PDA

Bekijk Volledige Versie : Tokkie PVV'er onbeschoft tegen Kamerlid Van Gent



Wizdom
11-03-10, 20:26
PVV'er onbeschoft tegen Kamerlid Van Gent
Uitgegeven: 11 maart 2010 21:10
Laatst gewijzigd: 11 maart 2010 21:10

AMSTERDAM – PVV'er Richard de Mos heeft woensdagavond in een debat in de Tweede Kamer GroenLinks-Kamerlid Ineke van Gent ernstig geschoffeerd.

© ANPTijdens het debat over klimaatonderzoek waren Van Gent en De Mos het niet eens over de aanpak van het klimaatprobleem en het stijgen van de zeespiegel.

Toen Van Gent de PVV verweet het probleem niet serieus te nemen liet De Mos zich verleiden tot de uitspraak: “we kunnen beter mevrouw Van Gent voor de dijk leggen, dan is het probleem gezien haar omvang beter opgelost.” (video)




Excuses

Tegenover NU.nl laat Van Gent weten dat De Mos inmiddels zijn excuses heeft aangeboden voor zijn opmerkingen.

“De Mos gedraagt zich als een voetballer die niet kan voetballen en dus maar gaat trappen. Het was een zielige vertoning”, aldus Van Gent.

“Hij heeft geprobeerd mij te kwetsen. Ik kan hem zeggen dat dat niet is gelukt.” De PVV was donderdag niet bereikbaar voor een reactie.

MaRiaH
11-03-10, 20:41
Tegen de PVV zou ik willen zeggen: verbeter de wereld, begin es bij jezelf! :hihi:

tanger'73
11-03-10, 20:44
Het is duidelijk gelukt om ook in de Kamer een weerspiegeling van het kroegenleven te manifesteren.

fisherman1969
11-03-10, 22:28
Het is duidelijk gelukt om ook in de Kamer een weerspiegeling van het kroegenleven te manifesteren.

Om deze opmerking ?
Nou ja het past niet in de tweede kamer.
Maar ik weet niet meer wie het was die ooit eens het toenmalige kamerlid E.Terpstra een bolvormig knolgewas noemde .
Er worden wel vaker (grappige ) opmerkingen gemakt ,maar ja nu is het een P.V.V lid dus meteen ff uitbuiten ,als of het HET Nieuws van de dag is !
op zich al iets om je te bescheuren. :hardlach:

tanger'73
11-03-10, 22:33
Om deze opmerking ?
Nou ja het past niet in de tweede kamer.
Maar ik weet niet meer wie het was die ooit eens het toenmalige kamerlid E.Terpstra een bolvormig knolgewas noemde .
Er worden wel vaker (grappige ) opmerkingen gemakt ,maar ja nu is het een P.V.V lid dus meteen ff uitbuiten ,als of het HET Nieuws van de dag is !
op zich al iets om je te bescheuren. :hardlach:


Zeg vind je de PVV en alles wat ze uitkramen thuishoren in de Kamer?

Wizdom
11-03-10, 22:34
Om deze opmerking ?
Nou ja het past niet in de tweede kamer.
Maar ik weet niet meer wie het was die ooit eens het toenmalige kamerlid E.Terpstra een bolvormig knolgewas noemde .
Er worden wel vaker (grappige ) opmerkingen gemakt ,maar ja nu is het een P.V.V lid dus meteen ff uitbuiten ,als of het HET Nieuws van de dag is !
op zich al iets om je te bescheuren. :hardlach:

Dit is overigens niet de eerste keer... De vorige keer heeft een beschonken PVV'er een barkeeper een knal uitgedeeld omdat deze niet wilde bijschenken... Kort van memorie?

tanger'73
11-03-10, 22:46
De Nederlandse Antillen op marktplaats in de uitverkoop zetten is zeker ook maar een incidentje?

MaRiaH
11-03-10, 22:54
De Nederlandse Antillen op marktplaats in de uitverkoop zetten is zeker ook maar een incidentje?

:haha:

Pizzaman
11-03-10, 22:57
Och, als je voor nazi wordt uitgemaakt, mag men iets terug verwachten.

BTW ik dacht er nog over om een euro te bieden, maar stel dat je 't hoogste bod hebt,
dan zit je d'r maar mooi mee.

tanger'73
11-03-10, 23:04
:haha:


Kroegentaal is tot ver in de Kamer doorgedrongen.

MaRiaH
11-03-10, 23:15
Kroegentaal is tot ver in de Kamer doorgedrongen.

Ja dat bedacht ik me net.

Wat een stijl had Hans van Mierlo. Daar kunnen ze niet tegenwoordig echt niet aan tippen!:aanwal:

tanger'73
11-03-10, 23:17
Ja dat bedacht ik me net.

Wat een stijl had Hans van Mierlo. Daar kunnen ze niet tegenwoordig echt niet aan tippen!:aanwal:


Alle eer aan deze minister van staat.

fisherman1969
11-03-10, 23:27
Zeg vind je de PVV en alles wat ze uitkramen thuishoren in de Kamer?

