PDA

Bekijk Volledige Versie : Twintigjarige overvaller snijdt gezicht slachtoffer open voor gsm in Brussel



Marsipulami
13-03-10, 15:19
Twintigjarige overvaller snijdt gezicht slachtoffer open voor gsm in Brusselse Nieuwstraat

Een twintigjarige overvaller heeft voorbije nacht in de Brusselse Nieuwstraat het gezicht van zijn slachtoffer opengesneden omdat die zijn gsm niet wilde afgeven. Het slachtoffer heeft er een lelijke snijwonde in de kaak aan overgehouden, maar kon na verzorging het ziekenhuis verlaten.

De jonge overvaller kon later opgepakt worden en het Brusselse parket vraagt zijn aanhouding, meldt het parket

Het incident gebeurde in de Nieuwstraat rond 2.20 uur. Twee jongemannen die daar over straat liepen, werden plots aangesproken door een jongeman die vroeg of zij hem geslagen hadden. De twee wandelaars antwoordden ontkennend, waarna die één van hen om diens gsm vroeg. Toen het slachtoffer weigerde, haalde de boef met een scherp mes uit naar diens gezicht en veroorzaakte een wonde die liep van de bovenlip tot aan het oor.

Terwijl de jonge overvaller wegvluchtte, werd het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht voor verzorging. Ondertussen doorzocht de politie, samen met de vriend van het slachtoffer, de buurt. Daarbij konden ze een verdachte oppakken. (belga/eb)

tanger'73
13-03-10, 23:49
België heeft er een scarface bij. :knife_hea

Pizzaman
14-03-10, 14:08
Ja helemaal niet erg, mobieltjes pikken is gewoon pesterij :hihi:

tanger'73
14-03-10, 23:24
Ja helemaal niet erg, mobieltjes pikken is gewoon pesterij :hihi:


Die heeft er in ieder geval een onuitwisbare herinnering aan overgehouden, dat telkens aan zijn geliefde mobieltje moet denken. Had wellicht liever een echte jaap met een kapmes gekregen?

Pizzaman
15-03-10, 07:24
Even serieus, als mijn kind thuiskomt met zo'n jaap dan zoek ik die dader even op.
Daarna hoeft de politie echt niets meet met 'm.

En als mijn kind thuis komt dat ie zoiets gedaan heeft, dan schop ik 'm het ziekenhuis in.

tanger'73
15-03-10, 13:56
Even serieus, als mijn kind thuiskomt met zo'n jaap dan zoek ik die dader even op.
Daarna hoeft de politie echt niets meet met 'm.

En als mijn kind thuis komt dat ie zoiets gedaan heeft, dan schop ik 'm het ziekenhuis in.


Je klinkt als een Marokkaan. :D

Pizzaman
15-03-10, 14:31
Je klinkt als een Marokkaan. :D

Och, zoveel verschillen marokkanen niet van Nederlanders.
Zie de Costa Brava, ook daar zien we zich misdragende (tijdelijke) allochtonen.
Ik weet ook wel redelijk zeker dat jouw kids bij dergelijk gedrag ongeveer hetzelfde te wachten staat als mijn kids.
Ongeacht of dat nou in het centrum van Gouda zou zijn of aan de Costas. ;)

Mark
15-03-10, 14:59
dit riekt naar racisme van dit slachtoffer, hopelijk heeft de dader geen geestelijke schade opgelopen :(

Pizzaman
15-03-10, 15:01
dit riekt naar racisme van dit slachtoffer, hopelijk heeft de dader geen geestelijke schade opgelopen :(

TBS + verplicht slachtofferhulp, zo creeeren we ook banen.

tanger'73
15-03-10, 15:28
Och, zoveel verschillen marokkanen niet van Nederlanders.
Zie de Costa Brava, ook daar zien we zich misdragende (tijdelijke) allochtonen.
Ik weet ook wel redelijk zeker dat jouw kids bij dergelijk gedrag ongeveer hetzelfde te wachten staat als mijn kids.
Ongeacht of dat nou in het centrum van Gouda zou zijn of aan de Costas. ;)


in de vroege middeleeuwen omstreeks 1200 was catalonië een zelfstandige moslimstaat.

tanger'73
15-03-10, 16:03
check 1:40 minuut om een indruk te krijgen over de aanleiding bij het hebben van een scarface.


YouTube- SCARFACE. 1983. HD

Stopnaald
15-03-10, 16:07
Wat een ongelovelijk laffe hufter die dader.

Natuurlijk moet hij een flinke straf krijgen, liefst ook een schadevergoeding aan het slachtoffer betalen.

