PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV speelt bevolking tegen elkaar uit "PVV: PvdA spreekt Arabisch"



Wizdom
25-02-10, 21:02
PVV: PvdA spreekt Arabisch

ANP op 25 februari '10, 21:30, bijgewerkt 25 februari '10, 21:47

ALMERE - PvdA spreekt niet meer de taal van de gewone man, maar Arabisch. Dit stelde Geert Wilders, leider van de PVV, donderdag tijdens een PVV-fractiebijeenkomst in Almere.

‘Mijn speech wordt aan het einde van de avond aan de aanwezige PvdA-leden in het Arabisch uitgereikt.’

Wilders richtte zijn pijlen tijdens de bijeenkomst voornamelijk op de PvdA, volgens hem een arrogante club die vol van zichzelf is. ‘Maar de daverende verkiezingsuitslag van de PVV zal hun een toontje lager laten zingen’, aldus Wilders.

Ook uitte Wilders nogmaals zijn vreugde over de val van het kabinet. ‘Als dit kabinet zijn zin had gekregen was er op elke hoek van de straat een minaret verschenen en daar tegenover een loket van de sociale dienst.’

De PVV-leider gaf aan klaar te zijn voor de regering. ‘Wij nemen onze verantwoordelijkheid en zullen er zijn voor Nederland en de mensen.’ Wilders gaf aan dat er wat hem betreft maar één keihard breekpunt is in de onderhandelingen. ‘De AOW blijft op 65 jaar. De erfenis van Drees is in goede handen bij de PVV.’

Op de bijeenkomst waren de PVV'ers die in Almere meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen aanwezig. Wilders prees lijsttrekker Raymond de Roon. ‘Hij is onze crimefighter. Hij gaat ervoor zorgen dat Almere de veiligste stad van Nederland wordt.’

Wilders noemde Almere een prachtige stad. ‘Je voelt dat er iets in de lucht hangt. Het is de geur van de overwinning’, aldus de PVV-leider.

Volgens de PVV zijn de standpunten van de partij in Almere glashelder. ‘Meer politie, extra veiligheid door stadscommando's, minder ambtenaren en een harde aanpak van crimineel tuig’, aldus Wilders. Verder zei hij dat overlastgevers in containerwoningen buiten de woonwijken moeten worden geplaatst en dat de parkeertarieven in Almere moeten worden gehalveerd.

Tijdens de bijeenkomst in Almere vertelde Wilders ook dat hij vindt dat er in Almere en Den Haag een verbod op hoofddoekjes moet komen. ‘In bijvoorbeeld gemeentelijke instellingen of instanties die ook maar een cent subsidie ontvangen.’ Het voorstel werd door de ongeveer tweehonderd aanwezigen met luid gejuich ontvangen.

Wizdom
25-02-10, 21:05
PVV put zijn kracht door een ZUID AFRIKAANSE apartheids staat strategie te volgen. Waren we net verlost van het blanke apartheids regime in Zuid-Afrika probeert die FASCIST die hier in Nederland te stichten?

Wat is er toch mis met Nederland?

tanger'73
25-02-10, 21:20
Was dat maar waar dat ze bij het PvdA arabisch spraken. Volg nu op MBC in het kader van de aanstaande geboortedag van de profeet, dacht de 27ste volgens de zonnekalender en de 12de volgens de islamitische jaartelling, zijn levensloop? Da's pas krachtig Arabisch wat uit de mond van bijvoorbeeld Hamza kwam.

justus
26-02-10, 05:13
dat verbod op hoofddoekjes vind ik wel wat hebben...ik ken een marokkaanse dame die als apotheker werkt. een schoonheid. zou wel eens willen weten hoe haar haar eruit ziet...zou ze stijl haar hebben, lang , kort, krulletjes? grrrrr ik heb de pest aan haar hoofddoekje. wat een schoonheid.

Soldim
26-02-10, 06:02
ALMERE - PvdA spreekt niet meer de taal van de gewone man, maar Arabisch.

Welk percentage van de moslims in Nederland verstaat er nou Arabisch? Volgens mij minder dan 5% -- zoals gewoonlijk lult Wilders uit z'n nek.