PDA

Bekijk Volledige Versie : Partij Van Volksverlakkerij Almere gelooft niet meer in plek college



Wizdom
18-03-10, 08:26
ALMERE - De PVV gelooft niet meer dat de partij een rol kan gaan spelen in het nieuwe college van Almere.

© ANPZe zegt zich in de oppositie gedrukt te voelen. Dat heeft de partij woensdagavond laten weten.

Volgens de partij wil een groot deel van de andere partijen niet tegemoet komen aan voor de PVV belangrijke punten als stadcommando's, lastenverlichting en het tegengaan van islamisering.



Bij de gemeenteraadsverkiezingen in Almere werd de Partij voor de Vrijheid (PVV) de grootste partij. Zij haalde negen van de 39 zetels en mocht verkennende gesprekken voeren met andere partijen om eventueel een college te vormen.

''In de verkennende besprekingen die ik met acht partijen heb gevoerd, is gebleken dat zij op vrijwel al die onderdelen geen concessies aan de PVV-kiezers willen doen'', aldus de Almeerse PVV-fractievoorzitter Raymond de Roon.


Brede coalitie

Volgens de PVV heeft de VVD aangegeven het meest te voelen voor een brede coalitie van PVV-PvdA-VVD. Zo'n coalitie zou kunnen rusten op 24 van de 39 raadszetels. ''Door de houding van de PvdA is dit echter een illusie.

Gelet op de genoemde blokkades op voor de PVV belangrijke punten, acht ik een coalitie van PVV en VVD met kleinere partijen evenmin haalbaar'', aldus De Roon.

nour_islam
18-03-10, 08:44
Dat was al te voorspellen. Schoppen en schreeuwen vanuit de zeelijn is namelijk veel makkelijker.

super ick
18-03-10, 08:51
Tja als je zo hard inzet kan je kiezer het niet waarderen als je ineens je stokpaardjes overboord zet om in een college te gaan zitten. Dan wordt je al snel op 1 hoop geveegd met de andere partijen. Wordt je gezien als 1 pot nat.
Hetzelfde probleem heeft de SP in de landelijke poltitiek. Regionaal zijn ze er inmiddels een beetje overheen.
Hoe scherper/afwijkender je idealen als politieke partij des te meer water je bij de wijn moet doen.

mark61
18-03-10, 08:53
Goh, wat een verrassing :moe:

nour_islam
18-03-10, 08:54
dat is wel zo lekker makkelijk. gewoon controversiele dingen roepen die eigenlijk niet uitvoerbaar zijn en achteraf het slachtoffertje spelen dat je niet gedoogd wordt door de grote jongens.

mark61
18-03-10, 08:57
dat is wel zo lekker makkelijk. gewoon controversiele dingen roepen die eigenlijk niet uitvoerbaar zijn en achteraf het slachtoffertje spelen dat je niet gedoogd wordt door de grote jongens.

Dat is de bedoeling juist. Het gaat die lui om aandacht en vagelijk macht, niet om echt iets op te lossen.

nour_islam
18-03-10, 08:59
wel een goede strategie. daarom hoop ik dat landelijk de PVV ook gewoon gaat meeregeren, dan kunnen we in november dit jaar weer naar de stembus en dan is er van de PVV niets meer over

super ick
18-03-10, 09:22
wel een goede strategie. daarom hoop ik dat landelijk de PVV ook gewoon gaat meeregeren, dan kunnen we in november dit jaar weer naar de stembus en dan is er van de PVV niets meer over

Wilders is niet achterlijk. Die gaat NIET meeregeren. Deze verkiezingen kwamen al een jaar te vroeg voor hem. Daarnaast heeft hij nul zetels in de 1e kamer. Ongeacht de uitslag hoeft niemand zich zorgen te maken. Daar worden zijn controversiele voorstellen stuk voor stuk afgeschoten.
Zijn politieke invloed is vele malen groter vanuit de oppositie.

Zelfs een PvdA man (Wouter Bos) refereerde aan een uitspraak van Pim Fortuyn omtrent het fileprobleem in het debat met Wilders. Nu wil ik Wilders niet vergelijken met de Goddelijke Kale (Th. v G) maar het geeft wel aan dat het goed is dat de andere kant prominent aanwezig is.
Destijds werd Fortuyn, door de lijsttrekker van de PvdA nog uitgemaakt voor een Haider in het kwadraat, een soort verpersoonlijking van het kwaad.
Het is altijd lekker om een door de wol geverfde fraudeur in je team te hebben als je de boekhouding moet controleren.
Daarnaast kan je op je achterste benen gaan staan maar hij heeft een achterban die zo groot is dat je die niet allemaal weg kunt wuiven door te stellen dat het Tokkies zijn. Of alleen maar ontevreden mensen die vanzelf weer PvdA gaan stemmen als de bestrating in hun wijk wordt vervangen en het straatvuil tijdig wordt weggeveegd.
Ik ben het niet eens met de oplossingen die Wilders aandraagt maar wel met de problemen die hij aankaart.

mulan
18-03-10, 09:24
Tja als je zo hard inzet kan je kiezer het niet waarderen als je ineens je stokpaardjes overboord zet om in een college te gaan zitten. Dan wordt je al snel op 1 hoop geveegd met de andere partijen. Wordt je gezien als 1 pot nat.
Hetzelfde probleem heeft de SP in de landelijke poltitiek. Regionaal zijn ze er inmiddels een beetje overheen.
Hoe scherper/afwijkender je idealen als politieke partij des te meer water je bij de wijn moet doen.

