PDA

Bekijk Volledige Versie : Winkeliers bedreigd door aanhangers PVV



MaRiaH
28-02-10, 02:30
Winkeliers bedreigd door aanhangers PVV
Gepubliceerd op 27 februari 2010, 23:22
Laatst bijgewerkt op 27 februari 2010, 23:39
almere/odeke de jong -
Almeerse winkeliers hebben, nadat zij met geweld zijn bedreigd door PVV-aanhangers, verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd uit hun winkel. In Stad en in Buiten werden vandaag en gisteren fysieke bedreigingen tegen hen geuit. De bedreigingen komen van een groep jongeren die zich de voorlopers noemen van 'de stadscommando’s van Wilders'.


,,In Stad stonden vier blanke jongens gistermiddag in de winkel van een collega met de mededeling dat de posters weg moesten, anders zouden ze de tent kort en klein slaan”, vertelt Cor Valies, kandidaat-raadslid van de NDP en eigenaar van een kledingzaak in het centrum van Buiten. Zijn bedreigde collega in Stad wil anoniem blijven uit angst voor represailles.

,,Vanmiddag ontving ik in mijn eigen winkel, op de vaste lijn, een telefoontje dat ik de verkiezingsposters voor de ramen weg moest halen, anders zou er dit weekeinde een steen door de ruiten gaan. Almere was volgens hen vanaf nu een PVV-bolwerk.” Valies neemt de bedreigingen uiterst serieus en haalde net als zijn collega-winkelier de posters weg. ,,Het was de toon die door deze halve gekken werd aangeslagen waardoor ik heb besloten de posters te verwijderen.”

Valies zegt niet bang te zijn voor de groep en dat hij niet wijkt voor geweld, maar wil problemen in zijn zaak voorkomen. ,,Ik heb twaalf dames in dienst, ik wil niet dat hen iets overkomt. Dat betekent niet dat ik mijn mond houd over wat er is gebeurd. Dit moet iedereen weten, dit is niet een stad met 180.000 zwijgers.” De Almeerse ondernemer heeft laten weten aangifte te gaan doen van bedreiging.


Volgens de ondernemer en kandidaat-raadslid wordt er 'een opgefokte sfeer' gecreeërd door Geert Wilders en de Almeerse lijsttrekker voor de PVV, Raymond de Roon. ,,Misschien komt dat wel door die PVV-bijeenkomst van afgelopen week in Almere. Die twee weten niet wat zij bij sommige mensen losmaken. Ik denk dat Wilders de boel ernstig onderschat. Zijn partij trekt blijkbaar ook imbecielen aan.”

MaRiaH
28-02-10, 02:44
http://rondom10.ncrv.nl/uitzendinggemist

Good Kahuna
28-02-10, 03:09
Stelletje bruinhemden :jammer:

justus
28-02-10, 06:14
Winkeliers bedreigd door aanhangers PVV
Gepubliceerd op 27 februari 2010, 23:22
Laatst bijgewerkt op 27 februari 2010, 23:39
almere/odeke de jong -
Almeerse winkeliers hebben, nadat zij met geweld zijn bedreigd door PVV-aanhangers, verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd uit hun winkel. In Stad en in Buiten werden vandaag en gisteren fysieke bedreigingen tegen hen geuit. De bedreigingen komen van een groep jongeren die zich de voorlopers noemen van 'de stadscommando’s van Wilders'.


,,In Stad stonden vier blanke jongens gistermiddag in de winkel van een collega met de mededeling dat de posters weg moesten, anders zouden ze de tent kort en klein slaan”, vertelt Cor Valies, kandidaat-raadslid van de NDP en eigenaar van een kledingzaak in het centrum van Buiten. Zijn bedreigde collega in Stad wil anoniem blijven uit angst voor represailles.

,,Vanmiddag ontving ik in mijn eigen winkel, op de vaste lijn, een telefoontje dat ik de verkiezingsposters voor de ramen weg moest halen, anders zou er dit weekeinde een steen door de ruiten gaan. Almere was volgens hen vanaf nu een PVV-bolwerk.” Valies neemt de bedreigingen uiterst serieus en haalde net als zijn collega-winkelier de posters weg. ,,Het was de toon die door deze halve gekken werd aangeslagen waardoor ik heb besloten de posters te verwijderen.”

Valies zegt niet bang te zijn voor de groep en dat hij niet wijkt voor geweld, maar wil problemen in zijn zaak voorkomen. ,,Ik heb twaalf dames in dienst, ik wil niet dat hen iets overkomt. Dat betekent niet dat ik mijn mond houd over wat er is gebeurd. Dit moet iedereen weten, dit is niet een stad met 180.000 zwijgers.” De Almeerse ondernemer heeft laten weten aangifte te gaan doen van bedreiging.


Volgens de ondernemer en kandidaat-raadslid wordt er 'een opgefokte sfeer' gecreeërd door Geert Wilders en de Almeerse lijsttrekker voor de PVV, Raymond de Roon. ,,Misschien komt dat wel door die PVV-bijeenkomst van afgelopen week in Almere. Die twee weten niet wat zij bij sommige mensen losmaken. Ik denk dat Wilders de boel ernstig onderschat. Zijn partij trekt blijkbaar ook imbecielen aan.”

gossie toch, ik dacht dat zijn partij uitsluitend imbecielen aan trok...

Joesoef
28-02-10, 08:02
NDP :argwaan:

fisherman1969
28-02-10, 08:16
http://rondom10.ncrv.nl/uitzendinggemist

Deze uitzending heb ik wel gezien en GISTERAVOND AL n.a.l. v het onderstaande antwoord gegeven !


--------------------------------------------------------------------------------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justus
en juist om deze redenen riep ik een tijdje terug al dat de autochtone gemeenschap gaat reageren... ik heb geen last van dergelijk tuig...hoe zou dat toch komen?

Die zelfde Autochtone hebben gisteren enkele winkeliers in Almere bedreigd omdat hij een poster had van de P.V.V dus !!!!en dat niet alleen alle Posters in Almere van Politieke partijen waren overgeplakt of er af gescheurd door Blank Tuig.
En wat....
Wilders betreft, deze gaat steeds meer over van de ISLAM naar RASCISME t.o.z.v
vooral de Marokkaanse gemeenschap.

note : Dus het is maar net hoe je het horen of lezen wil !!

reallife
28-02-10, 11:04
Winkeliers bedreigd door aanhangers PVV
Gepubliceerd op 27 februari 2010, 23:22
Laatst bijgewerkt op 27 februari 2010, 23:39
almere/odeke de jong -
Almeerse winkeliers hebben, nadat zij met geweld zijn bedreigd door PVV-aanhangers, verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd uit hun winkel. In Stad en in Buiten werden vandaag en gisteren fysieke bedreigingen tegen hen geuit. De bedreigingen komen van een groep jongeren die zich de voorlopers noemen van 'de stadscommando’s van Wilders'.


,,In Stad stonden vier blanke jongens gistermiddag in de winkel van een collega met de mededeling dat de posters weg moesten, anders zouden ze de tent kort en klein slaan”, vertelt Cor Valies, kandidaat-raadslid van de NDP en eigenaar van een kledingzaak in het centrum van Buiten. Zijn bedreigde collega in Stad wil anoniem blijven uit angst voor represailles.

,,Vanmiddag ontving ik in mijn eigen winkel, op de vaste lijn, een telefoontje dat ik de verkiezingsposters voor de ramen weg moest halen, anders zou er dit weekeinde een steen door de ruiten gaan. Almere was volgens hen vanaf nu een PVV-bolwerk.” Valies neemt de bedreigingen uiterst serieus en haalde net als zijn collega-winkelier de posters weg. ,,Het was de toon die door deze halve gekken werd aangeslagen waardoor ik heb besloten de posters te verwijderen.”

Valies zegt niet bang te zijn voor de groep en dat hij niet wijkt voor geweld, maar wil problemen in zijn zaak voorkomen. ,,Ik heb twaalf dames in dienst, ik wil niet dat hen iets overkomt. Dat betekent niet dat ik mijn mond houd over wat er is gebeurd. Dit moet iedereen weten, dit is niet een stad met 180.000 zwijgers.” De Almeerse ondernemer heeft laten weten aangifte te gaan doen van bedreiging.


Volgens de ondernemer en kandidaat-raadslid wordt er 'een opgefokte sfeer' gecreeërd door Geert Wilders en de Almeerse lijsttrekker voor de PVV, Raymond de Roon. ,,Misschien komt dat wel door die PVV-bijeenkomst van afgelopen week in Almere. Die twee weten niet wat zij bij sommige mensen losmaken. Ik denk dat Wilders de boel ernstig onderschat. Zijn partij trekt blijkbaar ook imbecielen aan.”

Slaat iedereen op tilt ofzo? Die hele opruiende sfeer in die verkiezingsdebatten is te bizar om aan te horen. Stelletje halve garen. Ik hou mijn hart vast voor de uitkomst van de verkiezingen en de landelijke die erop volgen.

MaRiaH
28-02-10, 14:13
Slaat iedereen op tilt ofzo? Die hele opruiende sfeer in die verkiezingsdebatten is te bizar om aan te horen. Stelletje halve garen. Ik hou mijn hart vast voor de uitkomst van de verkiezingen en de landelijke die erop volgen.

Nou ik ook.

Het neigt een kristalnacht te worden.. :maf2:

Kal-El B.V
28-02-10, 14:49
Ik denk eerlijk gezegd dat de enigen die bang moeten zijn voor daadwerkelijk fysieke dreigementen en geweld de autochtone nederlanders zijn. Want de marokkanen, turken surinamers en antillianen kunnen best voor zichzelf opkomen wat dat betreft.

Nee, ik denk dat de haat van deze mensen zich fysiek gaat richten op blanke nederlanders waarvan zij vinden dat het verraders zijn van het "nederlands cultureel erfgoed" of hoe ze het ook zullen gaan noemen.

De allochtonen zullen denk ik gevrijwaard worden van dit soort acties.

tanger'73
28-02-10, 16:28
gossie toch, ik dacht dat zijn partij uitsluitend imbecielen aan trok...



ja inderdaad en dit is maar weereens een goed voorbeeld van. Kennelijk beseft Wilders nog steeds niet wat hij allemaal aantrekt en aanricht met zijn gedram. Door hem voelen bepaalde uitwassen in de samenleving zich gelegitimeerd om maar lekker de remmen los te laten.

justus
28-02-10, 16:50
ja inderdaad en dit is maar weereens een goed voorbeeld van. Kennelijk beseft Wilders nog steeds niet wat hij allemaal aantrekt en aanricht met zijn gedram. Door hem voelen bepaalde uitwassen in de samenleving zich gelegitimeerd om maar lekker de remmen los te laten.

moeten ze na de wintersport doen, heuvelafwaarts...remmen loslaten en gaan...

TonH
28-02-10, 16:52
'de stadscommando’s van Wilders'

Ik neem aan dat dit een misselijke grap is?

tanger'73
28-02-10, 16:55
Ik neem aan dat dit een misselijke grap is?

het zijn zeker geen partizanen. :D

tanger'73
28-02-10, 16:57
moeten ze na de wintersport doen, heuvelafwaarts...remmen loslaten en gaan...

hoop dat ze daar allemaal onder een lawine verzeild raken.

TonH
28-02-10, 16:59
het zijn zeker geen partizanen. :D

Of klepten. :D

Maar is schrik echt van deze uitspraak en ik hoop dat die NPD-meneer er een Surinaamse relnicht blijkt te zijn...

justus
28-02-10, 17:01
Ik neem aan dat dit een misselijke grap is?

nee hoor, het is tegenwoordig heel populair om ordehandhavers een naam te geven welke feitelijk toebehoort aan elitetroepen. we kenden de stadsmariniers al en nu wil onze geblondeerde vriend stadscommando's...als oud marinier vind ik dat een mindere soort, maar gegeven zijn beperkte intelligentie is hem dat vergeven.

TonH
28-02-10, 17:11
nee hoor, het is tegenwoordig heel populair om ordehandhavers een naam te geven welke feitelijk toebehoort aan elitetroepen. we kenden de stadsmariniers al en nu wil onze geblondeerde vriend stadscommando's...als oud marinier vind ik dat een mindere soort, maar gegeven zijn beperkte intelligentie is hem dat vergeven.

:fpetaf: Dank voor die info. Mij lijkt dat een Korps Marechaussee te Voet dan meer op zijn plaats is. :cola:

tanger'73
28-02-10, 17:11
Of klepten. :D

Maar is schrik echt van deze uitspraak en ik hoop dat die NPD-meneer er een Surinaamse relnicht blijkt te zijn...

Dat komt omdat er een opgefokte sfeer wordt gecreeërd in die bijeenkomsten van die halve gare PVV voorman voor Almere. Je moet je eens indenken wat voor een soorte van opgehitste mantra's je in dergelijke besloten bijeenkomsten op je af krijgt gevuurd. Lijkt net een criminele organisatie aan het worden.

TonH
28-02-10, 17:19
Dat komt omdat er een opgefokte sfeer wordt gecreeërd in die bijeenkomsten van die halve gare PVV voorman voor Almere. Je moet je eens indenken wat voor een soorte van opgehitste mantra's je in dergelijke besloten bijeenkomsten op je af krijgt gevuurd. Lijkt net een criminele organisatie aan het worden.

Het is dus geen partij met leden én er zijn besloten bijeenkomsten waar een soort SA uit voort is gekomen? Wauw!

tanger'73
28-02-10, 17:21
Het is dus geen partij met leden én er zijn besloten bijeenkomsten waar een soort SA uit voort is gekomen? Wauw!


De partij heeft dan ook geen democratische fundament en dat is ook een van de grootste bezwaren om je überhaupt democratisch te noemen.

MaRiaH
28-02-10, 20:40
Het is dus geen partij met leden én er zijn besloten bijeenkomsten waar een soort SA uit voort is gekomen? Wauw!

Ja, onvoorstelbaar.
De aanhangers zien het niet hoor.
Blind als verliefde tieners..:love:

Wizdom
28-02-10, 20:44
Wilders doet het slechtste van Nederland hunkeren naar de tijd waar je nog Kristall Nacht dagen had en mensen die hun status behaalden door een bruinhemd te dragen en leren laarzen....

TonH
28-02-10, 23:40
En niet doorgelicht door een bvd? Maar juist beschermt en gekoesterd? Je haren zouden er van ellende wit van worden. :moe:

Maar ieder volk krijgt de leiders die ze verdient. Toch?

tanger'73
28-02-10, 23:46
Ja, onvoorstelbaar.
De aanhangers zien het niet hoor.
Blind als verliefde tieners..:love:


Met sympathieën zoals het brandmerken van hiv-patiënten, weet je ongeveer wat voor vlees je daar in de kuip hebt.

TonH
28-02-10, 23:47
Met sympathieën zoals het brandmerken van hiv-patiënten, weet je ongeveer wat voor vlees je daar in de kuip hebt.

Dat is toch zeker en vast geen uitspraak van Wilders, hoop ik???

tanger'73
28-02-10, 23:48
En niet doorgelicht door een bvd? Maar juist beschermt en gekoesterd? Je haren zouden er van ellende wit van worden. :moe:

Maar ieder volk krijgt de leiders die ze verdient. Toch?

Zelfs het openbaar ministerie is gevallen voor zijn volksverlakkerij, door de opdracht van het Amsterdamse hof Wilders alnog te berechten bij voorbaat onzin te vinden.

tanger'73
28-02-10, 23:49
Dat is toch zeker en vast geen uitspraak van Wilders, hoop ik???


Nee van een PVV kandidaat gemeenteraadslid voor de gemeente den haag, Paul ter Linden. Met dergelijke mensen moet de PVV het doen.

TonH
28-02-10, 23:57
Zelfs het openbaar ministerie is gevallen voor zijn volksverlakkerij, door de opdracht van het Amsterdamse hof Wilders alnog te berechten bij voorbaat onzin te vinden.

Dus het OM roept tegenwoordig dat de rechtbanken :fuckit2: kunnen???


Nee van een PVV kandidaat gemeenteraadslid voor de gemeente den haag, Paul ter Linden. Met dergelijke mensen moet de PVV het doen.

Die mensen zijn toch allemaal 'hand picked' door Wilders? Dan is hij het er dus mee eens.

tanger'73
01-03-10, 00:02
Dus het OM roept tegenwoordig dat de rechtbanken :fuckit2: kunnen???



Die mensen zijn toch allemaal 'hand picked' door Wilders? Dan is hij het er dus mee eens.


Ja het openbaar ministerie geeft tegenwoordig liever het voordeel van de twijfel, dan hard van leer trekken zoals een echte orde handhaver betaamt.

Met dien verstande, dat die meneer ter Linde inmiddels zogenaamd afstand heeft genomen van zijn uitlatingen voorheen. Maar dat dat geen bezwaar betrof voor Wilders zelf, geeft te kennen. Dat hij in gestapo ter Linde wel wat ziet, maar dan het letterlijk brandmerken van moslims, die hij momenteel voornamelijk verbaal aan het stigmatiseren is.

MaRiaH
01-03-10, 01:20
ik vind het maar een eng clubje..

Vooralsnog vertrouw ik op het gezond verstand van de Nederlander..

justus
01-03-10, 03:46
Met sympathieën zoals het brandmerken van hiv-patiënten, weet je ongeveer wat voor vlees je daar in de kuip hebt.

een nationale vleeskeuring...die hadden we toch al?

justus
01-03-10, 03:47
ik vind het maar een eng clubje..

Vooralsnog vertrouw ik op het gezond verstand van de Nederlander..

het gemiddeld iq bevindt zich rond de 100...zou er niet teveel van verwachten:aanwal:

H.P.Pas
01-03-10, 08:52
het gemiddeld iq bevindt zich rond de 100...zou er niet teveel van verwachten:aanwal:

Gezond verstand heeft met IQ wel iets maar niet veel te maken.
Denk ik.

MaRiaH
01-03-10, 19:53
het gemiddeld iq bevindt zich rond de 100...zou er niet teveel van verwachten:aanwal:

Ik ben met een aantal Wilders-verblinden in discussie..
Hou het maar op IQ 60. Meer is het niet.
Onvoorstelbaar wat ik daar te horen krijgen. :jammer:

reallife
01-03-10, 20:04
Ik ben met een aantal Wilders-verblinden in discussie..
Hou het maar op IQ 60. Meer is het niet.
Onvoorstelbaar wat ik daar te horen krijgen. :jammer:

In één of ander debat zaten er een paar in het publiek. En echt ik had ze zo een pincet aan willen bieden. Van die donkere dreigende wenkbrauwen en onvriendelijke oogopslag. Maar ja, misschien waren ze wel enorm slim :argwaan:

Maar goed. Uiterlijk zegt niet alles maar een beetje epileren doet wonderen ;)

justus
01-03-10, 20:22
In één of ander debat zaten er een paar in het publiek. En echt ik had ze zo een pincet aan willen bieden. Van die donkere dreigende wenkbrauwen en onvriendelijke oogopslag. Maar ja, misschien waren ze wel enorm slim :argwaan:

Maar goed. Uiterlijk zegt niet alles maar een beetje epileren doet wonderen ;)

de theorien van Lombroso zijn wel iets achterhaald hoor...

reallife
01-03-10, 20:23
de theorien van Lombroso zijn wel iets achterhaald hoor...

Vandaar mijn (misschien zijn ze wel enorm slim :argwaan: )

MaRiaH
01-03-10, 20:27
In één of ander debat zaten er een paar in het publiek. En echt ik had ze zo een pincet aan willen bieden. Van die donkere dreigende wenkbrauwen en onvriendelijke oogopslag. Maar ja, misschien waren ze wel enorm slim :argwaan:

Maar goed. Uiterlijk zegt niet alles maar een beetje epileren doet wonderen ;)

Ik kan ook niet anders concluderen dan dat degenen die ik heb gesproken, ontevreden, gefrustreerde types zijn, die een ordinaire zondebok zoeken voor hun eigen ellende, zonder enige nuance.

Zo vreselijk 1938.. ;)

tanger'73
01-03-10, 20:54
Ik ben met een aantal Wilders-verblinden in discussie..
Hou het maar op IQ 60. Meer is het niet.
Onvoorstelbaar wat ik daar te horen krijgen. :jammer:


Je doet er goed aan, om ons dat hier te besparen. ;)

MaRiaH
01-03-10, 21:05
Je doet er goed aan, om ons dat hier te besparen. ;)

Dat denk ik ook..
Dat zou hier wat stof doen opwaaien..
Ik verdenk een enkeling ervan dat ze joods of zionisten zijn..
Zelfs de palestijnen worden erbij gehaald.. :maf2:

tanger'73
01-03-10, 21:15
Dat denk ik ook..
Dat zou hier wat stof doen opwaaien..
Ik verdenk een enkeling ervan dat ze joods of zionisten zijn..
Zelfs de palestijnen worden erbij gehaald.. :maf2:


Aan de andere kant versterkt een dagelijkse dosis lachen het immuunsysteem. Het is wetenschappelijk bewezen dat na lachtherapie een stijging van beschermende antistoffen in het bloed zijn waargenomen. Bovendien bevordert lachen de bloedsomloop en verlaagt o.a. de bloeddruk, eveneens heeft het een positief effect bij een genezingsproces. Na een flinke lachsessie, voel je je weer opgewekt en kwiek. Kortom, lachen is de sociale smeerolie bij uitstek. Alles rondom Wilders is dan ook voor mij te absurd en belachelijk om mijn lach überhaupt in te kunnen houden.

MaRiaH
01-03-10, 22:18
Aan de andere kant versterkt een dagelijkse dosis lachen het immuunsysteem. Het is wetenschappelijk bewezen dat na lachtherapie een stijging van beschermende antistoffen in het bloed zijn waargenomen. Bovendien bevordert lachen de bloedsomloop en verlaagt o.a. de bloeddruk, eveneens heeft het een positief effect bij een genezingsproces. Na een flinke lachsessie, voel je je weer opgewekt en kwiek. Kortom, lachen is de sociale smeerolie bij uitstek. Alles rondom Wilders is dan ook voor mij te absurd en belachelijk om mijn lach überhaupt in te kunnen houden.

hahha ik ben die "Wilders discussie" met zo moe als "Marokkanen discussies".
Ik kan daar soms om lachen als mensen voor de 100e keer beweren dat "die moslims" nederlands moeten leren.. (:fuckit2:)

Maar ik word vooral moe van het in herhaling vallen.. ;)

tanger'73
01-03-10, 22:40
hahha ik ben die "Wilders discussie" met zo moe als "Marokkanen discussies".
Ik kan daar soms om lachen als mensen voor de 100e keer beweren dat "die moslims" nederlands moeten leren.. (:fuckit2:)

Maar ik word vooral moe van het in herhaling vallen.. ;)


Als dat allemaal de pret die we hebben maar niet laat bederven. :)

TonH
02-03-10, 16:04
Jullie hebben niets geleerd van de periode-Fortuyn. Jullie buitelen over elkaar heen om in krachttermen afstand te nemen van de PVV en Wilders

Een sterk gevoel van déjà vu' maakt zich van me meester. Jullie lijken zonder lessen getrokken te hebben de geschiedenis te herhalen van de campagne van 2002. Alleen de namen zijn veranderd.

Pim Fortuyn klaagde over 'demonisering' door de PvdA en D'66. Wilders speelt nu de rol van Fortuyn en Wouter Bos heeft het stokje overgenomen van Ad Melkert.

Jullie zouden eens meer energie moeten steken in het zoeken van oplossingen dan het bestrijden van de ideeën van Wilders.
Natuurlijk provoceert Wilders bij het leven en bovendien komt hij met idiote voorstellen als een kopvoddentax. Maar misschien moeten jullie je energie eens wat meer steken in het zoeken van oplossingen voor de echte problemen, in plaats van enkel het bestrijden van de 'oplossingen' van Wilders. Ik ga daar in ieder geval niet aan mee doen, want ik herken wel degelijk veel van de problemen...


























Vrij naar Van Geel http://www.telegraaf.nl/binnenland/6181418/___Links_leerde_niets_van_Fortuyn___.html :maf2:

Joesoef
02-03-10, 16:18
Jullie hebben niets geleerd
Jullie buitelen over elkaar
Jullie lijken zonder lessen getrokken te he

Jullie zouden eens meer energie
jullie je energie eens wat meer steken in





:hihi:

tanger'73
02-03-10, 16:22
Ad Melkert.


Men kan van hem alles zeggen, maar in de werkvoorziening heeft hij een aanzienlijke rol gespeeld. Waarvan alles tot op de dag van vandaag allemaal abrubt is wegbezuinigd. Verder moet die van Geel niet net doen alsof de politiek oplossingen kent. Politiek is altijd al achter de feiten aanlopen geweest en het tevergeefs proberen lijmen van scherven.

tanger'73
02-03-10, 16:55
Met alle respect, maar die 150 Kamerleden zijn allemaal stuk voor stuk malloten, waarvan het Eureka-gehalte uitermate klein is. Eventuele oplossingen komen al sinds mensenheugenis elders vandaan en zeker niet vanuit de politiek.

justus
03-03-10, 04:24
Met alle respect, maar die 150 Kamerleden zijn allemaal stuk voor stuk malloten, waarvan het Eureka-gehalte uitermate klein is. Eventuele oplossingen komen al sinds mensenheugenis elders vandaan en zeker niet vanuit de politiek.

