PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert Wilders was de Neger van Venlo



Wizdom
26-03-10, 18:05
Geert Wilders was de Neger van Venlo

Geert Wilders werd op school de Neger van Venlo genoemd. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.

Al in de eerste klas van zijn lagere school, de Sint Mattheusschool in Venlo, was het raak. De jonge Geert werd regelmatig door een groep jongens in een hoek van het schoolplein gedreven. Ze duwden hem en riepen ‘neger’ in zijn oor. Oud-klasgenoot Kas Verhoeff herinnert zich het nog goed. “Sjefke, een populaire jongen bij ons in de klas, begon ermee en al snel deed iedereen mee. Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft.”

Neger
Hoe Sjefke erbij kwam om Wilders neger te noemen, weet Verhoeff niet. Ludde Gubbels, de inmiddels gepensioneerde leraar van Wilders, heeft echter wel een vermoeden. “Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen. De Indische gelaatstrekken van Geert vielen daardoor op. Natuurlijk is iemand van Indische komaf geen neger, maar probeer dat een kind maar eens uit te leggen.” De school deed er vervolgens alles aan om het pesten te stoppen. Zonder succes. “Het was eigenlijk niet te doen”, legt Gubbels uit. “Je kon wel streng optreden op het schoolplein, maar dan kreeg hij het op weg naar huis extra hard voor zijn kiezen.”

Leerplichtambtenaar
Op het Venlose Sint Thomas College, waar Wilders de mavo volgde, nam het pesten serieuze vormen aan. De huidige PVV-leider kwam regelmatig bont en blauw thuis. Op school werd alleen nog maar over hem gesproken als ‘de Neger van Venlo’. Het leidde tot een zeer hevige pubertijd, waarin Wilders vaak spijbelde om de pesterijen te ontlopen. Uiteindelijk moest leerplichtambtenaar Trees Hupkens eraan te pas komen om ervoor te zorgen dat hij zijn diploma haalde. “Hij luisterde naar niemand meer. Niet naar zijn ouders, niet naar zijn leraren, en vaak ook niet naar mij”, vertelt Hupkens. “Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”inde schoolcarričre.
Uiteindelijk lukte het de leerplichtambtenaar toch om Wilders door de middelbare school te loodsen. Na de mavo behaalde hij zelfs zijn havo-diploma. Daarna hield de politicus in spé het echter voor gezien met zijn schoolcarričre. Hupkens: “Ik heb hem nog even gevolgd vanaf de zijlijn, maar hij heeft eigenlijk geen echte opleiding meer afgemaakt. Hij is niet verder gekomen dan een paar juridische vakken en een cursus over sociale verzekeringen. Hij werkte liever op een augurkenfabriek dan dat hij nog een keer de kans liep om gepest te worden. Mijn ogen vielen dan ook uit mijn kop toen ik hem jaren later ineens op tv zag als Tweede Kamerlid.”


Diepgewortelde frustratie
Volgens oud-klasgenoot Kas Verhoeff werkt de moeilijke jeugd van Wilders door in zijn politieke gedachtegoed. “Ik heb het idee dat veel van wat hij zegt voortkomt uit een diepgewortelde frustratie. En dan geen frustratie over de wereld om hem heen, maar frustratie over iets dat binnen in hem zit.” Volgens Verhoeff diskwalificeert Wilders zich daarmee als politicus. “Zo’n persoonlijke frustratie is natuurlijk geen goede basis voor een politiek partijprogramma. Zijn geblondeerde haar laat zien dat hij nog steeds kampt met de vooroordelen uit zijn schooltijd. Laat hem eerst maar eens met zichzelf in het reine komen voordat hij zich op Nederland stort.”

tanger'73
26-03-10, 18:21
'K had al het vermoeden dat achter deze knakker een groot trauma schuilgaat. Neger en junkie Geert en dat achteraf allemaal met peroxide camoufleren, zal nog steeds niet helpen dat je ondanks alle moeite alsnog een niet-westerse allochtoon blijft.

tanger'73
26-03-10, 18:42
'K vond hem met zijn hele voorkomen al een zielige persoonlijkheid. Dit artikel bevestigd mijn indruk over hem alleen maar. Als zelf leerkracht te zijn geweest, weet ik dat dusdanig pesten grote gevolgen kan hebben voor iemands persoonlijkheid op den duur.

fisherman1969
26-03-10, 21:01
'K vond hem met zijn hele voorkomen al een zielige persoonlijkheid. Dit artikel bevestigd mijn indruk over hem alleen maar. Als zelf leerkracht te zijn geweest, weet ik dat dusdanig pesten grote gevolgen kan hebben voor iemands persoonlijkheid op den duur.


Mogelijk heb je gelijk :knipoog:lees maar verder ...

OptionsDisable Get Free Shots
De verwarde man
De meest besproken man spreekt! Geert Wilders was de Neger van Venlo
25 maart 2010 bij 22:30 · Ingedeeld onder Verwarde berichten and getagged: frustratie, Limburg, neger, PVV, venlo, wilders

Geert Wilders werd op school de Neger van Venlo genoemd. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.

