PDA

Bekijk Volledige Versie : CDA wil allochtone crimineel harder aanpakken



Kal-El B.V
22-02-10, 21:32
Het CDA wil dat allochtone jongeren die strafbare feiten begaan, bijvoorbeeld vrouwen uitmaken voor hoer en ze openlijk bedreigen, harder worden aangepakt. De partij zou graag zien dat de zogenoemde strafdienstplicht wordt ingevoerd, zei Tweede Kamerlid Sybrand van Haersma Buma maandag. Bij de strafdienstplicht krijgen jongeren een straf opgelegd die ze na schooltijd moeten uitvoeren. In speciale opvoedinstituten moet hun, in een strakke structuur, worden bijgebracht hoe ze zich dienen te gedragen.
Het CDA wil ervan af dat de straf voor jongeren zich nu vaak beperkt tot een taakstraf, zoals papierprikken. De partij vindt dat er ook sprake moet zijn van detentie. Ook pleit het CDA ervoor dat iemand die over de schreef is gegaan, direct een paar dagen in bewaring komt en dus niet kort na een delict alweer op straat loopt. Verder moet de school betrokken worden bij een plan van aanpak. Het pleidooi voor de hardere aanpak van criminele allochtone jongeren maakt onderdeel uit van een bredere visie op vraagstukken van integratie, die het CDA presenteerde.



Bron: Nu.NL


Al jarenlang worden dit soort opmerkingen gemaakt door mensen in machtige posities, wat moeten allochtonen hier nu van denken ? En dan zijn deze mensen verbaasd dat er een hullie/zullie sfeer speelt onder de jongeren. Dus autochtonen mogen wel vrouwen voor hoer uitmaken ? We gaan nu dus gewoon pleiten voor een rechtssysteem dat niet voor alle mensen hetzelfde is ?

Idiotie.

fisherman1969
22-02-10, 21:42
Bron: Nu.NL


Al jarenlang worden dit soort opmerkingen gemaakt door mensen in machtige posities, wat moeten allochtonen hier nu van denken ? En dan zijn deze mensen verbaasd dat er een hullie/zullie sfeer speelt onder de jongeren. Dus autochtonen mogen wel vrouwen voor hoer uitmaken ? We gaan nu dus gewoon pleiten voor een rechtssysteem dat niet voor alle mensen hetzelfde is ?

Idiotie.

Nee Autochtone mogen dat ook niet , en zovere ik weet komt het niet vaak voor althans niet zonder reden , maar een bij een wet (rechtssysteem)als die aangenomen wordt geldt het voor elke Nederlander dus ook voor Autochtone ,voor zover die er nog zijn want.....
Lijkt me ook stug dat het C.D.A nu daar tijd voor heeft deze uitlating van een van hun mensen ff uit te voeren!
:)
Vraag me af of je al campagne voert :lole:

fisherman1969
22-02-10, 21:44
Bron: Nu.NL


Al jarenlang worden dit soort opmerkingen gemaakt door mensen in machtige posities, wat moeten allochtonen hier nu van denken ? En dan zijn deze mensen verbaasd dat er een hullie/zullie sfeer speelt onder de jongeren. Dus autochtonen mogen wel vrouwen voor hoer uitmaken ? We gaan nu dus gewoon pleiten voor een rechtssysteem dat niet voor alle mensen hetzelfde is ?

Idiotie.

Tweede Kamerlid Sybrand van Haersma Buma maandag vandaag dus ??????:)

Pizzaman
22-02-10, 21:50
Bron: Nu.NL


Al jarenlang worden dit soort opmerkingen gemaakt door mensen in machtige posities, wat moeten allochtonen hier nu van denken ? En dan zijn deze mensen verbaasd dat er een hullie/zullie sfeer speelt onder de jongeren. Dus autochtonen mogen wel vrouwen voor hoer uitmaken ? We gaan nu dus gewoon pleiten voor een rechtssysteem dat niet voor alle mensen hetzelfde is ?

Idiotie.

Slechte kopie van PVV. Het CDA heeft er geen bal van begrepen.

