PDA

Bekijk Volledige Versie : Ajacied ismail Aissati, Louis van Gaal natte droom.



tanger'73
10-03-10, 22:02
Bayern München wil zich voor het komende seizoen graag versterken met ismail Aissati. trainer Louis van Gaal is erg gecharmeerd van de middenvelder en wil hem graag naar Duitsland halen.

Dat weet het oostenrijkse medium Relevant te melden. Aissati staat momenteel onder contract bij Ajax. De interesse van Bayern München is opvallend te noemen, omdat Aissati in Amsterdam weinig aan spelen toekomt.

Ajax zou wel willen meewerken aan een eventuele transfer van Aissati naar de ploeg van Louis van Gaal. in de zomer van 2008 werd de jonge middenvelder voor vier miljoen euro overgenomen van PSV.

Bron: Maroch.nl nieuwsdienst

Het vergt een Nederlander diep in Duitsland om talent en aanwinst bij Marokkanen vast te stellen.

Pizzaman
10-03-10, 22:50
Het vergt een Nederlander diep in Duitsland om talent en aanwinst bij Marokkanen vast te stellen.

:D neuh, misschien is het gewoon dat Marokkanen alleen in NL niet aan het werk komen...

ROFLOL, ik vindt het trouwens echt een goed gevonden opmerking van je.

Slinger
11-03-10, 07:56
Bayern München wil zich voor het komende seizoen graag versterken met ismail Aissati. trainer Louis van Gaal is erg gecharmeerd van de middenvelder en wil hem graag naar Duitsland halen.

Dat weet het oostenrijkse medium Relevant te melden. Aissati staat momenteel onder contract bij Ajax. De interesse van Bayern München is opvallend te noemen, omdat Aissati in Amsterdam weinig aan spelen toekomt.

Ajax zou wel willen meewerken aan een eventuele transfer van Aissati naar de ploeg van Louis van Gaal. in de zomer van 2008 werd de jonge middenvelder voor vier miljoen euro overgenomen van PSV.

Bron: Maroch.nl nieuwsdienst

Het vergt een Nederlander diep in Duitsland om talent en aanwinst bij Marokkanen vast te stellen.

Voetbalkenners weten dat Aissatti niet goed genoeg is voor een topclub, dus ook niet voor Bayern.

Pizzaman
11-03-10, 07:58
Voetbalkenners weten dat Aissatti niet goed genoeg is voor een topclub, dus ook niet voor Bayern.

Ik weet het dus niet, wel weet ik dat ze allemaal overbetaalde kerels zijn,
dat de echte wedstrijd Amsterdam-Rotterdam buiten het veld plaatsvindt,
en dat dat de gemeenschap een hoop geld kost.

Slinger
11-03-10, 08:05
Ik weet het dus niet, wel weet ik dat ze allemaal overbetaalde kerels zijn,
dat de echte wedstrijd Amsterdam-Rotterdam buiten het veld plaatsvindt,
en dat dat de gemeenschap een hoop geld kost.

Zeg dat wel, ik denk dat Aissati bij Ajax wel een half miljoen verdient, ondanks dat hij in twee jaar tijd nog niets heeft gepresteerd.

nour_islam
11-03-10, 08:18
Zeg dat wel, ik denk dat Aissati bij Ajax wel een half miljoen verdient, ondanks dat hij in twee jaar tijd nog niets heeft gepresteerd.

Huntelaar verdient het het tienvoudige en ook hij heeft niets gepresteerd
Zie de wedstrijd van gisteren.

Slinger
11-03-10, 08:37
Huntelaar verdient het het tienvoudige en ook hij heeft niets gepresteerd
Zie de wedstrijd van gisteren.