NEE zeker niet ik vond bepaalde opmerkingen en belediginegen veel verder gaan , en dat bedoel ik juist dit is niet te vergelijken !

fisherman1969
11-03-10, 23:34
Dit is overigens niet de eerste keer... De vorige keer heeft een beschonken PVV'er een barkeeper een knal uitgedeeld omdat deze niet wilde bijschenken... Kort van memorie?

GA FF GOOGELEN DAN KOM JE NOG WEL MEER TEGEN!
BEZOPEN ACHTER HET STUUR enz enz enz en toen was er nog geen P..V.V.

DIE KNAL WAS DAT IN DE TWEEDE KAMER ?? OF PRIVE .???

ER IS ALTIJD WELEEN STOK TE VINDEN OM EEN HOND TE SLAAN .
Maar verkozen tweede kamerleden vertolken het volk ,en hebben een voorbeeld fuctie , en dienen zich zo te gedragen.

tanger'73
11-03-10, 23:46
Dit is overigens niet de eerste keer... De vorige keer heeft een beschonken PVV'er een barkeeper een knal uitgedeeld omdat deze niet wilde bijschenken... Kort van memorie?



Men moet ook niet vergeten dat Wilders onlangs bij zijn overwinningsroes te Almere, heeft verklaart dat de PVV bezig is de rest van Nederland te veroveren. Die knakker speelt nog serieus met tinnen soldaatjes.

Soldim
12-03-10, 06:05
Och, als je voor nazi wordt uitgemaakt, mag men iets terug verwachten.

BTW ik dacht er nog over om een euro te bieden, maar stel dat je 't hoogste bod hebt,
dan zit je d'r maar mooi mee.

Wanneer is De Mos (of een van z'n handlangers) in de kamer, of in een van de kamr commisies voor nazi uitgemaakt?

Is dat nu het verschil niet willen begrijpen, of het verschil niet kunnen begrijpen?

Slinger
12-03-10, 06:22
Als je een dergelijke uitlating in de Kamer onbeschoft vindt, is het ernstig hypocriet om hier op het forum er steeds maar op los te schelden. Tanger en Wizdom, die kun je in je zak steken.

Soldim
12-03-10, 06:49
Als je een dergelijke uitlating in de Kamer onbeschoft vindt, is het ernstig hypocriet om hier op het forum er steeds maar op los te schelden. Tanger en Wizdom, die kun je in je zak steken.

D'r is natuurlijk wel een tikkeltje een verschil tussen de Kamer en dit forum ;)

Joesoef
12-03-10, 06:59
Toch wel opmerkelijk te noemen van een partij die zich kwaad maakt over vervaagde normen en waarden. Goed voorbeeld doet volgen, benieuwd naar de gevolgen van 35 PVVers in de 2e kamer.

naam
12-03-10, 07:23
Jongens jongens, ik vond hem wel leuk.
Ineens is iedereen hier van dat kan toch niet terwijl de prikkers hier er niet voor schromen anderen de huid vol te schelden en te bedreigen. Kilo's boter op het hoofd. En als je beledigd, niemand kan dat zoals de Engelsen.


YouTube- Britse eurohater Nigel Farage scheldt Van Rompuy de huid vol

Joesoef
12-03-10, 07:30
Jongens jongens, ik vond hem wel leuk.
Ineens is iedereen hier van dat kan toch niet terwijl de prikkers hier er niet voor schromen anderen de huid vol te schelden en te bedreigen. Kilo's boter op het hoofd. En als je beledigd, niemand kan dat zoals de Engelsen.


YouTube- Britse eurohater Nigel Farage scheldt Van Rompuy de huid vol (http://www.youtube.com/watch?v=LaOHkeF00XE)


Er zitten hier dan ook weinig politici die verkozen zijn en roepen dat ze het voorbeeld zijn van normen en waarden.

naam
12-03-10, 07:38
Er zitten hier dan ook weinig politici die verkozen zijn en roepen dat ze het voorbeeld zijn van normen en waarden.

De gebruikelijke normen en waarden gelden altijd voor anderen helaas.

Vergis je niet, andere politici van andere partijen zeggen zulke zaken ook, alleen zijn die inmiddels handiger in wanneer en tegen wie ze zoiets zeggen.

Als een PvdA'er of Groen Linkser het had gezegd was ie leuk geweest.

Joesoef
12-03-10, 07:52
De gebruikelijke normen en waarden gelden altijd voor anderen helaas.

Vergis je niet, andere politici van andere partijen zeggen zulke zaken ook, alleen zijn die inmiddels handiger in wanneer en tegen wie ze zoiets zeggen.

Als een PvdA'er of Groen Linkser het had gezegd was ie leuk geweest.



De PVV profileert zich nadrukkelijk als fatsoensrakkers, de partij die Nederland weer normen en waarden gaat bijbrengen.

naam
12-03-10, 07:56
De PVV profileert zich nadrukkelijk als fatsoensrakkers, de partij die Nederland weer normen en waarden gaat bijbrengen.

En nu voldoen ze niet meer aan dat beeld? Daar heb je zo'n uitspraak toch niet voor nodig. Het is gewoon te makkelijk om dit voorval pakken.

