PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander aangehouden voor seks met koe.



tanger'73
06-03-10, 04:03
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1076310/2010/03/05/Nederlander-aangehouden-voor-seks-met-koe.dhtml

TonH
06-03-10, 14:36
De man zat onder de koeienharen waardoor de verdenking postvatte dat hij seksuele handelingen had verricht met een koe op de kinderboerderij.

Ik zit regelmatig onder de hondenharen. Ben ik nu ook verdacht? :eek:

Pizzaman
06-03-10, 14:40
Hier kan je maar 1 ding over zeggen:

BOE!

BTW het lijkt inderdaad of de autochtonen hier het patent op hebben.

TonH
06-03-10, 14:45
BTW het lijkt inderdaad of de autochtonen hier het patent op hebben.

Daarom waren die uitspraken van wijlen Van Gogh ook zo hemeltergend.

Pizzaman
06-03-10, 14:57
Daarom waren die uitspraken van wijlen Van Gogh ook zo hemeltergend.

NB: het was zijn beroep om hemeltergend te zijn en dingen belachelijk te maken.
Uiteraard is wat er vervolgens gebeurd is nog veel erger.

Had je trouwens ook in de gaten dat Wilders de kunstsubsidies wilde afschaffen?
Ik vraag me af wat Theo van Gogh dan gedaan zou hebben voor z'n geld.


Veel kunst is tegenwoordig alleen maar beledigend. Is dat nog kunst, of is het gewoon kut.
Noemen we voorbeelden als Kabouter Buttplug, de gehangen Geert Wilders (afstudeerproject...) en Theo van Gogh.
Kunst? Gesubsidieerde troep, volgens mij. Alleeen als je er om kan lachen is het nog wat waard, maar kunst is het volgens mij niet.

BTW als er straks iets gebeurt met een geit, ik hoop echt dat ik luiers heb.
Ongeacht of het dan een allochtoon of een autochtoon betreft, ga ik me bezeiken van de lach.

BTW2: het verbaast me dat er nog niet 1 of andere idioot op het idee gekomen is om een ton
subsidie te claimen om een geit te neuken.
Of misschien wel, maar zal de Partij voor de Dieren wel bezwaar tegen hebben aangetekend. ;)

TonH
06-03-10, 15:06
NB: het was zijn beroep om hemeltergend te zijn en dingen belachelijk te maken.
Uiteraard is wat er vervolgens gebeurd is nog veel erger.

En ik altijd maar gedacht hebben dat zijn beroep was om mooie films te maken. Maar toen hij een gejat idee verfilmde ging het ook meteen goed mis.



Had je trouwens ook in de gaten dat Wilders de kunstsubsidies wilde afschaffen?

Nee, is dat zo? Goh.


Ik vraag me af wat Theo van Gogh dan gedaan zou hebben voor z'n geld.

Hoezo? Hij maakte toch films en verdiende ook nog geld met aardige programma's bij AT5 en zo?


Veel kunst is tegenwoordig alleen maar beledigend. Is dat nog kunst, of is het gewoon kut.
Noemen we voorbeelden als Kabouter Buttplug, de gehangen Geert Wilders (afstudeerproject...) en Theo van Gogh.
Kunst? Gesubsidieerde troep, volgens mij. Alleeen als je er om kan lachen is het nog wat waard, maar kunst is het volgens mij niet.

Dat was nou altijd juist het leuke van kunst. Dat je van mening kon verschillen, zonder dat daar direct enorme consequenties aan gehangen werden.


BTW als er straks iets gebeurt met een geit, ik hoop echt dat ik luiers heb.
Ongeacht of het dan een allochtoon of een autochtoon betreft, ga ik me bezeiken van de lach.

Hoezo?


BTW2: het verbaast me dat er nog niet 1 of andere idioot op het idee gekomen is om een ton
subsidie te claimen om een geit te neuken.
Of misschien wel, maar zal de Partij voor de Dieren wel bezwaar tegen hebben aangetekend. ;)

Jij komt toch op dat idee nu? Raar hoor, om jezelf 'idioot' te noemen.

En heeft de PvdD het in NL inmiddels voor het zeggen? :confused:

Pizzaman
06-03-10, 16:19
En ik altijd maar gedacht hebben dat zijn beroep was om mooie films te maken. Maar toen hij een gejat idee verfilmde ging het ook meteen goed mis.
wat ging er mis dan, behalve dat er een nog maffere figuur bleek rond te lopen?
BTW jij kwam met dat hemeltergend, ik zag van de hemel geen bliksemschicht komen. :hihi:


Hoezo? Hij maakte toch films en verdiende ook nog geld met aardige programma's bij AT5 en zo?
Joh, zou jij daarvoor willen betalen dan?


Dat was nou altijd juist het leuke van kunst. Dat je van mening kon verschillen, zonder dat daar direct enorme consequenties aan gehangen werden.
Was of is, en gaat het nou om kunst of gaat het om provoceren?
Er wordt mijns inziens veel teveel ongein onder het motto kunst geschoven.


Hoezo?
Omdat ik het spektakel alweer voor me zie.
Ik kan enorm genieten van mensen die iets dergelijks idioots weer op een
serieuze manier proberen te 'ontleden'en te 'relativeren'.
En daarbij elkaar maar aanvallen. RTL TV! :maf2:


Jij komt toch op dat idee nu? Raar hoor, om jezelf 'idioot' te noemen.
Zelfkennis is het begin van de ware wijsheid he ;)


En heeft de PvdD het in NL inmiddels voor het zeggen? :confused:
Heu... nou ze zitten er in ieder geval wel.Wat ze nou te melden hebben is mij
af en toe niet duidelijk, maar vast wel voor de mensen die er op stemmen.

justus
06-03-10, 16:19
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1076310/2010/03/05/Nederlander-aangehouden-voor-seks-met-koe.dhtml

reactie van de koe: doe't mij maar een echte stier.

Pizzaman
06-03-10, 16:42
reactie van de koe: doe't mij maar een echte stier.

:D harharhar!

TonH
06-03-10, 17:55
wat ging er mis dan, behalve dat er een nog maffere figuur bleek rond te lopen?
BTW jij kwam met dat hemeltergend, ik zag van de hemel geen bliksemschicht komen. :hihi:

Er zijn mensen die dat mes als hemelse bliksemschicht beschouw(d)en, want straft god niet onmiddelijk?


Joh, zou jij daarvoor willen betalen dan?

Was of is, en gaat het nou om kunst of gaat het om provoceren?
Er wordt mijns inziens veel teveel ongein onder het motto kunst geschoven.


Ik heb er vaak genoeg voor betaald en van genoten. Voor mij hoeft niet alles gesubsidieerd. Maar de samenleving moet de zwakkeren beschermen. En kunst is vaak in die positie. Maar "In een land waarin alles en iedereen doortrokken is van sociale nijd, fungeert de kunst als boksbal" (Bas Heijne vandaag in het NRC) en verdient dus bescherming.
Het is zo makkelijk om kunst uit de subsidiestromen te lichten. Alsof voetbalclubs geen bakken met geld krijgen. En dat zal iemand anders dan weer "ongein" vinden.

Pizzaman
07-03-10, 12:48
Er zijn mensen die dat mes als hemelse bliksemschicht beschouw(d)en, want straft god niet onmiddelijk?
Ach, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Moet wel zeggen dat ie dan de tijd nam, het was al lang aan de gang. Ik beschouw dat mes gewoon als een misdaad.


Ik heb er vaak genoeg voor betaald en van genoten. Voor mij hoeft niet alles gesubsidieerd. Maar de samenleving moet de zwakkeren beschermen. En kunst is vaak in die positie. Maar "In een land waarin alles en iedereen doortrokken is van sociale nijd, fungeert de kunst als boksbal" (Bas Heijne vandaag in het NRC) en verdient dus bescherming.
Het is zo makkelijk om kunst uit de subsidiestromen te lichten. Alsof voetbalclubs geen bakken met geld krijgen. En dat zal iemand anders dan weer "ongein" vinden.
Misschien zou je gewoon toe moeten naar een systeem waar de helft van de opbrengst wordt betaald door de overheid - zoiets van: voor elke 100 euro verdiend doen we er 100 bij.

Met die voetbalclubs heb je inderdaad gelijk, ik kan er ook niet meer van genieten met al die rellenen dat tuig. Mogen ze van mij de subsidie voor afschaffen. Het gaat allang nietmeer om het voetbal en om de competitie. Ajax-Feyenoord, moet je eens kijken wat een bak geld er op het veld loopt. het is echt niet meer Amsterdam tegen Rotterdam, die 'wedstrijd' volgt daarna, voor rekening van de maatschappij. Ik hou best van voetbal, maar dan zie ik net zo lief een amateurclub met wat onderlinge rivaliteit, of trap ik zelf een balletje met de club van het volgende dorp.

TonH
07-03-10, 18:24
Ach, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Moet wel zeggen dat ie dan de tijd nam, het was al lang aan de gang. Ik beschouw dat mes gewoon als een misdaad.

Voor hem/haar bestaat geen tijd, toch? En de hand van god leidt éénieder...


Misschien zou je gewoon toe moeten naar een systeem waar de helft van de opbrengst wordt betaald door de overheid - zoiets van: voor elke 100 euro verdiend doen we er 100 bij.