Huntelaar heeft bij Ajax en het Nederlands Elftal wel gepresteerd, maar ik geef toe dat het er in het buitenland nog niet helemaal uit is gekomen.

justus
11-03-10, 15:15
Voetbalkenners weten dat Aissatti niet goed genoeg is voor een topclub, dus ook niet voor Bayern.

eens. zal wel een afleidingsmanoeuvre zijn om affellay te halen.

justus
11-03-10, 15:15
Huntelaar heeft bij Ajax en het Nederlands Elftal wel gepresteerd, maar ik geef toe dat het er in het buitenland nog niet helemaal uit is gekomen.

huntelaar heeft bij het nederlands elftal nimmer gepresteerd. in het buitenland is het helemaal drama.

tanger'73
11-03-10, 15:28
Voetbalkenners weten dat Aissatti niet goed genoeg is voor een topclub, dus ook niet voor Bayern.


Waarom zou hij niet goed genoeg zijn, omdat hij een Marokkaan is? Vergis je niet in Marokkaanse individuele topvoetballers en helemaal onder het gezag van Louis van Gaal.

tanger'73
11-03-10, 15:30
Ik weet het dus niet, wel weet ik dat ze allemaal overbetaalde kerels zijn,
dat de echte wedstrijd Amsterdam-Rotterdam buiten het veld plaatsvindt,
en dat dat de gemeenschap een hoop geld kost.

'K ben reuze benieuwd wat al dat geklaag jou nou persoonlijk opleverd?

tanger'73
11-03-10, 15:33
huntelaar heeft bij het nederlands elftal nimmer gepresteerd. in het buitenland is het helemaal drama.

Dat bedoel ik maar, maar voor de een is zijn friese ontbijtkoeken hoofd aanleiding genoeg om bij voorbaat prestatie uit te lezen.

Slinger
11-03-10, 15:47
Waarom zou hij niet goed genoeg zijn, omdat hij een Marokkaan is? Vergis je niet in Marokkaanse individuele topvoetballers en helemaal onder het gezag van Louis van Gaal.

Wat voel jij je weer snel aangevallen in je Marokkaanse identiteit! Wie heeft het hier over Marokkanen? Ik niet, ik heb het alleen over de individuele voetballer Aissatti, die naar mijn mening niet goed genoeg is voor de top. Dat hij toevallig Marokkaan is doet helemaal niet ter zake.

Slinger
11-03-10, 15:56
huntelaar heeft bij het nederlands elftal nimmer gepresteerd. in het buitenland is het helemaal drama.

Op 16 augustus 2006 maakte Huntelaar zijn debuut voor Nederland in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Ierland, welke met 4-0 werd gewonnen. Hierbij gaf Huntelaar twee assists en scoorde hij twee keer.[142] De laatste keer dat een debutant van Oranje voor hem twee keer scoorde was Dick Nanninga in 1978.[143] Pas ruim een jaar later scoorde hij zijn tweede doelpunt voor Oranje. Huntelaar had in de eerste wedstrijden van 2007 weinig indruk gemaakt en werd na de zomerstop enkele maanden niet meer opgeroepen door de bondscoach. Bij de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Roemenië en Slovenië in oktober was hij echter weer van de partij.[144] Op 17 oktober scoorde hij de 2-0 op aangeven van Ryan Babel.[145] Dit bleek het begin van een productieve reeks, in de volgende vier wedstrijdens scoorde Huntelaar vijf maal. De laatste was de treffer op het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk in 2008, tijdens de derde groepswedstrijd tegen Roemenië.[146] Huntelaar verving tijdens het duel Van Nistelrooy, die de voorkeur in het centrum kreeg tijdens de eerste groepswedstrijden tegen Italië en Frankrijk. Het bleef het enige optreden voor Huntelaar op een groot toernooi want Nederland werd in het volgende duel na verlenging uitgeschakeld door Rusland, dat onder leiding stond van Guus Hiddink.[147]

Na het toernooi ging de spits door met scoren en bereikte hij in 2009 na twintig duels al het aantal van twaalf doelpunten. Slechts zes na-oorlogse voetballers hadden een betere reeks kunnen neerzetten dan Huntelaar (Wilkes, Van der Linden, Cruijff, Bosman en Van Melis).[148]

tanger'73
11-03-10, 20:49
Wat voel jij je weer snel aangevallen in je Marokkaanse identiteit! Wie heeft het hier over Marokkanen? Ik niet, ik heb het alleen over de individuele voetballer Aissatti, die naar mijn mening niet goed genoeg is voor de top. Dat hij toevallig Marokkaan is doet helemaal niet ter zake.