Joesoef
12-03-10, 08:08
En nu voldoen ze niet meer aan dat beeld? Daar heb je zo'n uitspraak toch niet voor nodig. Het is gewoon te makkelijk om dit voorval pakken.


Heb jij toevallig PVV gestemd?

Eke
12-03-10, 08:47
En nu voldoen ze niet meer aan dat beeld? Daar heb je zo'n uitspraak toch niet voor nodig. Het is gewoon te makkelijk om dit voorval pakken.


Je hebt gelijk. De Mos kon geen goed argument meer verzinnen....en speelde toen maar op de man /vrouw

ipv het maken van goede analyses van problemen en er oplossingen voor te bedenken.

...... dit las ik net op zijn CV op de PVVsite :



Niet alleen de maakbare mens en de maakbare maatschappij zijn een illusie, ook de maakbare natuur bestaat niet.


citaat Richard De Mos
http://www.kennislink.nl/system/files/000/015/771/medium/nederland_zonder_dijken.jpg





oeps..een maakbare natuur bestaat niet. Geen nood, dan pakt ie toch even de vrouwen om Nederland te beschermen :hihi:

papol
12-03-10, 09:05
...... dit las ik net op zijn CV op de PVVsite :

Niet alleen de maakbare mens en de maakbare maatschappij zijn een illusie, ook de maakbare natuur bestaat niet.

citaat Richard De Mos


oeps..een maakbare natuur bestaat niet. Geen nood, dan pakt ie toch even de vrouwen om Nederland te beschermen :hihi:

Maakbare natuur bestaat niet, dat heet cultiveren ...

met dijken/polders/kanalen kun je je beschermen tegen bepaalde natuursinvloeden


ps, je wijzigt sneller dan ik kan reageren ...

Eke
12-03-10, 10:48
Maakbare natuur bestaat niet, dat heet cultiveren ...

met dijken/polders/kanalen kun je je beschermen tegen bepaalde natuursinvloeden


ps, je wijzigt sneller dan ik kan reageren ...


citaat topicdraadje :

© ANPTijdens het debat over klimaatonderzoek waren Van Gent en De Mos het niet eens over de aanpak van het klimaatprobleem en het stijgen van de zeespiegel.

Papol, ik hield me in m'n reaktie aan de context :Mevrouw van Gent werd door De Mos weggezet als dijkverzwaring...platte humor.




Over zijn uitspraak : natuur is niet maakbaar. Daar koop je niets voor als bestuurder.Je zult zorgvuldig moeten (laten) kijken hoe het nu precies zit met de zeespiegelverhoging. Voor het geval dat de klimaatonderzoeken -na correctie en aanvulling- erop blijven wijzen dat er verhoogd moet worden is het te laat om geen plannen ontwikkeld te hebben !

:hihi: dat snel wijzigen..eerst denken, dan doen. 'k weet het wel...

super ick
12-03-10, 12:36
De Nederlandse Antillen op marktplaats in de uitverkoop zetten is zeker ook maar een incidentje?

Dhr Chavez heeft zojuist een bod uitgebracht op uw advertentie......

mark61
12-03-10, 13:27
Als je een dergelijke uitlating in de Kamer onbeschoft vindt, is het ernstig hypocriet om hier op het forum er steeds maar op los te schelden. Tanger en Wizdom, die kun je in je zak steken.

Je doet gewild dom, want zelfs jij begrijpt het verschil nog wel.

Next.

Slinger
12-03-10, 13:31
Je doet gewild dom, want zelfs jij begrijpt het verschil nog wel.

Next.

Er is helemaal geen verschil.

Soldim
12-03-10, 13:34
Er is helemaal geen verschil.

Die is duidelijk te dom om het te begrijpen -- niks nieuws natuurlijk voor de ingewijden.

tanger'73
12-03-10, 13:37
Als je een dergelijke uitlating in de Kamer onbeschoft vindt, is het ernstig hypocriet om hier op het forum er steeds maar op los te schelden. Tanger en Wizdom, die kun je in je zak steken.

Je moet nodig naar een psychiater, door wat er op een forum gebeurt te vergelijken met de Staten Generaal.

Slinger
12-03-10, 13:40
Je moet nodig naar een psychiater, door wat er op een forum gebeurt te vergelijken met de Staten Generaal.

Ik tel hier al minstens drie hypocrieten.

naam
12-03-10, 13:45
Heb jij toevallig PVV gestemd?

Neuh, ik heb niets met de PVV. Ik vind het zo klein en strohalmig om zoiets te pakken om te zeggen zie je wel zo zijn de PVV'ers.

Bovendien vind ik het best een grappige opmerking.

tanger'73
12-03-10, 13:45
Jongens jongens, ik vond hem wel leuk.
Ineens is iedereen hier van dat kan toch niet terwijl de prikkers hier er niet voor schromen anderen de huid vol te schelden en te bedreigen. Kilo's boter op het hoofd. En als je beledigd, niemand kan dat zoals de Engelsen.