:fpotver::fuckit2:laat femke hier ff buiten ja....

tanger'73
03-03-10, 18:44
:fpotver::fuckit2:laat femke hier ff buiten ja....


inderdaad, femke is een schat en is eigenlijk de politiek niet waard.

fisherman1969
03-03-10, 20:03
Ik kan ook niet anders concluderen dan dat degenen die ik heb gesproken, ontevreden, gefrustreerde types zijn, die een ordinaire zondebok zoeken voor hun eigen ellende, zonder enige nuance.

Zo vreselijk 1938.. ;)

Dat was de doorbraak van Hitler , en de gevolgen waren vreselijk!
Ik neem aan dat sommigen telkens proberen Wilders aan Hitler te koppelen althans zijn denkwijze en standpunten ,maar de meesten weten hier blijkbaar niet wat het verschil was .
Vandaar dat ik het verschil ff probeer duidelijk te maken.
Hitler had een doel :Ein volch Ein Reich Ein Fuhrer
Het stichten van een duizends jarig rijk (wat inhield hij meende na duizend jaar elk spoortje (donkerbloed) er uit te hebben ;dus een volk van Blauwogige GERMANEN en voordat doel had hij alles willens en wetens vast gelegd .
Vergeet een ding niet dat is WILDERS ZIJN DOEL NIET .
En ik stem niet op die kl ..
Maar een HITLER dacht is ff iets anders !*)
en bruinhemden hier aan de macht om EUROPA en de Wereld te veroveren ???? dat om te :hardlach:

De wens is vaak de vader van de gedachten vroeger leerde ik op school dat :de ISLAM te vuur en te zwaard zich zou uitbreiden , gelukkig weet ik nu beter ,dat het niet zo is.
Maar zijn sommigen posters hier niet een beetje jaloers op HITLER ?? die er openlijk vooruit kwam uitmoorden die JODEN , anders denkenden !

*)Zoals Jehova,s ,Homo,s en ook zigeuners enz enz untermenschen waren verder alle Arabische volkren en Negroide ,Chinezen en aanverwante volken zoals Eskimo,s , Mongolen.
Maar ik zal nu wel weer uitgemaakt worden voor Pro Wilders
in plaats van Anti Hitler .

tanger'73
03-03-10, 22:58
Als de landelijke trend, met name die voor de PVV zo doorzet. Dan verwacht ik een heuse politieke crisis. Geen enkele formatie wordt dan mogelijk. Die puzzel zal dan niet meer te leggen zijn, beter is dan hare majesteit de koningin alle volmachten te retourneren zodat iedereen gewoon weer kan gaan doen waar die goed in is?

Tomas
04-03-10, 09:01
Als de landelijke trend, met name die voor de PVV zo doorzet. Dan verwacht ik een heuse politieke crisis. Geen enkele formatie wordt dan mogelijk. Die puzzel zal dan niet meer te leggen zijn, beter is dan hare majesteit de koningin alle volmachten te retourneren zodat iedereen gewoon weer kan gaan doen waar die goed in is?

CDA en VVD hebben geen moeite met de PVV. CDA heeft nooit erg veel verloren met coalities met de LPF. Heeft ze meen ik met te herinneren zelfs geen windeieren gelegd. Dus dat wordt: CDA VVD PVV voor een jaartje met misschien wat vallen en opstaan. Gevolgd door vervroegde verkiezingen zodra de CDA de kansen ruikt.

Bofko
04-03-10, 09:19
PVV kan in een coalitie met CDA gewoon 80% van de partijpunten van het CDA overnemen waar ze zelf niet over nagedacht hebben.Hoeven ze daar verder ook niet over na te denken. Verder is er ook inhoudelijk niet zoveel verschil m.b.t criminaliteit en multiculti-onderwerpen volgens mij. Het grote verschil zit hem in de toon en het uitspreken vanuit de onderbuik.
Wilders heeft aangegeven dat over alles te onderhandelen valt behalve over de AOW.

mark61
04-03-10, 09:41
PVV kan in een coalitie met CDA gewoon 80% van de partijpunten van het CDA overnemen waar ze zelf niet over nagedacht hebben.Hoeven ze daar verder ook niet over na te denken. Verder is er ook inhoudelijk niet zoveel verschil m.b.t criminaliteit en multiculti-onderwerpen volgens mij. Het grote verschil zit hem in de toon en het uitspreken vanuit de onderbuik.
Wilders heeft aangegeven dat over alles te onderhandelen valt behalve over de AOW.

Yep, de PVV gaat concreet eigenlijk nergens over, dus kunnen ze met iedereen regeren. Dan zeggen ze, ja sorry achterban, dat van die hoofddoekjes is gesneuveld in de onderhandelingen :(

Vervolgens gaat het echt nergens meer over, behalve dan een clubje mensen dat macht, aanzien en geld wil. What else is new?

tanger'73
04-03-10, 20:03
CDA en VVD hebben geen moeite met de PVV. CDA heeft nooit erg veel verloren met coalities met de LPF. Heeft ze meen ik met te herinneren zelfs geen windeieren gelegd. Dus dat wordt: CDA VVD PVV voor een jaartje met misschien wat vallen en opstaan. Gevolgd door vervroegde verkiezingen zodra de CDA de kansen ruikt.


Volgens de huidige peilingen, haalt zelfs deze coalitie net geen meerderheid. Over links met een centrumlinks kabinet is ook te omslachtig en moet zelfs de christenunie bijsluiten om net een meerderheid te formeren. Alternatief is een rompkabinet van partijen die als basis een gemeenschappelijke doelstelling in brede zin afspreken. Dat kan zowel links als rechts het geval zijn. Maar ik denk dat het meer van links moet komen, omdat rechts elkaar onmogelijk kan aanvullen. Menselijk en sociaal als uitgangspunt is meer op links van toepassing. Zoals het er nu naar uitziet, zal het land onbestuurbaar worden.

Al dat leipe gelul van de PVV is daar debet aan. Het land staat diep in de rode cijfers, concurrentiepositie is in gevaar, miljarden aan bezuinigingen staan voor de deur en Wilders lult over hoofddoeken en moskees. Waanzin ten top. Wie de gevestigde politiek dwars wilt liggen en graag een politieke crisis wenst, moet vooral op laatstgenoemde debiel stemmen.

tanger'73
04-03-10, 20:17
PVV kan in een coalitie met CDA gewoon 80% van de partijpunten van het CDA overnemen waar ze zelf niet over nagedacht hebben.Hoeven ze daar verder ook niet over na te denken. Verder is er ook inhoudelijk niet zoveel verschil m.b.t criminaliteit en multiculti-onderwerpen volgens mij. Het grote verschil zit hem in de toon en het uitspreken vanuit de onderbuik.
Wilders heeft aangegeven dat over alles te onderhandelen valt behalve over de AOW.

Het CDA heeft een christelijk georiënteerd kader en kent mede daardoor een aantal principale uitgangspunten. Maar zolang het hoofdonderwerp van Wilders het inperken van de godsdienstvrijheid betreft, zal het CDA daarmee haar eigen graf graven. Naast het feit dat het überhaupt absurd is om samen met iemand aan tafel te zitten, die met name Marokkanen door de kniën ziet schieten, een belastingpost voor hoofddoeken wenst op te voeren en Nederland wilt demonteren en naar antartica transporteren als turkije lid wordt van Europa.

Pizzaman
05-03-10, 12:06
Het CDA heeft een christelijk georiënteerd kader en kent mede daardoor een aantal principale uitgangspunten.
Het probleem is dat zedat OOIt gehad hebben, maar er niet naar leven. Ze zitten er alleen om de eigen belangen te dienen.


Maar zolang het hoofdonderwerp van Wilders het inperken van de godsdienstvrijheid betreft, zal het CDA daarmee haar eigen graf graven.
Ze zullen Wilders likken want hij haalt vooralsnog niet uit naar de kerk.


Naast het feit dat het überhaupt absurd is om samen met iemand aan tafel te zitten, die met name Marokkanen door de kniën ziet schieten, een belastingpost voor hoofddoeken wenst op te voeren en Nederland wilt demonteren en naar antartica transporteren als turkije lid wordt van Europa.
NB: criminele Marokkanen, en overigens ook ander voor de politie vluchtend tuig, dat omstanders in gevaar brengt.

Overigens, de dag dat Turkije lidwordt van de EU en NL daar wenst bij te blijven, dan lever ik mijn NL paspoort in en vraag asiel aan in de USA. En met mij blijkbaar genoeg mensen zodat men zich toch zorgen gaat maken. Moet je eens opletten hoe die zg christelijke partij straks gaat draaien.

Kijk, jouw idee is natuurlijk heel mooi en aardig. Maar ik heb me niet de naad uit m'n reet gewerkt en een studieschuld op m'n nek gehaald om nu belasting te gaan betalen voor het derde importmiepje van een werkeloze die het zelfs verdomt zich aan te passen aan de kleidingeisen om een baan te krijgen.

Misschien extreem? Nou jammer dan. Men heeft hier zelf op TV verkondigd 'wanneer er een meerderheid voor was, ook de sharia in te voeren'.
Daarbij vergetend dat er dus mensen zijn die begrijpen dat het inderdaad zo is.

Ik ben het met je eens dat slechts een klein deel van alle mensen (zowel 'import' als 'origineel') het verkloot voor de overige. Echter, wij hebben als maatschappij wel onze verantwoording te nemen en onze conclusies te trekken betreffende de activiteit van onze GEKOZEN regering, welke belast (en betaald) wordt met (en voor) die dingen in de hand te houden.

Gezien CDA en consorten hebben bewezen geen oog te hebben voor de problemen, kan het niet anders dan dat er anders gestemd gaat worden. Misschien is Wilders1 starks een feit.

Ook dan draait de wereld gewoon door hoor, immers is er ook een dempende werking van de heersende ambtenarencultuur en wetgeving. Het zal echt niet zo zijn dat bij een tasjesroof na een knieschot de uitzetting gelijk een feit is.

Soldim
05-03-10, 12:24
Overigens, de dag dat Turkije lidwordt van de EU en NL daar wenst bij te blijven, dan lever ik mijn NL paspoort in


Dat is dan nog een reden om aansluiting van Turkije bij de EU aan te moedigen



en vraag asiel aan in de USA.


Krijg je niet. Bovendien, daar heb je Mexicanen die in jou beleving waarschijnlijk ook 'anders' en 'eng' zijn.



En met mij blijkbaar genoeg mensen zodat men zich toch zorgen gaat maken. Moet je eens opletten hoe die zg christelijke partij straks gaat draaien.


We zullen zien.



Kijk, jouw idee is natuurlijk heel mooi en aardig. Maar ik heb me niet de naad uit m'n reet gewerkt


Hard werken geeft je extra rechten?


en een studieschuld op m'n nek gehaald

Als je een beetje hard gewerkt had tijdens je studie had dat niet gehoeven. Toch niet zo hard werkend, dus.



om nu belasting te gaan betalen voor het derde importmiepje


Love doesn't know borders.



van een werkeloze die het zelfs verdomt zich aan te passen aan de kleidingeisen om een baan te krijgen.


Die tweede V staat dus niet echt voor vrijheid?



Misschien extreem? Nou jammer dan.


Vooral populistisch.



Men heeft hier zelf op TV verkondigd 'wanneer er een meerderheid voor was, ook de sharia in te voeren'.
Daarbij vergetend dat er dus mensen zijn die begrijpen dat het inderdaad zo is.


'Men' heeft dat niet verkondigt -- Donner heeft iets anders geroepen -- maar ach, subtiliteit maat het leven zo complex, niet waar?



Ik ben het met je eens dat slechts een klein deel van alle mensen (zowel 'import' als 'origineel') het verkloot voor de overige. Echter, wij hebben als maatschappij wel onze verantwoording te nemen en onze conclusies te trekken betreffende de activiteit van onze GEKOZEN regering, welke belast (en betaald) wordt met (en voor) die dingen in de hand te houden.


??



Gezien CDA en consorten hebben bewezen geen oog te hebben voor de problemen, kan het niet anders dan dat er anders gestemd gaat worden.



Dat het CDA een kut-partij is ben ik met je eens; maar ze zullen vast wel 25+ zetels houden :(



Misschien is Wilders1 starks een feit.


Gebeurt niet, zelfs als hij de grootste zou worden zal hij geen regering kunnen vormen.



Ook dan draait de wereld gewoon door hoor, immers is er ook een dempende werking van de heersende ambtenarencultuur en wetgeving. Het zal echt niet zo zijn dat bij een tasjesroof na een knieschot de uitzetting gelijk een feit is.

Je zeurt dus dat de bestaande partijen de problemen niet aanpakken en stemt dan maar op iemand waarvan je zeker weet dat hij de voorgestelde maatreglen niet in zal voeren. Das pas consequent.

mark61
05-03-10, 12:46
Go Soldim!

Pizzaman
05-03-10, 13:00
Dat is dan nog een reden om aansluiting van Turkije bij de EU aan te moedigen
Haaa nou ik zou zeggen, vooral stemmen dan.



Krijg je niet. Bovendien, daar heb je Mexicanen die in jou beleving waarschijnlijk ook 'anders' en 'eng' zijn.
Het gaat niet om 'anders' en 'eng'. Het gaat om geen bijdrage leveren aan de maatschappij en alleen maar krakelen.


We zullen zien.
Denk ik ook - we zien al een stukje.


Hard werken geeft je extra rechten?
Nee, maar op dit moment alleen extra plichten, namelijk het leveren van belastingcenten voor mensen die geen bal uitvoeren.


Als je een beetje hard gewerkt had tijdens je studie had dat niet gehoeven. Toch niet zo hard werkend, dus.
Je weet er dus niks van, blijkbaar OF rijke ouders OF gewoon te dom om te leren?
Zeker ook voor de afscchaffing studiefinanciering. Immers dom volk laat het pluche wel de kont warm houden, toch?


Love doesn't know borders.
Laat ze dan maar, uit het oiogpunt emanicipatie, die 'love' gaan bedrijven in het land van de vrouw, voor de verandering.


Die tweede V staat dus niet echt voor vrijheid?
Vrijheid j heeft niets te maken met bijvoorbeeld kledingeisen voor een baan, waar je betaald voor krijgt.
Of ben jij zo een die in het leger wou met alleen een roze string?


Vooral populistisch.
Schijnt tegenwoordig gelijk te staan.


'Men' heeft dat niet verkondigt -- Donner heeft iets anders geroepen -- maar ach, subtiliteit maat het leven zo complex, niet waar?
Zoiets was het wel - subtiliteit? Kom, de strekking was gewoon duidelijk.


??
je mag er rustig wat langer over nadenken, dit niet ten straffe van een studieschuld. Wat ik bedoel is, als je hetzelfde blijft stemmen gebeurt er gewoon geen bal.


Dat het CDA een kut-partij is ben ik met je eens; maar ze zullen vast wel 25+ zetels houden :(
De wet van behoud van ellende, denk ik. Daarom zal het ook wel meevallen met dat extremisme.


Gebeurt niet, zelfs als hij de grootste zou worden zal hij geen regering kunnen vormen.
Kunnen we lang over discussieren, maar moeten we gewoon gaan zien. Anders veel succes vor de volgende regering (BakEllendeX) met een heeldikke PVV oppositie... :loens:


Je zeurt dus dat de bestaande partijen de problemen niet aanpakken en stemt dan maar op iemand waarvan je zeker weet dat hij de voorgestelde maatreglen niet in zal voeren. Das pas consequent.
Nee, ik 'zeur' dat bestaande partijen de problemen alleen maar erger maken en dan stem ik op iemand waarvan ik in de afgelopen periode meer standvastigheid heb gezien dan in alle Balkenende en paarse kabinetten bij elkaar.

Daarbij begrijp ik goed dat, mocht Wilders1 straks aantreden, hij water bij de wijn zal moeten doen. De algemene strekking is echter duidelijk, en dat zal ie ook wel volhouden. Dit in tegenstelling tot overige partijen die niet eens met wijn beginnen maar het direct met afwaswater proberen. Mocht ie het niet redden, dan heeft het volgend kabinet een dikke PVV fractie in de oppositie, hetgeen garant staat voor de openbaring van geld over de balk enzovoorts, altijd leuk.

BTW: check het gelijk van Wilders (http://www.tctubantia.nl/regio/enschede-haaksbergen/6347756/Allochtoon-succes-zet-fractie-PvdA-op-de-kop.ece). Zelfs een PvdA-er geeft toe dat zij nu de Partij van de Allochtonen zijn... :maf2: (nee het is geen TeleG link).

tanger'73
05-03-10, 13:05
Het probleem is dat zedat OOIt gehad hebben, maar er niet naar leven. Ze zitten er alleen om de eigen belangen te dienen.


Ze zullen Wilders likken want hij haalt vooralsnog niet uit naar de kerk.


NB: criminele Marokkanen, en overigens ook ander voor de politie vluchtend tuig, dat omstanders in gevaar brengt.

Overigens, de dag dat Turkije lidwordt van de EU en NL daar wenst bij te blijven, dan lever ik mijn NL paspoort in en vraag asiel aan in de USA. En met mij blijkbaar genoeg mensen zodat men zich toch zorgen gaat maken. Moet je eens opletten hoe die zg christelijke partij straks gaat draaien.

Kijk, jouw idee is natuurlijk heel mooi en aardig. Maar ik heb me niet de naad uit m'n reet gewerkt en een studieschuld op m'n nek gehaald om nu belasting te gaan betalen voor het derde importmiepje van een werkeloze die het zelfs verdomt zich aan te passen aan de kleidingeisen om een baan te krijgen.

Misschien extreem? Nou jammer dan. Men heeft hier zelf op TV verkondigd 'wanneer er een meerderheid voor was, ook de sharia in te voeren'.
Daarbij vergetend dat er dus mensen zijn die begrijpen dat het inderdaad zo is.

Ik ben het met je eens dat slechts een klein deel van alle mensen (zowel 'import' als 'origineel') het verkloot voor de overige. Echter, wij hebben als maatschappij wel onze verantwoording te nemen en onze conclusies te trekken betreffende de activiteit van onze GEKOZEN regering, welke belast (en betaald) wordt met (en voor) die dingen in de hand te houden.

Gezien CDA en consorten hebben bewezen geen oog te hebben voor de problemen, kan het niet anders dan dat er anders gestemd gaat worden. Misschien is Wilders1 starks een feit.

Ook dan draait de wereld gewoon door hoor, immers is er ook een dempende werking van de heersende ambtenarencultuur en wetgeving. Het zal echt niet zo zijn dat bij een tasjesroof na een knieschot de uitzetting gelijk een feit is.

iedereen in de politiek zit er in eerste instantie voor zijn eigen belangen en dus niet die van jou en anderen. Daarin is Wilders geen uitzondering of denk je dat Wilders Houdini is? Dat volgens jou het CDA Wilders gaat likken valt te betwijfelen, omdat waar Wilders voornamelijk zijn peilen op richt, religie betreft en laat dat het domein wezen van zowel de kerk als moskee. Het is onmogelijk om onderscheid te maken in religie als zodanig, met als inzet de ene religie wel, maar het andere niet? Rechtsongelijkheid is toonbeeld van fascisme.

Verder moet Wilders het dan hebben over vluchtend tuig in het algemeen en niet met name zich richten op louter Marokkanen. Niet alleen jij betaalt belasting, maar iedereen in Nederland dokt, zelfs een werkloze en diens importmiepje. Welliswaar naar draagkracht en vermogen. Dat men daarbij wellicht niet de kans heeft gehad of capabel genoeg is om net als jou een studieschuld op de hals te halen, kan je niemand kwalijk nemen. Studeren is een individuele keuze en over welke kledingseisen heb je het precies? Als je verder van mening bent in extreem geen bezwaren te zien, dan moet je radicalisme over het algemeen toejuichen, dat is dan ook jammer.

Nogmaals, over welke problemen heb je het nu eigenlijk? Maatschappelijke onvrede, de koopkracht, werkgelegenheid, gezondheidszorg, onderwijs of toch haat, xenofobie, islamofobie en selectieve discriminatie? is het overigens niet beter om nu al te overwegen om bij de us citizen and immigration services, asiel aan te vragen, met als opgave van redenen dat Nederland wordt bezet door turkije?

tanger'73
05-03-10, 13:28
Vrijheid heeft niets te maken met bijvoorbeeld kledingeisen voor een baan, waar je betaald voor krijgt.
Of ben jij zo een die in het leger wou met alleen een roze string?


Hoe zit het met het overgrote deel van de werklozen, die zich suf solliciteren en zich in elke kledingsuk willen hijsen voor een baan en bij voorbaat structureel niet in aanmerking komen, omdat ze Ahmet of dris heten? Je doet voorkomen alsof de arbeidsmarkt staat te hunkeren naar arbeiders die jij belicht, maar niet in dienst nemen omdat ze zogenaamd niet het vereiste maatpak willen dragen. typisch PVV, iets benoemen dat in de praktijk bijna niet voorkomt, alsware een ernstige probleem en daarmee een verkeerde voorstelling van zaken geven.

Soldim
05-03-10, 14:20
Haaa nou ik zou zeggen, vooral stemmen dan.


Moet ik eerst nog weer een geldig paspoort zien te versieren



Het gaat niet om 'anders' en 'eng'. Het gaat om geen bijdrage leveren aan de maatschappij en alleen maar krakelen.


BV Nederland? Een bijdrage geldt alleen wanneer dat financieel is? Die Mexicanen kosten ook meer dan ze opleveren, maak je geen illusies (en al hun aldaar geboren kinderen krijgen van de USA regering gratis en voor niets een tweede paspoort).



Nee, maar op dit moment alleen extra plichten, namelijk het leveren van belastingcenten voor mensen die geen bal uitvoeren.


En een hoop andere dingen. Bovendien, inkomsten belasting betaal je alleen over geld dat je verdient -- zelfs in de hoogste schaal betaal je minder dan 100%.



Je weet er dus niks van, blijkbaar OF rijke ouders OF gewoon te dom om te leren?


Nee hoor, rustig vier jaar gestudeerd en erbij gewerkt om dat te financieren.



Zeker ook voor de afscchaffing studiefinanciering. Immers dom volk laat het pluche wel de kont warm houden, toch?


Dom volk wordt niet slimmer van de studiefinanciering -- zolang de studiefinanciering nauwelijks het college geld evenaart is het een broekzak - vestzak verhaal anyways.



Laat ze dan maar, uit het oiogpunt emanicipatie, die 'love' gaan bedrijven in het land van de vrouw, voor de verandering.


Objectief gezien zijn de omstandigheden daar slechter dan hier, dus, waarom zouden ze?



Vrijheid j heeft niets te maken met bijvoorbeeld kledingeisen voor een baan, waar je betaald voor krijgt.


Als m'n baas me opdraagt Maandag in een 'button-up shirt' te verschijnen zou ik dat zeker zien als een inbreuk op m'n vrijheid.



Of ben jij zo een die in het leger wou met alleen een roze string?


Zowel het leger als roze strings zijn niet echt m'n ding.



Zoiets was het wel - subtiliteit? Kom, de strekking was gewoon duidelijk.


De strekking ging over democratische besluiten.



Wat ik bedoel is, als je hetzelfde blijft stemmen gebeurt er gewoon geen bal.


Immigratie wetten zijn strenger geworden -- veel strenger zal ook Wilders ze niet krijgen zonder to mensenrechten schending over te gaan.



Nee, ik 'zeur' dat bestaande partijen de problemen alleen maar erger maken en dan stem ik op iemand waarvan ik in de afgelopen periode meer standvastigheid heb gezien dan in alle Balkenende en paarse kabinetten bij elkaar.


Een beetje geschreeuw en gepiep is standvastigheid? Sterker nog, hij draait net zo hard als de rest, gezien dat beeld materiaal uit 2001.

Pizzaman
05-03-10, 14:26
iedereen in de politiek zit er in eerste instantie voor zijn eigen belangen en dus niet die van jou en anderen. Daarin is Wilders geen uitzondering of denk je dat Wilders Houdini is? Dat volgens jou het CDA Wilders gaat likken valt te betwijfelen, omdat waar Wilders voornamelijk zijn peilen op richt, religie betreft en laat dat het domein wezen van zowel de kerk als moskee. Het is onmogelijk om onderscheid te maken in religie als zodanig, met als inzet de ene religie wel, maar het andere niet?
Ik denk dat een warme plek op het pluche voor CDA belangraijker zal zijn dan welk principe ook. Maar we gaan het wel zien...


Rechtsongelijkheid is toonbeeld van fascisme.
heb ik ze nooit over gehoord toen er sprake was van 'positieve discriminatie'.


Verder moet Wilders het dan hebben over vluchtend tuig in het algemeen en niet met name zich richten op louter Marokkanen.
Ben ik met je eens. Ik betwijfel trouwens of je bij vluchtende overvallers, vaak met masker, het verschil kan zien. Dus wat miuj betreft gewoon schiten, ook op niet-marokkanen, als ze maar knieen hebben.


Niet alleen jij betaalt belasting, maar iedereen in Nederland dokt, zelfs een werkloze en diens importmiepje. Welliswaar naar draagkracht en vermogen.
Wie een uitkering ontvangt zonder een klap uit te veoren, betaalt belasting van gekregen belastinggeld... ZEKER dat importmiepje.


