PDA

Bekijk Volledige Versie : Katholiek: homoseksuelen er uit sodemieteren



IbnRushd
25-02-10, 18:17
Lijsttrekker RMP: bestrijdt homoseksualiteit

Homoseksualiteit is een afwijking en moet bestreden worden. Die bizarre uitspraak deed lijsttrekker Delano Felter van de Republikeinse Moderne Partij (RMP) gisteravond voor de camera van AT5 na een verkiezingsdebat in de Rode Hoed.

Voor filmpje, klik hier (http://www.at5.nl/artikelen/34488/lijsttrekker-rmp-bestrijdt-homoseksualiteit).

Bron: at5.nl

tanger'73
25-02-10, 18:39
En hij wilt alsmaar niet met harde woorden smijten. :haha:

IbnRushd
25-02-10, 18:54
En hij wilt alsmaar niet met harde woorden smijten. :haha:

Inderdaad. Hij maakt het steeds bonter. :hihi:

fisherman1969
25-02-10, 19:46
Lijsttrekker RMP: bestrijdt homoseksualiteit

Homoseksualiteit is een afwijking en moet bestreden worden. Die bizarre uitspraak deed lijsttrekker Delano Felter van de Republikeinse Moderne Partij (RMP) gisteravond voor de camera van AT5 na een verkiezingsdebat in de Rode Hoed.

Voor filmpje, klik hier (http://www.at5.nl/artikelen/34488/lijsttrekker-rmp-bestrijdt-homoseksualiteit).

Bron: at5.nl

ROOMS katholiekeMODERENE PARTIJ !!
Ik wist niet dat die bestond , weer een belachelijk voorbeeld van verdraaing , mogelijk is de man van huis uit Katholiek ,maar nergens blijkt dat de R.K hier achter staat .
O, ja ik ben zelf geen RK zelfs renegaat, maar dit is weer zo,n smerige kop!!

IbnRushd
25-02-10, 20:01
ROOMS katholiekeMODERENE PARTIJ !!
Ik wist niet dat die bestond , weer een belachelijk voorbeeld van verdraaing , mogelijk is de man van huis uit Katholiek ,maar nergens blijkt dat de R.K hier achter staat .
O, ja ik ben zelf geen RK zelfs renegaat, maar dit is weer zo,n smerige kop!!

Katholiek betekent ook iemand die het katholicisme belijdt. Een belijder dus.

jang0201
25-02-10, 20:18
Ik vind die roze stropdas enig staan bij hem. Volgens mij zag ik hem laatst in de DarkRoom al was het wel erg donker.

tanger'73
25-02-10, 20:27
Zo zie je maar, onze politiek is zelfs het toneel geworden van de domste der domsten met inbegrip van Wilders. Het is verworden tot een regelrechte farce. Vroeger had het nog aanzien en bracht het spanning met zich mee, zoals de nacht van schmelzer en onlangs nog die van wiegel. toen had het nog enige mate van cachet, nu ben je een malloot als je aan politiek doet of daarmee in aanraking komt.

fisherman1969
25-02-10, 21:18
Katholiek betekent ook iemand die het katholicisme belijdt. Een belijder dus.

Hoe dan ook jou intentie is :te doen voorkomen als of het iets is waar de [B]R.K achter staat[ (mogelijk is dat ook nog zo en in dat geval zijn de Roomsen en de ISLAM het volkomen met elkaar eens ):gniffel:
Want als er iemand wel een hekel aan homo,s heeft dan zijn het wel MOSLIMS ,dus leuke tip :als alternatief op deze man te stemmen :)

Wizdom
25-02-10, 21:19
Mag je nog wel zeggen dat pedofilie een afwijking is?

Wizdom
25-02-10, 21:22
Ik heb altijd al gezegd sociale normen en waarden moet je niet aan mensen over laten want die hebben geen grenzen.... Sociale normen en waarden komen van de Schepper en anders vervagen ze tot aan Nieuw Guinnea toestanden waar koppensnellen nog heel gewoon was...

MaRiaH
25-02-10, 21:24
Hoe dan ook jou intentie is :te doen voorkomen als of het iets is waar de [B]R.K achter staat[ (mogelijk is dat ook nog zo en in dat geval zijn de Roomsen en de ISLAM het volkomen met elkaar eens ):gniffel:
Want als er iemand wel een hekel aan homo,s heeft dan zijn het wel MOSLIMS ,dus leuke tip :als alternatief op deze man te stemmen :)

Ach maak je niet druk. Beide godsdiensten inclusief het protestantisme sluiten homo's uit. Niks nieuws onder de zon.