Belangrijkste vraag: hoe gaat zijn omgeving reageren? Is hij een held of een loser? Want in bepaalde gezinnen zijn de mensen zo compleet het noorden kwijt dat ze elk gedrag dat "westerlingen" of "die anderen" schade berokkend als heldendaad wordt geclassificeerd.

H.P.Pas
15-03-10, 16:18
in de vroege middeleeuwen omstreeks 1200 was catalonië een zelfstandige moslimstaat.

Barcelona is van 711 to 801 Moors geweest; daarna werd het door de Franken veroverd als deel van de Spaanse Mark.
Als stichter van het zelfstandige Catalonië geldt Wilfried de Harige (http://de.wikipedia.org/wiki/Wilfried_I._(Barcelona)), de laatste door de Franken (in 870) aangestelde graaf van Barcelona.

tanger'73
15-03-10, 16:25
Barcelona is van 711 to 801 Moors geweest; daarna werd het door de Franken veroverd als deel van de Spaanse Mark.
Als stichter van het zelfstandige Catalonië geldt Wilfried de Harige (http://de.wikipedia.org/wiki/Wilfried_I._(Barcelona)), de laatste door de Franken (in 870) aangestelde graaf van Barcelona.

thanks, misschien verklaart dat haar wel dat tegenwoordig in Barcelona louter men met lichaamshaar genoegen neemt?

super ick
16-03-10, 09:14
België heeft er een scarface bij. :knife_hea

Zou je ook zo geinig reageren als jou zoon thuis kwam met een blijvend litteken van mond tot oor?

fisherman1969
16-03-10, 09:45
Barcelona is van 711 to 801 Moors geweest; daarna werd het door de Franken veroverd als deel van de Spaanse Mark.
Als stichter van het zelfstandige Catalonië geldt Wilfried de Harige (http://de.wikipedia.org/wiki/Wilfried_I._(Barcelona)), de laatste door de Franken (in 870) aangestelde graaf van Barcelona.

FF een vraagje kwamen die MOREN daar op verzoek van de bevolking??
Ik bedoel in 711 en wat eens schorem zeg die FRANKEN hoe haalden ze het in hun harses om daar de goedbedoelende MOREN te verjagen in 811of zijn de MOREN toen uit eigen beweging vertrokken ???
Die FRANKEN toch schande schande :fpotver:

tanger'73
16-03-10, 16:25
Zou je ook zo geinig reageren als jou zoon thuis kwam met een blijvend litteken van mond tot oor?


Meneer gaat serieus doen. :aanwal:

tanger'73
16-03-10, 16:31
FF een vraagje kwamen die MOREN daar op verzoek van de bevolking??
Ik bedoel in 711 en wat eens schorem zeg die FRANKEN hoe haalden ze het in hun harses om daar de goedbedoelende MOREN te verjagen in 811of zijn de MOREN toen uit eigen beweging vertrokken ???
Die FRANKEN toch schande schande :fpotver:

De Moren hadden de voetbalclub FC Barcelona opgericht en 100 jaar gecoachet, totdat het tegenviel in de competitie en uiteindelijk door de supporters zijn verjaagd.

tanger'73
16-03-10, 20:15
Pasquale Manfredi alias scarface van de calabrische ndrangheta is onlangs in crotone aangehouden.

tanger'73
16-03-10, 21:30
http://www.at5.nl/artikelen/37103/politie-en-justitie-in-amsterdam

tanger'73
16-03-10, 21:36
Brute beroving bij mij in de buurt.


http://www.at5.nl/artikelen/37114/toename-vanovervallen-in-eigen-huis

Danablue
16-03-10, 21:46
Ja ik zei het al in een ander topic. Kijk svp wie er voor de deur staat voordat je open doet als de bel gaat. Ook overdag! En neem een ketting of zo'n ander ding op de deur (weet niet hoe het heet) waardoor de deur aanvankelijk niet verder dan een kiertje open kan en niet makkelijk naar binnen kan worden gedrukt. Het zal niet alles voorkomen maar elke vertraging/bemoeilijking maakt je minder interessant voor criminelen. En geeft jou tijd 112 te bellen.

tanger'73
16-03-10, 21:50
Ja ik zei het al in een ander topic. Kijk svp wie er voor de deur staat voordat je open doet als de bel gaat. Ook overdag! En neem een ketting of zo'n ander ding op de deur (weet niet hoe het heet) waardoor de deur aanvankelijk niet verder dan een kiertje open kan en niet makkelijk naar binnen kan worden gedrukt. Het zal niet alles voorkomen maar elke vertraging/bemoeilijking maakt je minder interessant voor criminelen. En geeft jou tijd 112 te bellen.

Ja dat was me ook eertijds opgevallen dat huisberovingen hals over kop toenamen. tis een nieuwe trend aan het worden. Auto inbraken in parkeergarages de laatste tijd ook.