PDA

Bekijk Volledige Versie : : insider view :"Mossad's rogue assassins : the Dubai hit !" by israeli Uri Avnery !



Sallahddin
24-02-10, 12:52
"Mossad's rogue assassins : the Dubai hit !" by israeli Uri Avnery !

source : counterpunch.com; Feb. 23; 2010 :

http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=49370

DNA
24-02-10, 13:08
For all those who w'd deny the fact that mossad's assassins had liquidated that Hamas man in Dubai :

well , just read this israeli top insider's view on the matter ...

ELdorado
24-02-10, 13:34
"Mossad's rogue assassins : the Dubai hit !" by israeli Uri Avnery !

source : counterpunch.com; Feb. 23; 2010 :

http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?Frame=1&referenceID=49370


The best news come from ...top insiders .....sometimes ...

Soldim
24-02-10, 14:38
well , just read this israeli top insider's view on the matter ...

Waar is die top insider status op gebaseerd?

ELdorado
24-02-10, 18:53
Waar is die top insider status op gebaseerd?

:

see the CV of israeli Uri Avnery ! :

Uri Avnery was a zionist ex_militair, an ex_member of the israeli knesst (israeli parliament ) ; the first israeli ever to meet with Arafat when that was an israeli Taboo ; a writer, a peace activist ; a member of "The other israel : voices of dissent & refusal !" .....

Uri Avnery writes columns on these sites :

www.antiwar.com

www.counterpunch.com

www.mediamonitors.net


see his CV : Author Bio; too on the side of this article of his :

http://original.antiwar.com/avnery/2010/01/17/kill-another-turk/

Uri Avnery is also the founder of Gush Shalom = peace bloc : visit his website :

http://www.avnery-news.co.il/english/index.html





what do u think 'bout the article in question ???

DNA
24-02-10, 19:52
israeli Uri Avnery is not just ..."somebody" ....he's a real top insider ...see above !

Pizzaman
24-02-10, 22:26
THE PROBLEM is that the Mossad in Israel acts like an independent fiefdom that ignores the vital long-term political and strategic interests of Israel, enjoying the automatic backing of an irresponsible prime minister. It is, as the English expression goes, a “loose cannon” – the cannon of a ship of yore which has broken free of its mountings and is rolling around the deck, crushing to death any unfortunate sailor who happens to get in its way.

Hmmm... lijkt mij dat hij hierin wel gelijk heeft.

Verder vind ik 'm een beetje 'telegraaf' overkomen, en ik betwijfel of hij echt inside contact heeft met de Mossad.
Ik weet niet veel van de moordzaak af, maar lijkt mij dat die man vijanden genoeg had...

ELdorado
25-02-10, 12:35
Hmmm... lijkt mij dat hij hierin wel gelijk heeft.

Verder vind ik 'm een beetje 'telegraaf' overkomen, en ik betwijfel of hij echt inside contact heeft met de Mossad.
Ik weet niet veel van de moordzaak af, maar lijkt mij dat die man vijanden genoeg had...


see Uri Avnery's Bio :

I didn't say the man was a mossad insider : i said he's a top israeli insider who knows enough 'bout the mossad , shabak ...israel.....


secondo : israel mocht niet iemand liquidren op de grondgebied van een ander soevereign land zonder enig vorm van proces ...dar gaat het om hier , anders mogen palestijnen & anderen ook israeli leiders, militairen overaal in de wereld liquideren, dan wordt het een echt chaos ....

There are even ethics of war people nations secret organisations must respect ...

ELdorado
25-02-10, 13:51
Hmmm... lijkt mij dat hij hierin wel gelijk heeft.

Verder vind ik 'm een beetje 'telegraaf' overkomen, en ik betwijfel of hij echt inside contact heeft met de Mossad.
Ik weet niet veel van de moordzaak af, maar lijkt mij dat die man vijanden genoeg had...


:lol:

see the Bio of the author of the article in my post to Soldim !

DNA
25-02-10, 19:24
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pizzaman
26-02-10, 00:57
Uri Avnery was a zionist ex_militair, an ex_member of the israeli knesst (israeli parliament ) ; the first israeli ever to meet with Arafat when that was an israeli Taboo ; a writer, a peace activist ; a member of "The other israel : voices of dissent & refusal !"

Kijk maar eens bij 'zionist' dan, het zijn ook geen lekkere jongens.
Het is daar de panter tegen de tijger, en allebei claimen ze lieve poesjes te zijn.

ELdorado
26-02-10, 19:16
Kijk maar eens bij 'zionist' dan, het zijn ook geen lekkere jongens.
Het is daar de panter tegen de tijger, en allebei claimen ze lieve poesjes te zijn.

Kan je inhoudelijk reageren ???

Pizzaman
26-02-10, 23:21
Kan je inhoudelijk reageren ???

Ik zal 't proberen.

Wat jullie vragen is mijn mening over een waarschijnlijk/mogelijk politieke moord.
1. Waarschijnlijk en mogelijk, want van wat ik gelezen heb is het een grote corrupte bende,
en kan ie ook wel eens zijn neergeschoten door iemand anders die 'm gewoon niet mocht.
2. Een journalist, waarchijnlijk een ex--lid van de mossad (dus kan worden beschouwd als een 'bekeerling?) claimt dat ie inside informatie heeft in een Telegraaf-achtige krant. Hmm...

Naar mijn mening: wat ik van de Mossad weet hadden die die vent gewoon laten verdwijnen, je had 'm gewoon nooit meer terug gezien. Dus ik weet het allemaal zo net nog niet.

Dussss.... dat is eigenlijk het meest inhoudelijk wat ik kan reageren.

NB: ik ben het niet eens met het feit dat sommige landen elkaar proberen hun wil op te leggen, maar het is de realiteit dat het gebeurt. En dat het allemaal geen frisse jongetjes zijn is wel duidelijk. Het is nou niet alsof Ghandi hier is vermoord he.

ELdorado
27-02-10, 18:07
Ik zal 't proberen.

Wat jullie vragen is mijn mening over een waarschijnlijk/mogelijk politieke moord.
1. Waarschijnlijk en mogelijk, want van wat ik gelezen heb is het een grote corrupte bende,
en kan ie ook wel eens zijn neergeschoten door iemand anders die 'm gewoon niet mocht.
2. Een journalist, waarchijnlijk een ex--lid van de mossad (dus kan worden beschouwd als een 'bekeerling?) claimt dat ie inside informatie heeft in een Telegraaf-achtige krant. Hmm...

Naar mijn mening: wat ik van de Mossad weet hadden die die vent gewoon laten verdwijnen, je had 'm gewoon nooit meer terug gezien. Dus ik weet het allemaal zo net nog niet.

Dussss.... dat is eigenlijk het meest inhoudelijk wat ik kan reageren.

NB: ik ben het niet eens met het feit dat sommige landen elkaar proberen hun wil op te leggen, maar het is de realiteit dat het gebeurt. En dat het allemaal geen frisse jongetjes zijn is wel duidelijk. Het is nou niet alsof Ghandi hier is vermoord he.

Read the article carefully :

israeli Uri Avnery knows what he 's talking 'bout !

That's all i have to say ...

DNA
27-02-10, 20:12
Kijk maar eens bij 'zionist' dan, het zijn ook geen lekkere jongens.
Het is daar de panter tegen de tijger, en allebei claimen ze lieve poesjes te zijn.


:lol:

Het is juist een soort David vs Goliath & je weet hoe het verhaal afloopt : joden weten het ook wel !

:zwaai: