PDA

Bekijk Volledige Versie : "Orka die trainer doodde, moet gestenigd worden."



DNA
27-02-10, 19:59
"Why w'd a trained Orca kill a human ???" by Katherine Harmon !

source: scientific American.com, Feb. 26; 2010:

http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=killer-whale

Slinger
27-02-10, 20:29
"Why w'd a trained Orca kill a human ???" by Katherine Harmon !

source: scientific American.com, Feb. 26; 2010:

http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=killer-whale

De zionisten zitten er vast en zeker achter!

Wizdom
27-02-10, 20:35
De zionisten zitten er vast en zeker achter!

Je moet de zionisten ook weer niet overschatten...;)

DNA
28-02-10, 19:46
Je moet de zionisten ook weer niet overschatten...;)


offtopic too ! :lol:

amazing how such animals like that above mentioned Orca which had killed its US woman trainer in Colorado , can never be totally tamed he !

while we see so many "humans animals" being tamed by propaganda, brain wash , indoctrinations :lol: ...every day, such as that zionists ' lover lunatic dummy here above ... :lol:

knuppeltje
01-03-10, 11:02
DNA;4269466]"Why w'd a trained Orca kill a human ???"

Why not?

mark61
01-03-10, 11:25
Because he was trained to do so :maf2:

knuppeltje
01-03-10, 11:37
mark61;4271656]Because he was trained to do so :maf2:

Overschatting van de domesticatie mogelijkheden van dieren die daarvoor niet altijd geschikt zijn.
Deze was trouwens al een paar keer eerder met een incident met een trainer betrokken, die had dus al bewezen hoe moeilijk zoiets is.
Ze kunnen het zelf niet weten, maar orca's leven in dergelijke toestanden, met al dat gechloreerd water waarin ze leven, veel korter dan in het wild.
Dat zou voor ze zo wie zo al een reden moeten zijn om die maffe trainers een voor een af te maken. :)

mark61
01-03-10, 12:24
Overschatting van de domesticatie mogelijkheden van dieren die daarvoor niet altijd geschikt zijn.
Deze was trouwens al een paar keer eerder met een incident met een trainer betrokken, die had dus al bewezen hoe moeilijk zoiets is.
Ze kunnen het zelf niet weten, maar orca's leven in dergelijke toestanden, met al dat gechloreerd water waarin ze leven, veel korter dan in het wild.
Dat zou voor ze zo wie zo al een reden moeten zijn om die maffe trainers een voor een af te maken. :)

Ze experimenteren toch met orka's en dolfijnen om mijnen te droppen enzo? Of zijn ze daar maar mee opgehouden?

Ik hoop dat de trainer smaakte hehe.

super ick
01-03-10, 14:31
Killer Whale is de engelse naam.
Leeft van vis en zoogdieren.
En de mens is ook een zoogdier.
Deze heeft kennelijk in de gaten dat een trainer een makkelijke grotere maaltijd is dan een stom dood visje waarmee ze hem om de tuin trachten te leiden.

knuppeltje
01-03-10, 16:04
mark61;4271716]Ze experimenteren toch met orka's en dolfijnen om mijnen te droppen enzo? Of zijn ze daar maar mee opgehouden?

Ik weet niet of ze daarmee nog bezig zijn.


Ik hoop dat de trainer smaakte hehe.

Die heeft ie niet opgegeten maar verdronken als ik het goed heb. Die beesten lusten misschien net als haaien geen mensenvlees, en gelijk hebben ze.

ELdorado
03-03-10, 19:21
Because he was trained to do so :maf2:

nee, het is wel andersom : was juist de bedoeling om die Orca inoffensief voor mensen te maken :

do u think that wild animals can be totally tamed ??? = nee dus ...

