PDA

Bekijk Volledige Versie : Independent : Halalburgers : "French fast food chain goes halal "



ELdorado
19-02-10, 18:50
"French fast food chain goes halal !"

source : the independent on line, feb. 19, 2010 :


http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=49288

DNA
19-02-10, 19:08
Le Pen :lol: says that the "halalburgers" amounted to an "islamic tax " on French consumers ... :lol:

DNA
19-02-10, 19:12
"French fast food chain goes halal !"

source : the independent on line, feb. 19, 2010 :


http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=49288

Pathetic France struggling for the search for its so_called French identity "lost & found " :lol: : , trying to stop the Americanisation _globalisation on its own soil ....seems to think ; a certain France anyway, seems to think that those "halalburgers" are some sort of Islamization of France ! :lol: , silly really !

mark61
19-02-10, 19:21
Waarom log jij binnen een tijdsbestek van 18 minuten uit om dan weer in te loggen met 1 van je vele andere nicks?

Last van virtuele MPS?

Sallahddin
19-02-10, 19:27
Waarom log jij binnen een tijdsbestek van 18 minuten uit om dan weer in te loggen met 1 van je vele andere nicks?

Last van virtuele MPS?

Precies , Freud : yes , MPD :

denk's nog weer na waaroom ik dat zou doen :*
*
zit je mij te bespioneren soms ??? :lol:

mark61
19-02-10, 19:28
En nog een keer in een kwartier :hihi:

Totaal maf.

Ik heb geen zin om daarover na te denken, leg es uit?

Sallahddin
19-02-10, 19:36
En nog een keer in een kwartier :hihi:

Totaal maf.

Ik heb geen zin om daarover na te denken, leg es uit?

u can't handle it : ander keer dan :*

geen tijd meer , sorry : gotta go !*

Put ur halalburger on my account : or order somethingelse u w'd like more : eets makkelijk ! :cola:


Good night !

:zwaai:

mark61
19-02-10, 22:36
u can't handle it : ander keer dan :*

geen tijd meer , sorry : gotta go !*

Handle wat?

Geen tijd :hihi: Tijd zat om het hele pb vol te schreeuwen, geen tijd voor antwoord op normale vraag.

Knetter.

ELdorado
20-02-10, 13:40
Handle wat?

Geen tijd :hihi: Tijd zat om het hele pb vol te schreeuwen, geen tijd voor antwoord op normale vraag.

Knetter.

:lol:

:zwaai:

tanger'73
20-02-10, 14:08
halalburgers, prachtig en commercieel verantwoord.

DNA
21-02-10, 19:41
halalburgers, prachtig en commercieel verantwoord.

die Frans fast food chain is zeer pragmatisch inderdaad ! :

die chain volgt de eisen van de markt ...= vraag & aanbod ...

H.P.Pas
22-02-10, 10:34
halalburgers, prachtig en commercieel verantwoord.


Met 27% meer dieptewerking.

Slinger
22-02-10, 11:27
Handle wat?

Geen tijd :hihi: Tijd zat om het hele pb vol te schreeuwen, geen tijd voor antwoord op normale vraag.

Knetter.

Tijd voor dreigmails heeftie ook wel.

tanger'73
22-02-10, 18:40
die Frans fast food chain is zeer pragmatisch inderdaad ! :

die chain volgt de eisen van de markt ...= vraag & aanbod ...


Dat zou voor velen een uitkomst zijn.

ELdorado
22-02-10, 19:13
Dat zou voor velen een uitkomst zijn.

ia, in principe althans :

of die spul echt halal is is maar de vraag , weet ik niet !

tanger'73
22-02-10, 19:17
ia, in principe althans :

of die spul echt halal is is maar de vraag , weet ik niet !


Daar heb je natuurlijk en punt, want het is uiteindelijk geen moslim die voor die burger garant staat. Die zegt zelfs tegen een hamburger op basis van varkensvlees dat het halal is.

ELdorado
22-02-10, 19:24
Daar heb je natuurlijk en punt, want het is uiteindelijk geen moslim die voor die burger garant staat. Die zegt zelfs tegen een hamburger op basis van varkensvlees dat het halal is.

u can almost never trust kafirs ! :lol: kidding !

wie zou dan bismillah zeggen bij de afslachting van die eventueel dier die straks burger wordt : die wordt geen Franse burger :lol: , maar wel een burger om op te eten ,halal of niet !

er zijn er wel Franse burgertjes ,dames dan, die wel om op te eten zijn , halal of niet ! :lol:

Charlus
22-02-10, 19:34
<...>er zijn er wel Franse burgertjes ,dames dan, die wel om op te eten zijn , halal of niet ! :lol:
Een stand-up carrière lijkt me geknipt voor jou.

tanger'73
22-02-10, 19:40
u can almost never trust kafirs ! :lol: kidding !

wie zou dan bismillah zeggen bij de afslachting van die eventueel dier die straks burger wordt : die wordt geen Franse burger :lol: , maar wel een burger om op te eten ,halal of niet !

er zijn er wel Franse burgertjes ,dames dan, die wel om op te eten zijn , halal of niet ! :lol:


Zeg bro, heb gehoord dat de KFC in London halal serveert, in hoeverre is dat allemaal waar?

ELdorado
22-02-10, 19:51
Zeg bro, heb gehoord dat de KFC in London halal serveert, in hoeverre is dat allemaal waar?


ben ik niet van op de hoogte , buddy : kan , weet ik niet !

Ik eet geen fast food al lang niet meer : junk food = not healthy !

ELdorado
22-02-10, 19:52
Een stand-up carrière lijkt me geknipt voor jou.

daar heb ik geen benodigde opgeeist vrije wil voor ! :lol:


Daar ben ik te geweldadig & ongeduldig cynisch voor ! :lol:

what do u think 'bout that article : do u think France has been islamized ! :lol:

whta's those so_called French , Dutch or western identities far right movements lunatics pretend to protect while multiculturalism is a fact in western societies : paradox !

they should know that 's just hilarious dumb non_sense they were saying :

& that protectionism never work really !

tanger'73
23-02-10, 00:10
ben ik niet van op de hoogte , buddy : kan , weet ik niet !

Ik eet geen fast food al lang niet meer : junk food = not healthy !

Gelijk heb je, een zak Aviko of zo'n halalfrikandel in je eigen frituur thuis is natuurlijk iets gezonder? :)

ELdorado
23-02-10, 19:50
Gelijk heb je, een zak Aviko of zo'n halalfrikandel in je eigen frituur thuis is natuurlijk iets gezonder? :)


Precies :

& als men toch buiten wil eten, dat gebeurt wel's natuurlijk , dan moet men kieskeuriger zijn wat dat betreft : gezond eten dus ...

eet smakkelijk :chinese vind ik wel lekker soms ...

Thuis eten bij of met familie , gezin , vrienden ....is toch het lekkerste & gezelligste , buiten of thuis ...

ELdorado
23-02-10, 21:05
Precies, thuis eten het gezelligste. Lekker menu koken, lang aan tafel blijven, ...


Precies: home sweet home ....there's nothing like it :

nothing compares to it ...........

I'm a good cook , u know , well, according to my familiy & friends at least ....

cooking is a real art really : awesome .....very enriching , interesting ...i'm passionate 'bout cooking, among other things of course : modestie oblige !

come on over someday , i should invite u to have a good meal & discussion with us at home , with my lovely wife & kids ...: well , light discussions : gezellig gewoon ....breng tanger , Ait Ayt ....with u too , to be ur bodyguards :lol: !

kidding : we respect our guests : don't forget our famous hospitality reputation ...

.............

Good night !