YouTube- Britse eurohater Nigel Farage scheldt Van Rompuy de huid vol (http://www.youtube.com/watch?v=LaOHkeF00XE)

Mano a mano, niet zoals de PVV die laf vrouwen op het uiterlijk gaan zitten beledigen.

papol
12-03-10, 13:46
citaat topicdraadje :

© ANPTijdens het debat over klimaatonderzoek waren Van Gent en De Mos het niet eens over de aanpak van het klimaatprobleem en het stijgen van de zeespiegel.

Papol, ik hield me in m'n reaktie aan de context :Mevrouw van Gent werd door De Mos weggezet als dijkverzwaring...platte humor.




Over zijn uitspraak : natuur is niet maakbaar. Daar koop je niets voor als bestuurder.Je zult zorgvuldig moeten (laten) kijken hoe het nu precies zit met de zeespiegelverhoging. Voor het geval dat de klimaatonderzoeken -na correctie en aanvulling- erop blijven wijzen dat er verhoogd moet worden is het te laat om geen plannen ontwikkeld te hebben !

:hihi: dat snel wijzigen..eerst denken, dan doen. 'k weet het wel...

Eke, ik reageerde op je eerdere reactie waarbij je 'maakbare natuur' beschreef als polders, dijken en kanalen .... Helaas wijzigde je drie keer je bericht en ging de intentie enigzins verloren.

Och, en dat water komt er vast en zeker, hoe hoog de dijken ook staan.

tanger'73
12-03-10, 13:46
Ik tel hier al minstens drie hypocrieten.


Je mag tellen tot je een ons weegt, maar een forum is geen Kamer met een voorbeeldfunctie voor haar leden.

tanger'73
12-03-10, 13:48
En nu voldoen ze niet meer aan dat beeld? Daar heb je zo'n uitspraak toch niet voor nodig. Het is gewoon te makkelijk om dit voorval pakken.


Net zo makkelijk om alle vrouwen te beledigen, waaronder moslimvrouwen met een hoofddoek die te bestempelen als kopvod.

naam
12-03-10, 13:50
Mano a mano, niet zoals de PVV die laf vrouwen op het uiterlijk gaan zitten beledigen.

mano a mano?

Hij beledigt heel België als non-land.

Waarom ineens vrouwen? Het was er maar eentje toch.

tanger'73
12-03-10, 13:51
Je hebt gelijk. De Mos kon geen goed argument meer verzinnen....en speelde toen maar op de man /vrouw

ipv het maken van goede analyses van problemen en er oplossingen voor te bedenken.

...... dit las ik net op zijn CV op de PVVsite :



Niet alleen de maakbare mens en de maakbare maatschappij zijn een illusie, ook de maakbare natuur bestaat niet.


citaat Richard De Mos
http://www.kennislink.nl/system/files/000/015/771/medium/nederland_zonder_dijken.jpg





oeps..een maakbare natuur bestaat niet. Geen nood, dan pakt ie toch even de vrouwen om Nederland te beschermen :hihi:


Bij de PVV komen alle vrouwen er bekaaid vanaf.

naam
12-03-10, 13:51
Net zo makkelijk om alle vrouwen te beledigen, waaronder moslimvrouwen met een hoofddoek die te bestempelen als kopvod.

Dus gewoon doen wat den PVVer ook doet. Wat zij doen, kunnen wij ook hoor.

tanger'73
12-03-10, 13:53
mano a mano?

Hij beledigd heel België als non-land.

Waarom ineens vrouwen? Het was er maar eentje toch.

Dus toch niet persoonlijk zoals de PVV vaak doet en waarom valt de PVV alle moslimvrouwen aan?

tanger'73
12-03-10, 13:55
Dus gewoon doen wat den PVVer ook doet. Wat zij doen, kunnen wij ook hoor.


Wij zitten niet in de Kamer hoor, maar zo te zien aan de figuren die dankzij een deel van de bevolking diens drinkgelach in de Kamer voortzetten. Kan de hele Kamer naar de malle moer, wat mij betreft.

naam
12-03-10, 13:55
Dus toch niet persoonlijk zoals de PVV vaak doet en waarom valt de PVV alle moslimvrouwen aan?

Alle? Er zijn veel moslimvrouwen zonder hoofddoek. :student:

Slinger
12-03-10, 13:56
Je mag tellen tot je een ons weegt, maar een forum is geen Kamer met een voorbeeldfunctie voor haar leden.

Ik vind het niet zo'n ernstige opmerking.

Je kunt je afvragen of een Groen Linkskamerlid dat zo dik is wel geloofwaardig is. Een dikke VVD-er kan ik me goed voorstellen, maar een Groen Linkslid moet eigenlijk een voorbeeldfunctie hebben.

Ik heb hier overigens veel ergere uitspraken gezien, van jou meerdere keren. Daarom til ik niet zo zwaar aan je verontwaardiging.

tanger'73
12-03-10, 13:57
Alle? Er zijn veel moslimvrouwen zonder hoofddoek. :student:


Nou ook die beledigt hij door diens overtuiging achterlijk en wereldsvreemd te benoemen, naast dat ze de helft uit hun Koran moeten verscheuren.

tanger'73
12-03-10, 13:59
Ik vind het niet zo'n ernstige opmerking.