Alleen voortschrijdend inzicht heeft de mens en kerk toleranter gemaakt.
Maar blijkbaar treedt er van alle kanten een verharding op in alle stromingen.
Helaas.

IbnRushd
25-02-10, 21:35
Hoe dan ook jou intentie is :te doen voorkomen als of het iets is waar de [B]R.K achter staat[ (mogelijk is dat ook nog zo en in dat geval zijn de Roomsen en de ISLAM het volkomen met elkaar eens ):gniffel:
Want als er iemand wel een hekel aan homo,s heeft dan zijn het wel MOSLIMS ,dus leuke tip :als alternatief op deze man te stemmen :)

Nee. Hij noemde zich trots een katholiek. Dus dat is ook de reden dat ik het er bij heb gezegd.

fisherman1969
25-02-10, 22:55
Nee. Hij noemde zich trots een katholiek. Dus dat is ook de reden dat ik het er bij heb gezegd.

Nog dan weet ik nog wel een paar leuke te verzinnen ,stel dat hij had gezegd ik ben MOSLIM ??

IbnRushd
25-02-10, 23:04
Nog dan weet ik nog wel een paar leuke te verzinnen ,stel dat hij had gezegd ik ben MOSLIM ??

Dan stond het in bijna alle kranten met koeienletters.

Slinger
25-02-10, 23:05
Nog dan weet ik nog wel een paar leuke te verzinnen ,stel dat hij had gezegd ik ben MOSLIM ??

Ook dan zou hij het recht op vrijheid van meningsuiting hebben.

barfly
25-02-10, 23:10
Opruiende predikant niet vervolgd
Update: donderdag 25 feb 2010, 21:19

De omstreden Amersfoortse predikant Goldschmeding wordt niet vervolgd voor het houden van opruiende preken. Dat is besloten in ruil voor zijn belofte niet meer in preken op te roepen tot het tuchtigen van kinderen.

De man kwam in september in opspraak toen hij het slaan van kinderen bijbels verantwoord noemde en het propageerde als middel bij de opvoeding. Hij werd door de politie verhoord en vorige maand werden zijn drie kinderen onder toezicht van Bureau Jeugdzorg gesteld.

Goldschemding krijgt een proeftijd van twee jaar, waarin hij mensen niet mag aanzetten tot het slaan van kinderen.

http://feeds.nos.nl/~r/nosnieuws/~3/KDK_sKDcPKo/139841-opruiende-predikant-niet-vervolgd.html

Het land van 16 miljoen compromissen... Had zo een imam kunnen gebeuren.

StevieK
26-02-10, 03:46
Lijsttrekker RMP: bestrijdt homoseksualiteit

Homoseksualiteit is een afwijking en moet bestreden worden. Die bizarre uitspraak deed lijsttrekker Delano Felter van de Republikeinse Moderne Partij (RMP) gisteravond voor de camera van AT5 na een verkiezingsdebat in de Rode Hoed.

Voor filmpje, klik hier (http://www.at5.nl/artikelen/34488/lijsttrekker-rmp-bestrijdt-homoseksualiteit).

Bron: at5.nl

Prima, het harde schelden, bizarre uitspraken, enz, enz is alleen maar om alle verdacht vanjezelf af te werpen.

Umarvlie
26-02-10, 07:13
Het zou de katholieke kerk sieren als ze een dergelijke houding zouden aannemen tegen de pedofielen in hun gelederen.

knuppeltje
26-02-10, 09:18
Blijft in ieder geval lachen hier. Een paar rabiate homofoben die een rare katholiek aanvallen omdat die dat ook is.
Tja, anderen moeten niet met je hobby aan de haal gaan natuurkijk. :hihi:

Marsipulami
26-02-10, 10:02
"God wil homo's dood"

http://www.deredactie.be/polopoly_fs/1.725447!image/2113492220.jpg_gen/derivatives/landscape470/2113492220.jpg

foxnews.com vr 26/02/2010 - 08:59

In een interview met de Amerikaanse nieuwszender Fox News gaf Lauren Ashley, huidige Miss Beverly Hills en meedingend naar de titel van Miss Californië 2010 in november, haar mening over homoseksualiteit. En dat had ze beter niet gedaan.

Lauren Ashley: "Ik voel dat God zelf de mensheid gemaakt heeft. Hij houdt van iedereen en heeft het beste voor met iedereen. Als hij zegt dat seks met iemand van hetzelfde geslacht je uiteindelijk zal doden, dan is dat een hard oordeel. Maar hij weet zoveel meer dan wij over het leven."

De krantentitels die volgden logen er niet om: "Miss Beverly Hills wil homo's dood" en "God wil homo's dood, aldus schoonheidskoningin".

