PDA

Bekijk Volledige Versie : Prout to be a Tukker



John2
23-03-10, 07:44
Twents applaus na reanimatie PSV’er ontroert hulpverleners
maandag 22 maart 2010 | 16:29 | Laatst bijgewerkt op: maandag 22 maart 2010 | 16:36
Tekstgrootte

De supporters van FC Twente hadden zaterdagavond veel om trots op te zijn. Foto: Lars Smook



EINDHOVEN/ENSCHEDE - Zo zou het altijd moeten zijn... Eindhovenaar Frank van de Kerkhof (39) krijgt er weer kippenvel van. Zaterdag, na de meeslepende wedstrijd tussen PSV en FC Twente, dreigde een PSV-supporter te sterven aan een hartaanval. In het vak er naast, bomvol met Twente-fans, bleef het tijdens de reanimatiepogingen respectvol muisstil. Om - toen bleek dat de man het zou overleven - in een daverend applaus uit te barsten voor de EHBO’ers.

Frank van de Kerkhof was er één van. Hij staat sinds 2004 als hulpverlener in het PSV-vak Oost, bij de ‘harde kern’. „We hadden er kippenvel van. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. Eigenlijk worden we altijd uitgescholden. Maar wat was dit mooi.” Van de Kerkhof heeft in het weekeinde meteen de telefoon gegrepen om de supportersvereniging Vak P te bedanken.

Meer in onze krant van dinsdag.

John2
23-03-10, 13:16
Nu nog wachten dat de jongeren in het algemeen gaan klappen als een hulpverlener zijn/haar werk doet.

Danablue
23-03-10, 16:44
Heee, het moet ergens beginnen! Goed nieuws, het verspreiden meer dan waard!

John2
23-03-10, 19:08
Heee, het moet ergens beginnen! Goed nieuws, het verspreiden meer dan waard!
Idd, zeker als je beziet dat het gaat om een supporter van de tegenpartij en dat er normaal de hulpdiensten altijd worden uitgescholden is dit zeker opmerkelijk.
Zeker voor vak P :Iluvu:

barfly
23-03-10, 20:38
Ik vind d of dt in het Engels ook best lastig.

John2
23-03-10, 21:22
Ik vind d of dt in het Engels ook best lastig.

Hé barslet lang niet gezien kerel alles ok aan die kant?

Ik weet het vroeger dumpen we de shit in "vul de vakken vol" maar dat is verledentijd of was het nu tijt????

barfly
23-03-10, 21:37
Hé barslet lang niet gezien kerel alles ok aan die kant?

Ik weet het vroeger dumpen we de shit in "vul de vakken vol" maar dat is verledentijd of was het nu tijt????

Kom kom niet zo onvriendelijk of zit je iets dwars? :)

John2
23-03-10, 21:54
Kom kom niet zo onvriendelijk of zit je iets dwars? :)

Hahaha, nee niet echt of het moet Ajax wezen :lol:

barfly
23-03-10, 22:30
Hahaha, nee niet echt of het moet Ajax wezen :lol:

Ja terecht want als FCTwente niet beter gaat spelen dan gaat PSV ze nog voorbij.

John2
23-03-10, 22:39
Ja terecht want als FCTwente niet beter gaat spelen dan gaat PSV ze nog voorbij.
Nog beter spelen???
In de gehele competitie slechts 1x verloren meer als 70 punten en als ze doorgaan de hoogste score ooit in de eredivisie.
Maar idd, als twente het niet wordt dan maar PSV.

barfly
23-03-10, 22:51
Nog beter spelen???
In de gehele competitie slechts 1x verloren meer als 70 punten en als ze doorgaan de hoogste score ooit in de eredivisie.
Maar idd, als twente het niet wordt dan maar PSV.

Ik hoop van harte dat twente landskampioen wordt. Maar als ajax niets verliest dan zie ik 't somber in.

Kal-El B.V
24-03-10, 01:04
Twents applaus na reanimatie PSV’er ontroert hulpverleners
maandag 22 maart 2010 | 16:29 | Laatst bijgewerkt op: maandag 22 maart 2010 | 16:36
Tekstgrootte

De supporters van FC Twente hadden zaterdagavond veel om trots op te zijn. Foto: Lars Smook



EINDHOVEN/ENSCHEDE - Zo zou het altijd moeten zijn... Eindhovenaar Frank van de Kerkhof (39) krijgt er weer kippenvel van. Zaterdag, na de meeslepende wedstrijd tussen PSV en FC Twente, dreigde een PSV-supporter te sterven aan een hartaanval. In het vak er naast, bomvol met Twente-fans, bleef het tijdens de reanimatiepogingen respectvol muisstil. Om - toen bleek dat de man het zou overleven - in een daverend applaus uit te barsten voor de EHBO’ers.

Frank van de Kerkhof was er één van. Hij staat sinds 2004 als hulpverlener in het PSV-vak Oost, bij de ‘harde kern’. „We hadden er kippenvel van. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt. Eigenlijk worden we altijd uitgescholden. Maar wat was dit mooi.” Van de Kerkhof heeft in het weekeinde meteen de telefoon gegrepen om de supportersvereniging Vak P te bedanken.

Meer in onze krant van dinsdag.

Oké, je bent dus trots omdat een gebouw vol volwassen mannen zich volwassen hebben gedragen ?

Danablue
24-03-10, 06:58
Oké, je bent dus trots omdat een gebouw vol volwassen mannen zich volwassen hebben gedragen ?

Nou ja, het is wel een nieuw verschijnsel. Of eigenlijk een lang vergeten verschijnsel dat hier een mooie come-back maakt. Hopelijk wordt een trend gezet.