Humans can be tamed ...totally ! :lol: :

via brainwash, indoctrinations, mental conditioning ...

tanger'73
06-03-10, 03:55
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1075458/2010/03/04/Orka-die-trainer-doodde-moet-gestenigd-worden.dhtml

DNA
06-03-10, 13:45
wild animals cannot be totally tamed , people can be ... :lol:

tanger'73
06-03-10, 18:58
Ja uitstekend ingezet, wist niet dat DNA dit al te berde bracht? Vond het frappant, een stelletje christenfundamentalisten die op basis van de Bijbel steniging eisen. "indien een os een man of vrouw doodt, moet hij gestenigd worden. Zijn vlees mag niet worden opgegeten, en de eigenaar van het dier zal niet aansprakelijk worden gehouden." (Exodus 21:28)

Sallahddin
06-03-10, 19:03
Ja uitstekend ingezet, wist niet dat DNA dit al te berde bracht? Vond het frappant, een stelletje christenfundamentalisten die op basis van de Bijbel steniging eisen. "indien een os een man of vrouw doodt, moet hij gestenigd worden. Zijn vlees mag niet worden opgegeten, en de eigenaar van het dier zal niet aansprakelijk worden gehouden." (Exodus 21:28)

Echt waar is dat ???

insane really :

remind me of the historic fact that the church used to bring ...take a deep breath ...animals to ...justice ! :lol: : pigs , sheeps , .....

The medieval church used also to debate 'bout the fact whether women did have souls or not ??? :lol:

.................

Sallahddin
06-03-10, 19:04
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1075458/2010/03/04/Orka-die-trainer-doodde-moet-gestenigd-worden.dhtml


Insane !

P.S.: sorry for taking over ur topic : beheer did that :

tanger'73
06-03-10, 19:06
Echt waar is dat ???

insane really :

remind me of the historic fact that the church used to bring ...take a deep breath ...animals to ...justice ! :lol: : pigs , sheeps , .....

The medieval church used also to debate 'bout the fact whether women did have souls or not ??? :lol:

.................

Exactly, 'k dacht ook al what the hell is that???!!!

tanger'73
06-03-10, 19:09
Insane !

P.S.: sorry for taking over ur topic : beheer did that :


Nee prima, ik had het al gezien. Waarvoor dank. Wist niet dat je dit al een paar dagen eerder had gelanceerd. Vond de nasleep van dit trieste ongeval verbijsterend.

Sallahddin
06-03-10, 19:10
Nee prima, ik had het al gezien. Waarvoor dank. Wist niet dat je dit al een paar dagen eerder had gelanceerd. Vond de nasleep van dit trieste ongeval verbijsterend.

Tragi_hilarisch inderdaad ! :lol:

Sallahddin
06-03-10, 19:11
Exactly, 'k dacht ook al what the hell is that???!!!

Is dat een waar verhaal die steiniging eis tegen die arme dier ??? : surreal !

Sallahddin
06-03-10, 19:12
Exactly, 'k dacht ook al what the hell is that???!!!

Is dat een waar verhaal die steiniging eis tegen die arme dier ??? : surreal !

They better try to bring pig Bush to justice for example & leave those animals alone ...

tanger'73
06-03-10, 19:18
Is dat een waar verhaal die steiniging eis tegen die arme dier ??? : surreal !

They better try to bring pig Bush to justice for example & leave those animals alone ...

Die gasten zijn echt debiel, denken dat dieren een geweten hebben? Uiteraard heeft de eigenaar van deze orka seaworld, deze eis als walgelijk belachelijk afgedaan. Voor wat bush betreft overstijgt deze orka hem in alle waarde.

Sallahddin
06-03-10, 19:24
Die gasten zijn echt debiel, denken dat dieren een geweten hebben? Uiteraard heeft de eigenaar van deze orka seaworld, deze eis als walgelijk belachelijk afgedaan. Voor wat bush betreft overstijgt deze orka hem in alle waarde.