Burgemeester van Beverly Hills is boos
Het stadsbestuur van Beverly Hills reageerde onmiddellijk door te zeggen dat Ashley zichzelf tot Miss Beverly Hills uitgeroepen heeft en dat de stad haar zeker niet sponsort, met het oog op de verkiezingen van Miss Californië. De burgemeester zelf zou erg ontstemd zijn over Ashley's uitspraken.

De 23-jarige Ashley blijft nochtans in haar kansen geloven: "Ik heb veel vrienden met een andere mening. Samen wisselen we die meningen uit. Er is geen haat tussen ons." Ondanks deze tegenslag voelt ze zich nog altijd "goed".

knuppeltje
26-02-10, 10:16
Marsipulami;4267497] Maar hij weet zoveel meer dan wij over het leven.


Of dat waar is is nog maar. Als ie al bestaat, dan snapt ie er voor mij geen ene moer van wat ie allemaal heeft aangericht.
Maar dan nog acht ik het goed mogelijk dat ie dan meer over het leven zou weten dan dat wicht.

Pizzaman
26-02-10, 22:36
En hij wilt alsmaar niet met harde woorden smijten. :haha:


Inderdaad. Hij maakt het steeds bonter. :hihi:


Sissy lila stropdas draagt die man.
Heu, misschien is ie zelf nog niet uit de kast.


Mag je nog wel zeggen dat pedofilie een afwijking is?
ben eigenlijk benieuwd wat die pedofielen dan van homo's vinden en andersom, en dan heb je nog pederasten. Jemigdepemig.


Ach maak je niet druk. Beide godsdiensten inclusief het protestantisme sluiten homo's uit. Niks nieuws onder de zon.

Vergeet niet de discriminatie van vrouwen, specialiteit van het SGP en van vele godsdiensten. Weet je, het lijkt er bijna op dat ze louter bestaan ter bevordering van de macht van angstige mannetjes... :maf2:

Pizzaman
26-02-10, 22:43
"God wil homo's dood"

http://www.deredactie.be/polopoly_fs/1.725447!image/2113492220.jpg_gen/derivatives/landscape470/2113492220.jpg

foxnews.com vr 26/02/2010 - 08:59

In een interview met de Amerikaanse nieuwszender Fox News gaf Lauren Ashley, huidige Miss Beverly Hills en meedingend naar de titel van Miss Californië 2010 in november, haar mening over homoseksualiteit.

Echt blondje? Ach waarom vraag ik het ook.
Ze worden daar duidelijk niet gekozen op hun intelligentie.
Alleen op een 'paar' belangrijke punten? :maf2:

tanger'73
27-02-10, 00:54
Blijft in ieder geval lachen hier. Een paar rabiate homofoben die een rare katholiek aanvallen omdat die dat ook is.
Tja, anderen moeten niet met je hobby aan de haal gaan natuurkijk. :hihi:


Deze katholiek is gewoon debiel bezig. Kan me goed indenken dat je persoonlijk bedenkingen hebt bij een bepaalde seksuele voorkeur. Maar dat moet je dan wel strikt privé en gescheiden houden. Als je daarentegen een publieke functie ambieert, dien je verre te houden van dergelijke uitlatingen. Het algemeen belang staat dan voorop en bij het vervullen van een publieke taak, dien je rekening te houden met iedereen als gemeenschap. Dus ook met homo's en natuurlijk bijvoorbeeld het homohuwelijk en dergelijke meer rondom homo's, dat al heel lang van kracht is. Haat sentimenten dien je thuis te houden en niet mee te brengen naar het algemeen belang en dat geldt dus ook voor een Wilders, met zijn op geheel eigen wijze door haat ingegeven ressentimenten. Dat hij bruusk eveneens anderen wenst op te dringen.

knuppeltje
27-02-10, 09:09
tanger'73;4268860]Deze katholiek is gewoon debiel bezig.

Krijg nou tieten. Heb jij ineens het licht gezien of zoiets?

tanger'73
27-02-10, 12:35
Krijg nou tieten. Heb jij ineens het licht gezien of zoiets?


