PDA

Bekijk Volledige Versie : De ondergrondse maffia van Mustafa Kemal Atatürk wordt opgerold...



Pagina's : [1] 2

Wizdom
24-02-10, 21:17
President en premier Turkije praten met leger
ANP/AFP/RTR op 24 februari '10, 20:36, bijgewerkt 24 februari 2010 20:40

ANKARA - Na berichten dat het leger van Turkije in 2003 de regering wilde afzetten, praten president Abdullah Gül en premier Recep Tayyip Erdogan donderdag met de opperbevelhebber van de Turkse strijdkrachten, generaal Ilker Basbug. Dat meldden bronnen binnen het presidentiële kantoor woensdag.

Turkije is in rep en roer na berichten dat hoge officieren een staatsgreep hadden voorbereid tegen de regering-Erdogan, die in hun ogen van Turkije een strikt islamitisch land wil maken. Zeker twaalf officieren worden vastgehouden, onder wie een ex-generaal, admiraals en oud-kolonels. Ze behoren tot een groep van 49 officieren en oud-officieren die maandag voor ondervraging werden opgepakt. Nadat woensdagochtend zeven hoge officieren in voorlopige hechtenis waren genomen, besloot een rechtbank woensdagavond nog vijf verdachten langer vast te houden, meldden Turkse media.

Het leger in Turkije is van oudsher bijna onaantastbaar. De militairen gelden als bewakers van de seculiere republiek die Mustafa Kemal Atatürk in 1923 heeft gesticht. In 1960, 1971, 1980 en 1997 zette het leger een burgerregering opzij. Om Turkije de Europese Unie binnen te loodsen, hervormt premier Erdogan het staatsbestel, waardoor de machtspositie van de militairen wordt ondermijnd.

Pizzaman
24-02-10, 22:11
Het leger in Turkije is van oudsher bijna onaantastbaar.
Ja tuurlijk. Ze zijn zo bijna onaantastbaar dat de bevelhebbers op het politiebureau zitten. ;)



De militairen gelden als bewakers van de seculiere republiek die Mustafa Kemal Atatürk in 1923 heeft gesticht. In 1960, 1971, 1980 en 1997 zette het leger een burgerregering opzij. Om Turkije de Europese Unie binnen te loodsen, hervormt premier Erdogan het staatsbestel, waardoor de machtspositie van de militairen wordt ondermijnd.

Sorry maar ik heb hetzelfde idee als die militairen.
Kemal Attaturk was een man met visie, godsdienst behoort niet te zijn verweven in een staatsvorm.
Dat is ook het grootste bezwaar dat ik heb tegen de toetreding van Turkije tot de EU.

Ik snap ook niet waarom Turkije in de EU wil. Veel (...heel veel) mensen in Turkije zijn moslim, als zij graag een islamitische staat willen dan zou ik dat jammer vinden maar als seculiere staat is dat hun goed recht. Richt dan een Islamitische Unie op, of Arabische Unie. Daar zou Turkije, ook qua geografische ligging, veel beter in passen.

H.P.Pas
24-02-10, 23:07
als zij graag een islamitische staat willen dan zou ik dat jammer vinden maar als seculiere staat is dat hun goed recht.

FYI:


De scheiding tussen kerk en staat is een van de grondvesten van de meeste westerse staten. Er is geen verstrengeling tussen religieus gezag en overheidsmacht, maar dit sluit niet uit dat er een religie kan zijn die een bevoorrechte positie heeft.

Seculiere staten gaan een stapje verder: de staat tracht zich neutraal op te stellen tegenover alle religies, voor zover deze de burgerlijke wetgeving integraal erkennen en respecteren. Deze staten beschermen hun onderdanen ook tegenover eventuele religieus gemotiveerde inbreuken op hun rechten. Veel westerse staten zijn in deze zin seculier.

In radicaal seculiere (dus secularistische) staten (zoals Frankrijk en het laïcisme aldaar) worden de meeste vormen van religie zelfs verbannen uit het staatsleven. Religieuze overtuiging mag daardoor enkel binnen de private levenssfeer geuit worden.

MaRiaH
24-02-10, 23:44
Ik snap ook niet waarom Turkije in de EU wil. Veel (...heel veel) mensen in Turkije zijn moslim, als zij graag een islamitische staat willen dan zou ik dat jammer vinden maar als seculiere staat is dat hun goed recht. Richt dan een Islamitische Unie op, of Arabische Unie. Daar zou Turkije, ook qua geografische ligging, veel beter in passen.

Huh? :maf2:

ELdorado
25-02-10, 11:58
Turkije worstel nog steeds met haar Islamitisch wortels, identiteit ...& die westerse secularisme die werd opgelegd aan de Turken door pro_westen & met behulp van het westen Ataturk :

wordt hoogst tijd dat men overaal zou moeten snappen dat westerse secularisme, westerse denken,liberaal seculaire democratie , neo_liberalisme, capitalisme ; westerse moraal ethiek, westerse culturen, maatstaffen ....zijn niet_ universeel , niet in de absoluut zin althans !

zelfs zgn westerse modern logica, rede, empirie , epistemologie, common sense ...zijn niet _universeel , niet in de absoluut zin althans ...

lang verhaald dus & veels te veelzijdig ! :lol:

ELdorado
25-02-10, 12:47
=Pizzaman;4265335]Ja tuurlijk. Ze zijn zo bijna onaantastbaar dat de bevelhebbers op het politiebureau zitten. ;)

!!!!!!!!!!!!!

Turkey is a secular state !

+ The army has the last word in Turkey :

secularism is imposed on the Turks , since Ataturk * = Ataturk as a western toy :

which kindda "democracy" is that then ???

Besides: don't forget that western secular liberal democracy is not universal, not in the absolute sense at least ...





Sorry maar ik heb hetzelfde idee als die militairen.
Kemal Attaturk was een man met visie, godsdienst behoort niet te zijn verweven in een staatsvorm.
Dat is ook het grootste bezwaar dat ik heb tegen de toetreding van Turkije tot de EU.


Typisch achterlkijk imperialistisch paternalistisch cultureel historisch moreel ethisch filosofisch :lol: ...Eurocentrisme !

+ :

Ataturk was een vals held , een westerse marionette die werd beloond met fictieve overwinningnen tegen de Engelsen = in scene gezet .....& die had westeerse secularisme aan de Turken opgelegd :

see that Ataturk person's cult ; the photos of that bastard are everywhere in Turkey ...

Bovendien : Turkije is een seculaire staat , zo wat zit je daar uitt te krammen via jou tegenstrijdigheden ...over Turkije & de EU ...


Ik snap ook niet waarom Turkije in de EU wil. Veel (...heel veel) mensen in Turkije zijn moslim, als zij graag een islamitische staat willen dan zou ik dat jammer vinden maar als seculiere staat is dat hun goed recht. Richt dan een Islamitische Unie op, of Arabische Unie. Daar zou Turkije, ook qua geografische ligging, veel beter in passen.[/

je snapt niks :

Turkije is een lid van de NAVO : kan niet zomaar zich bevrijden van het westen vanwege wederzijds strategisch ,geo_politiek, politiek , economisch , militair & ander belangen :


zie ook de verhoudingnen tussen israel & Turkije ..


het gaat allemaal om macht & dominatie , belangen : geo_politiek, politiek, economie, ....


het gaat niet om religie, waarden .....


die atheistisch religie ideologie =secularisme was juist bedoeld als een dekmantel voor macht & dominatie om politiek, economie ...waarde vrij te maken ....
de religie van de kerk werd vervangen door de ...staat :

de staat als religie ...

westerse secularisme moet geplaatst worden in diens eigen locaal Europees historisch cultureel filosofisch context :

het westen had zich terecht van diens achterlijk kerk bevreden via secularisme :

maar de laatste is niet universeel :




Bovendien : Turkije werd beschouwd als DE pionier & voorbeeld voor zgn moslim landen met betreklking tot secularisme althans :

het westen dacht , laten wij dan met het hart van de vroeger gevallen Ottomaans rijk = Turkije beginen :

als daar secularisme een succes wordt , dan maar verspreiden aan de rest van de zgn moslim landen !

secularisme is geen lang leven beschoren is zgn moslim landen : kan daar alleen gehandhaafd worden via .....staats geweld = militair geweld zoals het geval is in Turkije ....

DNA
27-02-10, 17:52
Ja tuurlijk. Ze zijn zo bijna onaantastbaar dat de bevelhebbers op het politiebureau zitten. ;)




Sorry maar ik heb hetzelfde idee als die militairen.
Kemal Attaturk was een man met visie, godsdienst behoort niet te zijn verweven in een staatsvorm.
Dat is ook het grootste bezwaar dat ik heb tegen de toetreding van Turkije tot de EU.

Ik snap ook niet waarom Turkije in de EU wil. Veel (...heel veel) mensen in Turkije zijn moslim, als zij graag een islamitische staat willen dan zou ik dat jammer vinden maar als seculiere staat is dat hun goed recht. Richt dan een Islamitische Unie op, of Arabische Unie. Daar zou Turkije, ook qua geografische ligging, veel beter in passen.

Typisch achterlijk achterhaald versleten Eurocentrisme pur sang ! :lol:

justus
27-02-10, 21:09
Typisch achterlijk achterhaald versleten Eurocentrisme pur sang ! :lol:

het is natuurlijk nog wel steeds de eu die bepaalt wie er wel er wie er niet lid mag worden. dan is het ook logisch dat de eu-belangen centraal worden gesteld. als je dat achterhaald en versleten vindt, is dat spijt, maar het is daarom niet minder waar.

mark61
28-02-10, 01:59
Turkije worstel nog steeds met haar Islamitisch wortels, identiteit ...& die westerse secularisme die werd opgelegd aan de Turken door pro_westen & met behulp van het westen Ataturk :

wordt hoogst tijd dat men overaal zou moeten snappen dat westerse secularisme, westerse denken,liberaal seculaire democratie , neo_liberalisme, capitalisme ; westerse moraal ethiek, westerse culturen, maatstaffen ....zijn niet_ universeel , niet in de absoluut zin althans !

zelfs zgn westerse modern logica, rede, empirie , epistemologie, common sense ...zijn niet _universeel , niet in de absoluut zin althans ...

lang verhaald dus & veels te veelzijdig ! :lol:

Inderdaad veel te veelzijdig voor een eenzijdig geval als jij.

De islam is opgelegd aan de Turken, ze waren langer niet-islamistisch dan wel :cheefbek:

Het Osmaanse rijk was al seculier, overigens.

Epi watte? Blaaskaak.

mark61
28-02-10, 02:03
Maar wat is er nou Wiz? Jij denkt dat jij weet wat er in Turkije aan de hand is?

Wat had je precies tegen Atatürk? Wat weet je eigenlijk van hem? Geen ruk, I guess.

Slinger
28-02-10, 08:58
Typisch achterlijk achterhaald versleten Eurocentrisme pur sang ! :lol:

Hij argumenteert dat Turkije niet in de EU moet.

Dat noem jij Eurocentrisme.

Vreemd.

Wizdom
28-02-10, 14:25
Maar wat is er nou Wiz? Jij denkt dat jij weet wat er in Turkije aan de hand is?

Wat had je precies tegen Atatürk? Wat weet je eigenlijk van hem? Geen ruk, I guess.

Wat ik over hem weet? Het was een geheim agent van de ZIONISTEN... Het was een lid van de Illuminatie een dronkelap en een arrogante kwal... Dat was Attaturk...

TonH
28-02-10, 16:54
Wat ik over hem weet? Het was een geheim agent van de ZIONISTEN... Het was een lid van de Illuminatie een dronkelap en een arrogante kwal... Dat was Attaturk...

:hihi:

DNA
28-02-10, 18:29
Inderdaad veel te veelzijdig voor een eenzijdig geval als jij.

De islam is opgelegd aan de Turken, ze waren langer niet-islamistisch dan wel :cheefbek:

Het Osmaanse rijk was al seculier, overigens.

Epi watte? Blaaskaak.


:lol:

kan je wel tot ... 10 ......tellen ??? :lol: 1 2 3 ....ja ??? .... je bent er bijna, kom op; kop op ...:lol:

:zwaai:

mark61
01-03-10, 07:18
Wat ik over hem weet? Het was een geheim agent van de ZIONISTEN... Het was een lid van de Illuminatie een dronkelap en een arrogante kwal... Dat was Attaturk...

:hihi:

Je bent een imbeciel :)

Wizdom
01-03-10, 11:42
:hihi:

Je bent een imbeciel :)

Mustafa Kemal Ascends To Rule Turkey

In 1918 Jew Mustafa Kemal “Attaturk” ascends into leadership.

Mustafa Kemal Attaturk: A Jew of Sephardic origin. Attaturk attended the Jewish Elementary school known as the Semsi Effendi School run by the Jew Simon Zvi.

Wizdom
01-03-10, 11:48
There is the book "Inner Folds of the Ottoman Revolution" written by Mevlan Zadeh Rifat in Turkish and published in 1929, the author, a pro-sultan Turk, claims that the "Armenian genocide was decided in August 1910 and October 1911, by a Young Turk committee composed entirely of displaced Balkan Jews in the format of a syncretist Jewish-Muslim sect which included Talaat, Enver, Behaeddin Shakir, Jemal, and Nizam posting as Muslims. It met in the Rothschild-funded Grand Orient loge/hotel of Salonika." Syncretism means a combination of different forms of belief or practice; masonism fits that description. As the masons started the 1897 revolution in France with the cry "liberty, fraternity, equality," Young Turks used the same slogan in their revolution of 1908.

A 1994 conference paper/lecture by Joseph Brewda of Schiller Institute entitled "Palmerson launches Young Turks to permanently control Middle East " claims the founder of the Young Turks to be a certain Jew by the name of Emmanuel Carasso. He states: "Carasso set up the Young Turk secret society in the 1890s in Salonika, then part of Turkey, and now part of Greece. Carasso was also the grand master of an Italian masonic lodge there, called 'Macedonia Resurrected.' The lodge was the headquarters of the Young Turks, and all the top Young Turk leadership were members."

Further on Mr. Brewda says: "During the Young Turk regime, Carasso continued to play a leading role. He met with the sultan, to tell him that he was overthrown. He was in charge of putting the sultan under house arrest. He ran the Young Turk intelligence network in the Balkans. And he was in charge of all food supplies in the empire during World War I." It is ironic that four centuries after the Turkish sultans welcomed the expelled European Jews into Turkey, certain Jews belonging to secret societies and to Zionism will kick the sultan out of power early in 20th century, destroy the Ottoman Empire, and celebrated their victory by massacring by proxy almost the whole Christian Armenian people, one million and half Armenians; half million Greeks; and half million Christian Assyrians & Arameans.

mark61
01-03-10, 11:48
Mustafa Kemal Ascends To Rule Turkey

In 1918 Jew Mustafa Kemal “Attaturk” ascends into leadership.

Mustafa Kemal Attaturk: A Jew of Sephardic origin. Attaturk attended the Jewish Elementary school known as the Semsi Effendi School run by the Jew Simon Zvi.

Je bent een antisemitische imbeciel die antisemitische leugens verkoopt.

Je denkt, in het Engels staat het chiquer?

Wizdom
01-03-10, 11:57
Je bent een antisemitische imbeciel die antisemitische leugens verkoopt.

Je denkt, in het Engels staat het chiquer?

Het woord antisemtisch zegt me niets. Ik ben geinteresseerd in de loop van de geschiedenis en waarom dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen. Dooddoeners om de discussie de kop in te slaan als antisemitisch zeggen niet veel. Ik beschuldig niemand maar wil wel weten wat de achtergrond is van wat is voorgevallen in de geschiedenis en daar spelen de geheime organisaties lijkt het een grote rol in Mr. Antisemiet.

Back to the Young Turks. Mr. Brewda writes: "Another important area was the press. While in power, the Young Turks ran several newspapers, including 'The Young Turk,' whose editor was none other than the Russian Zionist leader Vladimir Jabotinsky. Jabotinsky had been educated as a young man in Italy."

Mr. Brewda, ignoring the possibility that Talaat could have been a secret infiltrated Jew, writes: "Of course, there were also some Turks who helped lead the Young Turk movement. For example, Talaat Pasha. Talaat was the interior minister and dictator of the regime during World war I. He had been a member of Carasso's Italian masonic lodge in Salonika. One year prior to the 1908 coup, Talaat became the grand master of the Scottish Rite Masons in the Ottoman Empire. If you go to the [archives of] Scottish Rite headquarters in Washington, D.C., you can find that most of the Young Turk leaders were officials in the Scottish Rite."

By 1916 the British and French, overpowered by greed, already had a secret agreement to divide the Ottoman Empire between themselves. Presently Hitler's "Mien Kempt " anti-semitic book is a best-seller in Turkey, it is published by various Turkish publishers by thousands and thousands. Are the Turks finally waking up and realizing that their Sultan's refusal to grant Palestine to the Zionist Jews as a homeland had cost them their centuries-old empire? And are the subjugated Turks about to discover who their real rulers are? There are claims that the blue-eyed founder of modern Turkey, Kemal Ataturk had Jewish origins. And it is known that at least two presidents of modern Turkey (Inonu and Bayar) were Jewish.

In Istanbul, which was the capital and the power center of the Ottoman Empire, there was only few thousands (less than 10,000) Jews and some 200,000 Armenians and Greeks who controlled the trade, finances and arts of the Empire. Jews and Christians were in strong competition through hundreds of years of the life of the empire. Jews were the losers and Christians were the winner always because the Sultans ( there were very few bad sultans who killed Christians) listened to and favored the Christians. For the Zionist Jews to take over Turkey, its Christians had to be eliminated; and that is another ugly facade of the first Genocide of the 20th Century in Turkey.

mark61
01-03-10, 12:24
Het woord antisemtisch zegt me niets. Ik ben geinteresseerd in de loop van de geschiedenis en waarom dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen. Dooddoeners om de discussie de kop in te slaan als antisemitisch zeggen niet veel. Ik beschuldig niemand maar wil wel weten wat de achtergrond is van wat is voorgevallen in de geschiedenis en daar spelen de geheime organisaties lijkt het een grote rol in Mr. Antisemiet.

Nee, je doet gewoon of je achterlijk bent. Een zogeheten onbewuste antisemiet :zozo:

Jij beweert dat Atatürk een jood was, zoals alleen antisemitische fundimoslims doen die tegen A. zijn.

Je beweert dat Atatürk een zionist was :hihi: Imbeciel.

Welke geheime organisaties? :hihi: Imbeciel.

Waarom geef je geen bron voor je antisemitische vodje? Je kan toch zelf wel begrijpen dat dit soort gebrabbel nooit serieus kan zijn. But then again, misschien ook wel niet.

Jij wilt helemaal niet weten wat er echt gebeurd is, jij wilt je antisecularisme en anti-ataturkisme uitleven, ongeacht de feiten.

Je bent een immoreel varken. Een totaal onkritische, onkundige herhaler van andermans leugens en een antisemiet.

De waarheid interesseert jou werkelijk geen ruk.

Wizdom
01-03-10, 12:47
Nee, je doet gewoon of je achterlijk bent. Een zogeheten onbewuste antisemiet :zozo:

Jij beweert dat Atatürk een jood was, zoals alleen antisemitische fundimoslims doen die tegen A. zijn.

Je beweert dat Atatürk een zionist was :hihi: Imbeciel.

Welke geheime organisaties? :hihi: Imbeciel.

Waarom geef je geen bron voor je antisemitische vodje? Je kan toch zelf wel begrijpen dat dit soort gebrabbel nooit serieus kan zijn. But then again, misschien ook wel niet.

Jij wilt helemaal niet weten wat er echt gebeurd is, jij wilt je antisecularisme en anti-ataturkisme uitleven, ongeacht de feiten.

Je bent een immoreel varken. Een totaal onkritische, onkundige herhaler van andermans leugens en een antisemiet.

De waarheid interesseert jou werkelijk geen ruk.


Ach domme minkukel.... De Franse Revolutie was georganiseerd... De Russische Revolutie was georganiseerd... De Turkse machtsovername was georganiseerd door steeds min of meer dezelfde stakeholders... Ga je me nu vertellen dat er geen rode draad is? Of hou je jezelf nu voor de domme?

H.P.Pas
01-03-10, 12:49
Het woord antisemtisch zegt me niets.

Je voelt je erin thuis. Zoals een mestkever in de stront.


Op basis van bovenstaande bevindigen kan objectief worden vastgesteld dat de Protocols van Zion een authentieke door ZIONISTEN geproduceerd plan van aanpak is waar nog tot op de dag van vandaag aan wordt gewerkt...

super ick
01-03-10, 12:52
Nee, je doet gewoon of je achterlijk bent. Een zogeheten onbewuste antisemiet :zozo:

Jij beweert dat Atatürk een jood was, zoals alleen antisemitische fundimoslims doen die tegen A. zijn.

Je beweert dat Atatürk een zionist was :hihi: Imbeciel.

Welke geheime organisaties? :hihi: Imbeciel.

Waarom geef je geen bron voor je antisemitische vodje? Je kan toch zelf wel begrijpen dat dit soort gebrabbel nooit serieus kan zijn. But then again, misschien ook wel niet.

Jij wilt helemaal niet weten wat er echt gebeurd is, jij wilt je antisecularisme en anti-ataturkisme uitleven, ongeacht de feiten.

Je bent een immoreel varken. Een totaal onkritische, onkundige herhaler van andermans leugens en een antisemiet.

De waarheid interesseert jou werkelijk geen ruk.

Moeder:
Zübeyde Hanım (1857 – 14 January 1923) was the mother of Mustafa Kemal Atatürk, the founder of the Republic of Turkey. She was the only daughter of the Hacısofular family which included her two brothers. Zübeyde was born in Salonica, Ottoman Empire in 1857

Vader:
Ali Rıza Efendi (1839 – 1888) was the father of Mustafa Kemal Atatürk.

Jew????????????

Wizdom
01-03-10, 13:02
Moeder:
Zübeyde Hanım (1857 – 14 January 1923) was the mother of Mustafa Kemal Atatürk, the founder of the Republic of Turkey. She was the only daughter of the Hacısofular family which included her two brothers. Zübeyde was born in Salonica, Ottoman Empire in 1857

Vader:
Ali Rıza Efendi (1839 – 1888) was the father of Mustafa Kemal Atatürk.

Jew????????????

Attaturk attended the Jewish Elementary school known as the Semsi Effendi School run by the Jew Simon Zvi.

Wizdom
01-03-10, 13:04
Moeder:
Zübeyde Hanım (1857 – 14 January 1923) was the mother of Mustafa Kemal Atatürk, the founder of the Republic of Turkey. She was the only daughter of the Hacısofular family which included her two brothers. Zübeyde was born in Salonica, Ottoman Empire in 1857

Vader:
Ali Rıza Efendi (1839 – 1888) was the father of Mustafa Kemal Atatürk.

Jew????????????

Een naam zegt niets... Wat dacht je van Geert Wilders... Dat is ook een ZIONIST... Een ZIONIST herken je niet aan zijn naam maar aan zijn daden...

H.P.Pas
01-03-10, 13:53
Waarom geef je geen bron voor je antisemitische vodje?

http://de.wikipedia.org/wiki/Schiller-Institut


Das Schiller-Institut, Vereinigung für Staatskunst e. V. ist ein mit Sitz in Hannover eingetragener Verein, welcher der politischen Bewegung von Lyndon LaRouche zuzurechnen ist. Sowohl das „Schiller Institut“ als auch die ihr nahe stehende Bürgerrechtsbewegung Solidarität sind nach Einschätzung des Bundesverbandes für Sekten- und Psychomarktberatung sowie anderer Experten und Journalisten Teil einer Politsekte, die mit verschwörungstheoretischen und teilweise antisemitischen Inhalten auf eine totale Vereinnahmung ihrer Mitglieder abzielen.[1][2]



Smullen. (http://www.schillerinstitute.org/)

Did you ever wonder what it is that the Synarchist
International really fears about this movement?

mark61
01-03-10, 14:22
Moeder:
Zübeyde Hanım (1857 – 14 January 1923) was the mother of Mustafa Kemal Atatürk, the founder of the Republic of Turkey. She was the only daughter of the Hacısofular family which included her two brothers. Zübeyde was born in Salonica, Ottoman Empire in 1857

Vader:
Ali Rıza Efendi (1839 – 1888) was the father of Mustafa Kemal Atatürk.

Jew????????????

Thessaloniki (Salonica dus, Selânik als je het aan een Turk vraagt) was destijds de stad in het Osmaanse rijk met de meeste joden, ik dacht zelfs 200.000. Wat daar later van over was is door de Duitsers in WOII totaal uitgeroeid.