Nou jouw mening in tegenoverstaan van die van Louis van Gaal? Ben je wel lekker?

Slinger
11-03-10, 20:51
Nou jouw mening in tegenoverstaan van die van Louis van Gaal? Ben je wel lekker?

Louis heeft het wel vaker mis gehad.

tanger'73
11-03-10, 20:54
Louis heeft het wel vaker mis gehad.

Louis van Gaal heeft menig club vanuit het niets kampioen gemaakt en is nu trainer van een van de sterkste teams uit de champion league. Dus wat zou hij mis hebben dat jij goed hebt?

Slinger
11-03-10, 21:07
Louis van Gaal heeft menig club vanuit het niets kampioen gemaakt en is nu trainer van een van de sterkste teams uit de champion league. Dus wat zou hij mis hebben dat jij goed hebt?

Hij zit er te dicht op. Soms gaat zijn verbeelding met hem op de loop. In het verleden is echt gebleken dat hij het soms verkeerd zag. Onlangs nog met Braafheid die hij van FC Twente naar Bayern haalde.

tanger'73
11-03-10, 21:21
Hij zit er te dicht op. Soms gaat zijn verbeelding met hem op de loop. In het verleden is echt gebleken dat hij het soms verkeerd zag. Onlangs nog met Braafheid die hij van FC Twente naar Bayern haalde.


Ga er maar vanuit dat de meesten van hun fouten leren en dat hij Aissati helemaal geanalyseerd heeft. Op Ajax rust een soorte van vloek, onder leiding van het monster uit lochness. Aissati zou bij München onder invloed van coach Loui opeens helemaal kunnen bloeien.

Slinger
11-03-10, 21:52
Ga er maar vanuit dat de meesten van hun fouten leren en dat hij Aissati helemaal geanalyseerd heeft. Op Ajax rust een soorte van vloek, onder leiding van het monster uit lochness. Aissati zou bij München onder invloed van coach Loui opeens helemaal kunnen bloeien.

Nou, geloof me, ik hoop het oprecht voor Aissatti hoor, maar ik heb dus mijn twijfels. De toekomst zal het uitwijzen.

tanger'73
11-03-10, 21:56
Nou, geloof me, ik hoop het oprecht voor Aissatti hoor, maar ik heb dus mijn twijfels. De toekomst zal het uitwijzen.

Aissati kan bij Ajax in de greep van het monster van lochness zichzelf weinig ontplooien. Louis van Gaal heeft een verfijnde intuitie en weet wat hij in huis haalt.

Slinger
11-03-10, 21:58
Aissati kan bij Ajax in de greep van het monster van lochness zichzelf weinig ontplooien. Louis van Gaal heeft een verfijnde intuitie en weet wat hij in huis haalt.

Nou, mijn mening is niet gebaseerd op intuïtie maar op ervaring. In mijn tijd kreeg een ventje als Aissatti geen poot aan de grond.

tanger'73
11-03-10, 22:10
Nou, mijn mening is niet gebaseerd op intuïtie maar op ervaring. In mijn tijd kreeg een ventje als Aissatti geen poot aan de grond.

intuïtie is een belangrijk aspect bij een topcoach, dus laat het coachen maar over aan mensen die kunnen aanvoelen dat Aissati een verschil kan maken. Ben je trouwens het moderne hedendaagse topvoetbal aan het vergelijken met dat leren balletje uit jouw tijd? Denk je werkelijk dat jezelf een partij bent tegen een topvoetballer als een Aissati?

Slinger
11-03-10, 22:14
intuïtie is een belangrijk aspect bij een topcoach, dus laat het coachen maar over aan mensen die kunnen aanvoelen dat Aissati een verschil kan maken. Ben je trouwens het moderne hedendaagse topvoetbal aan het vergelijken met dat leren balletje uit jouw tijd? Denk je werkelijk dat jezelf een partij bent tegen een topvoetballer als een Aissati?