Al in de eerste klas van zijn lagere school, de Sint Mattheusschool in Venlo, was het raak. De jonge Geert werd regelmatig door een groep jongens in een hoek van het schoolplein gedreven. Ze duwden hem en riepen ‘neger’ in zijn oor. Oud-klasgenoot Kas Verhoeff herinnert zich het nog goed. “Sjefke, een populaire jongen bij ons in de klas, begon ermee en al snel deed iedereen mee. Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft.”

Neger
Hoe Sjefke erbij kwam om Wilders neger te noemen, weet Verhoeff niet. Ludde Gubbels, de inmiddels gepensioneerde leraar van Wilders, heeft echter wel een vermoeden. “Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen. De Indische gelaatstrekken van Geert vielen daardoor op. Natuurlijk is iemand van Indische komaf geen neger, maar probeer dat een kind maar eens uit te leggen.” De school deed er vervolgens alles aan om het pesten te stoppen. Zonder succes. “Het was eigenlijk niet te doen”, legt Gubbels uit. “Je kon wel streng optreden op het schoolplein, maar dan kreeg hij het op weg naar huis extra hard voor zijn kiezen.”

Leerplichtambtenaar
Op het Venlose Sint Thomas College, waar Wilders de mavo volgde, nam het pesten serieuze vormen aan. De huidige PVV-leider kwam regelmatig bont en blauw thuis. Op school werd alleen nog maar over hem gesproken als ‘de Neger van Venlo’. Het leidde tot een zeer hevige pubertijd, waarin Wilders vaak spijbelde om de pesterijen te ontlopen. Uiteindelijk moest leerplichtambtenaar Trees Hupkens eraan te pas komen om ervoor te zorgen dat hij zijn diploma haalde. “Hij luisterde naar niemand meer. Niet naar zijn ouders, niet naar zijn leraren, en vaak ook niet naar mij”, vertelt Hupkens. “Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”


Geert Wilders, de Neger van Venlo
Einde schoolcarričre
Uiteindelijk lukte het de leerplichtambtenaar toch om Wilders door de middelbare school te loodsen. Na de mavo behaalde hij zelfs zijn havo-diploma. Daarna hield de politicus in spé het echter voor gezien met zijn schoolcarričre. Hupkens: “Ik heb hem nog even gevolgd vanaf de zijlijn, maar hij heeft eigenlijk geen echte opleiding meer afgemaakt. Hij is niet verder gekomen dan een paar juridische vakken en een cursus over sociale verzekeringen. Hij werkte liever op een augurkenfabriek dan dat hij nog een keer de kans liep om gepest te worden. Mijn ogen vielen dan ook uit mijn kop toen ik hem jaren later ineens op tv zag als Tweede Kamerlid.”

Diepgewortelde frustratie
Volgens oud-klasgenoot Kas Verhoeff werkt de moeilijke jeugd van Wilders door in zijn politieke gedachtegoed. “Ik heb het idee dat veel van wat hij zegt voortkomt uit een diepgewortelde frustratie. En dan geen frustratie over de wereld om hem heen, maar frustratie over iets dat binnen in hem zit.” Volgens Verhoeff diskwalificeert Wilders zich daarmee als politicus. “Zo’n persoonlijke frustratie is natuurlijk geen goede basis voor een politiek partijprogramma. Zijn geblondeerde haar laat zien dat hij nog steeds kampt met de vooroordelen uit zijn schooltijd. Laat hem eerst maar eens met zichzelf in het reine komen voordat hij zich op Nederland stort.”

Geert Wilders zelf wilde helaas niet reageren.

Zie ook:
Geert Wilders heeft denktank in kapsalon
Reactie uit Limboland
En we hebben een vertaling!

Permalink

44 reacties »
Harry Dillema wrote @ 26 maart 2010 at 07:39
En die Sjefkes komen tijdens verkiezingstijd weer boven drijven

Beantwoorden
SanneD wrote @ 26 maart 2010 at 08:10
Wat zielig !
Mmm Indisch bloed, hoe verknipt kun je raken door de pesterijen van vroeger.

Beantwoorden
Klaas Janssen wrote @ 26 maart 2010 at 08:21
Noem mij eens 1 iemand die niet ergens een jeugdtrauma heeft.
Waarom Wilders er nu weer uitgepikt wordt ipv bijvoorbeeld Cohen, Rutte of Romer is wel weer duidelijk

Beantwoorden
Joël wrote @ 26 maart 2010 at 10:26
weer zo’n allochtoon die graag iets wil horen en alle objectiviteit uit het oog verliest. zielig kind

Beantwoorden
Anamor wrote @ 26 maart 2010 at 08:26
O mijn god! mijn vermoedens klopte. Ik had het idee dat hij zo tegen allochtonen was omdat hij gepest is in zijn jeugd. En zoals ik het nu lees klopt het!

Beantwoorden
Anthony wrote @ 26 maart 2010 at 09:51
Klopt, hij projecteert als het ware zijn jeugdtraumas op islamisering als zijnde de problematiek in Nederland.

Beantwoorden
Kes wrote @ 26 maart 2010 at 08:35
Volgens mij was Sjefkes ook geen Moslim.

Beantwoorden
SB wrote @ 26 maart 2010 at 08:42
Het onderkennen van satire is niet het sterkste punt van bovenstaande reaguurders zie ik.

Beantwoorden
Cruzio wrote @ 26 maart 2010 at 08:44
Zo, die hebben ook weer wat aandacht gehad.
Opmerkelijk dat tijdens verkiezingstijden dit soort ratten uit hun holen komen, om hun mening te geven. Waarschijnklijk ook de enige keer in hun leven.

Beantwoorden
saskia1950 wrote @ 26 maart 2010 at 08:48
en dit artikel zegt dus meer over de schoolgenoten dan over Geert, wat een laf stelletje sukkels is en was dat.
met Kas Verhoeff voorop die dit zo nodig moet openbaren.
die Sjefke mag zich helemaal op de borst slaan, maar dat zal wel de jongen/man zijn die dieren pijnigd of nog erger, een soort Sander V dus.

Beantwoorden
F. von Zeikhoven wrote @ 26 maart 2010 at 09:16
Goed verhaal. Wat er maar weer eens voor pleit een psychologische test standaardonderdeel te maken van het onderzoek naar iemand’s geschiktheid voor de Tweede Kamer. Taboe? Welnee, daarmee voorkomt het ‘gezonde verstand’ dat het geregeerd kan worden door rancuneuze, gekrenkte mafketels.

Beantwoorden
Richard wrote @ 26 maart 2010 at 14:39
Dan moet je ook die dubbele moralist van een Tofik Dibi gaan onderzoeken op vreemde inteelt praktijken.

Beantwoorden
Tile Kolup wrote @ 26 maart 2010 at 09:17
Toch knap dat Wilders ondanks dat hij veel gepest werd nog zover is gekomen. Obama zal ook wel eens voor neger uitgemaakt zijn, en die is zelfs president van de VS geworden. Cohen is een jood, zal ook wel eens voor jood uitgemaakt zijn, en zo zijn er nog veel meer. Dat Wilders af en toe Neger van Venlo werg genoemd is geen reden om hem wegens deze “persoonlijke frustratie” te verbieden zich verkiesbaar te stellen voor de tweede kamer of zijn ideeen te diskwalificeren.

Beantwoorden
arthurv wrote @ 26 maart 2010 at 09:20
Het wordt wel een leuke periode om te zien wat er allemaal uit de kast getrokken gaat worden om Geert zwart te maken en kleiner te krijgen. Het lijkt Amerika wel tijdens de verkiezingen!

Beantwoorden
Nip wrote @ 26 maart 2010 at 09:25
Het echte nieuws hier is dat een leerplichtambtemaar zo met informatie over personen omgaat. Onbestaanbaar.

Zelfs karaktermoord schijnt een toegestaan instrument te zijn, zolang je maar niet op de inhoud ingaat.

Ik zal niet op de PVV stemmen, maar dat doe ik op inhoudelijke basis. Erg laag bij de grond om een ambtenaar hier een platform te bieden om vertrouwen te schenden.

Beantwoorden
Laurie wrote @ 26 maart 2010 at 09:25
Wat een onzin, dit heeft absoluut geen invloed gehad op wie Wilders later is geworden. Wie heeft dit niet eens gehad vroeger? Iedereen heeft wel negatieven momenten waardoor je gevormd wordt op jonge leeftijd.
Daarbij heeft Wilders toch geen haat jegens negers of andere rassen? Hij heeft gewoon een hekel aan figuren die niet mee willen doen aan de westerse samenleving in Nederland. Ik heb ook een hekel aan die lui, radicale moslims en agressieve Marokkaanse jeugd, ze vormen een gevaar voor de samenleving en de Nederlandse cultuur.

Beantwoorden
Piet de Haan wrote @ 26 maart 2010 at 09:44
blonde negert, post-moderner kan het niet (vandaag)

Beantwoorden
henk wrote @ 26 maart 2010 at 10:09
Hebben docenten en leerplichtambtenaren geen beroepsgeheim???

Beantwoorden
JanPiet wrote @ 26 maart 2010 at 10:14
Ha ha haHHH. Alsof men dit allang niet gemerkt had.
Waar zware minderwaardigheidscomplex mensen aan toe kan leiden.
Trouwens, heel VVD bestaat uit Indische allochtonen. Alleen merk je dat niet meteen. Bolkenstein, Wilders (ex vvd) Zorgdrager, Rutte, Verdonk, en ga zo maar door. Jammer dat juist deze mensen zo negatief zijn over buitenlanders, terwijl ze er zelf van afstammen!
VVD is een Indische elite partij.
Maar ja, men zoekt altijd een zondebok om op af te reageren.

Beantwoorden
Peer wrote @ 26 maart 2010 at 10:17
On-ge-lo-fe-lijk. Blijkbaar is alles toegestaan om de karaktermoord op een politicus door te zetten. De regenten hebben niets geleerd van de moord op Pim Fortuyn? Jawel: ze hebben gezien dat het werkt en ze hebben hun vuile oorlogvoering geperfectioneerd.