Je kunt je afvragen of een Groen Linkskamerlid dat zo dik is wel geloofwaardig is. Een dikke VVD-er kan ik me goed voorstellen, maar een Groen Linkslid moet eigenlijk een voorbeeldfunctie hebben.

Ik heb hier overigens veel ergere uitspraken gezien, van jou meerdere keren. Daarom til ik niet zo zwaar aan je verontwaardiging.


Dat is het ook niet, tis gewoon kroegentaal of dacht je dat het zinnig was wat de PVV allemaal uitkraamt? tis gewoon voortzetting van de kroeg naar de Kamer.

naam
12-03-10, 14:01
Nou ook die beledigt hij door diens overtuiging achterlijk en wereldsvreemd te benoemen, naast dat ze de helft uit hun Koran moeten verscheuren.

Ff terug naar de kern. Vond jij het nou werkelijk zo erg en schokkend wat ie zei?

tanger'73
12-03-10, 14:03
Ff terug naar de kern. Vond jij het nou werkelijk zo erg en schokkend wat ie zei?


Allerminst, tis wat ik al de ganse topic roep, kroegentaal! Wat voor ernstig is daaraan te beseffen?

naam
12-03-10, 14:05
Allerminst, tis wat ik al de ganse topic roep, kroegentaal! Wat voor ernstig is daaraan te beseffen?

Waar maakt iedereen hier zich nou zo druk om.

tanger'73
12-03-10, 14:08
Waar maakt iedereen hier zich nou zo druk om.


Weet ik veel, die PVV moet het allemaal zelf weten. 'K constateer alleen maar dat de PVV de Kamer als verlengstuk van de kroeg heeft gemaakt, dankzij steun van collega kroegenlopers. Moeten ze allemaal lekker zelf weten, ze doen maar.

Slinger
12-03-10, 14:09
Dat is het ook niet, tis gewoon kroegentaal of dacht je dat het zinnig was wat de PVV allemaal uitkraamt? tis gewoon voortzetting van de kroeg naar de Kamer.

Er is wel meer niet zinnig wat in de Tweede Kamer of elders wordt uitgekraamd. en heus niet alleen van de PVV.

tanger'73
12-03-10, 14:10
Er is wel meer niet zinnig wat in de Tweede Kamer of elders wordt uitgekraamd. en heus niet alleen van de PVV.


De PVV is de kampioen van de onzinnigheid, of denk je dat anderen de PVV daarin kunnen evenaren?

Umarvlie
12-03-10, 14:12
Zijn 2e kamerleden vertegenwoordigers van hun kiezers of moeten die kiezers hun volgen?

In het geval van het eerste denk ik dat er niets mis was met een dergelijke uitspraak, die zouden de meeste kiezers ook gedaan kunnen hebben en dus worden ze door een 2e kamerlid als de Mos uitsktekend vertegenwoordigt.

knuppeltje
12-03-10, 14:18
Umarvlie;4287889]dus worden ze door een 2e kamerlid als de Mos uitsktekend vertegenwoordigt.

Jij bent net zo knetter als de Mos. Die klojo mag blij zijn dat zijn kiezers nog minder verstand hebben dan hij en graag besodemieterd willen worden, anders hadden ze nooit op de PVV gestemd.

tanger'73
12-03-10, 14:18
Zijn 2e kamerleden vertegenwoordigers van hun kiezers of moeten die kiezers hun volgen?

In het geval van het eerste denk ik dat er niets mis was met een dergelijke uitspraak, die zouden de meeste kiezers ook gedaan kunnen hebben en dus worden ze door een 2e kamerlid als de Mos uitsktekend vertegenwoordigt.

tis nu nog even wachten totdat de PVV in navolging van hun kiezers tweedekamerleden met een moslimachtergrond uit de Kamer te verdrijven.

Umarvlie
12-03-10, 14:25
Jij bent net zo knetter als de Mos

Dus als ik het goed begrijp wil jij niet dat de partij waar jij op stemt jou vertegenwoordigt? Wie is hier nu knetter?

knuppeltje
12-03-10, 14:29
Umarvlie;4287919] Wie is hier nu knetter?

Jij en al diegene die hopen dat met dat stel malloten de hele politiek ten goede gaat veranderen.

Umarvlie
12-03-10, 14:30
Jij en al diegene die hopen dat met dat stel malloten de hele politiek ten goede gaat veranderen.

Waar heb ik gesteld dat ik op de Mos of PVV zou stemmen? Ik zou zeggen lees nog eens goed en denk eens na.

knuppeltje
12-03-10, 14:33
Umarvlie;4287935]Waar heb ik gesteld dat ik op de Mos of PVV zou stemmen? Ik zou zeggen lees nog eens goed en denk eens na.

Die deed zeker zeer. :)

Soldim
12-03-10, 14:37
Dus als ik het goed begrijp wil jij niet dat de partij waar jij op stemt jou vertegenwoordigt?

Ik verwacht van iemand waarop ik stem dat hij/zij mij op een waardige en professionele manier vertegenwoordigd, en met op controleerbare feiten gebaseerde argumenten zijn/haar standpunt naar voren brengt.

