien wel een groepering tegenstanders uit eigen gelederen die graag europa, VS en Mossad de schuld in de schoenen schuiven.

Pas op, kijk uit, dit is ook politiek.. ;)


:lol:

:zwaai:

wat een grof onwetendheid ,pretenties , zeg ...

MaRiaH
21-02-10, 21:04
:lol:

:zwaai:

wat een grof onwetendheid ,pretenties , zeg ...

Luister en maak je niet druk..
Ook al heb je zo je vooroordelen, je moet eerst bewijzen en dan pas oordelen.
Er zijn meer verdachten die in aanmerking komen.

Misschien is het Mossad en misschien niet.
Ik denk van niet. Ik denk dat ze het in de schoenen schuiven van wereld's meest gehate geheime dienst..
Het zou namelijk een goed alibi verschaffen voor de werkelijke daders en het voert zo heerlijk de israel haat op.

We zullen het zien.

MaRiaH
21-02-10, 21:07
!!!!!!!!!!!!!!

mossad de beste van de wereld ??? :lol: kom op , zeg !

Trouwens, de mossad had al eerder blunders gemaakt zoals die mislukte poging om de huidig politiek leider van Hamas in het buitenland Khalid Mash3al in Jordanie te liquideren + ander mislukte belabberd pogingnen tegen anderen ...

Kan maar zo ism de Jordaanse geheime dienst..
er worden veel spelletjes gespeeld en vele spelers verdwijnen van het toneel.
Vergeet niet dat er altijd meer partijen hun voordeel mee doen, behalve Israel.

Of dacht je dat ze in Jordanie zo dol zijn op Palestijnse leiders.. ? ;)

Danablue
21-02-10, 21:14
Egypte.

PLO.

Mossad.

Rivaliserend factie binnen Hamas zelf.


Er zijn zat partijen denkbaar, de man had natuurlijk heel wat vijanden.
Maar inderdaad wel een beetje klungelig gedaan, breeduit voor de camera's in een grote groep, en dan ook nog gestolen ipv vervalste paspoorten met totaal nieuwe identiteiten. We zullen er wel nooit achter komen.
Het brengt de vrede in ieder geval alleen maar verder buiten bereik, als het nog verder kan.

Tinky
21-02-10, 21:26
Israel baart zorgen....letterlijk en figuurlijk.
Er zijn allerlei aanwijzingen dat Israel betrokken is bij deze aanslag, dat is op zich niet verassend, het amateuristische nivo daarintegen weg.

In de Libanon oorlog bleek ook al het amateurisme...

Slinger
22-02-10, 07:27
Bericht van DNA in mijn mailbox:

well ! - Gisteren, 19:32
I'm gonna make u regret ur coward ordinary behaviour :

just wait & see !

DNA
22-02-10, 11:53
Luister en maak je niet druk..
Ook al heb je zo je vooroordelen, je moet eerst bewijzen en dan pas oordelen.
Er zijn meer verdachten die in aanmerking komen.

Misschien is het Mossad en misschien niet.
Ik denk van niet. Ik denk dat ze het in de schoenen schuiven van wereld's meest gehate geheime dienst..
Het zou namelijk een goed alibi verschaffen voor de werkelijke daders en het voert zo heerlijk de israel haat op.

We zullen het zien.

Luister 's & denk na :

je bent degene die conclusies trekt zonder bewijzen :

je had al besloten dat het niet de mossad was , zo :

see the other topics on the matter : bewijzen zat !

DNA
22-02-10, 11:54
Kan maar zo ism de Jordaanse geheime dienst..
er worden veel spelletjes gespeeld en vele spelers verdwijnen van het toneel.
Vergeet niet dat er altijd meer partijen hun voordeel mee doen, behalve Israel.

Of dacht je dat ze in Jordanie zo dol zijn op Palestijnse leiders.. ? ;)

israel has & the motives & the interests to liquidate that Hamas man :

suspect number 1 : see the other topics here on the matter !

How come that u seem to act as if u were defending "poor innocent angel victim" israel unconditionally without even considering the possibility that israel might have done it , which is more likely than the rest w'd have ??? :lol:

Max Stirner
22-02-10, 15:52
israel has & the motives & the interests to liquidate that Hamas man :

suspect number 1 : see the other topics here on the matter !

How come that u seem to act as if u were defending "poor innocent angel victim" israel unconditionally without even considering the possibility that israel might have done it , which is more likely than the rest w'd have ??? :lol:


Dit akkefietje grijpt je nogal aan he ? Toevallig enig idee wie het gedaan heeft ?

:)

ELdorado
22-02-10, 18:17
Toevallig enig idee wie het gedaan heeft ?

:)

jij misschien wel ??? :lol: of jou oom bij de mossad ???

ELdorado
22-02-10, 18:19
T.a.v Mariah : vervolg :

israel has & the motives & the interests to liquidate that Hamas man :

suspect number 1 : see the other topics here on the matter !

How come that u seem to act as if u were defending "poor innocent angel victim" israel unconditionally without even considering the possibility that israel might have done it , which is more likely than the rest w'd have ??? :lol:

u do seem to glorify the mossad too in fact = u worship that thing = inferiority complex ???

vervolgd !