Met die voetbalclubs heb je inderdaad gelijk, ik kan er ook niet meer van genieten met al die rellenen dat tuig. Mogen ze van mij de subsidie voor afschaffen. Het gaat allang nietmeer om het voetbal en om de competitie. Ajax-Feyenoord, moet je eens kijken wat een bak geld er op het veld loopt. het is echt niet meer Amsterdam tegen Rotterdam, die 'wedstrijd' volgt daarna, voor rekening van de maatschappij. Ik hou best van voetbal, maar dan zie ik net zo lief een amateurclub met wat onderlinge rivaliteit, of trap ik zelf een balletje met de club van het volgende dorp.

Dat is inderdaad ook een goede manier van subsidiëring.

Wizdom
07-03-10, 19:53
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1076310/2010/03/05/Nederlander-aangehouden-voor-seks-met-koe.dhtml

Nou weten we ook meteen hoe de term geitenneuker tot stand is gekomen... Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...;)

ELdorado
07-03-10, 20:22
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1076310/2010/03/05/Nederlander-aangehouden-voor-seks-met-koe.dhtml

:lol:

NLers zijn dus officieel koeneukers verklaard ??? :lol:

ELdorado
07-03-10, 20:23
Nou weten we ook meteen hoe de term geitenneuker tot stand is gekomen... Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...;)

Precies : zelf _projecties van Theo van Gogh ! :lol:

zou me echt niet verbazen als die debiel dronkaard een koe neuker was ! :lol:

Wizdom
07-03-10, 21:57
Precies : zelf _projecties van Theo van Gogh ! :lol:

zou me echt niet verbazen als die debiel dronkaard een koe neuker was ! :lol:

De nieuwe term is geboren... Koeieneukers...:hihi:

tanger'73
07-03-10, 22:16
Nou weten we ook meteen hoe de term geitenneuker tot stand is gekomen... Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...;)


Een koe is ook een puur hollands produkt, vraag me af of die koeien bij de slager eigenlijk echt halal zijn, als ik zie dat hollandse koeien een dergelijke voorspel krijgen?

tanger'73
07-03-10, 22:21
:lol:

NLers zijn dus officieel koeneukers verklaard ??? :lol:


Zo ziet het slachtoffer eruit:

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/468078/2010/03/05/Man-aangehouden-voor-seks-met-koe.dhtml

TonH
07-03-10, 23:12
Een koe is ook een puur hollands produkt, vraag me af of die koeien bij de slager eigenlijk echt halal zijn, als ik zie dat hollandse koeien een dergelijke voorspel krijgen?

Met de hoeveelheid antibiotica en andere rotsooi die in die koeien gepleurt wordt al voordat ze geslacht worden en dan nog eens alle troep die met het koeievlees uitgehaald wordt voordat op jouw bord verschijnt lijkt me de vraag of het halal is nog wel je minste probleem. :moe:

tanger'73
07-03-10, 23:29
Met de hoeveelheid antibiotica en andere rotsooi die in die koeien gepleurt wordt al voordat ze geslacht worden en dan nog eens alle troep die met het koeievlees uitgehaald wordt voordat op jouw bord verschijnt lijkt me de vraag of het halal is nog wel je minste probleem. :moe:

halal zit er tegenwoordig steeds minder bij, als je daadwerkelijk de voedselketen naloopt.

super ick
08-03-10, 11:00
Nou weten we ook meteen hoe de term geitenneuker tot stand is gekomen... Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...;)

Tja eens moest het natuurlijk uitkomen. Dat deze ontdekking dat uitgerekend op Maroc.nl wordt gedaan zegt iets over het hoge niveau alhier.

Ik beken dat het inderdaad folklore is voor autochtone Nederlanders om minimaal 1 maal per week een koe 'vol te blaffen'
Gemiddeld is iedere Nederlandse koe minimaal 500 keer genomen voordat zij geslacht wordt.

Dit betekend dat jij regelmatig Nederlands sperma eet. Inmiddels heb je al liters binnen.
Ik hoop dat je er slimmer van wordt.

knuppeltje
08-03-10, 12:43
Blijkbaar heeft er nog niemand door dat die smerige slettekoe er zelf om heeft gevraagd. :maf2:

mark61
08-03-10, 13:02
Had ze maar een hoofddoek om moeten hebben :slaap:

tanger'73
08-03-10, 13:54
Tja eens moest het natuurlijk uitkomen. Dat deze ontdekking dat uitgerekend op Maroc.nl wordt gedaan zegt iets over het hoge niveau alhier.

Ik beken dat het inderdaad folklore is voor autochtone Nederlanders om minimaal 1 maal per week een koe 'vol te blaffen'
Gemiddeld is iedere Nederlandse koe minimaal 500 keer genomen voordat zij geslacht wordt.

Dit betekend dat jij regelmatig Nederlands sperma eet. Inmiddels heb je al liters binnen.
Ik hoop dat je er slimmer van wordt.


Goh wat ben je vandaag ongesmeerd. :D

super ick
08-03-10, 14:07
Goh wat ben je vandaag ongesmeerd. :D

:D:zwaai: