PDA

Bekijk Volledige Versie : krullenbolle actie

Aboe
29-06-02, 11:16
Aan allen die zich hier mee vergelijken of soortgelijke situatie mee maken............ gemaakt door bergigi

Naam: Marjam
Leeftijd: 19
Kleurhaar: bruin-zwart/blond kleurspoeling gekocht bij hindoe
Kleurogen: bruin/zwart
Huidtint: creme rood- zonnebank tint
Aantalkilo:s: 71
Schoenen: puntige DR Adams
Broek: zwart (coolcat)
TRuitje: roze (morgan)
JAsje: kort zwart( H&M)
Oorbellen: zigeuner holahoep oorbellen
Piercing: neppe navelpeircing voor 20 euro
RIngen: 3 rechts 2 links allen goud alleen duim is roestvrij

Naam: Jamila
Leeftijd: 21
Kleurhaar: bruin-zwart/blond kleurspoeling gekocht bij hindoe
Kleurogen: bruin/zwart
Huidtint: creme rood- zonnebank tint
Aantalkilo:s: 68
Schoenen: puntige DR Adams
Broek: zwart (coolcat)
TRuitje: Wit (esprit)
JAsje: kort bruin( H&M)
Oorbellen: zigeuner holahoep oorbellen
RIngen: 1 rechts 2 links allen goud

(1 uur in nacht) TRRRRRrrrrrril halloo ik ben het Jamila, hoi alles goed ewaaa nog nieuws over Leroy??? nee joh die man doet kapsones hij wil mij zama testen, maar ik kan het wel beter spelen, zeker meid je hebt gelijk je moet hem geen aandacht hij komt wel vanzelf...... maar ik belde eigenlijk voor die party van morgen,, we gaan he,,, ja zeker, ewaaa wat trek je aan morgen dat weet ik wat ik niet aan moet trekken, oo zama stoer doen nee joh als we allebei hetzelfd gekleed gaan denken ze dat wij zusjes zijn of zo , je weet toch..jaa je hebt gelijk,, trouwens Leroy had mijn een sms gestuurd weetje wa... neeee??? hij zegt van ik ben een likie likie ,,, die man die spoort niet ,, ik wweet wel wat hij bedoelt zama ,,, maar hoe laat zie ik jou??? je ziet mij om 3 uur bij damscoo, waaro bij magna plaza gaan gaan we eesrt naar ICI PAris even spuiten, ja ok 3 uur is goed>>>>>

(Volgende dag)

Ewwaaa waar zit je ,, ik zit de hele tijd op je te wachten ,mijn neus doet zeer heb je doekjes.......wacht even hier heb je...
Ewaaa ik weet niet maaar ik ben lekker vandaag vind je ewaaa safiii kapsones beginnen nu al zamaa..... (3 marokkaanse boys als voorbijganger) wejaaaw al ghzala fin gadia??? meiden lopen gewoon kapsones door...... kijken niet achterom maar krijgen aandacht van een suri bij de Macdonalds Kaverstraat kijken allebei om en kijken naar elkaar ja die gaat zeker vandaag , die oet ik hebbe, ik hoop maar dat hij er is,, de wat zwaarder Marjam denkt van shiiit Jamila heeft zeker meer kans dan ik maar schijt aan ik ga gewoon gek en geil doen, ze zal zien,,

(LAter op de middag)

Even naar de Mac even spiegelen jaa ik ook wacht even,, bij de toiletten gearriveerd meteen naar de spiegel even die creme nog op mijn voorhoofd even di bultjes wegwerken,, we moeten geen patat oorlog meer nemen shiit kijk eens wat actie daar rechts boven hier heb je creme smeer die handel... ewaa even spuiten hoor aa dat voelt lekker koud aan ik kan geen risico's neme ,,, hop naar buiten gaan de dames zonder iets te geven aan de toilet juffrouw,,,,

.................................................. ...............................................
TOT VOLGENDE KEER BIJ KRULLEN BOLLEN ACTIE"S

SuperHada
03-07-02, 12:43
herken je jezelf hierin?

naam: SuperHada
leeftijd: 21
gewiGgt: 60 kg
maat voeten: 41 (BIG)
kleur haar: mara zwart mara rood
kleur ogen: mara zwart mara groen
huidtint: mara liGgt, mara getint, mara negerin
schoenen: zooo hoog en puntig mogelijk
rokje: zooo superkort mogelijk
truitje: prada, gekregen van balhaar nr 1
sieraden: superveel, gekregen van balhaar nr 2&3
auto waarin ik gezien wordt: balhaar nr 1 bmw( +stoelverwarming)
balhaar nr 2 baby benz
balhaar nr 3 renault megane (sportversie...wrede velgeeeeeen)
balhaar nr 4 mercedes E klasse
balhaar nr 5 mercedes compressor

Zinedine
03-07-02, 14:26
Hahahaha a3la superhadda, a jou3. Debri a3lia be shie kess qahwa iwa yallah......Met extra suiker. Soekran alvast ;\0

SuperHada
06-07-02, 14:13
a goya galas 3la rasek ;) ou 3tieni ana wa7ed amaretto, kbeloof je daje ook wa vammij krijgt....yallah serbi a moul bar

mahalou
05-10-02, 19:58
it's written with a K but pronounced with a G..............