Joden en moslims gingen vrolijk met elkaar om en louter het feit dat Atatürk misschien wel een joodse leraar had op zijn lagere school maakt hem nog niet echt tot euh een zionistische agent :hihi:

Er is wel sprake van een groep joden die 'uiterlijk' moslim waren maar vermeend stiekem joods waren gebleven. Er is geen enkele aanwijzing voor dat zijn ouders of hijzelf daar wat mee te maken hadden.

Hoewel hij daar vaag over deed gaat men er vanuit dat A. ongelovig was. Met joden had hij niets bijzonders. Vlak na zijn dood waarde er wel even een vagelijk antisemitische geest door Turkije.

mark61
01-03-10, 14:25
http://de.wikipedia.org/wiki/Schiller-Institut



Smullen. (http://www.schillerinstitute.org/)

Ach so :hihi:

mark61
01-03-10, 14:27
Attaturk attended the Jewish Elementary school known as the Semsi Effendi School run by the Jew Simon Zvi.

En dus? Wat is er met Efendi (correcte spelling)? Das Turreks voor zionist?

Leer nou es spellen. Dat geeft al aan dat het je geen ruk interesseert allemaal.

Gore antisemiet.

De man heet Mustafa Kemal, later, omdat hij dat zelf invoerde, voorzien van een achternaam: Atatürk.

mark61
01-03-10, 14:32
There is the book "Inner Folds of the Ottoman Revolution" written by Mevlan Zadeh Rifats.

Waar slaat dit gelul nou weer allemaal op? Atatürk had bitter weinig met de CUP te maken. Zoek dat maar even op.

Antisemiet die je dr bent. Net zo erg is dat je totaal niet in de waarheid geïnteresseerd bent. Je bent een stuk griezeliger dan Geert Wilders. Ware het niet dat jij ws. in je leven nooit enige invloed zal hebben, subhanallah.

mark61
01-03-10, 14:32
Ach domme minkukel.... De Franse Revolutie was georganiseerd... De Russische Revolutie was georganiseerd... De Turkse machtsovername was georganiseerd door steeds min of meer dezelfde stakeholders... Ga je me nu vertellen dat er geen rode draad is? Of hou je jezelf nu voor de domme?

Godallemachtig :haha:

Wizdom
01-03-10, 14:43
Nee, je doet gewoon of je achterlijk bent. Een zogeheten onbewuste antisemiet :zozo:

Jij beweert dat Atatürk een jood was, zoals alleen antisemitische fundimoslims doen die tegen A. zijn.

Je beweert dat Atatürk een zionist was :hihi: Imbeciel.

Welke geheime organisaties? :hihi: Imbeciel.

Waarom geef je geen bron voor je antisemitische vodje? Je kan toch zelf wel begrijpen dat dit soort gebrabbel nooit serieus kan zijn. But then again, misschien ook wel niet.

Jij wilt helemaal niet weten wat er echt gebeurd is, jij wilt je antisecularisme en anti-ataturkisme uitleven, ongeacht de feiten.

Je bent een immoreel varken. Een totaal onkritische, onkundige herhaler van andermans leugens en een antisemiet.

De waarheid interesseert jou werkelijk geen ruk.

Attaturk was geen Moslim. Hij verguisde de Islam... Hij woonde in een Islamitisch land maar zat op een Jewish Elementary School... Wat is zijn binding dan met de Islam volgens jou... Hij had zoals bovenstaande bewijst meer binding met Joden dan Moslims... Maar dat is voor jou weer meteen een antisemitische bevinding ;)... De ZIONISTEN mogen van alles en nog wat bekokstoven maar je mag ze vervolgens niet achteraf analyseren van wat er allemaal in de tussentijd gebeurt is... Wat een rare redenatie en struisvogel politiek is dat zeg?

Volgens mij is het noodzakelijk en belangrijk voor de toekomst om de ZIONISTISCHE werkwijze te analyseren en zeker in de huidige tijd...

mark61
01-03-10, 14:47
Attaturk was geen Moslim. Hij verguisde de Islam... Hij woonde in een Islamitisch land maar zat op een Jewish Elementary School... Wat is zijn binding dan met de Islam volgens jou... Hij had zoals bovenstaande bewijst meer binding met Joden dan Moslims... Maar dat is voor jou weer meteen een antisemitische bevinding ;)... De ZIONISTEN mogen van alles en nog wat bekokstoven maar je mag ze vervolgens niet achteraf analysen van wat er allemaal in de tussentijd gebeurt is... Wat een rare redenatie en struisvogel politiek is dat zeg?

Ah, nu komt de aap uit de mouw, zoals ik al had voorspeld. Wat zeg je nou, iedereen die geen moslim is is eigenlijk jood en meteen zionist ook?

Jij verspreidt leugens, antisemiet.

Wat lul je toch met je loze, gelogen, antisemitische beweringen? Als ALLAH dit ziet ga je voorzeker BRANDEN.

knuppeltje
01-03-10, 14:49
Wizdom;4271925]maar zat op een Jewish Elementary School...

Tja, mij stuurden ze naar een katholieke lagere school.

Wizdom
01-03-10, 14:51
Ah, nu komt de aap uit de mouw, zoals ik al had voorspeld. Wat zeg je nou, iedereen die geen moslim is is eigenlijk jood en meteen zionist ook?

Jij verspreidt leugens, antisemiet.

Wat lul je toch met je loze, gelogen, antisemitische beweringen? Als ALLAH dit ziet ga je voorzeker BRANDEN.

Je draait door... Dat zeg ik helemaal niet...

Wizdom
01-03-10, 14:59
Thessaloniki (Salonica dus, Selânik als je het aan een Turk vraagt) was destijds de stad in het Osmaanse rijk met de meeste joden, ik dacht zelfs 200.000. Wat daar later van over was is door de Duitsers in WOII totaal uitgeroeid.

Joden en moslims gingen vrolijk met elkaar om en louter het feit dat Atatürk misschien wel een joodse leraar had op zijn lagere school maakt hem nog niet echt tot euh een zionistische agent :hihi:

Er is wel sprake van een groep joden die 'uiterlijk' moslim waren maar vermeend stiekem joods waren gebleven. Er is geen enkele aanwijzing voor dat zijn ouders of hijzelf daar wat mee te maken hadden.

Hoewel hij daar vaag over deed gaat men er vanuit dat A. ongelovig was. Met joden had hij niets bijzonders. Vlak na zijn dood waarde er wel even een vagelijk antisemitische geest door Turkije.

Waarom zou een Moslim het Arabische schrift afschaffen en het Romeinse Alfabet introduceren?

Daar heb jij vast wel een plausibele verklaring voor? Attaturk was een ZIONIST pur sang... Een Moslim/Islam hater...

nour_islam
01-03-10, 15:05
Atazion

H.P.Pas
01-03-10, 15:10
Waarom zou een Moslim het Arabische schrift afschaffen en het Romeinse Alfabet introduceren?


Om dezelfde reden waarom de Europeanen de Arabische cijfers hebben overgenomen: Doelmatigheid.

Wizdom
01-03-10, 15:14
Waar slaat dit gelul nou weer allemaal op? Atatürk had bitter weinig met de CUP te maken. Zoek dat maar even op.

Antisemiet die je dr bent. Net zo erg is dat je totaal niet in de waarheid geïnteresseerd bent. Je bent een stuk griezeliger dan Geert Wilders. Ware het niet dat jij ws. in je leven nooit enige invloed zal hebben, subhanallah.

Ik ben helemaal geen antisemiet man... Ik ben tegen alle onrecht ingegeven door Islamitische inspiratie... Zoals ALLAH (SWT) het gebied...
"You are the best of people ever raised up for mankind, you enjoin what is right, and forbid what is wrong, and you believe in Allah."

Ik geloof in de eindigheid van dit leven en relativeer die zogenaamde overwinningen van de ZIONISTEN die niets anders dan misleiding zullen blijken te zijn... Verloren energie... Totale misleiding en bedrog...

H.P.Pas
01-03-10, 15:41
Ik ben helemaal geen antisemiet man...

Ontoerekingsvatbaar of antisemiet; een derde mogelijkheid zie ik niet.
Zoals een kat hardnekkig vol trots zijn dooie ratten op de deurmat deponeert, zo kom jij regelmatig triomfantelijk aanzetten met onthullende informatie uit antisemitische baggerpamfletten.

m a f i a (morte ai francesi italiani avanti) spel je met één 'f'. Dit terzijde.

Wizdom
01-03-10, 15:50
Ontoerekingsvatbaar of antisemiet; een derde mogelijkheid zie ik niet.
Zoals een kat hardnekkig vol trots zijn dooie ratten op de deurmat deponeert, zo kom jij regelmatig triomfantelijk aanzetten met onthullende informatie uit antisemitische baggerpamfletten.

Wat is toch met die obsessie Anti-Semiet... De Joden en het ZIONISME hebben een geschiedenis die onlosmakelijk is verbonden is met de gebeurtenissen in Europa, Rusland, de VS, en het Midden-Oosten... De Joden en ZIONISTEN hebben een grote stempel gedrukt op de Europese geschiedenis en waarom moet als de rol hiervan belicht wordt ineens Anti-Semitisme worden geroepen? Kan ik er wat aan doen dat hun rol vaak geassocieerd wordt met revoluties en veranderingen van macht en grote gebeurtenissen in de geschiedenis... De geschiedenis liegt niet...

naam
01-03-10, 16:56
Wat is toch met die obsessie Anti-Semiet... De Joden en het ZIONISME hebben een geschiedenis die onlosmakelijk is verbonden is met de gebeurtenissen in Europa, Rusland, de VS, en het Midden-Oosten... De Joden en ZIONISTEN hebben een grote stempel gedrukt op de Europese geschiedenis en waarom moet als de rol hiervan belicht wordt ineens Anti-Semitisme worden geroepen? Kan ik er wat aan doen dat hun rol vaak geassocieerd wordt met revoluties en veranderingen van macht en grote gebeurtenissen in de geschiedenis... De geschiedenis liegt niet...

Zo, zo, jij kan zo bij Hitler in de leer.
Het kringetje weer rond. De joden worden weer beschuldigd van alles en nog wat, dus een legitieme reden om ze weer eens uit te roeien.
Wat gek dat dat steeds terugkomt.
Volgens mij is het stempel juist dat joden voor alles en nog wat door types zoals jij worden beschuldigd en daarna vervolgd.

H.P.Pas
01-03-10, 17:00
Wat is toch met die obsessie Anti-Semiet...

Moeilijk te begrijpen ? (http://abendrealschule.lspb.de/aktuelles/sor/kz/Konzentrationslager_html_m7d5659b4.jpg)

Jouw zieke fantasie-'bronnen' vormden destijds mede de voedingsbodem waaruit dit is voortgekomen.
En kom me niet met geleuter over 'geschiedenis' :

De Franse Revolutie was georganiseerd... De Russische Revolutie was georganiseerd... De Turkse machtsovername was georganiseerd door steeds min of meer dezelfde stakeholders.
Man, laat je nakijken.

Wizdom
01-03-10, 18:12
Zo, zo, jij kan zo bij Hitler in de leer.
Het kringetje weer rond. De joden worden weer beschuldigd van alles en nog wat, dus een legitieme reden om ze weer eens uit te roeien.
Wat gek dat dat steeds terugkomt.
Volgens mij is het stempel juist dat joden voor alles en nog wat door types zoals jij worden beschuldigd en daarna vervolgd.

Welnee, Israel is net als de Evolutie Theorie door toeval onstaan... Niemand heeft daar ooit iets voor bekokstoofd... Het ging allemaal vanzelf en die ZIONISTEN die doen geen vlieg kwaad...

Is dat de juiste versie? En natuurlijk... Ik ben gek en jullie zijn normaal....

mark61
01-03-10, 18:13
Wat is toch met die obsessie Anti-Semiet... De Joden en het ZIONISME hebben een geschiedenis die onlosmakelijk is verbonden is met de gebeurtenissen in Europa, Rusland, de VS, en het Midden-Oosten... De Joden en ZIONISTEN hebben een grote stempel gedrukt op de Europese geschiedenis en waarom moet als de rol hiervan belicht wordt ineens Anti-Semitisme worden geroepen? Kan ik er wat aan doen dat hun rol vaak geassocieerd wordt met revoluties en veranderingen van macht en grote gebeurtenissen in de geschiedenis... De geschiedenis liegt niet...

Rijp voor het gesticht. En vergeet dat jij je 'moslim' kan noemen.

mark61
01-03-10, 18:16
Waarom zou een Moslim het Arabische schrift afschaffen en het Romeinse Alfabet introduceren?

Daar heb jij vast wel een plausibele verklaring voor? Attaturk was een ZIONIST pur sang... Een Moslim/Islam hater...

:haha: Ja, waarom zou een moslim dat nou doen? Gekke Arabische racist. Misschien omdat het Arabische schrift zich zeer beroerd leent voor het noteren van het Turks? Wat weet jij nou van taal? Waar weet jij eigenlijk wel iets vanaf?

Latijnse alfabet.

Leer zijn naam spellen.

Jij bent een vrijmetselaar :gniffel:

Wizdom
01-03-10, 19:25
Rijp voor het gesticht. En vergeet dat jij je 'moslim' kan noemen.

Het IQ wat jij hebt is een belediging voor een varken...

Bofko
01-03-10, 20:09
Welnee, Israel is net als de Evolutie Theorie door toeval onstaan...

Evolutietheorie door toeval ontstaan ????? Wat is dit voor baarlijke nonsens. Wie verzint dat ?

Weet jij eigenlijk het verschil wel tussen evolutie en evolutietheorie ?
En tussen 'voeding' en 'voedingsleer' ?



En natuurlijk... Ik ben gek en jullie zijn normaal....

Laten we zeggen dat je zonder kennis van zaken maar een eind weg associeert.

Bofko
01-03-10, 20:33
Kan ik er wat aan doen dat hun rol vaak geassocieerd wordt met revoluties en veranderingen van macht en grote gebeurtenissen in de geschiedenis... De geschiedenis liegt niet...

Ik probeer me een beetje in je gedachtegang te verplaatsen met een voorbeeld.

Karl Marx was een jood.... Dan hebben we nog de communistische revolutie van 1917 gebaseerd op ideeen van Marx.....In het communistische Sovjet-Unie zijn miljoenen mensen naar kampen gestuurd....
Dus een Jood is verantwoordelijk voor miljoenen sowjet-doden ???

Plak daar een complottheorie omheen en Marx had dit allemaal kunnen voorzien en was bovendien onderdeel van joodse elite dit dit voor 1848 al beraamd had.

Werkt het zo ongeveer in dat malle, associerende, antisemitische kippebreintje van je ?

Wizdom
01-03-10, 21:35
Ik probeer me een beetje in je gedachtegang te verplaatsen met een voorbeeld.

Karl Marx was een jood.... Dan hebben we nog de communistische revolutie van 1917 gebaseerd op ideeen van Marx.....In het communistische Sovjet-Unie zijn miljoenen mensen naar kampen gestuurd....
Dus een Jood is verantwoordelijk voor miljoenen sowjet-doden ???

Plak daar een complottheorie omheen en Marx had dit allemaal kunnen voorzien en was bovendien onderdeel van joodse elite dit dit voor 1848 al beraamd had.

Werkt het zo ongeveer in dat malle, associerende, antisemitische kippebreintje van je ?

Dat is mij te simplistisch... Dat kippebreintje kan een tikkeltje beter... Ik zal het effe uitleggen...

Laat ik even vooropstellen dat DE JOOD niet bestaat... Joden bestaan uit verschillende groepen en sektes... Zij voeren competitie met elkaar in verschillende opzichten maar voelen zich allemaal Jood en maken aanspraak op het bijzondere van Jood zijn... Namelijk het uitverkoren zijn... Dat is samen met het beloofde land het enige waar men het over eens is... Daar is concensus over... Wat het overige betreft is er interne strijd op "leven en dood"... M.a.w. er is veel competitie... Dat zie je ook in de competitie onderling in vele opzichten... Nu wil de realiteit dat sinds de dood van Jezus (VZMH) waarbij een groot deel van de wereldbevolking gelooft dat de Joden daar een aandeel aan hadden men niet geliefd is bij dit deel van de wereldbevolking... Immers men ziet ze als een soort van verraders....

Dit heeft in de loop van de geschiedenis van de Joden en hun nakomelingen een soort PARIA gemaakt... Om te overleven hebben de Joden en hun nakomelingen in de overtuiging van het eigen gelijk op allerlei manieren weten te overleven... Omdat men niet tewerk werd gesteld ging men in de handel of waren het handige ambachtslui... Door de stempel van PARIA kun je je voorstellen dat het leven van een Jood gemiddeld genomen in de geschiedenis niet gemakkelijk is geweest... Om te overleven was het belangrijk om de zwakke plekken van een samenleving te exploiteren om de aandacht af te leiden van de zware last die men altijd met de zware erfzonde die men met zich meedroeg... Dit is allemaal te verklaren omdat vaak de elite mee ging met het gewone volk die niets van de Joden moest hebben door de genoemde erfzonde... Nu was het zo dat ook de elite boter op zijn hoofd had die tweespalt zaait tussen de elite die "zichzelf" diende en het volk... Op de juiste momenten wist men die zwakte in een samenleving te exploiteren en zich op te werpen als de criticasters van de heersende macht... In weze sla je dan 2 vliegen in 1 klap... Je neemt de macht over van de elite en daarmee maak je jezelf heer en meester over het gewone volk die alweer de erfzonde was vergeten... Dit heeft zich afgespeeld in het oude Rusland met de Russiche Revolutie en hetzelfde schouwspel speelde zich ook af in Frankrijk met de Franse Revolutie en idem dito in Turkije... Daarom is het belangrijk dat alle Godsdiensten verdwijnen zodat er geen weerstand is tegen de ZIONISTEN die van plan zijn om hun eeuwige erfzonde van zich af te schudden... Dit is geen sprookje maar is volgens mij terug te vinden in de geschiedenis zoals die zich heeft afgespeelt in de afgelopen 2000 jaar...

Nu voelt men zich zo sterk (en terecht) dat men de laatse stap wil wagen om de totale macht over te nemen. De laatste hindernis die genomen moet worden is de Islam. Vandaar dat we nu zoveel propaganda horen over de Islam en de associatie met terrorisme... Met het Christendom heeft men al afgerekend vind men en nu is de Islam aan de beurt... Heb je wel eens via de media die in handen van de ZIONISTEN is een gospe over het Jodendom gehoord of zoiets of ook maar een associatie van alle geweld op de wereld met Israel of de ZIONISTEN... Nee dat komt omdat het wordt doodgezwegen door de ZIONISTISCHE media... Als het al wordt genoemd dan wordt het gebaggetaliseerd of verkleind terwijl wanneer het gaat over de Islam het wordt uitvergroot en in associatie wordt gebracht met terrorisme....

Dit heet psychologische oorlogvoering... Het onbewuste van de GOYIM moet Islam associeren met terrorisme... Terwijl het enige wat gebeurt in landen als Irak, Afghanistan en Palestina zijn bezette landen die zich verzetten tegen de bezetter. Vanuit een objectief oogpunt is daar niets terroristisch aan. Het is gewoon bezetter tegen vrijheidsstrijder...

Wizdom
01-03-10, 21:50
En natuurlijk horen we als het al oud nieuws is dat een hoofdredacteur een Mossad agent is bij een Deense Krant en wordt er een beetje lacherig over gedaan... Terwijl geen paar maanden geleden dezelfde of partner krant nog een wereldwijde crisis heeft uitgelokt door onder het mom van vrijheid van meningsuiting een campagne tegen de Islam te voeren met beledigende cartoons...

En maar blijven ontkennen... Je kunt wel je hoofd in het zand steken maar de ZIONISTEN zijn vastberaden om de GOYIM tot slaaf te maken tot plastic geld aan toe...

Slinger
01-03-10, 22:08
En natuurlijk horen we als het al oud nieuws is dat een hoofdredacteur een Mossad agent is bij een Deense Krant en wordt er een beetje lacherig over gedaan... Terwijl geen paar maanden geleden dezelfde of partner krant nog een wereldwijde crisis heeft uitgelokt door onder het mom van vrijheid van meningsuiting een campagne tegen de Islam te voeren met beledigende cartoons...

En maar blijven ontkennen... Je kunt wel je hoofd in het zand steken maar de ZIONISTEN zijn vastberaden om de GOYIM tot slaaf te maken tot plastic geld aan toe...

En maar redenen tot haat tegen Joden blijven aanvoeren. Gelukkig hebben de meesten door uit welke koker deze haatcampagne oorspronkelijk komt.

Wizdom
01-03-10, 22:13
En maar redenen tot haat tegen Joden blijven aanvoeren. Gelukkig hebben de meesten door uit welke koker deze haatcampagne oorspronkelijk komt.

Deze haatcampagne komt uit de koker van de ZIONISTEN die de Islam willen associeren met terreur... Wie de bal kaatst moet hem en zal hem terug verwachten...

Wizdom
01-03-10, 22:16
En maar redenen tot haat tegen Joden blijven aanvoeren. Gelukkig hebben de meesten door uit welke koker deze haatcampagne oorspronkelijk komt.

Probeer jij maar 1 woord uit mijn betoog onderuit te halen... Dat zal je niet lukken want het is geschiedkundig een feit...

Ik heb helemaal niets tegen Joden maar wel tegen de wereld georganiseerde ZIONISTEN die systematisch een hetze voeren tegen de Islam...

Bofko
01-03-10, 22:21
Vogens mij is het in de 1e eeuw zo gegaan, Wizdom:

In het begin van de wereld toen was er nog helemaal niks. Alleen een soort van jeugdboerderij, met twee mensen: Mozes en Ali Babba.
Maar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallen. En toen was het keìhard gaan regenen en toen waren de dieren van de boerderij verdronken. Maar toen had Jezus dat water veranderd in rode wijn en toen was het de Rode Zee geworden. Die ging toen uit mekaar en de ene helft had de walvis opgezopen en de andere helft Johannes de Doper.
Die Johannes de Doper had zoveel gezopen die was helemaal dronken geworden, en toen ging die zo mensen nat gooien met water! Ja, en toen zeiden die mensen ook zo van: " Nou, schei nou maar eens uit, met dat nat gooien met water."
En dat was ook terecht. Dat was ook terecht, maar toen wou ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze: "nou is het mooi geweest".
En toen was er zo'n vrouw van Delilah, die heeft zo z'n haren afgeknipt en toen was het een hanekam geworden en toen moest 'ie drie keer kraaien. Maar toen wilde 'ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze van: "Nou is het echt mooi geweest".
Toen hebben ze z'n hoofd zo aan z'n kruis gespijkerd. Dat was heel erg.
Maar gelukkig kwamen er toen net op tijd drie wijven uit het oosten en die hadden broodkruimels gestrooid om de weg niet kwijt te raken, maar toen had Jezus die broodkruimels in vissen veranderd en toen zei die tegen die vissen: "Sta op en loop."
Ja, maar toen wisten die wijven niet meer waar ze vandaan kwamen. En toen hebben ze in een stal moeten slapen.
Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo.
Maar zij was in van de heilige bekoring gevangen was zij.
Terwijl haar man Jof- Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een barmhartige Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria, I'll never stop singing Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.
Toen werd die baby geboren en die hebben ze toen in een mandje met pek en veren, zó hup-a-kee in de sloot gekieperd.
Ja en toen waren de koeien zo erg geschrokken, dat ze zeven jaar lang geen melk konden geven.
En toen dachten de Romeinen zo van, oh dan kunnen we wel het hele land gaan veroveren, maar dat was niet zo, want er was één klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden tegen de Romeinse overheersers. Want die hadden een toverdrank met duizend zure bommen en garnalen. Professor Barabas had dat gemaakt, maar die zat in de gevangenis en toen riepen ze met z'n allen: "Barabas vrij! Barabas vrij!" Maar dan moest er eerst iemand anders in de gevangenis.
Toen was keizer Pilatus zo z'n handen aan het wassen, maar toen ging Jezus met z'n smerige poten over het water heen lopen!
Toen zeiden ze: 'Nou is het mooi geweest." en toen hebben ze hem gekruisigd.

Dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd.


Jahja, Hans Teeuwen kan er ook flink op los associeren...

Wizdom
01-03-10, 22:29
Vogens mij is het in de 1e eeuw zo gegaan, Wizdom:

In het begin van de wereld toen was er nog helemaal niks. Alleen een soort van jeugdboerderij, met twee mensen: Mozes en Ali Babba.
Maar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallen. En toen was het keìhard gaan regenen en toen waren de dieren van de boerderij verdronken. Maar toen had Jezus dat water veranderd in rode wijn en toen was het de Rode Zee geworden. Die ging toen uit mekaar en de ene helft had de walvis opgezopen en de andere helft Johannes de Doper.
Die Johannes de Doper had zoveel gezopen die was helemaal dronken geworden, en toen ging die zo mensen nat gooien met water! Ja, en toen zeiden die mensen ook zo van: " Nou, schei nou maar eens uit, met dat nat gooien met water."
En dat was ook terecht. Dat was ook terecht, maar toen wou ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze: "nou is het mooi geweest".
En toen was er zo'n vrouw van Delilah, die heeft zo z'n haren afgeknipt en toen was het een hanekam geworden en toen moest 'ie drie keer kraaien. Maar toen wilde 'ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze van: "Nou is het echt mooi geweest".
Toen hebben ze z'n hoofd zo aan z'n kruis gespijkerd. Dat was heel erg.
Maar gelukkig kwamen er toen net op tijd drie wijven uit het oosten en die hadden broodkruimels gestrooid om de weg niet kwijt te raken, maar toen had Jezus die broodkruimels in vissen veranderd en toen zei die tegen die vissen: "Sta op en loop."
Ja, maar toen wisten die wijven niet meer waar ze vandaan kwamen. En toen hebben ze in een stal moeten slapen.
Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo.
Maar zij was in van de heilige bekoring gevangen was zij.
Terwijl haar man Jof- Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een barmhartige Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria, I'll never stop singing Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.
Toen werd die baby geboren en die hebben ze toen in een mandje met pek en veren, zó hup-a-kee in de sloot gekieperd.
Ja en toen waren de koeien zo erg geschrokken, dat ze zeven jaar lang geen melk konden geven.
En toen dachten de Romeinen zo van, oh dan kunnen we wel het hele land gaan veroveren, maar dat was niet zo, want er was één klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden tegen de Romeinse overheersers. Want die hadden een toverdrank met duizend zure bommen en garnalen. Professor Barabas had dat gemaakt, maar die zat in de gevangenis en toen riepen ze met z'n allen: "Barabas vrij! Barabas vrij!" Maar dan moest er eerst iemand anders in de gevangenis.
Toen was keizer Pilatus zo z'n handen aan het wassen, maar toen ging Jezus met z'n smerige poten over het water heen lopen!
Toen zeiden ze: 'Nou is het mooi geweest." en toen hebben ze hem gekruisigd.

Dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd.


Jahja, Hans Teeuwen kan er ook flink op los associeren...

Mijn verhaal is overtuigender en is te staven met historisch bewijs... Jou versie is een soort Hans en Grietje...;)

Slinger
01-03-10, 22:34
Probeer jij maar 1 woord uit mijn betoog onderuit te halen... Dat zal je niet lukken want het is geschiedkundig een feit...

Ik heb helemaal niets tegen Joden maar wel tegen de wereld georganiseerde ZIONISTEN die systematisch een hetze voeren tegen de Islam...

Jouw 'geschiedkundige feiten' zijn geen feiten en hebben al helemaal niets met geschiedenis te maken, maar alles met propaganda en haatzaaien.

Wizdom
01-03-10, 22:35
Jouw 'geschiedkundige feiten' zijn geen feiten en hebben al helemaal niets met geschiedenis te maken, maar alles met propaganda en haatzaaien.

Dat is toch allemaal flauwekul wat je daar zegt... Hoe ver gaat jouw geschiedkundige kennis dan? Je liegt ook alles wat los en vast zit aan elkaar om maar je gelijk te krijgen... Shame on You...

ronald
01-03-10, 22:35
Dat is mij te simplistisch... Dat kippebreintje kan een tikkeltje beter... Ik zal het effe uitleggen...

Laat ik even vooropstellen dat DE JOOD niet bestaat... Joden bestaan uit verschillende groepen en sektes... Zij voeren competitie met elkaar in verschillende opzichten maar voelen zich allemaal Jood en maken aanspraak op het bijzondere van Jood zijn... Namelijk het uitverkoren zijn... Dat is samen met het beloofde land het enige waar men het over eens is... Daar is concensus over... Wat het overige betreft is er interne strijd op "leven en dood"... M.a.w. er is veel competitie... Dat zie je ook in de competitie onderling in vele opzichten... Nu wil de realiteit dat sinds de dood van Jezus (VZMH) waarbij een groot deel van de wereldbevolking gelooft dat de Joden daar een aandeel aan hadden men niet geliefd is bij dit deel van de wereldbevolking... Immers men ziet ze als een soort van verraders....

Dit heeft in de loop van de geschiedenis van de Joden en hun nakomelingen een soort PARIA gemaakt... Om te overleven hebben de Joden en hun nakomelingen in de overtuiging van het eigen gelijk op allerlei manieren weten te overleven... Omdat men niet tewerk werd gesteld ging men in de handel of waren het handige ambachtslui... Door de stempel van PARIA kun je je voorstellen dat het leven van een Jood gemiddeld genomen in de geschiedenis niet gemakkelijk is geweest... Om te overleven was het belangrijk om de zwakke plekken van een samenleving te exploiteren om de aandacht af te leiden van de zware last die men altijd met de zware erfzonde die men met zich meedroeg... Dit is allemaal te verklaren omdat vaak de elite mee ging met het gewone volk die niets van de Joden moest hebben door de genoemde erfzonde... Nu was het zo dat ook de elite boter op zijn hoofd had die tweespalt zaait tussen de elite die "zichzelf" diende en het volk... Op de juiste momenten wist men die zwakte in een samenleving te exploiteren en zich op te werpen als de criticasters van de heersende macht... In weze sla je dan 2 vliegen in 1 klap... Je neemt de macht over van de elite en daarmee maak je jezelf heer en meester over het gewone volk die alweer de erfzonde was vergeten... Dit heeft zich afgespeeld in het oude Rusland met de Russiche Revolutie en hetzelfde schouwspel speelde zich ook af in Frankrijk met de Franse Revolutie en idem dito in Turkije... Daarom is het belangrijk dat alle Godsdiensten verdwijnen zodat er geen weerstand is tegen de ZIONISTEN die van plan zijn om hun eeuwige erfzonde van zich af te schudden... Dit is geen sprookje maar is volgens mij terug te vinden in de geschiedenis zoals die zich heeft afgespeelt in de afgelopen 2000 jaar...

Nu voelt men zich zo sterk (en terecht) dat men de laatse stap wil wagen om de totale macht over te nemen. De laatste hindernis die genomen moet worden is de Islam. Vandaar dat we nu zoveel propaganda horen over de Islam en de associatie met terrorisme... Met het Christendom heeft men al afgerekend vind men en nu is de Islam aan de beurt... Heb je wel eens via de media die in handen van de ZIONISTEN is een gospe over het Jodendom gehoord of zoiets of ook maar een associatie van alle geweld op de wereld met Israel of de ZIONISTEN... Nee dat komt omdat het wordt doodgezwegen door de ZIONISTISCHE media... Als het al wordt genoemd dan wordt het gebaggetaliseerd of verkleind terwijl wanneer het gaat over de Islam het wordt uitvergroot en in associatie wordt gebracht met terrorisme....

Dit heet psychologische oorlogvoering... Het onbewuste van de GOYIM moet Islam associeren met terrorisme... Terwijl het enige wat gebeurt in landen als Irak, Afghanistan en Palestina zijn bezette landen die zich verzetten tegen de bezetter. Vanuit een objectief oogpunt is daar niets terroristisch aan. Het is gewoon bezetter tegen vrijheidsstrijder...

Ik zou zeggen: zoek deskundige hulp. Het neemt steeds ernstigere vormen aan. Je weet wel wat ik bedoel, je antisemitisme.

Bofko
01-03-10, 22:36
Mijn verhaal is overtuigender en is te staven met historisch bewijs...

Welnee man je neemt wat flarden van gebeurtenissen en je associeert er een eind op los om die flarden aan elkaar te flanzen in je eigen voordeel. Je hebt het simplistische wereldbeeld van een 10jarige.

Wizdom
01-03-10, 22:41
Ik zou zeggen: zoek deskundige hulp. Het neemt steeds ernstigere vormen aan. Je weet wel wat ik bedoel, je antisemitisme.

Hoe verklaar je dan dat Moslims bij bosjes worden vermoord door Israelis en Amerikanen en dat niet op de Agenda staat van menig "Mensen Rechten" of Anti-Semitisten bureau...

Ik ben overigen geen Anti-Semiet... Wat is dat eigenlijk? Is het aanhalen van de Joodse Geschiedenis in Rusland, Europa en de VS anti-semitisch?

Zoals gezegd kan ik er niets aan doen dat de geschiedenis heeft gelopen zoals het heeft gelopen... Daar is niets Anti-Semitisch aan. De geschiedenis getuigen... Tenzij je natuurlijk geschiedsvervalsing wilt plegen... Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit...

Slinger
01-03-10, 22:45
Dat is toch allemaal flauwekul wat je daar zegt... Hoe ver gaat jouw geschiedkundige kennis dan? Je liegt ook alles wat los en vast zit aan elkaar om maar je gelijk te krijgen... Shame on You...

Die hoeft helemaal niet verder dan die van jou te gaan, want jij kunt ook lezen. Lees maar eens iets over de nazipropaganda in de dertiger jaren. Dan kun je zien dat de nazi's precies hetzelfde deden als jij nu doet.

H.P.Pas
01-03-10, 22:46
Je liegt ook alles wat los en vast zit aan elkaar om maar je gelijk te krijgen...

:).

Slinger
01-03-10, 22:46
Hoe verklaar je dan dat Moslims bij bosjes worden vermoord door Israelis en Amerikanen en dat niet op de Agenda staat van menig "Mensen Rechten" of Anti-Semitisten bureau...

Ik ben overigen geen Anti-Semiet... Wat is dat eigenlijk? Is het aanhalen van de Joodse Geschiedenis in Rusland, Europa en de VS anti-semitisch?

Zoals gezegd kan ik er niets aan doen dat de geschiedenis heeft gelopen zoals het heeft gelopen... Daar is niets Anti-Semitisch aan. De geschiedenis getuigen... Tenzij je natuurlijk geschiedsvervalsing wilt plegen... Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit...

De meeste moslims worden vermoord door medemoslims, vooral door soennieten.

Wizdom
01-03-10, 22:48
Die hoeft helemaal niet verder dan die van jou te gaan, want jij kunt ook lezen. Lees maar eens iets over de nazipropaganda in de dertiger jaren. Dan kun je zien dat de nazi's precies hetzelfde deden als jij nu doet.

Ik wil helemaal niks te maken hebben met NAZIS wat mij betreft zijn de NAZIS en ZIONISTEN 1 pot NAT... Ze voelen zich beiden superieur en hebben geen respect voor een mensen leven...

Ik waarschuw voor het voorwoekerende gevaar van het ZIONISME... In tegenstelling tot het NAZISME woekert het ZIONISME nog steeds voort...

Je kunt in Palestina zien wat het ZIONISME zal inhouden voor de wereldbevolking... Vernietiging en disrepsect voor alles wat niet Joods is.. Leugen en bedrog...

Slinger
01-03-10, 22:51
Ik wil helemaal niks te maken hebben met NAZIS wat mij betreft zijn de NAZIS en ZIONISTEN 1 pot NAT... Ze voelen zich beiden superieur en hebben geen respect voor een mensen leven...

Ik waarschuw voor het voorwoekerende gevaar van het ZIONISME... In tegenstelling tot het NAZISME woekert het ZIONISME nog steeds voort...

Je kunt in Palestina zien wat het ZIONISME zal inhouden voor de wereldbevolking... Vernietiging en disrepsect voor alles wat niet Joods is.. Leugen en bedrog...

De nazi-ideologie woekert nog steeds voort. Kijk maar naar je eigen berichten in dit topic.

ronald
01-03-10, 22:53
Hoe verklaar je dan dat Moslims bij bosjes worden vermoord door Israelis en Amerikanen en dat niet op de Agenda staat van menig "Mensen Rechten" of Anti-Semitisten bureau...

Ik ben overigen geen Anti-Semiet... Wat is dat eigenlijk? Is het aanhalen van de Joodse Geschiedenis in Rusland, Europa en de VS anti-semitisch?

Zoals gezegd kan ik er niets aan doen dat de geschiedenis heeft gelopen zoals het heeft gelopen... Daar is niets Anti-Semitisch aan. De geschiedenis getuigen... Tenzij je natuurlijk geschiedsvervalsing wilt plegen... Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit...

Oh, is dat je probleemstelling? Laat je nakijken.

Wizdom
01-03-10, 22:55
De meeste moslims worden vermoord door medemoslims, vooral door soennieten.

Dat is ook weer een leugen... De IRAN-IRAK oorlog is veroorzaakt door de VS die voormalig CIA agent Saddam Hussein heeft misbruikt voor de oorlog tegen IRAN... Ze hebben hem eerst een CARD BLANCHE gegeven om IRAN aan te vallen in de hoop het regime van Khomeini omver te werpen... Toen men zag dat dat niet ging lukken heeft men gemeend dat Irak een bedreiging werd voor Israel en de naburige landen... Toen moest weer worden afgerekend met Irak... Ook toen hebben de ZIONISTEN vrienden in VS weer hun snode plannen gesmeed... De IRAN-IRAK oorlog is een ZIONISTEN spel geweest en ook de IRAK oorlog was een ZIONISTEN spel...

Nu kun je de ZIONISTEN ook niet alles aanrekenen want de ARABIEREN zijn gewoon dom bezig geweest maar de ZIONISTEN maken wel dankbaar gebruik van de DWAASHEID van de ARABIEREN...

Nu wil men afrekenen met IRAN, SYRIE en LIBANON omdat ook nu weer de ZIONISTISCHE staat wordt bedreigt... Hoeveel Moslim levens gaat dit nu wel weer niet kosten?

Wizdom
01-03-10, 22:56
De nazi-ideologie woekert nog steeds voort. Kijk maar naar je eigen berichten in dit topic.

NAZISME is dood... Het ZIONISME woekert voort...

Bofko
01-03-10, 22:57
Dat is ook weer een leugen... De IRAN-IRAK oorlog is veroorzaakt door de VS die voormalig CIA agent Saddam Hussein heeft misbruikt voor de oorlog tegen IRAN... Ze hebben hem eerst een CARD BLANCHE gegeven om IRAN aan te vallen in de hoop het regime van Khomeini omver te werpen... Toen men zag dat dat niet ging lukken heeft men gemeend dat Irak een bedreiging werd voor Israel en de naburige landen... Toen moest weer worden afgerekend met Irak... Ook toen hebben de ZIONISTEN vrienden in VS weer hun snode plannen gesmeed... De IRAN-IRAK oorlog is een ZIONISTEN spel geweest en ook de IRAK oorlog was een ZIONISTEN spel...

Nu kun je de ZIONISTEN ook niet alles aanrekenen want de ARABIEREN zijn gewoon dom bezig geweest maar de ZIONISTEN maken wel dankbaar gebruik van de DWAASHEID van de ARABIEREN...

Nu wil men afrekenen met IRAN, SYRIE en LIBANON omdat ook nu weer de ZIONISTISCHE staat wordt bedreigt... Hoeveel Moslim levens gaat dit nu wel weer niet kosten?

Hoe zit het met ZIONISTEN en de HOLOCAUST in WOII. Waarom hebben ze die eigenlijk laten gebeuren ?

Wizdom
01-03-10, 23:05
Hoe zit het met ZIONISTEN en de HOLOCAUST in WOII. Waarom hebben ze die eigenlijk laten gebeuren ?

Wat ik heb begrepen is dat de ZIONISTEN de Europese Joden hadden bewogen om uit vrije wil naar Israel te vertrekken maar de Europese Joden wilden niet uit eigen beweging naar Israel vertrekken... Uiteindelijk heeft men Duitsland tegen Frankrijk en Engeland uitgespeeld... In dit waanzinnige schaakspel heeft men Engeland die om fondsen verlegen zat om de oorlog te voeren zover gekregen dat de fondsen als wisselgeld dienden voor het Palestijnse protectoraat dat onder invloed was van de Engelsen... Dus de Engelsen kregen geld en de ZIONISTEN kregen in ruil Palestina...

De Joden moesten nu wel uit Europa vertrekken en degene die niet vertrokken werden door de NAZIS vermoord...

De ZIONISTEN beschouwden de Joden die niet naar Israel wilden vertrekken als afvalligen die het niet waard waren om te sparen... Tegelijkertijd kregen ze wel de mensen die ze nodig hadden om de ZIONISTISCHE staat te stichten...


Wat in ieder geval wel is gebeurt is dat het uitspelen van Duitsland tegen Frankrijk en Engeland de ZIONISTEN geen windeieren heeft gelegd... Ze kregen precies wat ze wilden namelijk Palestina...

Slinger
01-03-10, 23:07
Dat is ook weer een leugen... De IRAN-IRAK oorlog is veroorzaakt door de VS die voormalig CIA agent Saddam Hussein heeft misbruikt voor de oorlog tegen IRAN... Ze hebben hem eerst een CARD BLANCHE gegeven om IRAN aan te vallen in de hoop het regime van Khomeini omver te werpen... Toen men zag dat dat niet ging lukken heeft men gemeend dat Irak een bedreiging werd voor Israel en de naburige landen... Toen moest weer worden afgerekend met Irak... Ook toen hebben de ZIONISTEN vrienden in VS weer hun snode plannen gesmeed... De IRAN-IRAK oorlog is een ZIONISTEN spel geweest en ook de IRAK oorlog was een ZIONISTEN spel...

Nu kun je de ZIONISTEN ook niet alles aanrekenen want de ARABIEREN zijn gewoon dom bezig geweest maar de ZIONISTEN maken wel dankbaar gebruik van de DWAASHEID van de ARABIEREN...

Nu wil men afrekenen met IRAN, SYRIE en LIBANON omdat ook nu weer de ZIONISTISCHE staat wordt bedreigt... Hoeveel Moslim levens gaat dit nu wel weer niet kosten?

Je weet kennelijk precies wat ik bedoel. Je kunt duizend keer de schuld op de VS en Israël proberen te schuiven, maar het feit blijft dat het de soennieten zijn die de moorden plegen en hun geloofsgenoten afmaken. Ze doen het niet alleen na de invasie van de VS, maar Saddam en zijn bende deden het ook al. Of ben je vergeten dat na de eerste golfoorlog miljoenen shiïeten in de Sjat al Arab zijn afgemaakt? En wat dacht je van de Koerden die met massavernietigingswapens door de bende van Saddam werden vermoord?
Het gebeurt overigens niet alleen in Irak. Ook in Palestina, Afghanistan, Soedan, Algerije, Marokko, Turkije, werden en worden moslims afgemaakt door hun geloofsgenoten.

Slinger
01-03-10, 23:08
NAZISME is dood... Het ZIONISME woekert voort...

Het enige dat je nog kunt inbrengen is een domme slogan? Je bent inhoudelijk dus uitgeluld.

Bofko
01-03-10, 23:09
Wat ik heb begrepen is dat de ZIONISTEN de Europese Joden hadden bewogen om uit vrije wil naar Israel te vertrekken maar de Europese Joden wilden niet uit eigen beweging naar Israel vertrekken... Uiteindelijk heeft men Duitsland tegen Frankrijk en Engeland uitgespeeld... In dit waanzinnige schaakspel heeft men Engeland die om fondsen verlegen zat om de oorlog te voeren zover gekregen dat de fondsen als wisselgeld dienden voor het Palestijnse protectoraat dat onder invloed was van de Engelsen... Dus de Engelsen kregen geld en de ZIONISTEN kregen in ruil Palestina...

De ZIONISTEN beschouwden de Joden die niet naar Israel wilden vertrekken als afvalligen die het niet waard waren om te sparen...

Dat was volgens mij de strekking van het verhaal maar ik kan het niet bevestigen noch ontkennen...

Wat in ieder geval wel is gebeurt is dat het uitspelen van Duitsland tegen Frankrijk en Engeland de ZIONISTEN geen windeieren heeft gelegd... Ze kregen precies wat ze wilden namelijk Palestina...

Dat vroeg ik niet. Waarom hebben de ZIONISTEN geen 6 miljoen joodse doden kunnen voorkomen in WOII ? Hoe verklaar je dat ?

Wizdom
01-03-10, 23:14
Dat vroeg ik niet. Waarom hebben de ZIONISTEN geen 6 miljoen joodse doden kunnen voorkomen in WOII ? Hoe verklaar je dat ?

De ZIONISTEN hebben de KONINGIN opgeofferd om de KONING van de tegenstander schaakmat te zetten... En de KONING van de tegenpartij was Palestina... De VROUW (De Joden in Europa) hebben ze opgeofferd...

Voor de ZIONISTEN was het allemaal een schaakspel...

Wizdom
01-03-10, 23:18
Je weet kennelijk precies wat ik bedoel. Je kunt duizend keer de schuld op de VS en Israël proberen te schuiven, maar het feit blijft dat het de soennieten zijn die de moorden plegen en hun geloofsgenoten afmaken. Ze doen het niet alleen na de invasie van de VS, maar Saddam en zijn bende deden het ook al. Of ben je vergeten dat na de eerste golfoorlog miljoenen shiïeten in de Sjat al Arab zijn afgemaakt? En wat dacht je van de Koerden die met massavernietigingswapens door de bende van Saddam werden vermoord?
Het gebeurt overigens niet alleen in Irak. Ook in Palestina, Afghanistan, Soedan, Algerije, Marokko, Turkije, werden en worden moslims afgemaakt door hun geloofsgenoten.

Je probeert weer impliciet de de schuld van het moorden in de schulden van de Moslims te schuiven. Er is gemoord door AFVALLIGE ARABIEREN... Maar waar het om gaat is dat de ZIONISTEN actieve steun verlenen aan criminelen en dat zou een MOSLIM nooit doen ook niet als het een JOOD is en daarom zegt ALLAH (SWT)

“You are the best ummah singled out for mankind: you enjoin what is right (ma’roof), forbid what is wrong (munkar), and believe in Allah.”

ronald
01-03-10, 23:19
De ZIONISTEN hebben de KONINGIN opgeofferd om de KONING van de tegenstander schaakmat te zetten... En de KONING van de tegenpartij was Palestina... De VROUW (De Joden in Europa) hebben ze opgeofferd...

Voor de ZIONISTEN was het allemaal een schaakspel...

Je bent TOTAAL geschift.

Wizdom
01-03-10, 23:21
Je bent TOTAAL geschift.

Ik wou dat het waar was... Ga je huiswerk maar goed doen en kom dan maar weer terug...

Bofko
01-03-10, 23:22
De ZIONISTEN hebben de KONINGIN opgeofferd om de KONING van de tegenstander schaakmat te zetten... En de KONING van de tegenpartij was Palestina... De VROUW (De Joden in Europa) hebben ze opgeofferd...

Voor de ZIONISTEN was het allemaal een schaakspel...

Je bent echt compleet geschift, Wizdom.Maar dan ook compleet.

Wizdom
01-03-10, 23:25
Je bent echt compleet geschift, Wizdom.Maar dan ook compleet.

Ik moet toegeven het is bizar... Maar als je alles goed in ogenschouw neemt zou het wel eens de gruwelijke werkelijkheid kunnen zijn geweest... En alles wijst erop dat het ook zo is gegaan...

Bofko
01-03-10, 23:32
Ik moet toegeven het is bizar... Maar als je alles goed in ogenschouw neemt zou het wel eens de gruwelijke werkelijkheid kunnen zijn geweest... En alles wijst erop dat het ook zo is gegaan...

Nee, niks wijst daarop. Speelt zich allemaal af in dat bizarre breintje van je . Je hebt van wat losse geschiedenisflarden een eigen paranoide wereld gecreeerd.

Wizdom
01-03-10, 23:35
Nee, niks wijst daarop. Speelt zich allemaal af in dat bizarre breintje van je . Je hebt van wat losse geschiedenisflarden een eigen paranoide wereld gecreeerd.

Het bizarre verleden voorspelt weinig goeds voor de toekomst... Een gewaarschuwd mens telt voor 2... Wie de mensheid het goede toewenst steunt niet het ZIONISME...

Bofko
01-03-10, 23:41
Het bizarre verleden voorspelt weinig goeds voor de toekomst... Een gewaarschuwd mens telt voor 2... Wie de mensheid het goede toewenst steunt niet het ZIONISME...

Uit die 2-deling bestaat jouw hele wereld niet ? Zionisme en anti-zionisme.That's all. Alle geschiedenis, huidige wereld, ethiek en moraal is daarop terug te voeren... Wat een geestelijke armoede , wat een domheid.....

Wizdom
01-03-10, 23:52
Uit die 2-deling bestaat jouw hele wereld niet ? Zionisme en anti-zionisme.That's all. Alle geschiedenis, huidige wereld, ethiek en moraal is daarop terug te voeren... Wat een geestelijke armoede , wat een domheid.....