Nee dat niet, mijn niveau was een stuk lager. Maar op mijn niveau ben ik wel dergelijke ventjes tegen gekomen. Ze waren aan de beurt, net als Aissatti als hij tegen de mannetjesputters in de Bundesliga moet opboksen. Hij heeft nog geluk dat Van Bommel eventueel zijn ploeggenoot wordt.

tanger'73
11-03-10, 22:18
Nee dat niet, mijn niveau was een stuk lager. Maar op mijn niveau ben ik wel dergelijke ventjes tegen gekomen. Ze waren aan de beurt, net als Aissatti als hij tegen de mannetjesputters in de Bundesliga moet opboksen. Hij heeft nog geluk dat Van Bommel eventueel zijn ploeggenoot wordt.


iedereen heeft een taak in een team en Aissati is een vechter. Kan me nog vaag herinneren dat een Marokkaanse voetballer hier een tegenstander met een doodschop voorgoed uit het veld heeft getrapt.

p.s. Hoe veel lager, of ga je me vertellen dat amateur net zo hoog is?

Slinger
11-03-10, 22:20
iedereen heeft een taak in een team en Aissati is een vechter. Kan me nog vaag herinneren dat een Marokkaanse voetballer hier een tegenstander met een doodschop voorgoed uit het veld heeft getrapt.

Nee hij is meer een technische, fragiele voetballer, te fragiel. Expres doodschoppen geven, dat deden wij nooit, wij vochten mannelijk maar fair.

tanger'73
11-03-10, 22:23
Dat deden wij nooit, wij vochten mannelijk maar fair.

voetbal was oorlog, tegenwoordig wordt alles scherp in de gaten gehouden. topvoetballers van tegenwoordig zijn niet meer bij te houden.

Sanne_
11-03-10, 23:28
Ga er maar vanuit dat de meesten van hun fouten leren en dat hij Aissati helemaal geanalyseerd heeft. Op Ajax rust een soorte van vloek, onder leiding van het monster uit lochness. Aissati zou bij München onder invloed van coach Loui opeens helemaal kunnen bloeien.

Dat denk ik dus ik ook...Als Aissati het vertrouwen en de nodige begeleiding krijgt van een goede trainer als van Gaal, dan kunnen we misschien nog lang genieten van deze geweldig talent. In balbezit is hij echt een genot voor het oog.

Mijn zoon moest vanavond tegen hem voetballen. Jong Vitesse won met 3-0 van Jong Ajax. ( Wat ik niet had verwacht )

Ik vond het doodzonde om zo'n geweldig talent als Aissati ver onder z'n niveau te zien voetballen.... Maar vond het ook leuk om hem van dichtbij te zien en een praatje met hem maken. Hij maakte zelfs even tijd voor een fotootje.

Aissati is een toffe vriendelijke jongen zonder kapsones. Ik wens hem heel veel succes en alle goeds toe. :duim:

Groet,
Sanne

tanger'73
11-03-10, 23:33
[/COLOR]

Dat denk ik dus ik ook...Als Aissati het vertrouwen en de nodige begeleiding krijgt van een goede trainer als van Gaal, dan kunnen we misschien nog lang genieten van deze geweldig talent. In balbezit is hij echt een genot voor het oog.

Mijn zoon moest vanavond tegen hem voetballen. Jong Vitesse won met 3-0 van Jong Ajax. ( Wat ik niet had verwacht )

Ik vond het doodzonde om zo'n geweldig talent als Aissati ver onder z'n niveau te zien voetballen.... Maar vond het ook leuk om hem van dichtbij te zien en een praatje met hem maken. Hij maakte zelfs even tijd voor een fotootje.