Dat men daarbij wellicht niet de kans heeft gehad of capabel genoeg is om net als jou een studieschuld op de hals te halen, kan je niemand kwalijk nemen. Studeren is een individuele keuze....
dat zeg ik ook niet - uiteraard dragen de sterkste schouders de zwaartse lasten. Maar dat betekent neit dat er dan maar onnodig veel op de dragende schouders moet worden gestapeld (NB: ook minder sterke schouders dragen lasten).


...en over welke kledingseisen heb je het precies? Als je verder van mening bent in extreem geen bezwaren te zien, dan moet je radicalisme over het algemeen toejuichen, dat is dan ook jammer.
Het zal mij een zorg zijn wat iemand aantrekt in zijn prive-leven, zoals al eerder gezegd. Echter indien je voor een baan bepoaalde kleding dient te dragen, moet je dat doen. Ik heb geen behoefte aan politieagenten met hoofddoekjes, tattoos, piercings, etcetera, evenmin aan dergelijke gemeenteambtenaren. NB: ik ben niet voor extremisme. Helaas wordt gewoon open en eerlijk zeggen wat je denkt al snel geschaard onder extremisme.


Nogmaals, over welke problemen heb je het nu eigenlijk? Maatschappelijke onvrede, de koopkracht, werkgelegenheid, gezondheidszorg, onderwijs of toch haat, xenofobie, islamofobie en selectieve discriminatie?
Ik weet wel dat er volgens jou geen problemen zijn, mensen denken nu eenmaal anders over dingen.


is het overigens niet beter om nu al te overwegen om bij de us citizen and immigration services, asiel aan te vragen, met als opgave van redenen dat Nederland wordt bezet door turkije?
hetzlefde kan ik jou vragenals straks Wilders1 aantreedt.



Hoe zit het met het overgrote deel van de werklozen, die zich suf solliciteren en zich in elke kledingsuk willen hijsen voor een baan en bij voorbaat structureel niet in aanmerking komen, omdat ze Ahmet of dris heten?
Dat is heel ellendig, en ook niet correct. Weet je ook wel zeker dat dit zo is? Ik heb veel collega's gehad van buitenlandse komaf. Die hadden geen enkel probleem hiermee. Echter heb ik ze in m'n omgeving ook gezien die het theehuis een veel leukere plaats vonden dan de fabiek. Solliciteren? Nog te lui om fatsoenlijk te spellen. Allemaal veel makkelijker gewoon wat zwartwerken en lang op vakantie, en hulp van instanties aan alle kanten.


Je doet voorkomen alsof de arbeidsmarkt staat te hunkeren naar arbeiders die jij belicht, maar niet in dienst nemen omdat ze zogenaamd niet het vereiste maatpak willen dragen.
Dat doe IK niet, degenen die dat pak weigeren te dragen schreeuwen het hardst discriminatie. DIE doen dat zo voorkomen. De arbeidsmarkt is krap dat is een feit. Degenene die discriminatie schreeuwen zouden eens moeten beseffen dat er gewoon geschiktere kandidaten zijn voor de schaarse banen. En er wat aan doen ipv discriminatie roepen.


typisch PVV, iets benoemen dat in de praktijk bijna niet voorkomt, alsware een ernstige probleem en daarmee een verkeerde voorstelling van zaken geven.
Dat is jouw mening, je kan ook zeggen: typisch links, te doen voorstellen alsof alleen wordt gekeken naar afkomst en de rest niet ter zake doet. Alleen het simpele feit van 'moslim-achtergrond'? Ik moet je er op wijzen dat we ook zeer succesvolle 'medelanders' hebben. Waarom 'redden' die het dan wel?

Pizzaman
05-03-10, 14:41
Moet ik eerst nog weer een geldig paspoort zien te versieren
Hollandse meid verleiden ;)



BV Nederland? Een bijdrage geldt alleen wanneer dat financieel is? Die Mexicanen kosten ook meer dan ze opleveren, maak je geen illusies (en al hun aldaar geboren kinderen krijgen van de USA regering gratis en voor niets een tweede paspoort).
...maar geen uitkering...


En een hoop andere dingen. Bovendien, inkomsten belasting betaal je alleen over geld dat je verdient -- zelfs in de hoogste schaal betaal je minder dan 100%.
Wel meer dan 50%, je werkt dus harder voor een ander dan voor jezelf. Maar dat is 'beside the point'.


Nee hoor, rustig vier jaar gestudeerd en erbij gewerkt om dat te financieren.
Mooi zo, ik ook, alleen bleef er wat te weinig over van de werkzaamheden (deed 2 studies tegelijk ter vergrotingvan de banenkansen).


Dom volk wordt niet slimmer van de studiefinanciering -- zolang de studiefinanciering nauwelijks het college geld evenaart is het een broekzak - vestzak verhaal anyways.
Studeren voor de rijken dan maar?


Objectief gezien zijn de omstandigheden daar slechter dan hier, dus, waarom zouden ze?
Love doesn't know borders zei je zelf... dan zullen die omstandigheden toch ook niet uitmaken? Waarom zouden wij verplicht zijn om zijn liefje te betalen? Criminelen krijgen hier ook al gratis hoeren.


Als m'n baas me opdraagt Maandag in een 'button-up shirt' te verschijnen zou ik dat zeker zien als een inbreuk op m'n vrijheid.
Da's een bestaande situatie. Maar als je ergens solliciteert dan krijg je de voorwaarden aangeboden.


Zowel het leger als roze strings zijn niet echt m'n ding.
Had ik ook niet gedacht - maar punt is wel duidelijk.


De strekking ging over democratische besluiten.
NB jij had het overnauwkeurigheid, wat betreft democratiesche besluiten gaan we het wel zien straks.


Immigratie wetten zijn strenger geworden -- veel strenger zal ook Wilders ze niet krijgen zonder to mensenrechten schending over te gaan.
Een Green Card regeling lijkt me uitstekend en voldoet ook aan de mensenrechten. BTW exact de reden waarom ik niet snap dat men blijkbaar angstig is.


Een beetje geschreeuw en gepiep is standvastigheid? Sterker nog, hij draait net zo hard als de rest, gezien dat beeld materiaal uit 2001.
FYI: op 3 september 2004 was hij pas 'vrij man', daarvoor moest hij gewoon met de VVD meelullen. Dus zich AANPASSEN aan de 'bedrijfsvoorschriften. Misschien moet ie ook wel een paarse stropdas.

Soldim
05-03-10, 15:18
Hollandse meid verleiden ;)


Vind m'n Franse vrouw niet goed -- een tochtje naar de ambasade in Bern moet in principe voldoende zijn.



...maar geen uitkering...


Voedselbonnen, huur ondersteuning, medische hulp indien noodzakelijk, scholing etc.



Wel meer dan 50%, je werkt dus harder voor een ander dan voor jezelf. Maar dat is 'beside the point'.


Je profiteerd natuurlijk ook voor een deel van die belasting uitgaven -- toch nog meer dan de helft voor jezelf.



Studeren voor de rijken dan maar?


Nee hoor, een investering in je toekomst mag best gedeeld worden met de staat. Daar zie ik overigens veel meer in het US systeem, inclusief beursen voor de getalenteerden en specialisatie en kwalitatief onderscheid in universiteiten



Love doesn't know borders zei je zelf... dan zullen die omstandigheden toch ook niet uitmaken?


Kom, kom. Waarom zou je in een derdewereld land gaan wonen als je ook hier kunt gaan wonen -- dan moet je wel idioot zijn.




Da's een bestaande situatie. Maar als je ergens solliciteert dan krijg je de voorwaarden aangeboden.


Ik onderhandel en heb m'n minimun voorwaarden :ego:



Een Green Card regeling lijkt me uitstekend


Werkt ook zo goed in de VS, of niet? :zozo:



en voldoet ook aan de mensenrechten. BTW exact de reden waarom ik niet snap dat men blijkbaar angstig is.


Een asielzoeker die in land van herkomst gevaar loopt krijgt zonder verdere voorwaarden een Greencard?



FYI: op 3 september 2004 was hij pas 'vrij man', daarvoor moest hij gewoon met de VVD meelullen. Dus zich AANPASSEN aan de 'bedrijfsvoorschriften. Misschien moet ie ook wel een paarse stropdas.

Dat getuigd niet van standvastigheid, meer van het mee waaien met winden.

MaRiaH
05-03-10, 15:26
Go Soldim!

hahha dat dacht ik ook al!

;)

fisherman1969
05-03-10, 15:42
Haaa nou ik zou zeggen, vooral stemmen dan.



Het gaat niet om 'anders' en 'eng'. Het gaat om geen bijdrage leveren aan de maatschappij en alleen maar krakelen.


Denk ik ook - we zien al een stukje.


Nee, maar op dit moment alleen extra plichten, namelijk het leveren van belastingcenten voor mensen die geen bal uitvoeren.


Je weet er dus niks van, blijkbaar OF rijke ouders OF gewoon te dom om te leren?
Zeker ook voor de afscchaffing studiefinanciering. Immers dom volk laat het pluche wel de kont warm houden, toch?


Laat ze dan maar, uit het oiogpunt emanicipatie, die 'love' gaan bedrijven in het land van de vrouw, voor de verandering.


Vrijheid j heeft niets te maken met bijvoorbeeld kledingeisen voor een baan, waar je betaald voor krijgt.
Of ben jij zo een die in het leger wou met alleen een roze string?


Schijnt tegenwoordig gelijk te staan.


Zoiets was het wel - subtiliteit? Kom, de strekking was gewoon duidelijk.


je mag er rustig wat langer over nadenken, dit niet ten straffe van een studieschuld. Wat ik bedoel is, als je hetzelfde blijft stemmen gebeurt er gewoon geen bal.


De wet van behoud van ellende, denk ik. Daarom zal het ook wel meevallen met dat extremisme.


Kunnen we lang over discussieren, maar moeten we gewoon gaan zien. Anders veel succes vor de volgende regering (BakEllendeX) met een heeldikke PVV oppositie... :loens:


Nee, ik 'zeur' dat bestaande partijen de problemen alleen maar erger maken en dan stem ik op iemand waarvan ik in de afgelopen periode meer standvastigheid heb gezien dan in alle Balkenende en paarse kabinetten bij elkaar.

Daarbij begrijp ik goed dat, mocht Wilders1 straks aantreden, hij water bij de wijn zal moeten doen. De algemene strekking is echter duidelijk, en dat zal ie ook wel volhouden. Dit in tegenstelling tot overige partijen die niet eens met wijn beginnen maar het direct met afwaswater proberen. Mocht ie het niet redden, dan heeft het volgend kabinet een dikke PVV fractie in de oppositie, hetgeen garant staat voor de openbaring van geld over de balk enzovoorts, altijd leuk.

BTW: check het gelijk van Wilders (http://www.tctubantia.nl/regio/enschede-haaksbergen/6347756/Allochtoon-succes-zet-fractie-PvdA-op-de-kop.ece). Zelfs een PvdA-er geeft toe dat zij nu de Partij van de Allochtonen zijn... :maf2: (nee het is geen TeleG link).

Vooral dat laatse zegt genoeg over de P.V.D.A *) zo gauw hun eigen pluche in gevaar komt draaien ze om als een drol in de pispot .

*) helaas niet alleen bij de P.V.D.A hoor .

Pizzaman
05-03-10, 16:20
Vind m'n Franse vrouw niet goed -- een tochtje naar de ambasade in Bern moet in principe voldoende zijn.
ROFLOL


Voedselbonnen, huur ondersteuning, medische hulp indien noodzakelijk, scholing etc.
Ik betwijfel of ze daar als illegaal recht op hebben.
In ieder geval een STUK minder dan in NL.


Je profiteerd natuurlijk ook voor een deel van die belasting uitgaven -- toch nog meer dan de helft voor jezelf.
Kosten van de immigratie zijn niet inzichtelijk - maar da's futiel, er zijn ook baten. Waarscijnlijk heb je wel gelijk. Het gaat MIJ ergewoon om, dat we geen parasieten moeten voeden.



Nee hoor, een investering in je toekomst mag best gedeeld worden met de staat. Daar zie ik overigens veel meer in het US systeem, inclusief beursen voor de getalenteerden en specialisatie en kwalitatief onderscheid in universiteiten
Ben ik zeker met je eens: meer inkomen kunne genereren betekent ook meer belasting kunnen vangen :maf2:


Kom, kom. Waarom zou je in een derdewereld land gaan wonen als je ook hier kunt gaan wonen -- dan moet je wel idioot zijn.
Dus liefde overwint niet alles? Ha. Ik denk dat het woord 'KUNT' wel de essentie is.
Daarom ook het idee om dat maar eens aan banden te leggen.
geldt overigens ook voor Nederlanders met Poolse/Russische/Thaise bruiden.


Ik onderhandel en heb m'n minimun voorwaarden :ego:
Dan heb je dus ook meer te bieden op een ander terrein. Immers, uiteindelijk neemt men de BESTE voor de job (anders is er sprake van een domme werkgever). Mogelijk ben jij wel zo goed, dat je met een hoofddoek op mag lopen (voorbeeldje ;))... en dat je werkgever dat dus voor lief neemt.



Werkt ook zo goed in de VS, of niet? :zozo:
Problemen en misbruik heb je overal. Een nadeel die de VS hebben is de vreselijk lange grens met Mexico.


Een asielzoeker die in land van herkomst gevaar loopt krijgt zonder verdere voorwaarden een Greencard?
Ik denk dat je wel zeker voorwaarden moet stellen. En het onderscheid duidelijk maken tussen een asielzoeker en een gelukszoeker. Maar waarom zou je een ECHTE asielzoeker, bijvoorbeeld een homo uit Marokko (NB: ik kies bewust iets dat nergens op slaat...), nu geen kans geven zich hier te ontwikkelen? Dan wel voorwaarden: NL leren, werken, aanpassen (naar redelijkheid). Anders hebben we het ook niet over een vluchteling maar over een kolonist.


Dat getuigd niet van standvastigheid, meer van het mee waaien met winden.
Niet mee eens, anders was ie er namelijk nooit uit gestapt. Hij was dan nog steeds een mee-lullende VVD-er geweest.

tanger'73
05-03-10, 18:38
Ik denk dat een warme plek op het pluche voor CDA belangraijker zal zijn dan welk principe ook. Maar we gaan het wel zien...


heb ik ze nooit over gehoord toen er sprake was van 'positieve discriminatie'.


Ben ik met je eens. Ik betwijfel trouwens of je bij vluchtende overvallers, vaak met masker, het verschil kan zien. Dus wat miuj betreft gewoon schiten, ook op niet-marokkanen, als ze maar knieen hebben.


Wie een uitkering ontvangt zonder een klap uit te veoren, betaalt belasting van gekregen belastinggeld... ZEKER dat importmiepje.


dat zeg ik ook niet - uiteraard dragen de sterkste schouders de zwaartse lasten. Maar dat betekent neit dat er dan maar onnodig veel op de dragende schouders moet worden gestapeld (NB: ook minder sterke schouders dragen lasten).


Het zal mij een zorg zijn wat iemand aantrekt in zijn prive-leven, zoals al eerder gezegd. Echter indien je voor een baan bepoaalde kleding dient te dragen, moet je dat doen. Ik heb geen behoefte aan politieagenten met hoofddoekjes, tattoos, piercings, etcetera, evenmin aan dergelijke gemeenteambtenaren. NB: ik ben niet voor extremisme. Helaas wordt gewoon open en eerlijk zeggen wat je denkt al snel geschaard onder extremisme.


Ik weet wel dat er volgens jou geen problemen zijn, mensen denken nu eenmaal anders over dingen.


hetzlefde kan ik jou vragenals straks Wilders1 aantreedt.



Dat is heel ellendig, en ook niet correct. Weet je ook wel zeker dat dit zo is? Ik heb veel collega's gehad van buitenlandse komaf. Die hadden geen enkel probleem hiermee. Echter heb ik ze in m'n omgeving ook gezien die het theehuis een veel leukere plaats vonden dan de fabiek. Solliciteren? Nog te lui om fatsoenlijk te spellen. Allemaal veel makkelijker gewoon wat zwartwerken en lang op vakantie, en hulp van instanties aan alle kanten.


Dat doe IK niet, degenen die dat pak weigeren te dragen schreeuwen het hardst discriminatie. DIE doen dat zo voorkomen. De arbeidsmarkt is krap dat is een feit. Degenene die discriminatie schreeuwen zouden eens moeten beseffen dat er gewoon geschiktere kandidaten zijn voor de schaarse banen. En er wat aan doen ipv discriminatie roepen.


Dat is jouw mening, je kan ook zeggen: typisch links, te doen voorstellen alsof alleen wordt gekeken naar afkomst en de rest niet ter zake doet. Alleen het simpele feit van 'moslim-achtergrond'? Ik moet je er op wijzen dat we ook zeer succesvolle 'medelanders' hebben. Waarom 'redden' die het dan wel?


Voor het CDA is niet louter het pluche belangrijk, want die hebben ze al en denk je werkelijk dat het CDA aan haar achterban inperking van de godsdienstvrijheid kan verkopen? Misschien is het je ontgaan dat er momenteel in het CDA al beroering is ontstaan aangaande de vrijblijvende houding van diens partijleider. Wellicht ben je ook het onderzoek ontgaan, dat aangeeft dat christenen, vanuit religieuze opvattingen niet op Wilders kunnen stemmen? Het CDA kiesvolk is een geheel andere dan die van de PVV. Dus dat gaat veel dieper dan alleen maar dat pluche.

Geweldshandelingen zijn in sommige situaties al heel lang standaard bij de politie. Een Wilders hoeft de politie niet komen inlichten over het toepassen van dwanginstrumenten.

Op een uitkering wordt inderdaad ook loonheffing ingehouden. Alles hier is belast, zelfs belastinggeld en diens rente. Verder is recentelijk onze belastingstelsel al intensief hervormd en zijn er heel veel aftrekposten verdwenen. Dat was een hele operatie geweest en dat is een geheel andere wereld waar zeker een Wilders geen verstand van heeft, evenmin anderen. Maar het principe blijft, dat het rechtvaardig is dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen, dan de wat mindere. Bij die mindere valt immers niks te halen.

Het privé-leven van iemand is idem dat wat hij draagt in het openbaar. Bij uniformbanen, zoals bij de politie, is het gebruikelijk dat men overeenkomstig de bedrijfscultuur een uniform draagt. Wat is dan het probleem? Dat mensen die bijvoorbeeld bij de politie willen werken, geen politieuniform willen dragen? Bij gemeenteambtenaren zijn functie-eisen en gedragsregels vastgelegd in een gedragscode en die maakt geen onderscheid tussen mensen met wel of geen bepaalde geloofsovertuiging. Een gemeente staat bovenal een afspiegeling van de samenleving voor. Want dat is de realiteit en dat wilt men ook graag zien in banen. Vrouwen die bijvoorbeeld een hoofddoek dragen maken ook deel uit van dat voldongen feit. Gemeentes willen iedereen betrekken en niemand aan de kant, daarbij is het noodzakelijk dat je geen onderscheid maakt des persoons of diens levensovertuiging.

Als je een probleem hebt, dan wens ik je daarmee serieus veel sterkte mee.

Wat wou je me vragen? Je wou toch zelf asiel aanvragen in de VS als turkije bij Europa aansloot? 'Kzelf heb daar totaal geen moeite mee. Denk je overigens dat ik onder de indruk zou zijn van een Wilders in een kabinet? Denk je überhaupt dat de politiek mijn leven beheerst, mij ergens in kan benadelen? Ze zoeken het allemaal lekker maar uit daar, ik blijf lekker mijn ding doen en zij doen lekker die van hun.

ten aanzien van discriminatie, zijn er duidelijke cijfers en aanwijzingen en dat fenomeen neemt helaas gestaag toe. Niemand kan dat meer ontkennen, discriminatie, met name op de arbeidsmarkt is schering en inslag. Werklozen die graag aan de slag willen en geen enkele kledingstuk schuwen, komen al te vaak van een koude kermis thuis. Een werkzoekende kan weinig doen aan werkgevers die om welke redenen dan ook, bepaalde mensen liever niet als collega's zien. Ja mensen die lui zijn om te werken, die heb je er ook bij. Maar dat is haast heel werkend Nederland, of denk je dat iedereen met plezier in de file staat? interessanter is al die mensen (het overgrote deel), gebonden aan een sollicitatieplicht, waarop wordt toegezien, die ondanks dat aantoonbaar telkensmale botschieten.

Nogmaals, welke mensen is een baan aangeboden en heeft dat geweigerd omwille van het niet willen dragen van een pak dat bij een bepaalde functie hoort? Betrokken mensen komen zelfs met de beheersing van de taal niet in aanmerking voor een baan. Denk je nou werkelijk dat de taal spreken een garantie is voor een baan? Helaas is taal niet voldoende, in de meeste moet je intensief investeren alvorens die enige kans hebben op welke baan dan ook. Wil je dat ze meer doen, dan wat ze al doen en laten in hun benarde positie. Of heb je het over die enkeling van 4 hoog achter, waar Wilders het ook over heeft?

Wilders maakt er geen geheim van dat hij specifiek naar afkomst kijkt, of ken je zijn passages over Marokkanen en turken in zijn pamflet niet? Waarmee hij overduidelijk discrimineert. Verder heeft hij het nu ook over Marokkanen die het voor Nederland verzieken. Daar is tie ook al bezig met een hele bevolingsgroep te stigmatiseren. Je mag Wilders steunen, maar Wilders sluit hele bevolkingsgroepen uit, ambieërt tweedeling en versnippering. Hij doet lekker maar.

Pizzaman
05-03-10, 19:37
Voor het CDA is niet louter het pluche belangrijk, want die hebben ze al en denk je werkelijk dat het CDA aan haar achterban inperking van de godsdienstvrijheid kan verkopen? Misschien is het je ontgaan dat er momenteel in het CDA al beroering is ontstaan aangaande de vrijblijvende houding van diens partijleider.
Ze draaien al... (http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/binnenland/article5836508.ece/CDA:-allochtone-crimineel-harder-aanpakken). Overigens, vrijblijvende houding, een kwal heeft nog meer ruggengraat dan Balkenende.


Wellicht ben je ook het onderzoek ontgaan, dat aangeeft dat christenen, vanuit religieuze opvattingen niet op Wilders kunnen stemmen? Het CDA kiesvolk is een geheel andere dan die van de PVV. Dus dat gaat veel dieper dan alleen maar dat pluche.
heu, da's geen onderzoek, dat is een mening van de ene afdeling van de kerk, en over die meningen hebben ze een enquete gehouden (http://www.nu.nl/raadsverkiezingen/2193100/christen-kan-niet-pvv-stemmen.html). Overigens is er een andere afdeling die wat anders vindt (http://www.trouw.nl/religie-filosofie/nieuws/religie/article2924478.ece/De_tweede_christelijke_partij_van_Nederland.html). Interessant vind ik dat je denkt dat het CDA (en/of hun kiesvolk) dieper gaan dan het pluche. Misschien. Volgens mij echter niet dieper dan hunportemonne.


Geweldshandelingen zijn in sommige situaties al heel lang standaard bij de politie. Een Wilders hoeft de politie niet komen inlichten over het toepassen van dwanginstrumenten.
Ja ze kunnen geweldig op hun toetsenbord en op de flitsknop ranselen.
Hahahaha!


Op een uitkering wordt inderdaad ook loonheffing ingehouden. Alles hier is belast, zelfs belastinggeld en diens rente.
Dus van een van de staat verkregen uitkering wordt de staat betaald... jaja... en gij gleuft da... nou ik niet hoor.


Verder is recentelijk onze belastingstelsel al intensief hervormd en zijn er heel veel aftrekposten verdwenen. Dat was een hele operatie geweest en dat is een geheel andere wereld waar zeker een Wilders geen verstand van heeft, evenmin anderen. dat aftrekposten verdwijnen is allen vervelend voor degene die wat af te trekken had. Wie heeft daar nou het meest voordeel bij gehad?


Maar het principe blijft, dat het rechtvaardig is dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen, dan de wat mindere. Bij die mindere valt immers niks te halen.
Daar gaat het ook niet om, ik vind dat best rechtvaardig.


Het privé-leven van iemand is idem dat wat hij draagt in het openbaar.
ik mag toch hopen van niet...! Voorbeeldje (http://www.sm-bangkok.com/UserFiles/Image/mistress-mc-on-chair.jpg).


Bij uniformbanen, zoals bij de politie, is het gebruikelijk dat men overeenkomstig de bedrijfscultuur een uniform draagt. Wat is dan het probleem? Dat mensen die bijvoorbeeld bij de politie willen werken, geen politieuniform willen dragen?
Nee, dat de politie neutraal dient te zijn en dit ook dient uit te dragen.



Bij gemeenteambtenaren zijn functie-eisen en gedragsregels vastgelegd in een gedragscode en die maakt geen onderscheid tussen mensen met wel of geen bepaalde geloofsovertuiging.
dan lijkt me ook een geloofs-overtuigings-reclame niet nodig, ja zelfs onwenselijk.