Dat is niet mijn visie... Maar ik begrijp nu wel waarom jou wereld niet verder reikt dan wat de ZIONISTEN jou aan informatie bieden... Kijk vooral veel MTV en TFM...

Wizdom
01-03-10, 23:53
Welterusten Avatar....

Bofko
01-03-10, 23:56
Dat is niet mijn visie... Maar ik begrijp nu wel waarom jou wereld niet verder reikt dan wat de ZIONISTEN jou aan informatie bieden... Kijk vooral veel MTV en TFM...

Ik kijk nooit naar MTV en TFM.Die zenders haat ik. Je associaties nemen weer een loopje met je.
En mijn moraal en kijk op geschiedenis en maatschappij is oneindig genuanceerder en rijker dan de 2-bits visie die jij hanteert.En die 2-bits visie is bovendien bijzonder gevaarlijk mocht je wat meer macht bezitten.

Wizdom
02-03-10, 06:57
Ik kijk nooit naar MTV en TFM.Die zenders haat ik. Je associaties nemen weer een loopje met je.
En mijn moraal en kijk op geschiedenis en maatschappij is oneindig genuanceerder en rijker dan de 2-bits visie die jij hanteert.En die 2-bits visie is bovendien bijzonder gevaarlijk mocht je wat meer macht bezitten.

Ik ben geen ZIONIST dus dat gevaar bestaat niet. Wat wel gevaarlijk is, is dat mensen zoals jij de geschiedenis negeren... Dat is pas echt gevaarlijk en een recept voor een volgende rampscenario... De zoveelste in de lange reeks zoals ik al eerder had aangegeven...

Soldim
02-03-10, 07:02
Ik ben geen ZIONIST dus dat gevaar bestaat niet. Wat wel gevaarlijk is, is dat mensen zoals jij de geschiedenis negeren... Dat is pas echt gevaarlijk en een recept voor een volgende rampscenario... De zoveelste in de lange reeks zoals ik al eerder had aangegeven...

Jongen, je hebt volkomen geschifte anti-semitische waan-ideeen. Ik vind het werkelijk eng om te denken dat er mensen als jij rondlopen. :aanwal:

Wizdom
02-03-10, 07:03
De ZIONIST duikt in de tweespalt van een samenleving... Hij levert simpele en misleidende oplossingen... In onze tijd duikt ZIONIST Wilders in de tweespalt tussen de bevolking en de regerende partijen... Het is nieuwe wijn in oude zakken...

Soldim
02-03-10, 07:06
De anti-semiet duikt in de tweespalt van een samenleving... Hij levert simpele en misleidende oplossingen... In onze tijd duikt anti-semiet Wizdom in de tweespalt tussen de bevolkingsgroepen ... Het is nieuwe wijn in oude zakken...

Wizdom
02-03-10, 07:06
Nee, niks wijst daarop. Speelt zich allemaal af in dat bizarre breintje van je . Je hebt van wat losse geschiedenisflarden een eigen paranoide wereld gecreeerd.

Vertel jij me dan hoe de ZIONISTEN hun kunstmatige staat hebben gesticht? Wat is jou versie van het geloofwaardige verhaal?

mark61
02-03-10, 07:45
Vertel jij me dan hoe de ZIONISTEN hun kunstmatige staat hebben gesticht? Wat is jou versie van het geloofwaardige verhaal?

Het idee dat jij stemrecht hebt beangstigt me.

naam
02-03-10, 08:25
Het idee dat jij stemrecht hebt beangstigt me.

Hij lijkt een beetje op die arme gek die beweerde dat we allemaal aan de griepprik zouden overlijden. Dat was ook zo'n complottheorie gestoorde die de werkelijkheid niet meer aan kan.

mark61
02-03-10, 08:45
Hij lijkt een beetje op die arme gek die beweerde dat we allemaal aan de griepprik zouden overlijden. Dat was ook zo'n complottheorie gestoorde die de werkelijkheid niet meer aan kan.

Na, die leek me dan nog 16 jaar :hihi:

H.P.Pas
02-03-10, 08:45
Jongen, je hebt volkomen geschifte anti-semitische waan-ideeen.

Kennelijk nemen alleen middelbare blanke mannen daar aanstoot aan. De Broeders vinden het wel best. Ook dat is zorgelijk.

mark61
02-03-10, 08:49
Kennelijk nemen alleen middelbare blanke mannen daaran aanstoot. De Broeders vinden het wel best. Ook dat is zorgelijk.

De broeders zwijgen bedremmeld. Geen interne verdeeldheid voor het oog van de vijand.

H.P.Pas
02-03-10, 09:01
De broeders zwijgen bedremmeld. Geen interne verdeeldheid voor het oog van de vijand.

Zo verging het vele Volksgenossen ook.

Wizdom
02-03-10, 09:05
Het idee dat jij stemrecht hebt beangstigt me.

Dat is geen geloofwaardig antwoord op mijn vraag...

Soldim
02-03-10, 09:20
Dat is geen geloofwaardig antwoord op mijn vraag...

Een van de problemen is dat de enige voor jou geloofwaardige antwoorden de antwoorden zijn die je waan-ideeen bevestigen.

Max Stirner
02-03-10, 09:35
Je bent echt compleet geschift, Wizdom.Maar dan ook compleet.


Galileo werd ook niet geloofd :)

Bofko
02-03-10, 10:11
Vertel jij me dan hoe de ZIONISTEN hun kunstmatige staat hebben gesticht? Wat is jou versie van het geloofwaardige verhaal?

In eerste instantie waren zionisten niet meer dan Joden die streefden naar een eigen staat. Vergelijkbaar dus met moslims die dromen van een eigen kalifaat.
Na de holocaust is dat in een versnelling gekomen. Westerse landen stelden zich vanuit een schuldgevoel meewerkend op en zo is Israel in 1948 ontstaan. En ja er zijn foute dingen gebeurd en die gebeuren nog steeds. Maar niemand in 1948 wist hoe dat zich in de verdere jaren zou ontwikkelen
En dat is het grote makke bij jou. Jij stelt zionisten voor als een kleine groep die geschiedenis en maatschappij bepalen. Die een schaakspel spelen en die weten hoe de toekomst eruitziet.Die 6 miljoen joodse doden 'offeren' om hun stategische positie te verbeteren.Wat een kul. Maatschappelijke en geschiedkundige gebeurtenissen is geen schaak spelen, maar ganzeborden. Proberen een paar stappen te maken en dan kijken waar je staat en soms opnieuw moeten beginnen.

En je zoekt overal naar bevestigingen om je verhaal kloppend te maken.Het is zo ontzettend simpel om zo'n dergelijk verhaaltje bij de Islam te bedenken. Je poneert wat flarden werkelijkheid: massale moslimverhuizing naar Europa, terroristische aanslagen, en integratieproblemen. Het denkkader is dan dat de Islam de wereld wil veroveren en bij iedere aanslag zeg je vervolgens triomfantelijk: zie je wel ? Zoals jij bij de oppakking van 1 Deense Israelspion zegt : zie je wel ? Zo zie je maar dat je veel meer op de door jou gehate Wilders lijkt dan je zelf doorhebt.Ontstaan door puur simplisme en een totaal gebrek aan kennis van psychologie.

mark61
02-03-10, 10:22
Dat is geen geloofwaardig antwoord op mijn vraag...

Jij stelt geen vragen want jij weet al.

H.P.Pas
02-03-10, 11:22
Voor de ZIONISTEN was het allemaal een schaakspel...

Pas op uw ziel, broeder.


The conspiracy theory of society.. comes from abandoning God and then asking :"Who is in his place" .

Aït Ayt
02-03-10, 11:29
De ZIONISTEN hebben de KONINGIN opgeofferd om de KONING van de tegenstander schaakmat te zetten... En de KONING van de tegenpartij was Palestina... De VROUW (De Joden in Europa) hebben ze opgeofferd...

Voor de ZIONISTEN was het allemaal een schaakspel...

inderdaad..


ben goerion in de jaren 30: "Het is niet de taak van de commissie [joods agentschap] om te ijveren voor de rechten van de joden in Duitsland. De commissie moet zich enkel interesseren voor het probleem van de Duitse joden in zoverre ze naar Palestina kunnen emigreren."

ben goerion vlak na de kristalnacht: "Als men mij voor de keuze plaatst en zegt dat ik alle kinderen in Duitsland kan redden door hen naar Engeland te laten vertrekken, of dat ik maar de helft kan redden door hen naar Eretz Israël te laten komen, dan kies ik voor de tweede mogelijkheid."

haim weizmann, toenmalig leider van de zionistische wereldorganisatie: "Zionisme is het eeuwige leven, en in vergelijking daarmee is het redden van enkele duizenden joden slechts een uitstel van executie dat niets oplost."

H.P.Pas
02-03-10, 11:40
inderdaad..



Dat was hypothetische praat, zonder concrete consequenties.
Nog Weizmann noch Ben Goerion zijn ooit in een positie geweest om zulke keuzes te kunnen maken. Juist die ervaren totale machteloosheid was een belangrijke drijfveer achter het (toenmalige) zionisme.
Niks inderdaad dus. Integendeel.

Nuttige link: conferentie van Evian (http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%89vian_Conference). De situatie van de Joden in 1938 was aanzienlijk hopelozer dan die van de Palestijnen nu.

Wizdom
02-03-10, 12:04
Dat was hypothetische praat, zonder concrete consequenties.
Nog Weizmann noch Ben Goerion zijn ooit in een positie geweest om zulke keuzes te kunnen maken. Juist die ervaren totale machteloosheid was een belangrijke drijfveer achter het (toenmalige) zionisme.
Niks inderdaad dus. Integendeel.

Nuttige link: conferentie van Evian (http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%89vian_Conference). De situatie van de Joden in 1938 was aanzienlijk hopelozer dan die van de Palestijnen nu.

David Ben-Gurion was born David Gruen (later changed to David Green) in October 1886 in Plonsk, Poland. He was educated at an Orthodox Hebrew school. In 1903 he helped to organize the Polish branch of the Workers for Zion movement, known as Poʿalei Zion. In 1906 he moved to Palestine, where he worked as a farmer in agricultural settlements and served as a guard against Palestinian attackers. He was an organizer of the Palestine Labor Party and became the editor of its newspaper, Ahdut (Unity), in 1910, which is when he Hebraized his surname to Ben-Gurion.

In 1913 he studied law at the University of Istanbul. When World War I began Ben-Gurion returned to Palestine, but was deported by the Turks in 1915 with his friend Yizhak Ben-Zvi, who later became the president of Israel. Both Ben-Gurion and Ben-Zvi left Palestine and moved to New York City, where Ben-Gurion met and married his wife, Paula.

In the United States Ben-Gurion helped to found the organization ha-Halutz (Young Pioneers) from 1915 - 1916 to support immigration to Palestine. Following the November 1917 British Balfour Declaration, he agreed with Zionist leader Chaim Weizmann that Zionist goals would be best served by supporting the British government. Accordingly, BenGurion enlisted in the British army's Jewish Legion to fight the Ottoman regime. Ben-Gurion enlisted in Canada in 1918, and after training in Nova Scotia, England, and Cairo, he served with General Edmund Henry Allenby in fighting the Turks.

Back in Palestine in 1920, Ben-Gurion helped to create the Histadrut, the national labor federation, and was elected its first secretary-general in 1921. The Histadrut - referred to as a "state within a state," or a "government within a government" - was a major force in economic, social, and labor policy in the Jewish community in Palestine.

H.P.Pas
02-03-10, 12:07
David Ben-Gurion ...

:maf3:
Godallemachtig.. ff goegele wie Ben Goerion ook al weer was.
Verder heb je niets te melden.

PS. Hoe zit dat nou ? Wie heeft de touwtjes van de wereldgeschiedenis in hand. God of de Zionisten ?

Wizdom
02-03-10, 12:09
1886--1973), Zionist leader and first prime minister of Israel. Born in Poland, Ben-Gurion moved to Palestine in 1906. From 1935 to 1948 he served as chairman of the Jewish Agency and Zionist Executive.
As the situation in Europe deteriorated during the late 1930s, Ben-Gurion became increasingly desperate to devise a plan for mass Jewish immigration to Palestine. During the first two years of World War II, Ben-Gurion traveled around the United States, rallying the support of American Jewry for a bold new program called the Biltmore Resolution. This program called for Palestine to be opened up for large-scale immigration after the war and for it to become a Jewish state, under Jewish control. The Zionists would deal with the political side of the Biltmore program, while Jewish organizations throughout the free world would be responsible to fund the project and provide immediate assistance for the Jews of Europe.

Ben-Gurion returned to Palestine in October 1942. By that time, he had confirmed reports of the systematic mass murder of European Jewry. From then on, he worked at organizing the Yishuv'S rescue operations. He encouraged the Jews of Palestine to mobilize for the war effort, and called for the creation of Jewish units in the British army. He did not let the Jewish Agency set up its own wide-reaching rescue committee, preferring that the Yishuv run its own official committee. However, he did allow the Jewish Agency to coordinate political action.

Many historians view Ben-Gurion's actions during the war as rather controversial; they believe that he was dispassionate and did not try hard enough to save European Jews. It seems that Ben-Gurion believed that the Yishuv could not feasibly save many lives, because of the strength of the German war machine and because the Allied powers were not willing to support most rescue plans. Thus, Ben-Gurion decided to turn his attention to smaller, more practical rescue operations that could actually succeed. In fact, he was not apathetic at all to the plight of European Jewry---he was deeply touched by the tragedy, and thus tried to develop policies that would allow for long-term solutions.

H.P.Pas
02-03-10, 12:14
It seems that Ben-Gurion believed that the Yishuv could not feasibly save many lives, because of the strength of the German war machine and because the Allied powers were not willing to support most rescue plans. Thus, Ben-Gurion decided to turn his attention to smaller, more practical rescue operations that could actually succeed.

Daar had hij geen ongelijk in.
Gezien, bijvoorbeeld, het fiasco van de Evian-conferentie.

Wizdom
02-03-10, 12:26
THE POSITIONS OF DAVID BEN-GURION AND YITZHAK TABENKIN VIS-Á-VIS THE HOLOCAUST OF EUROPEAN JEWRY
YEHIAM WEITZ
Hebrew University of Jerusalem Israel

David Ben-Gurion and Yitzhak Tabenkin, two senior leaders of the Labor Movement in Eretz Israel, had somewhat different reactions to the destruction of the Jews of Europe Ben-Gurion was of the opinion that the problems of European Jewry and of Eretz Israel had to be solved jointly, although he supported rescue plans that did not bring Jews immediately to Eretz Israel The terrible news from Europe only strengthened his belief in the centrality of Eretz Israel and in Zionism as the sole solution to the physical survival of the Jewish people Whereas Tabenkin, leader of Ha-Kibbutz Ha-Meuhad (the Labor Movement's kibbutz organization), agreed with the negation of Jewish life outside Eretz Israel, a position confirmed by the Holocaust, he differed from Ben-Gunon on a number of issues, particularly the socialist component of Jewish nationalism Ben-Gunon was willing to yield part of the unique values of the Labor Movement in order to ensure the security and sovereignty of the Jewish people Tabenkin claimed, even at the height of the Holocaust, that without the socialist component, renascent Zionism had no significance

H.P.Pas
02-03-10, 12:32
Ja.
En ?
Wat blijkt hier uit ?
De Zionisten hebben de Franse, Russische en de Turkse revolutie en de Holocaust georganiseerd ?

Slinger
02-03-10, 12:45
Ja.
En ?
Wat blijkt hier uit ?
De Zionisten hebben de Franse, Russische en de Turkse revolutie en de Holocaust georganiseerd ?

En vergeet niet de eerste en tweede wereldoorlog en de koude oorlog. Ze stuurden de communisten, de kapitalisten en de nazi's aan. Stalin, Churchill en Roosevelt werden door hen gemanipuleerd.

Aït Ayt
02-03-10, 12:51
Nog Weizmann noch Ben Goerion zijn ooit in een positie geweest om zulke keuzes te kunnen maken. Juist die ervaren totale machteloosheid was een belangrijke drijfveer achter het (toenmalige) zionisme.


zo hulpeloos en machteloos waren de zionisten niet..


"In 1933 werd er op het congres van de World Zionist Organisation (WZO) een resolutie afgewezen die tegen Hitler werd ingediend. Dit ging om een boycot voor Duitse goederen. Zo’n 43 stemmen gingen richting het plan om de resolutie tegen NS-Duitsland kracht bij te zetten en 240 stemden volledig tegen deze resolutie. Vervolgens ging NS-Duitsland een handelsovereenkomst aan met de Anglo-Palestijnse Bank (onder het beheer van de WZO). De WZO werd de distributeur van Duitse goederen door het middenoosten en Noord Europa."

terwijl nazi-duitsland elders geboycot werd sloten de zionisten welbewust een handelsovereenkomst met de nazi's..
de zionisten en de nazi's hebben er ook een lucratieve mensenhandel op nagehouden bij het verschepen van rijke duitse joden naar palestina waar zowel de nazi's als de zionisten aan verdiend hebben..
yitzhak en begin hebben begin jaren 40 zelfs hun diensten aangeboden aan de nazi's om samen hand in hand te vechten.. je zou verwachten dat dit soort hoog-verraad aan de joden op z'n minst hard gestraft zou worden maar niet in het geval bij deze 2 zionisten aangezien zij het later zelfs tot premier hebben geschopt in israël..
je hoeft mij geen zand in de ogen te wrijven dat dit soort zionisten hulpeloos waren..

mark61
02-03-10, 12:55
zo hulpeloos en machteloos waren de zionisten niet..

Moet dat uit die quote blijken? Godallemachtig.

Jij ook zo'n antisemiet? Niet de geringste behoefte Wizdom tot de orde te roepen? Nee zeker.

Tomas
02-03-10, 12:58
Moet dat uit die quote blijken?

Wel als je er impliciet vanuit gaat dat joden superieur zijn. Vanuit een arabisch standpunt is dat ook zo. Wij zijn blank, dus zien dat anders. Zo is de hierarchie nu eenmaal. Kan je niks aan doen. Nou ja, een beetje klagen.

Mark
02-03-10, 13:16
het is duidelijke dat de joden superieur aan god zijn en de ware meesters van het universum zijn.
wij moeten ook hen aanbidden ipv god.

mark61
02-03-10, 13:50
Wel als je er impliciet vanuit gaat dat joden superieur zijn. Vanuit een arabisch standpunt is dat ook zo. Wij zijn blank, dus zien dat anders. Zo is de hierarchie nu eenmaal. Kan je niks aan doen. Nou ja, een beetje klagen.

Oh ja, daar had ik niet aan gedacht, je hebt gelijk.

Collectief minderwaardigheidscomplex.

ronald
02-03-10, 14:06
David Ben-Gurion was born David Gruen (later changed to David Green) in October 1886 in Plonsk, Poland. He was educated at an Orthodox Hebrew school. In 1903 he helped to organize the Polish branch of the Workers for Zion movement, known as Poʿalei Zion. In 1906 he moved to Palestine, where he worked as a farmer in agricultural settlements and served as a guard against Palestinian attackers. He was an organizer of the Palestine Labor Party and became the editor of its newspaper, Ahdut (Unity), in 1910, which is when he Hebraized his surname to Ben-Gurion.

In 1913 he studied law at the University of Istanbul. When World War I began Ben-Gurion returned to Palestine, but was deported by the Turks in 1915 with his friend Yizhak Ben-Zvi, who later became the president of Israel. Both Ben-Gurion and Ben-Zvi left Palestine and moved to New York City, where Ben-Gurion met and married his wife, Paula.

In the United States Ben-Gurion helped to found the organization ha-Halutz (Young Pioneers) from 1915 - 1916 to support immigration to Palestine. Following the November 1917 British Balfour Declaration, he agreed with Zionist leader Chaim Weizmann that Zionist goals would be best served by supporting the British government. Accordingly, BenGurion enlisted in the British army's Jewish Legion to fight the Ottoman regime. Ben-Gurion enlisted in Canada in 1918, and after training in Nova Scotia, England, and Cairo, he served with General Edmund Henry Allenby in fighting the Turks.

Back in Palestine in 1920, Ben-Gurion helped to create the Histadrut, the national labor federation, and was elected its first secretary-general in 1921. The Histadrut - referred to as a "state within a state," or a "government within a government" - was a major force in economic, social, and labor policy in the Jewish community in Palestine.

Ja.... dus....? Is dit nou je "complete" huiswerkopdracht? Kom je door deze info nou tot die geschifte antisemitische gedachtes die retroactief en allesoverheersend schijnen te werken? Je blijft TOTAAL geschift.

super ick
02-03-10, 17:00
Een ver van mijn bed probleem geimporteerd uit achter gestelde gebieden.

Wizdom
02-03-10, 17:58
Ja.... dus....? Is dit nou je "complete" huiswerkopdracht? Kom je door deze info nou tot die geschifte antisemitische gedachtes die retroactief en allesoverheersend schijnen te werken? Je blijft TOTAAL geschift.

Dit is allemaal gecensureerde tekst... Maar ook uit deze tekst kan je opmaken dat de ZIONISTEN druk bezig zijn met het organiseren van plannen om macht uit te oefenen en partijen tegen elkaar uit te spelen... Het feit dat Ben Goerion pendelde tussen Polen, Turkije, Palestina, Groot Brittanie, Frankrijk
de VS en wat nog meer zij geeft aan hoe groot de reikwijdte is van deze organisatie...

En dat is wat ik al de hele tijd beweerde... De ZIONISTEN plannen en bereiden constant snode plannen uit om hun macht uit te oefenen danwel partijen tegen elkaar uit te spelen...

Ik verwacht niet en dat mag je volgens mij niet verwachten dat SNODE plannen op het internet worden geetaleerd.

Wizdom
02-03-10, 18:00
Maar als je deze quote aanhaalt dan sla je eigenlijk al de spijker op zijn kop...

"In 1933 werd er op het congres van de World Zionist Organisation (WZO) een resolutie afgewezen die tegen Hitler werd ingediend. Dit ging om een boycot voor Duitse goederen. Zo’n 43 stemmen gingen richting het plan om de resolutie tegen NS-Duitsland kracht bij te zetten en 240 stemden volledig tegen deze resolutie. Vervolgens ging NS-Duitsland een handelsovereenkomst aan met de Anglo-Palestijnse Bank (onder het beheer van de WZO). De WZO werd de distributeur van Duitse goederen door het middenoosten en Noord Europa."


Dat zijn de kwalijke praktijken die leiden tot oorlog en verderf...

Anderzijds hielpen de ZIONISTEN Groot Brittanie om Duitsland te vernietigen...

Is dat dan geen landen tegen elkaar uitspelen... Hoe wou je dat uitleggen?

Slinger
02-03-10, 18:32
Maar als je deze quote aanhaalt dan sla je eigenlijk al de spijker op zijn kop...

"In 1933 werd er op het congres van de World Zionist Organisation (WZO) een resolutie afgewezen die tegen Hitler werd ingediend. Dit ging om een boycot voor Duitse goederen. Zo’n 43 stemmen gingen richting het plan om de resolutie tegen NS-Duitsland kracht bij te zetten en 240 stemden volledig tegen deze resolutie. Vervolgens ging NS-Duitsland een handelsovereenkomst aan met de Anglo-Palestijnse Bank (onder het beheer van de WZO). De WZO werd de distributeur van Duitse goederen door het middenoosten en Noord Europa."


Dat zijn de kwalijke praktijken die leiden tot oorlog en verderf...

Anderzijds hielpen de ZIONISTEN Groot Brittanie om Duitsland te vernietigen...

Is dat dan geen landen tegen elkaar uitspelen... Hoe wou je dat uitleggen?

Hoe maak je van een mug een olifant?

Jij bent zo'n fanaticus die alle gevoel voor proportie kwijt is.

naam
02-03-10, 21:03
Maar als je deze quote aanhaalt dan sla je eigenlijk al de spijker op zijn kop...

"In 1933 werd er op het congres van de World Zionist Organisation (WZO) een resolutie afgewezen die tegen Hitler werd ingediend. Dit ging om een boycot voor Duitse goederen. Zo’n 43 stemmen gingen richting het plan om de resolutie tegen NS-Duitsland kracht bij te zetten en 240 stemden volledig tegen deze resolutie. Vervolgens ging NS-Duitsland een handelsovereenkomst aan met de Anglo-Palestijnse Bank (onder het beheer van de WZO). De WZO werd de distributeur van Duitse goederen door het middenoosten en Noord Europa."


Dat zijn de kwalijke praktijken die leiden tot oorlog en verderf...

Anderzijds hielpen de ZIONISTEN Groot Brittanie om Duitsland te vernietigen...