Waar Wilders strengere straffen stelt voor iedereen (dus niet discrimineert) en vervolgens stelt dat wie het elders zoveel beter acht dan in NL van harte wordt uitgenodigd om NA RECIDIVISME het tweede paspoort in te leveren, haalt het CDA hier gewoon puur en rechtstreeks uit naar allochtone jongeren.

Bij Brekebeen & Co kunnen ze niet eens goed afkijken... :maf2:

Pizzaman
22-02-10, 21:52
Maar om op je vraag in te gaan: een hullie-zullie sfeer.
Komt dat nu door dit soort opmerkingen, of is het een kip-en-ei verhaal?

Los daarvan, mag niemand vrouwen voor hoer uitmaken.
Tenzij die vrouwen daadwerkelijk een vergunning bezitten, natuurlijk.
Immers is het in NL nog een erkend beroep ook.

tanger'73
22-02-10, 22:27
Binnen de allochtone groep, dat overigens een breed begrip betreft en ook als zodanig in menig beleidskaders voorkomt. Komen er natuurlijk problemen voor die eigen kunnen zijn aan bepaalde groepen. Zo kennen we ook statistieken over met name surinamers, die vaker als anderen in aanraking komen met zelfmoord en weer anderen die iets vaker in aanraking komen met geweldsmisdrijven. We weten ook dat de meeste tbs'ers inzake tal van zedendelicten vaak autochtonen zijn. Het geeft een beetje een beeld waar je eventueel beleid op kunt richten. Verder geldt natuurlijk dat alle algemeen verbindende voorschriften zoals die opgetekend in de staatscourant voor iedereen gelden.

Kal-El B.V
22-02-10, 22:38
Het is geen kip of het ei verhaal.

Dit soort walgelijke uitspraken wordt al heel lang gedaan, ook van PVV en LPF kant. En ja, marokkaanse mensen hebben ook wel eens foute woorden geroepen. Maar er is een heel groot verschil tussen individuen die iets roepen en machtsvertegenwoordigers en media die foute woorden bezigen.

Zo wordt er veel woorden aan besteed over hoe sommige jongens vrouwen op straat bejegenen, met woorden als bijv. 'hoeren' en dat 'nederlanders' het zat zijn om door bepaalde jongeren van bepaalde bevolkingsgroepen voor 'hoer' uitgemaakt te worden.

Nou, boehoe !!
Buiten het feit dat ook allochtone en marokkaanse vrouwen er last van hebben, moeten moslims en marokkanen al decennia overal te horen en te lezen krijgen dat ze 'achterlijk' zijn, en niet van individuen op straat, maar uit monden van gerespecteerde vertegenwoordigers uit de samenleving.

MaRiaH
22-02-10, 22:42
Nee Autochtone mogen dat ook niet , en zovere ik weet komt het niet vaak voor althans niet zonder reden ,

Hebben we hier een : mijn bek valt open: smiley?

Kal-El B.V
22-02-10, 23:13
Hebben we hier een : mijn bek valt los: smiley?

Als je er een goede reden voor hebt dan mag het wel:maf2:

Nou, ik ben benieuwd. Integreer mij, wanneer mag het wel.

MaRiaH
22-02-10, 23:22
Als je er een goede reden voor hebt dan mag het wel:maf2:

Nou, ik ben benieuwd. Integreer mij, wanneer mag het wel.

Heb je dat nou tegen moi? Denk dat je onze visserman bedoelt. ;)
want dat was nu juist waar mijn mond van open viel.
Namelijk:
- het komt niet vaak voor dat autochtonen hoer zeggen
- als je er een goede reden hebt mag het wel

'K ben ook erg benieuwd..

Kal-El B.V
22-02-10, 23:30
tuurlijk bedoel ik jou niet.

:)

tanger'73
23-02-10, 00:50
Heb je dat nou tegen moi? Denk dat je onze visserman bedoelt. ;)
want dat was nu juist waar mijn mond van open viel.
Namelijk:
- het komt niet vaak voor dat autochtonen hoer zeggen
- als je er een goede reden hebt mag het wel

'K ben ook erg benieuwd..


Ken anders wel te veel autochtonen, die het meestal over bitch hebben als ze het weereens over een dame hebben. in de rapmuziek is bitch zelfs al gemeengoed. Dus laten ze maar eerst eens wat aan al die Amerikaanse invloeden gaan doen, waar vrouwen niks anders als lustobjecten worden geprojecteerd.