Een gemeente staat bovenal een afspiegeling van de samenleving voor. Want dat is de realiteit en dat wilt men ook graag zien in banen. Vrouwen die bijvoorbeeld een hoofddoek dragen maken ook deel uit van dat voldongen feit. Gemeentes willen iedereen betrekken en niemand aan de kant, daarbij is het noodzakelijk dat je geen onderscheid maakt des persoons of diens levensovertuiging.
Ik wacht met spanning totdat ze zoiets (http://images.retecool.com/uploads/BasTaart-Piercing.jpg) aannemen.


Als je een probleem hebt, dan wens ik je daarmee serieus veel sterkte mee.
Jij ook he, gewoon stemmen en dan komt het vanzelf tot een democratisch overleg. Hopen we dan maar.


Wat wou je me vragen? Je wou toch zelf asiel aanvragen in de VS als turkije bij Europa aansloot? 'Kzelf heb daar totaal geen moeite mee.
ik wel, namelijk vanwege de bevolkingsgrootte krijgen ze een heleboel te vertellen. Vanwege de ontwikkelingsstandaard gaan ze een hoop geld uit de EU halen. Nederland is netto-betaler. Dat zijn dus jouw en mijn belastingcenten. Terwijl het regime daar meer religieus wordt? ja inderdaad voor mij een probleem.


Denk je overigens dat ik onder de indruk zou zijn van een Wilders in een kabinet? Denk je überhaupt dat de politiek mijn leven beheerst, mij ergens in kan benadelen? Ze zoeken het allemaal lekker maar uit daar, ik blijf lekker mijn ding doen en zij doen lekker die van hun.
Ik denk niet dat jij er last van gaat hebben, en ik ook niet (meer).


ten aanzien van discriminatie, zijn er duidelijke cijfers en aanwijzingen en dat fenomeen neemt helaas gestaag toe. Niemand kan dat meer ontkennen, discriminatie, met name op de arbeidsmarkt is schering en inslag. Werklozen die graag aan de slag willen en geen enkele kledingstuk schuwen, komen al te vaak van een koude kermis thuis. Een werkzoekende kan weinig doen aan werkgevers die om welke redenen dan ook, bepaalde mensen liever niet als collega's zien.
Zal ook zo zijn, heb dat zelf ook wel eens gezien, en er wat van gezegd. Maar je weet ook da degenen die het hardst discriminatie brullen niet degenen zijn die worden gediscrimineerd.


Ja mensen die lui zijn om te werken, die heb je er ook bij. Maar dat is haast heel werkend Nederland, of denk je dat iedereen met plezier in de file staat?
ik denk dat inmderdaad de meeste mensen werken voor geld, niet voor de lol.


interessanter is al die mensen (het overgrote deel), gebonden aan een sollicitatieplicht, waarop wordt toegezien, die ondanks dat aantoonbaar telkensmale botschieten.
NB: grotendeels mensen die al wat ouder zijn, dus niet allochtonen, worden het hardtst gediscrimineerd van allemaal...


Nogmaals, welke mensen is een baan aangeboden en heeft dat geweigerd omwille van het niet willen dragen van een pak dat bij een bepaalde functie hoort?
Ik weet er wel eentje die wilde geen handenschudden.


Betrokken mensen komen zelfs met de beheersing van de taal niet in aanmerking voor een baan. Denk je nou werkelijk dat de taal spreken een garantie is voor een baan? Helaas is taal niet voldoende, in de meeste moet je intensief investeren alvorens die enige kans hebben op welke baan dan ook.
Ik zie dat je zelf het antwoord al geeft.


Wil je dat ze meer doen, dan wat ze al doen en laten in hun benarde positie.
Welke 'benarde' positie? NB: heb jij medelijden met iedere werkeloze, terwijl veel WERKENDEN minder te besteden hebben per maand?

[
Of heb je het over die enkeling van 4 hoog achter, waar Wilders het ook over heeft?
Ik denk dat iedereen wel begrijpt waarom 'die enkeling van 4 hoog achter' geen baan vindt. Het enige waar we het niet over eens zijn, si het gehalte van die 'enkelingen'.


Wilders maakt er geen geheim van dat hij specifiek naar afkomst kijkt, of ken je zijn passages over Marokkanen en turken in zijn pamflet niet? Waarmee hij overduidelijk discrimineert. Verder heeft hij het nu ook over Marokkanen die het voor Nederland verzieken. Daar is tie ook al bezig met een hele bevolingsgroep te stigmatiseren. Je mag Wilders steunen, maar Wilders sluit hele bevolkingsgroepen uit, ambieërt tweedeling en versnippering. Hij doet lekker maar.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen, uiteindelijk. Wilders raust er te hard doorheen. Inderdaad zijn sommige van z'n uitspraken over de rand. Echter is hij de enige die daadwerkelijk wat durft te zeggen. En als het CDA hem navolgt, is er ineens niks aan de hand... beetje vreemd vind ik dat.

BTW dat men Wilders er op pakt dat hij politiek zeer incorrecte uitspraken doet, vind ik af en toe wel erg zielig. Het is wel duidelijk dat ie niet ALLE Marokkanen bedoelt. Moet ie dat nou steeds weer uitleggen?

Tweedeling en versnippering? Hij benoemt de zaken, hij veroorzaakt ze niet. Die tweedeling en versnippering was allang een feit.

mark61
05-03-10, 19:56
Echter is hij de enige die daadwerkelijk wat durft te zeggen. En als het CDA hem navolgt, is er ineens niks aan de hand... beetje vreemd vind ik dat.

BTW dat men Wilders er op pakt dat hij politiek zeer incorrecte uitspraken doet, vind ik af en toe wel erg zielig. Het is wel duidelijk dat ie niet ALLE Marokkanen bedoelt. Moet ie dat nou steeds weer uitleggen?

Durven, krijgen we dat weer. Dat is zoooo 2006.

Geweldig, durven volkomen outrageous onbeschoft te zijn, zonder een greintje fatsoen of beschaving. Volkomen van de pot gerukte debiele opmerkingen maken, op het zwakzinnige af.

En dat vind jij dan 'dapper'. En 'prijzenswaardig'. Waar slaat dat in godsnaam op?

Zo is NL 2010. Een wedstrijdje wie er het meeste durft. Ik vind dat werkelijk om te kotsen. Infantieler kan niet.

Als hij niet ALLE Marokkanen bedoelt, waarom suggereert hij dat dan keer op keer? Hoeveel bedoelt hij er wel? 100.000, 10.000, 1.000, 100, 10, 1?

Ranzig populistisch inhoudsloos gebral. Het gaat werkelijk nergens over en het lost niets op, integendeel.

We hebben een financiële crisis, opwarming van de aarde, het machtscentrum op de wereld is aan het verschuiven naar het oosten, wat onze welvaart bedreigt...

En waar heeft onze superpoliticus het over? Wat heeft hij voor oplossingen voor de echte problemen.

Niks. Nada. Zilch.

MaRiaH
05-03-10, 20:00
Bah wat ben ik het weer eens met Mark61. ;)
Zojuist hetzelfde nog gezegd op een ander forum..

Wat mij ook steeds zo irriteert is dat de gemiddelde PVV-aanhanger zegt dat zijn andere punten zo goed zijn. Dat ze het met zijn Islam punt niet eens zijn maar het op de koop toe nemen.

heel apart.

TonH
05-03-10, 20:21
Bah wat ben ik het weer eens met Mark61.

Ik had diezelfde zeer verontrustende ervaring... :schok:

mark61
05-03-10, 20:23
Mevrouw, meneer, niet schrikken. Het overkomt ons allemaal wel eens :hihi:

TonH
05-03-10, 20:29
Mevrouw, meneer, niet schrikken. Het overkomt ons allemaal wel eens :hihi:

http://img378.imageshack.us/img378/7830/ego13jp.gif

MaRiaH
05-03-10, 20:46
Mevrouw, meneer, niet schrikken. Het overkomt ons allemaal wel eens :hihi:

het gebeurd vaker dan eens... ;)

ik ben blij dat je er weer bent.

Fijne vakantie gehad? :)

mark61
05-03-10, 21:03
het gebeurd vaker dan eens... ;)

ik ben blij dat je er weer bent.

Fijne vakantie gehad? :)

Heerlijk. Ik wist niet dat het opviel dat ik weg was.

Ik ben ook eigenlijk nog niet terug, geestelijk. Brrrr

Pizzaman
05-03-10, 21:24
Durven, krijgen we dat weer. Dat is zoooo 2006.

Geweldig, durven volkomen outrageous onbeschoft te zijn, zonder een greintje fatsoen of beschaving. Volkomen van de pot gerukte debiele opmerkingen maken, op het zwakzinnige af.

En dat vind jij dan 'dapper'. En 'prijzenswaardig'. Waar slaat dat in godsnaam op?

Zo is NL 2010. Een wedstrijdje wie er het meeste durft. Ik vind dat werkelijk om te kotsen. Infantieler kan niet.
dat mag jij vinden, ik vind wat anders. Ik vind ook andere dingen van de pot gerukte debiele opmerkingen, op het zwakzinnige af.


Als hij niet ALLE Marokkanen bedoelt, waarom suggereert hij dat dan keer op keer? Hoeveel bedoelt hij er wel? 100.000, 10.000, 1.000, 100, 10, 1?
Misschien omdat ie het al vaker genuanceerd heeft,en de politieke correctheid ook van de pot gerukte debiel, op het zwakzinnige af is?


Ranzig populistisch inhoudsloos gebral. Het gaat werkelijk nergens over en het lost niets op, integendeel.
Ook best, jij jouw mening. Populistisch betekent wel dat er meer mensen het er mee eens zijn. Exclusiviteit staat niet garant voor de meeste punten krijgen, in dit geval.


We hebben een financiële crisis, opwarming van de aarde, het machtscentrum op de wereld is aan het verschuiven naar het oosten, wat onze welvaart bedreigt...
1. Crisis, nee joh, je meent het, de schuld van populistisch gebral zeker?
2. Opwarming.. hahahaaaaahahaaa ja als wij nou allemaal onze kackhel 10 graden kouder zetten, dan kunnenze in China flijk doorstoken, en wij betalen dan wel drie keer belasting, dan gaat de econmomie goed naar de donder... leuk he die klimaatconferentie? Als je het dan hebt over inhoudsloos gebral...
3 Verschuiven naar het oosten, naar Polen?

E
n waar heeft onze superpoliticus het over? Wat heeft hij voor oplossingen voor de echte problemen. Niks. Nada. Zilch.
De anderen ook niet. Of dacht jij van wel?

mark61
05-03-10, 21:36
dat mag jij vinden, ik vind wat anders. Ik vind ook andere dingen van de pot gerukte debiele opmerkingen, op het zwakzinnige af.


Misschien omdat ie het al vaker genuanceerd heeft,en de politieke correctheid ook van de pot gerukte debiel, op het zwakzinnige af is?


Ook best, jij jouw mening. Populistisch betekent wel dat er meer mensen het er mee eens zijn. Exclusiviteit staat niet garant voor de meeste punten krijgen, in dit geval.


1. Crisis, nee joh, je meent het, de schuld van populistisch gebral zeker?
2. Opwarming.. hahahaaaaahahaaa ja als wij nou allemaal onze kackhel 10 graden kouder zetten, dan kunnenze in China flijk doorstoken, en wij betalen dan wel drie keer belasting, dan gaat de econmomie goed naar de donder... leuk he die klimaatconferentie? Als je het dan hebt over inhoudsloos gebral...
3 Verschuiven naar het oosten, naar Polen?

E
De anderen ook niet. Of dacht jij van wel?

Jij hebt het onderscheidingsvermogen niet om het een van het ander te onderscheiden. Das dan heel sneu, en typerend voor den Wildersaanhanger. Geen greintje beschaving. Jah ik weet, dat is niks meer waard.

Er is geen crisis? Oh weet ik dat ook weer. Nee de opwarming bestaat ook niet, en India en China zijn inderdaad ver, ver weg.

Echt, gaat goed, 10jarigen die achter 10jarige 'politici' aanlopen.

Ja, anderen wel.

tanger'73
05-03-10, 21:40
Ze draaien al... (http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/binnenland/article5836508.ece/CDA:-allochtone-crimineel-harder-aanpakken). Overigens, vrijblijvende houding, een kwal heeft nog meer ruggengraat dan Balkenende.


heu, da's geen onderzoek, dat is een mening van de ene afdeling van de kerk, en over die meningen hebben ze een enquete gehouden (http://www.nu.nl/raadsverkiezingen/2193100/christen-kan-niet-pvv-stemmen.html). Overigens is er een andere afdeling die wat anders vindt (http://www.trouw.nl/religie-filosofie/nieuws/religie/article2924478.ece/De_tweede_christelijke_partij_van_Nederland.html). Interessant vind ik dat je denkt dat het CDA (en/of hun kiesvolk) dieper gaan dan het pluche. Misschien. Volgens mij echter niet dieper dan hunportemonne.


Ja ze kunnen geweldig op hun toetsenbord en op de flitsknop ranselen.
Hahahaha!


Dus van een van de staat verkregen uitkering wordt de staat betaald... jaja... en gij gleuft da... nou ik niet hoor.

dat aftrekposten verdwijnen is allen vervelend voor degene die wat af te trekken had. Wie heeft daar nou het meest voordeel bij gehad?


Daar gaat het ook niet om, ik vind dat best rechtvaardig.


ik mag toch hopen van niet...! Voorbeeldje (http://www.sm-bangkok.com/UserFiles/Image/mistress-mc-on-chair.jpg).


Nee, dat de politie neutraal dient te zijn en dit ook dient uit te dragen.



dan lijkt me ook een geloofs-overtuigings-reclame niet nodig, ja zelfs onwenselijk.



Ik wacht met spanning totdat ze zoiets (http://images.retecool.com/uploads/BasTaart-Piercing.jpg) aannemen.


Jij ook he, gewoon stemmen en dan komt het vanzelf tot een democratisch overleg. Hopen we dan maar.


ik wel, namelijk vanwege de bevolkingsgrootte krijgen ze een heleboel te vertellen. Vanwege de ontwikkelingsstandaard gaan ze een hoop geld uit de EU halen. Nederland is netto-betaler. Dat zijn dus jouw en mijn belastingcenten. Terwijl het regime daar meer religieus wordt? ja inderdaad voor mij een probleem.


Ik denk niet dat jij er last van gaat hebben, en ik ook niet (meer).


Zal ook zo zijn, heb dat zelf ook wel eens gezien, en er wat van gezegd. Maar je weet ook da degenen die het hardst discriminatie brullen niet degenen zijn die worden gediscrimineerd.


ik denk dat inmderdaad de meeste mensen werken voor geld, niet voor de lol.


NB: grotendeels mensen die al wat ouder zijn, dus niet allochtonen, worden het hardtst gediscrimineerd van allemaal...


Ik weet er wel eentje die wilde geen handenschudden.


Ik zie dat je zelf het antwoord al geeft.


Welke 'benarde' positie? NB: heb jij medelijden met iedere werkeloze, terwijl veel WERKENDEN minder te besteden hebben per maand?

[
Ik denk dat iedereen wel begrijpt waarom 'die enkeling van 4 hoog achter' geen baan vindt. Het enige waar we het niet over eens zijn, si het gehalte van die 'enkelingen'.


Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen, uiteindelijk. Wilders raust er te hard doorheen. Inderdaad zijn sommige van z'n uitspraken over de rand. Echter is hij de enige die daadwerkelijk wat durft te zeggen. En als het CDA hem navolgt, is er ineens niks aan de hand... beetje vreemd vind ik dat.

BTW dat men Wilders er op pakt dat hij politiek zeer incorrecte uitspraken doet, vind ik af en toe wel erg zielig. Het is wel duidelijk dat ie niet ALLE Marokkanen bedoelt. Moet ie dat nou steeds weer uitleggen?

Tweedeling en versnippering? Hij benoemt de zaken, hij veroorzaakt ze niet. Die tweedeling en versnippering was allang een feit.

Het CDA stelt al sinds Ruud Lubbers hardere strafmaatregelen bij ontspoorde jongeren voor, niks nieuws onder de zon. Wilders heeft niks ontdekt of uitgevonden.

Nou ja, onderzoek van meningen, opinie of hoe je dat meer wilt noemen? Maar feit blijft dat christenen in navolging van hun geloofsopvatting, anderen moeten lief hebben en niet uitsluiten en laat Wilders daarin de vleesgeworden anti-christ zijn. De beroering dat is ontstaan in het CDA rondom Wilders geeft ongeveer een beetje aan dat diens achterban dieper gaat.

Probeer maar eens een motoragent in zijn gezicht te spuwen en dan hard weghollen? Ben reuze benieuwd of je zonder kleerscheuren ontkomt?

Ja uiteindelijk is een uitkering (met uitzondering van de werknemersuitkeringen), inderdaad een kostenpost. Maar daar heeft de rechtsstaat in voorzien en sommige mensen zijn afhankelijk en hebben daar recht op. Kunnen daar terecht een beroep op doen. Niks mis mee, tenzij je bewust gaat frauderen, je niet aan de bijkomende verplichtingen houden enz. Maar daar zijn we het beide over eens denk ik?

Nou best jammer dat voor dit jaar buitengewone ziektenkosten, zoals bepaalde premies niet meer kan worden afgerukt. Ook hebben ze overal forse drempelbedragen opgeworpen. Maar ja, het is crisis hé?

Dat je het rechtvaardig vindt, dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen, is best attent van je.

Ja dat outfitje is natuurlijk regelrechte verstoring van de openbare orde. Bij ons op het winkelcentrum liep er dikwijls een schaarsgeklede man in ongeveer zoiets onder veel bekijks een reformzaak binnen. is nadien op last van de politie en GGD beknot.

tot nu toe heb ik geen enkele politieagent met afwijkende uniformen gezien.

Ja zoiets is natuurlijk te gortig, ietwat aanstootgevend. Meer een uit de hand gelopen hobby, die vent kan zich daarmee ook nergens op beroepen, dan louter op vrijwillige verminking. Een hoofddoek is in tegenstelling daarmee geheel onschuldig.

Ken gelukkig weinig problemen, zeker geen politieke problemen.

Dan moet Nederland wat gaan doen aan haar contributie richting Brussel? Maar voorlopig maakt Nederland als lid en mede-oprichter actief deel uit van de Unie. Kan nergens anders heen, is afhankelijk van haar partners en moet dus zorgen dat ze een meerderheid bij toekomstige stemmingen meekrijgen.

Ja mensen die zonder enige aanleiding discriminatie brullen, zijn zelf de grootste rascisten. Da's zonneklaar, discriminatie op alle vlakken is zorgelijk, maar dat van allochtonen is bijzonder zorgwekkend. Juist die mensen die we aan het werk willen zien, maar stiekem liever toch niet als collega's wensen.

Benarde situatie, sommigen zitten daar niet moedwillig en jaren achtereen. Dat gaat op een gegeven moment inhakken. Lijkt me geen prettige vooruitzicht. Heb het dan over bijstand in het algemeen, waar natuurlijk ook werklozen op den duur in belanden. Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn.

Die flatbewoner op 4 hoog die bewust indien mogelijk een redelijke baan in de wind slaat, daar is iedereen het over eens dat men die stevig dient te sanctioneren.

Wilders benoemd naast zaken die mogelijkerwijs van enige belang zijn, vooral zaken die absurd en uiterst onfatsoenlijk zijn. Dat is zijn handelsmerk, verder volgt het CDA hem nog niet, dat moet nog blijken. het is eerder Wilders dat zich aan het CDA wrijft. Als hij verder geen Marokkanen in het algemeen bedoelt, kan hij beter deze bevolkingsgroep dan ook niet integraal specifiek benadrukken. tweedeling en versnippering is enigszins zichtbaar, maar Wilders draagt er niet aan bij om het tij te keren. Maar zet juist in om dat te versterken.

Pizzaman
05-03-10, 21:52
Jij hebt het onderscheidingsvermogen niet om het een van het ander te onderscheiden. Das dan heel sneu, en typerend voor den Wildersaanhanger. Geen greintje beschaving. Jah ik weet, dat is niks meer waard.
Nou bedankt he :hihi: het is erg leuk dat je dat vindt, helaas.
Beschaving wordt gelukkig niet naar jouw maatstaven gemeten.


Er is geen crisis? Oh weet ik dat ook weer. Nee de opwarming bestaat ook niet, en India en China zijn inderdaad ver, ver weg.
De crisis? Geldt alleen voor degenen met te weinig geld. helaas hoor ik d'r ook bij. De rijken kunnen er wel om lachen. nemen gewoon een dikke bonus. Ten koste van wat? Wiens schuld is dat?
D'uh. India en China zijn lopend te ver hoor. Echter vergeten milieu-piefen altijd dat men zich daar ook ontwikkelt. Het zal echt helpen als we ons hier helemaal blauw betalen aan milieubelasting. Vooral als straks in China alle Chinezen een auto kopen. Wel eens een stad in Polen gezien trouwens? Jaaaaaa alle Nederlanders, houdt je adem in, we moeten compenseren!


Echt, gaat goed, 10jarigen die achter 10jarige 'politici' aanlopen.
Hup hup hup! Ik dacht dat populisme nou juist was, het verkondigen van hetgeen het volk wil horen? wat jij bedoelt is 'follow the leader'. LOL.


Ja, anderen wel.
wat jammer dan dat ze er nooit mee kwamen he.

tanger'73
05-03-10, 21:56
Ik had diezelfde zeer verontrustende ervaring... :schok:



Hij heeft het bij het rechte eind.

MaRiaH
05-03-10, 22:33
Heerlijk. Ik wist niet dat het opviel dat ik weg was.

Ik ben ook eigenlijk nog niet terug, geestelijk. Brrrr

Zeker wel.
Het is levendiger als iedereen gewoon hier blijft.. :)

Pizzaman
05-03-10, 22:52
Het CDA stelt al sinds Ruud Lubbers hardere strafmaatregelen bij ontspoorde jongeren voor, niks nieuws onder de zon. Wilders heeft niks ontdekt of uitgevonden.
Heeft ie ook niet. Het is gewoon de boeren-uitvoering van Pim Fortuyn, of zoiets. Het is echter een feit dat er meer achter de PVV steeks, en dat men dat niet wil zien of zo.


Nou ja, onderzoek van meningen, opinie of hoe je dat meer wilt noemen?
Ik zal je d'r niet op afknallen hoor, was alleen verbaasd, ik dacht dat je een of ander wetenschappelijk dingetje had gevonden. Hoe objectief denk jezelf dat dit is? Ik vind het een geval van 'Wij van WC eend adviseren WC eend' (Oftewel, stemt SGP, CDA, etcetera).


Maar feit blijft dat christenen in navolging van hun geloofsopvatting, anderen moeten lief hebben en niet uitsluiten en laat Wilders daarin de vleesgeworden anti-christ zijn. De beroering dat is ontstaan in het CDA rondom Wilders geeft ongeveer een beetje aan dat diens achterban dieper gaat.
Zo ZOU het moeten zijn. Volgens de door jou genoemde (WC-eend) enquete is het ook zo. Overigens denk ik dat je meer beroering zou zien binnen de PVV aanhang als Wilders zo zou draaiokonten als het CDA nu doet, dus dat vind ik nogal meevallen. Heb nog geen dikke krantenkoppen gezien van directe opzegging van lidmaatschap etcetera.


Probeer maar eens een motoragent in zijn gezicht te spuwen en dan hard weghollen? Ben reuze benieuwd of je zonder kleerscheuren ontkomt?
Ik kan hard lopen.. MOTORagent?... hmmm... hij zal je wel oppakken... tenzij het achtervolgen teveel risico oplevert. Dat zien we dan weer in 'blik op de weg', hoeveel waarheid daarin steekt? Ik heb wel filmpjes gezien waarin ze agenten beledigen en er mee weg komen. Maar het gaat hier niet alleen om een agent in het gezicht spugen. Zou ie me door de knieen schieten?


Ja uiteindelijk is een uitkering (met uitzondering van de werknemersuitkeringen), inderdaad een kostenpost.
Yup. En werknemersuitkeringen zijn inderdaad VERDIEND.


Maar daar heeft de rechtsstaat in voorzien en sommige mensen zijn afhankelijk en hebben daar recht op. Kunnen daar terecht een beroep op doen. Niks mis mee, tenzij je bewust gaat frauderen, je niet aan de bijkomende verplichtingen houden enz. Maar daar zijn we het beide over eens denk ik?
Ik denk dat we het wel eens zijn, alleen zou ik graag meer 'werken moet lonen' zien.


Nou best jammer dat voor dit jaar buitengewone ziektenkosten, zoals bepaalde premies niet meer kan worden afgerukt. Ook hebben ze overal forse drempelbedragen opgeworpen. Maar ja, het is crisis hé?
de ellende is, van een kale kikker kan je niet plukken. Ik vind het o zo zout dat er nu mensen zijn die werken, of met (zoals jij 't defineert) werknemersuitkeringen, die gewoon de klos zijn. Zij hebben het slechter dan iemand die een uitkering heeft, die krijgt voor veel dingen kwijtschelding.


Dat je het rechtvaardig vindt, dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen, is best attent van je.
Dankie maar dat is ook gewoon in het PVV programma te vinden - ik denk dat daar de hele wereld het wel over eensis. het gaat alleen om de mate hoeveel.


