PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander opent eerste halal seksshop



Marsipulami
19-03-10, 16:27
Nederlander opent eerste halal seksshop


15:16 Over enkele dagen kunnen ook moslims seksspeeltjes kopen die aan islamitische voorschriften voldoen. Op 21 maart wordt immers de eerste hallal webwinkel (http://www.elasira.net/) gelanceerd.


Eigenaar van de webshop is de Nederlander Abdelaziz Aouragh. Hij is naar eigen zeggen, alvorens zijn winkel te openen, bij een imam om advies gaan vragen.

Volgens Aouragh zag die geen graten in zijn concept. Hij zou wel benadrukt hebben dat alle producten halal moeten zijn. Ook zei hij dat de seksspeeltjes alleen gebruikt mogen worden om het seksleven onder de moslims te verbeteren.

Pizzaman
19-03-10, 17:48
Ik ga hier niet in posten... nou vooruit, eentje dan...

http://www.partyconnection.co.uk/acatalog/95450.jpg

tanger'73
19-03-10, 18:02
Wat is er mis met missionarishouding en achterlangs het akker bevloeien, is dat niet speels genoeg? Laat staan of er überhaupt condooms in de toonbank staan.

mark61
19-03-10, 18:18
Ik snap niet zo wat er halaal of islamitisch aan is.

tanger'73
19-03-10, 19:15
Ik snap niet zo wat er halaal of islamitisch aan is.


'K ben benieuwd hoe hij denkt zijn klanten aan te spreken met seks en neuken in de eigen taal?

Pizzaman
19-03-10, 21:37
Tja, sommige mensen snappen het gewoon niet.
Die horen een klokje luiden maar weten niet waar de klepel hangt.

'Albert Heijn gaat halal vlees verkopen'... denken ze, 'kan ik ook...'
Misschien verkoopt ie Bin laden opblaaspoppen, met een enormebesneden ehhh... kruisraket?

Keydo
19-03-10, 22:22
Wie is deze malloot zou me niet verbazen als het Ehsan jami is.

tanger'73
19-03-10, 22:48
Wie is deze malloot zou me niet verbazen als het Ehsan jami is.


zijn naam wordt boven genoemd, maar halal seksshop bestaat niet, tis dan ook gewoon een ordinaire seksshop zonder bijzonderheden. Denk niet dat hij daar religieuze items samen met beflapjes gaat verkopen, om dat halal kracht bij te zetten?

tanger'73
19-03-10, 23:14
snap de meerwaarde van nog een seksshop niet zo goed? Deze markt is al helemaal verzadigd, of gaat deze persoon ook hoofddoeken verkopen om tijdens de seks op te hebben?

justus
20-03-10, 06:11
snap de meerwaarde van nog een seksshop niet zo goed? Deze markt is al helemaal verzadigd, of gaat deze persoon ook hoofddoeken verkopen om tijdens de seks op te hebben?

die hoofddoeken zijn van latex en meer bedoeld voor het kleine hoofdje, eikel:lekpuh: genaamd. hoop wel dat die latex hoofddoek niet besneden is...

jang0201
20-03-10, 08:24
Zoals Theo Maassen ooit zei: Na de daad is zo hoofddoek ontzettend handig om je geval af te vegen.

Keydo
21-03-10, 00:47
Dat je als nicht zomaar moslims mag bashen/ beledigen notabene op een maroc forum. Fukcin mods ben om minder gebanned.

tanger'73
21-03-10, 02:07
Kom op guys, laten we het niet op deze wijze ontaarden. Deze halal-seksshop doet al met louter woorden wat stof opwaaien.

Pizzaman
21-03-10, 17:08
ROFLOL!

MaRiaH
21-03-10, 19:14
Ik snap niet zo wat er halaal of islamitisch aan is.

ik ook niet.
seks is seks en is van alle mensen.. mooi toch..