:lol:

yep:

alsof dieren over de vrije wil zouden beschikken : insane :

hoe "legetimeren" die gasten die eis tegen die Orka dan ???

tanger'73
07-03-10, 00:57
:lol:

yep:

alsof dieren over de vrije wil zouden beschikken : insane :

hoe "legetimeren" die gasten die eis tegen die Orka dan ???

Kennelijk kennen die gasten het hartverscheurende free willy niet?

Witte78
07-03-10, 09:35
Haha kijk eens hoe achterlijk het Christendom is. Nee de islam is niet achterlijk :haha:

Het blijft hilarisch voor een atheïst/agnost hoe gelovigen elkaars geloof voor achterlijk en idioot uitmaken.

Danablue
07-03-10, 10:04
Is dat een waar verhaal die steiniging eis tegen die arme dier ??? : surreal !

Heel interessant stuk in dit verband is te vinden op http://www.trouw.nl/opinie/letter-en-geest/article1796174.ece/dierenliefde___Mijn_oom_en_mijn_hond_.html

Hierin onder andere over rechtszaken tegen dieren die in de 13e eeuw werden gevoerd. En een heel interessante straf (publiekelijk kussen van de kont van een hond) die in sommige gevallen misschien beter werkt dan detentie.

Danablue
07-03-10, 10:13
Die gasten zijn echt debiel, denken dat dieren een geweten hebben? Uiteraard heeft de eigenaar van deze orka seaworld, deze eis als walgelijk belachelijk afgedaan. Voor wat bush betreft overstijgt deze orka hem in alle waarde.

Een geweten niet, tekenen empathie en altruisme worden wel gezien.

Misschien werd het de orca even teveel, al die trucs doen in een kleine bak water. Iedereen heeft wel eens een dag dat het gewoon niet lekker gaat, je snel geirriteerd bent en uitvalt tegen familie/vrienden/collega's. Als je dat op een fysieke wijze doet met behulp van een paar ton spiermassa dan zijn de gevolgen voor een mensje al gauw dodelijk.
Of hij was even heel enthousiast. Het schijnt dat hij haar aan de paardestaart/vlecht het water in had getrokken. Dat lijkt meer op iemand aan de hand meetrekken, dan een aanval om te doden. Maar ik weet niet hoe dat met orca's in het wild is, misschien spelen die ook met hun prooi als ze niet echt hongerig zijn?

Hoe dan ook, als trainer weet je dat je iedere dag risico loopt. Niet eens zo'n slechte dood, terwijl je fantastisch werk doet. Ik vind het wel zielig voor de kinderen in het publiek, het lijkt me nogal traumatisch om te zien.

Danablue
07-03-10, 14:58
Zwitsers stemmen over advocaat voor dieren
Uitgegeven: 7 maart 2010 14:35
Laatst gewijzigd: 7 maart 2010 14:34

BASEL - In Zwitserland, een land dat bekend staat om zijn goede bescherming van dierenrechten, wordt zondag een referendum gehouden over juridische bijstand voor dieren.
© NU.nl/Chris HeijmansDe kiesgerechtigde inwoners van het alpenland krijgen de vraag voorgelegd of dieren het recht op een advocaat moeten krijgen, meldden Zwitserse media.

De volksraadpleging is en een initiatief van een groep Zwitsers die zich verenigd hebben in het Tierschutzanwalt-Initiative . Ze willen met een dierenrechtadvocaat mishandeling van dieren verder terugdringen.



De tegenstanders, inclusief de Zwitserse regering, vinden het initiatief onzin en zeggen dat dieren in Zwitserland al een uitgebreide bescherming genieten. Zo is er een verbod op het doorspoelen van goudvissen door de wc en het recht op gezelschap voor eenzame dieren.


Nee

Volgens prognoses gaat het initiatief het niet halen. Een vrij ruime meerderheid zou 'nee' hebben gestemd.

In het kanton Zürich hebben dieren sinds 1992 al het recht op juridische bijstand. Het referendum dat zondag wordt gehouden heeft betrekking op de andere 25 kantons in het land.

