PDA

Bekijk Volledige Versie : Winkeldief stopt ossentong, drie steaks, lamsribbetjes en twee uien in zijn broek



Marsipulami
17-03-10, 21:23
Winkeldief stopt ossentong, drie steaks, lamsribbetjes en twee uien in zijn broek


Een dakloze man is in een Australisch warenhuis betrapt op winkeldiefstal. Zijn buit bestond uit een ossentong, drie steaks, een pak lamsribbetjes, drie limoenen en twee ajuinen. De man had de hele handel in zijn broek 'weggemoffeld'. Dat meldt The Cairns Post.

Mau Gibuma (51) werd gespot door bewakingsagenten van het Woolworths-warenhuis in Cairns. Zij zagen hoe de zwerver drie limoenen in de zak van zijn jeans stopte. Dan trok de man naar de vleesafdeling. Daar pikte hij een ossentong en stopte die vooraan in zijn broek.

Bodemloos
De winkeldetectives verzochten meneer Gibuma naar het kantoor te komen en de gestolen goederen weer uit zijn broek te halen. De man gehoorzaamde en wist ook nog drie lappen biefstuk en een pak lamsribbetjes uit zijn blijkbaar bodemloze pantalon te toveren. Als klap op de vuurpijl rolden er nog twee uien uit zijn jeans.

Boete
De dakloze is inmiddels voor de rechter verschenen. Zijn advocaat zei dat zijn cliënt honger had en geen geld had om daar voor te betalen. De rechter bedacht hem met een boete van omgerekend 66,50 euro, omzetbaar in gemeenschapdsdienst. (eb)

tanger'73
17-03-10, 21:32
Had de rechter hem geen taakstraf in een restaurant of soepkeuken kunnen opleggen?

Marsipulami
17-03-10, 21:43
Er zit geen varkensvlees in het lijstje. De dader zal dus wel moslim zijn. :fpiraat:

tanger'73
17-03-10, 21:49
Er zit geen varkensvlees in het lijstje. De dader zal dus wel moslim zijn. :fpiraat:


Dacht het niet, want ondanks dat is het niet halal.

Marsipulami
17-03-10, 21:56
Dacht het niet, want ondanks dat is het niet halal.


En waarom zou een Australisch warenhuis geen halal vlees mogen verkopen ?

tanger'73
17-03-10, 21:57
En waarom zou een Australisch warenhuis geen halal vlees mogen verkopen ?


Was het dan halal?

Marsipulami
17-03-10, 22:17
Was het dan halal?

Daar zegt het artikeltje niks over, het kan dus wel.

tanger'73
17-03-10, 22:35
Daar zegt het artikeltje niks over, het kan dus wel.


ok, maar dan kan het zowiezo geen moslim zijn dat ook niet in het artikel staat, want die stelen immers niet.

John2
17-03-10, 23:38
Had de rechter hem geen taakstraf in een restaurant of soepkeuken kunnen opleggen?

Krijg ik dan eindelijk mijn soep Tanger? :hihi:

tanger'73
18-03-10, 00:18
Krijg ik dan eindelijk mijn soep Tanger? :hihi:


uiteraard, hoe wil je hem hebben? :chef:

John2
18-03-10, 00:38
uiteraard, hoe wil je hem hebben? :chef:

cultuur waardig, warm op een bord of soepkom...........