Het is de enige universele taal die we allemaal spreken en begrijpen.. :hihi:

Keydo
21-03-10, 23:30
Ik zie dat die smerige foto is verwijderd. Wat" mensen" ook plaatsen als ze onder invloed zijn.

knuppeltje
22-03-10, 09:04
MaRiaH;4297542]Het is de enige universele taal die we allemaal spreken en begrijpen.. :hihi

Het eerste misschien wel, maar over het tweede heb ik zo mijn twijfels. Gaat nogal wat mis mee.

mark61
22-03-10, 09:09
Het eerste misschien wel, maar over het tweede heb ik zo mijn twijfels. Gaat nogal wat mis mee.

Yeps.

tanger'73
22-03-10, 19:02
Alhoewel zijn site buiten verwachting nog onder constructie is, krijg ik uit berichten de indruk dat het een doodnormale seksshop betreft. Wat nou hallalseksshop, islamitische levanciers van seksspeeltjes zijn schaars. Gewoon die hele markt pakken als je toch bezig bent met zo'n seksavontuur.

MaRiaH
22-03-10, 19:44
Het eerste misschien wel, maar over het tweede heb ik zo mijn twijfels. Gaat nogal wat mis mee.

niet zo negatief, het valt reuze mee..
Maar je hebt natuurlijk gelijk als signalen nogal eens verkeerd geinterpreteerd worden. Soms zelfs als er geen signalen zijn.. :zozo:

mark61
22-03-10, 19:58
niet zo negatief, het valt reuze mee..
Maar je hebt natuurlijk gelijk als signalen nogal eens verkeerd geinterpreteerd worden. Soms zelfs als er geen signalen zijn.. :zozo:

Waarom denk jij dat het wel meevalt? Ik denk dat de helft van de wereldbevolking niet echt een idee heeft van hoe leuk sex kan zijn.

tanger'73
22-03-10, 20:03
Waarom denk jij dat het wel meevalt? Ik denk dat de helft van de wereldbevolking niet echt een idee heeft van hoe leuk sex kan zijn.


Daar ben ik van overtuigd dat ze dat niet kennen, diverse onderzoeken over de jaren heen hebben dat ook telkensmale bevestigd. Zo zijn er vele vrouwen die niet eens weten dat ze een G-spot hebben, überhaupt zijn gestimuleerd. Denk echter ook dat deze meneer, hoe goed zijn bedoelingen ook moge wezen. Zich eerst wat meer in de seks moet verdiepen, dan louter bij imams te rade gaan.

MaRiaH
22-03-10, 20:25
Waarom denk jij dat het wel meevalt? Ik denk dat de helft van de wereldbevolking niet echt een idee heeft van hoe leuk sex kan zijn.

Oh God, zelfs seks wordt gemondialiseerd .. :hihi:
Zo ver was ik niet.. :zozo:

Maar inderdaad dat zal zo zijn.

MaRiaH
22-03-10, 20:28
Zo zijn er vele vrouwen die niet eens weten dat ze een G-spot hebben, überhaupt zijn gestimuleerd.

Ik las laatst in een artikel in een vrouwenforum dat de G-spot niet zou bestaan. Stond eronder als reactie: "weet ik eindelijk waar ie zit.. bestaat ie ineens niet meer.. " :haha:
Ik kwam nie meer bij..:)

tanger'73
22-03-10, 20:31
Ik las laatst in een artikel in een vrouwenforum dat de G-spot niet zou bestaan. Stond eronder als reactie: "weet ik eindelijk waar ie zit.. bestaat ie ineens niet meer.. " :haha:
Ik kwam nie meer bij..:)

Wist je dat de clitoris voor jarenlang werd beschouwd als een miniatuurpenis?

Danablue
22-03-10, 20:38
Wist je dat de clitoris voor jarenlang werd beschouwd als een miniatuurpenis?