Ja dat outfitje is natuurlijk regelrechte verstoring van de openbare orde. Bij ons op het winkelcentrum liep er dikwijls een schaarsgeklede man in ongeveer zoiets onder veel bekijks een reformzaak binnen. is nadien op last van de politie en GGD beknot.
Dus er is ergens een grens tussen 'vrijheid' en verstoring van de openbare orde, of wat dan ook. We kunnen dan democratisch de grens bepalen. Ik vind daar niks mis mee.


tot nu toe heb ik geen enkele politieagent met afwijkende uniformen gezien.
ik ook niet, maar iemand anders opperde al dat het in Engeland 'gewoon zonder gezeik was ingevoerd'. Als het aan mij ligt zal dat hier dus niet zonder 'gezeik' gaan. ik kan me nog herinneren dat je op school geen 'Lonsdale' shirts aan mocht. Wist ik veel, ik was 11.


Ja zoiets is natuurlijk te gortig, ietwat aanstootgevend. Meer een uit de hand gelopen hobby, die vent kan zich daarmee ook nergens op beroepen, dan louyet op vrijwillige verminking. Een hoofddoek is in tegenstelling daarmee geheel onschuldig.
Dus je mag iemand die geen vlieg kwaad doet, maar alleen zichzelf sloopt (in mijn ogen dan, hij zal het zelf wel mooi vinden) wel aanstootgevend noemen?
Je kan ook aanstoot nemen aan het feit dat iemand z'n geloof staat te reclameren in een zogeheten neutrale instantie.


Ken gelukkig weinig problemen, zeker geen politieke problemen.
Ik ook niet, maar ik ben wel een bepaalde mening toegedaan. Ik leer hier een heleboel over hoe sommige mensen (jij niet, trouwens) een mening als feit verkondigen. Moet zeggen ik maak me er zelf ook wel schuldig aan.


Dan moet Nederland wat gaan doen aan haar contributie richting Brussel? Maar voorlopig maakt Nederland als lid en mede-oprichter actief deel uit van de Unie. Kan nergens anders heen, is afhankelijk van haar partners en moet dus zorgen dat ze een meerderheid bij toekomstige stemmingen meekrijgen.
je kan niet de meerderheid van stemmen krijgen, tenzij je als NL 'populistisch' bezig zou gaan. Oftewel stroop smeren, en dan hopen dat ze terug aan jou denken. Nederland is de muis die brult. Inderdaad zouden ze eerst eens wat moeten doen aan die contributie. Ik heb het idee dat er veel teveel wordt betaald om maar lid te mogen blijven van de grote jongensclub.


Ja mensen die zonder enige aanleiding discriminatie brullen, zijn zelf de grootste rascisten. Da's zonneklaar, discriminatie op alle vlakken is zorgelijk, maar dat van allochtonen is bijzonder zorgwekkend. Juist die mensen die we aan het werk willen zien, maar stiekem liever toch niet als collega's wensen.
je moet discriminatie SERIEUS nemen. Echter, daarbij niet zonder meer er van uit gaan dat het ook discriminatie is, dus verder kijken dan je neus lang is. Voor mij bijvoorbeeld in de zaak geen hoofddoekjes. Wel een leuke negerin, of een vlotte Marokkaanse. NB: ik heb het al drie keer meegemaakt dat er iemand discriminatie brulde, echter was de werkelijke oorzaak dat ie een strafblad had zo lang als m'n arm. het wword discriminatie is misbruikt en uitgewoond.


Benarde situatie, sommigen zitten daar niet moedwillig en jaren achtereen. Dat gaat op een gegeven moment inhakken. Lijkt me geen prettige vooruitzicht. Heb het dan over bijstand in het algemeen, waar natuurlijk ook werklozen op den duur in belanden. Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn.
Is het ook niet, en moet/hoeft het ook niet zijn. Maar er zijn ook mensen waarvan je je afvraagt of ze het er bewust om doen. Bijvoorbeeld een vrouw met zes kinderen van zes verschillende 'vaders' - allemaal gelijk gesmeerd zodra 't testje blauw werd - wordt die nooit wijzer? Ik heb met zo'n vrouw minder meegevoel dan met iemand die met 40 werkeloos wordt en nooit meer aan de bak komt.


Die flatbewoner op 4 hoog die bewust indien mogelijk een redelijke baan in de wind slaat, daar is iedereen het over eens dat men die stevig dient te sanctioneren. Nou, dat zijn vaak de 'beroepswerkelozen'. Zoals je zelf al zei het is geen vetpot, en dit soort lui hebben vaak heel anderemanieren om aan geld te komen. je zou je verbazen, kijk bijvoorbeeld maar eens wat voor auto's er bij 'de soos' aan komen rijden. Dat gaat niet allee om de auto. Zo moet ik bijvoorbeeld goed uitkijken wat ik uitgeef. Ik heb geen schotelantenne (te duur). Dat soort gasten meestal wel. Ik vind dat vreselijk. Het is echt geen jaloezie, ik HOEF ook geen schotelantenne, want ik heb toch geen tijd om te kijken. Maar ik vind het absurd.


Wilders benoemd naast zaken die mogelijkerwijs van enige belang zijn, vooral zaken die absurd en uiterst onfatsoenlijk zijn.Hmm... bespeur ii daar nou dat je toegeeft dat ie toch wel eens wat nuttigs zegt? Verder, inderdaad, soms gaat ie geheel 'overboard'. Maar Wilders is niet de enige PVV-er (al maakt ie het hardste geluid). Zoals je al zegt:Dat is zijn handelsmerk.


verder volgt het CDA hem nog niet, dat moet nog blijken. het is eerder Wilders dat zich aan het CDA wrijft.
Nou... dat moeten we dan maar oneens blijven, denk ik ;) Wilders keert zich beslist niet naar het CDA volgens mij.


Als hij verder geen Marokkanen in het algemeen bedoelt, kan hij beter deze bevolkingsgroep dan ook niet integraal specifiek benadrukken.
Daar heb je 100% gelijk in, hij heeft echter wel meerdere keren uitgelegd wat ie nou precies bedoelt, en hij doet dat vaak nog. Ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik zet 'De marokkanen', terwijl ik eigenlijk bedoel 'het zooitje dat zijn achterlijk gedrag claimt te danken te hebben aan het zijn van trotse Marokkanen'. Daar bij komt dat Wilders ook wel extremer is dan ik het graag zou zien, maar ja, soms heb je de keus niet en dan moet je gewoon gaan voor de partij waarmee je het het meeste eens bent. En dat kan 51% zijn, of 99%.


tweedeling en versnippering is enigszins zichtbaar, maar Wilders draagt er niet aan bij om het tij te keren. Maar zet juist in om dat te versterken.
Hij draagt er inderdaad niet aan bij om het tij te keren. Dat zou ook niet in zijn politieke straatje passen. Maar waarom zou hij ook, om het CDA te helpen? Het versterken van de tegenstellingen is gewoon politiek, zoveel mogelijk mensen aan zijn kant krijgen. Een vaag verhaal gaat dat niet redden, daar zijn andere partijen veel beter in. Maar daarmee is hij niet de oorzaak, wat sommigen wel beweren. Alsof er voor Wilders geen spanningen waren, haha! Sommigen noemen wat Wilders doet populisme, schijnt een vies woord te zijn, ik weet echter zeker dat het CDA ook heel populistisch is voor een christen. En het PvdA zeer populistisch voor... eehh... oh nee, dat valt tegen, blijkbaar :hihi:.

Wij zijn het af en toe wel aardig eens, er zijn echter verschillen. Ik heb er wel aardigheid in om die uit te zoeken. Erg leerzaam., waarvoor mijn dank.

H.P.Pas
05-03-10, 23:38
Ik had diezelfde zeer verontrustende ervaring... :schok:

Zulke problemen heb ik niet. Op mijn leeftijd mag je waarde aan fatsoen hechten. :ego:

tanger'73
06-03-10, 01:21
Heeft ie ook niet. Het is gewoon de boeren-uitvoering van Pim Fortuyn, of zoiets. Het is echter een feit dat er meer achter de PVV steeks, en dat men dat niet wil zien of zo.


Ik zal je d'r niet op afknallen hoor, was alleen verbaasd, ik dacht dat je een of ander wetenschappelijk dingetje had gevonden. Hoe objectief denk jezelf dat dit is? Ik vind het een geval van 'Wij van WC eend adviseren WC eend' (Oftewel, stemt SGP, CDA, etcetera).


Zo ZOU het moeten zijn. Volgens de door jou genoemde (WC-eend) enquete is het ook zo. Overigens denk ik dat je meer beroering zou zien binnen de PVV aanhang als Wilders zo zou draaiokonten als het CDA nu doet, dus dat vind ik nogal meevallen. Heb nog geen dikke krantenkoppen gezien van directe opzegging van lidmaatschap etcetera.


Ik kan hard lopen.. MOTORagent?... hmmm... hij zal je wel oppakken... tenzij het achtervolgen teveel risico oplevert. Dat zien we dan weer in 'blik op de weg', hoeveel waarheid daarin steekt? Ik heb wel filmpjes gezien waarin ze agenten beledigen en er mee weg komen. Maar het gaat hier niet alleen om een agent in het gezicht spugen. Zou ie me door de knieen schieten?


Yup. En werknemersuitkeringen zijn inderdaad VERDIEND.


Ik denk dat we het wel eens zijn, alleen zou ik graag meer 'werken moet lonen' zien.


de ellende is, van een kale kikker kan je niet plukken. Ik vind het o zo zout dat er nu mensen zijn die werken, of met (zoals jij 't defineert) werknemersuitkeringen, die gewoon de klos zijn. Zij hebben het slechter dan iemand die een uitkering heeft, die krijgt voor veel dingen kwijtschelding.


Dankie maar dat is ook gewoon in het PVV programma te vinden - ik denk dat daar de hele wereld het wel over eensis. het gaat alleen om de mate hoeveel.


Dus er is ergens een grens tussen 'vrijheid' en verstoring van de openbare orde, of wat dan ook. We kunnen dan democratisch de grens bepalen. Ik vind daar niks mis mee.


ik ook niet, maar iemand anders opperde al dat het in Engeland 'gewoon zonder gezeik was ingevoerd'. Als het aan mij ligt zal dat hier dus niet zonder 'gezeik' gaan. ik kan me nog herinneren dat je op school geen 'Lonsdale' shirts aan mocht. Wist ik veel, ik was 11.


Dus je mag iemand die geen vlieg kwaad doet, maar alleen zichzelf sloopt (in mijn ogen dan, hij zal het zelf wel mooi vinden) wel aanstootgevend noemen?
Je kan ook aanstoot nemen aan het feit dat iemand z'n geloof staat te reclameren in een zogeheten neutrale instantie.


Ik ook niet, maar ik ben wel een bepaalde mening toegedaan. Ik leer hier een heleboel over hoe sommige mensen (jij niet, trouwens) een mening als feit verkondigen. Moet zeggen ik maak me er zelf ook wel schuldig aan.


je kan niet de meerderheid van stemmen krijgen, tenzij je als NL 'populistisch' bezig zou gaan. Oftewel stroop smeren, en dan hopen dat ze terug aan jou denken. Nederland is de muis die brult. Inderdaad zouden ze eerst eens wat moeten doen aan die contributie. Ik heb het idee dat er veel teveel wordt betaald om maar lid te mogen blijven van de grote jongensclub.


je moet discriminatie SERIEUS nemen. Echter, daarbij niet zonder meer er van uit gaan dat het ook discriminatie is, dus verder kijken dan je neus lang is. Voor mij bijvoorbeeld in de zaak geen hoofddoekjes. Wel een leuke negerin, of een vlotte Marokkaanse. NB: ik heb het al drie keer meegemaakt dat er iemand discriminatie brulde, echter was de werkelijke oorzaak dat ie een strafblad had zo lang als m'n arm. het wword discriminatie is misbruikt en uitgewoond.


Is het ook niet, en moet/hoeft het ook niet zijn. Maar er zijn ook mensen waarvan je je afvraagt of ze het er bewust om doen. Bijvoorbeeld een vrouw met zes kinderen van zes verschillende 'vaders' - allemaal gelijk gesmeerd zodra 't testje blauw werd - wordt die nooit wijzer? Ik heb met zo'n vrouw minder meegevoel dan met iemand die met 40 werkeloos wordt en nooit meer aan de bak komt.

Nou, dat zijn vaak de 'beroepswerkelozen'. Zoals je zelf al zei het is geen vetpot, en dit soort lui hebben vaak heel anderemanieren om aan geld te komen. je zou je verbazen, kijk bijvoorbeeld maar eens wat voor auto's er bij 'de soos' aan komen rijden. Dat gaat niet allee om de auto. Zo moet ik bijvoorbeeld goed uitkijken wat ik uitgeef. Ik heb geen schotelantenne (te duur). Dat soort gasten meestal wel. Ik vind dat vreselijk. Het is echt geen jaloezie, ik HOEF ook geen schotelantenne, want ik heb toch geen tijd om te kijken. Maar ik vind het absurd.

Hmm... bespeur ii daar nou dat je toegeeft dat ie toch wel eens wat nuttigs zegt? Verder, inderdaad, soms gaat ie geheel 'overboard'. Maar Wilders is niet de enige PVV-er (al maakt ie het hardste geluid). Zoals je al zegt:Dat is zijn handelsmerk.


Nou... dat moeten we dan maar oneens blijven, denk ik ;) Wilders keert zich beslist niet naar het CDA volgens mij.


Daar heb je 100% gelijk in, hij heeft echter wel meerdere keren uitgelegd wat ie nou precies bedoelt, en hij doet dat vaak nog. Ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik zet 'De marokkanen', terwijl ik eigenlijk bedoel 'het zooitje dat zijn achterlijk gedrag claimt te danken te hebben aan het zijn van trotse Marokkanen'. Daar bij komt dat Wilders ook wel extremer is dan ik het graag zou zien, maar ja, soms heb je de keus niet en dan moet je gewoon gaan voor de partij waarmee je het het meeste eens bent. En dat kan 51% zijn, of 99%.


Hij draagt er inderdaad niet aan bij om het tij te keren. Dat zou ook niet in zijn politieke straatje passen. Maar waarom zou hij ook, om het CDA te helpen? Het versterken van de tegenstellingen is gewoon politiek, zoveel mogelijk mensen aan zijn kant krijgen. Een vaag verhaal gaat dat niet redden, daar zijn andere partijen veel beter in. Maar daarmee is hij niet de oorzaak, wat sommigen wel beweren. Alsof er voor Wilders geen spanningen waren, haha! Sommigen noemen wat Wilders doet populisme, schijnt een vies woord te zijn, ik weet echter zeker dat het CDA ook heel populistisch is voor een christen. En het PvdA zeer populistisch voor... eehh... oh nee, dat valt tegen, blijkbaar :hihi:.

Wij zijn het af en toe wel aardig eens, er zijn echter verschillen. Ik heb er wel aardigheid in om die uit te zoeken. Erg leerzaam., waarvoor mijn dank.


Wat steekt er achter de PVV, dan louter in het wilde weg zonder enkele fatsoensnormen en redelijkheid staan brullen? Misschien omdat je een ondemocratische partijstructuur kent en het daarom kunt veroorloven om alle remmen maar eens los te laten?

Het is echt iets dat onder christenen leeft en dat is alles behalve wc-eend.

Draaikonten bij de PVV zal je nimmer zien, want daar is wat de fuhrer zegt, wet en wie dat niet bevalt krast maar op. Beroering bij het CDA is er nu, maar dat opzeggen van lidmaatschap is nog te vroeg. Zelfs de positie van haar leider is nog ongewis.

Nou agenten heb je in alle maten en vormen, zijn net zulke mensen als jij en ik. Die dulden ook niet alles. Je moet duidelijk niet tegen de verkeerde cop oplopen, als je wat wilt flikken. Maar wees gerust, in de knieën schieten zullen ze zeker niet doen, ook niet bij Marokkanen mits je agenten natuurlijk met een dodelijk wapen te lijf gaat.

Een werknemersuitkering is een verzekering voor een bepaalde periode bij acute werkloosheid, dat je als werknemer bij je baas hebt afgedragen. Dus je hebt grotendeels al zelf in je eventuele werkloosheid financieel voorzien.

Kwijtschelding is er voor iedereen ongeacht inkomen, welliswaar wel tot aan een bepaalde norm. Helaas kent men het begrip armoedeval en dat is bijzonder zuur, voor diegenen die dat treffen.

Verstoring van de openbare orde hebben we al in onze strafwet, dus wat valt er nog democratisch te bepalen?

Wees maar gerust, bij de politie wilt niemand werken. Denk jij niet en zeker ook moslims niet.

'K zei ietwat aanstootgevend, want het is niet echt iets alledaags. Mocht de halve stad er zo bij lopen inclusief de burgemeester, dan wordt het weer wat anders. Maar veel mensen hebben wel ergens een tatoo, op de hand, enkel, arm etc. Niet echt iets bijzonders, zo ken je ook een trouwring aan iemands vinger aanstootgevend vinden, omdat je het huwelijk niet iets heiligs vindt? Maar ik denk dat iemand die zo door het leven gaat, überhaupt geen behoefte heeft aan werk of contacten in het algemeen?

Ja Nederland heeft haar wortels in Europa en zowel Europa als Nederland hebben elkaar nodig. Er staan veel belangen op het spel, dus Nederland zou er goed aan doen om voortaan in plaats van de muis, de rat te zijn

Discriminatie is helaas voor velen nog een serieuze dreiging. misschien is het voor sommigen uitgewoond, omdat Wilders zelf discriminatie niet schuwd en het aan de lopende band openlijk vertoond.

Ja ook bij gemeentelijke voorzieningen, zoals de tegenwoordige bijstand nu is. Mogen we geen onderscheid maken in de uitvoering. Men kijkt nauwkeurig of je aan alle aspecten voor bijstand voldoet en pas als iets anders als inkomen niet kan dienen, krijg je voorlopig bijstand onder een rits aan voorwaarden en verplichtingen. Bijvoorbeeld dat je actief en op aanwijzingen van de dienst werkt aan je re-integratie. Maar zo zal je altijd mensen houden die ondanks dat, het helaas niet redden. Om die dan te straffen omdat men ze geen levensonderhoud gunt, is toch wel sneu.

Je bent verplicht om andere inkomsten naast je uitkering te melden, dat wordt dan verrekend met je uitkering. Je mag maar een gering bedrag naast je uitkering inkortingsvrij bijverdienen. Was toen ik daar nog zat, ongeveer 60,- euro per maand, alles daarboven wordt op je uitkering in mindering gebracht. Doen ze expres om de re-integratie te bevorderen en je niet helemaal afhankelijk te laten zijn van een uitkering. Maar ook in het kader van vrijwilligerswerk, dat meestal een onkostenvergoeding tot maximaal dat bedrag kent en mede daardoor dat ongemoeid blijft. Maar uiteraard zijn er mensen die frauderen en daar moet je onverbiddelijk in zijn. De meeste diensten hebben, inmiddels een goed uitgeruste bureau handhaving. Als je wenst te klikken, hebben ze daar ook een kliklijn voor je klaarstaan? Maar joh, wat kost nu tegenwoordig een schotel? Voor 15,- heb je zo'n koekepan, zo'n LNB voor 10,- en zo'n reciever heb je al vanaf 40,- en bij de praxis knip je 5 meter coax-kabel voor 80 cent à meter. Nou daar hoef je het niet voor te laten hoor. 'K kijk bovendien nog gratis kabel-tv, omdat ze bij mij sinds jaar en dag, mijn kabel-signaal zijn vergeten uit te schakelen.

Nou ja, hij zegt wel eens wat, maar ik had graag gezien dat hij wat zorgvuldiger was geweest in veel van zijn uitlatingen. Want hij maakt het er echt wel naar.

Bij zijn laatste debat, waar ibnRushd hier op wees bij politiek24, zat hij voorover gebogen tegenover van Geel van het CDA, haast kwijlbekkend of er mogelijkheden waren bij het CDA om met Wilders in zee te gaan. Waar van Geel overigens het antwoord op schuldig bleef.

Ja wat zorgvuldiger gebruik van zijn woorden, als volksvertegenwoordiger en Kamerlid zou hem uitzonderlijk hebben gesiert. Maar daar is het nu al een beetje te laat voor. Hij heeft nu jammergenoeg een bepaalde imago opgebouwd, dat hem verder in de politiek zal opbreken. Verder weet ik niet hoe lang hij dit zo zal blijven volhouden, want alleen hij is de spil van zijn partij.

Voor Wilders had je ook al tegenstellingen, maar het algemeen belang en de sociale cohesie werd door iedereen alsmaar benadrukt. Bij Wilders is van vrijheid weinig sprake, doordat hij nadrukkelijk grote groepen mensen uitsluit. iedereen dient zich aan hem te conformeren, want hij is de ultieme Nederlander. Voor mij blijft hij vooralsnog gewoon een Limbo uit Venlo. Mensen aan je kant krijgen is prima, maar niet op basis van rancuneuze standpunten.

TonH
06-03-10, 13:33
Zulke problemen heb ik niet. Op mijn leeftijd mag je waarde aan fatsoen hechten. :ego:

Je hebt gelijk... ik heb die leeftijd echter nog maar 2 dagen geleden bereikt. En dat is nog even wennen. ;)

Pizzaman
06-03-10, 13:37
Tanger'73, een heleboel punten van jou daar ben ik het wel mee eens. Andere punten kan ik zeker begrip voor opbrengen. Niet met alle punten van de PVV ben ik het eens - maar ik denk dat niemand het 100% met een partij eens kan zijn. Overigens zal het straks toch een compromis worden, welke partij er ook regeert.

Toch zal er altijd een heleboel zijn waar we het oneens over blijven, echter ik denk wel dat als ik het zo zie er een CDA-PVV-XXX coalitie mogelijk is in de nabije toekomst. Want stel dat jij een CDA minister was en ik een PVV minister dan kwamen wij er wel uit. We zullen het zien, na de verkiezingen hoe de hoge heren (:hihi:) het gaan doen.

Wat betreft Geert Wilders, ik hoop dat ie partijleider blijft maar stel dat de PVV straks inderdaad de grootste is, dat ie Fleur Agema naar voren schuift als PM. Ik denk dat je wat dat betreft fout zit als je GW ziet als de spil van de partij. Binnen de partij worden dingen wel degelijk democratisch geregeld. Je kan er echter niet vrijelijk lid van worden en dan wat in de melk te brokkelen hebben. Jij weet ook wel waarom, het 'niet-democratische-partij' argument is dan ook een dooddoener. De PVV is gewoon nog lang niet groot genoeg om de check uit te kunnen voeren voordat iemand in de partij als lid wordt aanvaard.

Je laatste punt, tegenstelling vs cohesie, is eigenlijk hetgeen wij het niet eens zullen worden. Ik ben van mening dat er inderdaad een aantal groepen in NL het lopen te verpesten voor anderen, zowel binnen hun eigen groep als daarbuiten. Het beleid tot nu toe heeft hier niets aan verbeterd. Dat beleid gaat uit van het goedwillende in de mens, maar degenen die problemen veroorzaken zijn weinig goeds van plan. Wat mij betreft is het dan ook tijd om uit een ander vaatje te tappen. Dit ondanks de christelijke gedachte (die ik overigens wel goed vind). Mogelijk heeft de PVV een extreem vaatje, maar die zal nooit alleen regeren. Met die uitsluiting van groepen zal het dus wel meevallen.

BTW voor wat betreft de schotelantenne en dergelijke, ik heb in de situatie verkeerd dat dit dus echt niet te betalen was. Iedere maand een beetje verder achteruit, tot het punt dat je aan je spaargeld gaat knabbelen. Werken tot je een ons weegt, overuren draaien, dan het volgende jaar krijg je 2% meer loon. Hoera! Helaas ook 5% meer kosten voor je energie, en weet ik wat al niet meer. Wordt ook nog je auto een paar keer gesloopt, en de politie doet niks. O wacht even, ze deden wel iets: prent uitdelen voor kapotte lamp (ingeslagen door de straat schoffies). Inmiddels ben ik verhuisd en is er sprake van flinke kostenreductie en een andere baan. Ook nu zie je echter de uitgaven flink stijgen, en geen enkele compensatie. Daardoor begrijp ik wel heel goed hoe mensen die hard werken in een hoekje worden gedrukt. Hopelijk hoef je het niet mee te maken.

Je zou dus kunnen stellen dat ik uit ontevredenheid PVV stem. Maar er is echt iets mis in dit land, en volgens mij los je het niet op door er op een christelijke manier naar te kijken. Ook een christen heeft maar twee wangen om toe te keren.

TonH
06-03-10, 17:09
Je zou dus kunnen stellen dat ik uit ontevredenheid PVV stem. Maar er is echt iets mis in dit land, en volgens mij los je het niet op door er op een christelijke manier naar te kijken. Ook een christen heeft maar twee wangen om toe te keren.