Hard inzetten deden ze 1 week! voor de verkiezingen toen ze opeens met dat verbod op hoofddoekjes kwamen aanzetten. Volledig calculerend hebben ze zichzelf dus in de oppositie geplaatst. Verantwoordelijkheden uit de weg lopen heet dat.

tanger'73
18-03-10, 17:14
Wilders is niet achterlijk.


'K vraag me regelmatig af, wie dat dan wel is?

Spoetnik
18-03-10, 17:34
Eh, wat zijn stadcommando's? En moet ik me zorgen maken wanneer ik Nederland kom bezoeken?

tanger'73
18-03-10, 18:47
Eh, wat zijn stadcommando's? En moet ik me zorgen maken wanneer ik Nederland kom bezoeken?


Dat betekent als je Almere komt bezoeken je rekening moet houden met razzia's.

fisherman1969
18-03-10, 19:08
Eh, wat zijn stadcommando's? En moet ik me zorgen maken wanneer ik Nederland kom bezoeken?

Dat maak je zelf uit ,als je gewoon aan de regels houd niet,maar als je proletarisch gaat winkelen ,dan heb je meer kans dat je door de ,,stadswacht,, opgepakt te worden ,nu nog niet je krijgt hooguit een standje en mag je de gejatte spullen inleveren ,en voor de rest uithuilen en opnieuw beginnnen.
MEER VERSCHIL IS ER NIET .:)
Overigens denk ik dat dit gewoon weer een politiek spelletje is van de heren politici je poot strak houden over de punten die je aangekaart hebt

Pizzaman
18-03-10, 19:08
Dat betekent als je Almere komt bezoeken je rekening moet houden met razzia's.

Een soort koppensnellers, maar alleen gevaarlijk als je een hoofddoek of een baard hebt.
Behalve voor Sinterklaas dan. :D

John2
18-03-10, 22:02
voor de PVV belangrijke punten als stadcommando's, lastenverlichting en het tegengaan van islamisering.


Wie verneukt er nou wie?

Stadswacht hebben wij al jaren en is/was een werk verschaffing van links, deze worden uitgebouwd met enkele meer bevoegdheden die een burger ook heeft.

Lastenverlichting welke burger wil dit nu niet?

Islamisering het tegengaan ervan, zover ik iedereen hoort hier is er geen islamisering van Nederland, dus Moslims waar maken wij ons druk om???

Daarom de oproep aan de Islamieten "Stem Wilders"

MaRiaH
18-03-10, 22:05
Dat is de bedoeling juist. Het gaat die lui om aandacht en vagelijk macht, niet om echt iets op te lossen.

Dat denk ik ook..

Niet dat de aanhangers het doorzien, helaas.:maf2:

Wizdom
18-03-10, 22:18
Wie verneukt er nou wie?

Stadswacht hebben wij al jaren en is/was een werk verschaffing van links, deze worden uitgebouwd met enkele meer bevoegdheden die een burger ook heeft.

Lastenverlichting welke burger wil dit nu niet?

Islamisering het tegengaan ervan, zover ik iedereen hoort hier is er geen islamisering van Nederland, dus Moslims waar maken wij ons druk om???

Daarom de oproep aan de Islamieten "Stem Wilders"

Stop de Wilderiaanse verachterlijking... De jeugdcriminaliteit kun je alleen stoppen door ouders meer verantwoordelijkheid en bevoegdheid te geven en dat losbandige gedrag van jongeren aan banden te leggen... Weg met de kindertelefoon... Zero tolerance wanneer het gaat om criminialiteit waarbij zowel gemeenschap als school als ouders hand in hand alles afwijzen wat onveiligheid in de hand werk en dus ook zaken als XTC, drugs en alcohol...

Sociale moet terug daar waar het de gemeenschap betreft... Niemand hoeft de HOOLIGANISM van individuele baldadigen te pikken... Als iemand daarvoor voor aangepakt en schuldig bevonden dient hij of zij aan de schandpaal totdat hij/zij beter gedrag toont... Overal de duimschroeven aanhalen... Criminelen zonder inkomen maar dure auto's moeten gaan schoonmaken of putjes graven... Dat zal ze leren... De loosers... Degene die hard werkt voor zijn centen verdiend aanzien en respekt... Witteboorden criminelen moeten de gevangenis in... Verkrachters en moordenaars moeten een 1 enkeltje hel krijgen... Moet je dan eens zien hoe veilig het gaat worden...

John2
18-03-10, 22:49
Stop de Wilderiaanse verachterlijking... De jeugdcriminaliteit kun je alleen stoppen door ouders meer verantwoordelijkheid en bevoegdheid te geven en dat losbandige gedrag van jongeren aan banden te leggen... Weg met de kindertelefoon... Zero tolerance wanneer het gaat om criminialiteit waarbij zowel gemeenschap als school als ouders hand in hand alles afwijzen wat onveiligheid in de hand werk en dus ook zaken als XTC, drugs en alcohol...

Sociale moet terug daar waar het de gemeenschap betreft... Niemand hoeft de HOOLIGANISM van individuele baldadigen te pikken... Als iemand daarvoor voor aangepakt en schuldig bevonden dient hij of zij aan de schandpaal totdat hij/zij beter gedrag toont... Overal de duimschroeven aanhalen... Criminelen zonder inkomen maar dure auto's moeten gaan schoonmaken of putjes graven... Dat zal ze leren... De loosers... Degene die hard werkt voor zijn centen verdiend aanzien en respekt... Witteboorden criminelen moeten de gevangenis in... Verkrachters en moordenaars moeten een 1 enkeltje hel krijgen... Moet je dan eens zien hoe veilig het gaat worden...
Helemaal met je eens, maar noem mij eens één partij die aan deze voorwaarden voldoen?

Wizdom
18-03-10, 22:52
Helemaal met je eens, maar noem mij eens één partij die aan deze voorwaarden voldoen?

Daar heb je eigenlijk een SHARIA partij voor nodig maar die bestaat niet in Nederland... En daar staat label ISLAM op en dat is in Nederland besmet... Dus dat blijft voorlopig een UTOPIE...

knuppeltje
19-03-10, 09:32
Wizdom;4295374]Stop de Wilderiaanse verachterlijking...

Dat zo wie zo.


De jeugdcriminaliteit kun je alleen stoppen door ouders meer verantwoordelijkheid en bevoegdheid te geven

Moet jij me toch eens proberen uit te leggen welke bevoegdheden ouders niet hebben om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden.
Volgens mij hebben ze blijkbaar veel te veel bevoegdheden, en maken ze er daarom een potje van. Als je kleine snotapen tot laat in de nacht op straat laat lopen, dan ben je niet eens in staat om kinderen op te voeden.
Altijd weer dat achterlijk afschuiven van eigen verantwoordelijkheid.


en dat losbandige gedrag van jongeren aan banden te leggen...

Dar horen ouders al vanaf de wieg mee te beginnen.


Weg met de kindertelefoon...

Stop vooral de vooruitgang zou ik zeggen, bizar!!


Zero tolerance

Schijnt ook niet al te best te werken. Een echt drastische verhoging van de pakkans en zeer snelle berechting zal veel beter werken volgens mij.
Een fokvergunningstelsel is misschien een beter iets. Als je bewezen hebt dat je het eerste kind 5 jaar lang goed hebt opgevoed, dan een vergunning voor een tweede en tevens laatste.
Mwa, zullen alle fudies wel weer tegen zijn.

Kortom, verbeter de wereld - begin bij jezelf.

knuppeltje
19-03-10, 09:39
Wizdom;4295391]Dus dat blijft voorlopig een UTOPIE...

Dat kan maar beter zo blijven ook als ik lees wat de Europese Raad voor de Rechten van de Mens over die zogenaamde 'sharia' zegt.

fisherman1969
19-03-10, 10:31
Stop de Wilderiaanse verachterlijking... De jeugdcriminaliteit kun je alleen stoppen door ouders meer verantwoordelijkheid en bevoegdheid te geven en dat losbandige gedrag van jongeren aan banden te leggen... Weg met de kindertelefoon... Zero tolerance wanneer het gaat om criminialiteit waarbij zowel gemeenschap als school als ouders hand in hand alles afwijzen wat onveiligheid in de hand werk en dus ook zaken als XTC, drugs en alcohol...

Sociale moet terug daar waar het de gemeenschap betreft... Niemand hoeft de HOOLIGANISM van individuele baldadigen te pikken... Als iemand daarvoor voor aangepakt en schuldig bevonden dient hij of zij aan de schandpaal totdat hij/zij beter gedrag toont... Overal de duimschroeven aanhalen... Criminelen zonder inkomen maar dure auto's moeten gaan schoonmaken of putjes graven... Dat zal ze leren... De loosers... Degene die hard werkt voor zijn centen verdiend aanzien en respekt... Witteboorden criminelen moeten de gevangenis in... Verkrachters en moordenaars moeten een 1 enkeltje hel krijgen... Moet je dan eens zien hoe veilig het gaat worden...

:duim: Helemaal mee eens en nu nog ff een Speciale Dril Dienstplicht in voeren voor huftertjes die b.v voor de tweede of derde keer betrokken zijn ,bij relschopperij , beroving diefstal enz onder huftertjes versta ik ALLE hufters en hoolygans!