Eerst karaktermoord, waarbij alle middelen zijn geoorloofd. De moord door een “eenzame activist” komt vanzelf wel een keer, waarna men de handen in onschuld kan wassen.

Trees Hupkens wordt wel geschorst neem ik aan? O, natuurlijk niet: haar absurd infame handelswijze dient tenslotte een hoger doel.

En Kas Verhoeff is psycholoog? Of hebben we hier te maken met een rancuneus mannetje dat zijn pestgedrag na enige decennia nog even denkt te kunnen doorzetten?

Walgelijk. Gelukkig maar dat Job Cohen een dergelijke behandeling bespaard blijft. Hoe zou dat komen?

Beantwoorden
Hans wrote @ 26 maart 2010 at 10:21
En, zou een leraar met de achternaam Gubbels niet geplaagd zijn…?

Beantwoorden
Lut wrote @ 26 maart 2010 at 10:25
Lulverhaal

Beantwoorden
Préservatif wrote @ 26 maart 2010 at 10:35
Ik werd ook altijd voor neger uitgemaakt. Helaas ben ik niets/niemand geworden. Ik ga daarom het voormalige hoofd van mijn lagere school aanklagen. En mijn vriendjes van destijds.

Beantwoorden
maya wrote @ 26 maart 2010 at 10:42
Door wie zijn al die mohammedaanse vrouwen in blijf van mijn lijf huizen geslagen zijn VRAAGTEKEN Door wie zijn die mohammedaanse raddraaiers/straat tuig gepest Door wie zijn al die mohammedaanse volle afdelingen in de gevangenissen gepest,door wie is Cohen gepest dat hij de joodse Amsterdammeres hun Davidster/keppel laat afdoen door voor de christelijke kerken nooit de regel overtreed van scheiding van kerk en staat maar 2 miljoen eurootjes geeft aan een bouw van een Moskee, in het geniep!!! Door wie is Middelkoop /de Vries,Balkenenden gepest toen hij onze jongens en meisjes naar Irak en Afghanistan stuurden en lieten sterven terwijl zij zelf alles hebben gedaan om onder hun dienstplicht uit te komen en uit zijn gebleven.Door wie is Hirsch Ballin gepest toen hij mijn mijn keuzen van vrijheden wil afnemen terwijl hij de keize mocht maken als tiener net na de oorlog geen joods meer te zijn maar katholiek maar ik mag al dat geloof geen sprookjes noemen want dan gaat hij mij afluisteren van mijn bed lichten en legaal, dat wil deze man mijn god/George Carlin wie heb hem onder drukt. En door wie is Guusje Nadorst gepest, dronken achter het stuur en de verkeersagent het bonnetje wil laten verdwijnen want zij is burgermeester en de baas van dit verkeersagentje die dus het bonnetje niet liet verdwijnemn en nu mevrouw dat ze niet met werk mensen praat nee zij praat alleen met topambtenaren.En door wie is Beatrix gepest strijk miljarden van de Nederlanse bevolking op voor eeuwen en eeuwen terwijl mevrouw een groepje biljardairs om zich heen wil hebben een x per jaar ein kadootje HET BILDERBERGCONVIRENCIE van die pappie maar geen normaal mensen die werken om haar rijke kont voor de volgende 100jaar MAG NIETS WETEN MAAR WEL BETALEN. Ik vind dat het lijstje nog veel langer kan worden.Maar ga gerust verder met u onderzoek. Ik word gek niet te weten dat Cohen liever de mensen voor zich laat werken dan zelf te werken maar iemand die Amsterdam zo achter laat joods stiekem subsidies uitgeven, zichzelf ineens als het uit de hand loop zegt ach ik ben ook maar een amateur…..miljoenen belastingcenten in het vooruit zicht te betalen voor de Amsterdammers maar 2 geen museums wel een moskee van miily gunus maar de criminaliteit is gezakt, een giftigschip laten verschepen na Afrika waar de mensen van ziek worden en sterven maar zijn wethoudster/GL en hij zijn zich van geen kwaad bewust,ik wil heel graag weten hoe dit soort geworden zijn maar niet in mijn regering, door wie is Amnesty gepest dat ze ineens massa moordenaars willen hebben als hun voorbeeld vrijheden ineens niet meer gelden in Nederland of voor niet mohammedanen heel eng want hoeveel worden nu gepest…..

Boven geplaatste reacties en kommentaren zijn van zomaar wat Nederlanders !

tanger'73
26-03-10, 21:21
Wat mij betreft mogen ze allemaal van Piet met de korte achternaam komen, doet helemaal niks af aan het feit dat er sterke aanwijzingen zijn dat hij door stelselmatig pesten een jeugdtrauma heeft opgelopen en zijn middelbare school met moeite heeft afgemaakt. Denk je bovendien werkelijk dat iemand die zo te keer gaat als hij doet überhaupt normaal is? Nou ik heb geen enkele reactie van gasten nodig om zelf in te zien dat er een ernstig steekje los zit bij deze knakker.

Dat iemand zijn kop blondeert om zijn vermoedelijke afkomst te verhullen en daarmee al geen respect voor zichzelf kent zegt al genoeg. Naast dat kan je in plaats van al deze reacties beter zijn eigen broer en bloed Paul aanhoren wat hij allemaal over zijn broer te melden heeft. Dergelijke reacties staan los van zijn posttraumatische stressstoornis.

tanger'73
27-03-10, 00:54
Wilders wordt gepest op het schoolplein.

YouTube- Worlds Biggest Mouth

tanger'73
27-03-10, 00:56
Meskien Wilders wordt gepest in de school kantine.

YouTube- the biggest mouth in the world

justus
27-03-10, 05:00
Wat mij betreft mogen ze allemaal van Piet met de korte achternaam komen, ...

:hihi: je blijft natuurlijk wel een allochtoon hč... het is piet snot en jan met de korte achternaam...:)
maar wat een aandacht allemaal voor die dolle blonde...hij is zijn eigen graf aan het graven en zijn domme klasgenoten helpen hem daarbij...prima toch?
geen aandacht meer aan schenken.

Joesoef
27-03-10, 07:33
Niemand opgevallen dat het een satirisch artikel is?

papol
27-03-10, 09:54
Dat kan nog leuk worden, verzachtende omstandigheden wegens moeilijke jeugd.
Ontoerekeningsvatbaar, identieitscrisis, traumatische jeugd .... wordt hij nog vrijgesproken ook .....

Wizdom
27-03-10, 18:00
Nu weten we ook waar de naam van zijn partij vandaan komt het is namelijk:

Partij van de Neger Van Venlo

:hihi::hihi::hihi:

tanger'73
28-03-10, 18:38
Wilders in klaslokaal tijdens boekbespreking groep 5.

YouTube- Retarded faces

David vs Goliath
28-03-10, 19:53
Geert Wilders was de Neger van Venlo

Geert Wilders werd op school de Neger van Venlo genoemd. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.

Al in de eerste klas van zijn lagere school, de Sint Mattheusschool in Venlo, was het raak. De jonge Geert werd regelmatig door een groep jongens in een hoek van het schoolplein gedreven. Ze duwden hem en riepen ‘neger’ in zijn oor. Oud-klasgenoot Kas Verhoeff herinnert zich het nog goed. “Sjefke, een populaire jongen bij ons in de klas, begon ermee en al snel deed iedereen mee. Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft.”

Neger
Hoe Sjefke erbij kwam om Wilders neger te noemen, weet Verhoeff niet. Ludde Gubbels, de inmiddels gepensioneerde leraar van Wilders, heeft echter wel een vermoeden. “Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen. De Indische gelaatstrekken van Geert vielen daardoor op. Natuurlijk is iemand van Indische komaf geen neger, maar probeer dat een kind maar eens uit te leggen.” De school deed er vervolgens alles aan om het pesten te stoppen. Zonder succes. “Het was eigenlijk niet te doen”, legt Gubbels uit. “Je kon wel streng optreden op het schoolplein, maar dan kreeg hij het op weg naar huis extra hard voor zijn kiezen.”

Leerplichtambtenaar
Op het Venlose Sint Thomas College, waar Wilders de mavo volgde, nam het pesten serieuze vormen aan. De huidige PVV-leider kwam regelmatig bont en blauw thuis. Op school werd alleen nog maar over hem gesproken als ‘de Neger van Venlo’. Het leidde tot een zeer hevige pubertijd, waarin Wilders vaak spijbelde om de pesterijen te ontlopen. Uiteindelijk moest leerplichtambtenaar Trees Hupkens eraan te pas komen om ervoor te zorgen dat hij zijn diploma haalde. “Hij luisterde naar niemand meer. Niet naar zijn ouders, niet naar zijn leraren, en vaak ook niet naar mij”, vertelt Hupkens. “Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”inde schoolcarričre.
Uiteindelijk lukte het de leerplichtambtenaar toch om Wilders door de middelbare school te loodsen. Na de mavo behaalde hij zelfs zijn havo-diploma. Daarna hield de politicus in spé het echter voor gezien met zijn schoolcarričre. Hupkens: “Ik heb hem nog even gevolgd vanaf de zijlijn, maar hij heeft eigenlijk geen echte opleiding meer afgemaakt. Hij is niet verder gekomen dan een paar juridische vakken en een cursus over sociale verzekeringen. Hij werkte liever op een augurkenfabriek dan dat hij nog een keer de kans liep om gepest te worden. Mijn ogen vielen dan ook uit mijn kop toen ik hem jaren later ineens op tv zag als Tweede Kamerlid.”


Diepgewortelde frustratie
Volgens oud-klasgenoot Kas Verhoeff werkt de moeilijke jeugd van Wilders door in zijn politieke gedachtegoed. “Ik heb het idee dat veel van wat hij zegt voortkomt uit een diepgewortelde frustratie. En dan geen frustratie over de wereld om hem heen, maar frustratie over iets dat binnen in hem zit.” Volgens Verhoeff diskwalificeert Wilders zich daarmee als politicus. “Zo’n persoonlijke frustratie is natuurlijk geen goede basis voor een politiek partijprogramma. Zijn geblondeerde haar laat zien dat hij nog steeds kampt met de vooroordelen uit zijn schooltijd. Laat hem eerst maar eens met zichzelf in het reine komen voordat hij zich op Nederland stort.”

