PDA

Bekijk Volledige Versie : met turkse meisje trouwen ?

achie_mocro45
13-03-10, 15:17
hoi ik ben nu al een tijdje met een turkse meisje we sprken vaak met elkaar af ze wil trouwen en ben ook verliefd op haar maar ik had al altijd in mij gedachten met trouwen ga ik toch eerder voor een marokkaanse meisje maar ben nu verliefd een kant wil wel trouwen en de andere kant niet graag tipsssss

vliegenderob
14-03-10, 23:27
tja, ik denk daar niemand je daar raad in kan geven. Als niet verliefde kan ik één ding zeggen, als je denkt dat het door omstandigheden, onwillige familie, geloof, afkomst, niet lukt, moet je er niet aan beginnen. Had je zelfs nooit mogen doen! Maar als de liefde sterker is en je denk dat je alle (mogelijke) problemen zult en wilt overwinnen en gelukkig zult zijn, moet je er voor gaan. Niemand kan je een garantiebewijs geven!

Danablue
15-03-10, 19:46
Van de interculturele relaties loopt 70% in de soep (schrijft de christelijke Nederlandse vriendin van de islamitische Marokkaanse man).
Maar 30% gaat dus blijkbaar wel goed, dus werk er hard aan om daar bij te horen. Gelukkig zijn jullie wel beiden islamitisch, dus dat is weer een stuk makkelijker dan een christen en een moslim.

Ga ervoor joh! Wat maakt het uit dat je altijd had verwacht met een Marokkaanse te zullen trouwen? Het leven loopt nou eenmaal niet altijd zoals verwacht. En gelukkig maar. Geniet van verliefdheid en liefde, dat is het mooiste wat er is.

Danablue
15-03-10, 19:48
En dan straks 3 talige kinderen. Jij praat vanaf het begin met ze in het Arabisch (of Tamazight), zij Turks, en gezamenlijk spreken jullie Nederlands. Dan leren kinderen moeiteloos drie talen!

1stDream
12-06-10, 19:54
leuke positieve berichten. Wat een voordeel die multiculturele samenleving.

farahita
13-06-10, 21:32
succes ermee en lah yekemel belkhayr.
worden we ook uitgenodigd voor de bruiloft?

13-06-10, 22:03
Volg je hart zou ik zeggen, je hebt onze advies helemaal niet nodig. Bij twijfel altijd nee.

succes ermee, inshaAllah zul je jouw geluk vinden.

Na.dine
14-06-10, 19:24
hoi ik ben nu al een tijdje met een turkse meisje we sprken vaak met elkaar af ze wil trouwen en ben ook verliefd op haar maar ik had al altijd in mij gedachten met trouwen ga ik toch eerder voor een marokkaanse meisje maar ben nu verliefd een kant wil wel trouwen en de andere kant niet graag tipsssss

Trouw met haar...je hebt nu een relatie dat mag echt niet in de islam als jullie van elkaar houden en serieus zijn dan trouw met elkaar

zoekantwoorden
14-06-10, 22:00

Ik zeg nee tegen rassenvermenging, dump die oruspu z.s.m. en importeer een vrouw uit Marokko die 2x zo mooi en slim is als de Turkse die je nu hebt. Stiekem hoop ik dat zowel jij als zij 'slachtoffers' worden van eerwraak.

Rachidake90
16-06-10, 16:43
Hm, beter doe je dat niet. Zoiezo gaan er problemen komen door de twee verschillende culturen die gemixt worden. Laat staan jullie eigen huwelijksproblemen die er nog bovenop komen. (hopelijk van niet natuurlijk..)

Toch wel even de pro's en de con's opschrijven vooraleer je die DEFINITIEVE keuze gaat maken ;)

Groeten!

tayyp erdogan
21-06-10, 20:37
ik dump die nl meisjes ze zijn makkelijk om gebruiken klootzak eerwrak op je oogkast hebben julie eer ja voor maar 1 cent

SwaSwaKan
19-10-10, 11:01
Ik heb een nederlandse schoonzus, ze hebben 2 kinderen, oudste inmiddels al 12 of 13, en het gaat nog steeds prima...Mijn broer was natuurlijk zelf verstandig om te doen wat hij wilde...en de rest van ons boeide t eigenlijk niet zo.. Ze zijn gelukkig..Ik vind haar tig malen beter dan de meeste marokkaanse heksen :)

Cheerios en sterkte kerel...

halfbloedjongen25
20-10-10, 14:43
echt onzin mensen hier de enigste waar ze het elkedag over hebben is over relatie en sex waargaat t heen met de arabische natie terwijl de amerikanen slim spellen en jullie uitroeien worden jullie om de tuin geleidt als een stel domme mensen die niet weten wat se doen en verdwaalt zijn hahaha gekte

Rania.
12-11-10, 21:57
Eigenlijk zou afkomst niet moeten uitmaken. Als zij maar een en goede, praktiserende moslima is! Er gaan wel problemen ontstaan natuurlijk door de verschillen in de twee culturen. Welk taal spreken de kinderen later? Welke normen en waarden leren ze? Etc..
Het is een grote stap die je uiteindelijk toch moet maken. Om te voorkomen dat je zondes pleegt voor het huwelijk. Ik wens je veel succes toe..!

P.s. Sorry beetje laat. :P

darico
13-11-10, 00:25
ik heb nog scheermesjes voor je bro:)

malika24
14-11-10, 14:16

VOLG JE HART!! en of ze nou marokkaans is of turks dat maakt echt niet uit. luister naar jezelf en twijfel je? dan raad ik je aan om het even uit te stellen want bij twijfel klopt er iets niet?
Als ze goed voor jou is en ze maakt je gelukkig dan zou ik het zeker doen (maar dat ben ik).

grzzz

malika24
14-11-10, 14:20
echt onzin mensen hier de enigste waar ze het elkedag over hebben is over relatie en sex waargaat t heen met de arabische natie terwijl de amerikanen slim spellen en jullie uitroeien worden jullie om de tuin geleidt als een stel domme mensen die niet weten wat se doen en verdwaalt zijn hahaha gekte

Sorry de enige DOMME hier dat ben jij en de enige die ONZIN praat ben jij.
GA dan van de site af als je ons allemaal domme mensen vind??

Je manier van praten is dom en als iemand om de tuin geleid word dan ben jij dat SLIMMERD?
Door mensen zoals jou gaat de wereld en respect naar de noppes!!!

malika24
14-11-10, 14:22
Ik zeg nee tegen rassenvermenging, dump die oruspu z.s.m. en importeer een vrouw uit Marokko die 2x zo mooi en slim is als de Turkse die je nu hebt. Stiekem hoop ik dat zowel jij als zij 'slachtoffers' worden van eerwraak.

ZOOOOOO jij durft???????

Ready?
14-11-10, 22:37

Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in.