Aissati is een toffe vriendelijke jongen zonder kapsones. Ik wens hem heel veel succes en alle goeds toe. :duim:

Groet,
Sanne

'K anders ook jouw zoontje, hopelijk kunnen we spoedig ook van hem genieten insa'allah. Maar een dergelijk teneur als hier door sommigen gebezigd wordt, geeft al een beetje aan dat Marokkanen zelfs geen geluk gegund worden in alles wat ze met hart en ziel nastreven.

Sanne_
11-03-10, 23:52
'K anders ook jouw zoontje, hopelijk kunnen we spoedig ook van hem genieten insa'allah. Maar een dergelijk teneur als hier door sommigen gebezigd wordt, geeft al een beetje aan dat Marokkanen zelfs geen geluk gegund worden in alles wat ze met hart en ziel nastreven.

Dank je wel Tanger. :) Incha Allah voor al onze jongens die er hard voor werken...Maar voetbal is een harde wereld. Ik ben me er heel goed van bewust dat het ook zeer betrekkelijk is.

Groet,
Sanne

tanger'73
11-03-10, 23:54
Dank je wel Tanger. :) Incha Allah voor al onze jongens die er hard voor werken...Maar voetbal is een harde wereld. Ik ben me er heel goed van bewust dat het ook zeer betrekkelijk is.

Groet,
Sanne

'K weet het, je moet het in de eerste plaats gewoon zien als sport en noodzakelijke lichaamsbeweging en gezondheid. Mocht er wat meer inzitten, dan kom je er vroeg of laat toch zelf wel achter.

Sanne_
12-03-10, 00:15
'K weet het, je moet het in de eerste plaats gewoon zien als sport en noodzakelijke lichaamsbeweging en gezondheid. Mocht er wat meer inzitten, dan kom je er vroeg of laat toch zelf wel achter.

Zo is dat. Kolchi bel mektab. Khayr inchaAllah.

Groet,
Sanne

tanger'73
12-03-10, 00:26
Zo is dat. Kolchi bel mektab. Khayr inchaAllah.

Groet,
Sanne

Omstreeks 19:00 uur had ikzelf een potje gebasketbal met mijn buurman die half zuid-afrikaan is uit apartheidouders. Wat je apart noemt, ik trek de gekste mensen aan. Heb deze keer welliswaar tegen hem verloren, maar dat zet ik hem volgende week betaald.

Sanne_
12-03-10, 00:46
Omstreeks 19:00 uur had ikzelf een potje gebasketbal met mijn buurman die half zuid-afrikaan is uit apartheidouders. Wat je apart noemt, ik trek de gekste mensen aan. Heb deze keer welliswaar tegen hem verloren, maar dat zet ik hem volgende week betaald.

Ha ha Tanger. Het is ook niet leuk om altijd te winnen toch? Maar zeker moet je hem de volgende keer terug pakken dat maakt het alleen maar spannender. ;)

Alvast heel veel succes en lol niet te vergeten.

Groet,
Sanne

tanger'73
12-03-10, 01:34
Ha ha Tanger. Het is ook niet leuk om altijd te winnen toch? Maar zeker moet je hem de volgende keer terug pakken dat maakt het alleen maar spannender. ;)

Alvast heel veel succes en lol niet te vergeten.

Groet,
Sanne

Misschien zal het indruk maken als ik me volgende week als shaka zulu uitdos, zodat hij beseft dat niet alles wat hij ziet kunta kinte betreft?

Sanne_
12-03-10, 02:09
Misschien zal het indruk maken als ik me volgende week als shaka zulu uitdos, zodat hij beseft dat niet alles wat hij ziet kunta kinte betreft? :hardlach:

Ik zou zeggen, doen.. Proberen kan geen kwaad. Vergeet alleen niet een fotootje hier te plaatsen, lijkt me echt wel lachen.

Groet,
Sanne

nour_islam
12-03-10, 14:16
Nou, mijn mening is niet gebaseerd op intuïtie maar op ervaring. In mijn tijd kreeg een ventje als Aissatti geen poot aan de grond.