Als je genoegen neemt met vertegenwoordigers die met dom geschreeuw en gescheld hun gelijk denken te bewerkstelligen, tsja, dan moet je daar vooral op stemmen.

tanger'73
12-03-10, 14:41
Ik verwacht van iemand waarop ik stem dat hij/zij mij op een waardige en professionele manier vertegenwoordigd, en met op controleerbare feiten gebaseerde argumenten zijn/haar standpunt naar voren brengt.

Als je genoegen neemt met vertegenwoordigers die met dom geschreeuw en gescheld hun gelijk denken te bewerkstelligen, tsja, dan moet je daar vooral op stemmen.


Exact, destijds was het nog een soorte van beroep. Nu kan je als kiezer zelf in de Kamer gaan zitten om je op de gekste manieren te uiten.

naam
12-03-10, 14:42
Ik verwacht van iemand waarop ik stem dat hij/zij mij op een waardige en professionele manier vertegenwoordigd, en met op controleerbare feiten gebaseerde argumenten zijn/haar standpunt naar voren brengt.



Jij denkt dat PVV stemmers zo denken? :stout:

Je verwacht veel, maar is dat ook realistisch?

Umarvlie
12-03-10, 14:42
Die deed zeker zeer. :)

Als je mij niet wil begrijpen ook goed hoor.

knuppeltje
12-03-10, 14:44
Soldim;4287954]Ik verwacht van iemand waarop ik stem dat hij/zij mij op een waardige en professionele manier vertegenwoordigd, en met op controleerbare feiten gebaseerde argumenten zijn/haar standpunt naar voren brengt.

Als je genoegen neemt met vertegenwoordigers die met dom geschreeuw en gescheld hun gelijk denken te bewerkstelligen, tsja, dan moet je daar vooral op stemmen.

Zo is dat.

Umarvlie
12-03-10, 14:44
Ik verwacht van iemand waarop ik stem dat hij/zij mij op een waardige en professionele manier vertegenwoordigd, en met op controleerbare feiten gebaseerde argumenten zijn/haar standpunt naar voren brengt.

Jij hebt jouw verwachtingen, en de PVV stemmers hun verwachtingen, ieder hun meug.


Als je genoegen neemt met vertegenwoordigers die met dom geschreeuw en gescheld hun gelijk denken te bewerkstelligen, tsja, dan moet je daar vooral op stemmen.

En dat doen ze dan ook ...

knuppeltje
12-03-10, 14:47
Umarvlie;4287980]de PVV stemmers hun verwachtingen

Noem het maar dromen, zit je dichter in de buurt.

Eke
12-03-10, 17:23
.... Helaas wijzigde je drie keer je bericht en ging de intentie enigzins verloren.

Och, en dat water komt er vast en zeker, hoe hoog de dijken ook staan.

Vervelend voor je, Papol. Heb je net een reaktie geschreven ,dan kan ie in de prullenbak...

Opmerking 2 van je : Dus.......?

Eke
12-03-10, 17:56
Bij de PVV komen alle vrouwen er bekaaid vanaf.

En hoewel de helft van de kiezers vrouw is, is er maar 1 vrouw om op te stemmen bij de PVV. 1 maar, Tanger.Eentje.

tanger'73
12-03-10, 18:32
En hoewel de helft van de kiezers vrouw is, is er maar 1 vrouw om op te stemmen bij de PVV. 1 maar, Tanger.Eentje.

Dat bedoel ik maar en die ene vrouw is bovendien niet goed wijs om zich in dat vrouwonvriendelijke milieu te begeven.

Pizzaman
12-03-10, 19:00
En hoewel de helft van de kiezers vrouw is, is er maar 1 vrouw om op te stemmen bij de PVV. 1 maar, Tanger.Eentje.

...eh, da's wel 10.000x meer dan bij de SGP. ;)

fisherman1969
12-03-10, 20:47
Neuh, ik heb niets met de PVV. Ik vind het zo klein en strohalmig om zoiets te pakken om te zeggen zie je wel zo zijn de PVV'ers.

Bovendien vind ik het best een grappige opmerking.

Ja precies zo denk ik er ook over,als een ander het had gezegd was er echt geen topic over gekomen !;)

Joesoef
13-03-10, 07:30
Ja precies zo denk ik er ook over,als een ander het had gezegd was er echt geen topic over gekomen !;)


Dus als de een het niet zo nauw neemt met waarden en normen dan hoeft de ander het ook niet te doen. Dat is nu precies het probleem in deze maatschappij.

Genoeg integere politici die zich niet laten verleiden.

Eke
13-03-10, 10:35
...eh, da's wel 10.000x meer dan bij de SGP. ;)


Hoe belangrijk vind je het eigenlijk ? Maakt het jou wat uit of de helft van de bevolking 'mee mag doen' ?

Tja, ik ben niet zo fanatiek eigenlijk, maar ik denk dat er wel veel kwaliteiten beschikbaar zijn in vrouwen. Waarom zou je die niet gebruiken ?



Het is toch jammer dat de PVV op vrouwenzaken zoveel wil bezuinigen.

Een hele hoop vrouwen zijn prima in staat een plek in te nemen en bij te dragen,

maar vrouwen in Blijfvanmijnlijfhuizen, vrouwen die geisoleerd leven, vrouwen die van de vrijheid willen genieten door een hoofddoek te mogen dragen---als ze dat willen ! ik ben tegen plicht--
hebben het nakijken als de PVV haar zin krijgt.

Kleine dingen met grote gevolgen .

Pizzaman
13-03-10, 11:37
Ik vind het voor geen meter belangrijk dat vrouwen 50/50 vertegenwoordigd zouden zijn.
In mijn eigen 'line of work' vind je veel meer vrouwen.

Maar ook eenheleboel die er een tijdje tussenuitgaan, om bijvoorbeeld te genieten van kinderene krijgen en opvoeden.

Ik vind het allemaal zo ontzettend verkrampt. Zou een vrouw niet mogen beslissine dat zij kinderen wil, en daar haar tijd aan wil besteden?
Verplicht naar de pre-embryonale opvang, enzovoorts?
Veel vrouwen willen dat niet, en ik geef ze groot gelijk.
Ikzelf ben het ook een stuk rustiger aan gaan doen toen de kids geboren werden.

Natuurlijk zijn mannen en vrouwen GELIJKWAARDIG.
Er zijn echter oo verschillen. Niet verkrampt over doen, maar van genieten.

MaRiaH
13-03-10, 12:43
Ik verwacht van iemand waarop ik stem dat hij/zij mij op een waardige en professionele manier vertegenwoordigd, en met op controleerbare feiten gebaseerde argumenten zijn/haar standpunt naar voren brengt.

Als je genoegen neemt met vertegenwoordigers die met dom geschreeuw en gescheld hun gelijk denken te bewerkstelligen, tsja, dan moet je daar vooral op stemmen.

idem en daar wil ik nog aan toevoegen dat ze een voorbeeldfunctie hebben en op fatsoenlijk wijze een debat moeten voeren ipv met populistisch taalgebruik dat op de man wordt gespeeld.
Ik vind het kinderachtig en onprofessioneel.

MaRiaH
13-03-10, 12:44
Dus als de een het niet zo nauw neemt met waarden en normen dan hoeft de ander het ook niet te doen. Dat is nu precies het probleem in deze maatschappij.

Genoeg integere politici die zich niet laten verleiden.

Exactemente! :)

Eke
13-03-10, 14:28
Niet verkrampt over doen, maar van genieten.

Genieten is heeel belangrijk.....

Maar je zwenkt weg van de PVV en diens houding t.a.v. vrouwen.

John2
13-03-10, 14:37
Toch wel opmerkelijk te noemen van een partij die zich kwaad maakt over vervaagde normen en waarden. Goed voorbeeld doet volgen, benieuwd naar de gevolgen van 35 PVVers in de 2e kamer.
Misschien dat er dan ook tegenstanders verdwijnen? :hihi:

tanger'73
13-03-10, 17:21
idem en daar wil ik nog aan toevoegen dat ze een voorbeeldfunctie hebben en op fatsoenlijk wijze een debat moeten voeren ipv met populistisch taalgebruik dat op de man wordt gespeeld.
Ik vind het kinderachtig en onprofessioneel.



Het beroep met aanzien wat het eenmaal was, is hiermee en met dergelijke fratsen meer, pertinent te grabbel gegooid. Zelfs top politici beginnen zich steeds meer te bedenken of het nog de moeite waard is om deel te nemen aan dat circus.

Wizdom
13-03-10, 17:24
Het beroep met aanzien wat het eenmaal was, is hiermee en met dergelijke fratsen meer, pertinent te grabbel gegooid. Zelfs top politici beginnen zich steeds meer te bedenken of het nog de moeite waard is om deel te nemen aan dat circus.

Als het zo door gaat zorgen die tokkies ervoor dat we hier in notime Zimbabwaanse toestanden hebben...

De heer Wilders heeft al getoond dat hij niet onder doet voor Mugabe....

tanger'73
13-03-10, 17:37
Als het zo door gaat zorgen die tokkies ervoor dat we hier in notime Zimbabwaanse toestanden hebben...

De heer Wilders heeft al getoond dat hij niet onder doet voor Mugabe....


En met Wilders als mogelijk premier, kan je Nederland helemaal opdoeken en supermarkten leegroven. Doordat hij in de praktijk heeft bewezen elke staatshoofd die hij niet zint ondiplomatiek aan gort te schelden inclusief diens volk. Verdwaasde psychopaat en mensen staan er niet eens bij stil. Dat is echt allang niet meer slim te noemen wat tie doet.

tanger'73
15-03-10, 16:58
Godsamme, de PVV wil naast hoofddoeken nu ook Arabische cijfers op scholen verbieden. Voortaan dus maar onze hele wereldeconomie met andere instrumenten aanduiden.

tanger'73
15-03-10, 17:16
Godsamme, de PVV wil naast hoofddoeken nu ook Arabische cijfers op scholen verbieden. Voortaan dus maar onze hele wereldeconomie met andere instrumenten aanduiden.

Binnenkort wordt de verkiezingswinst van de PVV speciaal voor deze gelegenheid in romeinse cijfers uitgedrukt. Ben zelf benieuwd of Wilders al Arabische cijfers uit zijn leventje heeft gebannen en erop staat om zelfs op het bonnetje bij de super romeins (dat overigens zelf geen Nederlands is) te eisen?

tanger'73
15-03-10, 17:22
Binnenkort wordt de verkiezingswinst van de PVV speciaal voor deze gelegenheid in romeinse cijfers uitgedrukt. Ben zelf benieuwd of Wilders al Arabische cijfers uit zijn leventje heeft gebannen en erop staat om zelfs op het bonnetje bij de super romeins (dat overigens zelf geen Nederlands is) te eisen?



intussen ben je zogenaamd niet bevoegd om de betreffende url in te zien. Zeker bij nader inzien, door Wilders snel verwijdert? Overigens zie ik ze het wel doen, want het past precies in de lijn van de PVV dergelijke fratsen.

Danablue
15-03-10, 17:28
intussen ben je zogenaamd niet bevoegd om de betreffende url in te zien. Zeker bij nader inzien, door Wilders snel verwijdert? Overigens zie ik ze het wel doen, want het past precies in de lijn van de PVV dergelijke fratsen.

Welke hacker zou dat gedaan hebben? Wel een goeie grap.
De meeste PVV ers weten waarschijnlijk niet eens dat onze cijfers via het
Arabisch tot ons zijn gekomen.

tanger'73
15-03-10, 17:37
Welke hacker zou dat gedaan hebben? Wel een goeie grap.
De meeste PVV ers weten waarschijnlijk niet eens dat onze cijfers via het
Arabisch tot ons zijn gekomen.


Maroc.nl leden moet je zeker niet onderschatten, want sommigen weten op treffende en actuele wijze iets los te maken. :haha:

Pizzaman
15-03-10, 18:33
Welke hacker zou dat gedaan hebben? Wel een goeie grap.
De meeste PVV ers weten waarschijnlijk niet eens dat onze cijfers via het
Arabisch tot ons zijn gekomen.

Deze PVV-er weet dat wel. ;)

Maar ik betwijfel dan weer of sommigen hier begrijpen dat het inderdaad een geintje is :D

TonH
15-03-10, 20:44
Godsamme, de PVV wil naast hoofddoeken nu ook Arabische cijfers op scholen verbieden. Voortaan dus maar onze hele wereldeconomie met andere instrumenten aanduiden.

Je bedoelt dat hij de Hindu cijfers wil verbieden? http://en.wikipedia.org/wiki/Arabic_numerals ;)

tanger'73
15-03-10, 20:50
Je bedoelt dat hij de Hindu cijfers wil verbieden? http://en.wikipedia.org/wiki/Arabic_numerals ;)


yep, tis allemaal gedeelde smart, halve smart. Maar het cijfer nul was een doorbraak van jewelste, evenals hogere wiskunde Algebra. Maar ik neem aan dat men vooral naar Arabische cijfers wijst, doordat het woord cijfer uit het Arabisch is ontleend.

TonH
15-03-10, 20:54
yep, tis allemaal gedeelde smart, halve smart. Maar het cijfer nul was een doorbraak van jewelste, evenals hogere wiskunde Algebra. Maar ik neem aan dat men vooral naar Arabische cijfers wijst, doordat het woord cijfer uit het Arabisch is ontleend.

De verklaring dat men het in Europa en de rest van het 'westen' heeft over Arabische cijfers omdat die dingen via Noord-Afrika het Middeleeuwse Europa zijn binnen gekomen, snijdt volgens mij meer hout.

tanger'73
15-03-10, 20:57
De verklaring dat men het in Europa en de rest van het 'westen' heeft over Arabische cijfers omdat die dingen via Noord-Afrika het Middeleeuwse Europa zijn binnen gekomen, snijdt volgens mij meer hout.

Dat is het ook, in Noord-Afrika vooral ten tijde van diens islamisering is onze huidige numerieke stelsel verder verfijnd en op den duur kant en klaar door Europa overgenomen.

TonH
15-03-10, 21:24
Dat is het ook, in Noord-Afrika vooral ten tijde van diens islamisering is onze huidige numerieke stelsel verder verfijnd en op den duur kant en klaar door Europa overgenomen.

Ach, als het beestje maar een naam heeft, toch? Arabische cijfers, Grieks boekhouden... :)

tanger'73
15-03-10, 21:34
Ach, als het beestje maar een naam heeft, toch? Arabische cijfers, Grieks boekhouden... :)

Juist en voor alle duidelijkheid benoem ik ook het beest voor eens en altijd: "the hindu-arabic numeral system (base 10) reaches Europe in the 11th century, via the lberian Peninsula through spanisch muslims, the Moors, together with knowledge of astronomy and instruments like the astrolabe (navigatie), first imported bij Gerbert of Aurillac. For this reason, the numerals came to be know in Europe as 'Arabic numerals".

TonH
15-03-10, 21:41
via the lberian Peninsula through spanisch muslims, the Moors

Aaaarghhhh! Het zouden dus eigenlijk de Maroc numerals moeten heten! Als Wilders DIT hoort! :maf2: