PDA

Bekijk Volledige Versie : Hooligan Wilders beschadigt Nederland, 75% inkomsten Nederland uit buitenland...



Wizdom
13-03-10, 12:43
'Wilders beschadigt Nederland'

Uitgegeven: 13 maart 2010 07:48
Laatst gewijzigd: 13 maart 2010 11:45

AMSTERDAM - Werkgeversvoorman Bernard Wientjes vindt dat Geert Wilders Nederland ''op een geweldige manier'' beschadigt.
De voorzitter van ondernemersorganisatie VNO-NCW brengt dat naar voren in een interview met de Volkskrant van zaterdag.

Wientjes over de PVV-leider: ''Zoals hij zichzelf laatst in Londen presenteerde als toekomstig premier van Nederland en vervolgens de Turkse premier Erdogan uitschold. Dat is ongehoord. De Engelse pers was diep geschokt over de die vertoning, die de hele wereld overging.''




Gevaar

Uit het vraaggesprek blijkt dat Wientjes Wilders als een gevaar ziet voor Nederland en de Nederlandse economie.

''Ja, echt. Niet alleen voor het bedrijfsleven, maar voor heel Nederland. Want driekwart van wat we verdienen komt uit het buitenland. Dat verdienen we in het buitenland. Daar komen onze welvaart en en onze goede voorzieningen vandaan.''


Democratie

Toch zal VNO-NCW met elk kabinet zaken doen, ook als daar de PVV in zit. ''Dat is democratie. Lobby is ons vak. Maar een kabinet met Wilders of de PVV, dat zal Nederland niet meemaken. Toch?'', zegt de werkgeversvoorman.

Volgens Wientjes is er de afgelopen jaren iets ''vreselijk fout'' gegaan met de integratie. ''Uit die fout is de beweging van Wilders ontstaan.''


Niet onder de indruk

Wilders is 'totaal niet onder de indruk' van de mening van Wientjes. De PVV'er zegt dat het aanpakken van massa-immigratie, criminaliteit en hoge belastingen Nederland juist sterker maakt 'en daar staat de PVV voor'.

''Wientjes vertegenwoordigt de werkgevers van Nederland niet. Hij overlegt vooral in de papieren bureaucratische werkelijkheid van de SER en de Stichting van de Arbeid, vanuit zijn comfortabele vergaderstoel.''


Sympathiek

''Enorm veel burgers en ondernemers vinden de PVV en onze oplossingen sympathiek en nodig voor Nederland. Wientjes en zijn semi-ambtenarenclubje veranderen daar geen jota aan.''

© ANP

John2
13-03-10, 13:46
'Wilders beschadigt Nederland'

Uitgegeven: 13 maart 2010 07:48
Laatst gewijzigd: 13 maart 2010 11:45


''Ja, echt. Niet alleen voor het bedrijfsleven, maar voor heel Nederland. Want driekwart van wat we verdienen komt uit het buitenland. Dat verdienen we in het buitenland. Daar komen onze welvaart en en onze goede voorzieningen vandaan.''
© ANP

75% verdienen we in het buitenland???
Dat zou dus inhouden dat onze economie wordt gesteund door 75% export buiten de europesche gemeenschap.
En dit terwijl de overheid juist stelt dat we de laatste jaren meer importeren dan exporteren.

Pizzaman
14-03-10, 16:32
75% verdienen we in het buitenland???
Dat zou dus inhouden dat onze economie wordt gesteund door 75% export buiten de europesche gemeenschap.
En dit terwijl de overheid juist stelt dat we de laatste jaren meer importeren dan exporteren.

Jaaaa let op, we bestaan door het Buitenland, dat is heilig voor deze baantjesjagers.

In de jaren 70 hebben ze DAF naar de kloten geholpen, daarna Philips, nu is men bezig met de energiemaatschappijen (al het Gronings aardgas is al verkocht alleen wij weten het nog niet).
De hele kliek is pas tevreden wanneer we allemaal als slaaf werken, zolang zij maar met hun reet op het pluche kunnen zitten.

