PDA

Bekijk Volledige Versie : Bah ook gezien op T.V



fisherman1969
09-03-10, 20:49
:fhttp://www.telegraaf.nl/binnenland/6244172/__Bisschoppen__onderzoek_misbruik__.html
potver:

mark61
09-03-10, 21:33
Bizar dat ze daar 50 jaar later nog es mee komen. Of 2000 jaar later :hihi:

Pizzaman
09-03-10, 21:39
Dit deel van de site heette toch NIEUWS van de dag...
...en niet 'ouwe koeien'... :D

fisherman1969
09-03-10, 22:03
Dit deel van de site heette toch NIEUWS van de dag...
...en niet 'ouwe koeien'... :D

Het was het vandaag in de krant dus !
En zo oud zijn die koeien nu ook weer niet want de meeste ,,slachtoffers,, zijn nog in leven .

Pizzaman
09-03-10, 22:05
Misschien moet je dan spreken van het voortzetten van een oude traditie.

fisherman1969
09-03-10, 22:07
Bizar dat ze daar 50 jaar later nog es mee komen. Of 2000 jaar later :hihi:
Indd maar ja nu durven ze er pas over te spreken ,en ..als je eenmaal in een strontpot gaat roeren gaat ie meer stinken !!
;)

Pizzaman
09-03-10, 22:53
Indd maar ja nu durven ze er pas over te spreken ,en ..als je eenmaal in een strontpot gaat roeren gaat ie meer stinken !!
;)

...blijkt bovendien dat ze intussen gewoon door zijn gegaan met de pot volschijten, gegarandeerd. :loens:

justus
10-03-10, 04:24
als de paus de vertegenwoordiger van jezus op aarde is, dan is de broer van de paus ook de broer van de vertegenwoordiger van jezus.

als ik jezus was zou ik een andere vertegenwoordiger nemen.

het is/was algemeen bekend dat christenen net zo onguur waren/zijn als al die andere relgieuze leiders. nu komt het naar buiten...

religie...geweldig....

fisherman1969
10-03-10, 18:32
als de paus de vertegenwoordiger van jezus op aarde is, dan is de broer van de paus ook de broer van de vertegenwoordiger van jezus.

als ik jezus was zou ik een andere vertegenwoordiger nemen.

het is/was algemeen bekend dat christenen net zo onguur waren/zijn als al die andere relgieuze leiders. nu komt het naar buiten...

religie...geweldig....

Waarom denk je dat ik renegaat ben ???;)

abdoeltje
13-03-10, 22:05
als de paus de vertegenwoordiger van jezus op aarde is, dan is de broer van de paus ook de broer van de vertegenwoordiger van jezus.

als ik jezus was zou ik een andere vertegenwoordiger nemen.

het is/was algemeen bekend dat christenen net zo onguur waren/zijn als al die andere relgieuze leiders. nu komt het naar buiten...

religie...geweldig....

je bedoelt mo.