De raadsman die de dieren in Zürich vertegenwoordigt is Antoine Götschel. Hij heeft gepleit voor honden, katten, koeien, schapen en een goudvis.


Zwak

''Dieren zijn een van de zwakste partijen in de samenleving en ze moeten beter beschermd worden. Het is een soort strijd voor een minderheid die gesteund moet worden'', aldus Götschel.

Götschel krijgt voor zijn werkzaamheden jaarlijks omgerekend 53.000 euro betaald. Dat is weliswaar een bescheiden bedrag voor een advocaat, maar de regering vreest voor de financiële consequenties als er een landelijk systeem van dierenrechtadvocaten zou worden ingevoerd

Ook de machtige boerenlobby in Zwitserland heeft zich verzet tegen het initiatief. Ze vreest dat veehouders te veel rekening moeten houden met het welzijn van de dieren.

© ANP

mark61
07-03-10, 15:37
Haha kijk eens hoe achterlijk het Christendom is. Nee de islam is niet achterlijk :haha:

Het blijft hilarisch voor een atheïst/agnost hoe gelovigen elkaars geloof voor achterlijk en idioot uitmaken.

Ja het geeft ze enorme opluchting. In feite hopen ze denk ik dat hiermee de aberraties van de islam ook salonfähig zijn geworden.

mark61
07-03-10, 15:39
Ik kan me nog een krantenbericht herinneren van een chimpansee die in SA na een proces geëxecuteerd werd wegens brandstichting met dodelijke afloop. Tis al lang geleden, kan ook wel broodje aap zijn geweest.

Enfin, maakt ook niet uit, SA doet as we speak nog aan heksenprocessen.

DNA
07-03-10, 19:13
Kennelijk kennen die gasten het hartverscheurende free willy niet?


kenen ze zijn oom ook niet , blijkbaar ! :lol:

DNA
07-03-10, 19:25
Haha kijk eens hoe achterlijk het Christendom is. Nee de islam is niet achterlijk :haha:

Het blijft hilarisch voor een atheïst/agnost hoe gelovigen elkaars geloof voor achterlijk en idioot uitmaken.

:lol:

U're not making any sense as usual :

Oiit gehoord van context ??? :

we hadden het over specifieke overduidelijke zaken gekheden :

mogen wij andere geloven niet bekritiseren , volgens je ???

& : het christendom is al lang dood verklaard joh :

declared dead by science, history , by Alive & kicking Islam ....

besides :

Atheism, so_called humanism , secularism ....were just secondary products & side effects of that opium drug = Paulinism ! ,so...

Don't flatter urself :

Atheisme is dus het produkt van ...Paulinism met name: check ur Eurocentric history then 'bout the reaction to that extremely inquisitory, discriminatory, antisemistic, superstitious, ignorant, ....medieval church with Eurocentric "elinghtenment" as a result , dus = Atheisme is meestaal psychologisch egocentrisch bepaald : heeft weining te maken met rede, wetenschap of wat dan ook , dus :

of zoals Fichte 's zei : "Alles is EGO !" :

nou , niet alles, bijna dan ...

congratulations !

Ik vind atheisme gewoon een vorm van existentieel spiritueel achterlijkheid domheid dwaasheid , dus .... :

want er zijn er veel soorten intelligentie :

Gevoelsmatig, cognitieve, praktisch, sociaal, existentieel, spiritueel , , psychologisch, mathematisch...

DNA
07-03-10, 19:32
Ja het geeft ze enorme opluchting. In feite hopen ze denk ik dat hiermee de aberraties van de islam ook salonfähig zijn geworden.