Deze katholiek mag homoseksuelen uit zijn eigen directe persoonlijke levenssfeer, zoals hij dat uitdrukt er uit sodemieteren. Maar uit het publieke domein is andere koek. Zo kan je iedereen wel wensen er uit te sodemieteren, omdat je ergens bij ongemakkelijk voelt. Hij doet er als katholiek beter aan om zichzelf ergens in een kelder uit het zicht van iedereen met een knoet te geselen onder begeleiding van elegieën.

tanger'73
27-02-10, 21:38
Amsterdamse homogemeenschap heeft stevig van zich laten horen.




http://www.at5.nl/artikelen/35226/al-34-klachten-tegen-delano-felter

Slinger
27-02-10, 22:01
Deze katholiek mag homoseksuelen uit zijn eigen directe persoonlijke levenssfeer, zoals hij dat uitdrukt er uit sodemieteren. Maar uit het publieke domein is andere koek. Zo kan je iedereen wel wensen er uit te sodemieteren, omdat je ergens bij ongemakkelijk voelt. Hij doet er als katholiek beter aan om zichzelf ergens in een kelder uit het zicht van iedereen met een knoet te geselen onder begeleiding van elegieën.

En wat vind je van Marokkaanse potenrammers?

fisherman1969
27-02-10, 22:11
Het zou de katholieke kerk sieren als ze een dergelijke houding zouden aannemen tegen de pedofielen in hun gelederen.


Ja indd ben ik volkomen met je eens en dat doen ze dan ook !!
het stond met vette letters in o.a de TG .:D
Het is al zo oud en lang aan de gang deze schandalige zaken ook zijn er baby lijkjes gevonden bij nonnen kloosters !!
Maar vermeld dan ook ff dat er SULTHANS (brave Moslims dus ) waren die er behalve hun min of meer verplichte harem ,er ook schandsknaapjes op na hielden niet ouder dan 10 jaar en ook sommige meisjes van jonger dan 10 jaar waren voor deze,, levensgenieters,, niet te versmaden !:fpotver:
Dus wijs niet altijd met je vinger dezelfde kant op !!
Probeer gewoon eens eerlijk te blijven dat zie ik hier helaas weinig.
Ook wereld van de ISLAAM HAD EN HEEFT HUN SCHANDE !

fisherman1969
27-02-10, 22:24
Dan stond het in bijna alle kranten met koeienletters.

Dat staat het toch ook !!
Bijna elke krant heeft er al gewag van gemaakt met voorop de TG .
Ook het misbruik van jongeren door paters dus je hebt niks te klagen :)

tanger'73
27-02-10, 22:56
En wat vind je van Marokkaanse potenrammers?

Da's weer een geheel ander onderwerp, zoals Nederlandse potenrammers die zwaar in de meerderheid zijn. in beide gevallen vind ik het opzettelijk gebruik van geweld natuurlijk niet kunnen.

MaRiaH
27-02-10, 23:06
Dat staat het toch ook !!
Bijna elke krant heeft er al gewag van gemaakt met voorop de TG .
Ook het misbruik van jongeren door paters dus je hebt niks te klagen :)

Dat is waar. Het staat in iedere kant te lezen.
Is net zo goed een graag belicht onderwerp.

En de reacties van de mensen zijn net zo "hard" als onder alle andere berichten, bijv. over de Islam of Marokkaanse daders..

Wat dat betreft, geen onderscheid.

tanger'73
27-02-10, 23:12
Dat is waar. Het staat in iedere kant te lezen.
Is net zo goed een graag belicht onderwerp.

En de reacties van de mensen zijn net zo "hard" als onder alle andere berichten, bijv. over de Islam of Marokkaanse daders..

Wat dat betreft, geen onderscheid.


Ha MaRiaH, het is voor mij altijd een groot plezier om recht in je ogen te kijken. :)

justus
28-02-10, 00:02
op zich weer een goede reden om religie op voorhand te wantrouwen.

ronald
28-02-10, 00:21
Zo zie je maar, onze politiek is zelfs het toneel geworden van de domste der domsten met inbegrip van Wilders. Het is verworden tot een regelrechte farce. Vroeger had het nog aanzien en bracht het spanning met zich mee, zoals de nacht van schmelzer en onlangs nog die van wiegel. toen had het nog enige mate van cachet, nu ben je een malloot als je aan politiek doet of daarmee in aanraking komt.

Mijn hemel. Hoef je tegenwoordig geen Basisschooldiploma meer op zak te hebben eer je je aanmeldt als kandidaat? Aan de andere kant wel leuk zo'n fleurig persoon in de saaie politiek...boer Koekoeks reïncarnatie.
Ook zo'n erudiet figuur voor wat betreft religies...zegt dat hij katholiek is en heeft het over een dominee die de hostie had geweigerd....

tanger'73
28-02-10, 23:42
De PVV in den haag bij monde van kandidaat gemeenteraadslid Paul ter Linde, schoomt niet om hiv-patiënten boven hun piemel te brandmerken. Zo zie je maar wat voor fijne ideeën onder die mensen de ronde doen.