VOC-mentaliteit? Welnee, hoe kom je erbij.

Bernhard was dan tenminste nog eerlijk:
die Lockheeds zijn goed genoeg, even goedkoop en dan zit ik er tenmiste ook warmpjes bij.

John2
14-03-10, 16:38
Jaaaa let op, we bestaan door het Buitenland, dat is heilig voor deze baantjesjagers.

In de jaren 70 hebben ze DAF naar de kloten geholpen, daarna Philips, nu is men bezig met de energiemaatschappijen (al het Gronings aardgas is al verkocht alleen wij weten het nog niet).
De hele kliek is pas tevreden wanneer we allemaal als slaaf werken, zolang zij maar met hun reet op het pluche kunnen zitten.

VOC-mentaliteit? Welnee, hoe kom je erbij.

Bernhard was dan tenminste nog eerlijk:
die Lockheeds zijn goed genoeg, even goedkoop en dan zit ik er tenmiste ook warmpjes bij.

Ik denk dat ze bedoelen dat 75% van de bevolking is weggetrokken uit nederland en werkt in het buitenland daardoor....:hihi:

The_Grand_Wazoo
14-03-10, 16:54
Jaaaa let op, we bestaan door het Buitenland, dat is heilig voor deze baantjesjagers.

In de jaren 70 hebben ze DAF naar de kloten geholpen, daarna Philips, nu is men bezig met de energiemaatschappijen (al het Gronings aardgas is al verkocht alleen wij weten het nog niet).
De hele kliek is pas tevreden wanneer we allemaal als slaaf werken, zolang zij maar met hun reet op het pluche kunnen zitten.

VOC-mentaliteit? Welnee, hoe kom je erbij.

Bernhard was dan tenminste nog eerlijk:
die Lockheeds zijn goed genoeg, even goedkoop en dan zit ik er tenmiste ook warmpjes bij.

Ze hebben DAF naar de kloten geholpen ... daarna Philips, nu is men ...

Namen rugnummers graag. Over welk perfide menstype heb je het? De walgelijke eeuwige jood? De wanstaltige zakkenvullende politicus, de hypocrite en islamitische kut Marokkaan, de linkse elite, of de geborneerde PVV-stemmer?
Graag iets concreter uitdrukken als je dergelijke beschuldigingen uitkraait. Zou overigens ook wel graag willen weten hoe al dit vreselijks dan wel tot stand is gebracht. Beetje argumenten in plaats van vrijblijvend geleuter. Ik weet dat je de grote Geert aanhangt, maar dan hoef je nog niet zijn gemakzucht over te nemen.

mark61
14-03-10, 17:51
Jaaaa let op, we bestaan door het Buitenland, dat is heilig voor deze baantjesjagers.

In de jaren 70 hebben ze DAF naar de kloten geholpen, daarna Philips, nu is men bezig met de energiemaatschappijen (al het Gronings aardgas is al verkocht alleen wij weten het nog niet).
De hele kliek is pas tevreden wanneer we allemaal als slaaf werken, zolang zij maar met hun reet op het pluche kunnen zitten.

VOC-mentaliteit? Welnee, hoe kom je erbij.

Bernhard was dan tenminste nog eerlijk:
die Lockheeds zijn goed genoeg, even goedkoop en dan zit ik er tenmiste ook warmpjes bij.

Waar gaat dit nou allemaal over? Philips en DAF bestaan nog allebei. DAF verkocht personenauto's die niemand wilde hebben en vertilde zich vervolgens aan de overname van British Leyland. Wat brabbel je toch allemaal?

Dat gas had niet verkocht moeten worden, gewoon in de grond laten zitten?