Op 1 november 2005 gaf Aissati zijn goede debuut in de Champions League een vervolg door indrukwekkend te spelen in de return tegen AC Milan. Startend in de basis vervulde Aissati een controlerende rol op het middenveld en speelde met de punt naar voren. De wedstrijd werd door PSV gewonnen met 1-0. Na de wedstrijd klonken lovende woorden van trainer Hiddink en ervaren middenvelder Cocu over het spel van de jonge PSV'er.

Dus onze beste coach (Guus Hiddink) zit ook verkeerd.
Ismail Aissati speelde uitstekend bij Twente. Helaas door coach wisselingen bij PSV is hem het vertrouwen niet gegeven. Zo ook door arrogante Dick Jul.

Aissati is een top voetballer die het verdient om bij een topclub te voetballen onder een top coach die talent onderkent.

knuppeltje
12-03-10, 14:20
tanger'73;4287131] Louis van Gaal heeft een verfijnde intuitie

Sinds wanneer is die botboer verfijnd?

tanger'73
12-03-10, 14:21
Sinds wanneer is die botboer verfijnd?

sinds hij bij DSB precies op tijd is vertrokken.

knuppeltje
12-03-10, 14:24
tanger'73;4287912]sinds hij bij DSB precies op tijd is vertrokken.


Daar was ie duidelijk veel te laat mee volgens mij.

tanger'73
12-03-10, 14:25
Daar was ie duidelijk veel te laat mee volgens mij.


Hoezo? Dirk was toen hij er nog zat nog lang niet failliet hoor.

knuppeltje
12-03-10, 14:27
tanger'73;4287920]Hoezo? Dirk was toen hij er nog zat nog lang niet failliet hoor.

Komt nog, zogauw de claimes betreffende wanbestuur ingediend en toegewezen worden.

tanger'73
12-03-10, 14:33
Komt nog, zogauw de claimes betreffende wanbestuur ingediend en toegewezen worden.


van Gaal is gelukkig voor hem op tijd ontkomen, lacht lekker in zijn vuistje en heeft de boel daar in onzekere tijden achtergelaten.

knuppeltje
12-03-10, 14:53
tanger'73;4287947]van Gaal is gelukkig voor hem op tijd ontkomen, lacht lekker in zijn vuistje en heeft de boel daar in onzekere tijden achtergelaten.

Ben benieuwd hoelang ie het nog gaat uithouden bij Bayern, ook daar kan ie zijn dom gezwets niet laten blijkbaar.

tanger'73
12-03-10, 14:56
Ben benieuwd hoelang ie het nog gaat uithouden bij Bayern, ook daar kan ie zijn dom gezwets niet laten blijkbaar.


Welke gezwets, ben je een voetballiefhebber en volg je dat?

knuppeltje
12-03-10, 14:59
tanger'73;4288012]Welke gezwets, ben je een voetballiefhebber en volg je dat?

Er komt wel eens wat voorbij op het journaal, en ik lees elke dag de krant.

tanger'73
12-03-10, 15:00
Er komt wel eens wat voorbij op het journaal, en ik lees elke dag de krant.


Wordt je daar wijzer van?

knuppeltje
12-03-10, 15:06
tanger'73;4288022]Wordt je daar wijzer van?

Probeer het eens.

tanger'73
12-03-10, 15:16
Probeer het eens.


Nou goed, je hebt aangegeven dat je journaal kijkt en kranten las. Dan kan je me dus haarfijn vertellen over welke gezwets van Louis?

super ick
12-03-10, 17:04
Ga er maar vanuit dat de meesten van hun fouten leren en dat hij Aissati helemaal geanalyseerd heeft. Op Ajax rust een soorte van vloek, onder leiding van het monster uit lochness. Aissati zou bij München onder invloed van coach Loui opeens helemaal kunnen bloeien.

Analyse van een kenner:

Aissati komt niet uit de verf omdat de spelers om hem heen het vuile werk niet voor hem op kunnen knappen. Het huidige middenveld van Ajax is daar echt te licht voor.

Tussen fysiek sterke spelers kan hij wel eens balverlies lijden zonder desatreuse gevolgen. Dan komt zijn inventiviteit meer tot zijn recht.
Al moet ik er wel bij vermelden dat het afwachten blijft of hij dan de Europese top aankan.