Pizzaman
23-02-10, 01:54
Het is geen kip of het ei verhaal.
Het is al aan de gang zo lang ik me kan herinneren. En da's vrij lang hoor. Nog uit de tijd dat ik links stemde en rechtsdragend was. :maf2:


Dit soort walgelijke uitspraken wordt al heel lang gedaan, ook van PVV en LPF kant. En ja, marokkaanse mensen hebben ook wel eens foute woorden geroepen.
Ja hoor, de PVV doet dat ook 'wel eens'. Hoe men in een groot deel van Marokko leeft, vraag dat maar eens aan een 'echte moderne Marokkaan' bv uit Casablanca wat die vasn de hele situatie vindt. Net zoals je aan de gemiddelde Nederlander kan vragen wat ie van sommige uitspraken van LPF/PVV vindt. Dat soort uitspraken komt gewoon van beide kanten. Aanleiding? Onbeschoftelingen uit de tegenovergestelde groep. Pamperen. Onverdraagzaamheid. Luiheid ook om er wat aan te doen. Aanmodderen. Polderen. Onderschatten van zowel het een als het ander. Het een zeggen, en dan het ander doen, en geen reactie krijgen dus er lekker mee doorgaan.


Maar er is een heel groot verschil tussen individuen die iets roepen en machtsvertegenwoordigers en media die foute woorden bezigen.
NB: je bedoelt zoals media die Pim Fortuyn en Geert Wilders met Adolf Hitler vergelijken? Die media leven van het verkopen van hun rotzooiblaadjes. Hoe meer vieze woorden, hoe mooier ze het vinden. Sex sells, en dit ook. En als 't fout loopt wassen ze gewoon hun handen in onschuld, en schrijven ze verder. want wie schrijft, die blijft! (PS dat dacht die cameraman vast ook in die belgische wijk).


Zo wordt er veel woorden aan besteed over hoe sommige jongens vrouwen op straat bejegenen, met woorden als bijv. 'hoeren' en dat 'nederlanders' het zat zijn om door bepaalde jongeren van bepaalde bevolkingsgroepen voor 'hoer' uitgemaakt te worden.
Misschien teveel woorden, een schop onder hun reet zou beter zijn denk ik.
Van mijn zoon hoef ik het niet te vernemen dat ie zoiets doet. Maar ja, dat denk ik, da's geen democratisch besluit.


Nou, boehoe !!
Buiten het feit dat ook allochtone en marokkaanse vrouwen er last van hebben, moeten moslims en marokkanen al decennia overal te horen en te lezen krijgen dat ze 'achterlijk' zijn, en niet van individuen op straat, maar uit monden van gerespecteerde vertegenwoordigers uit de samenleving.
Ik zou zeggen, nou boehoe dan, doe er wat aan. Als iemand mijn vrouw of dochter hoer noemt dan krijgt ie een trap onder z'n reet en z'n vader ook nog een. Binnen de Nederlandse samenleving zijn er ook veel die 'gediscrimineerd' worden/werden. Domme boeren, achterlijke dit, vieze dat, nou, kop recht! Werken en leren en laat maar zien dat je er staat. Voorlopig zie ik al jaren van die rotjochies op straat , maar niemand doet er wat aan. De ouders niet, de politie niet, de autoriteiten niet. Maar iedereen geeft uiteindelijk het beleid de schuld. Waren we het toch ergens over eens.

Mogelijk krijgen we nu een ander beleid, en we zullen zien hoe het afloopt. Praten heeft niet geholpen. Blijkbaar wilde niemand dat ook meer, dus nu zien we zelfs CDA die zich nogal onbeholpen een Wilders houding aanmeet. Blijkbaar doet die PVV kerel toch iets goed? Of niet, hij staat wel voor de rechtbank. Da's minder he. Maar aangezien iedereen het daar ook altijd mee eens is als er een taakstrafje komt, zal het recht ook deze keer wel geschieden. We hebben al een marokkaanse burgemeester die zoek was omdat ie bijde Koning van Marokko op de koffie was, nou straks misschien een veroordeelde minister president. 't Gaat fantastisch in dit land!