Oh. Dat kan dan wat misverstanden hebben veroorzaakt. En verwarrende sex.
En rare producten zoals een miniatuur tok.

tanger'73
22-03-10, 20:47
Oh. Dat kan dan wat misverstanden hebben veroorzaakt. En verwarrende sex.
En rare producten zoals een miniatuur tok.


tis echt allemaal fysiologisch verbazingwekkend. Men heeft bij autopsie op verscheidene vrouwen klierweefsel aangetroffen dat identiek is aan het mannelijke prostaat. 'K denk altijd dat de kans bij het worden tot man of vrouw wellicht evengroot is. Naast dat heb je zelfs vrouwen die compleet met alles geboren worden.

Dat hele gebied vergt zo te zien een grondige stimulering, zou goed zijn of deze meneer ook penisvergroters aanbood, om dat hele gebied te overzien?

Marsipulami
22-03-10, 23:41
Online islamitische sekswinkel gaat in bedrijf


Abdelaziz Aouragh is een moslim, woont in Amsterdam, en handelt in seks-artikelen. Zijn webshop El Asira, die gericht is op moslims, zal spoedig zaken te koop aanbieden als Pure Power capsules die “de mannelijke prestaties, verlangen en plezier vergroten,” Desire-capsules voor vrouwen, sensuele stimulators voor hem en haar en glijmiddelen op basis van cacaoboter, water of siliconen. El Asira noemt zichzelf “de eerste islamitische webshop voor erotische artikelen en verzorgingsproducten.” De verkoop moet dit weekend van start gaan.

Er zijn in Marokko bijeenkomsten in woningen voor vrouwen die geïnteresseerd zijn in seksspeeltjes, die niet openlijk te koop zijn. “Maar er zijn netwerken, zeer discreet en goed georganiseerd, om dat vacuüm te vullen,” schrijft de Marokkaanse journaliste Vanessa Pellegrin op de website casawaves.com.

Er zijn culturele verschillen. Vibrators zijn niet populair omdat vrouwen de tekortkomingen van hun echtgenoot niet willen toegeven. Een 25 centimeter lange surrogaat penis is te opvallend. Maar een vibrerend plastic eendje ziet eruit als kinderspeelgoed. Pellegrin zegt dat religie nauwelijks een rol speelt. Zelfs vrouwen die hoofddoeken dragen wonen de ontmoetingen bij.

De combinatie islam en erotiek ligt niet voor de hand, dat vond Aouragh zelf eerst ook. Zakenpartner Stefan Delsink opperde iets met erotiek te gaan doen. Zijn reactie: “Dat moet je niet tegen mij zeggen, ik ben moslim.” Een dag later was hij om. “Ik wist dat er onder moslims wel behoefte is aan erotische producten. Mensen halen weleens middelen uit het Midden-Oosten en geven die aan jonge stellen,” zegt hij.

Omdat hij niet wist of zijn religie handel in zulke producten toestond, ging hij te rade bij een imam, die weer contact zocht met een Saoedische sjeik. Het mag, leerde hij, zolang de producten halal zijn en bedoeld voor verbetering van het echtelijk seksleven. “Er is zelfs een fatwa over.” Toen wist hij alleen nog niet hoe hij het zijn ouders moest vertellen. “Bij de eerste generatie hier is het onderwerp taboe.” Wanneer zijn ouders vragen stellen over zijn bezigheden probeert Aouragh snel van onderwerp te veranderen. “Dan zeg ik: ja ja, eh, mag ik nog wat thee?”

Abdelaziz Aouragh (29) is een orthodoxe moslim met een Nederlandse handelsgeest. Als zoon van een Marokkaanse timmerman is hij geboren in Amsterdam-Oost. Hij werkt op Schiphol, in de begeleiding van minder valide mensen op doorreis. Hij heeft een puntige neus en een pluk haar op zijn kin. Zijn vrouw is in Marokko geboren en zij hebben een dochter van drie. Het vorig jaar gingen zij samen op hun eerste hadj, de pelgrimstocht naar Mekka.