Uit onvrede met je baas stem je op de PVV? En wat heeft die club dan in huis om jou onvrede op te lossen? Krijg je dan ineens wél 10 procent loonsverhoging en gaan je maandelijkse lasten ineens met x-procent naar beneden? Wordt je auto ineens goedkoper en de wegen ineens beter terwijl je toch minder belasting betaald?
Wat is het dat Wilders biedt? Een verwoording van je sociale nijd? Een draai om de oren voor hen die jou ergeren? En voel je je dan weer zo tevreden dat je je leventje weer oppakt, de auto zaterdag vol gooit met de boodschappen en rustig gaat slapen tot maandag ochtend?

tanger'73
06-03-10, 17:41
Beste Pizzaman, ik kijk er in eerste instantie liberaal, democratisch en sociaal tegenaan. Daarbij put ik veel energie uit mijn eigen geloofsovertuiging, da's immers alles wat ik heb. 'K ben me terdege bewust dat ik hier niet zal blijven, maar uiteindelijk elders terecht kom. Daar waar alleen Genade nog verlichting geeft. 'K wens zo licht mogelijk te vertrekken, dat betekent dat ik iedereen rechtvaardig, eerlijk en vriendelijk moet behandelen en niemand mag benadelen. Verantwoordelijkheid nemen en het leven accepteren zoals het is, met al diens voor-en nadelen. Zo wens ik iedereen oprecht veel voorspoed en geluk toe, zelfs Wilders. Want zo iemand heeft haast geen leven, opgeborgen in cityboxen en shurgards in diep conflict met zijn geweten. Bang ben ik allerminst voor Wilders, wel enigszins bedroefd en verontrustend om zijn persoonlijkheid. Dat Wilders het louter voor zichzelf verpest en niet voor iedereen is met name ook iets dat vooral hij onder ogen moet zien en dat tijd zal leren dat hij ooit weer die schattige Geert wordt, wiens luiers door zijn broer Paul liefdevol regelmatig werden verschoond.

tanger'73
06-03-10, 22:39
Uit onvrede met je baas stem je op de PVV? En wat heeft die club dan in huis om jou onvrede op te lossen? Krijg je dan ineens wél 10 procent loonsverhoging en gaan je maandelijkse lasten ineens met x-procent naar beneden? Wordt je auto ineens goedkoper en de wegen ineens beter terwijl je toch minder belasting betaald?
Wat is het dat Wilders biedt? Een verwoording van je sociale nijd? Een draai om de oren voor hen die jou ergeren? En voel je je dan weer zo tevreden dat je je leventje weer oppakt, de auto zaterdag vol gooit met de boodschappen en rustig gaat slapen tot maandag ochtend?


Ja dat is kennelijk tegenwoordig mode, uit onvrede dan maar je stem verkwanselen aan de eerste de beste proleet. Want de politiek maakt het verschil in je leven. De PVV is de lang verwachte messias, want die komt met welke boodschap ook al weer?

Ah ik weet het al weer; "islamisering, tsunami van islam, nieuw artikel 1 waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord (dwz: joodse en christelijke scholen ok, islamitische scholen bah), immigratie van moslims stoppen, moskeeën afbreken, artikel 23 grondwet met uitzondering van islamitische scholen, geen grondwettelijke rechten en vrijheden voor voor moslims, grenzen dicht voor moslims, geboortebeperking bij moslims, alle islamitische scholen onmiddelijk sluiten, vrijheid van onderwijs maar niet voor islamitische scholen, grenzen dicht voor alle niet-westerse allochtonen, autochtonen op 65 met pensioen en Marokkanen en turken doorwerken en pensioenopbouw beperken, onacceptabel dat de grote steden een grote allochtonen populatie huisvesten, geen beroep op sociale verzekeringen zolang je geen Nederlander bent, strengere sancties tegen geweld in het algemeen en in het bijzonder tegen geweld dat door Marokkanen wordt gepleegd, niet-westerse allochtonen hebben het recht op een gezinsleven maar alleen niet in Nederland, zwarte schaap in de familie het hele gezin eruit, een Marokkaan als burgervader van de tweede stad in Nederland is net zo gek als een Nederlander als burgemeester van Mekka, het kabinet mag Aboutaleb die immers ook Marokkaan is zijn functie intrekken,

op den duur zullen moslims van de grote steden naar het platteland trekken, de omgang met de islam en moslims in ons land moet minder vrijblijvend worden, de analyse is helder we hebben een groot probleem met de islam, immigratie uit islamitische landen moet worden verboden, intolerant zijn tegen moslims, de islam zal het westen overwinnen en overheersen maar dat gebeurt niet zolang ik hier ook maar iets voor het zeggen heb, ik wil niet dat er meer moslims naar Nederland komen, islamitische invasie, politici hebben lak aan de belangen van de Nederlandse burger ik ben uitzondering, islam is een wezensvreemde cultuur vandaar genoeg is genoeg, waarom dringt Balkenende ons onderwerping op, waar gaat het mis met de christelijke normen en waarden van onze premier, wanneer bedacht hij dat het maar beter was om te capituleren voor de allesoverheersende en allesvernietigende ideologie van de islam, de islam infiltreert Nederland en het hele westen, niet alleen israël voert een existentiële strijd tegen de islam maar ook Europa etcetera, etcetera

Wat was het andere waar hij het ook al weer over had?

tanger'73
06-03-10, 23:25
deporteren van moslims uit Europa, de islam vormt een grote bedreiging voor de vrijheid van anderen, de islam is hier om te overheersen en domineren en het leven van anderen te vergallen, we verkopen ons land aan de duivel die Mohammed heet en niemand doet er iets aan, is het u bekend dat de top 7 van namen die in Brussel aan baby's gegeven worden is: Mohammed, Adam, Rayan, Ayoub, Mehdi, Amine en Hamza, moslims die zich zogenaamd gedragen in Nederland zijn in wezen verborgen terroristen, Nederland wordt overheerst door moslim-kolonisten, komen niet om te integreren maar om de boel hier over te nemen en ons te onderwerpen, niks integratie maar assimilatie en laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het malieveld, ik lust ze rauw, iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen, daarin staat precies wat je wel en niet mag doen, als je daar niet aan voldoet moet je het land verlaten, de Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam, het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt, onze cultuur is veel beter dan de achterlijke islamitische cultuur, de profeet Mohammed is een eng duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden, israël ka met recht aanspraak maken op de westelijke Jordaanoever, aan Palestijnen heb ik geen boodschap,

de moslims hangen in 2020 in ieder geval onze normen en waarden aan, iedereen past zich aan onze dominante cultuur aan, wie dat niet doet is hier over twintig jaar niet meer, die wordt het land uitgezet,

het land kent accijnzen op brandstoffen, parkeervergunningen en hondenbelasting, vliegtax en heeft een verpakkingtax, waarom dan niet een hoofddoekjes-belasting, een kopvodden-tax, zo gaan we eindelijk eens iets terugverdienen aan wat ons al zoveel heeft gekost, ik zou zeggen: de vervuiler betaalt,

daarom: tijd voor de grote schoonmaak van onze straten, als onze niewue Nederlanders zo graag hun liefde voor die zevende-eeuwse woestijnideologie willen tonen, doe het dan maar lekker in een islamitische land, maar niet hier, niet in ons land,

ik zaai geen haat, dat doet de Koran, tis een fascistisch Boek, dit is geen Boek dat we hier moeten hebben,

Nederlandse Antillen gewoon op Marktplaats zetten voor een schijntje, als moslims hier willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien, ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistisch Boek, de Koran is Mein Kampf van een religie die beoogt anderen te elimineren, laten we dat corrupte boevennest (de Antillen) zo snel mogelijk in de uitverkoop doen, de hoogste bieder mag het hebben,

veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, zijn uiteindelijk direct gerelateerd aan migranten, zonder migranten verdwijnen alle problemem als sneeuw voor de zon, Meer belastingen betalen gaat gepaard met de islamisering van Nederland,

Wie ooit bedenkt om deze persoon aan tafel te gaan zitten, moet net zo kierewiet wezen als hem.

MaRiaH
07-03-10, 02:05
YouTube- Uitspraken Geert Wilders, periode 2004 -2009



http://www.watwilwilders.nl/


http://www.watwilwilders.nl/images/5.gif

Pizzaman
07-03-10, 11:09
Uit onvrede met je baas stem je op de PVV? En wat heeft die club dan in huis om jou onvrede op te lossen? Krijg je dan ineens wél 10 procent loonsverhoging en gaan je maandelijkse lasten ineens met x-procent naar beneden? Wordt je auto ineens goedkoper en de wegen ineens beter terwijl je toch minder belasting betaald?
Wat is het dat Wilders biedt? Een verwoording van je sociale nijd? Een draai om de oren voor hen die jou ergeren? En voel je je dan weer zo tevreden dat je je leventje weer oppakt, de auto zaterdag vol gooit met de boodschappen en rustig gaat slapen tot maandag ochtend?

Ten eerste heb ik geen baas (meer) dus wat dat betreft is het probleem opgelost. Ik denk gewoon dat ieder ook maar eens een beetje van zijn eigen lasten moet dragen. Weliswaar de sterkste schouders de meeste lasten, maar dat betekent niet dat we op die sterke schouders maar kunnen blijven stapelen. Als jij het wel best vindt zoals het nu gaat dan heb je of niet goed om je heen gekeken of wellicht geen last van de situatie, omdat je buiten de groep staat die steeds weer gepakt wordt. Of misschien ben je gewoon een idealist. Dat ben ik beslist niet.

De huidige politici stapelen maar door, dit omdat zij zelf toch geen effect merken van de gevolgen. Politici wonen niet in Vogelaarwijken, en hun vriendjes evenmin. Evenals Zalm, Kok en Lubbers zullen zij wel zorgen dat ze er zelf niet onder zullen lijden. Door middel van nivellering zuigen zij de maatschappij droog. Zelfs wanneer een crisis keihard toeslaat lullen ze nog op Prinsjesdag 2008 dat we 'best wat kunnen hebben'. Vervolgens wassen ze de handen in onschuld, redden de banken (veiligstellen van hun vriendjes) en hoppekee, jij kan weer raden wie het mag betalen.

Het feit, dat er veel mensen met een uitkering bestaan (al dan niet terecht genoten) die het beter hebben dan een hardwerkende maar laagopgeleide, zegt mij erg veel. Verder zegt mij het feit erg veel dat gevangenen het hier beter hebben dan bejaarden. Flitsen en parkeerboetes uitdelen hebben een grotere prioriteit dan het oplossen van andere problemen. TBS-ers met een 'weekendgezin'. Het is te belachelijk voor woorden.

Ik moet zeggen dat 'het moslimprobleem' door de PVV te extreem wordt afgeschilderd. Dat is dan ook het enige punt waarop ik het niet geheel met ze eens ben. Er zijn veel problemen met moslims, maar of dat door het geloof komt dat staat nog te bezien. De laksheid van de overheid om wat te doen aan de uitwassen heeft er veel meer mee te maken. Het is daarmee niet zozeer het 'pamperen van moslims', maar het pamperen van misdadigers, criminelen en andersoortig tuig.

Nu kan je natuurlijk zeggen dat je niet op de PVV moet stemmen omdat ze tegen moslims zijn. Mogelijk heb je gelijk. Ik zie helaas ook vaak exact het prototype 'relmoslim' voorbij komen waar Wilders het altijd over heeft. Wilders beweert dat we beter af zouden zijn zonder deze types, en dat hij het met name over die types heeft. Ik kan ook niet anders dan concluderen dat hij daarin gelijk heeft. Verder zegt hij dat de 'hardwerkende en aangepaste moslims' niets te vrezen hebben vande PVV. In feite ken ik er velen (met name Turken) die op de PVV stemmen, gewoon uit ergernis omdat die 'relmoslims' waarover GW het heeft inderdaad bestaan.

Nu kan je de PVV een discriminerende en haatzaaiende partij noemen, en mogelijk heb je daarin gelijk. Echter, het is al te lang aan de gang dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, die kwaden worden niet aangepakt omdat iedereen bang is zich te branden aan 'discriminatie'. Ik heb het wel gezien wat er gebeurt, en ik ben er van overtuigd dat de PVV hetgene is wat nodig is om de boel eens wakker te schudden.



Beste Pizzaman, ik kijk er in eerste instantie liberaal, democratisch en sociaal tegenaan. Daarbij put ik veel energie uit mijn eigen geloofsovertuiging, da's immers alles wat ik heb. 'K ben me terdege bewust dat ik hier niet zal blijven, maar uiteindelijk elders terecht kom. Daar waar alleen Genade nog verlichting geeft. 'K wens zo licht mogelijk te vertrekken, dat betekent dat ik iedereen rechtvaardig, eerlijk en vriendelijk moet behandelen en niemand mag benadelen.
Ik begrijp jou wel, mogelijk begrijp je mij ook als ik zeg dat de hond de schapen tegen de wolven moet beschermen. Wij hebben lange tijd geen hond meer gehad hier in NL. Alleen een stel handelaren dat de schaapjes netjes grilde en op afgesproken wijze aan de wolven voerde.


Verantwoordelijkheid nemen en het leven accepteren zoals het is, met al diens voor-en nadelen.
Maar er staat nergens dat je lijdzaam toe moet zien. Keer de andere wang toe, en daarna? Jezus veegde ook de tempel leeg.


Zo wens ik iedereen oprecht veel voorspoed en geluk toe, zelfs Wilders. Want zo iemand heeft haast geen leven, opgeborgen in cityboxen en shurgards in diep conflict met zijn geweten.
Het gaat nog wel goed komen met GW. En die man staat wel achter wat hij doet - maar geloof nou maar niet dat ie 'in het eggie' zo extreem is. Ook hij dient met de vlag te wapperen om politiek vooruit te komen. Het valt de andere partijen verdomd tegen dat ie zo ver komt. Simpelweg: hij doet dit door zijn eigen intelligentie, en niet door likken en schoppen zoals de overige partijen.


Bang ben ik allerminst voor Wilders, wel enigszins bedroefd en verontrustend om zijn persoonlijkheid. Dat Wilders het louter voor zichzelf verpest en niet voor iedereen is met name ook iets dat vooral hij onder ogen moet zien en dat tijd zal leren dat hij ooit weer die schattige Geert wordt, wiens luiers door zijn broer Paul liefdevol regelmatig werden verschoond.
Die broer Paul stel je daar maar niet teveel van voor hoor. Lekkere broer trouwens, van je familie moet je het maar hebben. Overigens wil ik dan ook de broers en zussen van de andere politici wel eens horen. Die hebben vast ook wel wat 'leuks' te melden over de andere kopstukken. Of zou dat dan weer NIET eerlijk zijn?

tr_imparator
07-03-10, 11:58
In feite ken ik er velen (met name Turken) die op de PVV stemmen,

PVV FoReVeR! ;)

TonH
07-03-10, 17:32
PVV FoReVeR! ;)

Waarom verbaasd mij dat nou niks, jij Turk jij. :hihi:

(alles goed met je en de jouwen?)

TonH
07-03-10, 17:37
@Tanger'73
Dat zijn twee reacties die ik met genoegen gelezen heb.


deporteren van moslims uit Europa, de islam vormt een grote bedreiging voor de vrijheid van anderen

zou ik willen veranderen in: de manier waarop moslims benaderd worden in Europa vormt een grote bedreiging voor de vrijheid van ieder ander.

TonH
07-03-10, 17:59
Als jij het wel best vindt zoals het nu gaat dan heb je of niet goed om je heen gekeken of wellicht geen last van de situatie, omdat je buiten de groep staat die steeds weer gepakt wordt. Of misschien ben je gewoon een idealist.

Waar zeg ik dat het goed gaat? En ik heb enorm goed om me heen gekeken. Enig probleem is dat ik nu al een paar jaar niet meer in NL woon en werk. Maar de problemen zijn niet echt veranderd in de afgelopen 4 jaar.
En idealist? Ja, dat ben ik nog altijd. Hoewel een bedrijf opstarten in een land (Griekenland) dat nu helemaal naar de galemiezen gaat terwijl ik daar part nog deel aan heb gehad... dat maakt het idealisme er niet makkelijker op.


De huidige politici stapelen maar door, dit omdat zij zelf toch geen effect merken van de gevolgen. Politici wonen niet in Vogelaarwijken, en hun vriendjes evenmin. Evenals Zalm, Kok en Lubbers zullen zij wel zorgen dat ze er zelf niet onder zullen lijden. Door middel van nivellering zuigen zij de maatschappij droog. Zelfs wanneer een crisis keihard toeslaat lullen ze nog op Prinsjesdag 2008 dat we 'best wat kunnen hebben'. Vervolgens wassen ze de handen in onschuld, redden de banken (veiligstellen van hun vriendjes) en hoppekee, jij kan weer raden wie het mag betalen.

Je moet wel weten dat Wilders een van de langst zittende 2e Kamerleden is, toch? En dat hij nu net uit dat deel van Nederland komt waar vriendjespolitiek en 'de ene hand wast de andere' nou net zo sterk is als in veel Mediterane landen.
Jij mag daar je toekomst op willen bouwen...


Het feit, dat er veel mensen met een uitkering bestaan (al dan niet terecht genoten) die het beter hebben dan een hardwerkende maar laagopgeleide, zegt mij erg veel. Verder zegt mij het feit erg veel dat gevangenen het hier beter hebben dan bejaarden. Flitsen en parkeerboetes uitdelen hebben een grotere prioriteit dan het oplossen van andere problemen. TBS-ers met een 'weekendgezin'. Het is te belachelijk voor woorden.

Volgens mij zijn er partijen genoeg die hier net zo over denken. En daar heb je echt geen PVV voor nodig. Volgens mij is ene groot deel van de VVD het hier van harte mee eens?


Ik moet zeggen dat 'het moslimprobleem' door de PVV te extreem wordt afgeschilderd. Dat is dan ook het enige punt waarop ik het niet geheel met ze eens ben. Er zijn veel problemen met moslims, maar of dat door het geloof komt dat staat nog te bezien. De laksheid van de overheid om wat te doen aan de uitwassen heeft er veel meer mee te maken. Het is daarmee niet zozeer het 'pamperen van moslims', maar het pamperen van misdadigers, criminelen en andersoortig tuig.

Nu kan je natuurlijk zeggen dat je niet op de PVV moet stemmen omdat ze tegen moslims zijn. Mogelijk heb je gelijk. Ik zie helaas ook vaak exact het prototype 'relmoslim' voorbij komen waar Wilders het altijd over heeft. Wilders beweert dat we beter af zouden zijn zonder deze types, en dat hij het met name over die types heeft. Ik kan ook niet anders dan concluderen dat hij daarin gelijk heeft. Verder zegt hij dat de 'hardwerkende en aangepaste moslims' niets te vrezen hebben vande PVV. In feite ken ik er velen (met name Turken) die op de PVV stemmen, gewoon uit ergernis omdat die 'relmoslims' waarover GW het heeft inderdaad bestaan.

Nu kan je de PVV een discriminerende en haatzaaiende partij noemen, en mogelijk heb je daarin gelijk. Echter, het is al te lang aan de gang dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, die kwaden worden niet aangepakt omdat iedereen bang is zich te branden aan 'discriminatie'. Ik heb het wel gezien wat er gebeurt, en ik ben er van overtuigd dat de PVV hetgene is wat nodig is om de boel eens wakker te schudden.

Wat voor problemen er dan ook in een bevolkingsgroep heersen, het op een hoop gooien van hele volksstammen en daar dan maatregelen voor verzinnen die voor anderen niet gelden IS discriminatie van het minste soort. Bijna al de maatregelen die Wilders voorstelt voor kwaadwillenden die moslim zijn zijn anders dan voor andere kwaadwilligen. En zelfs niet kwaadwilligen krijgen nog maatregelen om de oren die alleen voor één of twee bevolkingsgroepen geldt.
Wanneer hij al zijn maatregelen ook voor Jan, Piet, Joris en Korneel zou willen laten gelden zou hij een punt hebben. Maar een paspoort van die bevolkingsgroep afpakken en naar Nova Sembla verbannen, dat wil hij niet.

En wakker schudden? Volgens mij is Nederland al sinds de moord op Fortuyn klaar wakker. En sindsdien slapen veel te veel mensen niet meer, hetgeen hen kennelijk in de huidige hoog geïrriteerde staat heeft gebracht. En farizeeërs als Balkenende spinnen daar garen bij en versterken dat ook nog eens.
Stem toch gewoon eens op gekke clubs als D66, GL of des noods de VVD. PvdA en CDA gereduceerd tot de marge en je moet eens zien wat er kan veranderen.

Idealistisch? Zeker, want anders kun je beter de dijken doorsteken bij jullie.

tr_imparator
07-03-10, 18:34
Waarom verbaasd mij dat nou niks, jij Turk jij. :hihi:

(alles goed met je en de jouwen?)

Ik bedoel zo kan het ook niet verder. De Nederlandse burger is totaal losgeslagen, we (allochtonen, moslims) worden waar er bij staan door elke 'idioot' steeds meer in kleine beetjes kapot gemaakt. Psychologisch. Het is tijd om dat te stoppen. Laat ze maar het veld opkomen. Kijken wie het overleeft. :turkije:

(Alles gaat prima)

tanger'73
07-03-10, 21:04
Ik begrijp jou wel, mogelijk begrijp je mij ook als ik zeg dat de hond de schapen tegen de wolven moet beschermen. Wij hebben lange tijd geen hond meer gehad hier in NL. Alleen een stel handelaren dat de schaapjes netjes grilde en op afgesproken wijze aan de wolven voerde.


Maar er staat nergens dat je lijdzaam toe moet zien. Keer de andere wang toe, en daarna? Jezus veegde ook de tempel leeg.


Het gaat nog wel goed komen met GW. En die man staat wel achter wat hij doet - maar geloof nou maar niet dat ie 'in het eggie' zo extreem is. Ook hij dient met de vlag te wapperen om politiek vooruit te komen. Het valt de andere partijen verdomd tegen dat ie zo ver komt. Simpelweg: hij doet dit door zijn eigen intelligentie, en niet door likken en schoppen zoals de overige partijen.


Die broer Paul stel je daar maar niet teveel van voor hoor. Lekkere broer trouwens, van je familie moet je het maar hebben. Overigens wil ik dan ook de broers en zussen van de andere politici wel eens horen. Die hebben vast ook wel wat 'leuks' te melden over de andere kopstukken. Of zou dat dan weer NIET eerlijk zijn?


Laat ik voorop stellen dat ik helemaal niks tegen je heb, in tegendeel je lijkt me een redelijke gozer, ongeacht je stempatroon. Bovendien ben ik iemand die niemand op diens stempatroon beoordeel. Je bent immers net als ik een doodgewone burger van dit land, welliswaar een met een wat hogere verwachtingspatroon van politici dan ik.

Wat mij betreft maakt het geen ruk uit op wat je stemt, tis toch allemaal een pot nat wat de klok slaat. Voor wat Wilders betreft, zou hij bij eventuele besprekingen heel wat water in de wijn moeten doen, want waar hij hoofdzakelijk allemaal over ratelt, daar is geen land mee te bezeilen. Denk zelf dat Wilders gewoon een jongensdroom wilt laten uitkomen, die van minister president. De rest kan hem werkelijk een worst wezen. Denk dat hijzelf ook wel inziet dat je in onze parlementaire democratie, met zulke onzin als hierboven niet ver komt. Maar dat is wel zijn enige instrument om zijn jongensdroom ooit uit te laten komen. Want ergens als Kamerlid opgeborgen, hoort niemand jou, zie maar Verdonk nu. Daarvoor gaat hij zelfs over lijken en kiezers heen. Hij wilt gewoon net als legio premiers voorheen, ook in de geschiedenisboekjes terechtkomen als premier van Nederland ooit geweest. Dat hij daarvoor allemaal met onzin en hapklare brokken moet strooien, neemt hij op de koop toe. Het gepeupel is van oudsher al heel makkelijk om een vinger te winden en daar maakt hij ook nu handig gebruik van. Wilders is niet de eerste of laatste populist en velen zullen hem volgen. Voorheen had je ook populisten die overal moord en brand scheeuwden met betrekking tot buitenlanders. Maar sindsdien zijn er alleen maar meer buitenlanders bijgekomen en zelfs in Rotterdam onder de populisten van de leefbaren, heb je zelfs een Marokkaan als burgemeester.

Gasten die gouden bergen beloven houdt je altijd. Maar in de politiek zoals wij die kennen ben je niet lang houdbaar. Dat weet hij dondersgoed en is daar louter voor zichzelf en niet voor anderen. Wat bereiken wat hij allemaal uitkraamd, zal hij nooit kunnen. Maar daar geeft hij toch geen ruk om, het gaat hem toch maar om het plaatje en niet om de inhoud.

tanger'73
07-03-10, 21:12
@Tanger'73
Dat zijn twee reacties die ik met genoegen gelezen heb.



zou ik willen veranderen in: de manier waarop moslims benaderd worden in Europa vormt een grote bedreiging voor de vrijheid van ieder ander.

Zelfs Pechtold maakt handig gebruik van Wilders, daar waar anderen het nalaten om tegen Wilders in te gaan, greep hij juist zijn kans om dat wel te doen en dat heeft hem beslist geen windeieren gelegd. Kortom, dankzij Wilders is Pechtold populair geworden en zonder hem was hij allang weggevaagd. Zo is elke politicus een populist op zijn eigen manier.

Wizdom
07-03-10, 21:13
Laat ik voorop stellen dat ik helemaal niks tegen je heb, in tegendeel je lijkt me een redelijke gozer, ongeacht je stempatroon. Bovendien ben ik iemand die niemand op diens stempatroon beoordeel. Je bent immers net als ik een doodgewone burger van dit land, welliswaar een met een wat hogere verwachtingspatroon van politici dan ik.