Het zal in ieder geval wel democratisch opgelost worden, en 1 ding is zeker: er zullen er altijd blijven die boehoe doen. Misschien ik zelf wel, wie zal 't zeggen :hihi:

Soldim
23-02-10, 07:06
Maar er is een heel groot verschil tussen individuen die iets roepen en machtsvertegenwoordigers en media die foute woorden bezigen

Onzin, in mijn opinie. Sterker nog, die volksvertegenwoordigers kun je er op afrekenen -- das zo een voordeel van democratie; die media kun je links (nou ja, rechts) laten liggen. Individuen zijn een stuk moeilijker op hun plaats te zetten.

Kal-El B.V
23-02-10, 13:46
Onzin, in mijn opinie. Sterker nog, die volksvertegenwoordigers kun je er op afrekenen -- das zo een voordeel van democratie; die media kun je links (nou ja, rechts) laten liggen. Individuen zijn een stuk moeilijker op hun plaats te zetten.

Dat is het punt, je kunt ze er niet op afrekenen. Als de keus daadwerkelijk bij de moslims had gelegen dan was de kwalificatie 'achterlijk' een doodzonde geweest en nooit een argument in een discussie. De moslim moet zich vaak uit de hoek van de achterlijkheid verdedigen. Dat gaan ze dus gewoon niet doen. Je kunt geen beschaafde discussie hebben tussen twee personen wanneer er één zichzelf een superieur moraal aanmeet. Nu zul je in een discussie bijna altijd iemand hebben die vindt dat zijn gelijk groter is, maar als de ander dat niet zint er er geen zin meer in heeft, dan heeft hij de macht om gewoon weg te lopen. Oftewel, agree to disagree.
Maar dat werkt dus niet in het geval van de media en politici. Zij hebben de macht om bij wijze van spreken de ander gewoon vast te ketenen en die dan vervolgens te bestoken met zijn 'superieure' mening.

Iemand voor hoer uitmaken is gewoon niet acceptabel, net als iemand voor achterlijk uitmaken niet acceptabel is. Alleen staat de 'achterlijkheid van moslims' wel open voor discussie in politieke kringen en in de media, maar de 'hoerfactor van vrouwen' niet.

En dat is nergens op af te rekenen, simpelweg omdat de ander toch maar een minderheid is. Dus individuen zijn misschien wel moeilijker op hun plaats te zetten, maar daar heeft iedereen nog wel de macht tegenover staan om van weg te lopen.

En de media links laten liggen is geen optie, omdat ze er allemaal last van hebben. Dan zou ik geen enkele krant of tijdschrift meer moeten lezen, sommige mensen zouden dat een voorbeeld noemen van jezelf uitsluiten van de nederlandse samenleving.

Soldim
23-02-10, 14:17
Maar dat werkt dus niet in het geval van de media en politici. Zij hebben de macht om bij wijze van spreken de ander gewoon vast te ketenen en die dan vervolgens te bestoken met zijn 'superieure' mening.


Op het moment dat je in het stemhokje stapt heb ligt de macht anders natuurlijk.



Iemand voor hoer uitmaken is gewoon niet acceptabel, net als iemand voor achterlijk uitmaken niet acceptabel is.


Tenzij de geduide respectievelijk een hoer of achterlijk is.


Dus individuen zijn misschien wel moeilijker op hun plaats te zetten, maar daar heeft iedereen nog wel de macht tegenover staan om van weg te lopen.


Daarin heb je natuurlijk gelijk.



En de media links laten liggen is geen optie, omdat ze er allemaal last van hebben.

Raporteren dat iemand Moslims achterlijk noemt is iets anders als moslims achterlijk noemen. Opinie-stukken plaatsen waarin moslims achterlijk worden genoemd is nog steeds iets anders als moslims achterlijk noemen. Don't shoot the messenger.....

Kal-El B.V
23-02-10, 14:47
Op het moment dat je in het stemhokje stapt heb ligt de macht anders natuurlijk.