Ajax moet het middenveld proberen te versterken met types ala van Bommel, de Jong, Schaars.

tanger'73
12-03-10, 17:11
Analyse van een kenner:

Aissati komt niet uit de verf omdat de spelers om hem heen het vuile werk niet voor hem op kunnen knappen. Het huidige middenveld van Ajax is daar echt te licht voor.

Tussen fysiek sterke spelers kan hij wel eens balverlies lijden zonder desatreuse gevolgen. Dan komt zijn inventiviteit meer tot zijn recht.
Al moet ik er wel bij vermelden dat het afwachten blijft of hij dan de Europese top aankan.

Ajax moet het middenveld proberen te versterken met types ala van Bommel, de Jong, Schaars.


Ajax wordt nooit meer wat, Aissati lijkt niet goed uit de verf te komen omdat Ajax in zijn geheel troep is. Aissati zal bij München naast de besten volledig uit de verf komen.

super ick
12-03-10, 17:12
Nou goed, je hebt aangegeven dat je journaal kijkt en kranten las. Dan kan je me dus haarfijn vertellen over welke gezwets van Louis?

Voetbalinhoudelijk is de man niet op gezwets te betrappen. Succes heeft hij ook gehad. Echter wel met teams waar hij de tijd kreeg om te bouwen. Bij AZ duudre het bijna een jaar! Bij Bayern korter maar daar loopt ook iets meer talent rond. Als clubcoach een dikke voldoende.

Maar een bondscoach heeft gearriveerde vedetten slechts enkele weken bij elkaar. Dan heeft hij niet de tijd het systeem in te slijpen dat hij voor ogen heeft. Dan moet hij roeien met de riemen die hij heeft. Dat kan ook betekenen dat hij zijn visie 'geweld' aan moet doen. Niet echt een sterk punt van Louis.
Daarnaast heeft hij in het verleden Oranje niet kunnen kwalificeren omdat de spelers (door hem!) niet coachbaar waren. Tenminste dat is zijn verklaring. Hij faalde waar Rijkaard, Advocaat, van Basten, Hiddink en van Marwijk slaagden.
In dat daglicht is het gezwets te noemen om jezelf in de media beschikbaar te stellen als bondscoach voor Argentinie, Spanje, Italie of Brazilie.

tanger'73
12-03-10, 18:29
Voetbalinhoudelijk is de man niet op gezwets te betrappen. Succes heeft hij ook gehad. Echter wel met teams waar hij de tijd kreeg om te bouwen. Bij AZ duudre het bijna een jaar! Bij Bayern korter maar daar loopt ook iets meer talent rond. Als clubcoach een dikke voldoende.

Maar een bondscoach heeft gearriveerde vedetten slechts enkele weken bij elkaar. Dan heeft hij niet de tijd het systeem in te slijpen dat hij voor ogen heeft. Dan moet hij roeien met de riemen die hij heeft. Dat kan ook betekenen dat hij zijn visie 'geweld' aan moet doen. Niet echt een sterk punt van Louis.
Daarnaast heeft hij in het verleden Oranje niet kunnen kwalificeren omdat de spelers (door hem!) niet coachbaar waren. Tenminste dat is zijn verklaring. Hij faalde waar Rijkaard, Advocaat, van Basten, Hiddink en van Marwijk slaagden.
In dat daglicht is het gezwets te noemen om jezelf in de media beschikbaar te stellen als bondscoach voor Argentinie, Spanje, Italie of Brazilie.


'K denk je beschikbaar te stellen als bondscoach voor super voetbal landen als je zojuist opnoemt, dat geen gezwets is. Maar pure opportunisme en zakelijkheid, net als hiddink kenmerkt en daarmee groot succes heeft. Gezwets is pas wat iedereen over hem denkt en hij in de tussentijd toch topteams traint.

tanger'73
17-03-10, 16:14
Het team in het wit wordt getraind door Rinc.

YouTube- soccer video