Naast geld verdienen wil hij met de erotiekshop ook het beeld van de vrouwonvriendelijke islam bestrijden. “Het beeld van de onderdrukte vrouw in burka in de keuken is onjuist. Er is veel liefde. Het respect voor de vrouw is binnen de islam heel groot. In onze shop staat de vrouw centraal.” De webshop biedt ook informatie aan en mensen kunnen er antwoord op hun vragen vinden.

Bron: Maroc.NL / Beeld: Maroc.NL

rasoelleke
23-03-10, 07:00
Alhoewel zijn site buiten verwachting nog onder constructie is, krijg ik uit berichten de indruk dat het een doodnormale seksshop betreft. Wat nou hallalseksshop, islamitische levanciers van seksspeeltjes zijn schaars. Gewoon die hele markt pakken als je toch bezig bent met zo'n seksavontuur.

biggen**ker

mark61
23-03-10, 07:18
biggen**ker

Donder toch op joh, stuk verdriet. Hol gewoon achter geertje aan en bespaar ons je ranzige, kwaadaardige leugens.

knuppeltje
23-03-10, 10:07
MaRiaH;4298408]niet zo negatief, het valt reuze mee..

Ik hoop het wel voor je, maar je kunt altijd nog zeggen dat het ook nog slechter kan :)

Maar ik vraag me wel eens af hoe leuk vrouwen die met iemand tegen hun zin hebben moeten trouwen, of die naar achteraf blijkt met een etterbak zijn getrouwd - of andersom, of mensen wier huwelijksvuur is uitgedoofd, hoe fijn die met elkaar seks beleven.
Hebben we het nog niet eens over mensen die in religieuze kringen om hun geaardheid in hun seksbeleving worden getraineerd.
Kortom, het is voor velen maar een gesukkel.

ELdorado
23-03-10, 11:09
Nederlander opent eerste halal seksshop


15:16 Over enkele dagen kunnen ook moslims seksspeeltjes kopen die aan islamitische voorschriften voldoen. Op 21 maart wordt immers de eerste hallal webwinkel (http://www.elasira.net/) gelanceerd.


Eigenaar van de webshop is de Nederlander Abdelaziz Aouragh. Hij is naar eigen zeggen, alvorens zijn winkel te openen, bij een imam om advies gaan vragen.

Volgens Aouragh zag die geen graten in zijn concept. Hij zou wel benadrukt hebben dat alle producten halal moeten zijn. Ook zei hij dat de seksspeeltjes alleen gebruikt mogen worden om het seksleven onder de moslims te verbeteren.

!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

u're not funny at all, Mars ! :tover:

Halal wat ???

Gaat het en beetje, Mars ???

wat een idioot topic, zeg !

weet je blijkbaar niet wat halal zou inhouden.. jij of die ander freak ..

ELdorado
23-03-10, 11:11
Ik snap niet zo wat er halaal of islamitisch aan is.


Precies : christlijke projecties :

het is zeker "sarcastisch" bedoeld !
er is er niks halal aan seksshops of sex toys ....

die achterijk jesuiet Mars denkt at ie slim zou zijn & dat ie lol kan trappen ten koste van moslims , terwijl halal sex binnen het huwelijk in islam wel wordt veheven tot het niveau van het aanbidden van God zelfs : het christendom bijv. beschouwt sex als vies zelfs binnen het huwelijk ....

zie Augustinus bijv. , die achterlijk zgn kerk vaders, , Paulus & de rest ...wat & ander betreft !

Mars is de lul zeker met zijn achterlijk anti_menselijk natuur paulinisme :

zie al die sex schandalen , pedofilie ...& ander sex perversiteiten bij katholieken ....

tanger'73
23-03-10, 14:36
biggen**ker

hahahahaha, ik lig in een deuk. :moe: