PDA

Bekijk Volledige Versie : Rajae Clip met kleinzoon MalcolmX



titouani
19-03-10, 17:43
Eeewa hebben jullie die clip gezien van Rajae uit Amsterdam Osdorp. Ze zingt een song over de kleinzoon van MalcolmX en hij zit gewoon in de clip....Ik ben echt fan van MalcolmX. Aan het einde zingt ze Allah Akbar. Eindelijk een normale meid zie trots is op haar afkomst. Ik hoop dat het op tv komt! Kijk hier http://www.tmf.nl/video/43167/

Zuster Fie Islam
22-03-10, 01:45
salaam alaikum beste broeders en zusters,
is er echt niemand die ons kan helpen?kent iemand die sihr weghaalt?,wil je dan ons alsjeblieft helpen?moge allah jullie beschermen en helpen bij alles en alvast bedankt wasalaam alaikum

Keydo
22-03-10, 02:13
Onzinhoek is hiernaast punk ass bitch

Danablue
22-03-10, 07:33
Ehm, die wat weghaalt? Wat is sihr? Als het niet te groot is wil ik het wel weghalen bij jullie. Ik heb een klein autootje maar er kan heel veel in als ik de achterbank naar voren klap. Moet het nog een trap af getild worden? Want als het zwaar is dan heb ik wel een paar extra handjes nodig.
Misschien kunnen we het daarna naar het verzamelpunt voor grof vuil brengen, of als ie nog mooi is naar de Kringloopwinkel. Misschien kan je er dan iemand anders nog gelukkig mee maken.

mark61
22-03-10, 09:19
Ehm, die wat weghaalt? Wat is sihr? Als het niet te groot is wil ik het wel weghalen bij jullie. Ik heb een klein autootje maar er kan heel veel in als ik de achterbank naar voren klap. Moet het nog een trap af getild worden? Want als het zwaar is dan heb ik wel een paar extra handjes nodig.
Misschien kunnen we het daarna naar het verzamelpunt voor grof vuil brengen, of als ie nog mooi is naar de Kringloopwinkel. Misschien kan je er dan iemand anders nog gelukkig mee maken.

:hihi: Paddenmeisje.

S7ur, (zwarte) magie. Best nog wel populair, maar er zijn nog geen Consumentenbond / NVVHuisvrouwen-goedgekeurde maraboets.