John2
15-03-10, 11:35
Waar gaat dit nou allemaal over? Philips en DAF bestaan nog allebei. DAF verkocht personenauto's die niemand wilde hebben en vertilde zich vervolgens aan de overname van British Leyland. Wat brabbel je toch allemaal?

Dat gas had niet verkocht moeten worden, gewoon in de grond laten zitten?

Psst je maakt een klein foutje mark.

DAF trucks nam Leyland over en bestaat nog steeds.......
Maar de DAF personenwagen werd overgenomen door Volvo en destijds uitgekleed.

mark61
15-03-10, 11:50
Psst je maakt een klein foutje mark.

DAF trucks nam Leyland over en bestaat nog steeds.......
Maar de DAF personenwagen werd overgenomen door Volvo en destijds uitgekleed.

Je moet al mijn posts lezen.

Mark
15-03-10, 12:34
75% verdienen we in het buitenland???
Dat zou dus inhouden dat onze economie wordt gesteund door 75% export buiten de europesche gemeenschap.
En dit terwijl de overheid juist stelt dat we de laatste jaren meer importeren dan exporteren.

Veel van deze "export" is eerst via Rotterdam geimporteerd, op die manier zijn we na Duitsland de grootste exporteur van europa.

Uiteraard doen we voornamelijk zaken binnen de EU. De landen die mogelijk reageren op Wilders zitten in het midden oosten en betreft een minimaal % van onze export.

Uiteraard zou het wel naar zijn als je in een soort positie komt a la Oostenrijk in de jaren 80 met Waldheim. Maar goed toon ons een west europees land aan waar geen beweging a la Wilders aan de weg timmert.

fisherman1969
15-03-10, 12:58
'Wilders beschadigt Nederland'

Uitgegeven: 13 maart 2010 07:48
Laatst gewijzigd: 13 maart 2010 11:45

AMST vindt dat Geert Wilders Nederland ''op een geweldige manier'' beschadigt.
De voorzitter van ondernemersorganisatie VNO-NCW brengt dat naar voren in een interview met de Volkskrant van zaterdag.

Wientjes over de PVV-leider: ''Zoals hij zichzelf laatst in Londen presenteerde als toekomstig premier van Nederland en vervolgens de Turkse premier Erdogan uitschold. Dat is ongehoord. De Engelse pers was diep geschokt over de die vertoning, die de hele wereld overging.''




Gevaar

Uit het vraaggesprek blijkt dat Wientjes Wilders als een gevaar ziet voor Nederland en de Nederlandse economie.

''Ja, echt. Niet alleen voor het bedrijfsleven, maar voor heel Nederland. Want driekwart van wat we verdienen komt uit het buitenland. Dat verdienen we in het buitenland. Daar komen onze welvaart en en onze goede voorzieningen vandaan.''


Democratie

Toch zal VNO-NCW met elk kabinet zaken doen, ook als daar de PVV in zit. ''Dat is democratie. Lobby is ons vak. Maar een kabinet met Wilders of de PVV, dat zal Nederland niet meemaken. Toch?'', zegt de werkgeversvoorman.

Volgens Wientjes is er de afgelopen jaren iets ''vreselijk fout'' gegaan met de integratie. ''Uit die fout is de beweging van Wilders ontstaan.''


Niet onder de indruk

Wilders is 'totaal niet onder de indruk' van de mening van Wientjes. De PVV'er zegt dat het aanpakken van massa-immigratie, criminaliteit en hoge belastingen Nederland juist sterker maakt 'en daar staat de PVV voor'.

''Wientjes vertegenwoordigt de werkgevers van Nederland niet. Hij overlegt vooral in de papieren bureaucratische werkelijkheid van de SER en de Stichting van de Arbeid, vanuit zijn comfortabele vergaderstoel.''


Sympathiek

''Enorm veel burgers en ondernemers vinden de PVV en onze oplossingen sympathiek en nodig voor Nederland. Wientjes en zijn semi-ambtenarenclubje veranderen daar geen jota aan.''