Wat mij betreft maakt het geen ruk uit op wat je stemt, tis toch allemaal een pot nat wat de klok slaat. Voor wat Wilders betreft, zou hij bij eventuele besprekingen heel wat water in de wijn moeten doen, want waar hij hoofdzakelijk allemaal over ratelt, daar is geen land mee te bezeilen. Denk zelf dat Wilders gewoon een jongensdroom wilt laten uitkomen, die van minister president. De rest kan hem werkelijk een worst wezen. Denk dat hijzelf ook wel inziet dat je in onze parlementaire democratie, met zulke onzin als hierboven niet ver komt. Maar dat is wel zijn enige instrument om zijn jongensdroom ooit uit te laten komen. Want ergens als Kamerlid opgeborgen, hoort niemand jou, zie maar Verdonk nu. Daarvoor gaat hij zelfs over lijken en kiezers heen. Hij wilt gewoon net als legio premiers voorheen, ook in de geschiedenisboekjes terechtkomen als premier van Nederland ooit geweest. Dat hij daarvoor allemaal met onzin en hapklare brokken moet strooien, neemt hij op de koop toe. Het gepeupel is van oudsher al heel makkelijk om een vinger te winden en daar maakt hij ook nu handig gebruik van. Wilders is niet de eerste of laatste populist en velen zullen hem volgen. Voorheen had je ook populisten die overal moord en brand scheeuwden met betrekking tot buitenlanders. Maar sindsdien zijn er alleen maar meer buitenlanders bijgekomen en zelfs in Rotterdam onder de populisten van de leefbaren, heb je zelfs een Marokkaan als burgemeester.

Gasten die gouden bergen beloven houdt je altijd. Maar in de politiek zoals wij die kennen ben je niet lang houdbaar. Dat weet hij dondersgoed en is daar louter voor zichzelf en niet voor anderen. Wat bereiken wat hij allemaal uitkraamd, zal hij nooit kunnen. Maar daar geeft hij toch geen ruk om, het gaat hem toch maar om het plaatje en niet om de inhoud.

Het ergste is dat heel veel mensen nog niet eens weten waar ze op stemmen... Heel veel van die mensen schieten in hun eigen voet... Neem nou de kwetsbaren onder de kiezers... Die kunnen onder Wilders naar de gaarkeuken... Want Wilders wil een flattaks... Daar kun je geen laagbetaalde voor subsideren... Maar het is nou eenmaal zo dat met alle respect het klootjesvolk niet altijd de meest wijze beslissingen neemt... Het lijkt soms wel op boontje komt om zijn loontje... Wie kan die arme mensen nou in bescherming nemen tegen zo'n psychopaat...

tanger'73
07-03-10, 21:33
Het ergste is dat heel veel mensen nog niet eens weten waar ze op stemmen... Heel veel van die mensen schieten in hun eigen voet... Neem nou de kwetsbaren onder de kiezers... Die kunnen onder Wilders naar de gaarkeuken... Want Wilders wil een flattaks... Daar kun je geen laagbetaalde voor subsideren... Maar het is nou eenmaal zo dat met alle respect het klootjesvolk niet altijd de meest wijze beslissingen neemt... Het lijkt soms wel op boontje komt om zijn loontje... Wie kan die arme mensen nou in bescherming nemen tegen zo'n psychopaat...


inderdaad, er heerst een bepaalde maatschappelijke onvrede en de gevestigde politiek krijgt daarvan de schuld. Voor wat dat betreft is er niks verandert met vroeger, waar men dikwijls op het stadsplein met tomaten en rotte eieren op iemand aan de schandpaal zich kon uitleven. Het zijn niks meer en niks minder dan kermisklanten, waar Wilders ook een kraam heeft staan. Die van het monster en freak, die hij natuurlijk voor de gelegenheid heeft omgedoopt tot moslimmonsterfreak en dat loopt storm.

TonH
07-03-10, 22:21
Laat ze maar het veld opkomen. Kijken wie het overleeft. :turkije:

DAT is the spirit! Ik sta achter je zodra het begint!


http://www.fotw.net/images/g/gr_ortdx.gif


(Alles gaat prima)

(Dat is goed om te horen. Kom je nog deze kant op?)

tanger'73
08-03-10, 14:26
Wilders met zijn PVV Kamerleden in 30 seconden, let vooral op teleurgestelde Wouter bos meteen in het begin gevolgd door fleurtje:


YouTube- Peter Shaffer's Amadeus in 30 seconds

Pizzaman
08-03-10, 15:36
zou ik willen veranderen in: de manier waarop moslims benaderd worden in Europa vormt een grote bedreiging voor de vrijheid van ieder ander.
Je hebt daar deels gelijk in, echter de manier waarop met allerlei (vooral criminele) minderheden wordt omgegaan vormt onderhand ook een groot probleem voor de vrijheid van de meerderheid. Je kan niks meer zeggen of je discrimineert.


Waar zeg ik dat het goed gaat? En ik heb enorm goed om me heen gekeken. Enig probleem is dat ik nu al een paar jaar niet meer in NL woon en werk. Maar de problemen zijn niet echt veranderd in de afgelopen 4 jaar.
Sluit ik me 100% bij aan, er gebeurt gewoon niets aan de ellende.


En idealist? Ja, dat ben ik nog altijd. Hoewel een bedrijf opstarten in een land (Griekenland) dat nu helemaal naar de galemiezen gaat terwijl ik daar part nog deel aan heb gehad... dat maakt het idealisme er niet makkelijker op.
Weet er alles van, heb in december een eigen bedrijfje uit de grond gestampt.
Het idealisme is bij mij gewoon dood en begraven (inderdaad is de omslag wel de moord van Fortuyn, waarna het gewoon op de oude voet verder ging).


Jij mag daar je toekomst op willen bouwen...
... liever dan op de bende uitzuigers die er nu zitten. Man, die gasten spinnen er alleen maar garen bij het volk uit te zuigen en voor te liegen, en dat hebben ze al jarenlang bewezen.


Volgens mij zijn er partijen genoeg die hier net zo over denken. En daar heb je echt geen PVV voor nodig. Volgens mij is ene groot deel van de VVD het hier van harte mee eens?
ha ja, ze kletsen hem een beetje na. Ik weet zeker, nog zo'n kabinet en er gebeurt weer niets. Ik heb er totaal geen geloof meer in.


Wat voor problemen er dan ook in een bevolkingsgroep heersen, het op een hoop gooien van hele volksstammen en daar dan maatregelen voor verzinnen die voor anderen niet gelden IS discriminatie van het minste soort.
Je kan er over discussieren of onderschied maken op basis van religie discriminatie is. Op basis van huidskleur in ieder geval wel, maar van religie? Discriminatie betreft bovendien het ongegrond onderscheid maken. Statistieken en gegevens genoeg... dus ik betwijfel het eigenlijk of dit nou discriminatie is. Niettemin, ik ben het met je eens dat het behoorlijk lomp is. Maar ja, we hebben ook 'positieve discriminatie' gehad en dat was toch wel een duidelijk geval. Daar hoorde je echter niemand over.


Bijna al de maatregelen die Wilders voorstelt voor kwaadwillenden die moslim zijn zijn anders dan voor andere kwaadwilligen.
Daar heb je gelijk in - deels. Met name berust het er op dat er vaak twee paspoorten zijn. Ik kan het ook niet helemaal eerlijk vinden. Dat betreft dan ook mijn twijfel. Echter, gezien het dan criminelen (kwaadwillenden, zoals jij zegt) betreft, heb ik er een stuk minder moeite mee. Want wat betreft criminelen, daar gaan we hier in NL veel te eerlijk en menslievend mee om.


En zelfs niet kwaadwilligen krijgen nog maatregelen om de oren die alleen voor één of twee bevolkingsgroepen geldt.
Je bedoelt de immigratiestop uit moslimlanden, welnu dat is ook niet helemaal eerlijk. Maa laten we nu eerst maar eenskijken hoe dat zit, op dit moment vindt men alles zielig en prachtig, er zijn er veel te veel die de zaak belazeren. Grenzen dicht, orde opp zaken, en dan maar eens weer beginnen is oneerlijk, maar zoals het nu gaat kan het ook niet (uiteindelijk zal de coalitie, als die komt, er wel uit komen).


Wanneer hij al zijn maatregelen ook voor Jan, Piet, Joris en Korneel zou willen laten gelden zou hij een punt hebben. Maar een paspoort van die bevolkingsgroep afpakken en naar Nova Sembla verbannen, dat wil hij niet.
Dat wil ie wel, mogelijk dus inderdaad de aankoop van een stukje IJsland... :hihi: Op Texel wilden ze dat tuig ook al niet hebben. Maar ook voor de 'inlandse tokkies' staat PVV voor een harder beleid.


En wakker schudden? Volgens mij is Nederland al sinds de moord op Fortuyn klaar wakker.
Zoals je al zei: je bent al een paar jaar niet meer in NL wonend en werkend... volgens mij slapen ze gewoon verder.


En sindsdien slapen veel te veel mensen niet meer, hetgeen hen kennelijk in de huidige hoog geïrriteerde staat heeft gebracht. En farizeeërs als Balkenende spinnen daar garen bij en versterken dat ook nog eens.
Ongetwijfeld ook voor jou een reden om te verkassen? Ik heb er sterk over nagedacht, echter de financien wezen anders uit. Dus verkast van Rotterdam naar Groningen (verder trok de beurs niet :huil:).


Stem toch gewoon eens op gekke clubs als D66, GL of des noods de VVD. PvdA en CDA gereduceerd tot de marge en je moet eens zien wat er kan veranderen.
Je hebt het bij Balkenende over de Farizeeër, dan heb je die anderen nog niet bekeken. BTW het mag van mij dus nog VEEL GEKKER.


Idealistisch? Zeker, want anders kun je beter de dijken doorsteken bij jullie.
YUP! Wat mij betreft mogen ze. Kijk maar eens wat de volgende (blijkbaar Turkse) meneer er van vindt.


Laat ze maar het veld opkomen. Kijken wie het overleeft. :turkije:

Ik wil het ook wel eens zien, anders ligt het toch zo weer op z'n kont, en kunnen we weer naar de stembus. :) Het is toch gewoon vreselijk dat je je bij iemand die een 'moslim uiterlijk' heeft tegenwoordig moet afvragen of 't wel goed zit? En of je niet liever een straatje om gaat, om problemen te vermijden?

Tja zo is het ermee gesteld wat mij betreft, gedaan met de politieke correctheid, en nu maar eens zien wat er gebeurt.
Mijn wens is dat we gewoon het beestje bij de naam kunnen noemen.
Dus niet meer bij iedere keer dat het word 'moslim' valt daar iets negatiefs of twijfelachtigs bij hoeven denken.
Simpelweg omdat we degenen die hierde sharia wensen in te voeren en dergelijk gelul gewoon hebben 'verwijderd'.

Het is verpest door degenen die steeds maar weer de leip uit wensen te hangen, en dan hun godsdienst/cultuur/afkomst de schuld geven. Daardoor gesteund door halve garen die het beleid maken, die dat dan nog goed vinden ook. Geef je een NL tokkie die je autoradio jat een schop in z'n reet, dan is dat mishandeling. Geef je een marokkaan die je autoradio jat een schop in z'n reet, dan is dat nog veel erger want dat is mishandeling en op een of andere manier nog discriminatie ook. Ik ben het zoooo strontzat, en velen met mij.

NB:de PVV zal niet alleen regeren - maar wel zorgen voor een stok achter de deur. Wat dat betreft geen vertrouwne voor D66 en VVD. De knuppel in het hoenderhok wat mij betreft, en dan zien we 't wel.

tr_imparator
08-03-10, 17:54
Mijn wens is dat we gewoon het beestje bij de naam kunnen noemen.
Dus niet meer bij iedere keer dat het word 'moslim' valt daar iets negatiefs of twijfelachtigs bij hoeven denken.
Simpelweg omdat we degenen die hierde sharia wensen in te voeren en dergelijk gelul gewoon hebben 'verwijderd'.

Het is verpest door degenen die steeds maar weer de leip uit wensen te hangen, en dan hun godsdienst/cultuur/afkomst de schuld geven. Daardoor gesteund door halve garen die het beleid maken, die dat dan nog goed vinden ook. Geef je een NL tokkie die je autoradio jat een schop in z'n reet, dan is dat mishandeling. Geef je een marokkaan die je autoradio jat een schop in z'n reet, dan is dat nog veel erger want dat is mishandeling en op een of andere manier nog discriminatie ook. Ik ben het zoooo strontzat, en velen met mij.

NB:de PVV zal niet alleen regeren - maar wel zorgen voor een stok achter de deur. Wat dat betreft geen vertrouwne voor D66 en VVD. De knuppel in het hoenderhok wat mij betreft, en dan zien we 't wel.


Sorry, maar ik lees geen enkel helder argument om het met jou eens te worden. Ik lees alleen maar onvrede en subjectief gezwets, die thuishoort bij een psycholoog.

TonH
08-03-10, 18:00
Je hebt daar deels gelijk in, echter de manier waarop met allerlei (vooral criminele) minderheden wordt omgegaan vormt onderhand ook een groot probleem voor de vrijheid van de meerderheid. Je kan niks meer zeggen of je discrimineert.

Dus als een vrouw iets jat dan mag je niet zeggen dat alle vrouwen jatten en het land uit moeten? Want daar komt die rare gedachtensprong van je wel op neer uiteindelijk.



Weet er alles van, heb in december een eigen bedrijfje uit de grond gestampt.
Het idealisme is bij mij gewoon dood en begraven (inderdaad is de omslag wel de moord van Fortuyn, waarna het gewoon op de oude voet verder ging).

Na Fortuyn hebben heel wat mensen die altijd alles maar op zijn beloop lieten ineens de stap genomen om zich eens echt in te zetten. Ondergetekende was daar ook bij. En wat kregen we toen? Kogelbrieven, klappen voor de kop en dreigmails... En dat is het gaaies dat nog steeds zijn/haar ongenoegen van de daken gilt en hele volksstammen over een kam wil scheren.


... liever dan op de bende uitzuigers die er nu zitten. Man, die gasten spinnen er alleen maar garen bij het volk uit te zuigen en voor te liegen, en dat hebben ze al jarenlang bewezen.

Het blijft een gegeven dat Wilders een van die gasten is. En nu zelfs ook nog een betaalde bijbaan heeft...


ha ja, ze kletsen hem een beetje na. Ik weet zeker, nog zo'n kabinet en er gebeurt weer niets. Ik heb er totaal geen geloof meer in.

Wilders was VVD-er en veel van zijn ideeën zijn daar ontwikkeld. Verder staat hij inmiddels dichter bij het CDA dan veel van zijn aanhangers denken. Weet je wie ook zo dicht bij het CDA stond? Weet je wie voor de verkiezingen menig avondje met de CDA-top heeft doorgebracht? Juist ja, Fortuyn.


Je kan er over discussieren of onderschied maken op basis van religie discriminatie is. Op basis van huidskleur in ieder geval wel, maar van religie? Discriminatie betreft bovendien het ongegrond onderscheid maken. Statistieken en gegevens genoeg... dus ik betwijfel het eigenlijk of dit nou discriminatie is. Niettemin, ik ben het met je eens dat het behoorlijk lomp is. Maar ja, we hebben ook 'positieve discriminatie' gehad en dat was toch wel een duidelijk geval. Daar hoorde je echter niemand over.

Dat is onzin. Over 'positieve discriminatie' is en wordt wat afgekankerd. Jij zit dat nu toch ook weer te doen? Is van alle tijden.


Daar heb je gelijk in - deels. Met name berust het er op dat er vaak twee paspoorten zijn. Ik kan het ook niet helemaal eerlijk vinden. Dat betreft dan ook mijn twijfel. Echter, gezien het dan criminelen (kwaadwillenden, zoals jij zegt) betreft, heb ik er een stuk minder moeite mee. Want wat betreft criminelen, daar gaan we hier in NL veel te eerlijk en menslievend mee om.


Niet iedereen met twee paspoorten is crimineel en er is nooit aangetoond dat het bezit van twee paspoorten zou leiden tot hogere criminaliteit. Dus dat is een non-onderwerp. Er zijn echter inderdaad met sommige landen een paar rare concequenties van het hebben van een dubbelen nationaliteit. Zoals het vervullen van dienstplicht. Maar ook daar geldt weer dat dit niet alleen op gaat voor islamitische landen.


Je bedoelt de immigratiestop uit moslimlanden, welnu dat is ook niet helemaal eerlijk. Maa laten we nu eerst maar eenskijken hoe dat zit, op dit moment vindt men alles zielig en prachtig, er zijn er veel te veel die de zaak belazeren. Grenzen dicht, orde opp zaken, en dan maar eens weer beginnen is oneerlijk, maar zoals het nu gaat kan het ook niet (uiteindelijk zal de coalitie, als die komt, er wel uit komen).

Niet in het bijzonder, nee. Zat meer te denken aan hoofdbedekkingen en zo.



Dat wil ie wel, mogelijk dus inderdaad de aankoop van een stukje IJsland... :hihi: Op Texel wilden ze dat tuig ook al niet hebben. Maar ook voor de 'inlandse tokkies' staat PVV voor een harder beleid.

Maar daar pakt hij geen nationaliteit van af. Toch?


Zoals je al zei: je bent al een paar jaar niet meer in NL wonend en werkend... volgens mij slapen ze gewoon verder.


Ongetwijfeld ook voor jou een reden om te verkassen? Ik heb er sterk over nagedacht, echter de financien wezen anders uit. Dus verkast van Rotterdam naar Groningen (verder trok de beurs niet :huil:).

Nee, mijn redenen om te verkassen hadden niet echt veel met Nederland te maken, maar vooral met waar ik heen wilde.



Je hebt het bij Balkenende over de Farizeeër, dan heb je die anderen nog niet bekeken. BTW het mag van mij dus nog VEEL GEKKER.

Ik ken de meesten nog heel erg goed. Want de meesten zitten al langer dan 4 jaar in het centrum van de macht. En dat vind jij toch juist een probleem?


YUP! Wat mij betreft mogen ze. Kijk maar eens wat de volgende (blijkbaar Turkse) meneer er van vindt.

Kom niet aan Imp! :love:


Ik wil het ook wel eens zien, anders ligt het toch zo weer op z'n kont, en kunnen we weer naar de stembus. :) Het is toch gewoon vreselijk dat je je bij iemand die een 'moslim uiterlijk' heeft tegenwoordig moet afvragen of 't wel goed zit? En of je niet liever een straatje om gaat, om problemen te vermijden?

Gek he, maar dat heb ik helemaal nooit gehad. En ik kom hier ook nogal wat moslims tegen.
Overigens, wat is dat? "Moslimuiterlijk"? Zoiets als het oerhollandse 'jodenloopje'?


Tja zo is het ermee gesteld wat mij betreft, gedaan met de politieke correctheid, en nu maar eens zien wat er gebeurt.
Mijn wens is dat we gewoon het beestje bij de naam kunnen noemen.
Dus niet meer bij iedere keer dat het word 'moslim' valt daar iets negatiefs of twijfelachtigs bij hoeven denken.
Simpelweg omdat we degenen die hierde sharia wensen in te voeren en dergelijk gelul gewoon hebben 'verwijderd'.

Het is verpest door degenen die steeds maar weer de leip uit wensen te hangen, en dan hun godsdienst/cultuur/afkomst de schuld geven. Daardoor gesteund door halve garen die het beleid maken, die dat dan nog goed vinden ook. Geef je een NL tokkie die je autoradio jat een schop in z'n reet, dan is dat mishandeling. Geef je een marokkaan die je autoradio jat een schop in z'n reet, dan is dat nog veel erger want dat is mishandeling en op een of andere manier nog discriminatie ook. Ik ben het zoooo strontzat, en velen met mij.

NB:de PVV zal niet alleen regeren - maar wel zorgen voor een stok achter de deur. Wat dat betreft geen vertrouwne voor D66 en VVD. De knuppel in het hoenderhok wat mij betreft, en dan zien we 't wel.

Oh jeee. Die politieke correctheid weer. Je moet eens een tijdje vanuit het buitenland naar Nederland gaan zitten kijken. De politieke correctheid van tegenwoordig is al lang niet meer dat waar jij je kennelijk tegen af zet. Ik hoor schrikbarend veel vertegenwoordigers van, wat jij ongetwijfeld De Linkse Kerk zult noemen standpunten verkondigen waar Janmaat het schaamrood op de kaken van zou krijgen.

Nogmaals, die knuppel is al bijna 10 jaar in het hoenderhok. Maar kennelijk zijn jullie dat met z'n allen zo gewend geraakt dat het lijkt alsof er niks gebeurd terwijl wij hier buiten de grenzen er horendol van worden.

Pizzaman
08-03-10, 22:13
Sorry, maar ik lees geen enkel helder argument om het met jou eens te worden. Ik lees alleen maar onvrede en subjectief gezwets, die thuishoort bij een psycholoog.
Dat kan, maar we gaan het inderdaad wel zien wat het wordt.
BTW dat van die onvrede klopt, subjectief is een mening meestal anders is het een proefschrift,
ach en die psycholoog heeft voorlopig genoeg te doen aan het halve forum hier.


Dus als een vrouw iets jat dan mag je niet zeggen dat alle vrouwen jatten en het land uit moeten? Want daar komt die rare gedachtensprong van je wel op neer uiteindelijk.
Ik vind die gedachtensprong niet zo raar. Stel alle vrouwen in je straat rijden bij het parkeren deuken. Elke dag hoor je wel een knal in je straat. Zou je dan geen vermoeden mogen krijgen dat vrouwen niet kunnen parkeren? BTW, los van of die mannen dan kunnen parkeren. Misschien rijden die minder auto.


Na Fortuyn hebben heel wat mensen die altijd alles maar op zijn beloop lieten ineens de stap genomen om zich eens echt in te zetten. Ondergetekende was daar ook bij. En wat kregen we toen? Kogelbrieven, klappen voor de kop en dreigmails... En dat is het gaaies dat nog steeds zijn/haar ongenoegen van de daken gilt en hele volksstammen over een kam wil scheren.
Heu... wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt kan in NL altijd van alles verwachten. Vraag het maar aan degene die dag en nacht bewaking heeft. Voorlopig moet het gajes het doen met gebrekkig cameratoezicht. Wie heeft er nu de meeste bewaking nodig?


Het blijft een gegeven dat Wilders een van die gasten is. En nu zelfs ook nog een betaalde bijbaan heeft...
ROFLOL. We gaan wel zien hoe lang ie dat volhoudt. Aan de andere kant, hij moet toch wat. het is niet zo dat ie effe op vrijdagmiddag de kroeg in kan.


Wilders was VVD-er en veel van zijn ideeën zijn daar ontwikkeld. Verder staat hij inmiddels dichter bij het CDA dan veel van zijn aanhangers denken. Weet je wie ook zo dicht bij het CDA stond? Weet je wie voor de verkiezingen menig avondje met de CDA-top heeft doorgebracht? Juist ja, Fortuyn.
Op zich kan ik de CDA-ideologie best wel onderschrijven. Alleen ze doen er geen moer mee. Vind jij het beleid nou zo christelijk? Ik niet.


Dat is onzin. Over 'positieve discriminatie' is en wordt wat afgekankerd. Jij zit dat nu toch ook weer te doen? Is van alle tijden.
Uiteraad mag je het afdoen als onzin, dat is jouw mening. Je zou net zo goed kunnen zeggen dat discriminatie ook van alle tijden is, en dat daar ook heel wat over wordt afgekankerd.


Niet iedereen met twee paspoorten is crimineel en er is nooit aangetoond dat het bezit van twee paspoorten zou leiden tot hogere criminaliteit. Dus dat is een non-onderwerp.
Dat beweer ik ook helemaal niet, althans dat is NIET de bedoeling. Het is echter wel de basis van de door Wilders voorgestelde rechtsongelijkheid.


Er zijn echter inderdaad met sommige landen een paar rare concequenties van het hebben van een dubbelen nationaliteit. Zoals het vervullen van dienstplicht. Maar ook daar geldt weer dat dit niet alleen op gaat voor islamitische landen.
Heu, daar had ik nog niet eens bij nagedacht die dienstplicht. Schijnt trouwens ook af te kopen te zijn. Misschien worden mensen daar ook wel afgekeurd, net als hier vroeger.


Niet in het bijzonder, nee. Zat meer te denken aan hoofdbedekkingen en zo.
Nou daar is wel genoeg over gezegd denk ik, mijn mening weet je al.


Maar daar pakt hij geen nationaliteit van af. Toch?
Volgens de mensenrechten moet er altijd EENTJE overblijven.


Nee, mijn redenen om te verkassen hadden niet echt veel met Nederland te maken, maar vooral met waar ik heen wilde.
Kan ik me ook wat bij voorstellen.


Ik ken de meesten nog heel erg goed. Want de meesten zitten al langer dan 4 jaar in het centrum van de macht. En dat vind jij toch juist een probleem?
Dat ze daar zitten vind ik geen probleem. Helaas zitten ze er alleen voor zichzelf, zoveel is wel duidelijk.


Kom niet aan Imp! :love:
Ik ken 'm verder niet, kans zit d'r in dat we het oneens zijn.
Wie weet leer ik weer wat van de discussie.