Is dat dan geen landen tegen elkaar uitspelen... Hoe wou je dat uitleggen?

Sterk nog de Zionisten hebben Allah in hun zak. Allah doet wat de Zionisten willen. Anders konden ze dit nooit bereikt hebben. Het zijn übermenschen.

TonH
02-03-10, 21:43
Even zien... dit begon toch met "De ondergrondse maffia van Mustafa Kemal Atatürk wordt opgerold..."?

Ik mag die man wel... Was betrokken bij het eindelijk omver halen van dat volledig vermolmde Ottomaanse rijk en greep echt in toen de militairen niet veel beter bleken. Heeft dat hele gebied eigenlijk voor een totale vernietiging en uitroeiing behoed. Leek me altijd een beetje Grieks. Is ook in Noord-Griekenland geboren. En leek me nooit Joods. Maar ja, zoveel verschil was er toen ook niet rond deze kant van de Middellandse zee...

ronald
02-03-10, 21:46
Dit is allemaal gecensureerde tekst... Maar ook uit deze tekst kan je opmaken dat de ZIONISTEN druk bezig zijn met het organiseren van plannen om macht uit te oefenen en partijen tegen elkaar uit te spelen... Het feit dat Ben Goerion pendelde tussen Polen, Turkije, Palestina, Groot Brittanie, Frankrijk
de VS en wat nog meer zij geeft aan hoe groot de reikwijdte is van deze organisatie...

En dat is wat ik al de hele tijd beweerde... De ZIONISTEN plannen en bereiden constant snode plannen uit om hun macht uit te oefenen danwel partijen tegen elkaar uit te spelen...

Ik verwacht niet en dat mag je volgens mij niet verwachten dat SNODE plannen op het internet worden geetaleerd.

Er is geen land in de wereld dat niet voor haar eigenbelangen zorgt en haar uiterste best doet haar veiligheid, om maar niet te spreken over haar bestaansrecht, veilig te stellen. Klinkt een beetje pathetisch van jou om dit de Zionisten kwalijk te nemen en allerlei onzin bij elkaar te copy-en die niet ter zake doen. Tegenwoordig reist iedereen de wereld af om te lobbyen.
Wil je het hebben over bepaalde strategische handelingen die de Zionisten hebben uitgevoerd ok, maar zonder het gehele plaatje en dus de Arabische kant en de Arabische leiders met hun organisaties is kritiek historisch gezien niet veel waard. Dan ben je alleen retorisch bezig beginnend bij een Zionistisch hellend vlak terwijl je donders goed weet dat dat het niet alleen was. Een Al Hoeseini die niet voor zijn bevolking streed maar voor zichzelf en tegen Joden, komt in jouw geschiedenisboek niet eens voor. Probeer eens te kijken met welke snode plannen hij bezig was. Kijk welke snode plannen Hamas, Hezbollah of Iran nu in petto hebben. Ben je soms blind of doof? In zoverre zou het dom zijn van Israel om niet haar eigen koers te bepalen in plaats Brussel te volgen in hun eigen retoriek dat niets oplost aan de andere kant van de grens van Israel die een heel ander koers varen of jouw "weg naar de vrede" te bewandelen.
Wat dit allemaal met het topic te maken heeft, ik zou het niet weten. Of toch wel...de Zionisten zijn voor alles te beschuldigen. Zo is het in je bovenkamer zeker weer rond.

mark61
02-03-10, 22:48
Even zien... dit begon toch met "De ondergrondse maffia van Mustafa Kemal Atatürk wordt opgerold..."?

Ik mag die man wel... Was betrokken bij het eindelijk omver halen van dat volledig vermolmde Ottomaanse rijk en greep echt in toen de militairen niet veel beter bleken. Heeft dat hele gebied eigenlijk voor een totale vernietiging en uitroeiing behoed. Leek me altijd een beetje Grieks. Is ook in Noord-Griekenland geboren. En leek me nooit Joods. Maar ja, zoveel verschil was er toen ook niet rond deze kant van de Middellandse zee...

Nou eigenlijk niet. Hij nam deel aan de eigenlijk enige echt geslaagde oorlogshandeling van het Osmaanse rijk in WO I, het afslaan van de Dardanellen-expeditie, zoals dat zo gezellig heet. Toen viel hij voor het eerst op.

Tegen de tijd dat hij zich met het voortbestaan van Turkije ging bemoeien was het Osmaanse rijk al volledig vernietigd. Wat een mens Grieks of Turks of joods moet maken, ik zou het niet weten. Er zit bar weinig verschil tussen Grieken en Turken, vinnik eigenlijk.

Het was een ongelooflijke krachtsinspanning om het Griekse leger terug te drijven; enthousiasmerend moet hij zeker zijn geweest. Maar hoe dat precies ging weet niemand omdat hijzelf eigenlijk de enige bron is voor die cruciale jaren. Dissidenten werden weggewerkt.

Ik heb eigenlijk geen idee wat er gebeurd was als hij niet had bestaan. Een soort irakisering denk ik.

Eigenlijk :hihi: :vreemd:

H.P.Pas
03-03-10, 08:51
Jij bent zo'n fanaticus die alle gevoel voor proportie kwijt is.

Ongetwijfeld.
Het vreemde is, dat ik hetzelfde over jou denk als je Israël-mania weer eens met je op de loop gaat.

Slinger
03-03-10, 09:25
Ongetwijfeld.
Het vreemde is, dat ik hetzelfde over jou denk als je Israël-mania weer eens met je op de loop gaat.

Inderdaad is dat vreemd. Ik verwijs je naar mijn onderschrift.

H.P.Pas
03-03-10, 09:33
Ik verwijs je naar mijn onderschrift.

Dat maakt het alleen maar vreemder.

Charlus
03-03-10, 10:11
Heel, heel vreemd. Om niet te zeggen: vreemd.

H.P.Pas
03-03-10, 10:28
Even zien... dit begon toch met "De ondergrondse maffia van Mustafa Kemal Atatürk wordt opgerold..."?

Ik mag die man wel...

Hij is ook al jaren dood.
Dat staatsgrepen ook in Turkije gewoon strafbaar schijnen te worden is natuurlijk een positieve ontwikkeling. Het land wordt steeds normaler.

Wizdom
03-03-10, 10:38
Hij is ook al jaren dood.
Dat staatsgrepen ook in Turkije gewoon strafbaar schijnen te worden is natuurlijk een positieve ontwikkeling. Het land wordt steeds normaler.

Komt wel door een Islamitische Partij...;)

H.P.Pas
03-03-10, 11:08
Komt wel door een Islamitische Partij...;)

Als ze hun eigen hoofddoekenmafia ook nog onder de duim kunnen houden wordt het best wel wat.

mark61
03-03-10, 11:30
Hij is ook al jaren dood.
Dat staatsgrepen ook in Turkije gewoon strafbaar schijnen te worden is natuurlijk een positieve ontwikkeling. Het land wordt steeds normaler.

Zat het maar zo eenvoudig. Maar goed, de macht van de militairen neemt inderdaad af.

Aït Ayt
03-03-10, 11:39
Er is geen land in de wereld dat niet voor haar eigenbelangen zorgt en haar uiterste best doet haar veiligheid, om maar niet te spreken over haar bestaansrecht, veilig te stellen. Klinkt een beetje pathetisch van jou om dit de Zionisten kwalijk te nemen en allerlei onzin bij elkaar te copy-en die niet ter zake doen.

het punt is dat de zionisten helemaal geen land hadden en zij er juist op uit waren om andermans land af te pakken..


Een Al Hoeseini die niet voor zijn bevolking streed maar voor zichzelf en tegen Joden, komt in jouw geschiedenisboek niet eens voor. Probeer eens te kijken met welke snode plannen hij bezig was.

aha, dus toen europese zionisten met geweld het land vd arabieren af wilden pakken was dat bedoeld om de eigenbelangen vd zionisten veilig te stellen.. en als arabieren als al-hoesseini zich wilde verdedigen tegen deze landroof vd europese zionisten dan waren dat snode plannen van al-hoesseini..

om in je eigen woorden te spreken :
je bent TOTAAL geschift !

je lijdt zo te zien aan een schizoïde zionstoornis.. zodra het over israël gaat slaan de stoppen bij je door in je pathologische geest en verlies je elk gevoel van de realiteit..

Aït Ayt
03-03-10, 11:42
Hij is ook al jaren dood.
Dat staatsgrepen ook in Turkije gewoon strafbaar schijnen te worden is natuurlijk een positieve ontwikkeling. Het land wordt steeds normaler.

het valt echter nog te bezien of het ook een positieve ontwikkeling is dat oppositiegeluiden afgedaan worden als potentiële staatsgrepen..

H.P.Pas
03-03-10, 11:55
het valt echter nog te bezien of het ook een positieve ontwikkeling is dat oppositiegeluiden afgedaan worden als potentiële staatsgrepen..

Ik heb niet de indruk, dat dat hier aan de orde is. Weet jij meer dan ik ?

Max Stirner
03-03-10, 12:02
het valt echter nog te bezien of het ook een positieve ontwikkeling is dat oppositiegeluiden afgedaan worden als potentiële staatsgrepen..


Tsja, inderdaad. T'is niet veel meer dan een ordinaire machtsstrijd, volgens mij.

Erdogan heeft waarschijnlijk meerderheid bevolking achter zich, leger weet zich gesteund door de elite ....

Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het leger nog eens zal ingrijpen - ook al wordt me dat door mijn Istanboelse elite-kennissen al een paar jaar lang beloofd - zolang economie blijft groeien en Erdogan geen extreme Talibanisering van Turkije gaat doorvoeren.

Aït Ayt
03-03-10, 12:03
Ik heb niet de indruk, dat dat hier aan de orde is. Weet jij meer dan ik ?


Het plan voor ‘Mokerhamer’ [naam vd coup d'état] zou zijn ontwikkeld door het ondergrondse contraterreurnetwerk Ergenekon, gericht tegen de regering. Tot nu toe zijn zeker vierhonderd mensen aangeklaagd wegens lidmaatschap hiervan – naast militairen ook juristen, journalisten en hoogleraren.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/article1352508.ece/Hoge_officieren_in_Turkije_opgepakt_wegens_couppla n

Max Stirner
03-03-10, 12:14
Ik heb niet de indruk, dat dat hier aan de orde is. Weet jij meer dan ik ?


De ge-arresteerde millitairen worden er mede van beschuldigd in 2003 een oorlog met Griekenland te hebben willen ontketenen en bomaanslagen op moskeeën te hebben willen plannen ... om vervolgens temidden van de ontstane chaos de macht te grijpen.

Das nogal een beschuldiging, Wizdom had hem niet kunnen verzinnen ...

Overigens zijn er het laatste jaar meer dan 100 journalisten opgepakt in Turkije omdat ze lastig waren.


Tot zover dus de 'normalisering' van dat land.

mark61
03-03-10, 13:37
Dat hele Ergenekon is zo vaag als wat. Ik heb me er maar niet meer in verdiept, maar het lijkt me sterk dat het halve leger, laat staan de opperbevelhebber ermee te maken zou hebben. Als het überhaupt bestaat, de Glote Samenzwering.

H.P.Pas
03-03-10, 13:49
Dat hele Ergenekon is zo vaag als wat. Ik heb me er maar niet meer in verdiept, maar het lijkt me sterk dat het halve leger, laat staan de opperbevelhebber ermee te maken zou hebben. Als het überhaupt bestaat, de Glote Samenzwering.

Het leger, elk leger, maakt operatieplannen voor eventualiteiten. Het Turkse leger heeft al 4 staatsgrepen achter de rug en had/heeft zonder twijfel een paar draaiboeken klaar liggen voor de vijfde. De vraag is natuurlijk wat voor status je aan dat soort plannen moet toekennen. In een ordelijk staatsbestel zouden ze helemaal niet moeten bestaan.

mark61
03-03-10, 15:00
Het leger, elk leger, maakt operatieplannen voor eventualiteiten. Het Turkse leger heeft al 4 staatsgrepen achter de rug en had/heeft zonder twijfel een paar de draaiboeken klaar liggen voor de vijfde. De vraag is natuurlijk wat voor status je aan dat soort plannen moet toekennen. In een ordelijk staatsbestel zouden ze helemaal niet moeten bestaan.

Ja, maar dat zijn dan plannen van het opperbevel, hoe heet dat, chefs van staven enzo. 'Regulier', zal ik maar zeggen :zozo: Niks geheims aan verder.

De laatste keer was een telefooncoup, heel geacheveerd :hihi:

Ergenekon, dat is woeste verhalen over militairen, burgers, journalisten, cloak & dagger ondergronds.

Ik ben tot mijn eigen verbazing niet zo uitgesproken. In 1973 was er sprake van een halve burgeroorlog; de regering rolde vechtend over straat en grote aantallen onschuldige burgers kwamen om in het kruisvuur van de extremisten van 3 kanten. Een groot deel van de bevolking slaakte een zucht van verlichting toen de tanks de straat oprolden.

Turkije is geen Nederland oder Schweiz.

H.P.Pas
03-03-10, 15:22
Turkije is geen Nederland oder Schweiz.


De practijk blijft weerbarstig;
het is ook geen Griekenland of Chili; de militairen hebben de macht na relatief korte tijd altijd weer keurig afgegeven, zoals gentlemen betaamt.
Het blijft natuurlijk een vreemde constructie, waar het land in principe een keer vanaf zou moeten.

super ick
03-03-10, 15:59
De practijk blijft weerbarstig;
het is ook geen Griekenland of Chili; de militairen hebben de macht na relatief korte tijd altijd weer keurig afgegeven, zoals gentlemen betaamt.
Het blijft natuurlijk een vreemde constructie, waar het land in principe een keer vanaf zou moeten.

Als de V.S. Irak over een paar jaar verlaten vallen ze Noord-Irak binnen om het uitroepen van Koerdistan te voorkomen. Kunnen de militairen zich met oorlog bezig houden.

H.P.Pas
03-03-10, 16:07
Als de V.S. Irak over een paar jaar verlaten vallen ze Noord-Irak binnen om het uitroepen van Koerdistan te voorkomen. Kunnen de militairen zich met oorlog bezig houden.

Tot nu toe was de Irak-politiek van Turkije aanzienlijk intelligenter dan, pakweg, de Nederlandse.

Slinger
03-03-10, 16:37
Dat maakt het alleen maar vreemder.

Het wordt hoe langer hoe vreemder. Het horen van de andere partij is belangrijk, dat zou jij toch moeten beseffen.

H.P.Pas
03-03-10, 16:41
Het wordt hoe langer hoe vreemder. Het horen van de andere partij is belangrijk, dat zou jij toch moeten beseffen.

Dat ben ik helemaal met je eens.
Waarom doe je het dan niet ?

Slinger
03-03-10, 17:13
Dat ben ik helemaal met je eens.
Waarom doe je het dan niet ?

Ik doe het.
Ik laat hem aan jou horen.

ronald
03-03-10, 17:27
het punt is dat de zionisten helemaal geen land hadden en zij er juist op uit waren om andermans land af te pakken..
Je mist een heel deel van de geschiedenis. Staat op zijn minst slordig. Je mist even een punt dat Joden altijd in het Heilige Land leefden? Je mist even het punt dat onder het Ottomaans bewind Joden land hebben gekocht? Je mist even het punt dat er een Brits Mandaat was en er afspraken mee is gemaakt? Hadden de Palestijnen dan wel een land? Je bekijkt de zaken wel erg simpel, zo niet moedwillig kwaadaardig om een vertekend historisch beeld te schetsen.




aha, dus toen europese zionisten met geweld het land vd arabieren af wilden pakken was dat bedoeld om de eigenbelangen vd zionisten veilig te stellen.. en als arabieren als al-hoesseini zich wilde verdedigen tegen deze landroof vd europese zionisten dan waren dat snode plannen van al-hoesseini..
Je blijft in je vertekend beeld van de historie steken niet waar? Dus ook jij:


om in je eigen woorden te spreken :
je bent TOTAAL geschift !


je lijdt zo te zien aan een schizoïde zionstoornis.. zodra het over israël gaat slaan de stoppen bij je door in je pathologische geest en verlies je elk gevoel van de realiteit..
Door wat ingewikkelder woorden te typen meen je een gelijk te hebben? Welk? Van je eigen gecreëerde historisch beeld? Zodra het om Israel gaat is juist bij jou duidelijk dat je mag liegen voor "het hogere doel". Doe eens een LOI cursus.

mark61
03-03-10, 18:10
De practijk blijft weerbarstig;
het is ook geen Griekenland of Chili; de militairen hebben de macht na relatief korte tijd altijd weer keurig afgegeven, zoals gentlemen betaamt.
Het blijft natuurlijk een vreemde constructie, waar het land in principe een keer vanaf zou moeten.

Jazeker. Maar je kan er gewoon niet zomaar vanuit gaan dat als je een democratie inricht alles dan verder vanzelf goed komt. Ik weet zo gauw niet het recept. Dat zie je nu ook weer in Irak. Democratie keurig ingericht, maar de politici rollen over straat en een klein deel van de bevolking terroriseert de rest. Wat doe je dan? Als de regering niet meer regeert, wie heeft dan nog de autoriteit om de chaos te stoppen?

Want voor de gemiddelde burger hielp het wel, die staatsgrepen in Turkije. Die van 1960 was zelfs 'links', het leger zette een in toenemende mate dictatioriale, rechtse regering af en kwam met de progressiefste grondwet ooit.

Dus tis niet zwart-wit, wou ik maar zeggen. Contre-coeur, dat wel :hihi:

Breek me intussen de bek niet open over de meedogenloze vervolging van vooral linkse, geweldloze intellectuelen, het verbieden van partijen, en andere ellende.

mark61
03-03-10, 18:13
Tot nu toe was de Irak-politiek van Turkije aanzienlijk intelligenter dan, pakweg, de Nederlandse.

Dat is geen kunst.

De Koerdenpolitiek van Turkije was tot voor kort daarentegen een drama. 80 jaar volstrekt nodeloze ellende.

mark61
03-03-10, 18:17
Als de V.S. Irak over een paar jaar verlaten vallen ze Noord-Irak binnen om het uitroepen van Koerdistan te voorkomen. Kunnen de militairen zich met oorlog bezig houden.

Dat weet ik niet zeker. Er gaan in Turkije zelfs stemmen op om dat hele zuidoosten maar te ontruimen en de Koerden het zelf te laten uitzoeken. Ik weet niet of het een drama zou zijn als dat deel zich aansloot bij Noord-Irak, zoiets als Kosovo dat zich aansluit bij Albanië, momenteel ook een nono, al weet ik niet precies waarom.

Ja, de Irakezen gaan dat niet zien zitten, verlies van olie-inkomsten. Het zou wel rust scheppen en de Koerden een staat geven waarop zij net zoveel recht hebben als de bestaande staten / volkeren.

Het gaat Turkije momenteel niet zozeer om een eventuele Koerdische staat in Noord-Irak op zich, maar om de vrijhaven die die staat, dat gebied, zou bieden aan de PKK.

Needless to say dat vervolgens de Koerden met elkaar slaags zouden raken, maar dat is een ander onderwerp.

H.P.Pas
03-03-10, 18:32
Het zou wel rust scheppen


:cheefbek: Syrië en Iran hebben toch ook nog 'gepacificeerde' Koerdische minderheden ?

mark61
03-03-10, 18:36
:cheefbek: Syrië en Iran hebben toch ook nog 'gepacificeerde' Koerdische minderheden ?

Yep. En in de ex-Sovjet Unie zwerven er her en der nog wat rond. Ooit was er een Koerdische ASSR.

Ik weet niet wat dat is, ik denk dat dictators elke ochtend naar de kaart van hun land kijken en het een afgang zouden vinden om een stukje grondgebied op te geven, ook al zou het zoveel kopzorgen schelen. Die rottige bergen kan Iran missen als kiespijn, en Noord-Syrië is ook geen onmisbaar stuk land.

Wizdom
03-03-10, 18:39
YouTube- KEMAL ATATURK The father of Zionism

Wizdom
03-03-10, 18:42
YouTube- PROOF: Mustafa Kemal Ataturk was a Freemason

mark61
03-03-10, 18:44
Joetjoep, tis net de koran en de ahadith ineen. U vraagt en wij draaien.

Jij bent werkelijk te mallotig om wat dan ook te zijn. Moslim is alvast uitgesloten. Allah gaat, als Hij niet zit te schuddebuiken, je braden als een big mac.

DNA
03-03-10, 19:12
YouTube- PROOF: Mustafa Kemal Ataturk was a Freemason (http://www.youtube.com/watch?v=4O1MwQMCWMM&feature=related)


Ataturk was indeed a pro_west criminal jewish zionist who helped the west establish & impose secularism in Turkey after defeating the Ottomans on the ruins & ashes of the Ottoman caliphate :

Ataturk had erased almost all signs of the muslim heritage in Turkey & had even ordered the use of western letters instead of Arabic ones in the Turkish language ...erasing the Islamic identity of the Turks ...

the west had fabricated that hero_status of Ataturk ,also by staging those so_called Ataturk military victories against the English for example !

Besides:

Earlier : The founder & father of zionism Herzl went to see Sultan Abdel Hamid & had offered him a real fortune at the time when that caliphate was in deep economic _financial crisis & had offered him also to mediate between the Sultan & the west to make the latter stop its divide & rule technics in relation to minorities in the calpiphate in exchange for ...palestine :

bying palestine from Abdel Hamid : the latter refused saying : palestine was a muslim wakf & property he couldn't betray :

from that moment on : zionist ' hatred against the caliphate & against the very person of Abdel Hamid grew like no other : that's why they did everything in their power to demonize that greap Sultan ....Ataturk's secularism was the ultimate zionist victory against the caliphate & that great Sultan ....

the rest is history ...

DNA
03-03-10, 19:15
YouTube- KEMAL ATATURK The father of Zionism (http://www.youtube.com/watch?v=h7UPAiqIJ0M)

Ataturk was not the father of zionism :

Herzl was : the founder & father of zionism ....

DNA
03-03-10, 19:20
Joetjoep, tis net de koran en de ahadith ineen. U vraagt en wij draaien.

Jij bent werkelijk te mallotig om wat dan ook te zijn. Moslim is alvast uitgesloten. Allah gaat, als Hij niet zit te schuddebuiken, je braden als een big mac.

Je bent dommer & onwetender dan een groot deel van de Turken helaas met betrekking tot jou eigen geschiedenis ....

Jullie werden genaaid als geen ander door ...Ataturk & door diens & ander joodse zionistisch bewegingnen binnen Turkije toen ....

word's wakker joh, in plaats van alles ontkenen : doe maar 's wat echt serious research dan ....

Never consider ur own ignorance as an ..."argument " !

u can hold no one responsible for ur own vulgarity, stupidity, ignorance , stereotypes ...but urself :

ignorance, stupidity, vulgarity ...are even weapons of mass_destruction, dummy !

DNA
03-03-10, 19:40
Het leger, elk leger, maakt operatieplannen voor eventualiteiten. Het Turkse leger heeft al 4 staatsgrepen achter de rug en had/heeft zonder twijfel een paar draaiboeken klaar liggen voor de vijfde. De vraag is natuurlijk wat voor status je aan dat soort plannen moet toekennen. In een ordelijk staatsbestel zouden ze helemaal niet moeten bestaan.


Precies :

which kindda "democracy" is that then ??? :lol: = a joke _lie !

weird really : the army has the last word , secularism is imposed since Ataturk :

see that silly pathetic tragic_hilarious Ataturk person's cult too : the photos of that bastard are everywhere in Turkey :

Ataturk is een seculaire anti-religie fascistisch "heilig verklaard " totem valse held "god" saint ... :lol:

see how the majority of the Turks vote for that ...Islamic justice & development party of Erdogan ...

The Turks will reject that imposed secularism cancer & reconcile themselves with their own islamic roots, identity, heritage some day ....like a healthy body rejects cancer cells :

well, maybe a serious surgery is needed indeed some day ! :lol:

Those enormous NATO strategic political , Geo_political economic financial ....interests with the west cannot stand in the way of that for ever indeed !



P.S.: Turkey 's imposed secularism by the west via its Ataturk toy was intended as THE example to follow for the rest of so_called muslim countries :

even though Islam rejects the separation between Mosque & state :

the west thought, well,let's try secularism in Turkey : if it that w'd beome a sucess in Turkey , we'll try to spread it to the rest of the so_called muslim countries ...

Erdogan's party as is the case of any other islamic party in Turkey do respect that imposed secularism untill the people w'd rise against it & defeat it :

Islam does respect the will of the majority ...under such circumstances at least, to avoid Fitna...& to avoid bloodshed ... !

Slinger
03-03-10, 20:04
the west thought, [/SIZE]

Simpel wereldbeeld heb je toch...

Wizdom
03-03-10, 20:34
Simpel wereldbeeld heb je toch...

Nee... Die van jou is complex...:hihi:

Slinger
03-03-10, 20:46
Nee... Die van jou is complex...:hihi:

Ik denk niet dat 'het westen' iets denkt. En 'het oosten' ook niet.

DNA
03-03-10, 21:34
Nee... Die van jou is complex...:hihi:

Die van hem is ............alles behalve de werkelijkheid, waarheid, feiten, ... :lol:

what can u expect from zionists ' lovers ??? :lol:

They w'd sell their own mothers or even w'd deny their mothers ' existences if that w'd suit them best ! :lol: = nothing new under the sun !

mark61
04-03-10, 07:02
Ataturk

Ah, daar komt de andere antisemitische rat weer uit zijn hol.

Voor de honderdste keer: betrouwbare bronnen? Jij komt nergens mee, of antisemitische vuilspuiterij van anonieme idioten.

Wetenschap, daar heb jij toch altijd de mond van vol? Maar even niet als er wat te antisemieten valt.

Jij weet NIETS over Atatürk. Je bent GEEN moslim. Allah is tegen racisme en leugens en laster.

mark61
04-03-10, 07:03
Je bent dommer & onwetender dan een groot deel van de Turken helaas met betrekking tot jou eigen geschiedenis ....

Ranzige imbeciel. Zwijg.

mark61
04-03-10, 07:04
[COLOR="Red"]see how the majority of the Turks vote for that ...Islamic justice & development party of Erdogan ...

Je liegt. Je weet niets. Djahil. De AKP kreeg 34,2% van de stemmen.

Wizdom
04-03-10, 07:04
Ah, daar komt de andere antisemitische rat weer uit zijn hol.

Voor de honderdste keer: betrouwbare bronnen? Jij komt nergens mee, of antisemitische vuilspuiterij van anonieme idioten.

Wetenschap, daar heb jij toch altijd de mond van vol? Maar even niet als er wat te antisemieten valt.

Jij weet NIETS over Atatürk. Je bent GEEN moslim. Allah is tegen racisme en leugens en laster.

Alleen MARK61 spreekt de waarheid...:hihi:

mark61
04-03-10, 07:12
Alleen MARK61 spreekt de waarheid...:hihi:

Hoe kom je daarbij? Ik weet dat Sallah en jij smerige antisemitische leugenaars zijn, die bovendien niets van Turkije weten, en er geen been in zien willekeurige antisemitische propaganda van internet te plukken als 'bewijs' en als rechtvaardiging van jullie antisemitisme, of hier gaat het eerder om 'anti-ataturkisme'.

Je bent dom, en wilt dat graag zijn. Je hebt schijt aan de waarheid, die interesseert je niet.

Je bent een uiterst griezelige minkukel. Dat laatste compenseert het eerste.

Heb jij van je ouders geen hchouma geleerd? Of zijn die ook antisemitisch?

Je denkt dat Allah jou met goedkeuring zit te bekijken? Jij kan NOOIT in God geloven en deze onzinnige praat debiteren.

Make your mind up.

Wizdom
04-03-10, 08:47
Hoe kom je daarbij? Ik weet dat Sallah en jij smerige antisemitische leugenaars zijn, die bovendien niets van Turkije weten, en er geen been in zien willekeurige antisemitische propaganda van internet te plukken als 'bewijs' en als rechtvaardiging van jullie antisemitisme, of hier gaat het eerder om 'anti-ataturkisme'.

Je bent dom, en wilt dat graag zijn. Je hebt schijt aan de waarheid, die interesseert je niet.

Je bent een uiterst griezelige minkukel. Dat laatste compenseert het eerste.

Heb jij van je ouders geen hchouma geleerd? Of zijn die ook antisemitisch?

Je denkt dat Allah jou met goedkeuring zit te bekijken? Jij kan NOOIT in God geloven en deze onzinnige praat debiteren.

Make your mind up.

Smerige leugenaar... Geschiedenis ontkenner.... Die kwalificatie stel jij maar is nergens op gebaseerd... Is de geschiedenis antisemiet?

H.P.Pas
04-03-10, 09:13
Geschiedenis ontkenner.... Die kwalificatie stel jij maar is nergens op gebaseerd... Is de geschiedenis antisemiet?

Waar kun je die kopen, de geschiedenis ?

Soldim
04-03-10, 09:21
Smerige leugenaar... Geschiedenis ontkenner.... Die kwalificatie stel jij maar is nergens op gebaseerd... Is de geschiedenis antisemiet?

Jij bent antisemiet, daarom plak je onbewezen beschuldigingen tot een soort geschiedenis aaneen.

naam
04-03-10, 09:26
Smerige leugenaar... Geschiedenis ontkenner.... Die kwalificatie stel jij maar is nergens op gebaseerd... Is de geschiedenis antisemiet?

Gek dat je de joden overal de schuld van geeft terwijl juist de alwetende en almachtige Allah overal verantwoordelijk voor is.

mark61
04-03-10, 09:37
Smerige leugenaar... Geschiedenis ontkenner.... Die kwalificatie stel jij maar is nergens op gebaseerd... Is de geschiedenis antisemiet?

Huh? Waar lieg ik over? Ik constateer dat jij een antisemiet bent, dat lijkt me duidelijk. Ik meen ook te weten dat Allah ernstig tegen racisme en liegen is. Dus wat gaat het worden broedert?

Welke geschiedenis?

Soldim
04-03-10, 09:51
Huh? Waar lieg ik over? I

Dat leugenaar was de betiteling die je hem gaf/geeft. In zijn ogen onterrecht.

't Blijft me verbazen dat mensen die onzin niet alleen durven te posten, maar het ook zelf nog geloven.

H.P.Pas
04-03-10, 09:57
niet alleen durven te posten, maar het ook zelf nog geloven.

Als alle witte atheïsten van het forum er tegen te hoop lopen.. dan moet het wel waar zijn. Toch ?

mark61
04-03-10, 10:01
Als alle witte atheïsten van het forum er tegen te hoop lopen.. dan moet het wel waar zijn. Toch ?

Ja dat zal de redenering wel zijn.

Soldim
04-03-10, 10:19
Ja dat zal de redenering wel zijn.

Een der vragen die het oproept is waarom zij die hij als 'Broeders' ziet zich absoluut niet geroepen voelen hem enigszins richting het juiste spoor te wijzen....

H.P.Pas
04-03-10, 10:26
Een der vragen die het oproept is waarom zij die hij als 'Broeders' ziet zich absoluut niet geroepen voelen hem enigszins richting het juiste spoor te wijzen....

Daar hebben we het al over gehad. (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4273044&postcount=96)

Soldim
04-03-10, 10:29
Daar hebben we het al over gehad. (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4273044&postcount=96)

Ach, Broeders, ik has uw posts gemist

:slaap:

Bofko
04-03-10, 10:30
't Blijft me verbazen dat mensen die onzin niet alleen durven te posten, maar het ook zelf nog geloven.

Het is voor de Wizdommen geen kwestie van durven. Het is ze gewoon met de paplepel ingegeven. In het heilige boek wordt gesproken over Saitan.Saitan is puur 1-dimensionaal slecht en kwaadaardig en kent verder geen nuances. Door het zionisme als de verpersoonlijking op aarde van saitan te zien erkennen ze het bestaan van satan ( en dus die waarheid in het heilige boek) en verkondigen ze dus een moslim-korrekt standpunt.

Het resultaat is een hoop bagger aan onderbuik, verdraaiingen, laster en simplificaties.

H.P.Pas
04-03-10, 10:38
Het resultaat is een hoop bagger aan onderbuik, verdraaiingen, laster en simplificaties.

Kortom, de Satan.

Het is verdomme nog waar ook..

mark61
04-03-10, 10:59
Het is voor de Wizdommen geen kwestie van durven. Het is ze gewoon met de paplepel ingegeven. In het heilige boek wordt gesproken over Saitan.Saitan is puur 1-dimensionaal slecht en kwaadaardig en kent verder geen nuances. Door het zionisme als de verpersoonlijking op aarde van saitan te zien erkennen ze het bestaan van satan ( en dus die waarheid in het heilige boek) en verkondigen ze dus een moslim-korrekt standpunt.

Het resultaat is een hoop bagger aan onderbuik, verdraaiingen, laster en simplificaties.

Het gros van de moslims heeft nog nooit een heilig boek van dichtbij gezien.

Dit is gewoon een overspannen pubertje uit de internettijd. Te lui om naar school te gaan en echte kennis te verwerven, opstandig zoals dat hoort en een vaag islamitisch discours als prestigeverhoger voor het verwarde gewauwel.

De nieuwe plastic fundi, zie Olivier Roy.

Aït Ayt
04-03-10, 11:20
Een der vragen die het oproept is waarom zij die hij als 'Broeders' ziet zich absoluut niet geroepen voelen hem enigszins richting het juiste spoor te wijzen....


hij zit al op het juiste spoor.. ;)

Aït Ayt
04-03-10, 11:23
Smerige leugenaar... Geschiedenis ontkenner.... Die kwalificatie stel jij maar is nergens op gebaseerd... Is de geschiedenis antisemiet?

laat je niet opnaaien door die notoire leugenaar..

Slinger
04-03-10, 11:33
Smerige leugenaar... Geschiedenis ontkenner.... Die kwalificatie stel jij maar is nergens op gebaseerd... Is de geschiedenis antisemiet?

Jouw interpretatie van de geschiedenis wel.

Aït Ayt
04-03-10, 11:36
Je mist een heel deel van de geschiedenis. Staat op zijn minst slordig. Je mist even een punt dat Joden altijd in het Heilige Land leefden?

read again.. ik had het niet over arabische joden maar over zionisten.. de arabische joden die er leefden hadden geen behoefte om een seculiere joodse republiek voor het ganse joodse volk te stichten.. sterker nog, ze waren er juist op tegen dat europese zionisten daar de rust kwamen verstoren..


Je mist even het punt dat onder het Ottomaans bewind Joden land hebben gekocht?

grond kopen wil niet zeggen dat ze meteen ook maar landrechten konden afdwingen.. dat er hier en daar een stukje grond gekocht werd door zionisten gaf ze geen enkel recht om een eigen land te stichten.. daar komt bij dat de zionisten amper grond gekocht hebben.. minder dan 10% van het oorspronkelijke mandaatgebeid is legaal gekocht door joden.. de rest is gestolen middels geweldadige landroof..


Je mist even het punt dat er een Brits Mandaat was en er afspraken mee is gemaakt? Hadden de Palestijnen dan wel een land?

europese zionisten sloten dealtjes met britten om land te stelen in azië terwijl de britten daar natuurlijk geen ene moer over te zeggen hadden.. dat gebied behoorde helemaal niet aan de britten toe.. het waren indringers net als de europese zionisten dat waren.. de ene dief sloot een deal met de andere dief om elders de buit te stelen..


Je bekijkt de zaken wel erg simpel, zo niet moedwillig kwaadaardig om een vertekend historisch beeld te schetsen.

niet ik maar jij staat grootschalige landroof schaamteloos recht te praten en noemt het verzet tegen deze landroof "snode plannen"..


Door wat ingewikkelder woorden te typen meen je een gelijk te hebben? .

zo ingewikkeld waren de woorden niet hoor.. maar ik wil het anders nog even wel in je eigen woorden samenvatten : je bent TOTAAL geschift..

Soldim
04-03-10, 12:42
hij zit al op het juiste spoor.. ;)

Ach, u is ook anti-semiet. :aanwal:

Aït Ayt
04-03-10, 13:05
Ach, u is ook anti-semiet. :aanwal:

ik ben antizionist.. dat is heel wat anders dan een antisemiet..
de meeste zionisten zijn geen semieten..
palestijnen zijn daarintegen wel semieten.. heel veel moslims zijn semieten.. ik ben prosemiet..

H.P.Pas
04-03-10, 13:50
ik ben antizionist.. dat is heel wat anders dan een antisemiet..

Waarom dan partij kiezen voor een antisemiet ?

In het Nederlands betekent antisemiet 'jodenhater'. Zoals jij overigens ook wel weet. Dus niet gaan zitten mieren over semieten als taalgroep.

Aït Ayt
04-03-10, 14:07
Waarom dan partij kiezen voor een antisemiet ?

In het Nederlands betekent antisemiet 'jodenhater'. Zoals jij overigens ook wel weet. Dus niet gaan zitten mieren over semieten als taalgroep.


antisemitisme is een verkeerde term om daarmee jodenhaat te benoemen.. de meeste semieten zijn geen zionisten noch joden.. daar komt bij dat ik niks tegen joden heb en er van jodenhaat geen enkele sprake is.. ook bij wizdom zie ik geen spoortje jodenhaat.. hij richt zijn pijlen op het zionisme..
het zal bij jullie wel een gebrek aan argumenten zijn om de ander dan maar uit te gaan maken voor antisemiet.. het is keer op keer hetzelfde liedje.. kritiek op zionisme/israël wordt steeds beantwoord met de valse aantijging dat de ander een antisemiet is..



Waarom noemen ze u volgens u een antisemiet?
"Dat is de tactiek van de joodse lobby. Door mij zo af te schilderen, kan ik geen kritiek leveren op het zionistische bewind. Het zijn niet de joden die niet deugen, maar de zionistische ideologie die niet deugt.
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=295291

Soldim
04-03-10, 14:11
ook bij wizdom zie ik geen spoortje jodenhaat.. hij richt zijn pijlen op het zionisme..


Nee hoor. Hij richt zijn pijlen op Ataturk en de de al dan niet vermeende Joodse banden.



het zal bij jullie wel een gebrek aan argumenten zijn om de ander dan maar uit te gaan maken voor antisemiet.. het is keer op keer hetzelfde liedje.. kritiek op zionisme/israël wordt steeds beantwoord met de valse aantijging dat de ander een antisemiet is..


Het gaat hier dus niet om kritiek om Israel of zionisme.

Aït Ayt
04-03-10, 14:20
Nee hoor. Hij richt zijn pijlen op Ataturk en de de al dan niet vermeende Joodse banden.

ik zie niet in wat daar antisemitisch aan is.. mag er niet gesteld worden dat turken zionisten of joden kunnen zijn ? in jouw beperkte wereldbeeld is een turk per definitie een moslim en moet er gelijk sprake zijn van jodenhaat als er beweerd wordt dat een turk joods zou zijn ?

als wizdom zegt dat wilders vermeende banden heeft met indonesië; gaan jullie dan roepen dat wizdom een indo-hater is ?

Soldim
04-03-10, 14:24
ik zie niet in wat daar antisemitisch aan is.. mag er niet gesteld worden dat turken zionisten of joden kunnen zijn ?


Dan zul je de betreffende posts, een stukje omhoog in dit topic, moeten lezen.



in jouw beperkte wereldbeeld


Zegt onze 1-dimensionale denken :zozo:



is een turk per definitie een moslim en moet er gelijk sprake zijn van jodenhaat als er beweerd wordt dat een turk joods zou zijn ?


Nee. Maar dat is dan ook niet wat de heer Wizdom beweert.

Slinger
04-03-10, 14:31
ik zie niet in wat daar antisemitisch aan is.. mag er niet gesteld worden dat turken zionisten of joden kunnen zijn ? in jouw beperkte wereldbeeld is een turk per definitie een moslim en moet er gelijk sprake zijn van jodenhaat als er beweerd wordt dat een turk joods zou zijn ?

als wizdom zegt dat wilders vermeende banden heeft met indonesië; gaan jullie dan roepen dat wizdom een indo-hater is ?

Wizdom heeft nog veel meer gezegd. Zijn beweringen in dit topic over de hand van de Joden in de wereldgeschiedenis, waarbij hij Ataturk als voorbeeld aanhaalde, zijn antisemitisch.

mark61
04-03-10, 14:52
hij zit al op het juiste spoor.. ;)

Ah, jij voegt je bij het clubje antisemieten. Ik dacht niet dat je zó gek was, maar blijkbaar wel.

Aït Ayt
04-03-10, 15:16
Dan zul je de betreffende posts, een stukje omhoog in dit topic, moeten lezen.

daarin staat te lezen :


"Wat ik over hem weet? Het was een geheim agent van de ZIONISTEN... "

"Mustafa Kemal Attaturk: A Jew of Sephardic origin. Attaturk attended the Jewish Elementary school known as the Semsi Effendi School run by the Jew Simon Zvi."

omwille van deze opmerking werd wizdom uitgemaakt voor "antisemitische imbeciel"..
het is schijnbaar een vorm van jodenhaat om te stellen dat een turk een jood en een geheimagent was vd zionisten.. :maf2:


Nee. Maar dat is dan ook niet wat de heer Wizdom beweert.

maar jullie blijkbaar wel.. het schijnt voor jullie immers jodenhaat te zijn om een turk een jood of een zionist te noemen.. wizdom wordt hierom immers voor antisemiet uitgemaakt..
het is collectieve gekte bij jullie zodra het woord jood of zionist valt.. de ziekte van ronald is blijkbaar besmettelijk.. van hem kan ik het nog wel enigzins begrijpen waarom hij steeds door het lint gaat.. hij is immers zelf een hardcore zionist maar waarom atheïsten nu ook al beginnen te schuimbekken bij het woord zionist begrijp ik niet goed..

Bofko
04-03-10, 15:21
Het gros van de moslims heeft nog nooit een heilig boek van dichtbij gezien.
Nee, maar Wizdom wel denk ik.Maar los daarvan nemen ze dan veel aan van mensen die beweren de koran wel gelezen te hebben + bijhorende interpretatie.Ik snap de relevantie van deze opmerking eigenlijk niet.



Dit is gewoon een overspannen pubertje uit de internettijd. Te lui om naar school te gaan en echte kennis te verwerven, opstandig zoals dat hoort en een vaag islamitisch discours als prestigeverhoger voor het verwarde gewauwel.

De nieuwe plastic fundi, zie Olivier Le Roy.

Ik kan me niet vinden in deze typering. Wizdom lijkt mij wat ouder.Reageert i.i.g. nooit met een superkort lontje en gebruikt ook geen straatjargon.

mark61
04-03-10, 17:33
Nee, maar Wizdom wel denk ik.Maar los daarvan nemen ze dan veel aan van mensen die beweren de koran wel gelezen te hebben + bijhorende interpretatie.Ik snap de relevantie van deze opmerking eigenlijk niet.

Ik kan me niet vinden in deze typering. Wizdom lijkt mij wat ouder.Reageert i.i.g. nooit met een superkort lontje en gebruikt ook geen straatjargon.

Nou ja jij kwam met met de paplepel ingegoten. Mij lijkt het uiterst onwaarschijnlijk dat enige Marokkaanse ouder zo praat of hun kinderen zo opvoedt. En die ouders lezen over het algemeen geen koran.

Nee hij lijkt me ook wel ouder, fysiek dan, maar geestelijk niet echt. Dat hij geen straatjargon gebruikt hoort bij dit type mensen. Ze meten zich een quasi-gedragen taalgebruik aan dat ze halen uit die internetgeleerden van ze. Plus een eventuele verdwaalde alternatieve preker. En daar hoort dan ook die bestudeerde zelfbeheersing bij. Dat staat vroom :)

mark61
04-03-10, 17:34
Ach, Broeders, ik has uw posts gemist

:slaap:

Geeft niet Broeder, het is nooit te laat voor inkeer.

Tomas
04-03-10, 17:47
...En daar hoort dan ook die bestudeerde zelfbeheersing bij. Dat staat vroom :)

Dat is ook zo! Geen toe.

ELdorado
04-03-10, 18:07
Smerige leugenaar... Geschiedenis ontkenner.... Die kwalificatie stel jij maar is nergens op gebaseerd... Is de geschiedenis antisemiet?


:lol:

Precies : de geschiedenis liegt er niet om !

mark61
04-03-10, 18:07
Dat is ook zo! Geen toe.

Ja ik geef toe.

mark61
04-03-10, 18:08
:lol:

Precies : de geschiedenis liegt er niet om !

Welke geschiedenis?

ELdorado
04-03-10, 18:09
Je bent dommer & onwetender dan een groot deel van de Turken helaas met betrekking tot jou eigen geschiedenis ....

Jullie werden genaaid als geen ander door ...Ataturk & door diens & ander joodse zionistisch bewegingnen binnen Turkije toen ....

word's wakker joh, in plaats van alles ontkenen : doe maar 's wat echt serious research dan ....

Never consider ur own ignorance as an ..."argument " !

u can hold no one responsible for ur own vulgarity, stupidity, ignorance , stereotypes ...but urself :

ignorance, stupidity, vulgarity ...are even weapons of mass_destruction, dummy !

ELdorado
04-03-10, 18:10
Welke geschiedenis?


That of ur Turkish vulgarity, stupidity, ignorance, stereotypes ... :lol:

ELdorado
04-03-10, 18:11
Precies :

which kindda "democracy" is that then ??? :lol: = a joke _lie !

weird really : the army has the last word , secularism is imposed since Ataturk :

see that silly pathetic tragic_hilarious Ataturk person's cult too : the photos of that bastard are everywhere in Turkey :

Ataturk is een seculaire anti-religie fascistisch "heilig verklaard " totem valse held "god" saint ... :lol:

see how the majority of the Turks vote for that ...Islamic justice & development party of Erdogan ...

The Turks will reject that imposed secularism cancer & reconcile themselves with their own islamic roots, identity, heritage some day ....like a healthy body rejects cancer cells :

well, maybe a serious surgery is needed indeed some day ! :lol:

Those enormous NATO strategic political , Geo_political economic financial ....interests with the west cannot stand in the way of that for ever indeed !



P.S.: Turkey 's imposed secularism by the west via its Ataturk toy was intended as THE example to follow for the rest of so_called muslim countries :

even though Islam rejects the separation between Mosque & state :

the west thought, well,let's try secularism in Turkey : if it that w'd beome a sucess in Turkey , we'll try to spread it to the rest of the so_called muslim countries ...

Erdogan's party as is the case of any other islamic party in Turkey do respect that imposed secularism untill the people w'd rise against it & defeat it :

Islam does respect the will of the majority ...under such circumstances at least, to avoid Fitna...& to avoid bloodshed ... !

mark61
04-03-10, 18:12
Je [/SIZE]

In plaats van dat imbeciele gescheld, oh antisemiet, zou je eerst beter es met fatsoenlijke bronnen komen.

Jullie zwetsen uit jullie onwetende kippennekjes, weten niet eens waar Turkije ligt, weten eigenlijk helemaal niets over niets, en maar ranzige taal uitbraken.

Schaam jij je dan nergens voor? Je denkt, als ik anoniem prik heeft Allah het niet door?

Nepmoslim. Je bent een belediging voor het geloof.

Zeg ongelovig varken, hoe kom je er eigenlijk bij dat ik Turks ben? :hihi:

ELdorado
04-03-10, 18:12
Ik denk niet dat 'het westen' iets denkt. En 'het oosten' ook niet.


That was just a metaphor, dummy !

ELdorado
04-03-10, 18:13
In plaats van dat imbeciele gescheld, oh antisemiet, zou je eerst beter es met fatsoenlijke bronnen komen.

Jullie zwetsen uit jullie onwetende kippennekjes, weten niet eens waar Turkije ligt, weten eigenlijk helemaal niets over niets, en maar ranzige taal uitbraken.

Schaam jij je dan nergens voor? Je denkt, als ik anoniem prik heeft Allah het niet door?

Nepmoslim. Je bent een belediging voor het geloof.

:lol:

Ignorance, stupidity, vulgarity, stereotypes ...are weapons of mass_destruction, dummy !

Never consider ur own ignorance as an ..."argument", dummy !

u can hold no one responsible for ur own ignorance, stupidity, vulgarity, stereotypes..., dummy !

mark61
04-03-10, 18:18
Oh je durft niet meer te schelden in je pm's. Beperkt zich tot imbeciele smilies.

Boeiuh.

ELdorado
04-03-10, 18:18
In plaats van dat imbeciele gescheld, oh antisemiet, zou je eerst beter es met fatsoenlijke bronnen komen.

Jullie zwetsen uit jullie onwetende kippennekjes, weten niet eens waar Turkije ligt, weten eigenlijk helemaal niets over niets, en maar ranzige taal uitbraken.

Schaam jij je dan nergens voor? Je denkt, als ik anoniem prik heeft Allah het niet door?

Nepmoslim. Je bent een belediging voor het geloof.