De macht ligt dan niet anders, de minderheid kan niet veranderen hoe de meerderheid over die minderheid in het openbaar praat. Er is geen enkele partij waar ik op kan stemmen die ervoor kan zorgen dat de dagelijkse negatieve berichtgeving over allochtonen ophoudt. Freedom of speech weet je wel.




Tenzij de geduide respectievelijk een hoer of achterlijk is.

zoals ik al zei, de 'hoerheid van vrouwen' staat niet ter discussie in de samenleving, de 'acheterlijkheid van een bevolkingsgroep' wel.




Daarin heb je natuurlijk gelijk.

die steek ik in mn zak :D



Raporteren dat iemand Moslims achterlijk noemt is iets anders als moslims achterlijk noemen. Opinie-stukken plaatsen waarin moslims achterlijk worden genoemd is nog steeds iets anders als moslims achterlijk noemen. Don't shoot the messenger.....

Don't shoot the messenger vind ik wat dit betreft wel een slap excuus, omdat de verhoudingen krom zijn. De media heeft wel degelijk een vinger in de pap door dit soort opinies te plaatsen en ze maken wel degelijk een partijdige keus. Want wanneer gaan we dan de eerste opinie in de media lezen van schrijver X die een betoog houdt voor het benoemen van vrouwen als hoeren ?? Nooit gezien en gaan we ook niet zien.

Aït Ayt
23-02-10, 15:11
Het CDA wil dat allochtone jongeren die strafbare feiten begaan, bijvoorbeeld vrouwen uitmaken voor hoer

sinds wanneer is het strafbaar om een vrouw een hoer te noemen ?

Slinger
23-02-10, 15:16
sinds wanneer is het strafbaar om een vrouw een hoer te noemen ?

Artikel 266

1
Elke opzettelijke belediging die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door feitelijkheden, hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding, aangedaan, wordt, als eenvoudige belediging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie.

Aït Ayt
23-02-10, 15:26
Artikel 266

1
Elke opzettelijke belediging die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door feitelijkheden, hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding, aangedaan, wordt, als eenvoudige belediging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie.

hoe doe jij dat dan als je naar de hoeren gaat en de hoer in kwestie een hoer noemt ?

Slinger
23-02-10, 15:29
hoe doe jij dat dan als je naar de hoeren gaat en de hoer in kwestie een hoer noemt ?

Hoe doe ik wat?

Soldim
23-02-10, 16:18
hoe doe jij dat dan als je naar de hoeren gaat en de hoer in kwestie een hoer noemt ?

Probleem is dat enkele jongeren vrouwen die geen hoer zijn, voor hoer uitmaken.

tanger'73
23-02-10, 17:03
sinds wanneer is het strafbaar om een vrouw een hoer te noemen ?


Sommige bitches gaan er zelfs prat op om een hoer genoemd te worden. Voor sommige bitches is het een statussymbool in letterlijke zin een bitch te zijn.

Soldim
23-02-10, 17:08
Sommige bitches gaan er zelfs prat op om een hoer genoemd te worden. Voor sommige bitches is het een statussymbool in letterlijke zin een bitch te zijn.

Regelbevestigende uitzonderingen waarschijnlijk.

Kan jij je werkelijk niet voorstellen dat vrouwen zich (zwaar) beledigt voelen wanneer ze voor hoer uitgemaakt worden?

tanger'73
23-02-10, 17:21
Regelbevestigende uitzonderingen waarschijnlijk.

Kan jij je werkelijk niet voorstellen dat vrouwen zich (zwaar) beledigt voelen wanneer ze voor hoer uitgemaakt worden?


Voor al die dames die daar niet van gediend zijn wel, maar er zijn echter vrouwen die ervan dromen om iemands bitch te zijn.


YouTube- 50 cent "Bitches Aint Shit" For love or war mixtape

tanger'73
23-02-10, 17:30
steengoeie tekst. :haha:



YouTube- 2Pac - Wonda Why They Call U Bitch

Aït Ayt
23-02-10, 17:56
Probleem is dat enkele jongeren vrouwen die geen hoer zijn, voor hoer uitmaken.

mischien zijn het wel hoeren..