Gek he, maar dat heb ik helemaal nooit gehad. En ik kom hier ook nogal wat moslims tegen.
Het zal wel zoiets zijn als met Duitsers, toen ik in het vakantiekolonie-dorpje woonde waar ik ben opgegroeid had ik ook altijd het idee dat all Duitsers klootzakken waren. Toen ik later op vakantie ging naar Duitsland bleek dat ze gewoon alle eikels in de vakantie een uitreisvisum naar NL gaven...


Overigens, wat is dat? "Moslimuiterlijk"? Zoiets als het oerhollandse 'jodenloopje'?
Typisch... nou als je niet weet wat ik bedoel ben je hier al heel lang weg, of je hebt het nooit meegemaakt.
Ik bedoel dat men er bij loopt alsof men hier in het midden-oosten is (de ouderen), hetgeen nog tot daar aan toe is. Of alsof ze Ali-B zijn (de jongeren), intussen op de stoep rochelend.
Ik kan er weinig leuks of cultureels aan vinden.


Oh jeee. Die politieke correctheid weer. Je moet eens een tijdje vanuit het buitenland naar Nederland gaan zitten kijken. De politieke correctheid van tegenwoordig is al lang niet meer dat waar jij je kennelijk tegen af zet. Ik hoor schrikbarend veel vertegenwoordigers van, wat jij ongetwijfeld De Linkse Kerk zult noemen standpunten verkondigen waar Janmaat het schaamrood op de kaken van zou krijgen.
Ja dat zal wel dat je daar van alles hoort, ongetwijfeld alleen het meest spectaculaire. Ik hoor ze (inderdaad, de 'linkse kerk' :hihi:) plotseling ook van alles brullen, ze plegen allerlei plagiaat. Probleem is dat zelfs al zou Balkenende de hitlergroet brengen, toch iedereen wel weet dat terwijl de rechterhand omhoog gaat (:maf2:), de linkerhand alweer in de zak van de burger verdwijnt. Rechts lullen om straks verder te kunnen vullen, zal ik dan maar zeggen dan klopt dat cliche ook weer.


Nogmaals, die knuppel is al bijna 10 jaar in het hoenderhok. Maar kennelijk zijn jullie dat met z'n allen zo gewend geraakt dat het lijkt alsof er niks gebeurd terwijl wij hier buiten de grenzen er horendol van worden.
Muha, waarschijnlijk horen jullie een hoop gebrul en schande, hier gebeurt er echter geen ene bal behalve dat Geen Stijl genoeg kopij heeft. Balkenende en Co hebben intussen gewoon lekker door gegraaid, we hebben een generaal pardon erbij en Volkert kan straks ook weer op vakantie.

TonH
08-03-10, 22:48
Ik vind die gedachtensprong niet zo raar. Stel alle vrouwen in je straat rijden bij het parkeren deuken. Elke dag hoor je wel een knal in je straat. Zou je dan geen vermoeden mogen krijgen dat vrouwen niet kunnen parkeren? BTW, los van of die mannen dan kunnen parkeren. Misschien rijden die minder auto.

LOL :hihi: Maar na dat BTW daar zit hem juist de crux. Dat schijnt er bij veel mensen niet in te gaan.



Heu... wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt kan in NL altijd van alles verwachten. Vraag het maar aan degene die dag en nacht bewaking heeft. Voorlopig moet het gajes het doen met gebrekkig cameratoezicht. Wie heeft er nu de meeste bewaking nodig?

ROFLOL. We gaan wel zien hoe lang ie dat volhoudt. Aan de andere kant, hij moet toch wat. het is niet zo dat ie effe op vrijdagmiddag de kroeg in kan.

Toen in ieder geval mensen als Halsema, Melkert en nog wat mensen. Overdreven? Wie zegt dat Wilders die bewaking echt nodig heeft? Wat denk je wat er gebeurd wanneer hij op vrijdag een moskee binnen loopt of die kroeg? Volgens mij helemaal niks. Soms heb ik het vermoeden dat hij meer te vrezen heeft van zijn bewakers. Maar ja dat zal wel m'n Griekse inslag zijn.


Op zich kan ik de CDA-ideologie best wel onderschrijven. Alleen ze doen er geen moer mee. Vind jij het beleid nou zo christelijk? Ik niet.

Christelijke ideologie onderschrijven? Mooi is dat. Dus toch een strijd om de zieltjes? En inderdaad heb ik het beleid van de confessionelen nooit christelijk gevonden.


Uiteraad mag je het afdoen als onzin, dat is jouw mening. Je zou net zo goed kunnen zeggen dat discriminatie ook van alle tijden is, en dat daar ook heel wat over wordt afgekankerd.

Inderdaad. Dus?


Dat beweer ik ook helemaal niet, althans dat is NIET de bedoeling. Het is echter wel de basis van de door Wilders voorgestelde rechtsongelijkheid.

Dan is dat duidelijk


Heu, daar had ik nog niet eens bij nagedacht die dienstplicht. Schijnt trouwens ook af te kopen te zijn. Misschien worden mensen daar ook wel afgekeurd, net als hier vroeger.

Wat bedoel je met "daar"?


Nou daar is wel genoeg over gezegd denk ik, mijn mening weet je al.

Niet echt, daar zijn we toch me bezig?


Volgens de mensenrechten moet er altijd EENTJE overblijven.

Dus alle Nederlanders leveren straks juichend hun paspoort in voor een Europese? Mooi, dan schiet dat tenminste op.


Kan ik me ook wat bij voorstellen.

Geldt volgens mij ook voor veel mensen die nog maar een generatie of wat in Nederland wonen. Vaak niet weggegaan uit hun vaderland omdat het daar nou zo onhoudbaar was of omdat ze er zo'n hekel aan hadden en na al die jaren gewoon twee landen waar ze thuis zijn. Maar dat schijnt niet meer te mogen.
Ik kan me nog goed herinneren hoe een Molukse vriend verbijsterd zat te kijken toen hem duidelijk werd dat hij in NL eigenlijk nog steeds niet thuis mag zijn. En zou moeten vertrekken naar een plek waar hij nog nooit geweest was.



Het zal wel zoiets zijn als met Duitsers, toen ik in het vakantiekolonie-dorpje woonde waar ik ben opgegroeid had ik ook altijd het idee dat all Duitsers klootzakken waren. Toen ik later op vakantie ging naar Duitsland bleek dat ze gewoon alle eikels in de vakantie een uitreisvisum naar NL gaven...

Renesse? Heb je wel eens Nederlanders op vakantie meegemaakt? Brrrr.


Typisch... nou als je niet weet wat ik bedoel ben je hier al heel lang weg, of je hebt het nooit meegemaakt.
Ik bedoel dat men er bij loopt alsof men hier in het midden-oosten is (de ouderen), hetgeen nog tot daar aan toe is. Of alsof ze Ali-B zijn (de jongeren), intussen op de stoep rochelend.
Ik kan er weinig leuks of cultureels aan vinden.

Jij had het over "dat je je bij iemand die een 'moslim uiterlijk' heeft tegenwoordig moet afvragen of 't wel goed zit? En of je niet liever een straatje om gaat, om problemen te vermijden?" En dat is heel wat anders dan een stuk kleding, rochelen of er uit zien als een rapper.


Ja dat zal wel dat je daar van alles hoort, ongetwijfeld alleen het meest spectaculaire. Ik hoor ze (inderdaad, de 'linkse kerk' :hihi:) plotseling ook van alles brullen, ze plegen allerlei plagiaat. Probleem is dat zelfs al zou Balkenende de hitlergroet brengen, toch iedereen wel weet dat terwijl de rechterhand omhoog gaat (:maf2:), de linkerhand alweer in de zak van de burger verdwijnt. Rechts lullen om straks verder te kunnen vullen, zal ik dan maar zeggen dan klopt dat cliche ook weer.


Muha, waarschijnlijk horen jullie een hoop gebrul en schande, hier gebeurt er echter geen ene bal behalve dat Geen Stijl genoeg kopij heeft. Balkenende en Co hebben intussen gewoon lekker door gegraaid, we hebben een generaal pardon erbij en Volkert kan straks ook weer op vakantie.

Kijk, dát snap ik nou nooit. Zijn er hele volksstammen die het met je eens blijken te zijn geworden worden ze van 'plachiaat' beschuldigd. Wees blij man! Geen Stijl is de Hollandse Stijl en iedere Hollander is het met Wilders eens. Het paradijs is nabij?!

tr_imparator
09-03-10, 00:17
DAT is the spirit! Ik sta achter je zodra het begint!


(Dat is goed om te horen. Kom je nog deze kant op?)


Om eerlijk te zijn gaat alles gewoon heel slecht. Sinds mijn 17de ging het bergafwaarts. Op mijn 24de heb ik een historisch dieptepunt bereikt. De laatste 2 jaar sukkel ik verder en ga ik elke dag een beetje meer dood. Misschien dat ik binnenkort weer uit mijn asystolie kom? Het is hoop he, wat je overeind houd?

Tegen 'on-bekenden' ben ik ijzersterk hoor. Van staal, vol zelfvertrouwen. Een nieuw element, die niet kapot te maken is. ;)

Nee, ik moet weer richting het noorden, binnenkort...

Pizzaman
09-03-10, 08:56
LOL :hihi: Maar na dat BTW daar zit hem juist de crux. Dat schijnt er bij veel mensen niet in te gaan.
Bij veel mensen schijnt er ook niet in te gaan dat Wilders ook voor de NL Tokkies een flinke stok achter de deur heeft.


Toen in ieder geval mensen als Halsema, Melkert en nog wat mensen. Overdreven? Wie zegt dat Wilders die bewaking echt nodig heeft? Wat denk je wat er gebeurd wanneer hij op vrijdag een moskee binnen loopt of die kroeg? Volgens mij helemaal niks. Soms heb ik het vermoeden dat hij meer te vrezen heeft van zijn bewakers. Maar ja dat zal wel m'n Griekse inslag zijn.
Ik weet niet of dat overdreven is. Idioten heb je overal, maar men zorght er wel voor dat degene die Wilders zou vermoorden een soort 'eergevoel' zou kunnen hebben. Idioten genoeg, da's al twee keer bewezen. Volkert kan al bijna weer met vakantie.


Christelijke ideologie onderschrijven? Mooi is dat. Dus toch een strijd om de zieltjes? En inderdaad heb ik het beleid van de confessionelen nooit christelijk gevonden.
Niks geen zieltjes, en in de kerk zul je me ook niet zien :hihi:, maar het idee is op zich wel goed als een bepaalde filosofie. Natuurlijk hebben ook die extreme reli-christenen weer enge dingen, zo vind ik het een schande dat de SGP vrouwen alleen als koffiejuf wil. Bijvoorbeeld.


Inderdaad. Dus?
Dus niets. Er zal altijd discriminatie zijn, en er zal altijd een punt zijn waarop men vindt dat iets te ver gaat. Ik vind het helemaal niet te ver gaan om misdadigers hun paspoort af te nemen, bijvoorbeeld. Let wel, Wilders heeft het niet over de oppassende burger.



Dan is dat duidelijk
Zal ik ook niet ontkennen.


Wat bedoel je met "daar"?
Daar = daar waar de dienstplicht dan vervuld dient te worden. Ik neem aan dat die ook niet IEDEREEN de dienstplicht in doen, lijkt me qal moeilijk worden bij bijvoorbeeld gehandicapten.


Niet echt, daar zijn we toch me bezig?
Waar zijn we mee bezig? Nog steeds met de hoofddoekjes? Ik denk dat je in je vrije tijd je gang maar moet gaan.
Echter in openbare functies zou 't niet mogen, overigens vind ik dat net zoiets als kruisen en keppeltjes.
In een beroep waar je neutraliteit moet uitstralen kan je niet met dat soort dingen aankomen.
NB: de 'doorsnedevan de maatschappij' waar sommigen mee komen, dat is wel zo'n onzin. Dan moet je zeker ook een paar junks bij de politie hebben. Sommige beroepen zijn nu eenmaal populairder bij bepaalde mensen. Zo zie ik mannen ook niet massaal kleuterleider worden.


Dus alle Nederlanders leveren straks juichend hun paspoort in voor een Europese? Mooi, dan schiet dat tenminste op.
:hihi: het zou een idee zijn. Mogelijk komt het ooit zo ver. Heeft Adolf toch nog postuum z'n zin gekregen :haha:


Ik kan me nog goed herinneren hoe een Molukse vriend verbijsterd zat te kijken toen hem duidelijk werd dat hij in NL eigenlijk nog steeds niet thuis mag zijn. En zou moeten vertrekken naar een plek waar hij nog nooit geweest was.
Ik denk niet dat jouw Miolukse vriend dusdanig crimineel was dat ie dat risico zou lopen.


Renesse? Heb je wel eens Nederlanders op vakantie meegemaakt? Brrrr.
Kan nog veel erger, moet je een kijken aan de Spaanse kust... Als ik daar ooit voor zaken moet zijn dan HUUR ik een auto want daar ga ik niet rondrijden met een NL kenteken :hihi:


Jij had het over "dat je je bij iemand die een 'moslim uiterlijk' heeft tegenwoordig moet afvragen of 't wel goed zit? En of je niet liever een straatje om gaat, om problemen te vermijden?" En dat is heel wat anders dan een stuk kleding, rochelen of er uit zien als een rapper.
Dat is NIET wat anders, bekijk het verschil eens met (bij gebrek aan beter voorbeeld) Aboutaleb. Niemand zal de neiging hebben om bij het tegenkomen van Aboutaleb een blokje om te lopen. In feite is het EXACT waar het om gaat.


Kijk, dát snap ik nou nooit. Zijn er hele volksstammen die het met je eens blijken te zijn geworden worden ze van 'plachiaat' beschuldigd. Wees blij man! Geen Stijl is de Hollandse Stijl en iedere Hollander is het met Wilders eens. Het paradijs is nabij?!
Geen Stijl wordt gewoon per vies woord betaald, dubbel als een ander het zegt en niet zij zelf :hihi:. Overigens heb ik er geen fiducie in, die ander partijen kunnen nu wel zo praten, ze zijn echter zelf de veroorzakers van het hele probleem. Als jij een weerhaan betrouwbaar vindt, ik niet. Deze politici zijn bijna net zo erg als Verdonck, die zoiets van een internet-enquete hield om een partijprogramma in elkaar te flansen. Ik zie het volgende generaal pardon al weer aankomen met dat stelletje.

Wilders heeft al aangekondigd dat ie wel water bij de wijn wil doen, en in tegenstelling tot Verdonck kunnen ze Wilders niet uit de partij schuiven - waakhond Wilders zal ervoor zorgen VVD en CDA de schaapjes niet aan de wolven voeren.

Sanne_
09-03-10, 10:28
Sorry, maar ik lees geen enkel helder argument om het met jou eens te worden. Ik lees alleen maar onvrede en subjectief gezwets, die thuishoort bij een psycholoog.

Precies...De gemiddelde Wilders-stemmer wil veiligheid en lik-op-stuk beleid voor criminele allochtonen. Dat Wilders met z'n retoriek doet alsof de oorzaak van het probleem gezocht moet worden in een of ander heilig boek (of hoofddoekjes) slaat natuurlijk nergens op. Helaas gaan veel mensen wel denken dat het probleem daar ligt.

Ik denk dat Wilders zich de komende maanden via bepaalde uitlatingen in de media in een zodanige positie zal manoeuvreren dat het vrijwel onmogelijk wordt om als PVV in een coalitie plaats te nemen. Alleen door deze strategie kan zijn partij namelijk blijven groeien. Regeringsdeelname zal betekenen dat hij moet inbinden op een groot deel van zijn standpunten wat hem zijn 'aansprekendheid' (althans, voor het minder intelligente deel der natie) zal doen verliezen. Hij weet dondersgoed dat Nederland gebonden is aan internationale verdragen die zijn voorstellen onmogelijk maken. Hij zou natuurlijk kunnen pleiten voor het uit de EU stappen, maar ook daarmee gaat een kabinet de eindstreep niet halen. Wilders wil groeien, groeien, groeien. En dat kan alleen door oppositie te blijven voeren. In de hoop dat hij in z'n eentje 76 zetels haalt. Wat natuurlijk onmogelijk is. Want zoveel ...... Pizzamannen lopen er in Nederland gelukkig nog net niet rond.

Mvg,
Sanne

Sanne_
09-03-10, 10:38
Bij veel mensen schijnt er ook niet in te gaan dat Wilders ook voor de NL Tokkies een flinke stok achter de deur heeft.

En terecht niet! Je kunt je hoofd in het zand blijven steken maar de realiteit is nou eenmaal dat Wilders het alleen over moslims heeft.
[QUOTE]


LONDEN - Geert Wilders profileerde zich vrijdag in Londen als ‘de mogelijke nieuwe premier van Nederland’. Maar de verzamelde internationale pers reageerde bij vlagen geschokt.

• Vooral veel steun voor Wilders in Londen

Tijdens een persconferentie werd het stil toen hij de profeet Mohammed omschreef als ‘barbaar, massamoordenaar en een pedofiel’. Op een vraag van Al Jazeera noemde hij de islam ‘gewelddadig, gevaarlijk en achterlijk’, en ‘een fascistische ideologie’.

Een Amerikaan vroeg wat Wilders prioriteiten zijn als premier. De PVV-leider antwoordde dat hij een eind zou maken aan ‘de massa-immigratie uit islamitische landen’ en dat hij hard zou optreden tegen misdaad, vooral die van ‘een groeiende criminele minderheid’ onder moslims.

Totale freak
Een Turks station kreeg te horen dat premier Erdogan ‘een totale freak’ is, en dat Turkije het land wordt geleid door ‘gestoorden’. ‘Is deze man altijd zo?’, vroeg CNN na afloop aan de aanwezige Nederlanders. ‘Dit was schokkend.’ Een Brit: ‘Ik wens Nederland heel veel sterkte.’ Wilders was in Londen om zijn film Fitna te tonen. Van de 1.400 genodigde politici kwamen er ‘een half dozijn’ opdagen, aldus Wilders’ gastheer Lord Pearson.

In Londen waren honderden betogers op de been om hun steun aan Wilders te betuigen. Enkele tientallen mensen demonstreerden tegen de komst van de PVV-leider.
http://www.volkskran..._pers_in_Londen

TonH
09-03-10, 11:11
Om eerlijk te zijn gaat alles gewoon heel slecht. Sinds mijn 17de ging het bergafwaarts. Op mijn 24de heb ik een historisch dieptepunt bereikt. De laatste 2 jaar sukkel ik verder en ga ik elke dag een beetje meer dood. Misschien dat ik binnenkort weer uit mijn asystolie kom? Het is hoop he, wat je overeind houd?

Tegen 'on-bekenden' ben ik ijzersterk hoor. Van staal, vol zelfvertrouwen. Een nieuw element, die niet kapot te maken is. ;)

Nee, ik moet weer richting het noorden, binnenkort...

Uit je hartstilstand komen?! :schok:

knuppeltje
09-03-10, 11:13
Pizzaman;4282777]Bij veel mensen schijnt er ook niet in te gaan dat Wilders ook voor de NL Tokkies een flinke stok achter de deur heeft.

O, vertel eens?


zo vind ik het een schande dat de SGP

De SGP is een schande.


Let wel, Wilders heeft het niet over de oppassende burger.

Over wat hij oppassende burgers vindt.


Echter in openbare functies zou 't niet mogen, overigens vind ik dat net zoiets als kruisen en keppeltjes.

Waar geen politicus zich druk om maakt.


NB: de 'doorsnedevan de maatschappij' waar sommigen mee komen, dat is wel zo'n onzin.

Vind ik ook, alleen mensenrechten tellen.


Wilders zal ervoor zorgen VVD en CDA de schaapjes niet aan de wolven voeren.

Ik moet nog zie waar die vlaskop voor gaat zorgen, maar ie weet?

Pizzaman
09-03-10, 13:26
Precies...De gemiddelde Wilders-stemmer wil veiligheid en lik-op-stuk beleid voor criminele allochtonen.
Zo simpel is het eigenlijk ook.
Hetgeen waar de overige partijen steeds weer iets aan weigeren te doen.


Dat Wilders met z'n retoriek doet alsof de oorzaak van het probleem gezocht moet worden in een of ander heilig boek (of hoofddoekjes) slaat natuurlijk nergens op. Helaas gaan veel mensen wel denken dat het probleem daar ligt.
Dat van de heilige hoofddoekjes en boekjes is een randverschijnsel.
Wilders gebruikt het als een soort vlag, maar hij gaat dit soort dingen er niet door krijgen.
Iemand zei hier dat degenen die zich er druk over maken, zowel voor als tegen, knettergek zijn.
Nou die heeft gelijk, het is voor mij ook geen hoogstaand punt.

NB: dat er ook andere punten in het PVV programma staan, zoals betreffende NL Tokkies, wordt dus ook door de meesten hier ontkend.
Nou da's best dan, zalig zijn de onnozelen. We zien het vanzelf wel.
De democratische bom is gelegd, nu zien we wel wie de lucht in gaat vliegen.

tanger'73
09-03-10, 13:53
En terecht niet! Je kunt je hoofd in het zand blijven steken maar de realiteit is nou eenmaal dat Wilders het alleen over moslims heeft.
[QUOTE]


LONDEN - Geert Wilders profileerde zich vrijdag in Londen als ‘de mogelijke nieuwe premier van Nederland’. Maar de verzamelde internationale pers reageerde bij vlagen geschokt.

• Vooral veel steun voor Wilders in Londen

Tijdens een persconferentie werd het stil toen hij de profeet Mohammed omschreef als ‘barbaar, massamoordenaar en een pedofiel’. Op een vraag van Al Jazeera noemde hij de islam ‘gewelddadig, gevaarlijk en achterlijk’, en ‘een fascistische ideologie’.

Een Amerikaan vroeg wat Wilders prioriteiten zijn als premier. De PVV-leider antwoordde dat hij een eind zou maken aan ‘de massa-immigratie uit islamitische landen’ en dat hij hard zou optreden tegen misdaad, vooral die van ‘een groeiende criminele minderheid’ onder moslims.

Totale freak
Een Turks station kreeg te horen dat premier Erdogan ‘een totale freak’ is, en dat Turkije het land wordt geleid door ‘gestoorden’. ‘Is deze man altijd zo?’, vroeg CNN na afloop aan de aanwezige Nederlanders. ‘Dit was schokkend.’ Een Brit: ‘Ik wens Nederland heel veel sterkte.’ Wilders was in Londen om zijn film Fitna te tonen. Van de 1.400 genodigde politici kwamen er ‘een half dozijn’ opdagen, aldus Wilders’ gastheer Lord Pearson.

In Londen waren honderden betogers op de been om hun steun aan Wilders te betuigen. Enkele tientallen mensen demonstreerden tegen de komst van de PVV-leider.
http://www.volkskran..._pers_in_Londen

Dat bedoel ik maar, totaal geschift en langzamerhand niet meer slim te noemen hoor. Beseft niemand dan meer dat je met dergelijke uitlatingen in binnen en buitenland compleet een flater slaat? Wat valt er nog te gedogen aan zijn verwerpelijke gedachtengoed? Moet men het overgrote deel wat tie alsmaar schreeuwt en bleert maar op de koop toenemen, omdat men zogenaamd ontevreden is? Nou ik wens iedereen die deze blonde proleet wenst te volgen veel beterschap toe.

Sanne_
09-03-10, 20:09
Zo simpel is het eigenlijk ook.
Hetgeen waar de overige partijen steeds weer iets aan weigeren te doen.


Dat van de heilige hoofddoekjes en boekjes is een randverschijnsel.
Wilders gebruikt het als een soort vlag, maar hij gaat dit soort dingen er niet door krijgen.
Iemand zei hier dat degenen die zich er druk over maken, zowel voor als tegen, knettergek zijn.
Nou die heeft gelijk, het is voor mij ook geen hoogstaand punt.

NB: dat er ook andere punten in het PVV programma staan, zoals betreffende NL Tokkies, wordt dus ook door de meesten hier ontkend.
Nou da's best dan, zalig zijn de onnozelen. We zien het vanzelf wel.
De democratische bom is gelegd, nu zien we wel wie de lucht in gaat vliegen.

Zal best allemaal...De PVV en andere rechtse clubjes zijn volkomen achterhaalde gedrochten uit het verleden, waar niemand wat aan heeft.
Ze profiteren nog even van het gelijk van de vismarkt, maar dragen niks wezenlijks bij.

Groet,
Sanne

Pizzaman
09-03-10, 21:22
Zal best allemaal...De PVV en andere rechtse clubjes zijn volkomen achterhaalde gedrochten uit het verleden, waar niemand wat aan heeft.
Ze profiteren nog even van het gelijk van de vismarkt, maar dragen niks wezenlijks bij.

Groet,
Sanne

Het verdelen in 'links' en 'rechts' is inmiddels volkomen achterhaald, vrees ik.
We gaan wel merken in hoeverre de vismarkt gelijk krijgt. :maf:

Pizzaman
10-03-10, 20:18
BTW wat dit topic betreft, krijg ik gelijk, vrees ik...

‘bedreigingen’ Cor Valies door ‘PVV aanhangers’ (http://contradicere1.wordpress.com/2010/03/10/follow-up-bedreigingen-cor-valies/#comments)

De linkse kerk slaat weer toe... en 'contradicere' is niet bepaald een Wilders-fansite.