Zeg ongelovig varken, hoe kom je er eigenlijk bij dat ik Turks ben? :hihi:

will u behave , dummy ??? :lol:

ELdorado
04-03-10, 18:20
Ataturk was indeed a pro_west criminal jewish zionist who helped the west establish & impose secularism in Turkey after defeating the Ottomans on the ruins & ashes of the Ottoman caliphate :

Ataturk had erased almost all signs of the muslim heritage in Turkey & had even ordered the use of western letters instead of Arabic ones in the Turkish language ...erasing the Islamic identity of the Turks ...

the west had fabricated that hero_status of Ataturk ,also by staging those so_called Ataturk military victories against the English for example !

Besides:

Earlier : The founder & father of zionism Herzl went to see Sultan Abdel Hamid & had offered him a real fortune at the time when that caliphate was in deep economic _financial crisis & had offered him also to mediate between the Sultan & the west to make the latter stop its divide & rule technics in relation to minorities in the calpiphate in exchange for ...palestine :

bying palestine from Abdel Hamid : the latter refused saying : palestine was a muslim wakf & property he couldn't betray :

from that moment on : zionist ' hatred against the caliphate & against the very person of Abdel Hamid grew like no other : that's why they did everything in their power to demonize that greap Sultan ....Ataturk's secularism was the ultimate zionist victory against the caliphate & that great Sultan ....

the rest is history ...

Tomas
04-03-10, 18:24
Zo is het. Niet de joden zijn superieur, maar de blanke westerse heterosexuele man. So true. Wij hebben gemanipuleerd en doen dat nog steeds. Better than ever before. Ik wordt helemaal warm van binnen.

ELdorado
04-03-10, 18:25
Oh je durft niet meer te schelden in je pm's. Beperkt zich tot imbeciele smilies.

Boeiuh.

:lol:

Bofko
04-03-10, 18:27
Zo is het. Niet de joden zijn superieur, maar de blanke westerse heterosexuele man. So true. Wij hebben gemanipuleerd en doen dat nog steeds. Better than ever before. Ik wordt helemaal warm van binnen.

Onvoorstelbaar succesvol. Zelfs als Turkije de gedroomde moslimstaat wordt blijft Salla gewoon in door westerlingen geregeerde Engeland of Nederland wonen. Nieuw Zeeland of Amerika kan ook nog las ik laatst.

Tomas
04-03-10, 18:28
:lol:

Ik vraag mij wel eens af hoe jij verzorgd wordt. Wie of wat doet dat? Wil je daar eens wat over vertellen?

ELdorado
04-03-10, 18:28
Zo is het. Niet de joden zijn superieur, maar de blanke westerse heterosexuele man. So true. Wij hebben gemanipuleerd en doen dat nog steeds. Better than ever before. Ik wordt helemaal warm van binnen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Typical dumb Eurocentrism : ironic or not !


Inferiority complex ???

je moet je jezelf niet overschatten : je bent niet de joden, je bent niet het westen ... .... :lol:

History is re_written by the winners ....

Ther west is powerful today, other civilizations , races, ....were powerful yesterday ....other nations, races ...will be powerful tomorrow :

western domination is not eternal : see history :

Take a look back at history & u can foresee the ...future ...

jou eigen kat kan wel superieur aan jezelf zijn ...

Tomas
04-03-10, 18:29
Onvoorstelbaar succesvol. Zelfs als Turkije de gedroomde moslimstaat wordt blijft Salla gewoon in door westerlingen geregeerde Engeland of Nederland wonen. Nieuw Zeeland of Amerika kan ook nog las ik laatst.

Overweegt ie alleen westerse landen? Echt? Niet eens zo onverwacht, maar die gespletenheid is zo bizar.

Bofko
04-03-10, 18:35
Overweegt ie alleen westerse landen? Echt? Niet eens zo onverwacht, maar die gespletenheid is zo bizar.

Hij zal het nooit toegeven maar hij vind Dawkins boeken veel interessanter dan islamlectuur waarin alles al voorgekauwd is.

ELdorado
04-03-10, 18:36
Onvoorstelbaar succesvol. Zelfs als Turkije de gedroomde moslimstaat wordt blijft Salla gewoon in door westerlingen geregeerde Engeland of Nederland wonen. Nieuw Zeeland of Amerika kan ook nog las ik laatst.

u don't have to believe in communism or to be a communist to live in China, Cuba ...

u don't have to believe in Islam or to be a muslim to live in so_called muslim countries ...

I don't have to believe in so_called secular liberal democracy to live in the west ...so...

Bofko
04-03-10, 18:38
I don't have to believe in so_called secular liberal democracy to live in the west ...so...

Wanting to live bedoel je natuurlijk.

Tomas
04-03-10, 18:38
Hij zal het nooit toegeven maar hij vind Dawkins boeken veel interessanter dan islamlectuur waarin alles al voorgekauwd is.

Hij leest die boeken niet echt. Daar heeft ie de aandachtspanne niet voor. Hij haalt her en der wat kleine stukjes bij elkaar. Net genoeg voor z'n 1 dimensionale mind.

ELdorado
04-03-10, 18:38
Overweegt ie alleen westerse landen? Echt? Niet eens zo onverwacht, maar die gespletenheid is zo bizar.

waaroom is dat dan , Einstein ???

zou je niet gaan wonen in communistisch China bijv. als dat moet ???

Tomas
04-03-10, 18:39
Wanting to live bedoel je natuurlijk.

Ach de nuance. Who cares.

ELdorado
04-03-10, 18:40
Overweegt ie alleen westerse landen? Echt? Niet eens zo onverwacht, maar die gespletenheid is zo bizar.

waaroom is dat dan , Einstein ???

zou je niet gaan wonen in communistisch China bijv. als dat zou moeten of wat dan ook ???

ieder heeft z'n eigen redenen, vind je niet soms ??? om dit of dat te doen : waar bemoei je je mee dan ......hypocriet moraal ridder ???

Tomas
04-03-10, 18:42
waaroom is dat dan , Einstein ???

zou je niet gaan wonen in communistisch China bijv. als dat zou moeten of wat dan ook ???

ieder heeft z'n eigen redenen, vind je niet soms ??? om dit of dat te doen : waar bemoei je je mee dan ......hypocriet moraal ridder ???

Bofko heeft dus -zoals gewoonlijk- alles weer goed onthouden. Als je de keuze hebt kies jij voor een seculier westers land. Waanzinnig. Je bent echt voer voor psychologen.

Bofko
04-03-10, 18:45
Hij leest die boeken niet echt. Daar heeft ie de aandachtspanne niet voor. Hij haalt her en der wat kleine stukjes bij elkaar. Net genoeg voor z'n 1 dimensionale mind.

Tsha, d'r is die onbedwingbare behoefte om iedere zin langs de islamitische meetlat te leggen. Zonder die meetlat leest het een stuk ontspannener.

ELdorado
04-03-10, 18:48
Hij zal het nooit toegeven maar hij vind Dawkins boeken veel interessanter dan islamlectuur waarin alles al voorgekauwd is.


:lol:

kan je dat niet "rechtstreeks " tegen mij zeggen soms ???

talking 'bout me in the third sense ??? :lol:

u & ur streotypes again ! :lol:

Dawkins is een echt ideologisch materialistisch lachertje joh :

vind ik de wetenschappelijke resultaten waar ie het over heeft wel interessant : dat wel : die hij daarna ideologisch interpreteert & verkracht ...


voor de rest ...pff...

u've no idea : Islam verheeft het gebruik van rede (zelfs & vooraal ten aanzien van de Qur'an zelf !) , het zoeken & vergaren van kennis in het algemeen tot het niveau van het aanbidden van God :

True science is therefor a worship of God ...

niet voor niets werd de modern wetenschap zelf, bij wijze van spreken, uitgevonden door ...moslims :

www.muslimheritage.com

www.1001inventions.com

Never consider ur own ignorance as an ..."argument" !

ELdorado
04-03-10, 18:49
Wanting to live bedoel je natuurlijk.

u're not making any sense , darling ! :lol:

Tomas
04-03-10, 18:53
u're not making any sense , darling ! :lol:

Hoe werkt dat nou? Nooit geweten dat psychologie zo fascinerend kan zijn.

Bofko
04-03-10, 18:54
u're not making any sense , darling ! :lol:

Bewijs dat maar eens !

ELdorado
04-03-10, 18:55
Bofko heeft dus -zoals gewoonlijk- alles weer goed onthouden. Als je de keuze hebt kies jij voor een seculier westers land. Waanzinnig. Je bent echt voer voor psychologen.

:lol:

u're not making any sense :

seculaire staten zijn een goed studie materieel ook ! : among other reasons :

+ Islam als zodanig bestaat nergens meer op deze aardbol : op politiek, economisch, sociaal & ander niveaus ...komt terug : don't worry !

according to ur dumb "logics" : westerners , multinationals, ....who operate in China for example suffer from some sort of schizofrenie or MPD ??? :lol:

I w'd have liked to live under the Soviet Union for some time to study that non_sense ideology too : i guess , i was born too late for that ....

ELdorado
04-03-10, 18:58
Bewijs dat maar eens !

wat ik moet ik bewijzen dan ??? : ur wishes, desires, assumptions , fantasies, illusions, hallucinations , self_projections, ur hermeunetical interpretations, ur subjective non_sense ...??? :lol:

ELdorado
04-03-10, 19:03
Hoe werkt dat nou? Nooit geweten dat psychologie zo fascinerend kan zijn.


Don't confuse psychology of other people with ur own subjective psychological or other none_sense :


Human nature is a terrible, fascinating ...powerful thing , so is denial ....so is that self_deceit & denial capacity_property of the human brain !

Great comedians,drama makers , great artists ...are mostly sad people deep inside 'cause they are confronted with the darkest sides of human nature almost on a daily basis...

ELdorado
04-03-10, 19:08
Hij leest die boeken niet echt. Daar heeft ie de aandachtspanne niet voor. Hij haalt her en der wat kleine stukjes bij elkaar. Net genoeg voor z'n 1 dimensionale mind.


:lol:

zelf projecties misschien ???

Look who's talking 'bout 1 dimentional stuff : a bloody 1 dimentional , 1 sided, color blind, handicaped ideological materialist ! :lol:

How can u be so sure 'bout that , dummy ???

Do u know me ??? : how can u make such silly pathetic tragic_hilarious assumptions & non_sense ??? :tover: : very "scientific" thinking indeed ! :lol: :tover:

Slinger
04-03-10, 19:08
:lol:

u're not making any sense :

seculaire staten zijn een goed studie materieel ook ! : among other reasons :

+ Islam als zodanig bestaat nergens meer op deze aardbol : op politiek, economisch, sociaal & ander niveaus ...komt terug : don't worry !

according to ur dumb "logics" : westerners , multinationals, ....who operate in China for example suffer from some sort of schizofrenie or MPD ??? :lol:

I w'd have liked to live under the Soviet Union for some time to study that non_sense ideology too : i guess , i was born too late for that ....

Er zijn nog wel meer landen met een totalitaire ideologie. Waarom ga je niet in Mekka wonen?

ELdorado
04-03-10, 19:12
Er zijn nog wel meer landen met een totalitaire ideologie. Waarom ga je niet in Mekka wonen?


waaroom ga je niet in racistisch exclusieve apartheids_achtig terroristisch ...oorlogscrimineel ...israel wonen ???

talking 'bout intrusive paternalistic dumb hypocrit ...non_sense !

Slinger
04-03-10, 19:14
waaroom ga je niet in israel wonen ???

talking 'bout intrusive paternalistic dumb ...non_sense !

Waarom moet ik daar gaan wonen?

ELdorado
04-03-10, 19:16
:lol:

pfff...

Gaat nergens meer over ....= Eurocentric psycho_sociopaths ....= shrinks ' material ...


:zwaai:

H.P.Pas
04-03-10, 19:39
Gaat nergens meer over.


Het gaat over jou.

DNA
04-03-10, 19:43
Het gaat over jou.

u wish ! :lol:

het gaat over hun eigen illusies, beelden, hallucinaties, assumpties, desires, wishes ...
= hermeunetical subjective interpretative none _sense .... :lol:

mark61
04-03-10, 20:25
Behave dummy or i'll make u do just that ! -


Je moet NU ophouden met je dreigPMs.

Neem je pillen in.

Wat is dit voor forum?

H.P.Pas
04-03-10, 20:25
u wish

Alles andere.

mark61
04-03-10, 20:27
Ik vraag mij wel eens af hoe jij verzorgd wordt. Wie of wat doet dat? Wil je daar eens wat over vertellen?

Ja het intrigeert mij ook.

Slinger
04-03-10, 20:32
Behave dummy or i'll make u do just that ! -


Je moet NU ophouden met je dreigPMs.

Neem je pillen in.

Wat is dit voor forum?

Je bent niet de enige.

Wizdom
04-03-10, 21:55
JEWS FILTERING BACK TO PALESTINE
Around 1500 AD, cabalistic Jews began to filter back to the land of Israel. Joseph Nasi (mid 16th century) was a close friend of the Sultan of the Ottoman Empire. He was very rich and wanted to resettle Jews back into the land of Palestine. His plan involved sending ships to collect Jews from Italy and bringing them to Tiberias, but it could not be carried out because a war broke out between Turkey and the city state of Venice. From around 1540, Jews began to resettle in Jerusalem and Safed around Galilee.

Isaac “Ari” Luria (1534-1572)
Issac Luria was a German-Jewish Rabbi. At this time, rabbinical scholars around Safed began to openly practice the teachings of the Kabala. Luria further developed the Kabalistic teachings of re-incarnation.

Isaac Luria considered himself to be the “Messiah, the son of Joseph,” who according to Jewish legend would precede the real Messiah, the son of David. He spread the message among the Jews that the Jewish Messiah would begin to rule in 1648. At the same time, the Christian community started to believe that the Antichrist would appear in 1666.

Sabbatai Sevi (1626-1676)
Sabbatai Sevi was born in Smyrna Turkey and died in exile in Albania. He was of Spanish-Jewish origin and studied to become a rabbi. He came in contact with the Kabbalah in his studies and made it his major study. In 1648, he started to proclaim himself to be the Messiah. He had a personal prophet by the name of Abraham Nathan from Gaza. Nathan studied the writings of Isaac Luria and claimed to have apocalyptic visions that showed him to be the prophet to usher in the coming of the Messiah. He moved in “charismatic gifts”. He convinced Sevi that he was the messiah and that he (Nathan) was his prophet. After some mysterious supernatural events by Nathan, the messianic awakening of Sabbatai Sevi began on the 17th of Sivan (May-June) 1665.

Although Sevi was rejected by some Jewish people, the majority of Jews came to accept him as the Messiah. He was arrested while on a ship from Smyrna to Constantinople by the Turkish navy.

On September 16, 1666, Sevi was brought before a court of the Sultan of Turkey and charged with rebellion against the Turkish government. He was given an ultimatum to prove he was the messiah with a miracle or face execution. He dropped to his knees and asked the Sultan to accept his conversion to Islam. The Sultan accepted and he was given a new name Azis Mehemed Effendi. Three of his rabbinical followers who accompanied him also converted to Islam. The Jewish people were shocked and turned to Nathan for answers. It was then that the true nature of the Kabbalah was brought out to the masses. Nathan explained that Sevi had to commit apostasy in order for him to obtain salvation for his followers. The Jews split up over this issue and some turned back to the old form of Judaism but large numbers turned into “secret” Jews who were strong believers in Sabbatai Sevi and the messianic utopia for Israel which would later become Zionism. The birth of Zionism would follow later through another Jew named Jacob Frank.

Meanwhile Sevi continued having visions, writing them down and spreading them in secret to his Jewish followers. He traveled regularly to Constantinople where he would secretly teach and minister his Jewish followers. They were Muslims outwardly but this was only a cover. Sabbattai and his three rabbis were arrested after a Jewish prayer service on September 12, 1672. On December 15, 1672, Sevi was tried for blasphemy against Islam. He should have received a death sentence but was sentenced into exile to the province of Morea (Albania). Nathan continued preaching that Sevi was the messiah and encountered strong resistance from Jewish non-believers. To his followers, Sevi was continually paying the high price of redeeming the Jewish people from sin. They believed that Sevi would some day become king of Israel and subdue all Gentile kingdoms. After more visions, Sabattai Sevi died on the Day of Atonement in 1676. Nathan convinced Sevi’s followers that he was resurrected. Nathan claimed to have been visited by Joshua and Caleb who appeared to him. Nathan lived in Sophia Bulgaria and kept claiming that Sabbatai Sevi was the true messiah and that there would be no other one but him. Nathan died on January 11, 1680.

Summary of Sabbatai Sevi Messianic Movement
Jews around the world united in “falling into apostasy,” becoming hidden Jews who would take Gentile names and publicly live like Gentiles but secretively were followers of the Kabbalah and Sabbatai Sevi.

The Jewish leadership started to work on a plan to bring Jews back to Palestine. The ones in “apostasy” advanced quickly into government positions in a number of nations and set the policies for the nations. Within the next 300 years, the new global organization was able to control the nations and most of the economic activities.

THE BIRTH OF COMMUNISM AND ZIONISM
Moses Hess (1812-1875)
Moses Hess was born in Bonn, Germany and died in Paris, France. He was practiced Orthodox Judaism but broke away and embraced the Kabbalah. In 1837, he anonymously published his first book, “The Holy History of Mankind,” which revealed his ideas on anarchic socialism. In 1841, he founded the radical newspaper, “Rheineische Zeitung.” In 1842 he promoted Karl Marx, a German Jew to chief editor. Hess introduced Marx to the Freemasons and to communism. In 1844, Hess introduced Marx to the German Jew Friedrich Engels.

Moses Hess is considered the father of two political movements: communism and Zionism. He was buried in Cologne, Germany, but in 1961 his remains were re-buried in the graveyard of Kineret (Lake of Galilee, Israel) next to the graves of other founders of the modern Zionist socialist movement.

Some of his writings:

1841, Die Europaische Triarchie: Promoting a formation of socialism based upon German philosophy, French politics and British political economy.

1862, Rome and Jerusalem, the Last National Problem: Promoting Socialism, but he also wrote, “I have always been strengthened by the Hebrew prayers.”

On the Right of Labour

On Social and Economic reform

The red Catechism for the German People: Hess wrote, “My religion is the socialistic revolution.”

The writings of Hess promoted that outside of Judaism the following should happen:

No person should own any private property. (land, house, car, furniture, etc)

All humans should be moved into a classless society that is ruled by a group outside the law.

In order to force people into one classless society, it may be necessary to incite different groups against each other to prevent them from working together and destroying the very fabric of current society.

To force a socialistic revolution using Judaism, racial strife and the battle between different classes in society.

A Socialist must embrace Internationalism, with the exception of Jews, there should be no patriotism. Only Jews should be patriotic about Israel.

Hess believed that his ideology could be carried out under the banner of the Jewish Rothschild family. He publicly swore destruction and death to anyone who resisted his teachings on socialism, but in private, he was a religious Jew.

Hess told Karl Marx that the Jews had been given the task to transform the Gentiles into wild animals. Meanwhile his public teachings appealed to the young European people because life was hard for the working class. Here was a system that took the wealth from the rich and allowed all people to live a wonderful life in a utopian socialist society.

THE FATHER OF ZIONISM
Theodor Herzl (1860-1904)
Theodor Herzl was born in Pest, Hungary and died in Vienna, Austria. Even though he graduated from law school in 1884, he became a writer involved with Zionism. He wrote books and various plays about the problems facing the society of his day. From 1891 to 1895, Herzl served as the Paris correspondent for the Vienna newspaper, “The Free Press,” an influential liberal Vienna daily newspaper.

As a successful play-write, Herzl was able to use his influence to promote the idea of an independent Palestinian state. With the rising of anti-Semitism in France, he began to write articles and plays promoting his ideas of how to solve the Jewish issues by having young Jews join the Socialistic movement en mass. He later took a hard stand that the only solution to establish a homeland for the Jewish people was a mass exodus of Jews from countries which were anti-Semitic. In 1895 he wrote a plan to relocate Jews to Palestine. He looked for financial backing from the Rothschild’s when he presented his plan. Max Nordeau (1849-1923), a Hungarian Jew became a supporter of it.

In 1896, Herzl published a book called, “Der Judenstaat,” in which he outlined his plan to relocate the Jews to Palestine. The first step was to build a strong political base. The book stirred up emotions in the Jewish community worldwide. The Jewish communities in Western Europe rejected the proposal while the poorer Jewish communities in Eastern Europe and Russia embraced the idea of a Jewish homeland; the Zionist Movement was born with Theodor Herzl as the Father. Herzl knew that a gradual colonizing would only stimulate anti-Semitism, so he advocated a population transfer under international supervision.

Summary of Herzl’s Plan:
First was the transfer of the “desperate Jews” fleeing oppression in Russia due to the assassination of Tsar Alexander II, in 1881, by a group of Jewish conspirators. This first group of Jews would be retrained for labor to cultivate the soil and build the infrastructure of the homeland

The second group brought in would be the poor Jews from Eastern Europe who would create vast labor pools which would be used to develop the nation commercially.

Once the infrastructure had been built and the farmers were able to support the people, then the prosperous Jews would be transferred to capitalize on the new Jewish state’s trade. The objective would be to bring in Jewish businessmen who could build up the economy of the nation.

The final transfer would be the wealthy Jews who would move in and live comfortably in the land that had been built by sweat and labor of the first three groups.

Theodor Herzl anticipated resistance from comfortable Jews and wrote, “Old prisoners do not willingly leave their cells… Perhaps we shall have to fight first of all against many an evil-disposed, narrow-hearted, short-sighted member of our own race. Whoever can, will and must perish, let him perish, but the distinctive nationality of the Jews neither can, will, nor must be destroyed. Whole branches of Judaism may wither and fall, but the trunk remains.”

Very few leaders of the Zionistic movement were religious. Many of them didn’t believe in God nor had a regard for the Old Testament. Most of them were atheistic or agnostic and similar to secular Jews today. It was not Judaism, but anti-Semitism created by the Jewish leadership which antagonized the Gentiles that helped to create the political state of Israel. Herzl’s plan outlined two organizations that needed to be built before the transfers of Jews could start:

1. “A Society of the Jews” to manage the affairs of the emerging Jewish state. The organization was formed in 1899 with the name “Jewish Colonial trust” was incorporated in England with 2 million Pounds.

2. “The Jewish Company,” a financial banking system. This would take care of the transfer of the wealth of the Jews as they move. In exchange for their current financial status, they would be compensated with land, machinery and homes in the new state. It would also take charge of their former financial matters and sell them of to “honest anti-Semites.” The Jewish National Fund was established in 1901 to purchase and cultivate land in Palestine, and in 1903, a subsidiary bank called, “The Anglo-Palestine bank,” was opened.

Theodor Herzl promised Christian governments good discounts on former Jewish holdings and had no mercy on Jews. They were to give up all their homes, savings, properties and business and move to Palestine and live in kibbutzim.

When Jewish people rejected the idea, Herzl warned them, “Great exertions will hardly be necessary to spur on the movement. Anti-Semites need only to do what they did before and then they will create a Jewish desire to emigrate where it did not previously exist.”

ZIONIST SYMPATHIZERS
Various groups have worked separately with achieving the goals of Theodor Herzl:

Marxist group for Emancipation of Labor formed by George Plekhanov, (a Russian gentile who married a Jewess named Roza) and the Jewish Marxist’s Vera Zasulich, Lev Deutch and Pinchus Axelrod. They were later joined in 1895 by Vladimir Lenin, a Russian Gentile who married the Jewess Nadezhda Krupskaya, and went back to Russia and started an underground movement. He was arrested and sent to Siberia, released in 1900 and ended up in Geneva.

Anti-Jewish publication in Vienna called “Ostara” started by a half Jew named Adolf Joseph Lanz who married to Jewess Libenfels, changed his name to Dr. Georg Lanz von Liebenfels and later added the title Baron. The magazine was blatantly anti-Semitic and promoted the Roman Catholic Church and the pure Aryan race.

“The Thule Order” was a secret society created by Lanz. It later played a major role in the formation of the Nazi Party and the rise of Adolf Hitler. In 1907 Lanz hoisted up a Swastika flag over the castle in Werfenstein.

In 1909 Adolf Hitler (a half Jew) met with Lanz and became his student.

Lanz told Lenin in Switzerland, “We counter-revolutionaries give Jews the right to create their own state in Palestine.”

Benito Mussolini at the age of 19 moved to Switzerland and became a student of Marxism. He moved back to Italy after he met with Jewish International Communist leaders.

At this time the system was in place to move Jews from Europe to Palestine.In order to get the Jews moving, Theodor Herzl become the “Shepherd” and Hitler became the “Prosecutor.”

Some Jews were upset and angry; others were excited about the plan.

Theodor Herzl tried selling his idea at various times:

The Jewish congress in September 1898.

Private meetings with the German Emperor Wilhelm II on October 18, 1898 and November 2, 1898. Under pressure from rich Jewish Bankers, Jewish leaders in Germany and Jewish Newspapers in Germany.

Private meeting with Sultan Abdul Hamid II of Turkey on 17 May 1901, since Palestine belonged to Turkey. Under pressure from Jewish Bankers again, the Sultan asked for Financial aid for Turkey before opening up Palestine. A second meeting with the Sultan in 1902 was refused.

4th Zionist congress in 1900

Testimony in the Royal commission in England where he met with The Rothchild banking house.

Meeting with Russian Minister of Interior Baron Vyacheslav K von Plehve. Russia promised to lobby with Sultan of Turkey

6th Zionist congress in August 1903.

Greater Action committee in April 1904.

Theodor Herzl died on July 3, 1904. He left behind a foundation to build upon despite tough resistance from wealthy Jews.

THE AMERICAN JEWISH CONNECTION
Jacob Henry Schiff (1847-1920) was a German Jew who moved to New York in 1865 and became a protégée of the Rothchilds. He married the daughter of Solomon Loeb, a Jewish banker. Schiff became the head of the bank in 1885. His wife’s sister, Nina, was married to Paul Warburg (1868-1932) of the Jewish Warburg banking house in Hamburg, Germany. He also moved to New York and became a partner in the bank Kuhn, Loeb & Co. Paul Warburg became the first chairman of the federal reserve in 1913. His brother Max Warburg (1867-1946) stayed in Germany and helped to finance the German war efforts during WWII. At the same time Paul Warburg financed the war effort of the American government. It is interesting to note that WWII was financed from both sides by the same banking family, the Warburgs and Kuhn, Loeb and Co. Another brother, Felix Warburg, married the daughter of Jacob Schiff and later became the Chief Operations Officer of Kuhn Loeb & Co.

During the 1890’s, young Marxists/Socialist Jews who emigrated from Eastern Europe to the United States received terrorist training in America under the Jewish Masonic Lodge (B’nai B’rith). They returned to Russia and tried to overthrow the Russian government through a revolution. Russia started to refuse American passports and punished the Jewish terrorists. As a result, American Jews accused the Russian Government of being Anti-Semitic.

Jacob Schiff and the Jewish leadership wanted to teach Russia a lesson and encouraged Japan to demand concessions from Russia and relinquish territory from its Eastern part. Russia refused and as Japan got ready to attack. Jacob Schiff arranged a financial boycott of Russia and financed Japanese war efforts. Russia was starved for cash and Japan had all the financial aid it needed. The war began on February 8, 1904. While the war was raging, the Marxist/Socialistic Jewish terrorists struck from within Russia with assassinations of government officials and law enforcement personnel. Prime Minister Viachelav von Plehve was assassinated and the Tsar of Russia sued for peace. Russia ceded territory to Japan between August 9 and September 5, 1905. Jacob Schiff was present at the signing of the peace treaty on September 5, 1905. On December 16, 1905, three hundred Jewish Marxist/Socialist terrorists were arrested following the Black Sunday revolution. Schiff was determined to overthrow the Russian government and replace them with a Marxist leadership. He and his International Banker friends arranged to starve the Russian government of any loans while a stronger nation like Germany would be used to attack Russia. WWI was being planned!

THE RUSSIAN REVOLUTION
Between 1905 and 1914, Russia progressed very well with landownership programs for farmers. Russia gave voting rights to its people and raised their standard of living. Tsar Nicholas gave Russia a representative government and a constitutional monarchy. A legislative body called the “Duma” was created and free elections were held. Jewish Marxist terrorists tried to assassinate Premier Stolypin in 1906. The second assassination attempt succeeded when a Jewish attorney Mordecai Bogrow shot and killed the Premier in 1911. By 1911, Russia produced 40% of the world’s crop of grain products.

The Russian population was angry with the Jews because they knew it was the Jewish leadership that had set up all the public violence in order to overthrow the government. Russian mobs attacked Jewish stores and homes and over 800 Jews were killed. The violence continued and by 1911 approximately 50,000 Russians had been killed in bombings, shootings and mass attacks on civilians. In 1906 approximately 600 Jewish Marxist/Socialistic terrorists were executed by the Russian Government. The world started blaming the Russian government of being anti-Semitic. Between 1907 and 1908 another 2,328 Jewish Marxist/Socialistic Terrorists were executed by the Russian Government after trials of military tribunals. The result is that about 35,000 Jewish terrorists fled to Palestine, United States and Europe.

Joseph Stalin (1879-1953)
Joseph Stalin was half Jewish and half Russian. In 1903 he was recruited by the Russian secret police and led a double life. He was arrested 8 times; he escaped and continued his work in the Marxist/socialist movement.

Vladimir Ilyich Lenin (1870-1924)
Vladimir Lenin was also half Jewish and half Russian. He was a Marxists/Socialist that worked for the Jewish world leaders. He was arrested a few times and sentence to exile in Siberia where he married his Jewish wife. After he served his sentence, they lived in Germany, Belgium, England, Poland, and Switzerland before returning to Russia. He was never employed but lived a life of luxury in Europe. He was a member of the French freemasons “Art et Travai.”

Leon (Lev) Trotsky (1879-1940)
Leon Trotsky’s real name was Leiba Bronstein. He was under the training of Alexander Parvus (whose real name was Israel Gelfand) during high school. Parvus was a Russian Jewish freemason. He not only taught Trotsky in the Talmud but he also introduced him to the Kabala, Zionism and Marxism/Socialism. Trotsky became a member of the freemasons and the B’nai B’rth.

The Russian police arrested him twice, each time he was sentenced to exile in Siberia but escaped both times. Together with Lenin, Trotsky and Parvus helped arrange the Russian revolution. Trotsky was finally deported to the United States where he lived under the protection and payroll of Jacob Schiff.

In an interview with the publication, “New American Journal,” on February 3, 1949, John Schiff, the grandson of Jacob Schiff told the interviewer that his grandfather had given 20 million dollars to start the Russian revolution. Other American Jews and Gentiles who also donated to the cause of the Russian revolution were Paul Warburg, Harriman, Rockefeller, and J. P. Morgan.

In 1917, Lenin and Trotsky started the process of taking over Russia. Joseph Stalin joined the group as a double agent, working also for the Russian government. Some 8,000 Jewish revolutionaries joined at St. Petersburg to form the core of the emerging communist party. These men took leadership in the Red Army and in the terrible “Cheka” later renamed to NKVD and then renamed again to KGB.

The Russian revolution was in reality a Jewish takeover of Russia in the midst of WWI, in preparation for the formation of the state of Israel and the coming Jewish Messiah.

American Jewish Committee (AJC)
The AJC was started in 1906 by Jacob Schiff and 60 other well-known influential German Jews to forward the Jewish cause in the United States. The majority of the Eastern European Jews were not happy with the AJC. The AJC considered itself the upper class since they were very rich and the majority of the Eastern European Jews were not Marxist/Socialists but were simply trying to survive in a hostile world. But the Jewish leadership had an agenda of creating a homeland for the Jews in Palestine. Russia and the United States would be used to force the creation of a homeland for the Jews in 1948 when they forced a positive vote at the United Nations.

Jacob Schiff and his friends lived a life of luxury in the United States as did the Marxist/Socialist leaders in Western Europe while young Jewish activists were sent into Russia to stir up trouble. Most of them ended up sacrificing their lives. WWI had been planned for some time and was ready to be implemented.

WORLD WAR I
The World Government secretly promised France and Great Britain the numerous German colonies as spoils of war once Germany was defeated. These colonies included Togo, Cameroon, Namibia, Mariana Islands, Caroline Islands, Marshall Islands, Western Samoa, New Guinea, Rwanda, Burundi, and Tanzania.

A total of 29 nations lined up against Germany and its allies. All of the nations involved in the war had been prepared beforehand. The national bankers were all notified that a war was about to break out; orchestrated and controlled by the World Government through the Rothschild family. Investors were lined up at the stock markets in the different countries and industries were geared up for war production with enormous profits for the operators and shareholders. The war started when Prince Franz Ferdinand of Austria and his wife were assassinated while on a state visit to Bosnia on June 28, 1914. Austria demanded concessions from Serbia, which was a state of Russia and called on it for protection. Austria called on Germany and on August 1, 1914, Germany declared war on Russia and soon France declared war on Germany. During 4 years and 3 months of the war, 8 million soldiers and 20 million civilians died.

Stalin, Lenin and Trotsky would play a major role in 1917 in the take-over of Russia where millions of people were tortured and killed. Together with 200 Jewish revolutionists, they were transported by train through countries of Germany, Sweden and through Finland to St. Petersburg. This operation involved the secret police of Germany, Sweden, Great Britain and traitors within the Russian Okhrana. The Jewish world leadership sponsored the transfer under leadership of the Warburg banking family.

Trotsky had 20 million dollars in gold coins with him when he arrived in St. Petersburg. This was used to buy the non-commissioned officers of the two regiments in St. Petersburg. With the help of these two regiments that were staffed by Trotsky’s American trained officers, Lenin and Trotsky were able to take over St. Petersburg and set up the Communist regime with the Red Army. The armed forces that remained loyal to the Tsar formed the White Army.

A total of 14 nations sent troops into Russia to protect the Bolshevik revolution and defeat the White Army. In Western Europe, the war was raging and German troops were fighting against British, French and American troops, while in Russia the British, French, American, German and Japanese troops worked together to defeat the White Army. In 1918, the Bolshevik government of Lenin and Trotsky signed a peace treaty with Germany.

Finland, Estonia, Lithuania and Latvia used this opportunity to declare their own independence while a civil war raged in Russia. There was a terrible hate towards Jews in Russia due to the fact that the Bolshevik leadership was Jewish. More than 100,000 Russian Jews were executed by the White army. The civil war lasted from 1917 to 1920.

During the civil war, Lenin, Stalin and Trotsky ruthlessly killed all opposition and only allowed Communists to work and organize in the Soviet Union. The Russian Jews had no problems; they organized and traveled at will in and out of Russia. This proves that the Bolshevik leadership was in itself a Jewish revolution aimed at taking over Russia.

The Versailles Treaty
The German government sued for peace in October of 1918 and asked President Woodrow Wilson of the United States to act as mediator. The American delegation included members of the American Jewish Committee and the American Jewish Congress (Group of Zionistic Jews), such as:

Julian W. Mack (1866-1943)

Rabbi Stephen S. Wise (1874-1949)

Louis D. Marshall (1856-1929)

Jacob de Haas (1872-1937), Editor of London Jewish World and Zionists and personal friend of Theodor Herzl

Nachman Syrkin (1868-1924), founder of Socialist Zionism

Jewish delegations from Palestine, Canada, Russia, Ukraine, Poland Eastern Galacia, Romania, Transylvania, Bukovina, Italy, Greece and other nations.

A group was formed during the congress called, “Committee of Jewish Delegations to the Peace Conference.”

Secretary General Leo Motzkin (1867-1933), a personal friend of Theodor Herzl

World Zionist Organization

B’nai B’rith

The peace deal imposed harsh conditions on Germany. The Jewish leadership had written into the treaty the assurance of a Jewish homeland in Palestine (a province of the Turkish Ottoman empire), including Jewish rights in other nations. The Peace treaty was signed on June 28, 1919.

Six years later when Hitler lead Germany, he bitterly complained about this treaty being the work of Jewish bankers.

The “Balfour Declaration of 1917” was made while WWI was still raging. The British government by the hand of Arthur Balfour, the British Foreign Secretary, made a declaration and asked Lionel Walter Rothschild to bring this declaration to the attention of Zionist Federation. It was endorsed by Britain’s allies in the war. It was finally endorsed by the League of Nations. The Balfour declaration recognized the right of Jewry to Palestine, while Palestine was still a province of the Turkish Ottoman Empire. From this moment on, the Zionist Jews claimed that they have a legal right to Palestine through “International Law.” This claim makes a mockery of the law that God gave Moses and the promise to inherit the land if Israel was to keep Gods law. There was a penalty (the loss of the land) if Israel were to depart from the Lord. (Deuteronomy 28)

Wizdom
04-03-10, 21:56
BETAR: JEWISH TERRORIST ORGANIZATION
Betar is a Jewish organization that helped bring Jews to Palestine. It was founded in 1923, in Riga (Capital of Latvia) by Vladimir Jabotinsky. The organization started as a youth revisionist movement but later developed into a para-military terrorist organization. It is named after the Jew Joseph Trumpeldor (1880-1920). Trumpeldor served in the Russian Imperial army. After attending the first Zionist Congress in 1897, he returned to Russia and founded a Zionist society in Pyatigorsk. He graduated from St. Petersburg University in 1912. He evolved into an anarcho-socialist, which promotes taking over rural areas and using them to launch terror against the state until it had been destabilized and destroyed, and a Zionist and called for the settling of Palestine of agricultural Jewish collective farms. He moved to Palestine and worked as a laborer when the war broke our in 1914. The Turkish government expelled him to Egypt, where he met Jabotinsky. In March 1917, Trumpeldor traveled to Russia with the mission to establish a Jewish legion of 100,000 Jewish soldiers to fight its way down to Palestine and free it from the Turks. When Lenin ordered the legion to be disbanded, Trumpeldor formed a Jewish self-defense organization and became involved in He-Halutz, a pioneer organization of Jewish youth that trained its members for pioneering work and self defense in Palestine. When he arrived in Palestine in 1919, he offered British General Henry Allenby help in forming a Jewish legion of 10,000 Russian Jews. After he was turned down, Trumpeldor worked to unite the different trade unions in order to make it easier to bring more Jews to Palestine. In 1920 Trumpeldor was killed in an attack on Galilee. His efforts only paid off after his death.

By 1939, Betar had 100,000 Jewish members in 26 countries and formed the National Workers Federation in 1934. Betar members became powerful under-ground fighters in Palestine where they attacked Arab and British troops.

The first Jewish naval training camp in Civitavecchia, Italy in 1934 and in Riga Latvia in 1935 were established and manned by Betar. As was the first Jewish training center in Paris (1934), Lydda Palestine (1938), Johannesburg South Africa (1939) and New York (1941). Since 1948, Betar groups have formed 45 new settlements particularly in occupied territories. The Zionist leaders have at their disposal a powerful private organization. If a dirty job is therefore needed somewhere in the world, Betar forces can be dispatched without any trace to the Zionist leadership.

The plan to take Palestine from the people living there was not known to the majority of Jews. Although a part of the Jewish leadership knew about it and opposed it, the majority of the Jews were deceived by the Zionist leadership. Most were deceived into believing that the Jewish population in Palestine could be built up peacefully and a Jewish state would eventually emerge. Most of the Jews were comfortable with this approach, especially in Eastern Europe and Russia; however, the Jewish people in Western Europe and North America had no intention of being part of this pioneering effort because they were educated and generally more well-off with homes and businesses. Therefore, the Zionist leadership had to create some kind of force to convince the skilled Jews of Western Europe and North America to leave their security and start over as pioneers. The Zionist leadership decided to target the Western European Jews as the American Jews could not be subjected to harsh pressure since they were financing the Zionistic movement. Theodor Herzl’s 38 year old plan was going to be implemented.

JEWISH FINANCING OF THE NAZI PARTY
In the early 1920’s and early 1930’s, large amounts of money were given to the Nazi party from Jewish banks.

The Bank House Mendleson & Company in Amsterdam made two transfers. One for 10 million USD and one for 15 million USD.

Kuhn Loeb & Company in New York (later taken over by Jacob Schiff)

J P Morgan & Company in New York

Samuel & Samuel of London

Royal Dutch Shell sent 10 million Guilders as late as 1937.

JEWISH-NAZI COOPERATION
Rudolf Rezso Kasztner (1906–1957)
Rudolf Kasztner was born to Jewish parents in Transylvania, a state of Austria which was transferred to Romania. Kasztner studied and became an attorney, journalist and a leader in the Zionist youth movement “Aviva Barissia” and “Ha-lhud ha-Olam.” He moved to Budapest in 1942 and joined a local Palestine Foundation Fund which was a fundraising organization of the World Zionist Organization. He also held the post of Vice chairman of the Hungarian Zionist Federation.

Kasztner was in the top management of the Zionist movement and authorized to negotiate with the German Nazis and make deals with them. He was accepted by Hitler’s regime as Zionist leader representing Hungary. Early in WWII, he had open channels to Henrich Himmler (1900-1945). When Adolf Eichmann (1906-1962) traveled to Budapest in March 1944, he met with Rudolf and worked out some deals after Hungary surrendered to Germany during the war.

In the early days of Hitler’s government, an arrangement had been worked out between Nazis and Zionists to transfer Jews to Palestine in exchange for payment to the German Government. Only a small number of Jews were allowed to escape. Of the 750,000 Jews in Hungary, 550,000 were sent to their deaths in German extermination camps.

Kasztner did not work alone. Joel Eugen Brand (1906-1964), a Jew from Transylvania started to work with him in 1943 in rescuing Jewish refugees. Brand received an message from Adolf Eichmann to travel to Turkey and convey the message to the Jewish Agency that Hungarian Jews would be spared and released in exchange for military supplies. A meeting took place with the Jewish agency on June 16, 1944. Brand was arrested by British security forces en route to Palestine and sent to a military detention center in Cairo, Egypt. There he was allowed to meet Moshe Sharrett (1894-1965) the head of the Secret Security Commission of the Jewish Agency and a high official in the Zionist movement. The British Government refused to accept the German offer and the shipment of Hungarian Jews to the death camps began. However, Kasztner was able to negotiate with Neutral nations, and some trucks and other supplies were given to the Germans that resulted in 1,786 Jews being released into Switzerland. Kasztner’s efforts were marginal compared to the 550,000 Hungarian Jews who died in Germany. Many of the Hungarian Jews were kept no more than three miles from the border with Romania and were only guarded by a small group of German soldiers since Germany was losing a lot of manpower to the losses against the Allied forces. There were also very strong underground fighters in Hungary which could have overpowered the Germany soldiers. Instead of being warned and helped to flee, Kasztner told the imprisoned Jews that there was no danger and that they should just be patient. The Jews trusted their Zionist leadership and sat like cattle outside a slaughterhouse waiting for their deaths.

Later, after WWII, Rudolf Kasztner was given a government position in Israel as member of the Mapai party. In 1953, he was accused by Malkiel Gruenwald of collaborating with the Nazis and being the direct cause of the deaths of Hungarian Jews. The Israeli government took it very seriously and tried to protect Rudolf Kasztner by ordering the Israeli attorney general to file a criminal lawsuit against Gruenwald! On June 22, 1955, the judge found that the case against Rudolf Kasztner had merit and so the Israeli cabinet voted to order the attorney general to appeal it to a higher court. A vote of no confidence was introduced in the Israeli Parliament, and when Zionists refused to support the vote, it caused a cabinet crisis. If the truth of the Holocaust came out, it could bring down the Zionist Movement and threaten the very existence of Israel. Most Jews didn’t know that the Zionists worked with the Nazi’s. If the public were informed about the truth, they would react with horror and outrage. The Supreme Court would have started its hearings in 1958, but the Zionist movement couldn’t take the chance being incriminated if Kasztner testified. As a result, Kasztner was assassinated on March 3, 1957. On January 17, 1958, the Supreme Court ruled in favor of the late Rudolf Kazstner.

Evidence
The story of Rudolf Kasztner and his collaboration with the Nazi’s was reported in a book called “Perfidy” by an American born Jew named Ben Hecht (1894-1964). Ben was a staunch supporter of a Jewish state in Palestine at first but in the end he became a strong anti-Zionist. His book is a well-documented expose of the Zionist movement and how the Zionist Leadership worked with the Nazis in the annihilation of their fellow Jews to create such a hostile climate in Europe that Jews had no other option but to immigrate to Palestine.

More evidence
In 1977 Rabbi Moshe Schonfeld published a book called “The Holocaust Victims.” Schonfeld confirmed the writings of Ben Hecht and wrote that the Zionist leadership was concerned only in the creation of the state of Israel, not with saving Jewish lives. The book had photocopied documents supporting the charges of betrayal against the following three people:

1. Chaim Weizmann (1874-1952), a Zionist Leader and the first President of Israel.

2. Rabbi Stephen Wise (1874-1949), a Hungarian born Jew living in the USA.

3. Yitzhak Grunbaum (1879-1970), a Polish Jew and the chairman of Jewish Agency, a high leader in the Zionistic movement and Minister of Interior of the first Israeli cabinet in 1948

Paul Wallenberg was the Swedish ambassador to Hungary. He arrived shortly after 438,000 Jews were deported from Hungary to their deaths in German extermination camps. He issued Swedish passports to approximately 35,000 Jews and made Adolf Eichmann furious. As the Germans would march Jews in what was known as death marches, Wallenburg and his staff would go to train stations and hand out passports to rescue the Jews from being taken. This upset Rudolf Kasztner and his Zionist teams because the goal of the Swedish team was to transport as many Jews as possible to Sweden as soon as the war was over. This was contrary to the goals of the Zionist leadership who were implementing Herzl’s plan. Any surviving Jews were to be taken to Palestine, not Sweden. Wallenburg succeeded in bringing out more Jews than Rudolf Kazstner ever did. When the Soviet army invaded Hungary in January 1945, Wallenburg was arrested on January 17. He was charged with espionage and murdered. Paul Wallenburg had exposed the cooperation of the Zionist leadership with the Nazis and this was a secret that could not be let out. Therefore, the Communist/Zionist leadership eliminated a noble man who had given his all to save Jewish men, women and children.

When the debate about the Nazis working with the Zionists would not go away, the Jewish Leadership decided that something must be done to put the issue to rest. If the gentile population found out about the dark shadow over the formation of Israel, it could undermine current and future support for the state of Israel that cannot exist without the billions of dollars it receives in aid every year from the United States.

Edwin Black, an American born Jewish writer and journalist was asked in 1978 to investigate and write a history of the events. With a team of more than 10 Jewish experts, the project took five years. The book was named, “The Transfer Agreement,” and it accurately points out a whole list of Jews in the Nazi leadership but the conclusion innocently states that the Zionists who negotiated the transfer agreement could not have anticipated the concentration camps and gas chambers. The book is very well researched but still doesn’t tell the history of the Zionist movement and the ideology of Theodor Herzl. Most importantly, it leaves out Herzl’s words that “if whole branches of Jews must be destroyed, it is worth it, as long as a Jewish state in Palestine is created.”

Edwin Black’s book is a great documentation, but it is sad that he and the Jewish Leadership are not willing to face the facts that the Zionist Leadership was the cause of the Holocaust. It is even more sad to think that the Jewish people suffered tremendously during the Nazi regime caused by their own leadership. They were sacrificed for the cause of establishing a “kingdom” on earth, which has no place for the God of Abraham, Isaac and Jacob. (Matthew 23:13-15) Some day in the future the Jewish people will understand that their Messiah, which their ancestors rejected, was the Son of God. (Zechariah 12:10-14)

In 1964 a book by Dietrich Bronder (German Jew) was published in Germany called, “Before Hitler came.” The book tried to come to grips with why the German Jews turned on their own people and caused so much destruction of innocent people. The answer given in the book states that the driving force behind the Jewish Nazis, was the old dream to have a Messiah who could establish a world rule with the Jews in power. The same ideology as can be seen in John 6:14-15.

The most prominent Gentile and Jewish-Nazi leaders were:

Adolf Hitler: half Jew

Rudolf Hess: Reich Minister; half Jew

Hermann Goring: Head of German Luftwaffe

Gregor and Otto Strasser: brothers and leaders in Nazi party

Joseph Goebbels: Propaganda Minister; Jewish

Alfred Rosenberg: Editor of the official Nazi paper “Volkisher Beobachter;” Reich Minister for Eastern occupied territories; Jewish

Hans Frank: legal council of the Nazi party; Jewish

Heinrich Himmler: Head of Gestapo; commander of the SS; homosexual

Joachim von Ribbenstrop: Foreign Minister

Reinhard Heydrich: Security chief and Second in command of SS; later became the Governor of Bohemia and Moravia; homosexual; Jewish

Admiral Wilhelm Canaris: Chief of German Intelligence; Jewish

Abram Goldberg a.k.a. Julius Streicher: Editor of the weekly Nazi paper “Der Sturmer;” homosexual; Jewish

Adolf Eichman: SS Officer; prosecutor; Jewish

Robert Ley: Ministry of Labor; organized the slave labor camps

Erich von dem Bach-Zelewski: SS General

Odilo Globocnik: SS General

Helmut Schmidt: officer in Luftwaffe

Documents supporting the “exceptions” that Hitler made for German Jews serving in the Nazi party numbered around 1,200. There were 2 Field Marshall’s, 10 Generals, 14 Colonels, 30 Majors and thousands of lower ranking officers and non-commanding officers who received these exceptions.