Aït Ayt
23-02-10, 17:58
Sommige bitches gaan er zelfs prat op om een hoer genoemd te worden. Voor sommige bitches is het een statussymbool in letterlijke zin een bitch te zijn.

als ze zo dom zijn dat ze het cool vinden om een hoer genoemd te worden dan vragen ze erom om hoer genoemd te worden..

tanger'73
23-02-10, 18:01
mischien zijn het wel hoeren..

Dat kan je wel stellen.


YouTube- Bitches 2 by Ice-T

tanger'73
23-02-10, 18:06
als ze zo dom zijn dat ze het cool vinden om een hoer genoemd te worden dan vragen ze erom om hoer genoemd te worden..

Ze houden er kennelijk van om door a.o. hem als schapen gehoed te worden, zelfs de dochter van de premier ligt aan zijn voeten.


YouTube- Ice Cube - X-Bitches (War And Peace Volume 1)

tanger'73
23-02-10, 18:12
Bitches motherfuckers aan het woord, ze hebben het zelfs al verheven tot pimpology:


YouTube- Pimp Penal Code

tanger'73
23-02-10, 18:16
:haha:


YouTube- A Day In The Life of A PIMP : Bishop Don Magic Juan DVD

Slinger
23-02-10, 18:31
mischien zijn het wel hoeren..

Want ze dragen geen hoofddoek, niet waar?

Aït Ayt
23-02-10, 18:43
Want ze dragen geen hoofddoek, niet waar?

dat weet ik niet.. ik kom nooit hoeren tegen..

MaRiaH
23-02-10, 18:43
mischien zijn het wel hoeren..

Ait, jammer.. :aanwal:

Aït Ayt
23-02-10, 18:45
Ze houden er kennelijk van om door a.o. hem als schapen gehoed te worden, zelfs de dochter van de premier ligt aan zijn voeten.


YouTube- Ice Cube - X-Bitches (War And Peace Volume 1) (http://www.youtube.com/watch?v=jc8vxsdRFjI)


vreselijk die hip-hop scene.. ik vind het negatief..

Slinger
23-02-10, 18:45
Ait, jammer.. :aanwal:

Hij liet een stukje van zichzelf zien.

tanger'73
23-02-10, 18:48
vreselijk die hip-hop scene.. ik vind het negatief..


Dat is het ook, dus als het CDA aan die hoerencultuur iets wil doen, dan moeten ze iets doen aan de bron van verheerlijking van bitchen.

Slinger
23-02-10, 18:49
Bitches motherfuckers aan het woord, ze hebben het zelfs al verheven tot pimpology:


YouTube- Pimp Penal Code (http://www.youtube.com/watch?v=6jI_s9525Qg)

Nu snap ik hoe je je geld verdient...

tanger'73
23-02-10, 18:51
Nu snap ik hoe je je geld verdient...


'K rijd ook in een cadillac.

Slinger
23-02-10, 18:55
'K rijd ook in een cadillac.


Een gepimpte, vast en zeker.

tanger'73
23-02-10, 18:58
Een gepimpte, vast en zeker.



absoluut, ben ook voorzitter van de vakbond van bitches, als legale bedrijfstak. :fpimp:

Slinger
23-02-10, 19:00
absoluut, ben ook voorzitter van de vakbond van bitches, als legale bedrijfstak. :fpimp:

De vakbond van pooiers, zul je bedoelen.

tanger'73
23-02-10, 19:06
Je moet toch wat, als aan-de-dijk-gezette lagere ambtenaar.

Daar komt geen enkele ambtenaar bij te pas. Ambtenaren, vooral de hogere zijn mijn klanten en ik heb ze allemaal op tape. Wanneer ik een beroep op ze doe, smelten ze gelijk als sneeuw voor de zon. Bovendien zijn ambtenaren debiel, armzalig en never getting laid.

tanger'73
23-02-10, 19:08
De vakbond van pooiers, zul je bedoelen.

Vakbond van bitches, want ik ben goed en rechtvaardig voor vrouwen. Zo hebben ze me weer unaniem bij de laatste ledenvergadering weer als hun belangenbehartiger verkozen.

Pizzaman
24-02-10, 00:28
Jullie waren deze nog vergeten, trouwens...

YouTube- Southpark Kyles mom a bitch with lyrics