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:


nou, dat verklaart bijna alles wat betreft die achterlijk idioot.....

die is wel rijp voor een dringend psychoanalyse of behandeling, via choc therapies, elektrisch chocs ...of dergelijk : :lol:

zo , zie je wel: childhood traumas , psychological issues ....can make or destroy a person :

all aspects of the life of the person in question can be affected by those psychological issues : even at te political level .... :lol:

Bart.NL
28-03-10, 20:06
Wilders in klaslokaal tijdens boekbespreking groep 5...

YouTube- Retarded faces (http://www.youtube.com/watch?v=rdChmj5IH2E)

Het niveau hier is al niet veel hoger dan bij de PVV.

tanger'73
28-03-10, 20:13
Het niveau hier is al niet veel hoger dan bij de PVV.

Voor wat niveau moet je de himalaya beklimmen.

tanger'73
28-03-10, 20:16
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:


nou, dat verklaart bijna alles wat betreft die achterlijk idioot.....

die is wel rijp voor een dringend psychoanalyse of behandeling, via choc therapies, elektrisch chocs ...of dergelijk : :lol:

zo , zie je wel: childhood traumas , psychological issues ....can make or destroy a person :

all aspects of the life of the person in question can be affected by those psychological issues : even at te political level .... :lol:

Vrees dat niks zal helpen bij deze achterlijke debiel die met zichzelf helemaal in de knoei zit.

Joesoef
28-03-10, 20:28
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:


nou, dat verklaart bijna alles wat betreft die achterlijk idioot.....

die is wel rijp voor een dringend psychoanalyse of behandeling, via choc therapies, elektrisch chocs ...of dergelijk : :lol:

zo , zie je wel: childhood traumas , psychological issues ....can make or destroy a person :

all aspects of the life of the person in question can be affected by those psychological issues : even at te political level .... :lol:




Leer Nederlands. Het verhaaltje is satire, AD is er in gestonken.

naam
28-03-10, 20:33
Leer Nederlands. Het verhaaltje is satire, AD is er in gestonken.

Aan de reacties te lezen, blijft iedereen toch het voor waar aanhouden en doen alsof hun neus bloed. Vreemd.
:argwaan:

David vs Goliath
28-03-10, 20:34
Vrees dat niks zal helpen bij deze achterlijke debiel die met zichzelf helemaal in de knoei zit.

ach ...het is maar een opportunistisch machiavellistisch arrivist die de hysterisch irrationeel heiza rond Islam & moslims tracht te misbruiken voor de eigen politiek & ander doeleinden gewoon :

niet de moeite waard , dus :

zelfs die gefabriceerd strijd tussen Islam & het westen is maar een dekmantel voor macht & dominatie, een afleidignsmanoeuvre om nieuwe leven in te blazen in die ideologisch moreel ...bankroet westerse "verlichting " die werd weerlegd door westerse post_modernisme & door de eigen ander produkten van "verlichting " :

nazisme, fascisme, communisme, imperialisme, neo_imperialisme, hebzuchtig imperialistisch capitalisme, secularisme, imperialistisch neo_liberalisme ....

Bovendien :
De bovenstaand artikel terzijde :

het gaat allemaal om macht & dominatie joh : om economisch, politiek & geo_politiek doeleinden , meer niet :

heeft niets te maken met normen, waarden , beginselen ....want de westerse zijn juist van materialistisch aard, meer niet :

even the so_called liberal democracy is just a secondary product of the market ,so... lang verhaal dus ...

P.S.:

merk je niet op dat de ergste vijanden van Islam in de NLse politiek .....vreemdelingnen van oorsprong waren ???? :

Hiris Ali, wilders ...met uitzondering van die smerig intolerant flikker Foryuin ...

NLers gebruiken die marjonetten want ze kunnen zelf dat niet doen :

ze laten het "vies" werk door voormalig vreemdelignen doen ....
= merkwaardig !

TonH
28-03-10, 20:38
Aan de reacties te lezen, blijft iedereen toch het voor waar aanhouden en doen alsof hun neus bloed. Vreemd.
:argwaan:

Iedereen is kennelijk blij dat er een logische verklaring is voor de golf van bagger die van zijn kant komt.

Waar je je vooral om mag verbazen is dat je kennelijk niet mag zeggen dat dit heerschap misschien wel eens een paar issues heeft die niks met het onderwerp te maken heeft waardoor hij zich gedraagd zoals hij zich gedraagd.

Neem dat haar. 't Is net Berlosconi. Kennelijk een probleem met acceptatie van zichzelf. Van daar uit is het maar een kleine stap naar vierkante snorretjes onder de lip en haat tegen de bevolkingsgroep waar je waarschijnlijk een deel van je roots hebt en zo...

David vs Goliath
28-03-10, 20:39
Leer Nederlands. Het verhaaltje is satire, AD is er in gestonken.

so what ??? wilders was van indish afkomst of niet soms ??? ...

geen "origineel" NLer ...

voor de rest :

Ik probeer die achterlijk primitief NLS ...af te leren juist ! :lol:

houd jou adviezen voor jezelf dan :

u're a soul slave as wilders is ;so :

je hebt veel dingen gemeen met die achterlijk debiel ,zo ...= u can even sell ur own soul & religion (if u're a muslim in the first place to begin with!) for the highest bidder, so ...

congratulations !

tanger'73
28-03-10, 20:46
ach ...het is maar een opportunistisch machiavellistisch arrivist die de hysterisch irrationeel heiza rond Islam & moslims tracht te misbruiken voor de eigen politiek & ander doeleinden gewoon :

niet de moeite waard , dus :

zelfs die gefabriceerd strijd tussen Islam & het westen is maar een dekmantel voor macht & dominatie, een afleidignsmanoeuvre om nieuwe leven in te blazen in die ideologisch moreel ...bankroet westerse "verlichting " die werd weerlegd door westerse post_modernisme & door de eigen ander produkten van "verlichting " :

nazisme, fascisme, communisme, imperialisme, neo_imperialisme, hebzuchtig imperialistisch capitalisme, secularisme, imperialistisch neo_liberalisme ....

Bovendien :
De bovenstaand artikel terzijde :

het gaat allemaal om macht & dominatie joh : om economisch, politiek & geo_politiek doeleinden , meer niet :

heeft niets te maken met normen, waarden , beginselen ....want de westerse zijn juist van materialistisch aard, meer niet :

even the so_called liberal democracy is just a secondary product of the market ,so... lang verhaal dus ...

P.S.:

merk je niet op dat de ergste vijanden van Islam in de NLse politiek .....vreemdelingnen van oorsprong waren ???? :

Hiris Ali, wilders ...met uitzondering van die smerig intolerant flikker Foryuin ...

NLers gebruiken die marjonetten want ze kunnen zelf dat niet doen :

ze laten het "vies" werk door voormalig vreemdelignen doen ....
= merkwaardig !


Eigenlijk mocht tie willen dat hij een vijand van de islam was. De islam heeft door de eeuwen heen tegenstanders gekend, waar figuren als deze met een mental disorder niks bij voorstellen.

David vs Goliath
28-03-10, 20:48
Iedereen is kennelijk blij dat er een logische verklaring is voor de golf van bagger die van zijn kant komt.

Waar je je vooral om mag verbazen is dat je kennelijk niet mag zeggen dat dit heerschap misschien wel eens een paar issues heeft die niks met het onderwerp te maken heeft waardoor hij zich gedraagd zoals hij zich gedraagd.

Neem dat haar. 't Is net Berlosconi. Kennelijk een probleem met acceptatie van zichzelf. Van daar uit is het maar een kleine stap naar vierkante snorretjes onder de lip en haat tegen de bevolkingsgroep waar je waarschijnlijk een deel van je roots hebt en zo...


Precies :

het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat onze eigen psychological issues worden geprojecteerd op onze werk, leven, ...dus ...& zouden dus onze werk, leven, kijk op de dingen ...bepalen, tot op zeker hoogte althans ...


zelfs veel anthropologen worden betrapt op het feit dat hun eigen rare theorieen met betrekking tot de mens, maatschappij, historie, culturen ....werden bepaald door hun eigen traumas & psychologisch problemen van hun eigen kinder tijd ,dus ...

zie de hermeunetiek ook trouwens :

veel wetenschappers zelf lijden er onder : hun psychologisch problemen, traumas ..bepalen hun eigen kijk op de dingen, werk, leven ...

zou me ook bijv. niet verbazen als de vervolgd joodse afkomst van Freud bijv. had zich gemanifesteerd in die uiterst ziek pervers pathologisch ...psychologie van Freud bijv. :

kan me wel voorstellen dat Freud's onbewustzijn op wraak was gericht op die manier ...lang verhaal ...

tanger'73
28-03-10, 20:54
Neem dat haar. 't Is net Berlosconi. Kennelijk een probleem met acceptatie van zichzelf. Van daar uit is het maar een kleine stap naar vierkante snorretjes onder de lip en haat tegen de bevolkingsgroep waar je waarschijnlijk een deel van je roots hebt en zo...


Exact, iemand die uiterlijke kenmerken als zijn haar en ogen met kleurlenzen verhuld in combinatie met alles wat hij uitkraamd, is voer voor psychologen.

David vs Goliath
28-03-10, 20:56
Eigenlijk mocht tie willen dat hij een vijand van de islam was. De islam heeft door de eeuwen heen tegenstanders gekend, waar figuren als deze met een mental disorder niks bij voorstellen.

stelt niks voor joh die idioot :

enemies of islam are their own enemies : 'cause Islam makes an innate part of us all : muslims & non_muslims alike :

those who do reject or do fight against Islam, do in fact reject themselves & fight against themselves :

Islam is their best friend ever, not their enemy, they just don't know it yet :

they're their worst enemies :

it's just their twisted distorted pathological psychology at work ...even atheism is just a matter of ...psychology , EGO ... = has not much to do with reason, science ....

P.S.: Truth has got always enemies 'till the end of time: small or big, .....but fact is ,even if the whole humanity w'd be the enemy of islam , that w'dn't make any difference ...'cause Islam will prevail at the end = no doubt 'bout that := islamic prophecies ,ethics ...

the old Roman , Perzian ...empires were defeated by the new fresh muslims at that time in almost no time .....those Arabic new muslims were transformed by Islam from barbaric folks to civilized powerful ones ....


the new Roman empire will face the same end ...

Wizdom
28-03-10, 20:59
Eigenlijk mocht tie willen dat hij een vijand van de islam was. De islam heeft door de eeuwen heen tegenstanders gekend, waar figuren als deze met een mental disorder niks bij voorstellen.

Dat is een waarheid als een brok graniet...

De WAARHEID is als een gezonde boom die periodiek haar vruchten geeft....

De LEUGEN is als een aangetaste boom die bij de eerste beste tegenslag haar basis prijs geeft....

tanger'73
28-03-10, 21:25
Dat is een waarheid als een brok graniet...

De WAARHEID is als een gezonde boom die periodiek haar vruchten geeft....

De LEUGEN is als een aangetaste boom die bij de eerste beste tegenslag haar basis prijs geeft....


YouTube- De Hypocrisie van Geert Wilders

tanger'73
28-03-10, 21:33
YouTube- Mijn Naam Is Geert Wilders - MC Wilders Rap

Keydo
29-03-10, 00:28
Ŕ good nigger is a dead nigger..

Soldim
29-03-10, 06:09
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:


nou, dat verklaart bijna alles wat betreft die achterlijk idioot.....

die is wel rijp voor een dringend psychoanalyse of behandeling, via choc therapies, elektrisch chocs ...of dergelijk : :lol:

zo , zie je wel: childhood traumas , psychological issues ....can make or destroy a person :

all aspects of the life of the person in question can be affected by those psychological issues : even at te political level .... :lol:


Vrees dat niks zal helpen bij deze achterlijke debiel die met zichzelf helemaal in de knoei zit.

Heb je het over Sallah of of Wilders?

David vs Goliath
29-03-10, 12:46
Heb je het over Sallah of of Wilders?

vooraal over wilders .. :lol:

we all have psychological issues, the one more or less than the other :

the one more or less insane than the other : :lol:

David vs Goliath
29-03-10, 12:49
Ŕ good nigger is a dead nigger..

!!!!!!!!!!!!!!


RU a white supremacist , a KKK member ...???

shame on u , man !

Slinger
29-03-10, 13:21
!!!!!!!!!!!!!!


RU a white supremacist , a KKK member ...???

shame on u , man !

Hij is een Marokkaan.

tanger'73
29-03-10, 19:13
Wilders eerste tv optreden.


YouTube- Super Dickmann's reclame uit de jaren 80 (Nederlands (1)

Pizzaman
29-03-10, 19:20
Niemand opgevallen dat het een satirisch artikel is?

Muha, en dan zeggen ze wat van het niveau van de PVV-stemmers... :rolleyes:

Wizdom
29-03-10, 22:58
Aan de reacties te lezen, blijft iedereen toch het voor waar aanhouden en doen alsof hun neus bloed. Vreemd.
:argwaan:

Ik zeg altijd maar... Waar rook is... Is vuur... Dat moeten die kinderen van groep 8 als leidraad hebben genomen...

Hij heeft een trauma maar welke is onbekend....

tanger'73
30-03-10, 00:57
Ik zeg altijd maar... Waar rook is... Is vuur... Dat moeten die kinderen van groep 8 als leidraad hebben genomen...

Hij heeft een trauma maar welke is onbekend....

Dat vuur zou anders wel uitkomst bieden bij zijn mislukte coupe.

YouTube- Playing with FIRE (100% Real)

jang0201
30-03-10, 08:18
Er is helemaal niks waar van het krantenartikel tis een HOAX

Joesoef
30-03-10, 13:24
Er is helemaal niks waar van het krantenartikel tis een HOAX

Niks lummel, geen hoax maar satire. http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4301660&postcount=9

Niet dat jij het verschil begrijpt.

tanger'73
30-03-10, 14:55
Er is helemaal niks waar van het krantenartikel tis een HOAX


Wilders is zelf een hoax, nepper als dat nep kent men niet.

tanger'73
30-03-10, 17:11
Wilders onderzoekt deelname gemeenteraadsverkiezingen Purmerend.

YouTube- Koefnoen - Papoea in Purmerend

tanger'73
30-03-10, 21:25
Wilders frustratie rechtsstreeks vanuit indonesië ontrafeld. "Als ik niet het recht heb om mijn atribuut te dragen, dan zeker ook niet moslima's."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Peniskoker

tanger'73
30-03-10, 21:55
Verhelderend: "Hoewel Papoea's met peniskoker naar westerse ogen vrijwel naakt lopen, voelen de Papoea's zelf dit niet zo aan. Juist met een fatsoenlijke peniskoker voelen zij zich gekleed, echter zonder peniskoker heeft een Papoea-man een gevoel van schaamte."

Kennelijk heeft de familie Wilders de Nederlandse machthebbers destijds dit niet duidelijk genoeg kunnen maken?