I rest my case... :gniffel:

emy
08-10-02, 21:11
He aboe leuk verhaaltje maar heb je nou ook zo een verhaaltje voor de waardige magrabias die het wel goed doen.
Want er zijn genoeg!

Aboe
25-10-02, 00:09
Was eventjes verdwenen, tijd om em te laten verschijnen :hmido:

3frieta_ilham
09-11-02, 10:25
He Aboe, je scoort wel met je verhaaltjes he!

Maar op een of andere manier voel ik me bij dit verhaaltje toch aangesproken (dat is dan alleen het stukje met de krullen, want rarara???? die heb ik namelijk ook).

Maar luister ff naar mij, of beter gezegd lees me ff, dat klinkt ook zo dom. Lees gewoon door okay?

Aboe de jongen, die zich (probeert te) verplaatsen in de gedachtengang van de (h**rige) meisjes, er zijn ook nog normale meiden. Wat is normaal hoor ik je dan zegen. Ja ja dat hoorde ik vanaf hier! Normaal, .............hmmmmmmmm. Hé geen moeilijke vragen stellen waar ik geen antwoord op heb! Ik doe gewoon alsof ik je niet heb gehoord (heb ik ook niet).

Vertel es een keer over een meisje dat wakker werd, naar school ging, dan weer thuis kwam, ging werken op donderdag en vrijdag (en anders bleef ze thuis), haar moeder hielp (of eigenlijk haar werk overnam zoadt zij haar moesilsilaat kon volgen) en dan weer ging slapen. De volgende dag ging dan weer hetzelfde!

Ooooooooooh mijn lieve Allah, dat is toch spannend!!!!!

Wat ik eigenlijk wil zeggen is....................................wat ik al gezegd heb!! Als je het niet meer weet lees dan ff terug. Als je het dan nog niet weet lees het dan weer, als het dan nog niet weet dan eeeeuuhhhhhhhhhh........................lees maar vanaf hier weer verder.

Veel succes met je verhaaltjes en weet, laat ook zien of horen dat er ook nog andere meiden zijn.

Boessaaaaaaaaaa Ilham

PS: He dat meisje waar ik je over vertelde, dat ben ikke niet hoor. Ik ben onschuldig totdat het tegendeel is bewezen!!

Aboe
09-11-02, 14:52
Geplaatst door 3frieta_ilham
He Aboe, je scoort wel met je verhaaltjes he!

Maar op een of andere manier voel ik me bij dit verhaaltje toch aangesproken (dat is dan alleen het stukje met de krullen, want rarara???? die heb ik namelijk ook).

Maar luister ff naar mij, of beter gezegd lees me ff, dat klinkt ook zo dom. Lees gewoon door okay?

Aboe de jongen, die zich (probeert te) verplaatsen in de gedachtengang van de (h**rige) meisjes, er zijn ook nog normale meiden. Wat is normaal hoor ik je dan zegen. Ja ja dat hoorde ik vanaf hier! Normaal, .............hmmmmmmmm. Hé geen moeilijke vragen stellen waar ik geen antwoord op heb! Ik doe gewoon alsof ik je niet heb gehoord (heb ik ook niet).

Vertel es een keer over een meisje dat wakker werd, naar school ging, dan weer thuis kwam, ging werken op donderdag en vrijdag (en anders bleef ze thuis), haar moeder hielp (of eigenlijk haar werk overnam zoadt zij haar moesilsilaat kon volgen) en dan weer ging slapen. De volgende dag ging dan weer hetzelfde!

Ooooooooooh mijn lieve Allah, dat is toch spannend!!!!!

Wat ik eigenlijk wil zeggen is....................................wat ik al gezegd heb!! Als je het niet meer weet lees dan ff terug. Als je het dan nog niet weet lees het dan weer, als het dan nog niet weet dan eeeeuuhhhhhhhhhh........................lees maar vanaf hier weer verder.

Veel succes met je verhaaltjes en weet, laat ook zien of horen dat er ook nog andere meiden zijn.

Boessaaaaaaaaaa Ilham

PS: He dat meisje waar ik je over vertelde, dat ben ikke niet hoor. Ik ben onschuldig totdat het tegendeel is bewezen!!

Hahahahaha! hla hafrieta! Hahahahah, je hebt me duizelig gemaakt tijdens het lezen! :duim:

Fatimatoen
13-11-02, 14:02
Geplaatst door Aboe

Hahahahaha! hla hafrieta! Hahahahah, je hebt me duizelig gemaakt tijdens het lezen! :duim:

wallah jij bent echt leuk Aboe. Echt een natuurtalent. ga vooral zo door en het klopt ook nog allemaal. Maar er zijn inderdaad ook veel goede bij dus.........

Gelukkig zijn is niet krijgen wat we verlangen maar tevreden zijn met wat we hebben.........

Aboe
08-10-03, 17:33
Geplaatst door Fatimatoen
wallah jij bent echt leuk Aboe. Echt een natuurtalent. ga vooral zo door en het klopt ook nog allemaal. Maar er zijn inderdaad ook veel goede bij dus.........

Gelukkig zijn is niet krijgen wat we verlangen maar tevreden zijn met wat we hebben.........

Dank je wel..