© ANP

Van pure onmacht noem je Wilders een Hooligan !
Idioot kijk eerst eens wat een hooligan is , bij mijn weten valt Wilders er niet onder.
Mijn raad beheers je haat , je krijst en schreeuwt terwijl je zelf geen haar beter bent !gewoon een ordinaire gladjanus , met een eigenschap die Wilders en jij gemeen hebben nl : het onnodig iemand van valse beschuldigingen voor zien !! heb G.W nog nooit bij voetballen gezien:fpotver:

Net zo als die ander illustere voorganger van Werkgeversvoorman Bernard Wientjes , laat hem z,n bek houden , herinner je KOK nog ?? die heeft z,n zakken gevuld over de rug van de werknemers!! man la me niet lachen.

Je bent zelf een hooligan MET EN VOORKEUR VOOR GOOI EN SMIJT WERK !
p.s leugens bestrijd je niet met leugens !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooliganisme
doei de grtjs

The_Grand_Wazoo
15-03-10, 13:59
Van pure onmacht noem je Wilders een Hooligan !
Idioot kijk eerst eens wat een hooligan is , bij mijn weten valt Wilders er niet onder.
Mijn raad beheers je haat , je krijst en schreeuwt terwijl je zelf geen haar beter bent !gewoon een ordinaire gladjanus , met een eigenschap die Wilders en jij gemeen hebben nl : het onnodig iemand van valse beschuldigingen voor zien !! heb G.W nog nooit bij voetballen gezien:fpotver:

Net zo als die ander illustere voorganger van Werkgeversvoorman Bernard Wientjes , laat hem z,n bek houden , herinner je KOK nog ?? die heeft z,n zakken gevuld over de rug van de werknemers!! man la me niet lachen.

Je bent zelf een hooligan MET EN VOORKEUR VOOR GOOI EN SMIJT WERK !
p.s leugens bestrijd je niet met leugens !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooliganisme
doei de grtjs

Alweer zo'n rare, volstrekt niet ter zake doende reactie.

Beetje raar om mensen erop te wijzen dat zij 'krijsen en schreeuwen', maar je zelf wel teksten als 'Wientjes ' die 'zijn bek moeten houden' veroorlooft.
Waarom zou trouwens Wientjes zijn bek moeten dicht houden. Het leek mij een vrij redelijke reactie op een uitermate beschamende vertoning. Voor de goede orde: Nederlanders staan internationaal bekend als botterikken. Als Nederlanders iemand bot vinden, ga er dan maar van uit dat die persoon door andere nationaliteiten als onbeschoft zal worden gekenschetst.

Tenslotte: wat heeft Kok hier nou weer mee te maken? En waarom zou een oordeel over het gedrag van oud-politicus Kok na zijn terugtreden uit de actieve politiek, het oordeel over een politicus die nu actief is (voor een geheel andere partij), beinvloeden?

Pizzaman
15-03-10, 14:05
Voor de goede orde: Nederlanders staan internationaal bekend als botterikken. Als Nederlanders iemand bot vinden, ga er dan maar van uit dat die persoon door andere nationaliteiten als onbeschoft zal worden gekenschetst.

BEDANKT, ik had al jaren niet meer in m'n broek gepist van de lach.
Ons polderkletsgezelschap staat bekend als botterikken :hihi:

BTW Kok is inderdaad net zo'n gluiperige centenpulker als Wientjes.
Alleen deed Kok het tot nog toe beter, hij heeft zelf een kwartje naar 'm vernoemd gekregen. :maf2:

Pizzaman
15-03-10, 14:05
Je moet al mijn posts lezen.

Ik denk dat menigeen aan enkele posts genoeg heeft om te bezien hoe jij er in staat.

Soldim
15-03-10, 14:41
BEDANKT, ik had al jaren niet meer in m'n broek gepist van de lach.
Ons polderkletsgezelschap staat bekend als botterikken :hihi:


Zeker -- en dat heeft niet met de resultaten van communicatie te maken maar met de wijze.

The_Grand_Wazoo
15-03-10, 15:40
BEDANKT, ik had al jaren niet meer in m'n broek gepist van de lach.
Ons polderkletsgezelschap staat bekend als botterikken :hihi:



Ons polderkletsgezelschap staat inderdaad bekend als botterikken. Bekend is dat de effectiviteit van Nederlanders in verschillende internationale gremia en/of aan onderhandelingstafels, ggering is doordat de meeste Nederlanders niet door hebben dat zij zich als botterikken gedragen.
Erger nog, veel Nederlanders zien hun botheid juist als een positieve eigenschap.'Zeggen wat je denkt', 'Er niet omheen draaien' en 'De waarheid spreken', dat vinden zij allemaal oh zo loffelijk. Het zijn dus de andere mensen die gek zijn en die zich moeten aanpassen ... nou ja, vul maar in, gewoon de reguliere argumentatie van de Wilders adept: zij zijn fout, niet wij. Dat zij vervolgens hun doelen niet halen omdat zij weigeren hun eigen tekortkomingen te zien, ligt dan natuurlijk ook weer aan die anderen.

mark61
15-03-10, 15:43
Ons polderkletsgezelschap staat inderdaad bekend als botterikken. Bekend is dat de effectiviteit van Nederlanders in verschillende internationale gremia en/of aan onderhandelingstafels, ggering is doordat de meeste Nederlanders niet door hebben dat zij zich als botterikken gedragen.
Erger nog, veel Nederlanders zien hun botheid juist als een positieve eigenschap.'Zeggen wat je denkt', 'Er niet omheen draaien' en 'De waarheid spreken', dat vinden zij allemaal oh zo loffelijk. Het zijn dus de andere mensen die gek zijn en die zich moeten aanpassen ... nou ja, vul maar in, gewoon de reguliere argumentatie van de Wilders adept: zij zijn fout, niet wij. Dat zij vervolgens hun doelen niet halen omdat zij weigeren hun eigen tekortkomingen te zien, ligt dan natuurlijk ook weer aan die anderen.

Lastig altijd dat er 6,484 miljard anderen zijn.

H.P.Pas
15-03-10, 15:44
Ons polderkletsgezelschap staat bekend als botterikken :hihi:


Ja.
Wist je dat niet ?

The_Grand_Wazoo
15-03-10, 15:45
BTW Kok is inderdaad net zo'n gluiperige centenpulker als Wientjes.
Alleen deed Kok het tot nog toe beter, hij heeft zelf een kwartje naar 'm vernoemd gekregen. :maf2:

Waarom is Wientjes een centenpulker?
Hoeveel verdiend hij? Weet jij dat? En dat kwartje van Kok? Stak hij dat in zijn eigen zak?
En waarom zouden Wientjes en Kok, die beide nog werkzaam zijn geweest in het bedrijfsleven, hier met naam en toenaam als graaiers moeten worden weggezet en bijv. iemand als Wilders, die zijn hele leven op kosten van de belastingbetaler een beetje heeft zitten neuspulken in de kamer en nog niet eens bestuurd heeft, niet te kijk moeten worden gezet. Veel erger nog, voor die Wilders moet de belastingbetaler zelfs nog beveiliging betalen.

mark61
15-03-10, 15:50
Ja, daar wou ik het ook nog eens met Pizza over hebben:

Wilders, G. (PVV) Geert PVV 46 Man 4157 dagen

http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/alle_kamerleden/index.jsp?id=ALLE

15e plaats qua anciënniteit. Zoals reeds gemeld, 4157 dagen waarin hij NIETS voor het land heeft betekend, maar wel een hoop gekost.

En dan maar babbelen over 'oude politiek' :hihi: Waar staat hij dan voor? Prehistorische politiek?

Wizdom
16-03-10, 08:24
Van pure onmacht noem je Wilders een Hooligan !
Idioot kijk eerst eens wat een hooligan is , bij mijn weten valt Wilders er niet onder.
Mijn raad beheers je haat , je krijst en schreeuwt terwijl je zelf geen haar beter bent !gewoon een ordinaire gladjanus , met een eigenschap die Wilders en jij gemeen hebben nl : het onnodig iemand van valse beschuldigingen voor zien !! heb G.W nog nooit bij voetballen gezien:fpotver:

Net zo als die ander illustere voorganger van Werkgeversvoorman Bernard Wientjes , laat hem z,n bek houden , herinner je KOK nog ?? die heeft z,n zakken gevuld over de rug van de werknemers!! man la me niet lachen.

Je bent zelf een hooligan MET EN VOORKEUR VOOR GOOI EN SMIJT WERK !
p.s leugens bestrijd je niet met leugens !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooliganisme
doei de grtjs

Een HOOLIGAN is wat mij betreft een VANDAAL... Iemand die geen respekt heeft voor andermans bezit of voorkeuren danwel denkbeelden... Wat mij betreft voldoet Wilders aan die maatstaven... Weliswaar gaat hij zelf niet de hort op maar heeft hij wel die intenties danwel spoort hij anderen op om HOOLIGAN mentaliteit ten toon te spreiden... Uitspraken als schiet ze in de benen enz. stroken met HOOLIGANISM...

Het verbaast me dan ook niets dat de mensen die hij heeft gekozen als parlementslid TOKKIE gedrag vertonen...

super ick
16-03-10, 10:10
Je moet al mijn posts lezen.

Hallo hee, er zijn ook nog mensen die werken..........

John2
16-03-10, 11:35
Je moet al mijn posts lezen.
Dat doe ik wijsneus al heb ik daar een dagtaak aan :hihi:
Ik verwees alleen even naar de oude DAF constructie waarbij DAF-Trucks al een eigen onderneming was voordat het een en ander gebeurde.


Veel van deze "export" is eerst via Rotterdam geimporteerd, op die manier zijn we na Duitsland de grootste exporteur van europa.

Uiteraard doen we voornamelijk zaken binnen de EU. De landen die mogelijk reageren op Wilders zitten in het midden oosten en betreft een minimaal % van onze export.

Uiteraard zou het wel naar zijn als je in een soort positie komt a la Oostenrijk in de jaren 80 met Waldheim. Maar goed toon ons een west europees land aan waar geen beweging a la Wilders aan de weg timmert.
Oei Mark er werd juist gisteren door KvK bekend gemaakt dat onze export en import met 10% was gestegen en dat dit vooral kwam door de ex en import van buiten de EEG.
Nu wil ik niet direct zeggen dat dit komt door Wilders maar zet wel mijn vraagtekens hierbij :hihi:

MaRiaH
16-03-10, 21:22
BEDANKT, ik had al jaren niet meer in m'n broek gepist van de lach.
Ons polderkletsgezelschap staat bekend als botterikken :hihi:


Jazeker dat is waar.

We zijn te direct in de communicatie. Ons gedrag is onbeschoft en veel te vrij.
Wij houden geen rekening met regels elders.
Bovendien schijnen we ons ook niet aan ons woord te houden.

MaRiaH
16-03-10, 21:25
ik zie dat ik nr 5 ben inmiddels.. :hihi:

fisherman1969
17-03-10, 14:54
Alweer zo'n rare, volstrekt niet ter zake doende reactie.

Beetje raar om mensen erop te wijzen dat zij 'krijsen en schreeuwen', maar je zelf wel teksten als 'Wientjes ' die 'zijn bek moeten houden' veroorlooft.
Waarom zou trouwens Wientjes zijn bek moeten dicht houden. Het leek mij een vrij redelijke reactie op een uitermate beschamende vertoning. Voor de goede orde: Nederlanders staan internationaal bekend als botterikken. Als Nederlanders iemand bot vinden, ga er dan maar van uit dat die persoon door andere nationaliteiten als onbeschoft zal worden gekenschetst.

Tenslotte: wat heeft Kok hier nou weer mee te maken? En waarom zou een oordeel over het gedrag van oud-politicus Kok na zijn terugtreden uit de actieve politiek, het oordeel over een politicus die nu actief is (voor een geheel andere partij), beinvloeden?

Het ging mij om de KOP van de topic en gaf vervolgens een voorbeeld van jou aan dikkerij .
De volgende kop zal wel zou wel eens :Kindermoordenaar WILDERS kunnen zijn i.p.v HOOLYGAN want het maakt jou geen reet uit als het maar de aandacht trekt.
Ik heb al eerder op dergelijke mijn inziens vertekende Topic,s gereageert en vind dat totaal onnodig.
En wat de personen betreft die je citeert , ik heb toch gelijk met mijn voorbeeld van KOK ?
Kan nog wel ff verder gaan hoor kijk nu maar de de alom geprezen politici , die bij bosjes de kamer verlaten om te genieten van hun (welverdiende )uitkering *)die altijd nog 13 x zoveel is als een A.O.W er ontvangt.

*) zonder sollicitatie plicht:)

mulan
17-03-10, 15:21
Ja, daar wou ik het ook nog eens met Pizza over hebben:

Wilders, G. (PVV) Geert PVV 46 Man 4157 dagen

http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/alle_kamerleden/index.jsp?id=ALLE

15e plaats qua anciënniteit. Zoals reeds gemeld, 4157 dagen waarin hij NIETS voor het land heeft betekend, maar wel een hoop gekost.

En dan maar babbelen over 'oude politiek' :hihi: Waar staat hij dan voor? Prehistorische politiek?

Dat is dus het zieke eraan. Ze zijn niet eens principieel. Het is een afkeer voor alles wat zij zien als ..ja ik weet niet eens waar ze tegen ageren..pure chaos moet het zijn in die hoofden. Het is gewoon 24 uur per dag zeiken en meer is het niet. Valt ook geen discussie mee te voeren want ze praten in van die debiele dooddoeners taal...'straks mag ik niet meer naar de kerk'..Ik hoorde iemand zelfs zeggen dat het schandaal bij de katholieke kerk komt door moslims die achter de schermen samen met de linkse politici de aandacht proberen af te leiden van de islamisatie. Ik stond erbij en keer ernaar.

The_Grand_Wazoo
17-03-10, 15:28
Het ging mij om de KOP van de topic en gaf vervolgens een voorbeeld van jou aan dikkerij .
De volgende kop zal wel zou wel eens :Kindermoordenaar WILDERS kunnen zijn i.p.v HOOLYGAN want het maakt jou geen reet uit als het maar de aandacht trekt.
Ik heb al eerder op dergelijke mijn inziens vertekende Topic,s gereageert en vind dat totaal onnodig.
En wat de personen betreft die je citeert , ik heb toch gelijk met mijn voorbeeld van KOK ?
Kan nog wel ff verder gaan hoor kijk nu maar de de alom geprezen politici , die bij bosjes de kamer verlaten om te genieten van hun (welverdiende )uitkering *)die altijd nog 13 x zoveel is als een A.O.W er ontvangt.

*) zonder sollicitatie plicht:)

Huh ... ik heb niemand geciteerd. Ik heb ook geen voorbeelden gebruikt en heb dus ook niets aan kunnen dikken.

En met je voorbeeld van Kok, heb je daar gelijk in? Waarin? Dat hij zich verijkt heeft over de rug van de werknemers? Wanneer was dat? Als ING commissaris of als vakbondsvoorzitter. Overigens, nee, ik vind niet dat je gelijk hebt.