:lol:


Ok , helderziende Freud : je hebt het totaal mis :

totaal subjectief gebral dus !

wat voor Islam "aberraties " heb je het over dan ??? :tover:

geef's een voorbeeld dan !

zie mijn reactie op Witte 78 ook:

Het christendom & het jodendom zijn al lang buiten spel gezet, dus ....Islam haalt zijn eigen pluchting uit zijn eigen universeel waarheid joh :



ander geloven, denkstromingnen , ideologieen ...bevestigen alleen maar de kracht & waarheid van Islam, direkt of indirekt + al die zgn "verlichte" denkers, filosofen, wetenschappers ...brengen ons alleen maar dichter bij Islam dan ooit te voren hoe paradoixaal of absurd voor je het ook moge klinken of lijken , dus ... :zwaai:

DNA
07-03-10, 19:37
Ik kan me nog een krantenbericht herinneren van een chimpansee die in SA na een proces geëxecuteerd werd wegens brandstichting met dodelijke afloop. Tis al lang geleden, kan ook wel broodje aap zijn geweest.

Enfin, maakt ook niet uit, SA doet as we speak nog aan heksenprocessen.


SA is geen echt rol model voor moslims, joh :

zelfs Bin Laden was eerst & oorspronkelijk een tegenstander van die achterlijk absoluut monarchisch regime daar, dus ...

wanneer was daar een chimp geexecuteerd , zeg je ??? : ongeloofwaardig verhaal , vind ik !

maar goed ...

die "heksen" gedoe waar je het over hebt = charlatanisme , magie ...:

SA is streng tegen mensen die anderen belazeren via religieuze of ander charlatanisme , magie ..

voor de rest , pfff...

super ick
07-03-10, 21:06
Humans can be tamed ...totally ! :lol: :

via brainwash, indoctrinations, mental conditioning ...

and religion. You're a perfect example

Slinger
07-03-10, 21:10
SA is streng tegen mensen die anderen belazeren via religieuze of ander charlatanisme , magie ..



Behalve dan dat ze zelf de hele wereld belazeren met hun kaäba.

tanger'73
07-03-10, 22:46
Haha kijk eens hoe achterlijk het Christendom is. Nee de islam is niet achterlijk :haha:

Het blijft hilarisch voor een atheïst/agnost hoe gelovigen elkaars geloof voor achterlijk en idioot uitmaken.

Hoezo? Niks wordt afgedaan als achterlijk, men heeft het over een stelletje christenfundamentalisten. Net zoals je die hebt onder elke geloofsgemeenschap. Naast dat, was het stenigen zogenaamd altijd het domein van de islam geweest. Hiermee wordt louter het tegendeel bewezen.

tanger'73
07-03-10, 22:49
SA doet as we speak nog aan heksenprocessen.

Worden ze ook in de plomp gegooid of afgewogen?

sjo
08-03-10, 18:57
Is dat een waar verhaal die steiniging eis tegen die arme dier ??? : surreal !

Ach, weet jij veel.....bemoei je er niet mee.....

gr.
sjo

David vs Goliath
08-03-10, 19:10
and religion. You're a perfect example

Geldt meer voor je , jongen , ironisch genoeg : :lol:

hoe is het , ouwe ???

welkom terug !

David vs Goliath
08-03-10, 19:21
.....bemoei je er niet mee.....



waaroom niet dan ???

David vs Goliath
08-03-10, 20:05
.........

I'm gonna have to break my promise not to respond to ur dumb posts : this is the exception to that rule :

what is that for signature ??? :lol: shame on u, hypocrit victim role ??? :lol: suits u perfectly : a typical zionist mentality, psychology, morality , "logics" :kotsen2: :

check it out :

"kill another Turk..." by israeli Uri Avnery :

http://original.antiwar.com/avnery/2010/01/17/kill-another-turk/

u "forgot" the toilet words u used , dummy ???

Had je deze "verheven uitspraak " van je "vergeten " bijv. aan mijn "adres" ??? : "Allah spuugt op je !" !!!!!!!!!!:

Je kan niet lager zinken , of wel, achterlijk inferior ordinary laf parasiet ! :kotsen2:

ach....Go hide somewhere , lab rat 'fore i really do get mad at u, : u're no match for me :far below any standards ....not worth it indeed ....

Disgusting...

Slinger
08-03-10, 20:25
"Allah spuugt op je !" !!!!!!!!!!: [/B]
[/B]

En dat is nog nog maar het minste wat hij met je doet.
Wacht maar af!

David vs Goliath
08-03-10, 21:26
En dat is nog nog maar het minste wat hij met je doet.
Wacht maar af!

!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

slaat nergens op, dummy :

what in hell is ur problem, hypocrit role victim parasite ???

u can't tolerate others' freedom of thought, of belief, of speech .....???

Go see a shrink , if u can't afford one :lol: : i'm willing to re_educate u & treat u u via some choc therapies to cure u , for free !! :lol: deal ???


u confirm what i was saying, dummy :

so, u know what God w'd do or not ??? do u have a personal contact with God ??? :lol:

ach............ :lol:

what a dumb lunatic weird pathetic silly tragic_hilarious :lol: freak really ...Ik kan het echt niet helpen in de hard lach te schieten :lol: , sorry, folks !

:zwaai:

David vs Goliath
08-03-10, 21:38
:lol:

zielig...

:zwaai:

Slinger
08-03-10, 22:16
!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

slaat nergens op, dummy :

what in hell is ur problem, hypocrit role victim parasite ???

u can't tolerate others' freedom of thought, of belief, of speech .....???

Go see a shrink , if u can't afford one :lol: : i'm willing to re_educate u & treat u u via some choc therapies to cure u , for free !! :lol: deal ???


u confirm what i was saying, dummy :

so, u know what God w'd do or not ??? do u have a personal contact with God ??? :lol:

ach............ :lol:

what a dumb lunatic weird pathetic silly tragic_hilarious :lol: freak really ...Ik kan het echt niet helpen in de hard lach te schieten :lol: , sorry, folks !

:zwaai:

Te veel woorden, sukkel.

Danablue
09-03-10, 09:00
En JAAAAAAAAAAAA HOOOOOORRRRR we ZIJN er weer.
In twee pagina's weten we een discussie over een orca om te buigen tot een ordinaire schreeuwpartij over religie. Of over iets met religie-achtige termen in ieder geval. :zweep::terrorist:auw2::eek::rotpc::confused::moto rzaag:vlammen::duivel:

David vs Goliath
09-03-10, 12:45
En JAAAAAAAAAAAA HOOOOOORRRRR we ZIJN er weer.
In twee pagina's weten we een discussie over een orca om te buigen tot een ordinaire schreeuwpartij over religie. Of over iets met religie-achtige termen in ieder geval. :zweep::terrorist:auw2::eek::rotpc::confused::moto rzaag:vlammen::duivel:

!!!!!!!!!!!!


:lol:

wordt niks geschreeuwd joh :
ligt ook niet aan mij :



die idioot kan niet de freedom of speech, of thought, of belief ...van anderen tolereren : ik geef'm dus choc therapies lessen, dus ... :lol:


je zei dat dieren altruistisch zouden zijn :

da's een waardeoordeel : dieren kenen geen moraal = noch moreel, noch immoreel ,dus ...

altruisme veronderstelt ook een soort vrije wil, dus ...

= non-sense !

David vs Goliath
09-03-10, 12:46
"Why w'd a trained Orca kill a human ???" by Katherine Harmon !

source: scientific American.com, Feb. 26; 2010:

http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=killer-whale


wild animals cannot be totally tamed, humans can be ...via brainwash, indoctrinations, mental conditioning....

David vs Goliath
09-03-10, 12:49
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1075458/2010/03/04/Orka-die-trainer-doodde-moet-gestenigd-worden.dhtml

Insane !

David vs Goliath
09-03-10, 12:51
Echt waar is dat ???

insane really :

remind me of the historic fact that the church used to bring ...take a deep breath ...animals to ...justice ! :lol: : pigs , sheeps , .....

The medieval church used also to debate 'bout the fact whether women did have souls or not ??? :lol:

.................